Tänu e-kiri või tänukiri?
Arvestades teie ettevõtte suurust ja tüüpi ning klientide arvu, kellele soovite tänu avaldada, võite valida kas e-kirja või trükitud tänukirja (mis saadetakse tavalise posti teel). Mõned tegurid, mida nende kahe vahel valides arvesse võtta, on järgmised:
- Kohaletoimetamise aeg: Traditsiooniline kiri jõuab kohale kõige varem järgmisel päeval pärast selle saatmist. Kui ajastus ei ole kriitiline, võite saata kirja. Kui aga on vaja kiiret järeltegevust – näiteks tänada klienti ostu eest – on e-kiri mugavam.
- Formaalsuse aste: Kuna e-kirju peetakse ärimaailmas vähem formaalseks kui kirju, siis kliendiga ametlikku suhtluse eelistamisel valige kirjad.
- Sõnumi sisu: E-kiri võimaldab lisada graafikat, pilte, videoid, linke või lisada faile. Kui soovite, et teie tänusõnum oleks loomingulisem kui tavaline trükitud tekst, valige e-kiri.
- Eelarve piirangud: E-kirjade saatmine on odavam, kirjade saatmine nõuab lisakulusid (paber, trükkimine, postiteenuse tasu). Ülemaailmsele ettevõttele, millel on kliendid kogu maailmas, võib e-kiri olla ainus mõistlik valikuvõimalus.
Kuidas kirjutada tänukirja kliendile
Iga kliendi tänukiri peaks üldiselt olema üles ehitatud ametlikumas stiilis kui e-kiri ja sisaldama alati teatavaid põhilisi tänukirja komponente. Allpool on toodud mõned kasulikud nõuanded täiusliku tänukirja koostamiseks oma klientidele:
1. Kasutage sobivat tervitust
Õige tervituse valimine tänukirjade jaoks sõltub teie suhtest kliendiga. Parem on ikkagi kasutada ametlikumaid tervitusi, nagu; “Lugupeetud…,” või “Tere,…”. Mitteametlikke tervitusi nagu; “Hei,” või “Tervitused,” tuleks vältida. Kontrollige kindlasti ka saaja nime õigekirja, vastasel juhul riskite kohe alguses halva mulje jätmisega.
2. Peage kinni kirja eesmärgist
Tänukirja ainus eesmärk peaks olema lojaalsete klientide tunnustamine ja tänulikkuse väljendamine. Pidage vastu kiusatusele oma äri uuesti reklaamida. Ärge mainige eelseisvaid müüke, eripakkumisi, uusi tooteid ega midagi muud, mida võib pidada reklaamiks. Sest see võib klienti teie esialgsest mõttekäigust kõrvale juhtida.
3. Lisage paar järellauset
Pärast kliendi tänamist tema äri eest kaaluge, kas lisada mõni järelmeetmete avaldus, mis näitab, et olete tähelepanelik kliendi vajaduste suhtes. See võib olla kas mainimine, et olete alati kättesaadav, kui neil on küsimusi või muresid teie toodete või teenuste kohta. Või lihtsalt küsige, kas te saate midagi teha, et suurendada nende rahulolu.
4. Kaasake oma bränd
Selleks, et kiri näeks välja professionaalne, kasutage kindlasti kirjapead, mis võib sisaldada teie ettevõtte nime, logo või muud brändiinfot. Hästi kujundatud kirjapea muudab kirja ainulaadseks, tagab teie kaubamärgi nähtavuse, aitab vastuvõtjale tõendada selle autentsust ja jätab professionaalse üldmulje.
5. Kasutage õiget lõpusõna
Tänukirja lõpetamisel on oluline kasutada sobivalt lugupidavat ja professionaalset sõna või fraasi. Võite valida kõige sagedamini kasutatava “Lugupidamisega” või “Tervitades”, või veidi personaalsemat “Kõike parimat”, “Ilusat päeva” või “Parimat”.
6. Lõpetage kiri allkirjaga
Kuigi suurettevõtete jaoks võib olla keeruline muuta tänukirjad isiklikuks, võib allkirja lisamine kirja lõppu aidata lisada vähemalt mõningase isikupärastamise taseme. Kuigi alati ei pruugi olla võimalik lisada käsitsi kirjutatud allkirja, näeb isegi trükitud allkiri alati parem välja kui lihtsalt trükitud nimi.
Kliendi tänukirja näited
1. Pikaajaliste klientide tänamine nende lojaalsuse eest
Dear Mr. ****,
We want you to know how much we appreciate your business since you have been our loyal customer for the last three years. We understand that you have many options in the marketplace, and are pleased that you have still made (Company Name) your premier choice.
It is customers like you that help keep our lights on, and we couldn’t be more grateful!
Your honest suggestions and feedback is a vital part of our growth. If there is anything we can do to make your experience with us better, please let us know.
Best regards
****
2. Ettevõtte verstaposti tähistamine
Dear ****,
This year (Company Name) is celebrating the 10th anniversary, and we would like to thank you for making this happened! The growth and success we’ve experienced over all these years are because of customers like you, who faithfully support our business.
Speaking on behalf of the company, we hope that you have enjoyed the enhanced quality of our services. We will continue our efforts to meet your requirements and expectations in the future as well.
We truly appreciate your trust, and we’ll do our best to continue to give you the kind of service you deserve.
Gratefully,
****
3. Tänulikkuse näitamine aasta lõpus
Dear Ms. ****,
As the year winds down, we would like to take this chance to say thank you for choosing our business! You are one of our most highly valued customers and it has been a sincere pleasure serving you this year.
We always strive to exceed our customers’ expectations and meet their requirements. Let us know if there is anything we can ever do to assist you further.
From all of us at (Company Name), we wish you and your loved ones a safe and happy New Year!
With appreciation,
****
Avastage iseseisvalt
Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid rakendatakse praktikas. Testige kõike meie akadeemias otse LiveAgent’is.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Kuidas kasutada kliendistiimuleid?
Avastage, kuidas kliendistiimulid suurendavad klientide püsivust ja motiveerivad soovitud tegevusi. Artiklis käsitletakse edukate stiimulite näiteid ning pakutakse ideid klientide lojaalsuse ja rahulolu tõstmiseks. Õppige, kuidas premeerida kliente tagasiside, arvustuste ja lojaalsuse eest ning kuidas parandada oma klienditeenindust LiveAgent'iga.
Kliendirahulolu eesmärk koos parimate tavadega
Avasta kliendirahulolu olulisust ja parimaid praktikaid! Õpi mõõtma rahulolu ja rakenda tõestatud strateegiaid, et suurendada lojaalsust, kasvatada kliendibaasi ja luua sotsiaalset tõestust. Tutvu proaktiivsuse, mitmekanalilisuse ja isikupärastamise võlujõuga ning kuidas edukalt hallata negatiivset tagasisidet. Alusta oma tasuta LiveAgent prooviversiooni juba täna!
Avastage 15 loomingulist ideed klientide tunnustamiseks ja premeerimiseks LiveAgenti artiklis. Õppige, kuidas suurendada kingituste mõju ja valida parimad kingitused, et tõsta klientide rahulolu ja lojaalsust. Lugege, kuidas ärikingitused võivad kaasa tuua märkimisväärse suusõnalise reklaami kasvu ja positiivseid esmamuljeid. Täiuslik juhend klientide hindamiseks!