Mis on klientide tunnustamise e-kirjad ja miks neid saata?
Klientide tunnustamise e-kirju kasutavad ettevõtted strateegiliselt, et tugevdada isiklikke kliendisuhteid ja muuta oma brändi inimlikumaks. Õigel hetkel saadetud hästi struktureeritud, personaalsel tänu e-kirjal (nö follow up e-kiri) on peaaegu sama suur mõju kui kliendi isiklikul tänamisel. See võib tõesti aidata kaasa positiivse kliendikogemuse ja brändi tajumise loomisele.
Millal saata kliendi tunnustamise e-kiri?
Kindlasti ei ole halba aega, et tänada kliente ja näidata oma tunnustust. Kuid teatud ajad ja sündmused tunduvad loomulikult sobivamad. Tänu e-kirju ei peaks tingimata saatma ainult siis, kui kliendid midagi ostavad. Kui kasutate platvormi e-posti turunduse automatiseerimiseks, saab tänu e-kirju käivitada erinevate kasutajate tegevuste alusel.
Selle tegevusjärgse e-kirja võib saata:
- hooajaliste pühade ajal nagu jõulud, sõbrapäev või munadepühad
- klientide sünnipäevadel
- kliendi aastapäeval
- lojaalsetele klientidele ettevõtte verstapostide saavutamisel
- pärast esmakordset ostu või taasostu
- tagasiside, arvustuse või iseloomustuse järgselt
- klientide tänamisel soovituste eest
- kui potentsiaalsed kliendid registreeruvad/liituvad/saavad liikmeks
- uudiskirja tellijatele
- üritusel või veebiseminaril osalejatele
Kuidas kirjutada tänu e-kirja: 10 sammu, mida järgida
Tänu e-kirja kirjutamisel kaaluge järgmisi 10 sammu, et muuta kiri asjakohaseks ja tõhusaks. Neid samme võib üldiselt kasutada ka järeltegevuse e-kirja puhul.
1. Mõelge välja sobivaim teemarida
Teemaridu peetakse oluliseks, sest see võib sageli mõjutada seda, kas saaja tegelikult avab e-kirja. Retention Science’i aruandes leiti, et 6-10 sõnaga teemaridade puhul on avamismäär kõige kõrgem. Hoides mõistlikku pikkust, veenduge, et teema oleks meeldejääv ja loominguline, mitte lihtsalt “aitäh”.
2. Alustage õige tervitusega
Õige tervitus määrab kogu e-kirja tooni. Kui tunnete vastuvõtjat, võite alustada sõnumit sõnumit sõnadega “Hei …” või “Kallis …”. Kui sõnum on pigem mitteametlik, lisage ka ees nimi. Vastasel juhul tuleks kirjutada ka saaja perekonnanimi.
3. Väljendage tunnustust ja lisage täpsustusi
Pöörduge otse asja juurde ja rääkige konkreetselt, mille eest te klienti täpselt tänate. Sõnum peaks keskenduma kliendi väärtustamisele. Vältige oma ettevõtte tutvustamist, välja arvatud juhul, kui pakute hariduslikku sisu, eripakkumist või midagi muud väärtuslikku.
4. Muutke sõnum inimlikumaks
Tehke sõnum võimalikult inimlikuks. Kaaluge e-kirja kirjutamist teie ettevõtte tegeliku inimese aadressilt, mitte üldiselt ja liiga tavaliselt “No reply” aadressilt. Teine viis sõnumi inimlikumaks muutmiseks on kasutada vajaduse korral emotikone.
5. Muutke isikupärasemaks
Isikupärastatud e-kirjade kaasamismäär on suurem. Tegelikult on uuringud näidanud, et isikupärastatud teemakohaste e-kirjade avamise tõenäosus on 26% suurem kui ilma selleta e-kirjade avamise tõenäosus. Saate sõnumit isikupärastada ka sellega, et lisate rohkem üksikasju selle kohta, mille eest olete tänulik.
6. Säilitage sõbralik, kuid professionaalne toon
Sõltuvalt sihtrühmast võib olla täiesti vastuvõetav kirjutada veidi mitteametlikumalt ja kasutada huumorit, kuid on siiski oluline säilitada üldine professionaalne toon, st mitte kasutada slängi ja kõnekeelt.
7. Vaadake tulevikku
Vältige sõnumi jäämist ühepoolseks, andes klientidele võimaluse vestlust jätkata ja andes neile teada, et teie tugi on vaid mõne kliki kaugusel:
“Kui teil on küsimusi meie toote/teenuse kasutamise kohta tulevikus, võtke minuga ühendust otsevestluse või e-posti teel.”
8. Öelge veelkord aitäh
Kui olete põhisõnumiga lõpetanud, oleks mõistlik lõpetada e-kiri viimase reaga, tänades klienti veel kord:
“TTäname veel kord teie tagasiside / toetuse eest / ostu eest / aastaid püsikliendiks olemise eest.”
9. Kasutage sobivat lõppsõna
Õige lõpusõna sõltub suhte formaalsusest vastuvõtjaga. Mõned kõige tavalisemad äritegevusele sobivad lõpusõnad võivad olla järgmised: “Lugupidamisega …”, “Kõike head …”, “Parimat/ parimate soovidega …”, “Tänades”, “Ilusat päeva/ nädalavahetust …”.
10. Lugege enne saatmist üle
Enne “Saada” vajutamist kontrollige kogu sõnumit, et see oleks sujuvalt loetav, annaks täpselt edasi, et te väljendate tänu ja tunnustust ning, et selles ei oleks kirjavigu ega piinlikke grammatilisi vigu, mis võiksid muljet ära rikkuda.
See võib olla automaatne meil, kuid järgige hoolikalt selliseid samme nagu isikupärastamise lisamine ja korrektuur. Te ei taha, et teie sõnum oleks poolik.
Tänu e-kirja mallid
Kliendi tänamine ostu eest
Dear ****,
Thank you for your order! We’d like to inform you that your payment has been confirmed and your order No. ******** has been successfully processed.
Once your items have been packed, they will be shipped to you immediately. Meanwhile you can check the current status of your order at any time by clicking this link.
If you have any queries regarding your order, please do not hesitate to contact us.
Thanks again for your purchase. Hope you enjoy shopping with us!
Sincerely,
****
Kliendi tänamine soovituse eest
Hi John,
****@gmail.com installed Dropbox after getting your invite. To thank you, we’ve awarded you 500 MB of bonus space. You now have 12,75 GB on Dropbox!
Thanks!
– The Dropbox Team
P.S. To get even more space, invite your friends or upgrade your Dropbox!
Kliendi tänamine tagasiside eest
Dear ****,
Thank you for your feedback! I’m delighted to hear that you had a great experience interacting with our customer support team. I completely understand how rewarding it can feel when your problem is solved within minutes, and I’m glad to hear that our support team was able to do just that.
Feedback like yours helps us deliver better customer experiences by knowing what we are doing right and where we can improve. So, I really appreciate you taking the time to send us your response.
If you have any more questions, comments, or concerns, don’t hesitate to reach out!
Regards,
****
Avastage iseseisvalt
Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid rakendatakse praktikas. Testige kõike meie akadeemias olevat otse LiveAgent’is.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Tellimuse eest tänavad e-kirja mallid
Tellimuse eest tänavad e-kirja mallid aitavad kliendisuhteid hoida ja korduvaid oste soodustada. Proovige tasuta!
E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
Avasta 6 tasuta e-kaubanduse tänukirja malli, mis aitavad suurendada müüki ja tugevdada kliendisuhteid. Kasuta automatiseeritud e-kirjade jõudu, et luua usaldust ja lojaalsust oma klientide seas. Külasta LiveAgentit ja alusta oma tasuta kontoga juba täna!
Avastage 15 loomingulist ideed klientide tunnustamiseks ja premeerimiseks LiveAgenti artiklis. Õppige, kuidas suurendada kingituste mõju ja valida parimad kingitused, et tõsta klientide rahulolu ja lojaalsust. Lugege, kuidas ärikingitused võivad kaasa tuua märkimisväärse suusõnalise reklaami kasvu ja positiivseid esmamuljeid. Täiuslik juhend klientide hindamiseks!
Klientide tunnustuse e-kirja mallid
Kohandage ja salvestage meie klientide tunnustamise mallid otse LiveAgenti. Tänumeilide saatmine pole kunagi olnud nii lihtne!