Mis on müügi automatiseerimine?
Müügi automatiseerimine kasutab süsteemi, mis võimaldab vähendada korduvaid müügitöid/protsesse. Selle tulemusena on teie meeskonnal rohkem aega keskenduda müükide lõpetamisele.
Milliseid müügiülesandeid/protsesse saate automatiseerida?
- E-kirjade järgsed sõnumid
- Müügi alustamine
- Maksete/arvete meeldetuletused
Millised on müügi automatiseerimise eelised?
Müügi automatiseerimise eelised on:
Parem tootlikkus
Edukaks ettevõtluseks peate oma aega tõhusalt ja tulemuslikult haldama. See puudutab teie töötajate igapäevaseid ülesandeid ja töövooge. Müügi automatiseerimine võimaldab teil päeva jooksul rohkem saavutada, kuna korduvad ülesanded on automatiseeritud.
Kontrollitud töövood
Kontrollitud töövood võimaldavad teie ettevõttel luua eduka liidide loomise protsessi. Lisaks sellele tagavad nad, et iga potentsiaalne liid/klient läbib nõuetekohase müügilehtri protsessi. Konkreetsete töövoogude automatiseerimine võimaldab teil pakkuda kvaliteetset müügikogemust toote/teenuse puhul igale potentsiaalsele kliendile, mis aitab teie ettevõttel saavutada seatud KPI-d.
Brändi järjepidevus
Korduvad müügiülesanded, näiteks e-kirjadega järgsed sõnumid, võivad olla tüütud ja väsitavad. Võib juhtuda, et aja möödudes ei pruugi me edastada sõnumeid sama kvaliteediga. Nagu me kõik teame, võivad monotoonsed sõnumid kahjustada teie äri pikemas perspektiivis. Siiski peaksite andma järjepideva sõnumi oma brändi kuvandi kohta. Kui esitate igale kliendile erineva brändi kuvandi, võib see olla segadusttekitav ja kahjustada teie brändi. Seega võib müügile suunatud e-kirjade automatiseerimine olla suurepärane võimalus oma brändi järjepidevalt esitleda, et kliendid tajuksid ja mäletaksid teid nurga alt, mida teie bränd püüab kuvada.
Ressursside tõhus kasutamine
Müügi automatiseerimise tugi parandab töötõhusust, vajaduseta palgata lisatöötajaid. Seega saate tõhusalt kasutada lisaressursse oma toote/teenuse täiendavaks täiustamiseks. Kahjuks ei kasuta paljud ettevõtted oma ressursse tõhusalt, eriti siis, kui neil läheb hästi. Pidage meeles, et teie ettevõte saab neid ressursse alati kasutada halvematel aegadel või kasutada neid oma brändi veelgi enam kasvatamiseks.
Lihtne sisseelamisprotsess
Müügi automatiseeritud protsessid aitavad uutel töötajatel tõhusalt kiirendada oma tegevust. Automatiseeritud ja kontrollitud töövood/ülesanded, näiteks eelnevalt kirjutatud e-kirjad/sõnumid, võimaldavad uutel töötajatel mõista brändi kuvandi kvaliteeti.
Suurenenud tulu
Lõpptulemusena tähendavad sujuvamad töövood ja automatiseeritud ülesanded suuremat tulu, kuna teie meeskond on tõhusam ja teil on olemas automatiseeritud müügilehter.
Boonusnõuanne
Automatiseerimine on suurepärane võimalus parandada oma müügiosakonna igapäevast töökorraldust ja tõhusust. Liiga palju automatiseerimist võib aga olla kontraproduktiivne. Kui teie ettevõte üritab automatiseerida enamikku ülesandeid, võivad sõnumid muutuda robotlikuks ja isikupäratuks, mida kliendid märkavad peaaegu kohe. Selle tulemusena võib see vähendada konversioonimäära ja isegi kahjustada teie brändi mainet. Kui aga suudate automatiseerimise nutikalt integreerida oma müügilehtri protsessi, saate oma ettevõtte järgmisele tasemele tõsta. Oluline on veenduda, et lisate väikesed isikustatud nüansid, näiteks kliendi nime.
Kuidas saab LiveAgent automatiseerida mõningaid teie müügiprotsesse?
E-kirjade mallid
E-kirjade mallid on LiveAgent’i funktsioon, mis võimaldab teil luua universaalseid e-kirju, mis sobivad saatmiseks kõikidele teie kontaktidele, näiteks unustatud salasõna või müügijärgne e-kiri. Veelgi enam, LiveAgent võimaldab teil automatiseerida neid e-kirju teie reeglite alusel ja personaliseerida neid vastavalt teie CRM-i andmetele. Lisaks saavad agendid hõlpsasti e-kirju redigeerida, kuna on olemas sisseehitatud WYSIWYG redaktor või saate e-kirju ka HTML-formaadis vormindada, kui soovite seda teha.
Kas vajate abi e-kirjade mallide loomisel? Vaadake meie tasuta müügikirjade mallide ideid.
Reeglid
Reeglid automatiseerivad töövooge läbi SLA’de, aja- ja toimingureeglite. LiveAgent pakub seda funktsiooni, et teie agendid saaksid päeva jooksul keskenduda pakilisematele ülesannetele.
Müügi automatiseerimise näide
Reeglid võimaldavad teil automatiseerida loodud e-kirjade malle. Näiteks kui soovite saata müügijärgseid e-kirju kindlal ajal, saate selle tegemiseks määrata LiveAgent’is ajareegli.
CRM
CRM on kliendisuhete haldamise lühend. LiveAgent pakub CRM-integratsioone klienditeeninduse ja müügikommunikatsiooni parandamiseks. Kuna kõik kliendiandmed on ühes kohas, on lihtne suhelda ja automatiseerida tüütuid protsesse. Näiteks müügijärgsete e-kirjade mallide loomisel saate sõnumeid hõlpsasti personaliseerida, lisades kliendi nime.
Ei tea LiveAgent’it?
LiveAgent on rikkalik kasutajatoe lahendus, mis jälgib, automatiseerib ja koostab aruandeid. Süsteem koondab kogu sissetuleva kommunikatsiooni ühte kasutajaliidesesse, nii et töötajad ei pea kõikidele päringutele vastamiseks meediaplatvorme vahetama. Süsteem edastab klientide päringuid sellistest meediakanalitest nagu e-post, Instagram, Facebook, Viber, foorum ja muud. Lisaks pakub see klienditeeninduse automatiseerimise funktsioone, nagu automaatne piletite jagamine, IVR või automaatne tagasihelistamine.
Ready to try LiveAgent?
Try out LiveAgent for free and take your customer service and sales to the next level.
Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri
Avastage klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri, mis aitab säilitada teenuse kvaliteeti, tagada järjepidevus ja tõsta kliendirahulolu. Ideaalne mitme asukohaga ettevõtetele kliendikogemuse parandamiseks. Külastage nüüd!
Automatiseeritud klienditeenindus
Kas soovite automatiseerida korduvaid agendi ülesandeid? Lugege automatiseeritud klienditeeninduse kohta, et oma ettevõtet koheselt täiendada.