Gartner Groupi avaldatud uuring näitab, et 80% ettevõtte tulevasest tulust teenib 20% selle klientidest.
Lisaks näib, et rahulolevad tarbijad kulutavad kolmandal aastal tavaliselt peaaegu 70% rohkem kui esimesel aastal.
Kvaliteetse klienditeeninduse pakkumine nõuab aga aega ja siin osutuvad klienditeeninduse mallid väga kasulikuks. Selles artiklis käsitleme suhtlusmallide kasutamisega kaasnevaid laiaulatuslikke eeliseid ja mõningaid väärtuslikke näpunäiteid, mida saate kliendirahulolu suurendamiseks integreerida.
Miks siis üldse kasutada klienditeeninduse malle?
Säästetud aeg
Võib kindlalt eeldada, et teie klientuur pöördub teatud probleemide lahendamiseks klienditoe osakonna poole. Oletame, et 4–5 on levinud probleemid ja võtavad umbes 80% teie klienditoe osakonna ajast.
Mallide abil saab klienditoe meeskond keskenduda tegelikele probleemidele, millega kliendid kokku puutuvad, mitte kulutada aega kirjutamisele. Sellegipoolest on oluline rõhutada, et kõiki probleeme ei saa malli abil lahendada, kuid see vähendab tunduvalt ajakulusid.
Vähem ruumi vigadeks
Inimesed on altid tegema vigu, eriti kui tegemist on grammatika või ortograafiaga, ja see on iseenesest mõistetav. Ettevõtted peaksid siiski püüdma minimeerida võimalust, et valesti kirjutatud sõnad e-kirjadesse, sõnumitesse ja muudesse B2C suhtlusvormidessse libisevad. Klienditeeninduse mallid on suurepärane viis selle saavutamiseks.
Kvaliteetsete mallide komplekti väljatöötamisega suudate tagada, et teie kliendid saavad laitmatuid e-kirju, mis on eelnevalt redigeerimisteenuse poolt kontrollitud ja mis nende probleemid kiiresti lahendavad.
Töötajate rahulolu
Kui on võimalus oma töötaja tööpäevast mittevajalikud ülesanded ära jätta, peaksite seda tegema. Töötajatele meeldib, kui tööandjad austavad nende aega ja lubavad neil pühendada oma aega asjadele, mis tegelikult olulised on.
Kiirem vastamise aeg
Tarbijatel on vastamise aegade suhtes suured ootused. Vastavalt Harvard Business Review avaldatud aruandele kulub valdaval enamusel ettevõtetest klientide soovidele vastamiseks liiga kaua aega. Auditeeritud ettevõtete keskmine reageerimisaeg oli 42 tundi, mis on ausalt öeldes liiga pikk. Kiire reageerimine annab teile märkimisväärse konkurentsieelise.
Järjepidevus suhtluses
Ettevõtted, kes hoolivad oma kaubamärgist, pööravad palju tähelepanu oma kaubamärgi toonile. See on oluline aspekt, mis määratleb kogemuse, mille klient läbib ettevõttega suheldes.
Hämmastav näide reklaamimise ja suhtluse ühtsest toonist on e-posti turundusteenus MailChimp. Nende “Hääle- ja toonistiili juhend” tasub kindlasti üle vaadata, et mõista paremini sisu ja mallide kirjutamist, mis sobivad teie ettevõtte kuvandiga.
Suhtlusmallide parimad tavad
Muutke mallid isikupäraseks
Kliendid hindavad seda, kui neid koheldakse „inimesena”, mitte ainult arvutustabeli numbrina. Üle 70% tarbijatest väljendab pettumust, kui nende kogemus pole isikupärastatud. Lisaks on nad sageli nõus maksma lisatasusid, et saada korralikku kohtlemist.
Isegi kui kasutate sõnumimalli, võtke alati aega kliendi nime lisamiseks.
Nimede loogiline struktuur
Ettevõttena on teil kliente, kes on pärit erinevast etnilisest taustast, mis tähendab, et neil on erinevad nimede struktuurid. Võtke seda mallisõnumi koostamisel arvesse.
Proovige võimalikult palju teadmusbaasi artikleid ette valmistada
Oluline on oma teadmusbaasi pidevalt uuendada. Nii suudab klienditoe osakond alati pakkuda teie klientidele täpset teavet, mis on koheselt kättesaadav.
“Hästi üles ehitatud teadmusbaas parandab oluliselt suhteid teie klientidega, kuid sellel on ka suur mõju uute töötajate koolitamiseks kuluvale ajale, mis vähendab samuti kulusid.”
Ronak Meghani – Magneto IT Solutionsi kaasasutaja.
Suhtlusmallide tüübid
Formaalsed/ärilised e-kirja mallid
Oluline aspekt selle malli juures on see, et tegemist on ametliku malliga. Pöörake erilist tähelepanu kirjavahemärkidega seotud vigadele, kasutage kindlasti piisavalt üleminekusõnu, vältige komaühendusi ja olge ettevaatlik ka allkirjastamisel.
Kui soovite rohkem teada, oleme loonud mõned ärimallid, mida kohe kasutada.
Kliendipäringu mallid
Kui proovite kirjutada kliendipäringu malli, võtke arvesse kõige levinumaid taotlusi, mida oma klientidelt saate.
Siin on mõned näited, mis võivad Teile kasulikuks osutuda.
- Teie teenindus on suurepärane, kuid mul on seoses sellega mure.
- Ma pole teenindusega rahul just sellel põhjuse.
- Olen siin uus, kuidas ma [tegutsen]?
Reaalajas vestluse skriptid ja salvestatud vastused
Kuigi need on väga kasulikud, võib vale salvestatud vastuse saatmine vähendada klientide rahulolu. Kasutage neid mallidena, kuid kohandage siiski oma kliendi olukorrale vastavaks. Samuti ärge liialdage tehnilise kõnepruugiga ja ärge unustage sellele vajadusel pisut huumorit puistata.
Müügi mallid
Need mallid on tõesti keerulised. Teie eesmärk on pakkuda võimalikult palju potentsiaalset väärtust väga väikeses arvus sõnades. Samuti on hädavajalik need sõnumid võimalikult isikupärastada, et teie müügimeilid ei läheks lihtsalt rämpspostiks.
Kui soovite rohkem teada, oleme loonud mõned müügimallid, mida koheselt kasutada.
Turunduse mallid
Turunduse mallide puhul on oluline keskenduda oma brändi hääle säilitamisele, eriti kui need mallid on suunatud teie olemasolevatele klientidele.
Kui soovite rohkem teada, oleme loonud mõned turundusmallid, mida koheselt kasutada.
SMS mallid
Tekstisõnumid on praegu üks tõhusamaid turundusmeediume. SMS-mallide raske osa on see, et need peavad olema lühikesed, samas kui teie eesmärgiks on lisada veenev kutse tegevusele, isikupärastada see ja pakkuda adressaadile palju väärtust.
Kasutusvalmis klienditeeninduse mallid:
- Tervituskirja mallid
- Tellimuse kinnituskirja mallid
- Allahindluse e-kirja mallid
- Tagasilükkamiskirjade mallid
- Kinnituskirja mallid
- Tagasiside palumise e-kirja mallid
Kui soovite lisateavet, lugege artiklit LiveAgent – Mallid.
Kokkuvõtteks
Mallid on suurepärane lahendus paljudele probleemidele. Siiski peavad ettevõtted suhtuma suhtlusmallide väljatöötamisse nõuetekohase hoolsusega, kuna väärkasutatud või halvasti teostatud mall võib kliendirahulolule negatiivset mõju avaldada.
Avastage iseseisvalt
Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid praktikas rakendatakse. Testige kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgentis.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Avasta, kuidas LiveAgent aitab Sul parandada klienditeenindust, pakkudes üle 180 funktsiooni ja tasuta prooviversiooni. Õpi erinevatest klienditeeninduse tarkvaradest ja nende olulisusest ettevõtte edu saavutamisel. Külasta, et teada saada, miks hea klienditeenindus on kriitilise tähtsusega ja kuidas seda tõhusalt parandada.
Mis teeb klienditeeninduse silmapaistvaks?
Avasta, mis teeb klienditeeninduse suurepäraseks! Õpi pakkuma kiiret, sõbralikku ja professionaalset teenust, mis kuulab kliente ja lahendab nende probleeme. Tutvu LiveAgent tarkvaraga, mis tõstab kliendikogemuse uuele tasemele. Lugege edasi, et avastada parimad praktikad ja inspireerivad näited, mis aitavad teie tiimil silma paista!