Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend
HubSpot Service Hub on populaarne tegija klienditeeninduse, müügi ja turunduse valdkonnas. Üle 160 000 kliendi usaldab HubSpoti tööriistu, sealhulgas nende pileti- ja CRM-süsteeme.
Kuid HubSpotil on palju konkurente. Artiklis uuritakse 16 HubSpoti alternatiivi, nende hindu ja põhifunktsioone. Võib-olla leiate siit oma uue klienditeenindusplatvormi.
Miks kaaluda HubSpoti alternatiive?
Väide, et HubSpotil pole turul positiivset kohalolekut, poleks mitte ainult ebatäpne, vaid ka ebaaus. Kuid nagu iga muu klienditeenindustarkvara puhul, ei tule ka HubSpot oma vigade ja puudusteta ning ajendab see kliente otsima muid võimalusi.
Üks levinumaid klientide probleeme on HubSpoti hinnakujundus. Kuigi tegemist on võimsa tarkvaraga, leiavad kliendid, et üritavad seda endale lubada üle oma eelarve. Paljud on väitnud, et tarkvara ei olnud lihtsalt piisavalt kohandatav või ei pakkunud piisavalt funktsioone, et seda hinda väärt oleks.
Teine probleem, millele otsa kliendid võivad komistada, on HubSpoti sagedane žargooni ja kaubamärgipõhise terminoloogia kasutamine. Kuigi bränding on oluline ja võib aidata luua selget kliendikogemust, kipub HubSpot minema üle piiri. See tähendab, et kliendid peavad muidu keerulises ja mõnikord segadusttekitavas tarkvarakomplektis navigeerides püüdma lahti mõtestada ka terminoloogiat.
Muidugi teeb HubSpot Service Hub peaaegu kahe aastakümne pikkuse kogemusega palju asju õigesti. Paljud inimesed kiidavad selle ulatuslikku teadmusbaasi ja kohandatavat piletisüsteemi. Lõppkokkuvõttes taandub kõik kasutajatoe süsteemi leidmisele, mis katab teie konkreetsed vajadused ja nõuded.
Milliseid olulisi tegureid HubSpoti alternatiivide valimisel hinnata?
Funktsioonide komplekt ja funktsionaalsus
Kui otsite HubSpoti alternatiivi, on üks olulisemaid otsustavaid tegureid selle pakutavate funktsionaalsuste ja funktsioonide komplekt. Enne platvormile pühendumist hinnake, milliseid funktsioone teie ettevõte vajab, ja seejärel lisage need, mis muudavad teie igapäevased müügitöö sujuvamaks ja tõhusamaks.
Näiteks otsustate, et teie klienditeeninduse meeskonna toimimiseks on vaja selliseid funktsioone nagu piletisüsteem, pukseerimisega redaktor, koosolekute ajaplaneerija, külastajate jälgimine ja mõni kõnefunktsioon. Muidugi võiksite sellega piirduda, kuid miks mitte otsida rohkem? Selles etapis peaksite müügiprotsessi sujuvamaks muutmiseks kaaluma lisafunktsioone, nagu ühendatavad piletid ja piiramatu kontaktide arv. Lisaks võite kaaluda mitmekeelsete kanalite ja sotsiaalmeedia lisamist oma piletisüsteemi. Kui olete otsustanud kõnekeskuse funktsiooni kasuks, siis miks mitte otsida HubSpoti alternatiivi, mis sisaldab IVR-i, videokõnesid ja piiramatut kõneajalugu?
Ärge leppige absoluutse miinimumiga, mis hoiab teie kontaktkeskust üleval, vaid püüelge oma tegevuse tõhususe poole ja kaaluge laia funktsioonide valikuga tarkvara, mis suudab parandada mitte ainult teie klienditoe meeskonna, vaid ka teie klientide kasutuskogemust.
Hinnakujundus ning hinna ja kvaliteedi suhe
Kuigi kvaliteedi eest maksmine on kindlasti arusaadav, ei tohiks te õõnestada oma eelarvet lihtsalt sellepärast, et see tundub õige teona. Enne ostmist vaadake hoolikalt tarkvara hinnastruktuuri ja plaane. Mis tahes SaaS-i toote ostmine on kompromiss raha, mida olete nõus kulutama, ja tarkvara pakutavate funktsioonide vahel. Nii et ärge arvake, et odavaim variant on alati õige. Otsige funktsionaalsuse ja taskukohasuse tasakaalu. Nii saate valida HubSpoti alternatiivi, mis sobib kõige paremini mitte ainult teie kontaktkeskuse vajadustega, vaid ka teie eelarvega.
Integreerimisvõimalused
Klienditeeninduse pakkumisel on tõenäoliselt vaja mõnda kolmanda osapoole rakendust, et muuta äriprotsessid tõhusamaks ja mugavamaks. Otsige HubSpoti alternatiivi, millel pole mitte ainult palju integratsioone, vaid mis on ka hõlpsasti ühenduv enam kasutatavate rakendustega. Pidage meeles, et kvaliteet on kvantiteedist ees. Sadade integratsioonide olemasolu ei tähenda tingimata, et saate ühendada kõik soovitud rakendused.
Lisaks uurige pakutavaid integratsioonide värskendusi. Tõenäoliselt peaksite valima lahenduse, mis lisab ja täiendab pidevalt oma integratsioone, kuna see näitab, et arendusmeeskond on vastuvõtlik oma klientide vajadustele.
Kohandatavus ja paindlikkus
Nagu juba mainisime, ei ole iga klienditoe tarkvara kõigile sobiv lahendus. HubSpoti alternatiivi kaalumisel uurige selle isikupärastamise ja kohandamise võimalusi ning paindlikkust. Kas saate seda enda meele järgi seadistada? Kas see suudab rahuldada teie klienditeenindajate ja teie ettevõtte vajadusi?
Need on küsimused, mida peate endalt küsima, et te ei kahetseks oma investeeringut.
Kasutuskogemus ja kasutusmugavus
Tõenäoliselt nõustute, et HubSpoti alternatiivi rakendamine ei peaks nõudma, et kõik teie klienditeenindajad omaksid selle kasutamiseks inseneri kraadi. Mida keerulisem on tarkvara, seda järsem on õppimiskõver. Kuid isegi keeruka platvormi rakendamine võib olla lihtne ja probleemivaba, kui selle disain peab kasutajat meeles. Tarkvarasid kaaludes otsige lahendusi, mis sobivad nii vähem tehnikateadlikele inimestele kui ka spetsialistidele, kes oskavad sellele kohandatud koodi lisada.
Skaleeritavus ja kasvuruum
Enamik ettevõtteid püüdleb kasvu poole. HubSpoti alternatiivi valimisel arvestage alati tarkvara skaleeritavusega. Nii ei kaota te valvsust, kui teil on ootamatult vaja põhiplaanilt suurettevõtte plaanile üle minna. Teisest küljest võite avastada, et teie tellimus on teie vajaduste jaoks liiga ulatuslik. Ärge sattuge klienditoega lõputute vaidluste ahelasse, kuni teie tellimust kohandatakse. Valige platvorm, mida suudab vastavalt teie ainulaadsetele vajadustele hõlpsalt kasvada või väheneda.
Klienditugi ja ressursid
Viimaks lugege HubSpoti alternatiivi pakutava klienditoe kohta. Ettevõte on sama hea kui tema klienditeenindus. Isegi kui tarkvaralahendus tundub teie jaoks ideaalne lahendus, kui sellega kaasneb kehv klienditeenindus, hoiduge eemale.
Lisaks klienditeenindusmeeskonna olemasolule veenduge, et teie valitud lahendusel oleks ulatuslik teadmusbaas koos tõrkeotsingu juhendite, õpetuste ja kliendifoorumitega. Nii võite olla kindel, et platvorm annab endast parima, et seada esikohale oma klientide vajadused.
16 parimat HubSpoti alternatiivi
1. LiveAgent
LiveAgent on tuntud HubSpoti alternatiiv, millel on üle 180 võimsa funktsiooni, mis tagavad omnikanalilise kogemuse. Kuigi LiveAgent on tulvil funktsioone ja integratsioone, on see väga kasutajasõbralik ja taskukohane lahendus ettevõtetele üle kogu maailma. LiveAgenti kasutajatoe tarkvara võimaldab tuhandetel klientidel pakkuda parimat kliendikogemust.
LiveAgenti funktsioonid
- Piletisüsteem
- Kliendikontaktide haldamine
- Mitme keele võimalused
- Sotsiaalmeedia haldamine
- Automatiseerimise funktsioonid
- Teadmusbaasi haldus
- Kliendisuhete haldus (CRM)
- Kõnekeskuse tarkvara
- IVR
- Ühtne postkast
- Koostöövõimalused
- Täiustatud aruandluse funktsioonid
- Reaalajas vestlus
- Sisuhaldus
Peamised integratsioonid
LiveAgenti on võimalik siduda enam kui 200 kolmanda osapoole rakendusega. Klientide lemmikute hulka kuuluvad Shopify, Slack, Jira, Magento, WhatsApp, Salesforce, Twilio, ActiveCampaign ja paljud muud.
Plussid
- Ulatuslik kohandatavus
- Kergesti ülesseatav ja kasutatav
- Taskukohane hinnakujundus
- Omnikanalilised klienditoe tööriistad
Miinused
- Suur hulk funktsioone tähendab järsku õppimiskõverat
- Sama kontoga ei saa korraga kahte brauserisse sisse logida
Soovitatav…
LiveAgent aitab klientidel pakkuda suurepärast klienditeenindust üle kogu maailma. See mitmekülgne HubSpoti alternatiiv sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kuid suurettevõtted peavad seda aga sageli sama kasulikuks. Enamik LiveAgenti kliente töötab e-kaubanduse, hariduse, rahanduse, reisimise ja hotellinduse ning tehnika valdkonnas.
LiveAgenti hinnakujundus
LiveAgent pakub nelja peamist tasulist hinnataset ja tasuta paketti, mis pakub teatud piirangutega mitmesuguseid funktsioone. Tasulised plaanid algavad Väikesest tasemest hinnaga 9 dollarit agendi kohta kuus ja jätkuvad Keskmise plaaniga, mille hind on 29 dollarit agendi kohta kuus. Kallimad plaanid koosnevad Suurest plaanist hinnaga 49 dollarit agendi kohta kuus ja Organisatsiooni tasemest hinnaga 69 dollarit agendi kohta kuus.
Enne tasulise paketi sõlmimist võite LiveAgenti 30-päevase tasuta prooviperioodi jooksul testida.
2. Salesforce Service Cloud
Salesforce Service Cloud on HubSpoti üks tuntumaid konkurente. Nende tarkvara aitab suurendada kaasatust kogu klienditeekonna vältel ja aitab enam kui 150 000 kliendil üle maailma pakkuda oma klientidele isikupärastatud teenust.
Salesforce Service Cloudi funktsioonid
- Töövoo automatiseerimine
- Konversioonide jälgimine
- Omnikanaliline marsruutimine
- Sotsiaalmeedia kanalid
- Aruandlusfunktsioonid ja analüütika
- Piletite haldamine
- CRM
Peamised integratsioonid
Salesforce Service Cloud pakub integreerimist paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Shopify, Asana, Trello, MailChimpi, Twilio ja Scoro’ga.
Plussid
- Põhjalik klienditoe tööriistade komplekt
- Ulatuslikud kohandatud aruanded
- Kohandatav
Miinused
- Pisut segadusttekitav liides
- Võib osutuda üsna kalliks
- Uutele kasutajatele võib tarkvara tunduda keeruline
Soovitatav…
Salesforce Service Cloud sobib igas suuruses ettevõtetele. Kuigi Salesforce Service Cloud on kohandatud e-kaubanduse jaoks, on paljud kliendid spetsialiseerunud rahandusele, tootmisele, haridusele, tehnoloogiale ja tervishoiule.
Salesforce Service Cloudi hinnakujundus
Saate valida nelja erineva Salesforce Service Cloudi pakutava hinnavaliku vahel. Starter tase maksab 25 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse kord aastas; Professional tase maksab 75 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse kord aastas; kõige populaarsem Enterprise tasand maksab 150 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse samuti kord aastas; ja kõige kallim Unlimited pakett on kuni 300 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse kord aastas.
Kui soovite enne ostu sooritamist Salesforce Service Cloudi proovida, saate registreeruda nende 30-päevasele tasuta prooviperioodile.
3. Zendesk
Üle 50 000 kliendiga Zendesk on populaarne HubSpoti alternatiiv. Zendesk tunneb uhkust selle üle, et suudab luua tervikliku kliendikogemuse ja aitab ettevõtetel üle maailma pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Zendeski funktsioonid
- Piletite haldamine
- Klientide andmebaas
- Töövoo konfigureerimine
- Iseteenindusportaal
- Reaalajas vestlus
- Mitmekanaliline suhtlus
Peamised integratsioonid
Zendesk pakub teile nautimiseks palju integratsioone. Mõned neist on Trello, Harvest, RingCentral, Shopify, Slack ja Jira.
Plussid
- Täiustatud reaalajas aruandlus
- Kohandatavad töövood
- Mitmekanalilised võimalused
Miinused
- Klienditugi on pisut puudulik
- Piiratud skaleeritavus
- Paindlikkuse puudumine
Soovitatav…
Zendesk sobib kõige paremini suurematele ja keskmise suurusega ettevõtetele erinevates tööstusharudes, sealhulgas tervishoid, finantsteenused, e-kaubandus ning reisimine ja hotellindus.
Zendeski hinnakujundus
Kui kaalute Zendeski kasutamist, saate valida nelja hinnaplaani vahel. Support Team maksab 19 eurot agendi kohta kuus, Suite Team maksab teile 49 eurot agendi kohta kuus, Suite Growth maksab 79 eurot agendi kohta kuus ja Suite Professional maksab kuni 99 eurot agendi kohta kuus. Zendeski suurima plaani, Enterprise taseme, hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust nende müügimeeskonnaga.
Enne tellimuse ostmist saate Zendeski 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul proovida.
Vaadake täielikku Zendeski alternatiivide võrdlust.
4. Freshdesk
Freshdesk on üks tööstusharu kuulsamaid HubSpot CRM-i alternatiive. Üle 60 000 kliendi kasutab seda kliendisuhtluse ühtlustamiseks ja sujuvamaks muutmiseks ning erakordse toe pakkumiseks.
Freshdeski funktsioonid
- Tegevuste juhtpaneel
- Sotsiaalmeedia turunduse integreerimine
- Töövoo konfigureerimine
- Piletisüsteemi tarkvara
- Teadmusbaasi haldus
- Reaalajas aruandlus
Peamised integratsioonid
Freshdesk võimaldab oma tööriistakomplekti ühendada paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Slacki, Jira, Asana, Shopify, MailChimpi ja Twilio’ga.
Plussid
- Koostöövahendid
- Kõnede jälgimise võimalused
- Kasutajasõbralik liides
Miinused
- Piiratud paindlikkus
- Võib olla pisut aeglane
- Pole piisavalt kohandatav
Soovitatav…
Freshdesk sobib igas suuruses ettevõtetele, sealhulgas alustavatele ettevõtetele ja väikestele meeskondadele. Enamiku Freshdeski klientidest leiate jaemüügi, tehnika, e-kaubanduse, rahanduse ja hariduse valdkonnast.
Freshdeski hinnakujundus
Freshdesk pakub tasuta paketti, millel on mõned piiratud funktsioonid. Lisaks saate valida Growth plaani hinnaga 15 eurot kasutaja kohta kuus, mille eest arveldatakse aastas, Pro plaani hinnaga 49 eurot kasutaja kohta kuus ja Enterprise plaani 79 euro eest kasutaja kohta kuus.
Enne tasuliste pakettide valimist saate Freshdeskiga tutvuda 21-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.
Vaadake täielikku Freshdeski alternatiivide võrdlust.
5. Zoho Desk
Zoho Desk on veebipõhine klienditeenindusplatvorm, millel on üle 100 000 kliendi üle maailma. Nad keskenduvad peamiselt igapäevaste klienditoe toimingute lihtsustamisele ja kliendisuhete parandamisele.
Zoho Deski funktsioonid
- Reaalajas vestlus
- Klientide andmebaas
- Suhtluste jälgimine
- Piletite haldamine
- Iseteenindusportaal
- Aruandlus ja analüütika
Peamised integratsioonid
Zoho Deski kõige tähelepanuväärsemate integratsioonide hulgast leiate Pipedrive’i, Slacki, WooCommerce’i, Aircalli, Saleslofti ja Alegra.
Plussid
- Mitmekanalilised klienditoe tööriistad
- Taskukohane hinnakujundus
- Intuitiivne liides
Miinused
- Piiratud kohandatavus
- Puudulikud turundusfunktsioonid
- Piiratud piletite otsimine
Soovitatav…
Zoho Deski tööriistakomplekti kasutatakse paljudes tööstusharudes, sealhulgas tehnoloogia valdkonnas, e-kaubanduses, jaemüügis, hariduses ja finantsteenustes. See sobib igas suuruses ettevõtetele.
Zoho Deski hinnakujundus
Kui otsustate Zoho Deski proovida, saate valida kolme hinnakujunduse vahel. Esiteks on saadaval Standard pakett koos mõningate põhifunktsioonidega 14 euro eest kasutaja kohta kuus, teine populaarseim Professional pakett hinnaga hinnaga 23 eurot kasutaja kohta kuus ja lõpuks Enterprise pakett hinnaga 40 eurot kasutaja kohta kuus.
Kui soovite tarkvara esmalt testida, saate registreeruda 15-päevasele tasuta prooviperioodile.
Vaadake täielikku Zoho Deski alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga mõõtu võtab.
6. Intercom
Intercom on mainekas klienditeeninduse ja turunduse automatiseerimise platvorm, mis aitab enam kui 25 000 ettevõttel lahendada klientide probleeme.
Intercomi funktsioonid
- Täiustatud automatiseerimine
- Postkasti haldamine
- Virtuaalne assistent
- Töövoo automatiseerimine
- Reaalajas vestlus
- Toimivusnäitajad
Peamised integratsioonid
Intercom pakub ulatuslikku saadaolevate integratsioonide kataloogi. Mõned neist kannavad nime nagu Aircall, Jira, Stripe, WhatsApp, Polytomic ja Shopify.
Plussid
- Täiustatud automatiseerimine
- Võimas aruandlus ja analüütika
- Pidev arendus ja täiendused
Miinused
- Klienditugi on pisut puudulik
- Piiratud teadmusbaasi redigeerimine
- Hind on üsna kõrge
Soovitatav…
Intercomi ärimudel sobib kõige paremini suurematele ettevõtetele, kellel on palju sissetulevaid kliendisoove. Tarkvara kasutatakse enamasti e-kaubanduses, tarkvaraarenduses, rahanduses ja tervishoius.
Intercomi hinnakujundus
Intercomi kolm hinnapaketti sisaldavad Starter plaani, mis maksab teile 74 dollarit kuus ja mille arveldamine toimub kord aastas. Ülejäänud kahel ulatuslikumal Pro ja Premium paketil on kohandatud hinnakujundus, nii et peate selle saamiseks võtma ühendust Intercomi müügimeeskonnaga.
Enne tasulise paketi sõlmimist saate aga Intercomi 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul proovida.
Vaadake täielikku Intercomi alternatiivide võrdlust.
7. Help Scout
Help Scout on HubSpoti alternatiiv, mis on uhke oma ligipääsetavuse ja kasutuslihtsuse üle. Rohkem kui 12 000 kliendiga Help Scout muudab kõike, mida teate postkastist.
Help Scouti funktsioonid
- Koostöövahendid
- Teadmiste haldamine
- Iseteenindusportaal
- Kohandatavad mallid
- Jagatud postkast
- Reaalajas vestlus
Peamised integratsioonid
Saate ühendada oma Help Scouti konto paljude kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Shopify, Magento, MailChimpi, Jira, Slacki ja Salesforce’iga.
Plussid
- Automatiseeritud vastused
- Koostööd edendav jagatud postkast
- Kergesti ülesseatav ja kasutatav
Miinused
- Mobiilirakenduses võib esineda tõrkeid
- Puudub usaldusväärne piletisüsteem
- Võib olla veidi aeglane
Soovitatav…
Help Scouti võib kohata väikestes ja keskmise suurusega ettevõtetes. Seoses oma tööstusharudega töötavad Help Scouti kliendid tavaliselt tehnika, tervishoiu, hariduse ja e-kaubanduse valdkonnas.
Help Scouti hinnakujundus
Help Scouti odavaim Standard hinnatase maksab 20 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse kord aastas. Võite valida ka laiendatud Plus taseme, mis maksab 40 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse kord aastas. Ja kolmas võimalus on Pro tase, mis on kuni 65 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse samuti kord aastas.
Enne tasulise paketi valimist saate Help Scouti tarkvara 15-päevase prooviversiooni jooksul tasuta proovida.
Vaadake täielikku Help Scouti alternatiivide võrdlust.
8. Front
Front on HubSpoti alternatiiv, mis püüab ühtlustada ja muuta sujuvamaks kõiki oma klientide vestlusi ning aitab pakkuda parimat tuge. Kuna seda tarkvara usaldab üle 8000 ettevõtte, on Front oma valdkonnas mainekas tegija.
Fronti funktsioonid
- Iseteenindusportaal
- Tegevuste juhtpaneel
- Mitmekanalilised võimalused
- Klientide andmebaas
- Piletite haldamine
- Reaalajas vestlus
Peamised integratsioonid
Front ühendub paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Asana, Slacki, Salesforce’i, Twilio, Shopify ja Trello’ga.
Plussid
- Automatiseerimine
- Koostöövahendid
- Lihtne seadistada
Miinused
- Veebiklient võib olla veidi aeglane
- Kohmakas e-posti arhiveerimise funktsioon
- Võib osutuda üsna kalliks
Soovitatav…
Igas suuruses ettevõtted kasutavad Fronti, suurem osa klientidest koosneb siiski väikestest ja keskmise suurusega ettevõtetest. Enamasti leiate neid töötamast tehnika, tervishoiu, e-kaubanduse ja õigusteenuste valdkonnas.
Fronti hinnakujundus
Front jagab oma hinnakujunduse kahte kategooriasse. Esimene on mõeldud väikestele meeskondadele ja sisaldab Starter hinnaplaani. See maksab 19 dollarit istekoha kohta kuus. Teine kategooria sobib enamikule ettevõtetele ja koosneb kolmest hinnatasemest: Growth 59 dollarit istekoha kohta kuus, Scale 99 dollarit istekoha kohta kuus ja Premier 299 dollarit istekoha kohta kuus.
Samuti saate Fronti enne tasulise paketi valimist proovida. Tarkvara on saadaval 7-päevase tasuta prooviperioodi kujul.
Vaadake täielikku Fronti alternatiivide võrdlust.
9. Gorgias
Gorgiasel on rohkem kui 11 000 kliendi üle kogu maailma. Gorgiase klienditeenindustarkvara kavandati e-kaubandust silmas pidades, seega pole üllatav, et see on selles valdkonnas väga silmapaistvaks saanud.
Gorgiase funktsioonid
- Mitmekanalilised võimalused
- Reaalajas vestlus
- Piletite haldamine
- Sotsiaalmeedia integreerimine
- Töövoo konfigureerimine
- Makrod ja kohandatavad mallid
Peamised integratsioonid
Gorgias ühildub paljude rakendustega, mis aitavad kliente peamiselt nende e-kaubandusega. Mõned neist on Slack, Shopify, Magento, BigCommerce, CallHippo, Konnektive ja teised.
Plussid
- Integratsioonid e-kaubanduse platvormidega
- Koostöövahendid
- Kergesti ülesseatav ja kasutatav
Miinused
- Klienditugi on pisut puudulik
- Võib osutuda üsna kalliks
- Pisut puudulik piletisüsteemi tarkvara
Soovitatav…
Gorgiase tarkvara on loodud ja arendatud koos igas suuruses e-kaubanduse kaubamärkidega.
Gorgiase hinnakujundus
Gorgias pakub viit peamist hinnaplaani ja lisandmooduleid. Starter paketiga maksate 50 pileti eest 10 dollarit kuus, Basic plaaniga 300 pileti eest 60 dollarit kuus, Pro paketiga 2000 pileti eest 360 dollarit kuus ja Advanced plaaniga 900 dollarit 5000 pileti eest kuus. Kui olete huvitatud hinnapaketist, mis pakub veelgi rohkem funktsioone, võtke Enterprise hinnakujunduse saamiseks ühendust Gorgiase müügimeeskonnaga.
Gorgiast on võimalik 7-päevase tasuta prooviperioodi jooksul testida.
Vaadake täielikku Gorgiase alternatiivide võrdlust.
10. Groove
Groove on klienditeenindustarkvara, mille eesmärk on pakkuda tipptasemel funktsionaalsust väikeettevõtetele üle maailma.
Groove’i funktsioonid
- Teadmusbaasi haldus
- Reaalajas vestlus
- Piletite haldamine
- Klientide andmebaas
- Töövoo konfigureerimine
- Suhtluste jälgimine
Peamised integratsioonid
Groove’i integratsioonide repertuaari kuuluvad MailChimp, Slack, Stripe, Shopify, Jira, Recharge ja paljud muud.
Plussid
- Koostöövahendid
- Voolu loomise funktsioonid
- Kasutajasõbralik liides
Miinused
- Puuduvad kohandatud aruanded
- Regulaarsed agentide kokkupõrked
- Ebapiisav külastajate jälgimine
Soovitatav…
HubSpoti alternatiivina sobib Groove enim väikestele ja keskmistele SaaS-i ettevõtetele.
Groove’i hinnakiri
Groove pakub oma klientidele kolme peamist hinnapaketti: Starter pakett hinnaga 12 dollarit kasutaja kohta kuus, mille eest arveldamine toimub kord aastas, Plus pakett 20 dollarit kasutaja kohta kuus ja kõige ulatuslikum Pro pakett hinnaga 40 dollarit kasutaja kohta kuus, mõlema arveldamine toimub kord aastas.
Lisaks tasulistele tasemetele võimaldab Groove teil tarkvara 7-päevase tasuta prooviperioodi jooksul testida.
Vaadake täielikku Groove’i alternatiivide võrdlust.
11. MailChimp
MailChimp on populaarne e-posti ja turunduse automatiseerimise tööriist, millel on oma valdkonnas pikk ajalugu. Oma hämmastava üle 12 miljonilise kliendibaasiga MailChimp on kindlasti jätnud positiivse mulje kõigile, kes seda on proovinud.
MailChimpi funktsioonid
- Meilikampaaniate haldamise tööriistad
- Klienditeekonna koostaja
- SMS-turunduse funktsioonid
- Kampaaniate analüütika
- Sissetuleva turunduse tööriistad
- Turunduse automatiseerimise funktsioonid
Peamised integratsioonid
MailChimpi meiliturunduse tööriistad ühilduvad paljude kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Shopify, Matcha, Firebase’i, Open Table’i, ConvertFlow ja FeedOtteriga.
Plussid
- Taskukohane hinnakujundus
- Täiustatud automatiseerimine
- SMS-turunduse võimalused
Miinused
- Klienditugi on pisut puudulik
- Piiratud kohandatavus
- Piiratud meilimallide kujundusvalikud
Soovitatav…
MailChimpi tarkvara sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Tavaliselt leiate MailChimpi jaemüügist, e-kaubandusest, mittetulundusühingutest ja teenusepõhistest organisatsioonidest.
MailChimpi hinnakujundus
MailChimp pakub tasuta paketti, millel on mõned piirangud, kuid väiksema eelarvega turundusmeeskonnad võivad sellest siiski palju kasu saada. Tasulised plaanid algavad Essentials paketiga, mis on ühe kuu tasuta ja algab seejärel 11,99 € kuus 500 kontakti alusel. Järgmine tase on Standard, mis on samuti ühe kuu tasuta ja algab siis 18,44 € kuus 500 kontakti alusel. Kalleim tase MailChimpil on Premium pakett, mis maksab 10 000 kontakti põhjal 322,77 € kuus.
Essentials või Standard paketi ühekuuline tasuta kasutus on MailChimpi tasuta prooviperioodiks.
12. ZoomInfo
ZoomInfo on kombinatsioon ulatuslikust ettevõtte andmebaasist ja kasvule suunatud tarkvarast, millel on üle 20 000 pühendunud kliendi üle maailma.
ZoomInfo funktsioonid
- Kontaktiloendid
- Potentsiaalsete klientide leidmise tööriistad
- Täiustatud segmentimine
- CRM-i integreerimine
- Turu ülevaated
- Aruandlus
Peamised integratsioonid
ZoomInfo ühildub paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Salesforce’i, Snowflake’i, Avaya, Slacki, Marketo ja Pipedrive’iga.
Plussid
- Ulatuslik ja regulaarselt uuendatud andmebaas
- Võimsad otsinguvõimalused
- Täiustatud potentsiaalsete klientide otsimise ja sihtimise tööriistad
Miinused
- Liideses võib olla raske navigeerida
- Maksumus
- Liideses võib olla raske navigeerida
Soovitatav…
ZoomInfo tarkvara on välja töötatud kaasaegseid ettevõtteid silmas pidades. See sobib igas suuruses ettevõtetele, sealhulgas alustavatele ettevõtetele ja organisatsiooni tasemel tegutsevatele ettevõtetele. ZoomInfo kliente leiate sellistest valdkondadest nagu personalijuhtimine ja värbamine, müük, e-kaubandus ning paljud teised.
ZoomInfo hinnakujundus
ZoomInfol on kohandatud hinnakujundus. Isikupärastatud hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust ZoomInfo müügimeeskonnaga. Enne tellimuse ostmist saate ZoomInfot nende 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.
13. ConnectWise ScreenConnect
ConnectWise ScreenConnect on kaugtöölaua ja mobiili lahendus, mida varem tunti kui Control. Täielikult funktsioneerivate kaugjuurdepääsu võimaluste ja täiustatud funktsioonidega ConnectWise on paljude IT-ettevõtete väärtuslik vara.
ConnectWise ScreenConnecti funktsioonid
- Juurdepääsu juhtelemendid/load
- Mitme ekraani juurdepääs
- Reaalajas vestlus
- Failide edastamine
- Ekraanisalvestus
- Ekraani jagamine
Peamised integratsioonid
ConnectWise ScreenConnect pakub järgmisi kolmandate osapoolte rakendusi: Acronis, Freshdesk, Zendesk, SolarWinds ja Microsoft Outlook.
Plussid
- Suurepärased kaugjuhtimisvõimalused
- Lihtne rakendada
- Kiire ja usaldusväärne ekraani jagamise funktsioon
Miinused
- Piiratud integratsioonid
- Võib osutuda üsna kalliks
- Puuduvad kohandatud aruanded
Soovitatav…
ConnectWise ScreenConnecti saavad kasutada nii väikesed kui ka suured ettevõtted. Selle tarkvara levinuim kasutusjuhtum on probleemide tõrkeotsing IT-kasutajatoes ja muudes tehnoloogiale keskendunud ettevõtetes.
ConnectWise ScreenConnecti hinnakujundus
ConnectWise ScreenConnecti kasutamiseks saate valida ühe litsentsiga One paketi. Selle plaaniga saab 27 dollari eest üks kasutaja luua ühe ühenduse. Järgmine tase on Standard, mis võimaldab 42 dollari eest ühel kasutajal luua 3 samaaegset ühendust. Viimane, Premium pakett, võimaldab ühel kasutajal luua 10 samaaegset ühendust ja maksab 52 dollarit.
Võite ConnectWise ScreenConnecti 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul proovida.
Vaadake täielikku ConnectWise ScreenConnecti alternatiivide võrdlust.
14. Pipedrive
Pipedrive on tuntud CRM-i platvorm, millel on rohkelt müügifunktsioone. See HubSpoti alternatiiv aitab rohkem kui 100 000 ülemaailmsel ettevõttel kasvatada oma äri ning suurendada tulu.
Pipedrive’i funktsioonid
- Reaalajas vestlus
- Turunduse automatiseerimine
- Müügi automatiseerimine
- Visuaalne müügitoru koostaja
- Müügivihje kvalifitseerimine
- CRM
Peamised integratsioonid
Pipedrive integreerub erinevate kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Slacki, Twilio, Wiza, Paperflite’i, Skyvia ja Asana’ga.
Plussid
- Kohandatavad toruliinid
- Võimsad müügiaruanded
- Laiaulatuslik klientide ülevaade ja külastajate jälgimine
Miinused
- Puudub sisseehitatud telefonisüsteem
- Võib osutuda üsna kalliks
- Piiratud platvormi kohandatavus
Soovitatav…
Pipedrive on populaarne peamiselt väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete seas. Nende kliendid töötavad enamasti müügi, turunduse, kinnisvara ja e-kaubanduse valdkonnas.
Pipedrive’i hinnakujundus
Pipedrive’i funktsioonidele juurdepääsu saamiseks võite tellida ühe järgmistest pakettidest: Essential pakett maksab 14,90 € kasutaja kohta kuus, Advanced pakett maksab 24,90 € kasutaja kohta kuus, Professional maksab 49,90 € kasutaja kohta kuus või Enterprise paketi hinnaga 99,00 € kasutaja kohta/kuus.
Enne Pipedrive’i turundus- ja müügitööriistade kasutajaks registreerumist saate tarkvara 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul proovida.
15. LiveChat
LiveChat aitab enam kui 36 000 kliendil vähendada reageerimisaega ja parandada klientide rahulolu.
LiveChati funktsioonid
- Reaalajas vestlus
- Vestluste edastamised
- Piletisüsteem
- Aruandlus
- Krüptimine
- Salvestatud vastused
Peamised integratsioonid
Saate siduda LiveChati paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas BigCommerce’i, Slacki, Magento, Volusioni, Zapieri ja Klausiga.
Plussid
- Usaldusväärne reaalajas vestluse vidin
- Kergesti ülesseatav ja kasutatav
- Mitme keele tugi
Miinused
- Võib osutuda kalliks
- Piiratud automatiseerimine
- Mobiilirakendus võiks paremini optimeeritud olla
Soovitatav…
LiveChat aitab igas suuruses ettevõtetel püsida kursis oma klientide sõnumitega. Kõige tavalisemad LiveChati kasutavad tööstusharud on klienditeenindus, e-kaubandus, haridus, rahandus, reisimine ja hotellindus.
LiveChati hinnakujundus
LiveChati odavaim plaan on Starter pakett, mis maksab 20 dollarit agendi kohta kuus. Teine pakett on Team, mis maksab 41 dollarit agendi kohta kuus, seejärel Business 59 dollarit agendi kohta kuus. Kui soovite lisateavet LiveChati kõige jõulisema Enterprise plaani kohta, võtke ühendust nende müügimeeskonnaga.
Lisaks neljale tasulisele plaanile saate LiveChati 14-päevase tasuta prooviperioodi vältel proovida.
Vaadake täielikku LiveChati alternatiivide võrdlust.
16. Omnisend
Omnisend on suurepärane valik veebipoodidele, kes otsivad HubSpoti Service Hubi alternatiivi. Omnisend keskendub meili- ja SMS-turunduse lihtsaks ja tõhusaks muutmisele tööriistadega, mis aitavad teil suhelda klientidega teie brändile omasel viisil.
Omnisendi funktsioonid
- Meili- ja SMS-turunduse automatiseerimine
- Pukseerimisega meili- ja registreerumisvormide koostajad
- Üle 250 meilimalli
- Aruandlus ja analüütika
- Ööpäevaringne reaalajas klienditugi kõigile pakettidele (sh tasuta)
- 150 e-kaubanduse integratsiooni
Peamised integratsioonid
Saate integreerida Omnisendi enam kui 130 kolmanda osapoole rakendusega, sealhulgas Shopify, WooCommerce’i, WordPressi, Justuno, Gorgiase, Wixi ja palju muuga.
Plussid
- Globaalne SMS-ide saatmine
- Täiustatud turunduse automatiseerimine
- Auhinnatud 24/7 klienditugi
Miinused
- Liides on saadaval ainult inglise keeles
- Piiratud platvormi kohandatavus
- Piiratud paindlikkus e-kaubandusega mittetegelevate kaubamärkide jaoks
Soovitatav…
Omnisend sobib suurepäraselt e-kaubandusega tegelevatele kaupmeestele, kes soovivad hoida oma meili- ja SMS-turunduse lihtsa, kuid võimsana. See on väga kasutajasõbralik, nii et saate hakata saatma ilusaid e-kirju ja tekstsõnumeid, ilma et peaksite omama tehnilist ekspertiisi.
Omnisendi hinnakujundus
Omnisendil on tasuta pakett, mis võimaldab kasutada kõiki selle funktsioone kuni 250 kontaktile – see on suurepärane just alustavatele väikeettevõtetele. Kui teil on rohkem kontakte, on saadaval Standard pakett 500 kontaktile hinnaga 16 dollarit kuus, mis sisaldab rohkem tööriistu. Suuremate poodide jaoks on Pro pakett, hinnaga 59 dollarit kuus 500 kontaktile, mis pakub teile kõike, mida vajate SMS-iga paljude klientideni jõudmiseks.
Millised põhifunktsioonid eristavad HubSpoti alternatiive?
Igal mainitud HubSpoti alternatiivil on mõned ainulaadsed funktsionaalsused ja täiustatud funktsioonid, mis muudavad tarkvara kaalumist väärivaks konkurendiks. Sõltuvalt teie ettevõtte tüübist ja konkreetsest kasutusjuhtumist võivad sellised funktsioonid nagu kõnede edastamine, piiramatud kõnesalvestused, kohandatavad mallid, automatiseerimisreeglid, IVR ja piletisüsteemi tööriistad teie otsust muuta.
Teine aspekt, mis võib teid kõige sobivama HubSpoti alternatiivi poole suunata, on integreerimisvõimalused. Lisaks integratsioonide loendi vaatamisele uurige, kuidas neid oma kasutajatoe tarkvaraga ühendada. Kas need on kohalikud integratsioonid? Kas need kasutavad API-sid? Kui jah, siis kas olete sellise süsteemiga rahul või vajate klienditoelt abi?
Kuigi rohked funktsioonid ja võimalused võivad tunduda ilmselge valikuna, vaadake läbi pragude. Kui miski tundub pealtnäha oluline, kaevake alati enne raha kulutamist sügavamale. Olge uudishimulik. Pidage meeles, et õige klienditeenindustarkvara mitte ainult ei vasta kõigile teie küsimustele, vaid astub sellest ka sammukese kaugemale.
Kokkuvõte
Mida me siis õppisime? HubSpot võib olla küll suur kala, kuid mitte ainus. Võite olla HubSpotiga rahulolematu või lihtsalt uudishimulik muude pakutavate võimaluste osas.
Kalade analoogiat jätkates pidage HubSpot karpkalaks. Võite seda märgata ringi ujumas, ta on üsna levinud. Karpkala on suur kala ja suudab toita paljusid inimesi, kuid teda on üsna raske valmistada. Ja kui õigesti ei valmista, on sellel sageli mudane maitse, mis võib kogu õhtusöögi ära rikkuda.
LiveAgenti võiks aga pidada vikerforelliks. Agar ja peen, kuid siiski kergesti tabatav. Kuigi mitte nii suur kui karpkala, ei jää sellega kaugeltki nälga. Lisaks on seda imelihtne valmistada ja kala hõrk maitse võib viia kogu eine uuele tasemele.
HubSpoti alternatiivide vahel võib olla raske navigeerida. Loomulikult juhivad teie konkreetsed vajadused ja nõudmised teid lõpuks õiges suunas. Kui aga sellised funktsioonid nagu omnikanali võimalused, klanitud ja kasutajasõbralik disain ning võimas piletisüsteemi tarkvara kõlavad nagu midagi, mida teie ettevõte võiks vajada, tasub teil proovida LiveAgenti. Lõppude lõpuks on see suurepärane näide kõikehõlmavast tasuta klienditoe süsteemist.
5 parima HubSpoti alternatiivi võrdlus
Platvorm | Capterra hinne | Integratsioonid | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Hinnavahemik |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7 | Üle 220 | ✅Jah | ✅Jah | 9 dollarit agent kuus |
Salesforce Service Cloud | 4.4 | Üle 5000 | ❌Ei | ✅Jah | 29 dollarit agent kuus |
Zendesk | 4.4 | Üle 1000 | ❌Ei | ✅Jah | 19 eurot agent kuus |
Freshdesk | 4.5 | Üle 500 | ✅Jah | ✅Jah | 15 eurot kasutaja kuus |
Zoho Desk | 4.5 | Üle 500 | ✅Jah | ✅Jah | 14 eurot agent kuus |