Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend
Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis võimaldab ettevõtetel kontakteeruda oma klientidega reaalajas ja läbi erinevate kanalite, nagu isikupärastatud sõnumid, e-post, vestlus ja palju muud.
Siiski ei pruugi see olla sobilik kõigile. Niisiis, uurime parimaid Intercomi alternatiive ja aitame teil leida oma ettevõtte jaoks parima lahenduse.
Miks uurida Intercomi alternatiive?
Kuigi Intercom on suurepärane kliendisuhtlusplatvorm, on mitu võimalikku põhjust, miks ettevõtted võivad otsida alternatiivseid lahendusi.
- Maksumus: Üks levinud põhjus on maksumus. Intercomi hinnad võivad olla üsna kõrged, eriti väiksematele või alles alustavatele ettevõtetele. Pidage meeles, et te ei pea kulude tõttu ohverdama oma ettevõtte vajadusi.
- Funktsioonid: Kui erinevad ettevõtted võivad vajada teatud erifunktsioone, siis väiksemate ettevõtete jaoks, kes vajavad vaid põhifunktsioone, võib Intercom olla pisut üle jõu käiv. Intercom on tulvil täiustatud funktsioone, nagu võimas segmenteerimise funktsioon, mis võimaldab ettevõtetel isikupärastatud sõnumite abil sihtida konkreetseid kliendirühmi.
- Kasutajakogemus: Kliendikogemus on veel üks tegur, mis võib panna ettevõtted uurima muid võimalusi. Kuigi Intercomil on kaasaegne ja kohandatav liides, ei pruugi see olla kõige intuitiivsem ega kasutajasõbralikum, kui te pole varem sarnaste tööriistadega kokku puutunud.
- Kohandatavus: Kuigi Intercom pakub laias valikus kohandamisvõimalusi, võivad mõned ettevõtted vajada oma platvormi üle suuremat paindlikkust ja kontrolli. Intercomi kohandamisvõimalused on piiratud, mis tähendab, et ettevõtted ei saa selle põhifunktsioone kohandada.
Oluliste tegurite uurimine optimaalse Intercomi alternatiivi valimisel
Õige Intercomi alternatiivi valimine võib osutuda keeruliseks, eriti rohkete turul saadaolevate valikute tõttu. Ettevõtte jaoks sobivaima valiku tegemisel on palju tegureid. Uurime mõnda kõige olulisemat tegurit, mida enne otsuse sooritamist kaaluda.
Hinnake oma ettevõtte nõudeid Intercomi alternatiivile
Kui otsite parimat Intercomi alternatiivi, hinnake oma ettevõtte nõudeid ja konkreetseid vajadusi, et teha teadlik otsus. Siin on mõned tegurid, mida peaksite kaaluma:
- Nišš: See on veel üks oluline tegur, mida arvestada. Erinevad kliendisuhtlustööriistad võivad olla spetsialiseerunud teatud niššide või tööstusharude teenindamiseks, nagu e-kaubandus, SaaS, tervishoid või haridus. Mõelge, kas valitud platvormil on funktsioone või integratsioone, mis vastavad teie konkreetsele nišile.
- Maksumus: Kui otsite Intercomi alternatiive, on hind oluline tegur, mida arvestada. Kaaluge oma eelarvet, funktsioone ja vajalikku kohandamise taset. Erinevad pakkujad pakuvad erinevaid hinnaplaane, mis võivad ulatuda ainult piiratud funktsioonidega tasuta pakettidest kuni kallimate täiustatud funktsioonide ja kohandustega pakettideni. Pöörake tähelepanu kõigile varjatud kuludele või tasudele, mis võivad mõjutada teie eelarvet. Veenduge, et hinnakujundus oleks selge ja kergesti mõistetav.
- Teie kliendibaasi suurus: Erinevad kliendisuhtlusvahendid on loodud suhtlemiseks erineva mahu klientidega. Peaksite otsima platvormi, mis suudab toime tulla kasvava klientide arvuga ja jätkata suurepärase kliendikogemuse pakkumisega.
Väiksema kliendibaasiga ettevõtted võivad vajada lihtsamat ja soodsamat alternatiivi, mis pakub vähem funktsioone, integratsioone ja kohandamisvõimalusi. Kuid ettevõtte kasvades võite vajada skaleeritavat lahendust, mis suudab hakkama saada teie suurenenud vajadustega. - Klienditugi: Kas teie kaalutav platvorm pakub ööpäevaringset tuge? Kas tugi on saadaval mitmes kanalis? Kas neil on põhjalik ja hõlpsasti juurdepääsetav teadmusbaas? Kõik need küsimused võivad aidata teil hinnata nende pakutava toe taset.
Intercomi klienditeenindus võib olla üks põhjusi, miks kasutajad otsustavad otsida teistsugust alternatiivset platvormi. Võib kuluda kuni paar tundi, kuni saate nende meeskonnalt vastuse ja nende klienditoe esindajad saadavad sageli valmiskirjutatud sõnumeid, selle asemel et pakkuda teie probleemidele konkreetseid vastuseid.
Määrake olulised funktsioonid, mida Intercomi konkurentidelt otsida
Et valida tõhusaks ja sujuvaks kliendisuhtluseks õige platvorm, uurige esmalt selle põhifunktsioone.
- Reaalajas vestlus: Reaalajas vestlus on oluline tööriist, mis võimaldab ettevõtetel klientidega reaalajas ühendust võtta. See pakub kohest tuge ja abi, mis suurendab klientide rahulolu ja soodustab paremat kliendikogemust. Otsige platvormi, mis pakub kohandatavat vestlusvidinat ja salvestatud vastuseid, et parandada tõhusust ja lühendada reageerimisaegu. LiveAgent pakub usaldusväärset reaalajas vestluse vidinat koos täiustatud funktsioonidega, nagu nutikas vestluse marsruutimine, ennetavad vestluskutsed, külastajate jälgimine, vestluste ajalugu ja palju muud. Need funktsioonid lihtsustavad klientidega suhtlemist ja aitavad parandada klientide kaasamist.
- Omnikanaliline tugi: Kliendid soovivad ettevõtetega suhelda eelistatud kanalite, näiteks e-posti, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia platvormide ja telefoni teel. Seetõttu otsige platvormi, mis pakub erakordset omnikanali tuge, võimaldades ettevõtetel hallata kõiki kliendisuhtlusi ühest tsentraliseeritud kohast, olenemata sellest, millist kanalit kliendid otsustavad kasutada. LiveAgent ühendab mitu kanalit, nagu klientide meilid, vestlused, kõned ja sotsiaalmeedia, ning koondab kõik sissetulevad kliendipäringud ühte universaalsesse jagatud postkasti.
- TPiletisüsteem: Piletisüsteemi rakendamine võimaldab ettevõtetel hallata ja jälgida kõiki kliendipäringuid organiseeritult ja tõhusalt. Otsige platvormi, mis pakub kohandatavaid piletivälju, piletite ajalugu, aja jälgimist, automatiseerimist, aruandlust ja muid funktsioone. LiveAgent pakub intuitiivset piletisüsteemi lahendust, mis aitab võimestada teie klienditoe meeskonda ja tõstab nende tootlikkust.
- Segmenteerimine ja sihtimine: Segmenteerimis- ja sihtimisfunktsioone pakkuv platvorm võimaldab ettevõtetel isikupärastada oma lähenemisviisi konkreetsete kriteeriumide alusel, nagu kliendi käitumine, konkreetne asukoht või demograafia. Kliendisuhtluse kohandamine vastavalt nende vajadustele ja eelistustele parandab kliendilojaalsust ja -hoidmist.
- Analüütika ja aruandlus: Reaalajas analüütika ja aruandluse pakkumine võimaldab ettevõtetel mõõta ja optimeerida oma kliendisuhtluse jõupingutusi, tuvastada suundumusi ja mustreid, teha andmepõhiseid otsuseid ning jälgida kaasamise määra ja reageerimisaegu. LiveAgent pakub 11 klienditeeninduse aruandlusfunktsiooni, nagu agentide kättesaadavus, analüütika ülevaade, toimivusaruanne, SLA vastavuse aruanded, osakonna aruanded ja palju muud.
Hinnake Intercomi alternatiivide kasutajakogemust ja kasutusmugavust
Intuitiivse liidese ja sujuva kasutajakogemusega Intercomi alternatiivi valimine on ülioluline, et teie meeskond saaks tõhusalt hallata kliendisuhtlust ja pakkuda suurepärast kliendikogemust. Järgides neid nõuandeid, saate valida oma ettevõtte ja meeskonna jaoks parima teenusepakkuja:
- Otsige tööriista, mis pakub kaasaegset liidest, mida on lihtne kasutada ja milles on lihtne navigeerida. Püüdke vältida platvorme, mis tunduvad segased, kuna see võib põhjustada meelehärmi ja vigu. Valige selle asemel platvorm, mida on lihtne kasutada ja mis nõuab minimaalset koolitust.
- Mõelge võimaldatavale kohandatavuse tasemele. Platvorm peaks võimaldama teil liidest oma maitse järgi kohandada ja lubama muudatusi, nagu kaubamärk, värviskeemid ja paigutused.
- Hinnake platvormi pakutava klienditoe ja teenuse taset. Veenduge, et teenusepakkuja pakuks igakülgset kasutajatuge ja koolitust õpetuste, dokumentatsiooni ja klienditoe näol.
- Lugege kogemusega ettevõtete arvustusi ja iseloomustusi. Lugege nende tagasisidet platvormi kasutajakogemuse ja liidese ning probleemide või väljakutsete kohta.
Võrrelge Intercomi alternatiivide hinnakujundust ja väärtust
Hinnakujundus ja väärtus on olulised tegurid, mida tasub kaaluda, kuna need mõjutavad otseselt lahenduse kulutasuvust. Kuigi Intercom on üks populaarsemaid klienditeenindusplatvorme, ei pruugi see oma hinnastruktuuri või funktsioonide komplekti tõttu kõigile ettevõtetele ideaalselt sobida.
Võrrelge Intercomi hinnaplaane ja funktsioone teiste pakkujatega ning tehke kindlaks, milline variant pakub teie raha eest kõige rohkem väärtust. Erinevate populaarsete alternatiivide võrdlemisel saavad ettevõtted teha teadliku otsuse, ning valida lahenduse, mis pakub parimat investeeringutasuvust.
Lõppkokkuvõttes on hinnakujunduse ja väärtuse vahel õige tasakaalu leidmine teenusepakkuja valimisel hädavajalik, et teie ettevõte saaks pakkuda eelarve piires maailmatasemel klienditeenindust.
15 parimat Intercomi alternatiivi
1. LiveAgent
LiveAgent on klienditoe tarkvara, mida saab kasutada erinevates tööstusharudes. Platvorm pakub üle 120 funktsiooni ja funktsionaalsuse ning rohkem kui 220 integratsiooni, kuid on sellegipoolest üks soodsamaid valikuid turul. Kasutajasõbraliku liidese ja ööpäevaringse klienditeenindusega LiveAgent on ligipääsetav ka minimaalse tehnilise taibuga inimestele, jättes samas võimalused avatuks neile, kellel on kodeerimiskogemus.
LiveAgenti funktsioonid
- Reaalajavestlus
- Vestluste ajalugu
- Piletisüsteem
- Automatiseeritud piletite jaotamine
- Hübriidpiletisüsteem
- Teenusetaseme lepingud
- Klienditeeninduse aruandlus
- Teadmusbaasi haldamise süsteem
- Tagasiside ja ettepanekud
- Kõnekeskus
Peamised integratsioonid
LiveAgent pakub üle 220 integratsiooni, mis aitavad sujuvamaks muuta klienditeeninduse toiminguid ja parandada tõhusust. Peamised integratsioonid hõlmavad piletisüsteemi, CRM-i, e-kaubandust, e-posti turundust, koostöötööriistu, sotsiaalmeediat, projektijuhtimist ja VoIP-platvorme. Kõik need integratsioonid võimaldavad ettevõtetel hallata klientide päringuid ühtselt töölaualt, lühendada reageerimisaegu ja parandada üldist tõhusust.
Plussid
- Omnikanaliline lähenemine
- Sisemised ja välised teadmusbaasid
- Hinnakujundus
- Kasutajasõbralik liides
Miinused
- Kahte brauserisse ei saa sama kontoga korraga sisse logida
- Klienditugi on saadaval ööpäevaringselt, kuid paikneb Euroopa Liidus
Soovitatav…
Üldiselt sobib LiveAgent kõige paremini ettevõtetele, kes otsivad kasutajasõbralikku, taskukohast ja kohandatavat Intercomi alternatiivi. Kuigi tarkvara kasutavad enamasti e-kaubanduse ettevõtted, võivad LiveAgenti funktsioonid olla kasulikud igas valdkonnas. Platvormi kasutamisest saavad enam kasu väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, kes soovivad lihtsustada oma klienditeenindusprotsesse ja parandada kliendirahulolu.
LiveAgenti hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Väike: See plaan maksab 9 dollarit agendi kohta kuus (arveldatakse kord aastas) ja sisaldab põhifunktsioone, nagu 3 sissetulevat ja väljaminevat meilikontot, kuni 10 osakonda, reaalajas vestluse nuppe, teadmusbaasi, klienditeenindust ja palju muud.
- Keskmine: Keskmine plaan maksab 29 dollarit agendi kohta kuus (arveldatakse kord aastas) ja sisaldab kõiki Väikse tellimusplaani funktsioone, lisaks mõningaid lisafunktsioone, nagu 10 sissetulevat ja väljaminevat meilikontot, 20 osakonda, kõnekeskuse tugi, tootekoolitus, 10 SLA taset, interaktiivne häälvastus, kohandatud domeenihostimine ja palju muud.
- Suur: LiveAgenti kõige populaarsem hinnavalik maksab 49 dollarit agendi kohta kuus (arveldatakse kord aastas). See plaan sisaldab kuni 150 sissetulevat ja väljaminevat meilikontot, 3 Whatsapp/”>Whatsappi kontot, mitmetasemelist teadmusbaasi, vanemkontohaldurit, 2 teadmusbaasi, 50 SLA taset ja palju muid lisafunktsioone.
- Organisatsioon: Viimane Organisatsiooni plaan maksab 69 dollarit agendi kohta kuus (arveldatakse kord aastas). See sisaldab kõiki eelmiste plaanide funktsioone, lisaks muid täiustatud funktsioone, nagu 500 sissetulevat ja väljaminevat meilikontot, 3+ Whatsappi kontot, abistatud kanalite integreerimist, prioriteetset tuge, teenuse ülevaateid ja aruandeid, kuni 100 kohandatud rolli ja palju muud.
LiveAgent pakub paketti idufirmadele, kus saate 6 kuud tasuta Suurt tellimusplaani ja pärast seda 6 kuud 50% soodustusega.
2. Zoho Desk
Zoho Desk pakub võimsat tööriistade komplekti, mis aitavad teil klienditeeninduse toiminguid lihtsustada, olla klientidele paremini juurdepääsetavad ning võimaldavad agentidel jääda produktiivseks ja organiseerituks.
Zoho Deski funktsioonid
- Mitme brändi abikeskus
- Kõnekeskus
- Omnikanaliline suhtlus
- Kiirsõnumid
- Reaalajas vestluse lahendus
- Võimalus korraga hallata mitut vestlust
- Erinevate osakondade loomine
- Kontekstipõhised aruanded
- Aruandlus ja raporteerimine
Peamised integratsioonid
Zoho Desk võimaldab mitmesuguseid olulisi integratsioone, mis aitavad ettevõtetel oma klienditeenindusprotsesse sujuvamaks muuta. Zoho Desk integreerub erinevate platvormidega, sealhulgas kliendisuhete halduse (CRM) tarkvara, veajälgijatega, Zoho analüüsi, Google’i, Slacki, Jira, Salesforce’i, Twilio ja paljude teistega. Need integratsioonid võimaldavad ettevõtetel hallata klientide päringuid ühelt aruandluspaneelilt.
Plussid
- Osakondadevaheline meeskonna koostöö
- Omnikanaliline suhtlus klientidega
- Kasutajasõbralik liides
Miinused
- Ülesannete automatiseerimine vajaks täiendusi
- Madalama taseme plaanid ei paku kolmandate osapoolte integratsioone
- Platvormi mõistmine võtab aega
Soovitatav…
Zoho Desk on suurepärane valik igas suuruses ettevõtetele. Kuid väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, kes seavad prioriteediks kulutõhususe, kohandamise ja mastaapsuse, saavad Zoho Deski rakendamisest rohkelt kasu.
Zoho Deski hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Standard: Standard tellimus maksab 14 eurot kasutaja kohta kuus, arveldamine toimub kord aastas. See sisaldab olulisi klienditoe funktsioone, mis aitavad teie klienditeenindusmeeskonnal olla produktiivsem. Funktsioonid sisaldavad abikeskust, sotsiaalmeediat (Facebook ja Twitter) ühe kaubamärgi jaoks, 5 meilikanalit, tagasiside vidinaid, piletite ajalugu ja palju muud.
- Professional: Zoho Deski Professionali pakett võib kuuluda teile hinnaga 23 eurot kasutaja kohta kuus, mille eest esitatakse arve igal aastal. Sellel plaanil on kõik Standard paketi funktsioonid ja mõned lisafunktsioonid. Lisafunktsioonide hulka kuuluvad 10 meilikanalit, kiirsuhtlus (WhatsApp, Telegram, WeChat & Line), telefoniteenus, kliendipõhine SLA, automaatne aja jälgimine jne.
- Enterprise: See tellimus maksab 40 eurot kasutaja kohta kuus, arveldatakse igal aastal ning see pakub täiustatud tehisintellekti ja kohandamisvõimalusi.
Vaadake täielikku Zoho Deski alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgenti vastu mõõtu võtab.
3. Freshdesk
Freshdesk on intuitiivseid tööriistu pakkuv klienditoe lahendus, mis võimaldavad teie klienditoe meeskonnal klientide päringuid hõlpsasti käsitleda ja keerukaid probleeme tõhusalt hallata.
Freshdeski funktsioonid
- Meeskonna postkast
- SLA-de haldamine
- Meeskonna vestlus
- Kanalite tugi
- Intelligentne piletite määramine
- Vestlusroboti funktsioone toetab Freddy AI
- Kohandatud aruanded
- Kohandamise võimalused
- Tagasiside mehhanism
- Identiteedi- ja juurdepääsuhaldus
Peamised integratsioonid
Freshdesk pakub laia valikut integratsioone, mis aitavad teie toiminguid sujuvamaks muuta. Mõned nende integreerimisvõimalused on tasuta, mõnel on aga täiendav hind. Freshdesk mõnede kõige populaarsemate tööriistadega, nagu Slack, Microsoft Teams, Google Analytics, populaarsed CRM-i tööriistad, Jira ja paljud teised.
Plussid
- Intuitiivne liides
- Hea klienditugi
- Kohandatav juhtpaneel
Miinused
- Aruandlus
- Piiratud paindlikkus kohandatud aruannete loomiseks madalama hinnaga plaanides
Soovitatav…
Freshdesk võib olla kasulik paljudele ettevõtetele, sealhulgas väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, alustavatele ettevõtetele ja ka organisatsioonidele. Freshdeski kõikehõlmavad funktsioonid, kohandatavad hinnaplaanid ja integratsioonid muudavad selle mitmekülgseks lahenduseks kõigi tööstusharude ettevõtetele.
Freshdeski hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Tasuta: Tasuta plaan pakub põhifunktsioone, nagu integreeritud e-posti ja suhtlusvõrgustike piletisüsteem, piletite väljasaatmine, teadmusbaas, piletite trendiaruanne, analüüs ja aruandlus, meeskonnatöö, ööpäevaringne tugi ja palju muud. Tasuta plaan on saadaval ainult kuni 10 agendi jaoks.
- Growth: See plaan maksab 15 eurot agendi kohta kuus (kui arveldatakse kord aastas) ja sisaldab selliseid funktsioone nagu automatiseerimine, kokkupõrke tuvastamine, SLA haldus, kohandatud meiliserver, kohandatud piletiväljad, põhjalik kasutajatoe aruanne, üle 1000 poe rakenduse ja palju muud.
- Pro: See on kõige populaarsem tellimus ja maksab 49 eurot agendi kohta kuus (kui arveldatakse kord aastas). Tellimus pakub mitmesuguseid funktsioone, sealhulgas kohandatud rolle, klienditeekondi, kohandatud armatuurlauda ja aruandeid, laiendatavaid API piiranguid, SLA meeldetuletusi ja eskalatsiooni, mitmekeelset teadmusbaasi, kohandatud mõõdikuid, aruannete jagamist, CSAT-uuringuid & aruandeid ja palju muud.
- Enterprise: See on Freshdeski kõrgeim tellimus ja maksab 79 eurot agendi kohta kuus (kui arveldatakse kord aastas). Funktsioonid hõlmavad kõike Pro plaanis sisalduvat, lisaks lisafunktsioone, nagu meilirobot, auditilogi, oskustepõhine marsruutimine, paindlik teadmusbaasi hierarhia, artiklite soovitus, aruannete jagamine, kohandatud mõõdikud ja palju muud.
Vaadake täielikku Freshdeski alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
4. Crisp
Crisp on mitme kanaliga sõnumsideplatvorm, mis aitab ühendada kliente teie ettevõttega isiklikumal viisil. See on mitmekülgne lahendus, mida usaldab üle 60 000 ettevõtte üle maailma.
Crispi funktsioonid
- Kohandatav veebilehe vidin
- Reaalajas sõnumi tõlkimine
- CRM
- Sündmuste jälgimine
- Piletisüsteem
- Automaatne piletite määramine
- Mitmekeelne teadmusbaas
- Vestlusrobot
- Jagatud postkast
- Klientide elutsükli jälgimine
Peamised integratsioonid
Crisp pakub palju erinevaid integratsioone teie lemmikrakendustega, et pakkuda parimat kliendikogemust. Mõned nende kõige populaarsemad integratsioonid on WordPress, Shopify, Zapier, Salesforce, Instagram, Twitter, Facebook Messenger, Slack jne.
Plussid
- Klienditeenindus
- Suurepärane ühenduvus sotsiaalmeedia platvormidega
- Kasutajasõbralik liides
Miinused
- Väljaspool tööaega ei saa vestlust välja lülitada ega kliente ümber suunata
- CRM-süsteemil on väga piiratud kontaktide loend
- Piiratud kohandamisvõimalused
Soovitatav…
Crisp pakub Intercomiga võrreldes head hinna ja kvaliteedi suhet ning soodsamaid hinnaplaane, muutes selle ahvatlevaks valikuks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Suuremate ettevõtete jaoks võib Crispi funktsioonide komplekt olla mõnevõrra piiratud, kuid see on siiski mõistlik valik konkreetsete kasutusjuhtude jaoks.
Crispi hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Tasuta: See plaan on sobiv valik personaalsetele veebisaitidele ja kõigile, kes soovivad põhifunktsioone, mis võimaldavad neil saidi külastajatega suhelda. Tasuta plaan pakub järgmisi funktsioone: 2 kohta, veebisaidi vestlusvidin, jagatud postkast, kontaktivorm, mobiilirakendus, piiramatu vestlus ja Shopify integreerimine.
- Pro: Pro plaan on populaarne valik varajases faasis alustavatele ettevõtetele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. See maksab 25 eurot tööruumi kohta kuus ja sisaldab funktsioone, nagu 4 kaasatud istekohta, 5000 kontakti, piiramatu ajalugu, vestluse käivitajad, Messengeri integreerimine, e-posti integreerimine, Slacki integreerimine ja otseteed.
- Unlimited: See liitumine sobib ettevõtetele, kes vajavad lisavõimalustega lahendust. Plaan maksab 95 eurot tööruumi kohta kuus ja selle täiustatud funktsioonide hulka kuuluvad 20 istekohta, 50 000 kontakti, vestlusrobotid, heli- ja videovestlus, LiveTranslate, automatiseeritud kampaaniad, analüüs, segmentide integreerimine, MagicBrowse ja palju muud.
- Enterprise: Enterprise sobib kõige paremini suurematele ettevõtetele, millel on spetsiifilised nõuded ja mis saavad kasu täiustatud funktsioonidest, kohandatud liitumisprotsessist ja isikupärastatud SLA-dest. See plaan sisaldab ainulaadset hinnakujundust, kohandatud piiranguid, spetsiaalset liitumist ja palju muud. Lisateabe saamiseks peate võtma ühendust Crispi klienditeenindusega või planeerima demokõne.
Vaadake täielikku Crispi alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga mõõtu võtab.
5. HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub on klienditeenindustarkvara, mis aitab teie organisatsioonil parandada kliendisuhteid, suurendada teie meeskonna tõhusust ja pakkuda suurepärast klienditeenindust, ühendades kõik teie andmed ja kanalid ühele tsentraliseeritud platvormile.
HubSpot Service Hubi funktsioonid
- Kliendiportaal
- Piletisüsteem
- Teadmusbaas
- Omnikanaliline sõnumside
- Sissetulevad kõned
- Reaalajas vestluse lahendus
- Klienditoe jälgimine
- VoIP kõned
- Kõnede logimine ja analüütika
- Probleemide jälgimine
Peamised integratsioonid
HubSpot pakub rohkem kui 1400 integratsiooni, mõned neist on Slack, Jira, SurveyMonkey, Google Calendar, WordPressi HubSpot, Facebook Ads ja palju muud.
Plussid
- Kasutajasõbralik liides
- Piletisüsteem
- Lihtne paigaldada
Miinused
- Puuduvad automatiseerimisfunktsioonid
- Lehe kiirust võiks parandada
- Kõrge hind
Soovitatav…
HubSpot Service Hub võib olla kasulik paljudele erineva valdkonna ja suurusega ettevõtetele. Väikeettevõtted, idufirmad ja keskmise suurusega ettevõtted saavad hüvesid HubSpoti kasutamisest, kuna seda on lihtne kasutada ja see pakub taskukohaseid plaane. HubSpot Service Hubi kasutamisest saavad kasu ka suuremad ettevõtted. Platvorm integreerub teiste äritööriistadega, pakub täiustatud analüüsifunktsioone, jälgib klientide rahulolu ja tuvastab probleemsed valdkonnad, mis muudab andmepõhiste otsuste tegemise lihtsamaks.
HubSpot Service Hubi hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Ei
- Tasuta tööriistad: Tasuta plaan sisaldab mõningaid tasuta turundustööriistu, tasuta müügitööriistu, tasuta teenindustööriistu, tasuta CMS-i tööriistu ja tasuta operatsioonitööriistu. Plaan on aga piiratud 10 kohandatud atribuudiga, 1 e-posti automaatikaga vormi kohta, standardse veebianalüütikaga ja aruandluse juhtpaneeliga, 1 postkastiga jne. See võib olla hea valik üksikisikutele või väikestele meeskondadele, kes ei vaja palju täiustatud funktsioone.
- Starter: See tase algab 18 eurost kuus ja sisaldab 1000 turunduskontakti ning sisaldab ka kõiki tasuta tööriistu ning eemaldab reaalajas vestlusest, vormidest, sihtlehtedest ja meiliturundusest HubSpoti kaubamärgi. Lisafunktsioonid, mida saate selles plaanis nautida, on kuni 10 automatiseeritud toimingut, veebilehtede mitmekeelsed versioonid kuni 3 HubSpoti toetatud keelega, 10 juhtpaneeli, 10 aruannet juhtpaneeli kohta, e-posti ja rakendusesisese vestluse tugi ning paljud teised.
- Professionaalne: Professional tellimuspakett algab 441 eurost kuus ja see sobib enamasti suurematele meeskondadele, kes vajavad täpsemaid funktsioone. See sisaldab selliseid funktsioone nagu omnikanalilise turunduse automatiseerimine, kohandatav veebisaidi liikluse analüüs, kuni 100 postkasti, 25 juhtpaneeli ja 30 aruannet juhtpaneeli kohta, kuni 10 meeskonda, 1000 kampaaniat portaali kohta ja palju muud.
- Enterprise: Alates 1180 eurost kuus, sobib see pakett just suurtele ettevõtetele, kes vajavad palju lisafunktsioone. Mõned selle plaani funktsioonid on kuni 500 kohandatud aruannet, kuni 1000 töövoogu, 600 kohandatud vaadet konto kohta, prognoositav müügivihje hindamine, YouTube’i analüütika integreerimine ja palju muud.
Vaadake meie terviklikku HubSpoti alternatiivide võrdlust.
6. Zendesk
Zendesk on klienditeenindustarkvara, mida usaldab üle 100 000 ettevõtte maailmas. Zendesk aitab ettevõtetel hallata oma kliendisuhtlust mitme kanali kaudu ja võimaldab neil isikupärastada vestlusi vastavalt klientide vajadustele.
Zendeski funktsioonid
- Piletisüsteem
- Abikeskus
- Tsentraliseeritud tööruum
- Vestlusrobotid
- Aruandlus ja raporteerimine
- Marsruutimine ja teave
- Integreeritud helistamistarkvara
- Mitmekanaliline sõnumside
- Proaktiivsed sõnumid
Peamised integratsioonid
Zendesk pakub palju olulisi integratsioone, mis aitavad sujuvamaks muuta klienditeeninduse toiminguid ja seetõttu personaalsemat klienditeenindust. Mõned peamised integratsioonid hõlmavad populaarseid CRM-i tööriistu, nagu Salesforce ja HubSpot, e-kaubanduse platvorme, nagu Shopify ja Magento, sotsiaalmeediaplatvorme, piletisüsteeme ja VoIP-süsteeme, nagu Twilio.
Plussid
- Lai valik integratsioone
- Kohandamisvõimalused
- Kasutajasõbralik liides
Miinused
- Kehv klienditugi
- Pileti edenemist on raske jälgida
- Piletite värskendustega ei kaasne teavitusi
Soovitatav…
Zendesk on mitmekülgne klienditeenindusplatvorm, mis võib olla kasulik igas suuruses ja igas tööstusharus tegutsevatele ettevõtetele. Paindlikkust ja mastaapsust väärtustavad ettevõtted hindavad Zendeski, kuna see pakub erinevaid hinnaplaane ja funktsioone, mida saab kohandada vastavalt iga ettevõtte konkreetsetele vajadustele.
Zendeski hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Support Team: Zendeski odavaim plaan, mis on mõeldud väikestele piiratud ressurssidega meeskondadele. Maksab see 19 eurot kasutaja kohta kuus (arveldatakse kord aastas). Support Team tasand, mis sisaldab põhifunktsioone, nagu e-post, kõned ja suhtlus ning analüütikat ja üldist piletisüsteemi, on suurepärane sissepääs Zendeski tarkvarasse.
- Suite Team: Suite Teami pakett maksab 49 eurot kasutaja kohta kuus (arveldatakse kord aastas) ja pakub Support Teami taseme kõrgemat versiooni. Mõned kaasnevad funktsioonid on ühendatud agentide tööruum, standardsed robotid, üks abikeskus, kuni 50 automaatset tehisintellekti töötavat vastust, aruandlus ja analüüs, standardne andmesalvestus, liitumisprotsessi juhendid ja palju muud.
- Suite Growth: Järgmine hinnaplaan pakub kõiki eelmiste plaanide funktsioone ja mõningaid täiendusi. See maksab 79 eurot kasutaja kohta kuus (arveldatakse kord aastas). Lisafunktsioonide hulka kuuluvad kohandatavad piletipaigutused, SLA haldus, mitmekeelne tugi, tehisintellektil põhinev teadmiste haldamine, kuni 100 AI-toega automatiseeritud vastust, vahepealne andmesalvestus ja palju muud.
- Suite Professional: See plaan maksab 99 eurot kasutaja kohta kuus (arveldatakse kord aastas) ja sisaldab veel mõningaid lisafunktsioone, nagu kuni 500 tehisintellektil töötavat automatiseeritud vastust, mitut abikeskust, integreeritud kogukonnafoorumeid, privaatseid vestluste lõime, kohandatavaid ja jagatavaid juhtpaneele, täiustatud kõnede võimalusi ja paljud teised.
- Suite Enterprise: See hinnaplaan maksab 150 eurot agendi kohta kuus, mille eest esitatakse arve kord aastas, ja pakub täiustatud funktsioone, nagu kohandatud meeskonna rollid ja load, täiustatud teadmiste haldamine, reaalajas andmete ja juhtpaneeli väline jagamine, veebivestluste kohandatav bränding ja muud.
- Täiendavad suurettevõtete plaanid: Kui soovite koostada plaani, mis vastaks täpselt teie vajadustele, saate seda teha alates 215 eurost agendi kohta kuus, mille eest arveldatakse kord aastas. Tellimuse seadistamiseks võtke lisateabe saamiseks ühendust Zendeski müügimeeskonnaga.
Vaadake täielikku Zendeski alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
7. Drift
Drift on vestlusplatvorm, mis võimaldab turundus-, müügi- ja klienditoe meeskondadel suhelda oma klientidega reaalajas, kasvatada usaldust ja suurendada tulusid, pakkudes sisukat kliendikogemust.
Drifti funktsioonid
- AI robotid
- Kohandatud vestlusroboti funktsioonid
- Vihjete otsija
- Reaalajas teavitused
- Mobiilirakendus
- Reaalajavestlus
- Reaalajas juhtpaneel
- Aruandlus
- Vastamise taimer
Peamised integratsioonid
Drift pakub enam kui 50 natiivset integratsiooni ja Zapieri ühendust enam kui 500 erineva rakendusega, mis aitavad teil kliendisuhtlust sujuvamaks muuta. Mõned nende integratsioonid hõlmavad Salesforce’i, Google kalendrit, Microsoft Dynamicsit, Databoxi, Saleslofti ja teisi.
Plussid
- Reaalajavestlus
- Kogub klienditeavet enne agendiga ühendamist
- Koosolekute planeerimine
Miinused
- Rohkem kohandamisvalikuid
- Kõrgem hinnakujundus
- Seadistamine võtab aega
Soovitatav…
Drift sobib enamasti suurematele organisatsioonidele, kes vajavad kohandatavat platvormi, mida saab integreerida teiste tööriistadega ja tagada ühilduvuse nende töövooga. Kõrgema hinna tõttu ei pruugi Drifti platvorm sobida väiksematele meeskondadele ja idufirmadele, kuid tarkvara on loodud toetama igas suuruses ettevõtete vajadusi.
Drifti hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Ei
- Premium: See plaan algab 2500 dollarist kuus, arveldatakse kord aastas. Drift ei paku aga prooviperioodi. See on nende kõige soodsam plaan ja see sisaldab selliseid funktsioone nagu reaalajas vestlus, koosolekud, kohandatud vestlusrobotid, teave, reaalajas teavitused ja vestluspõhised sihtlehed.
- Advanced: Hinnakujunduse arutamiseks võtke ühendust Drifti müügimeeskonnaga. Selle tasemega saate kõik Premium paketi funktsioonid ja mõned täiendavad funktsioonid, nagu Fastlane, vaatajaskonnad, A/B testimine ja paindlik marsruutimine.
- Enterprise: See on plaan, mis pakub kõige rohkem funktsioone ja sisaldab kõiki varem mainitud madalamate tasandite funktsioone ning muid täiustatud funktsioone, nagu tööruumid, AI-toega vestlusrobotid ja kohandatud RBAC. Hinnakujunduse saamiseks võtke ühendust Drifti müügimeeskonnaga.
- Lisandmoodulid: Drift pakub ka mitmesuguseid lisandmooduleid, mis muudavad teie kogemuse veelgi paremaks. Nendel lisandmoodulitel on täiendav hind.
Vaadake täielikku Drift-alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
8. LiveChat
LiveChat on klienditeenindusplatvorm, mis aitab luua teie klientidele meeldejääva vestluskogemuse ja aitab lahendada klientide probleeme ennetavalt. Platvorm pakub tööriistu klienditeeninduse kogemuse loomiseks, mis võib parandada brändi mainet ja luua tugevamaid suhteid klientidega.
LiveChati funktsioonid
- Teavitused
- Vestlusrobotid
- Mitmekeelne vestlusvidin
- Vestluste ajalugu
- Vestlusnupud
- Marsruutimise reeglid
- Sihitud sõnumid
- Kohandamine
- Analüütika ja aruanded
- Juurdepääsu piiramine
Peamised integratsioonid
LiveChat pakub üle 200 integratsiooni paljude erinevate kolmandate osapoolte tööriistadega. Mõned nende kõige populaarsemad integratsioonid hõlmavad Google Business sõnumeid, Whatsappi, Zoomi, Microsoft Dynamicsi, Facebook Messengeri, Google Analyticsit, Salesforce’i ja paljusid teisi.
Plussid
- Lihtne seadistada
- Sissetulevate vestluste vastuvõtmine ja keeldumine
- Kasutajasõbralik liides
Miinused
- Ülekoormamisel aeglane
- Kõrgem hind
- Ebapiisav mobiilirakendus
Soovitatav…
LiveChat on suurepärane intercomi alternatiiv, mis pakub rohkelt funktsioone ja integratsioone igas suuruses ettevõtetele. Platvorm keskendub peamiselt reaalajas vestluse võimalustele, võimaldades organisatsioonidel suhelda oma klientidega reaalajas.
LiveChati hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Starter: Pakett algab 20 dollarist kasutaja kohta kuus ja see sisaldab funktsioone, mis sobivad kõige paremini väikeettevõtetele või alustavatele ettevõtetele. Paketi funktsioonide hulk on piiratud, kuid sellest võib piisata, kui teil on piiratud eelarve või kui te olete oma ettevõttega alles alustamas. Nende funktsioonide hulka kuuluvad inaktiivsuse sõnumid, mitme veebisaidi tugi, kuni 100 kliendi liikluse jälgimine, piletihaldus, igapäevased kokkuvõtlikud aruanded, teadmusbaas jne.
- Team: See tellimus algab 41 dollarist kasutaja kohta kuus ja sisaldab kõiki Starter plaani funktsioone ning lisasid, nagu valmiskirjutatud vastuste soovitused, kuni 400 kliendi liikluse jälgimine, failide jagamine, marsruutimise reeglid, piletite sildistamine, piletite statistika, vestlusnupu kohandamine ja paljud teised.
- Business: Business plaani hind algab 59 dollarist kasutaja kohta kuus ja sisaldab kõiki Team plaani funktsioone ja täiendusi, nagu liikluse jälgimine kuni 1000 kliendi puhul, vestluse ülevõtmine, geograafilisel asukohal põhinevad marsruutimise reeglid, töögraafik, juurdepääsu piirang, privaatrežiim ja palju muud.
- Enterprise: Sellel tellimusel on palju täiustatud funktsioone, mis peaksid vastama isegi kõige spetsiifilisematele organisatsiooni vajadustele. Need täiustatud funktsioonid hõlmavad auditilogi, turvalisuse abi, tootekoolitust, ööpäevaringset tuge, õigusabi, võtmekonto haldurit ja muud. Selle seadistamiseks võtke ühendust LiveChati müügimeeskonnaga.
Vaadake täielikku LiveChati alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
9. Olark
Olark on reaalajas vestluse tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsasti oma klientidega reaalajas ühendust võtta. Olarki vestluse ärakiri muudab klientide käitumise ja suhtluse jälgimise ja analüüsimise lihtsaks, pakkudes väärtuslikku teavet klienditeeninduse parandamiseks.
Olarki funktsioonid
- Reaalajas vestluse analüütika
- Kohandatud vestluskasti vormid
- Meeskonna toimivuse jälgimine
- Otseteede süsteem
- Automatiseeritud reaalajas vestluse sõnumid
- Reaalajas vestlus
- Vestluste marsruutimine
- Kohandamisvõimalused
- Mitmekeelne rakendus
Peamised integratsioonid
Olark pakub hulga integratsioone populaarsete tööriistadega, mida ettevõtted kasutavad oma protsesside sujuvamaks muutmiseks. Mõned integratsioonid hõlmavad WordPressi, Slacki, Google Analyticsit, Magento’t, Zapieri, Squarespace’i, Shopify’d ja palju muud. Kui te ei leia seda, mida otsite, saate luua kohandatud integratsioonid Webhooksi või JavaScript API abil.
Plussid
- Kasutajasõbralik liides
- Taskukohane hinnakujundus
- Klienditeenindus
Miinused
- Vähe võimalusi vidina kohandamiseks
- Probleemid ekraani jagamisega
- Esineb katkestusi
Soovitatav…
Olark on Intercomi alternatiiv, mis on kättesaadav igas suuruses ettevõtetele erinevates tööstusharudes.
Olarki hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Standard: Täisfunktsionaalne reaalajas vestluse plaan, mis algab 29 dollarist istekoha kohta kuus. Plaan annab teile juurdepääsu kõigile Olarki reaalajas vestluse põhifunktsioonidele, nagu piiramatu vestluste ajalugu, kohandatav vestluskast, täiustatud aruandlus, reaalajas aruandlus, agentide rühmad ja palju muud.
- Olark Pro: See plaan aitab teil täita erinevaid vajadusi, nagu äri-, õigus-, turva-, privaatsus- ja juurdepääsetavuse nõuded. Plaanil on lisaks kõikidele funktsioonidele mitmeid eeliseid. Need hüved hõlmavad koolitust, isiklikku kontohaldurit, erinevaid maksevõimalusi, eelistuge jne.
Vaadake täielikku Olarki alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
10. Tawk.to
Tawk.to on 100% tasuta reaalajas vestluse ja sõnumite saatmise tarkvara, mis aitab ettevõtetel suhelda oma klientidega, jälgida oma veebisaidi külastajaid, vastata klienditoe piletitele, hõlbustada meeskonna koostööd ja hoida kõike korrastatuna.
Tawk.to funktsioonid
- Reaalajas jälgimine
- Video ja hääle lisandmoodulid
- Reaalajavestlus
- Piletisüsteem
- Sisemised ja välised teamusbaasid
- Kaasatuse jälgimine
- Ekraani jagamine
- Töölaua märguanded
- Üksikasjalik aruandlus
- Sõnumite filtreerimine
Peamised integratsioonid
Saate ühendada Tawk.to oma lemmikrakendustega vaid mõne klõpsuga. Saadaval on üle 100 integratsiooni, sealhulgas populaarsed CRM-i tööriistad, nagu Salesforce, ja turunduse automatiseerimise tööriistad. Muude integratsioonide hulka kuuluvad WordPress, Squarespace, Google Analytics ja palju muud. Samuti saate Tawk.to REST API ja JavaScript API kaudu luua kohandatud integratsioone, mis vastavad teie konkreetsetele vajadustele.
Plussid
- Lihtne kasutada ja seadistada
- Kuvab külastaja teavet
- Andmete ülevaated
Miinused
- Nende kaubamärgi eemaldamiseks peate maksma
- Keeruline juhtpaneeli kujundus
Soovitatav…
Tawk.to on suurepärane ja odav Intercomi alternatiiv, kuna selle kasutamine on tasuta. Igat tüüpi ja suurusega ettevõtted saavad juurdepääsu suhtlusfunktsioonidele, mis aitavad neil parandada kliendisuhtlust. Tawk.to tasuta hinnakujundusmudel koos tööriistakomplektiga muudab selle huvitavaks võimaluseks ettevõtetele, kes otsivad kulutõhusaid klienditoe lahendusi.
Tawk.to hinnakujundus
- Tasuta Intercomi alternatiiv
Vaadake täielikku Tawki alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
11. HelpCrunch
HelpCrunch on mitmekanaliline kliendisuhtlusplatvorm, mis pakub intuitiivset ja kohandatavat lahendust tõhusaks ja mugavaks kliendisuhtluseks. See võimaldab hallata kõiki suhtluskanaleid ühelt juhtpaneelilt ja pakkuda ööpäevaringset iseteenindust, luues oma abikeskuse.
HelpCrunchi funktsioonid
- Intuitiivne klientide iseteenindus
- Mitmekeelsed teadmusbaasid
- Vestlusrobot
- Omnikanaliline suhtlus
- Isiklike andmete jälgimine
- Meeskonna koostöö
- Kliendirahulolu jälgimine
- Kohandatud jagatud postkastid
- Sündmuste teavitused
- Mitteaktiivsete klientide kaasamine
Peamised integratsioonid
HelpCrunch pakub palju integreerimisvõimalusi teie tootlikkuse suurendamiseks ja igapäevaste toimingute automatiseerimiseks. Mõned enim kasutatud integratsioonid hõlmavad Slacki, WordPressi, Zapieri, Facebook Messengeri, Instagrami, Google Analyticsit, Jira’t, Magento’t ja palju muud.
Plussid
- Kasulik lihtsasti navigeeritav liides
- Sihitud sõnumid
- Hea klienditugi
Miinused
- Mobiilirakendus vajab täiendusi
- Vidinate kohandamine
- Funktsioonide ja funktsionaalsuste õppimiseks kulub aega
Soovitatav…
Kui otsite taskukohast Intercomi alternatiivi, kaaluge HelpCrunchi. See platvorm toimib kliendisuhtluses hästi ja on sobiv valik igas suuruses ettevõtetele. Olenemata sellest, kas tegutsete väikese idufirma või suure ettevõttena, pakub HelpCrunch funktsioone, mis aitavad teil oma klientidega tõhusalt suhelda.
HelpCrunchi hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Basic: Algab 12 eurost meeskonnaliikme kohta kuus. See tellimus pakub piiratud hulgal funktsioone, kuid sellest võib piisata väiksematele ettevõtetele või idufirmadele. Funktsioonideks on üks vidin, 3 automaatset sõnumit, 3 hüpikakent, ükskeelne teadmusbaas, üldine automaatika, HelpCrunchi bränding ja reaalajas vestluse tugi. Arveldada saab igakuiselt või aastapõhiselt.
- Pro: Algab 20 eurost meeskonnaliikme kohta kuus. Selle tellimusega saate mõned lisafunktsioonid: 5 vidinat, 25 automaatset sõnumit, 15 vestlusroboti voogu, mitmekeelne teadmusbaas, täiustatud kohandamine ja automatiseerimine, HelpCrunchi kaubamärgi puudumine ja prioriteetne reaalajas vestluse tugi. Saab samuti tasuda igakuiselt või kord aastas.
- Unlimited: Maksab 495 € kuus (saadaval ainult aastatellimusena). See tellimus pakub mitmeid piiramatuid funktsioone, nagu piiramatud vidinad, automaatsed sõnumid, hüpikaknad ja vestlusrobotite vood. See sisaldab ka mitmekeelset teadmusbaasi, täiustatud kohandamis- ja automatiseerimisfunktsioone, brändingu puudumist ja personaalset abi liitumisel.
Vaadake täielikku HelpCrunchi alternatiivi võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
12. Tidio
Tidio on reaalajas vestluse ja sõnumite saatmise tarkvara, mis on mõeldud peamiselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, et pakkuda silmapaistvat klienditeenindust. Tidio pakub korduvate ülesannete tõhusamaks käsitlemiseks automatiseerimistööriistu, mis annab klienditoe agentidele rohkem aega keerulistele probleemidele keskendumiseks.
Tidio funktsioonid
- Reaalajas sisestamine
- Salvestatud vastused
- Võrguvälised sõnumid
- Kliendirahulolu mõõtmine
- Kasutajate blokeerimine
- Kohandatud sildid ja kontaktide üksikasjad
- Vestlusrobotid
- AI roboti vastused
- Piletisüsteem
- Töökoormuse optimeerija
- Analüütika ja toimivus
Peamised integratsioonid
Tidio pakub laia valikut integratsioone, mille saate ühendada paljude oma töövahendite ja teenustega. Mõned nende kõige populaarsemad integratsioonid hõlmavad Shopify’d, WordPressi, Magento’t, Google Analyticsit, Zapieri, Facebook Messengeri, Instagrami ja palju muud.
Plussid
- Intuitiivne liides ja juhtimine
- Kohandatavad robotid
- Võrguvälised meiliteavitused
Miinused
- Vestluses pole häälmärkmeid
- Mõnda integratsiooni võiks jõudluse eesmärgil täiustada
Soovitatav…
Kui otsite taskukohast Intercomi alternatiivi, võib Tidio olla teile ideaalne lahendus. See on loodud väikeseid ja keskmise suurusega ettevõtteid silmas pidades ning pakub erinevaid suhtlustööriistu, mis aitavad teil oma klientidega ühendust hoida.
Tidio hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Tasuta: Tasuta tellimus pakub piiratud hulgal funktsioone ja sisaldab kuni 3 kohta. Nende funktsioonide hulka kuuluvad 50 reaalajas vestlust, 100 vestlusroboti käivitajat, piiramatu arv pileteid, üldine analüütika, ning Messengeri, Instagrami ja e-posti integreerimine.
- Starter: Teine tellimus maksab 29 € kuus ja sisaldab kuni 3 kohta. Selle tellimusega kaasnevad 100 reaalajas vestlust, 500 vestlusroboti käivitajat, piiramatu arv pileteid, samad integratsioonid, mis tasuta tellimuse puhul, ja üldine analüütika.
- Communicator: See tase maksab 25 eurot istekoha kohta kuus ja see sisaldab piiramatul arvul reaalajas vestlusi, 100 vestlusroboti käivitajat, piiramatult pileteid, natiivseid Shopify toiminguid ning integratsiooni Messengeri, Instagrami ja e-postiga.
- Vestlusrobotid: Algavad 29 eurost kuus kuni 3 istekoha ja 2000 vestlusroboti käivitamise eest. Selle tellimuse funktsioonideks on 50 reaalajas vestlust, piiramatu arv pileteid, analüütika ja sama integratsioon Instagrami, e-posti ja Messengeriga, kuid mitte Shopify toiminguid.
- Isikupärastatud plaan – Tidio+ : Alates 329 € kuus, täpsema info saamiseks tuleb pöörduda Tidio poole.
- Ilma Tidio brändinguta: Tidio kaubamärgi eemaldamine maksab teile lisaks olemasolevale tellimusele 20 eurot kuus.
13. Gorgias
Gorgias on mitmekanaliline e-kaubanduse klienditoe tarkvara, mis pakub teie külastajatele isikupärastatud ostukogemust. See koondab kõik klientide vestlused ühele tsentraliseeritud platvormile, muutes ettevõtetele kliendisuhtluse lihtsamaks.
Gorgiase funktsioonid
- Reaalajavestlus
- Häältugi
- Automatiseerimise lisandmoodulid
- Reeglid
- Valmiskirjutatud vastused
- Abikeskus
- Tellimuste haldamine
- Kohandatav tööruum
- Analüütika ja statistika
- Mitme poe võimalus
Peamised integratsioonid
Gorgias pakub rohkem kui 80 erinevat integratsiooni, mis võivad teid e-kaubandusega aidata. Mõned Gorgiase populaarseimad integratsioonid on Shopify, Instagram, Facebook, Yotpo, Klaviyo, Gmail, Magento, Trustpilot ja paljud teised.
Plussid
- Lihtne kasutada
- Kohandatav ja hästi organiseeritud armatuurlaud
- Klienditeenindus
Miinused
- Võib kohati olla aeglane
- Probleemid mõnede integratsioonidega
Soovitatav…
Gorgias on loodud spetsiaalselt e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele ja see integreerub paljude populaarsete platvormidega, et pakkuda kõik-ühes lahendust. Gorgias aitab pakkuda tõhusat ja isikupärastatud klienditeeninduskogemust nii väikestel kauplustel kui ka suurettevõtte tasemel kaubamärkidel.
Gorgiase hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Starter: See valik on saadaval ainult igakuise tellimusena ja maksab 10 dollarit kuus. Funktsioonide hulka kuulub kuni 50 piletit kuus, kuni 3 kasutajat, mitme poe funktsioon, reaalajas vestlus, vestluskampaaniad, abikeskus ja palju muud. Mõned integratsioonid pole aga selle plaani raames saadaval.
- Basic: Selle paketi hind algab 50 dollarist kuus ja pakub kõiki Starter plaanis sisalduvaid funktsioone, lisaks veel mõningaid lisavõimalusi, nagu 300 piletit kuus, kuni 500 kasutajakohta, hääle lisandmoodul, SMS-i lisandmoodul, kasutajaload, täiendavad integratsioonid jne.
- Pro: Pro plaan algab 300 dollarist kuus ja see sisaldab kuni 2000 piletit kuus, 500 kasutajakohta, piiramatuid sotsiaalmeediakanaleid, klienditoe ja tulu aruandlust, lihtsat sisseelamist, Gorgiase akadeemiat ja paljusid teisi.
- Advanced: Advanced tellimuspakett algab 750 dollarist kuus. See hõlmab mõningaid lisafunktsioone ja kõiki Pro paketi funktsioone. Mõned lisafunktsioonid on 5000 piletit kuus, täielik liitumisprotsess ja pühendunud edujuht.
- Enterprise: Viimane plaan pakub kõige täpsemaid funktsioone ja rohkelt kohandusi. Kohandatud hinnapakkumise saamiseks peate ühendust võtma Gorgiase meeskonnaga.
Vaadake täielikku Gorgiase alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
14. ClickDesk
ClickDesk on suhtlusplatvorm, mis võimaldab ettevõtetel suhelda oma klientidega reaalajas vestluse ning hääl- ja videokõnede kaudu. Neid usaldab üle 100 000 ettevõtte enam kui 120 riigis.
ClickDeski funktsioonid
- Reaalajavestlus
- Videovestlus
- Help desk
- Mobiilirakendus
- Aruandlus ja analüütika
- Kohandatud domeen
- Salvestatud vastused
- Kohandatav piletihaldus
- Ennetav vestlus
- Tõlkefunktsioon
Peamised integratsioonid
ClickDesk pakub integreerimist kolmandate osapoolte rakendustega, mis aitavad teil sujuvalt reaalajas klienditoe toiminguid teha. Nende kõige populaarsemate integratsioonide hulka kuuluvad WordPress, Shopify, Magento, Google Apps, JavaScript, Zapier, Basecamp ja paljud teised.
Plussid
- Lihtne kasutada
- Intuitiivne agendipaneel
- Lihtne piletisüsteem
Miinused
- Klienditeenindus
- Võiks olla rohkem integratsioone
Soovitatav…
ClickDesk sobib kõige paremini väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes vajavad terviklikku klienditeeninduslahendust. ClickDeski abil saate tõhusalt käsitleda klientide päringuid läbi mitme kanali. Lihtsa seadistamise ja hinnakujundusplaanidega ClickDesk on populaarne ja taskukohane valik ettevõtetele, kes soovivad parandada klientide kaasamist.
ClickDeski hinnakujundus
- Tasuta prooviperiood: Ei
- Tasuta: Kuni 10 kasutajale tasuta ja sisaldab piiratud hulga funktsioone, sealhulgas kuni 30 vestlust, 25 piletit kuus, helikõnesid, vestlusvidina lokaliseerimist ja võimaldab teil kohandada peamisi sätteid.
- Lite: Teine valik on Lite pakett, mis pakub mõnda lisafunktsiooni ja mille hind algab 14,99 dollarist kuus. Lisafunktsioonid hõlmavad piiramatut vestlust, vidinate kohandamist, vestluse edastamist, vestlusgruppe ja SSL-turvalisust ja muud.
- Pro: Alates 24,99 dollarist kuus pakub Pro pakett kõiki Lite ja Free paketis sisalduvaid funktsioone, lisaks täiendavaid vestluskonverentse, videokõnesid, CRM-i integreerimist, vestlusejärgset küsitlust, vestluste ajalugu ja aruandeid.
- Enterprise: See plaan algab 39,99 dollarist kuus ja see on kõrgeim ClickDeski saadaolev pakett. Plaan sisaldab nende kõige arenenumaid funktsioone, nagu piiramatu arv domeene, järjekorrad, vidina kohandatud CSS, spetsiaalset kontohaldurit, analüüse ja valget silti.
15. Twilio
Twilio on usaldusväärne platvorm, mis annab ettevõtetele võimaluse luua isikupärastatud kliendisuhtluse kogemusi.
Twilio funktsioonid
- Sisseehitatud kanalid
- Omnikanaliline suhtlus
- Isikupärastatud kampaaniad
- Iseteeninduse automatiseerimine
- Reaalajas aruandlus
- Mobiilirakendus
- API toega tekst
- Vestluste ajalugu
Peamised integratsioonid
Twilio integreerub teie töövoo parandamiseks paljude erinevate rakenduste ja süsteemidega. Mõned nende integratsioonid hõlmavad Monday.comi, Zapieri, Make’i, Pipedrive’i, WhatsAppi, Facebooki ja palju muud.
Plussid
- Ühilduvus sõnumsiderakendustega
- Kasutuslihtsus
- Klienditeenindus
Miinused
- Analüütilised andmed ja aruandlus võiksid olla paremad
- Võib kohate olla aeglane
Soovitatav…
Twilio on mitmekülgne platvorm, mis sobib igas suuruses ettevõtetele alates alustavatest kuni suurettevõteteni. Twilio API-põhine lähenemine võimaldab kohandatud integreerimisi, mistõttu sobib see ideaalselt ettevõtetele, kes soovivad sujuvamaks muuta oma kliendisuhtlust. Kui soovite oma klientide kaasamist parandada, võib Twilio olla hea Intercomi alternatiiv kaalumiseks.
Twilio hinnakujundus
Twilio Flex:
- Tasuta prooviperiood: Jah
- Tunnipõhine hinnakujundus: See plaan algab 1 dollarist aktiivse kasutaja tunni kohta. Maksate ainult selle eest, mida kasutate, ja saate mahtu suurendada või vähendada, et olla kursis muutuva liikluse või klienditoe agentide arvu muutumisega.
- Kasutajapõhine hinnakujundus: Algab 150 dollarist kasutaja kohta kuus. Nimetatud kasutaja võib olla agent, järelevaataja või administraator ja maksate ainult kasutaja kohta, sõltumata mahust või tegevusest.
Twilio pakub ka selliseid funktsioone nagu Twilio Engage, Twilio Segment, Twilio Flex, Twilio SendGridi turunduskampaaniad, Elastic SIP Trunking ja palju muud. Igal neist on eraldi hinnakujundus.
Uurige intercomi alternatiivide mitmekanalilist tuge
Mitmekanaliline tugi on mis tahes klienditoe tarkvara oluline osa. Platvormid pakuvad klientidele meeskonnaga suhtlemiseks erinevaid kanaleid, sealhulgas meili, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia klienditeenindust ja telefonituge. Ja kuigi esmapilgul ei pruugi te teenusepakkujate vahel suurt erinevust näha, võib õige Intercomi alternatiivi valimine aidata teie ettevõttel pakkuda paremat tuge, lühendada reageerimisaega ja tõhustada suhtlust klientidega mitmekanalilise toe kaudu.
Mitmed populaarsed alternatiivid pakuvad põhjalikku mitmekanalilist tuge. Näiteks pakub Zendesk personaalset telefonituge, mis aitab hallata kõiki kliendivestlusi, ja vestluskanalit, mis võimaldab klientidega kiiremini suhelda. Freshdesk pakub mitmekanalilist tuge, mis võimaldab ettevõtetel käsitleda klientide päringuid e-posti, hääle, vestluse, sotsiaalmeedia ja isegi SMS-i teel. HelpCrunch pakub ettevõtetele samuti mitut suhtluskanalit ühel juhtpaneelil ning kohandatav vestlusvidin tagab, et ettevõtted saavad pakkuda ainulaadset klienditoe kogemust.
LiveAgent on kõikehõlmav klienditoe lahendus, millel on võimsad mitmekanalilised klienditoe võimalused ja mis võimaldavad ettevõtetel hallata kõiki olulisi kliendisuhtluskanaleid, sealhulgas sotsiaalmeediat, e-posti, kõnesid ja täiustatud reaalajas vestlust ühest universaalsest postkastist. LiveAgent pakub võimalust ühendada mitu sotsiaalmeedia kontot, nagu Facebook ja Twitter, et pakkuda tõhusamat kliendituge, võimaldades meeskondadel saada uute otsesõnumite kohta teavitusi ja vastata klientide päringutele kiiremini. Asjade veelgi paremaks muutmiseks toetab platvorm ka piletihaldust, luues hübriidpiletivoo, mis aitab vähendada reageerimisaega ja tõsta kliendirahulolu.
Enne pühendumist katsetage prooviperioodi või demo
Enne mis tahes klienditeenindustarkvarale pühendumist on oluline hoolikalt hinnata platvormi sobivust teie konkreetsete vajadustega ja integratsioonide nõuetega. Siin tuleb kasuks demokõne või prooviperiood. See võimaldab ettevõtetel testida tarkvara funktsioone ilma kohustusi võtmata.
Demo või prooviperioodi ajal saate uurida platvormi funktsioone ja teha kindlaks, kas tarkvara vastab teie vajadustele ja ärimudelile. Lisaks annab see teile võimaluse hinnata platvormi kasutusmugavust ja teenusepakkuja pakutava toe kvaliteeti. Kõik see tagab, et saate teha teadliku otsuse ning platvorm vastab teie klienditoe vajadustele ja ühtib teie visiooniga. Mõnikord võib teie vajaduste rahuldamiseks piisata isegi tasuta klienditoe tarkvarast.
Kokkuvõte
Kokkuvõtteks võib öelda, et Intercomi alternatiivi valimisel võib olla mitmeid eeliseid ettevõtetele, kes vajavad põhjalikumaid funktsioone või kulutõhusamaid hinnaplaane. Ettevõtted otsustavad sageli vahetada Intercomi teiste platvormide vastu piiratud või puuduvate funktsioonide, kõrge hinna või muude vajaduste tõttu, mida Intercom ei kata.
Mõned põhjused, miks ettevõtted otsivad alternatiivset võimalust, hõlmavad kulusid, funktsioonide komplekti, kasutajakogemust või piiratud kohandamist. Ettevõtte jaoks parima Intercomi alternatiivi valimiseks hinnake mitmeid tegureid, nagu kliendibaasi suurus, nišš, platvormi skaleeritavus ja palju muud. Tutvuge iga alternatiivi pakutavate funktsioonidega, et tagada tõhus ja sujuv suhtlus, samuti igakülgne analüütika ja aruandlus, mis mõõdab teie toimivust ja tuvastab täiustamist vajavad valdkonnad.
LiveAgent paistab silma ühe parima Intercomi alternatiivina, pakkudes laia valikut funktsioone ja eeliseid, mis hõlmavad põhjalikumaid mitmekanalilisi klienditoe võimalusi, täiustatud piletihaldust, kohandatavaid kliendiportaale, kulutõhusaid hinnaplaane ja palju muud. LiveAgent on suurepärane võimalus, mis võib aidata muuta teie kliendituge, parandades meeskonna tootlikkust, tõhustades suhtlust ja pakkudes suurepärast klienditeenindust. Miks mitte proovida LiveAgenti ja vaadata, kuidas see võib teie klienditoe järgmisele tasemele viia?
5 parima Intercomi alternatriivi võrdlus
Platvorm | Capterra hinne | Integratsioonid | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Hinnavahemik |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7 | Üle 220 | ✅Jah | ✅Jah | 9 dollarit agent kuus |
Zoho Desk | 4.5 | Üle 500 | ✅Jah | ❌Ei | 14 eurot agent kuus |
Freshdesk | 4.5 | Üle 500 | ✅Jah | ✅Jah | 15 eurot kasutaja kuus |
Crisp | 4.4 | Üle 50 | ✅Jah | ✅Jah | 25 eurot agent kuus |
HubSpot Service Hub | 4.4 | Üle 100 | ❌Ei | ✅Jah | 18 eurot 2 agenti kuus |