Tarbijate arv, kes eelistavad iseteeninduse võimalusi traditsioonilistele tugikanalitele on kasvamas ning sellepärast on ühtse, nutika struktuuriga KKK lehekülje disainist saamas iga ettevõtte veebilehe oluline element. Forrester’i uuringu kohaselt on KKK-d kõige sagedamini kasutatav iseteeninduse võimalus täna.
Kasutades strateegiliselt, võib KKK lehekülje disain klientidele tõelist väärtust lisada ja ettevõttele paljudel viisidel kasulik olla. See pole mitte ainult kõige efektiivsem ning kuluefektiivsem moodus vähendada kasutajatoe koormust korduvatele küsimustele vastamisel teie toodete või teenuste kohta, vaid väldib nende küsimuste suunamist teie agentidele ja hoiab aega kokku. Lisaks muule võivad KKK-d parandada ka teie veebilehe navigatsiooni, üldist SEO-d ja võimendada kliendikogemust.
Mis on KKK?
KKK (korduma kippuvad küsimused) on ettevõtte veebilehe osa, mis on loodud klientide kõige levinumatele küsimustele vastamiseks. KKK-de lehed muudavad vastuste leidmise kliendi jaoks lihtsamaks ja ideaalses olukorras pole neil täiendavat ettevõtte abi vaja. E-kaubanduse KKK leheküljed sisaldavad ettevõtte reegleid ning poliitikaid tellimuste muudatuste, maksete, tarne, tagastuste ja tagasimaksete kohta. Tarkvara teenusena ettevõtete puhul toimib KKK lehekülgede disain juhisena kliendile tarkvara paigaldamise, toote kasutamise ja tõrkeotsingu probleemide lahendamiseks.
KKK ning teadmistebaasi vaheline erinevus
KKK lehekülg erineb teadmistebaasist artiklite suuruse, sisu ja lähenemise poolest. KKK-d on esitatud küsimuse vormis ja vastused neile on lühikesed ning konkreetsed. Tavaliselt vastavad need küsimustele paari lause või paragrahviga, samal ajal kui teadmistebaas koosneb juhiste tüüpi artiklitest, mis annavad kasutajatele detailsema ja sügavama info selle kohta, kuidas ettevõtte tooteid ja teenuseid kasutada.
Kuidas luua 7 sammu abil efektiivse disainiga KKK lehekülge?
KKK lehekülje kirjutamine on enamat, kui levinumatele küsimustele vastamine. See on võimalus ehitada suhteid oma praeguste ja potentsiaalsete klientidega ning tagada nende parem rahulolu. Luues KKK lehekülje disaini, pidage meeles meie järgnevaid nõuandeid, strateegiaid ja parimaid praktikaid.
1. Tuvastage asjakohased küsimused
Efektiivse KKK lehekülje loomise võtmeks on küsimuste loomine ja neile vastamine. Need küsimused on leitavad mitmetest allikatest nagu teie:
- lehekülje-otsingu andmed
- e-mailid
- kasutajatoe sedelid
- veebilehe tagasiside vorm
- kliendi küsitlused
- teie sotsiaalmeedia lehekülgede kommentaarid
- teie toodete tootearvustused
- konkurentide KKK lehekülje disain
Küsimuste leiutamine selleks, et oleks millele vastata, võib teie kliente frustreerida. Veenduge, et need oleksid asjakohased teie sihtgrupile ja vastaksid reaalsete klientide muredele ja ootustele.
2. Ehitage hästi organiseeritud struktuur
Kui teil on vaid mõni küsimus, millele vastata, pange need ühte nimekirja. Pikemaks küsimuste nimekirjaks on loogiline need kategooriatesse jaotada. Sellisel moel saate pakkuda paremat kasutajakogemust tagades, et külastajatel on lehel navigeerimine lihtne ja nad leiavad kõik otsitava kergesti üles.
Küsimusi saab grupeerida selliste kategooriate alla nagu ‘Üldine Informatsioon‘, ‘Toote kasutamine’, ‘Konto haldamine’, ‘Tõrkeotsing’, ‘Turvalisus’, ‘Arveldamine’, jne. Soovitatav on sorteerida iga kategooria küsimused kõige olulisemast vähem olulisemani.
3. Jälgige oma küsimuste kujundamist
Kirjutage küsimusi kliendi perspektiivist, esimeses isikus. Kaaluge järgmiste küsimuste lisamist: ‘Kuidas saan integreerida teie tooteid oma CRM süsteemiga?’ ja ‘Kuidas on teie toode CRM süsteemiga integreeritav?’ Mõlemad küsimused on sama sisuga, kuid esimene on kliendikesksem, sest ühtib sellega, kuidas klient mõtleb. Teisalt on teine variant ärikesksem. Seega kasutage küsimuste vormistamisel formaate nagu: ‘Millised on minu …’, ‘Kuidas ma saan …’, ‘Kas ma …’ jne.
4. Tehke lühidalt, selgelt ja sisutihedalt
Kui kirjutate KKK-sid, veenduge, et küsimused oleksid selgelt ja lihtsalt vormistatud. Vastused peaksid keskenduma ainult nõutud info andmisele. Vältige täiendava ning ebavajaliku info andmist, mis võib lugejat segadusse ajada. Mida pikem on sisu, seda raskem on kasutajal seda lugedes mõista ja seda vähem on neil huvi lugemise vastu. Kui küsimus nõuab pikka vastust, kaaluge ainult põhilise info andmist. Pärast seda ühendage see oma teadmistebaasi artikliga või blogipostitusega, mis annab teema kohta detailsema info.
5. Tagage loetavus
Kuna KKK lehekülje disain on üldiselt tekstipõhine on selle kergesti loetavus äärmiselt oluline. Olenemata sihtgrupist, kirjutage arusaadavalt. Veelgi enam, hoiduge slängi, akronüümide ja tehniliste terminite kasutamisest, millest teie kasutajad ei pruugi teadlikud olla. Vältige ebavajalike elementide kasutamist, mis võivad tähelepanu teie veebilehe sisult kõrvale juhtida. Jääge lihtsa paigutuse, kergesti loetava kirjatüübi ja sobiliku kontrasti juurde. Selleks, et tagada parem loetavus saate küsimusi vastustest eristada värvi, suuruse ja stiili järgi.
6. Pakkuge visuaalseid elemente
Paljud tarbijad eelistavad KKK lehekülje disaini, mis esitleb vastuseid visuaalselt, see on suurepärane moodus muuta oma KKK lehekülg ahvatlevamaks, unikaalsemaks ja väärtuslikumaks. Need visuaalid võivad sisaldada ekraanipilte kasutajaliidesest, mis demonstreerivad teie veebilehe teatud protsesse. Näiteks salasõna muutmist, konto info muutmist, tellimuste tühistamist, tagastuste tegemist. Veelgi enam, vooskeeme, õppevideoid, mis juhendavad kliente levinumate ülesannetega. Sellisel moel on kõik lugejatele palju arusaadavam.
7. Hoidke sisu asjakohasena
Staatiline KKK lehekülg võib üsna ruttu ajale jalgu jääda. Peaksite oma KKK lehekülge pidevalt üle vaatama ja uuendama, et see oleks asjakohane ja kliendile abiks. Kuna teie ettevõte seisab silmitsi muutustega ja uutel klientidel on alati küsimusi, peaksite oma KKK lehekülgi nendega kooskõlas kohandama. Nii peegeldavad need selliseid muutusi, vastavad kõigile küsimustele täpselt ning küsimused jäävad asjakohaseks. Samuti on aeg-ajalt soovitatav vastuseid hinnata ning neid selgemaks muutmiseks ümber kirjutada. Kui saate oma KKK leheküljele pidevalt samu küsimusi, on see märk sellest, et vastused pole teie klientide jaoks loogilised ja neid on vaja ümber kirjutada.
BOONUS
Oleme loonud teie inspireerimiseks mõned KKK mallid. Lihtsalt kopeerige ja kleepige ja hakake pihta!
Avastage endale oma
Teadmised on olulised aga ainult siis, kui neid kasutate. Testige Kliendiportaali LiveAgent`is.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kuidas kasutada kliendistiimuleid?
Avastage, kuidas kliendistiimulid suurendavad klientide püsivust ja motiveerivad soovitud tegevusi. Artiklis käsitletakse edukate stiimulite näiteid ning pakutakse ideid klientide lojaalsuse ja rahulolu tõstmiseks. Õppige, kuidas premeerida kliente tagasiside, arvustuste ja lojaalsuse eest ning kuidas parandada oma klienditeenindust LiveAgent'iga.
Kliendirahulolu eesmärk koos parimate tavadega
Avasta kliendirahulolu olulisust ja parimaid praktikaid! Õpi mõõtma rahulolu ja rakenda tõestatud strateegiaid, et suurendada lojaalsust, kasvatada kliendibaasi ja luua sotsiaalset tõestust. Tutvu proaktiivsuse, mitmekanalilisuse ja isikupärastamise võlujõuga ning kuidas edukalt hallata negatiivset tagasisidet. Alusta oma tasuta LiveAgent prooviversiooni juba täna!