Teil puudub aeg ja ressursid järjepideva e-turunduse jaoks?
Ebajärjekindel või ebapiisav e-turundus võib lõppkokkuvõttes teie ettevõttele laastavalt mõjuda.
Kas teadsite…
Ettevõtted, kes saadavad automatiseeritud e-kirju, saadavad 133% suurema tõenäosusega asjakohaseid sõnumeid, mis vastavad kliendi ostutsüklile.
E-posti automatiseerimise tööriistad/integratsioonid on parim viis töötajate tõhususe parandamiseks ja samal ajal müügi suurendamiseks.
Mis on e-post ja turunduse automatiseerimine?
Mis on turunduse automatiseerimine?
Turunduse automatiseerimine on süsteem, mis võimaldab teil automatiseerida ülesandeid, mis parandavad teie müüki. Kõige olulisem saadav kasu on see, et turundajad saavad mugavalt prioritiseerida muid ülesandeid, tagades samal ajal, et iga klient läbiks sama turunduslehtri.
Üks näide tõhusast turunduse automatiseerimisest on e-kirjade automatiseerimine selleks, et edastada soovitud sõnum kogu teie kontaktide nimekirjale. E-posti automatiseerimist kasutatakse laialdaselt kõikvõimalikes tööstusharudes, eriti e-kaubanduse ettevõtetes. Näiteks sisaldavad e-kaubanduse platvormid e-kaubanduse kaubamärkide jaoks e-posti automatiseerimise vahendeid ja integratsioone, et soodustada korduvat käitumist ja luua lojaalne kliendibaas. Vaatame lähemalt, mis on e-posti automatiseerimine.
Mis on e-posti automatiseerimine?
E-kirjade automatiseerimine on protsess, mille käigus saate saata eelnevalt koostatud e-kirju järjest oma sihtrühmadele õigel ajal, samal ajal kui te tegelete muude ülesannetega. Kuna e-kirjad saadetakse automaatselt, saate sellest palju potentsiaalse. Automatiseeritud e-kirjade järjestikune saatmine on turundusstrateegia, mis on suunatud inimestele vastavalt nende ostukäitumisele, müügile ja vajadustele koos dünaamilise sisuga.
Üldiselt on e-posti turunduse automatiseerimise oluline tegur asjakohase sisuga e-kirjade seeriate edastamine. Selle tulemusena omandate aja jooksul tohutut kasu, näiteks saavutate klientide lojaalsust, klientide hoidmist ja suurenenud müüki.
Miks peaksite automatiseerima turunduse e-kirju?
E-posti turunduse automatiseerimise hüved on järgnevad:
Kliendi hoidmine
E-kirjade saatmine sihtrühmale õigel ajal võib suurendada korduvat müüki hüppeliselt. Näiteks korvist loobumise e-kirjad või pakkumiste e-kirjad on suurepärased korduvaks e-kaubanduse müügiks.
Klientide lojaalsus
E-kirjad on nutikas viis parandada kliendisuhete haldamist. Näiteks kliendi sünnipäeval e-kirjade saatmine on viis, kuidas parandada suhteid ja tugevdada kliendi sidet kaubamärgiga. Lisaks sellele võivad lihtsad automatiseerimise e-kirjad nagu tagasiside e-kirjad, küsitluse meilid, eriteated, aidata saada lojaalseid kliente.
Tõhusamad turunduse töövood
E-posti turunduse automatiseerimine on suurepärane võimalus parandada oma turunduse töövooge. Teie kaubamärk saab oma kliendibaasile sõnumeid edastada, samal ajal kui te töötate muude ülesannetega, sest protsess on automaatne. Seega saate tagada parima kliendi teekonna ja kliendikogemuse.
Suurenenud müügid
Kas teadsite, et teie kaubamärk saab e-kirjade abil rohkem tulu teenida? Seda seetõttu, et e-kirjade automatiseerimine saab tõsta potentsiaalsete klientide teadlikkust ja muuta liidid klientideks.
Kuidas alustada e-posti automatiseerimisega?
Kõigepealt tuleb kindlaks teha, milline tööriist või tarkvara on teie ettevõttele kõige sobivam. Seega, veenduge, et kaalute kohandamise/seadistamise võimalusi, hinda, täiustatud funktsioone ja kasutusmugavust, kui valite sobiva tööriista tagamaks turunduslehtri läbimist kliendi poolt.
Nagu me eelnevalt ütlesime, on väga oluline valida oma ettevõtte jaoks õige süsteem; seega soovitame kasutada tagasiside andmise platvorme, et kitsendada nende tööriistade nimekirja, mis suurendavad teie e-posti konversioonimäärasid. Lisaks kasutage ära tasuta prooviperioode, et saada aimu, kuidas tööriistad töötavad.
Kui otsite tervislikku klienditeenindusplatvormi, mis võimaldab teil automatiseerida turundus- ja tugiteenuste e-kirju, siis on LiveAgent õige valik.
Mis on LiveAgent?
LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis kogub kliendipäringuid mitmest kanalist nagu e-post, reaalajas vestlus, telefon, foorum, Facebook, Instagram, Viber, Twitter jne. Lisaks loob see põhjalikke aruandeid, et teie juhid saaksid hõlpsasti tuvastada kõik probleemid juba ette. Lisaks automatiseerib süsteem igapäevaseid klienditeenindus-/tugiülesandeid tõhususe suurendamiseks. Süsteem sisaldab kõnekeskust, piletisüsteemi, teadmusbaasi, foorumit, kliendiportaali, reaalajas vestlust ja muud. Et rohkem teada saada, vaadake allpool olevat videot.
Olete huvitatud LiveAgent’ist? LiveAgent pakub 30-päevast tasuta prooviperioodi kõikide pakettide jaoks. Proovige ära ja täiustage enda turundust.
Kuidas saate e-kirju LiveAgent’is automatiseerida?
LiveAgent pakub rohkem kui 180 integratsiooni, et enamik teavet oleks kättesaadav ühest kasutajaliidesest. Näiteks saate integreerida süsteemid ActiveCampaign või Clickfunnels. Mõlemad need e-posti automatiseerimise integratsioonid saavad pikas perspektiivis parandada klientide konversioonimäärasid.
Tutvuge olemasolevatega e-maili turunduse integratsioonidega LiveAgent’is, et suurendada konversioonitoiminguid.
Automatiseerimise tööriistaga saadetud e-kirjade tüübid
Erinevad e-posti turundusvahendid tagavad suurenenud näitajaid, näiteks ostumäära ja müügitulu. Vaadake allpool näiteid automatiseeritud e-kirjadest, et saada inspiratsiooni.
- Tervituskirjad
- Isikupärastatud e-kirjad, nt sünnipäeva e-kirjad
- Kohaletoimetamise e-kirjad
- Tagasiside e-kirjad
- E-kirjad loobutud ostukorvidest
- Käitumispõhised soodustuste e-kirjad
- E-kirjad soovitustega
- E-kirjad klientide tagasikutsumiseks
- Premium tellimuse e-kirjad
- E-kirjad brändi uuendustega
- E-kirjad alles väljatulevast sisust
- E-kirjad tänamiseks
- Tellimuse kinnitusmeilid
- Tellimuste e-kirjad
- E-kirjad eripakkumistega
- Aastapäeva e-kirjad
- Tehingulised e-kirjad
- Küsitluse e-kirjad
- Uudiskirjade e-kirjad
- Tasuta prooviperioodi aegumise e-kirjad
- Tellimuse tühistamise e-kirjad
- Spetsiaalsed eelvaate e-kirjad
- Giveaway e-kirjad
- E-kirjad alustuseks
Millal mitte kasutada automatiseeritud e-kirju
Kuigi automatiseeritud e-kirjadest on palju kasu, peaksite neid kasutama hoolega. Teatud olukorrad nõuavad teie klienditeenindajate tähelepanu. Näiteks ei tohiks kaubamärgid automatiseerida vastuseid klientide päringutele. Klient vajab tavaliselt kohest vastust ja ootab inimese sekkumist. Automatiseeritud e-kirjaga ei saa iga päringut lahendada, sest iga juhtum on erinev. Liigne e-kirjade automatiseerimine võib teie kaubamärgilt võtta ära inimliku elemendi.
Tugiteenuste automatiseerimine
Tõhustage klienditeenindust tugiteenuste automatiseerimise abil! Avastage näpunäited, säästke aega ja raha. Säilitage inimlik puudutus.