Digiajastu tõustes valib üha rohkem inimesi töötamiseks klienditeeninduse ala. See on lihtne, kuid hästi tasustatud töö, millest on palju kasu nii neile, kes alles liituvad tööjõuga, kui ka karjääri vahetajatele. Siit saate teada, kuidas saada üheks paljudest klienditeenindajatest, kellel on suurepärane klienditeeninduse CV.
Miks alustada oma karjääri klienditeeninduses?
Kas Te pole veel otsustanud, mis on Teie esimene töökoht? Klienditeenindus võib olla suurepärane algus. Siin on põhjus.
1. See on hästi tasustatud algtaseme töö
Vähesed inimesed soovivad tasuta töötada. Siiski on raske mõnele karjäärile pääseda ilma praktikat läbimata. Paljudel juhtudel makstakse Teile selles etapis liiga vähe või ei maksta üldse.
Klienditeenindus on suurepärane võimalus arendada pehmeid oskusi, mis on vajalikud mis tahes töö jaoks ja saada selle eest korralikku tasu.
2. Õpite ülekantavaid oskusi
Klienditeeninduses töötatud aja jooksul õpite töötama meeskonnas, lahendama probleeme ja aitama inimesi. Need on olulised oskused, mida vajate mis tahes töövaldkonnas. Isegi ettevõtjad peavad suutma klientidega hakkama saada.
3. Saate võrgustike loomise kogemusi ja töökogemusi
Ilma töökogemuseta on raske korralikku tööd saada. Klienditeenindus võib olla enamiku digimaailmaga seotud karjääride lähtepunkt.
Kui tunnete, et Teie portfellis on piisavalt läbisõitu ja oskusi, võite töökohta vahetada.
Mida lisada klienditeeninduse CV-sse
Võib tunduda, et klienditeeninduse CV on lihtne. Kuigi see töö pole nii raske kui mõned IT-positsioonid, pole tööle saamine sugugi lihtne.
Inimressursside läbivaadatavate CV-de tohutu hulk tähendab, et Teil on vähem võimalusi avatud ametikoha täitmiseks. Nende võimaluste suurendamiseks peate oma klienditeeninduse CV-sse lisama järgmist:
1. Suhtlemisoskused
Head pehmed oskused on iga klienditeeninduse CV jaoks võtmetähtsusega. Selles töövaldkonnas peate päevas vastu võtma kümneid kõnesid või sõnumeid ja aitama Teie poole pöörduvaid inimesi.
Lisage loendisse järgmised oskused, et see sobiks antud töö jaoks paremini:
- Suhtlemisoskus
- Kannatlikkus
- Konfliktide käsitlemine
2. Tarkvara oskused
Tänapäeval töötavad vähesed klienditeenindajad telefonikõnedega. Isegi kui Teie tööülesannete hulka kuulub kõnede vastuvõtmine, peate töötama ka suure hulga tarkvaradega. Mida rohkem tarkvara olete juba omandanud, seda vähem peab ettevõte õpetama.
Kaasake järgmised oskused, et näidata intervjueerijatele, et olete intervjueerimist väärt:
- Microsoft basics
- Reaalajas vestluse tarkvara
- Klientide haldamise süsteemid
3. Teadmised valdkonnast
Klienditeenindajad aitavad inimesi paljudes valdkondades IT-st e-kaubanduseni. Kui Te ei tea turgudest midagi ja tahate olla finantsettevõtte klienditeenindaja, siis jooksete suure tõenäosusega vastu klaasseina.
Mainige, et teate selle valdkonna kohta palju, üldiselt on sisseelamist lihtne näidata. Öelge vähemalt, et olete kiire õppija.
4. Juhtumid töökogemuse asemel
Kui kirjutad klienditeeninduse CV-d esimest korda, siis ärge kartke, kui Teil puudub töökogemus.
Kõige olulisemad on oskused, eriti algtaseme ametikohtadel. Mainige pehmeid ja raskeid oskusi, mille olete oma eelmisel ametikohal omandanud, isegi kui see oli vabatahtlik töö.
Kui Teie kogemused on piiratud, keskenduge paarile juhtumile, kus olete inimeste abistamiseks kasutanud pehmeid oskusi.
Mida lisada klienditeenindusjuhi CV-sse
Juhtiva ametikoha jaoks CV koostamine võib osutuda keerulisemaks väljakutseks. Siit leiate selle, mida konkurentsi tippu jõudmiseks lisada.
1. Juhtimisoskused
Kas olete juba juhtinud meeskonda? Mainige sellest kõike. Teie juhitud inimeste arv, klientide arv, keda teie meeskond teenindas, teie toimivusstatistika.
Näidake, millist HR tarkvara Te teate ja kuidas kasutasite seda oma meeskonna tootlikkuse suurendamiseks.
Kui Te pole ametlikult inimeste eest vastutav olnud, näidake oma juhtimisoskusi ja algatusvõimet. Rääkige ajast, mil aitasite uusi töötajaid tööle võtta või oma tippjuhtkonda.
2. Märkimisväärsed saavutused
Ettevõtted tahavad näha, mida täpselt saate nende raha säästmiseks teha. Rääkige kindlasti oma silmapaistvamatest saavutustest eelmisel töökohal.
See võib olla midagi suurt, näiteks aidata kaasa ettevõtte poliitika kujundamisele. See võib olla midagi väikest, näiteks meeskonnakaaslaste ebaõnnestumise märkamine ja nende soorituse parandamine või vana töötaja tagasitoomine.
Mõlemal juhul näidake oma CV-s saavutusi ja olete konkurentidest ees.
3. Tööoskused otsas
Kas Teil on mingeid oskusi väljaspool Teie tööd klienditeenindaja ja juhina? Kui jah, võib see osutuda CV-s suureks plussiks.
Näiteks kui kandideerite IT-ettevõtte ametikohale, on kodeerimise põhitõdede tundmine suureks eeliseks. See näitab personalitöötajatele, et Teil ei ole arendusosakonnaga suhtlemisel probleeme.
Kuidas muuta oma CV-d klienditeenindaja ametikohale
Klienditeenindusele üleminek võib olla suurepärane viis oma sissetulekute suurendamiseks ja otsast alustamiseks. Saate oma CV ümber pöörata ja sobitada enamiku algtaseme klienditeeninduse töökohtadega.
1. Keskenduge ülekantavatele oskustele
Pehmed oskused on klienditeeninduse jaoks hädavajalikud. Nende saamiseks ei pea Te aga tegelikult töötama klienditeeninduses.
Kui olete kunagi kliendiga näost näkku töötanud, on Teil juba olemas kõik, mida on vaja sama asja tegemiseks veebis. Peate seda lihtsalt klienditeeninduse esindaja CV-s mainima.
2. Muutke vabatahtlik töö oma eelisteks
Kui Te pole pidanud klientidega silmast silma suhtlema, olete võib-olla saanud vabatahtliku kogemuse. Enamik vabatahtlikku tüüpi töökohti eeldab meeskonnatööd ja inimeste abistamist.
Täpselt see, mida klienditeeninduseks vajate.
3. Näidake saavutusi
Teil ei pruugi sellel alal palju töökogemust olla, kuid on tõenäoline, et Teil on paar suurepärast klienditeeninduse lugu.
Kas töötasite mehaanikuna ja suutsite rahulolematu kliendi tagasi meelitatada? Kas aitasite oma lapse klassis vanemarühma juhtida? Lisage need kogemused klienditeenindaja CV-sse.
Kuidas vormistada klienditeeninduse CV-d
Mõnikord loeb vorming sama palju kui sisu. Siit leiate infot, kuidas oma kliendiesindaja CV-d vormistada.
1. Kronoloogiline formaat
Kas saate kiidelda rikkaliku töökogemusega selles valdkonnas? Kasutage kronoloogilist vormingut.
Esmalt mainige oma töökogemust ning kirjeldage oma tööülesandeid ja saavutusi.
2. Funktsionaalne formaat
Kui Teie CV on kogemuste poolest halb, keskenduge selle asemel oskustele. Esitage oma pehmeid ja raskeid oskusi, et personalitöötajatele muljet avaldada.
Lihtsalt oskuste loetlemise asemel tooge kindlasti näiteid oma saavutuste kohta.
3. Ühe leheline CV
Enamik klienditeeninduse töökohti ei vaja palkamiseks suurt hulka oskusi ja töökogemusi. Saate muuta oma CV läbivaatamise personalitöötajate töö lihtsamaks, muutes selle lühikeseks ja asjakohaseks.
Proovige kasutada erinevaid CV-malle, et CV mahuks paarile leheküljele, eelistatavalt ühele.
4. Teie foto CV-s
Võib tunduda, et foto lisamine muudab CV isiklikumaks, kuid see pole parim idee. Mõned suuremad tööandjad võivad teie CV-d isegi juriidilistel põhjustel keelata.
Ärge lisage fotot, välja arvatud juhul, kui potentsiaalne tööandja seda nõuab.
5. Lühidus
Hoidke oma CV nii lühike kui võimalik. Täitke see lühikese ja kasuliku teabega endast. Jätke sõnarohkus intervjuu jaoks.
Avastage iseseisvalt
Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid praktikas rakendatakse. Testige kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgentis.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Avasta, kuidas LiveAgent aitab Sul parandada klienditeenindust, pakkudes üle 180 funktsiooni ja tasuta prooviversiooni. Õpi erinevatest klienditeeninduse tarkvaradest ja nende olulisusest ettevõtte edu saavutamisel. Külasta, et teada saada, miks hea klienditeenindus on kriitilise tähtsusega ja kuidas seda tõhusalt parandada.