Mis on klientide tunnustamine?
Klientide tunnustust võib määratleda kui ettevõtte poolt klientide suhtes tehtavate jõupingutuste mõõtmist. See on proaktiivne lähenemine, et kaasata kliente ja näidata neile, et hoolite neist ja olete nende äri eest tänulik. Seega on klientide tunnustamise algatused suunatud peamiselt olemasolevatele klientidele.
Kindla klienditeenindusstrateegia olemasolu on aluseks;
- Klientide rahulolu suurendamiseks
- Klientide lojaalsuse loomiseks
- Klientide hoidmise parandamine
Miks on klientide tunnustamine tähtis?
Ettevõtted, kes ei väärtusta oma kliente, riskivad nende kaotamisega konkurentidele. Kliendid, kes ei tunne end hinnatuna ja hästi hoituna, lahkuvad suurema tõenäosusega.
Rockefeller Corporation’i uuringus leiti, et 68% kogu kliendibaasist lahkub tajutava ükskõiksuse tõttu, mis tähendab, et kliendid usuvad, et ettevõtted ei hooli neist – võrreldes ainult 14%-ga, kes lahkuvad rahulolematuse tõttu toote või teenusega.
Teisest küljest võib tõhusa kliendi tunnustamise strateegia väljatöötamine ja rakendamine saada kriitiliseks eduteguriks. Ettevõtted, kellel on rohkem rahulolevaid kliente, naudivad suuremat kliendi lojaalsust ja kliendipidamist. Arvestades, et lojaalsed kliendid ostavad Rosetta Consulting’u uuringu kohaselt 90% sagedamini ja kulutavad 60% rohkem ühe tehingu kohta – see toob lõppkokkuvõttes kaasa ettevõtte suurema kasumi. Ka Andy Fred Wali ja Bright C Opara uuringust selgus, et klientide tunnustamise strateegia mõjutab klientide lojaalsust ja usaldust, mis toob kaasa suurema müügikasvu.
Klientide tunnustamise laused
Keel, mida ettevõtted kasutavad potentsiaalsete klientidega suhtlemisel, mõjutab oluliselt klientide arusaamist. On palju erinevaid võimalusi, kuidas kasutada keelt, et väljendada tänu lojaalsetele klientidele. Siin on mõned kõige põhilisemad fraasid ja sõnad, mida meeles pidada:
- Kõige lihtsam “Aitäh” ja kõik muud vormid;
- Tunnustamise sõnad (“Oleme tõeliselt tänulikud, et valisite meie ettevõtte…” );
- Tänusõnad (“Oleme tänulikud, et olete olnud meie aastatepikkune lojaalne klient.”);
- Tunnustamise ja äratundmise tingimused (“Teie lojaalsuse tunnustamiseks kutsume teid liituma meie klientide tunnustamise programmiga.“)
Tänuteated teie ettevõttele
Kui teie klienditeenindusmeeskond kasutab pidevalt sama fraasi, on siin mõned head näited sama fraasi teistsuguse sõnastamise kohta:
- Täname teid tellimuse eest!
- Täname teid ostu eest!
- Aitäh tellimuse eest!
- Tänan teid minu väikeettevõtte toetamise eest!
- Täname meie ettevõtte toetamise eest!
- Aitäh, et tegite meiega sisseoste!
- Täname teid, et teete meiega koostööd!
Kas otsite veel rohkem klienditeeninduse malle, mida kasutada? Vaadake meie tasuta Klientide tunnustamise e-kirjade malle, mida saate kopeerida ja kleepida.
Klientide tunnustamise ideed
ClickFox’i uuringu kohaselt ei usu 62% tarbijatest, et nende lojaalsed kaubamärgid neid piisavalt premeerivad. On palju erinevaid, nii loomingulisi kui ka lihtsaid viise, kuidas bränd saab panna oma kliente tundma, et ta hoolib neist.
Kui investeerida aega ja ressursse klientide tunnustamise algatustesse ning väljendada klientidele regulaarselt tänu, on sellest mitu kasu. See võib oluliselt süvendada kliendisuhteid, suurendada rahulolu, parandada klientide lojaalsust ja soodustada brändi usaldust.
Olenemata sellest, milliseid klientide tunnustamise ideid ettevõte otsustab rakendada, tuleb alati meeles pidada paari asja. Iga katse tänada kliente peab olema asjakohane, väärtuslik, märgatav, siiras ja soovitavalt isikupärane.
30 kliendi tunnustamise ideed, mida ettevõtted saavad kasutada klientide tänamiseks
- Pakkuda juhuslikke sooduskuponge oma toodetele/teenustele.
- Saatke lojaalsetele klientidele kuponge, läbimõeldud kinkekaarte või lihtsalt karbitäie küpsiseid.
- Pakkuge tasuta toote- või teenuseuuendusi.
- Lisage igale ostule kliendi tänusõnumid.
- Pakkuge oma toodetele või teenustele isikupärastatud funktsioone.
- Pakkuge soodustusi klientidele, kes andsid hiljuti viietärnilise hinnangu.
- Saatke tänu e-kirju pärast ostu, kordusostu või iseloomustuse andmist.
- Jagage väärtuslikku sisu, mis aitab klientidel teie tooteid või teenuseid maksimaalselt ära kasutada.
- Looge tänuvideo ja jagage seda klientidega.
- Saatke käsitsi kirjutatud personaalsed tänukirju postiga.
- Tutvustage lojaalseid kliente oma veebilehel, blogis või sotsiaalmeedias.
- Jagage oma blogis klientide kogemuslugusid ja edulugusid.
- Pakkuge oma sotsiaalmeedia toetajatele eripakkumisi.
- Saatke klientidele asjakohaseid ja väärtuslikke tunnustuskinke
- Pakkuge klientidele tasuta konsultatsioone.
- Pakkuge tasuta õppematerjale – näiteks veebiseminare, juhendeid, õpetusi jne.
- Andke klientide sünnipäevade puhul erisoodustusi või tasuta kingitusi või saatke neile sünnipäevakaarte, soovides lihtsalt “Palju õnne!”.
- Premeerige kliente klientide lojaalsusprogrammiga.
- Looge klientide VIP-klubi koos eksklusiivsete soodustustega.
- Alustage soovitusprogrammiga ja premeerige kliente nende sõprade soovitamise eest.
- Kui kliendid on ettevõtete omanikud, soovitage nende äri teistele.
- Pakkuge klientidele eripakkumisi teiste (mitte konkureerivate) kaubamärkide juures.
- Korraldage meeldejääv klienditeenindusüritus.
- Korraldage klientide tunnustamise võistlus või kampaania.
- Üllatage lojaalseid kliente aeg-ajalt ootamatute soodustustega.
- Näidake, et olete nende tagasiside põhjal muudatusi teinud.
- Tähistage ettevõtte tähtsamaid verstaposte ja tõstke esile kõige lojaalsemaid kliente.
- Võtke kasutusele konkreetne päev, nädal või kuu, mis on pühendatud klientide tunnustamisele.
- Annetage oma kliendi nimel kohalikule heategevusorganisatsioonile.
- Pakkuge kliendile sponsorlust üritusel, kus ta osaleb.
Klientide tunnustuse tsitaadid
Need 5 klientide tunnustamise tsitaati näitavad, kui oluline on klientidest hoolimine ja tunnustuse näitamine:
“Tänusõnaga võib sageli saavutada seda, mida millegi muu ei suudeta saavutada.”
B. C. Forbes
“Pöörake oma maailm kliendi ümber ja rohkem kliente hakkam pöörlema teie ümber.”
Heather Williams
“Kliendid ei hooli sellest, kui palju te teate, kui nad ei tea, kui palju te hoolite.”
Damon Richards
“Kliendid on nagu hambad. Kui sa ei hoolitse nende eest, lähevad nad ükshaaval ära, kuni neid ei ole enam ühtegi.”
Jerry Flanagan
“Brändi on lihtsam armastada, kui bränd armastab sind tagasi.”
Seth Godin
Avastage iseseisvalt
Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid rakendatakse praktikas. Testige kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgent’is.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Klienditeenindus – kasutajate sisseelamine
Kliendi kasutajate pardaletuleku kriitiline aspekt on enne, pärast ja ostmise ajal. Vaadake lisateavet kasutaja sisseelamise näidete abil.
Mis teeb klienditeeninduse silmapaistvaks?
Avasta, mis teeb klienditeeninduse suurepäraseks! Õpi pakkuma kiiret, sõbralikku ja professionaalset teenust, mis kuulab kliente ja lahendab nende probleeme. Tutvu LiveAgent tarkvaraga, mis tõstab kliendikogemuse uuele tasemele. Lugege edasi, et avastada parimad praktikad ja inspireerivad näited, mis aitavad teie tiimil silma paista!
Kuidas kasutada kliendistiimuleid?
Avastage, kuidas kliendistiimulid suurendavad klientide püsivust ja motiveerivad soovitud tegevusi. Artiklis käsitletakse edukate stiimulite näiteid ning pakutakse ideid klientide lojaalsuse ja rahulolu tõstmiseks. Õppige, kuidas premeerida kliente tagasiside, arvustuste ja lojaalsuse eest ning kuidas parandada oma klienditeenindust LiveAgent'iga.