Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend
Microsoft Outlook on pikka aega olnud meilide haldamise ja klienditeeninduse hõlbustamise eeskujuks. Pidevalt muutuvate klientide vajadustega on aga oluline uurida muid jõulisi alternatiive. Selle artikli eesmärk on juhendada teid läbi parimate Outlooki alternatiivide, keskendudes nende tõhususele, kasutatavusele ja kohandatavusele.
Miks peaks uurima Outlooki alternatiive?
Microsoft Outlook on olnud ülesannete ja meilihalduse, kalendrikorralduse ning meeskonnakoostöö nurgakivi juba aastaid. Kuid klienditeeninduse nõudmiste ja tehnoloogia arenedes on aga vaja uurida Outlooki alternatiive. Need alternatiivid pakuvad suurepäraseid funktsioone ja täiustatud integratsioone, mille tulemuseks on parem kasutuskogemus. Alternatiivid pakuvad laiaulatuslikke tööriistu, nagu piletisüsteemid, sisseehitatud reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia tugi ja täiustatud analüütika, mis rahuldavad mitmesuguseid klienditoe vajadusi, parandades oluliselt klienditeeninduse juhtimist.
Lisaks on veel üks oluline aspekt kaalumiseks – sujuv integreerimine muude klienditeeninduse tööriistade ja platvormidega. Outlooki piiratud integreerimisvalikud võivad põhjustada kitsaskohti ja töövoo ebatõhusust. Tugevate funktsioonide ja ulatuslike integreerimisvõimalustega alternatiivide uurimine võimaldab ettevõtetel luua tervikliku ja tõhusa klienditoe süsteemi. See strateegia võib suurendada tootlikkust ja tõhustada klienditoe seadistust, tagades et ettevõtted suudavad pidada sammu klientide pidevalt muutuvate vajadustega.
Levinud väljakutsed, millega Outlooki kasutajad silmitsi seisavad
Outlook on usaldusväärne meilihaldustööriist, kuid sellel on ka oma piirangud. Üks väljakutse on mitme konto haldamine ühes liideses, mis tekitab raskusi sõnumite kategoriseerimisel, tähtsuse järjekorda seadmisel ja neile vastamisel. Näiteks võib klienditeeninduse meeskonnal, kes tegeleb erinevate osakondade, kaubamärkide või eesmärkidega päringutega, olla raskusi postkasti korrastamisega. Seda tüüpi probleeme saab vältida funktsioonidega nagu LiveAgenti universaalne postkast ja mitme agendi juhtpaneel.
Veel üks probleem on seadmetevaheline sünkroonimine. Ühes seadmes tehtud muudatused ei pruugi kajastuda teistes, tekitades segadust ja unustatud kohtumisi. Näiteks võib kasutaja oma kalendrit värskendada lauaarvutis, kuid muudatused ei kajastu tema mobiilseadmes.
Outlooki piiratud kohandatavus võib samuti töövoo optimeerimist takistada. Kasutajatel võib tekkida raskusi platvormi liidese ja funktsioonide kohandamisega vastavalt oma konkreetsetele vajadustele. Näiteks võivad klienditeenindusmeeskondade tööviljakuse tagamiseks olla vajalikud automatiseerimisreeglid või täiendavad kategoriseerimisväljad.
Vajadustele vastava parima Outlooki alternatiivi leidmine
Õige e-posti kliendi valimine on eraisikute ja ettevõtete jaoks ülioluline samm, kuna see mõjutab otseselt suhtluse tõhusust, töövoogu ja üldist tootlikkust. Kuigi Outlook on olnud populaarne valik, võivad kasutajad otsida alternatiive erinevatel põhjustel, nagu arenevad klienditeeninduse vajadused või nõudlus lisafunktsioonide järele. LiveAgenti kõik-ühes klienditoe platvorm pakub kliendisuhtluse tõhusaks haldamiseks ja meeskonna töövoogude sujuvamaks muutmiseks laiaulatuslikku tööriistakomplekti.
Meilikliendi valimisel tuleb arvesse võtta sujuvat integreerimist olemasolevate tööriistadega, kasutusmugavust, konkreetsetele vajadustele kohandatud täiustatud funktsioone ja tarkvarapakkuja usaldusväärset tuge. Ühilduvus erinevate seadmete ja platvormidega on samuti järjepideva suhtluskogemuse tagamiseks oluline. Skaleeritavus on veel üks tegur, mida tuleb arvestada, kuna valitud platvorm peaks kohanema kasvava kliendisuhtluse ja ettevõtte vajadustega. Samuti tuleks hinnata hinnakujundust ja taskukohasust, sealhulgas lisafunktsioonide või -kasutajate lisakulusid.
On aeg uurida Outlooki alternatiive ja leida endale sobiv meiliklient või kasutajatoe platvorm, mis vastab teie muutuvatele nõuetele. Hinnates nimetatud kriteeriumide alusel selliseid valikuid nagu LiveAgent, suudate leida omale erakordse klienditeeninduse pakkumiseks ja sujuva koostöö edendamiseks parima alternatiivi.
Määrake oma meilikliendile prioriteedid ja nõuded
Meilikliendi valimisel on ülioluline arvestada oma konkreetsete vajadustega ja hinnata võimalikke lahendusi selliste tegurite alusel nagu kasutusmugavus, ühilduvus teiste tööriistadega, turvalisus ja hind. Intuitiivne ja kasutajasõbralik liides võib vähendada õppimiskõverat ja tõsta tootlikkust. Hinnake platvormi kasutatavust ja kasutage prooviperioode või demosid, et tagada sujuv kliendikogemus.
Hinnake e-posti kliendi ühilduvust olemasolevate ja tulevaste tööriistadega. Sujuv integreerimine projektijuhtimise tööriistade, CRM-tarkvara ja sotsiaalmeedia platvormidega võib parandada teie meeskonna võimalusi ja tõhustada suhtlust. Veenduge, et meiliklient toetaks ühtse sidesüsteemi jaoks vajalikke integreerimisvõimalusi.
Turvalisus on tundlike andmete kaitsmisel ülimalt oluline. Uurige iga meilikliendi pakutavaid turvameetmeid, sealhulgas krüpteerimist, kaheastmelist autentimist ja privaatsuspoliitikat. Tugevate turvameetmetega kliendi valimine aitab säilitada teie organisatsiooni mainet ja tagada teie suhtluse konfidentsiaalsuse.
Kaaluge iga meilikliendi maksumust, hinnates samal ajal ka selle pakutavaid funktsioone ja võimalusi. Otsige üles võimalikud varjatud kulud, nagu lisasalvestusruumi, kasutajate või esmaklassiliste funktsioonide tasud. Lisaks uurige, kas eksisteerib tasandipõhiseid hinnastruktuure, mis pakuvad taskukohaseid võimalusi väiksematele ettevõtetele või alustavatele ettevõtetele, ilma et need piiraksid kommunikatsiooni ja korrastamise tööriistu.
Leidke funktsionaalsuse ja kulude tasakaal
Meilikliendi või kasutajatoe lahenduse valimisel on kulude ja funktsionaalsuse vahelise õige tasakaalu leidmine ülioluline. Teadliku otsuse tegemiseks alustage oma organisatsiooni konkreetsete vajaduste mõistmisest ning tõhusa suhtluse ja klienditoe jaoks vajalike põhifunktsioonide tuvastamisest. Kaaluge integreerimist, automatiseerimist, skaleeritavust ja kohandamisvõimalusi, mis ühtivad teie töövoogudega.
Uurige erinevaid meiliklientide ja klienditoe lahendusi, võrreldes nende pakutavat ja kulusid. Tehke kindlaks, millised funktsioonid on olulised ja millistest saate loobuda, ilma et see kahjustaks oma kommunikatsioonisüsteemi tõhusust. Otsige kulude kokkuhoiu võimalusi, nagu tasemepõhine hinnakujundus, paindlikud valikud või allahindlused, mis põhinevad kasutajate arvul või iga-aastasel arveldamisel.
Võtke arvesse pikaajaliste kulude mõjutajaid, sealhulgas võimalikke tasusid kasutajate lisamise, salvestusruumi või esmaklassiliste funktsioonide eest, eriti kui teie organisatsioon kasvab. Tulevaste kulude hindamine aitab hinnata platvormi üldist väärtust. Kulusid ja funktsionaalsusi hoolikalt tasakaalustades saate valida e-posti kliendi või klienditoe lahenduse, mis vastab teie organisatsiooni vajadustele, jäädes samas eelarve piiresse, parandades seeläbi teie kliendisuhtlust ja klienditoe strateegiaid.
Analüüsige kasutajate arvustusi ja iseloomustusi
Klientide arvustuste ja iseloomustuste analüüsimine võib olla alternatiivide otsimisel eriti kasulik. Need arvustused pakuvad esmateavet erinevate rakenduste kasutatavuse, töökindluse ja funktsioonide kohta.
Neid arvustusi lugedes on oluline meeles pidada, et iga kasutaja kogemus on ainulaadne ja see, mis ühele hästi sobib, ei pruugi teisele üldse sobida. Positiivsete või negatiivsete arvustuste konsensus võib aga aidata teil kindlaks määrata, kas rakendus vastab teie konkreetsetele vajadustele.
Lisaks võivad kasutajate ülevaated ja iseloomustused anda teavet iga rakenduse pakutava klienditoe kohta, mis on tehniliste probleemide või küsimuste korral ülioluline.
Uurige Outlooki konkurentsi pakutavat kliendituge ja ressursse
Outlooki alternatiivi otsimisel on oluline uurida iga valiku pakutava klienditoe ja ressursside taset. Juurdepääs teadlikele meeskondadele ja ressurssidele võib tehniliste probleemide lahendamisele ja tootlikkuse parandamisele oluliselt kaasa aidata.
LiveAgent on üks alternatiividest, mis pakub ööpäevaringset kliendituge erinevate kanalite kaudu, sealhulgas reaalajas vestluse, e-posti ja telefoni teel. See annab kasutajatele paindlikkuse ja mugavuse probleemide lahendamiseks igal ajal, sõltumata nende tööajast.
Teine oluline ressurss, mida kaaluda, on teadmusbaas, kus kasutajad pääsevad juurde õpetustele ja artiklitele, et lahendada levinud probleeme ja saada juhiseid konkreetsete probleemide kohta. Hästi organiseeritud teadmusbaas, nagu seda pakub LiveAgent, võib olla hindamatu väärtusega tõrkeotsinguteks ja probleemide iseseisvaks lahendamiseks, reageerimisaegade vähendamiseks ja tootlikkuse suurendamiseks.
Milliseid põhifunktsioone tuleks Outlooki alternatiividest otsida?
Microsoft Outlooki alternatiivi otsimisel tuleb e-posti ja suhtluse parandamiseks arvestada mitme põhifunktsiooniga. Üks oluline funktsioon, mida otsida, on universaalne postkast, mis koondab kõik teie suhtluskanalid – meilid, vestlused, sotsiaalmeedia ja palju muud.
Omnikanali tugi on samuti üks oluline funktsioon, mis võimaldab teil suhelda klientidega erinevates kanalites ning võib aidata tõsta kliendirahulolu ja tõhustada kommunikatsioonihaldust.
Veel üks oluline funktsioon, mida kaaluda, on kliendisuhete halduse (CRM) süsteem, mis aitab jälgida ja hallata kliendisuhtlemist. See funktsioon võib parandada müügiosakonna tootlikkust, süvendada kliendisuhteid ja pakkuda isikupärasemaid kogemusi.
15 parimat Outlooki alternatiivi
1. LiveAgent
LiveAgent pakub kohandatavat ja kuluteadlikku klienditoe platvormi, mis paistab erinevatele tööstusharudele silma ideaalse Outlooki alternatiivina. Muljetavaldava enam kui 180 funktsioonist koosnev LiveAgent on loodud hõlpsaks kasutamiseks, teenindades kõiksuguseid kasutajaid, nii tehnoloogilistest kuni vähem kogenud kasutajateni. Tarkvara kasutajasõbralikku lähenemist toetab pühendumus pakkuda erakordset kliendituge ja järjepidevat arendustööd. Luues õige tasakaalu tervikliku funktsioonide komplekti ja kulutõhususe vahel, sillutab LiveAgent teed suurepärasele klienditeeninduse kogemusele.
Kas mõtlete liikuda Outlookilt kõikehõlmavale klienditoe lahendusele? Minge üle LiveAgenti ja tutvuge selle ulatuslikku funktsioonide komplektiga, mis on kohandatud teie organisatsiooni ainulaadsetele vajadustele.
LiveAgenti funktsioonid
- Piletisüsteem
- Omnikanaliline suhtlus
- Reaalajas vestluse funktsioonid
- Sotsiaalmeedia kanalid
- E-posti piletisüsteem
- Ulatuslikud automatiseerimisvõimalused
- Kliendisuhete haldus (CRM)
- Kõnekeskuse võimalused
- Universaalne postkast
- Teadmiste haldamine
- Iseteenindusportaal
- Meeskonnatöö tööriistad
- Täiustatud aruandlus ja analüütika
Peamised integratsioonid
LiveAgenti võimas klienditoe platvorm ühtib sujuvalt enam kui 200 kolmanda osapoole rakenduse muljetavaldava valikuga, pakkudes kohandatud kasutuskogemust. Need tähelepanuväärsed integratsioonid hõlmavad tuntud kaubamärke, nagu Shopify, Woocommerce, Magento, Jira, Slack, Pipedrive, Zoiper ja Salesforce, mis kõik on suunatud tootlikkuse suurendamisele ja teie töövoo lihtsustamisele.
Plussid
- Taskukohane
- Kaasaegne kasutajasõbralik liides
- Omnikanaliline kliendikogemus
Miinused
- Kahte brauserisse ei saa sama kontoga korraga sisse logida
- Klienditugi on saadaval ööpäevaringselt, kuid paikneb Euroopa Liidus
Soovitatav…
LiveAgenti terviklahendus paistab silma suurepärase Outlooki alternatiivina ettevõtetele, kes otsivad ökonoomset, intuitiivset ja kohandatavat võimalust. Kuigi selle peamine kasutajaskond hõlmab e-kaubanduse ettevõtteid, on LiveAgenti võimsad funktsioonid kohandatavad erinevate tööstusharude ainulaadsete nõuetega. Väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, kes püüavad viimistleda oma klienditeenindusstrateegiat ja tõsta kliendirahulolu, peavad LiveAgenti eriti väärtuslikuks. Selle märkimisväärsed võimalused positsioneerivad tarkvara Outlooki konkurentide seas tugevaks ja silmapaistvaks väljakutsujaks.
LiveAgenti hinnakujundus
Lisaks tasuta 30-päevasele prooviperioodile pakub LiveAgent oma tarkvara piiratud versiooni täiesti tasuta. Neile, kes otsustavad selle klienditeeninduslahenduse täielikult omaks võtta, on saadaval neli hinnataset: Väike hinnaga 9 dollarit agendi kohta kuus, Keskmine hinnaga 29 dollarit agendi kohta kuus, Suur 49 dollarit agendi kohta kuus ja Organisatsioon 69 dollarit agendi kohta kuus. See ulatuslik valik erinevaid võimalusi rahuldab igas suuruses ettevõtete eelarvevajadusi ja nõudeid.
2. Gmail/Google Workspace
Gmail pakub hõlpsasti juurdepääsetavat ja võimalusterohket meiliplatvormi, mis on populaarne Outlooki alternatiiv nii isiklikuks kui ka professionaalseks kasutamiseks. Puhta ja kaasaegse liidesega Gmail pakub intuitiivset organiseerimist ja ulatuslikke kohandamisvõimalusi. Mitmekülgse ja kasutajasõbraliku meililahendusena sobib Gmail nii üksikisikutele kui ka ettevõtetele, võimaldades tõhusalt hallata igapäevasuhtlust.
Gmaili funktsioonid
- Vestluse vaade
- Sildid, kategoriseerimine ning organiseerimine
- Nutikas koostamine ja valmis vastused
- Võimas otsingufunktsioon koos filtritega
- Sisseehitatud vestluse funktsionaalsus
- Edasilükkamise, arhiveerimise ja saatmise tagasivõtmise valikud
- Prioriteetne postkast olulistele kirjadele
- Täiustatud rämpspostifilter
- Kohandatavad teemad
- Kontaktide nimekiri
Peamised integratsioonid
Gmail integreerub veatult erinevate Google’i toodetega, nagu Google Drive, Google Calendar, Google Hangouts ja Google Analytics. Lisaks toetab see arvukalt kolmandate osapoolte lisandmooduleid ja rakendusi, laiendades veelgi selle funktsionaalsust.
Plussid
- Rikkalik salvestusmaht
- Usaldusväärne ja turvaline
- Muljetavaldav e-kirjade filtreerimine
- Lihtne integreerimine Google’i teenustega
Miinused
- Piiratud võrguvälised võimalused
- Pakkumiste vahekaardil esineb vahepeal segadust
- Teatud funktsioonid nõuavad veebilehitseja laiendusi
Soovitatav…
Gmail on mõeldud eraisikutele, ettevõtjatele, väikeettevõtetele ja suurettevõtetele, kes otsivad mainekat kasutajasõbralikku ja võimalusterohket meilihalduslahendust. Selle integreerimine Google’i teenuste ja erinevate kolmandate osapoolte rakendustega muudab Gmaili sujuvaks ja tõhusaks e-posti valikuks.
Gmaili hinnakujundus
Gmail pakub tasuta põhiversiooni, millest piisab üksikutele kasutajatele. Ettevõtete jaoks on Google Workspace’il neli hinnaplaani: Business Starter 6 dollarit kasutaja kohta kuus, Business Standard 12 dollarit kasutaja kohta kuus, Business Plus 18 dollarit kasutaja kohta kuus ja Enterprise, mille puhul peate kohandatud hinnapakkumise saamiseks ühendust võtma nende müügimeeskonnaga. Uued kliendid saavad Google Workspace’i pakette proovida 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.
Vaadake täielikku Gmaili alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
3. ProtonMail
ProtonMail paistab silma turvalise ja privaatsusele keskenduva meiliplatvormina, muutes selle atraktiivseks Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes eelistavad andmekaitset. Täieliku krüpteerimisega ProtonMail tagab, et konfidentsiaalne teave jääb kindlatesse kätesse. Puhas ja kasutajasõbralik liides sobib nii isiklikele kui ka professionaalsetele kasutajatele, pakkudes lihtsat ja turvalist meilihalduskogemust.
ProtonMaili funktsioonid
- Otspunktkrüpteering
- Anonüümne meiliteenus
- Rämpsposti filtreerimine
- Kohandatav postkast
- Turvalised failimanused
- Mobiilirakendused
- Kahefaktoriline autentimine
- Ennast hävitavad sõnumid
- Kontaktide haldur
- Sildid ja kaustad
- Kohandatud domeenivalikud
Peamised integratsioonid
ProtonMail säilitab oma tugeva turvalisuse, pakkudes ProtonMail Bridge funktsiooni kaudu ühilduvust erinevate meiliklientidega, mis toetavad IMAP-i ja SMTP-d. See hõlmab integreerimist populaarsete meiliklientidega, nagu Thunderbird, Apple Mail ja Outlook, mis võimaldab teie krüpteeritud postkasti sujuvalt eelistatud kliendiga sünkroonida.
Plussid
- Keskendumine privaatsusele ja turvalisusele
- Kasutajasõbralik liides
Miinused
- Piiratud integratsioonid
- Piiratud funktsioonid
Soovitatav…
ProtonMail on Outlooki erakordne alternatiiv ettevõtetele ja üksikisikutele, kes otsivad turvalist ja privaatsust arvestavat meililahendust. Selle võrratu pühendumus andmekaitsele äratab huvi kõigi sektorite ettevõtetes, eriti nendes, kes käitlevad tundlikku teavet või hindavad privaatsusele keskendunud suhtlust. Oma kasutajasõbraliku disaini ja tugevate turvafunktsioonidega ProtonMail on meilihalduse valdkonnas tugev kandidaat.
ProtonMaili hinnakujundus
ProtonMail pakub eraisikutele tasuta põhipaketti. Kasutajatele, kes soovivad ProtonMaili täielikku äripotentsiaali avada, on saadaval kolm hinnataset: Mail Essentials hinnaga 6,99 eurot kasutaja kohta kuus, Business 10,99 eurot kasutaja kohta kuus ja Enterprise, mis nõuab kohandatud hinnapakkumise saamiseks kontakti nende müügimeeskonnaga.
4. Mailbird
Kustomeri tarkvara koondab kogu kliendisuhtluse ühtsesse keskkonda. Tänu tohututele automatiseerimisvõimalustele kasutavad ettevõtted seda oma klienditeeninduse tänapäeva toomiseks.
Mailbirdi funktsioonid
- Ühtne postkast
- E-posti konto konsolideerimine
- Kohandatav liides
- Kiirlugeja
- Manuse otsing
- Kontaktide haldur
- POP3 ja IMAP tugi
Peamised integratsioonid
Mailbirdi tugevus seisneb selle võimes sujuvalt integreeruda paljude kolmandate osapoolte rakendustega. Selle märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad populaarseid tootlikkuse rakendusi, nagu Asana, Trello, Evernote, Dropbox ja Slack.
Plussid
- Mitme meilikonto tsentraliseeritud haldamine
- Laialdased integreerimisvõimalused
- Kasutajasõbralik disain ja kohandamisvõimalused
Miinused
- Klienditugi on pisut puudulik
- Puuduvad sisseehitatud krüpteerimisfunktsioonid
Soovitatav…
Mailbird on suurepärane Outlooki alternatiiv professionaalidele, kes haldavad mitut meilikontot ning otsivad tõhusat ja organiseeritud meilihaldusplatvormi. Selle intuitiivne liides, kohandamisvalikud ja muljetavaldavad integreerimisvõimalused sobivad ettevõtetele ja üksikisikutele, kes otsivad tsentraliseeritud suhtluskogemust. Oma konkurentide seas silmapaistev Mailbird sillutab teed tootlikkuse parendamisele ja e-posti sujuvamale haldamisele.
Mailbirdi hinnakujundus
Neile, kes soovivad kasutada Mailbirdi kõiki funktsioone, on ettevõtetele saadaval kaks hinnaplaani: Business Yearly 5,75 € kasutaja kohta kuus ja Business Pay Once ühekordse maksena 399 € kasutaja kohta.
5. Mailspring
Mailspring on meiliklient, mis pakub alternatiivi Outlooki kasutajatele, kes otsivad kasutajasõbralikku ja arusaadavat lahendust oma meilide haldamiseks. Mailspring, mis on välja töötatud tehnoloogilist tõhusust silmas pidades, pakub mitmeid funktsioone, mille eesmärk on e-posti haldamise ja suhtluse lihtsustamine. Praktiline ja minimalistlik Mailspring võib olla kasulik nii eraisikutele kui ka ettevõtetele.
Mailspringi funktsioonid
- Ühtne postkast
- E-posti konto konsolideerimine
- Täiustatud otsing ja filreerimine
- Kohandatav liides
- Sõnumite tõlkimine
- Kiirvastused ja mallid
- Loetavad kviitungid ja linkide jälgimine
- Kontaktide haldur
Peamised integratsioonid
Mailspring toetab integreerimist erinevate meiliteenuse pakkujatega, sealhulgas Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i, Office 365 ja IMAP-kontodega. See paindlikkus võimaldab koondada mitu meilikontot ühte postkasti.
Plussid
- Kaasaegne ja intuitiivne liides
- Ressursitõhus jõudlus
- Muljetavaldavad tootlikkuse funktsioonid
Miinused
- Klienditugi on pisut puudulik
- Puuduvad sisseehitatud krüpteerimisfunktsioonid
Soovitatav…
Mailspring on sobiv Outlooki alternatiiv neile, kes eelistavad lihtsamat meilihalduslahendust. Selle kasutajasõbralik liides ja põhilised tootlikkuse tööriistad võivad olla kasulikud professionaalidele, kes otsivad meilikliente, mis lihtsustavad suhtlust ilma rohkete lisafunktsioonideta. Traditsiooniliste meiliteenuste tagasihoidliku konkurendina suudab Mailspring vastata nende kasutajate vajadustele, kes hindavad lihtsust ja kasutusmugavust.
Mailspringi hinnakujundus
Mailspring pakub põhifunktsioonidega tasuta versiooni, et kasutajad saaksid selle võimalusi proovida. Täiendavate tööriistade ja funktsioonide kasutamiseks võivad kasutajad valida Mailspring Pro, mis on saadaval hinnaga 8 dollarit kuus.
6. iCloud Mail
iCloud Mail on Apple’i pakutav meiliteenus, mis pakub Outlooki alternatiivi neile, kes eelistavad Apple’i ökosüsteemi integreeritud pilvepõhist meililahendust. Oluliste meilihaldusfunktsioonide pakkumiseks mõeldud iCloud Mail keskendub lihtsusele ja sujuvale sünkroonimisele macOS-i ja iOS-i seadmete vahel.
iCloud Maili funktsioonid
- Pilvepõhine meilisalvestus
- E-posti konto konsolideerimine
- E-posti sünkroonimine erinevate seadmete vahel
- VIP kontaktide funktsioon
- E-kirjade reeglid ja automatiseerimine
- Rikasteksti vormindamise tugi
- Klaviatuuri otseteed
- Integratsioon rakendusega Apple Photos suurte failide manustamiseks
Peamised integratsioonid
iCloud Mail on loodud lihtsaks integreerimiseks teiste Apple’i rakenduste ja teenustega, nagu kalender, kontaktid, märkmed ja iCloud Drive. Kuigi see ühildub kolmandate osapoolte meiliklientidega, nagu Microsoft Outlook, ei paku see ulatuslikku integreerimist muude kolmandate osapoolte rakenduste või teenustega.
Plussid
- Pilvepõhine lahendus macOS-i ja iOS-i kasutajatele
- Sünkroonimine Apple’i seadmete vahel
- Lihtsus ja olulised meilihaldusfunktsioonid
Miinused
- Piiratud kasutajatele Apple’i ökosüsteemis
- Puudub kolmanda osapoole rakenduste integreerimine
Soovitatav…
iCloud Mail on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes hindavad Apple’i ökosüsteemi pilvepõhist meilihalduslahendust. Selle keskendumine peamistele funktsioonidele ja sujuvale sünkroonimisele Apple’i seadmete vahel muudab selle sobivaks valikuks neile, kes hindavad lihtsust ja integreerimist macOS-i ja iOS-i keskkondadega. Tavapäraste meiliteenuste alternatiivina suudab iCloud Mail vastata üksikisikute ja ettevõtete meilihaldusnõuetele.
iCloud Maili hinnakujundus
iCloud Mail on Apple ID-ga kasutajatele saadaval ilma lisatasudeta. Teenus sisaldab 5 GB tasuta salvestusruumi meilide, dokumentide ja varukoopiate jaoks. Kasutajad saavad minna üle kõrgematele salvestusmahupakettidele: 50 GB 0,99 dollari eest kuus, 200 GB 2,99 dollari eest kuus või 2 TB 9,99 dollari eest kuus. Hinnad võivad olenevalt riigist ja piirkonnast erineda.
7. Thunderbird
Thunderbird on Mozilla välja töötatud tasuta avatud lähtekoodiga meiliklient, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes otsivad kohandatavat ja kogukonnapõhist meilihalduslahendust. Thunderbird pakub olulisi funktsioone meilisuhtluse tõhusaks haldamiseks, edendades samal ajal laiendatavust paljude lisandmoodulite kaudu. See on ka üks väheseid avatud lähtekoodiga Outlooki alternatiive.
Thunderbirdi funktsioonid
- Ühtne postkast
- E-posti konto konsolideerimine
- Üldine otsing ja filtreerimine
- Sõnumite sildistamine ja märkimine
- POP3 ja IMAP tugi
- E-posti krüpteerimine ja turvalisus
- Aadressiraamat ja kontaktide haldamine
Peamised integratsioonid
Thunderbird toetab integreerimist paljude lisandmoodulitega, võimaldades kasutajatel laiendada selle funktsioone ja kohandada oma meilikogemust. Mõned populaarsed lisandmoodulid hõlmavad kalendri integreerimist, meiligraafikut ja visuaalseid täiustusi. Võimalik on ka integreerimine kolmandate osapoolte meiliteenuse pakkujatega, nagu Gmail, Yahoo, Outlook.com ja muud IMAP- ja POP3-kontod.
Plussid
- Tasuta ja avatud lähtekoodiga
- Ulatuslikud lisandmoodulite võimalused
- Kohandatavad meilihaldusfunktsioonid
Miinused
- Vähene integratsioon kolmandate osapoolte rakenduste ja teenustega, mis pole meiliga seotud
- Harvad uuendused ja hooldused
Soovitatav…
Thunderbird on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes hindavad tasuta avatud lähtekoodiga ja kohandatavat meilihalduslahendust. Selle funktsioonide komplekt ja laiendatavus lisandmoodulite kaudu muudavad selle elujõuliseks valikuks neile, kes soovivad kohandada oma e-posti klienti vastavalt oma konkreetsetele vajadustele. Kogukonnapõhise meilihaldustarkvarana vastab Thunderbird üksikisikute, ettevõtete ja organisatsioonide nõuetele, kes otsivad juurdepääsetavat ja paindlikku meilikogemust.
Thunderbirdi hinnakujundus
Thunderbirdi kasutamine on täiesti tasuta, ilma liitumistasude või lisatasudeta. Avatud lähtekoodiga projektina tugineb Thunderbird tarkvara hooldamisel ja täiustamisel oma kasutajate ja arendajate kogukonna panustele.
8. Postbox
Postbox on e-posti klient, mis on mõeldud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes otsivad kõikehõlmavat, kohandatavat ja intuitiivset meilihalduslahendust. Postbox, mis on keskendunud e-posti suhtluse haldamiseks produktiivse keskkonna loomisele, pakub lisaks täiustatud funktsioonidele olulisi funktsionaalsusi. Nii üksikkasutajaid kui ka organisatsioone teenindava meilihaldusteenusena suudab Postbox täita mitmesuguseid meilidega seotud vajadusi.
Postboxi funktsioonid
- Ühtne postkast
- E-posti konto konsolideerimine
- Täiustatud otsing ja filreerimine
- Kohandatav liides
- Sõnumite sildistamine ja märkimine
- POP3 ja IMAP tugi
- Kiirvastute mallid
- Kontaktide haldur
- Sõnumite arhiveerimine
Peamised integratsioonid
Postbox toetab mõõdukat valikut integratsioone ja lisandmooduleid. Populaarsete integratsioonide hulka kuuluvad Evernote, Todoist, Wrike ja Trello. Postbox võimaldab luua ühenduse kolmanda osapoole meiliteenuse pakkujatega, nagu Gmail, Yahoo, Outlook.com ja muud IMAP- ja POP3-kontod.
Plussid
- Põhjalikud meilihaldusfunktsioonid
- Kohandatavad valikud
- Produktiivsusele keskendunud tööriistad
Miinused
- Piiratud integratsioon kolmandate osapoolte rakenduste ja teenustega, mis ei seostu meiliga
- Klienditugi on pisut puudulik
Soovitatav…
Postkast on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad kohandatavat ja funktsioonirikast meilihalduslahendust. Selle oluliste ja täiustatud funktsioonide kombinatsioon muudab selle sobivaks valikuks professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad produktiivset e-posti klienti, mis kohandub nende vajadustega. Tõhusa meilihaldustarkvarana rahuldab Postbox üksikisikute ja ettevõtete vajadusi, et optimeerida nende meilikogemust.
Postboxi hinnakujundus
Postbox pakub oma funktsioonide ja võimaluste testimiseks tasuta prooviperioodi. Piiramatu juurdepääsu ja kasutamise hankimiseks saavad kasutajad osta ühekordse litsentsi hinnaga 49 dollarit.
9. Zoho Mail
Zoho Mail on pilvepõhine e-posti teenus, mis on loodud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes on huvitatud terviklikust ärile suunatud meilihalduslahendusest. Zoho Mail, mis on osa Zoho suuremast rakenduste komplektist, pakub olulisi e-posti funktsioone koos koostöö- ja tootlikkuse tööriistadega, muutes selle sobivaks nii üksikkasutajatele kui ka organisatsioonidele.
Zoho Maili funktsioonid
- Pilvepõhine meilisalvestus
- Kohandatud domeeni e-posti aadressid
- Sisseehitatud rämpsposti kaitse ja turvalisus
- Juurdepääs Zoho Office Suite’ile
- Ülesannete ja sündmuste haldamine
- Integratsioon Zoho CRM-iga
- RESTful API-d kolmandate osapoolte integreerimiseks
Peamised integratsioonid
Zoho Mail on integreeritud Zoho rakenduste komplektiga, pakkudes sujuvat ühendust muude Zoho teenustega, nagu Zoho CRM, Zoho Office Suite ja Zoho Projects. Lisaks toetab Zoho Mail SMTP-, POP- ja IMAP-protokolle, võimaldades kasutajatel ühendada oma kontod kolmanda osapoole meiliklientidega, nagu Microsoft Outlook, Apple Mail ja Thunderbird.
Plussid
- Ärikeskne meililahendus
- Integratsioon Zoho rakenduste komplektiga
- Koostöö ja produktiivsuse tööriistad
Miinused
- Piiratud natiivsed integratsioonid kolmandate osapoolte rakendustega
- Kahe erineva kontoga ei saa korraga samasse brauserisse logida
Soovitatav…
Zoho Mail on ideaalne alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad ärile suunatud meilihalduslahendust. Selle integreerimine Zoho rakenduste komplekti ja erinevate koostöötööriistadega võib olla kasulik professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad mitmekülgset, kõikehõlmavat ja omavahel ühendatud meiliklienti. Osana suuremast ärirakenduste komplektist rahuldab Zoho Mail organisatsioonide ja üksikisikute vajadusi, et täiustada nende meilikogemust muude oluliste tootlikkuse tööriistadega.
Zoho Maili hinnakujundus
Zoho Mail pakub põhifunktsioonidega tasuta paketti kuni 5 kasutajale. Tasulised plaanid on saadaval lisakasutajate ja lisafunktsioonidega: Mail Lite maksab 0,90 € kasutaja kohta kuus, Mail Premium 3,60 € kasutaja kohta kuus ja Workspace 3 € kasutaja kohta kuus.
10. Shift
Shift on meiliklient ja tööjaam, mis on mõeldud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes hindavad meilikontode, rakenduste ja töövoogude tsentraliseerimist. Pakkudes populaarsete meili- ja tootlikkuse tööriistade konsolideerimist ja haldamist, muudab Shift sujuvamaks nii üksikisikute kui organisatsioonide suhtluse ja koostöö. Ühtse tööjaama ja meilihalduslahendusena lahendab Shift mitme konto, rakenduse ja teenuse navigeerimise väljakutsed.
Shifti funktsioonid
- Ühendatud postkast mitme e-posti konto jaoks
- Google Workspace’i, Microsoft Outlooki ja teiste meiliteenuse pakkujate tugi
- Üks rakendus meili, kalendri ja autosõidu jaoks
- Platvormidevaheline ühilduvus (Windows, Mac, Linux)
- Kohandatud teavituse eelistused
- Sügav linkimine võimaldab sujuvat rakenduste vahetamist
- Rakenduste vahekaardid sageli kasutatavate rakenduste kiireks juurdepääsuks
- Universaalne otsing postkastides ja rakendustes
Peamised integratsioonid
Mõned märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad populaarseid meiliteenuseid, nagu Gmail, Microsoft Outlook, Yahoo Mail ja iCloud Mail, aga ka tootlikkuse ja koostöö tööriistu, nagu Trello, Asana, Slack, Notion, Google Workspace, Microsoft Office 365 ja palju muud.
Plussid
- Meilikontode ja tootlikkuse rakenduste tsentraliseerimine
- Sujuv rakenduste vahel vahetamine
- Sujuv e-posti ja rakenduste haldamine
Miinused
- Piiratud kohandamise võimalused
- Klienditugi on pisut puudulik
Soovitatav…
Shift on ideaalne alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad mitme meilikonto ja tootlikkuse rakendustega tsentraliseeritud tööjaama. Selle keskendumine navigeerimise hõlbustamisele e-posti teenuste ja populaarsete rakenduste ühendamise kaudu võib olla kasulik professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad tõhusamat ja ühtsemat meiliklienti ja tööruumi. Shift nende vajadustele, kes otsivad sujuvamat ja organiseeritud kogemust ning saavad kasu erinevate meilikontode ja tootlikkust suurendavate tööriistade haldamisest.
Shifti hinnakujundus
Shift pakub piiratud funktsioonidega tasuta põhiplaani. Täpsemate funktsioonide ja piiramatu rakenduste toe saamiseks saavad kasutajad tellida Shift Advancedi, mis on saadaval hinnaga 149 dollarit aastas, või Shift Teamsi hinnaga 149 dollarit kasutaja kohta aastas.
11. Calendly
Calendly on populaarne ajaplaneerimise tööriist, mis võib täiendada teie meilisuhtlust. See väga intuitiivne ajastamistarkvara on loodud koosolekute, kohtumiste ja sündmuste korraldamise protsessi lihtsustamiseks nii üksikisikutele kui ka organisatsioonidele.
Calendly funktsioonid
- Ajavööndi tuvastamine ja konverteerimine
- Kalendri integreerimine populaarsete pakkujatega (Google’i kalender, Microsoft Outlook, Office 365 ja iCloud)
- Kohandatav saadavus ja sündmuse kestus
- Üks-ühele, rühma- ja kollektiivsete sündmuste ajakava koostamine
- Manustatavad ajastamislingid meilidele ja veebisaitidele
- Puhvri- ja piirangureeglid, et vältida ülebroneerimist
- Kordamööda ja ühendatud kättesaadavus meeskonna juhtimiseks
- Kohandatud sündmuste tüübid
Peamised integratsioonid
Calendly integreerub sujuvalt suuremate kalendripakkujatega, sealhulgas Google Calendari, Microsoft Outlooki, Office 365 ja iCloudiga. Lisaks on see Calendly API kaudu ühenduses populaarsete tootlikkuse ja suhtlusvahenditega, nagu Zoom, Salesforce, Zapier, Slack ja muude kolmandate osapoolte rakendustega.
Plussid
- Ajaplaneerimise automatiseerimine
- Integratsioonid populaarsete kalendripakkujate ja tootlikkuse tööriistadega
Miinused
- Võib olla raske navigeerida
- Piiratud tasuta versioon
Soovitatav…
Calendly on ideaalne ajaplaneerimise tööriist kasutajatele, kes soovivad oma ajastamisprotsesse e-postiga suhtlemise kõrvalt sujuvamaks muuta. Selle ulatuslikud funktsioonid võivad märkimisväärselt vähendada spetsialistide ja organisatsioonide ajakavale ja kalendrihaldusele kuluvat aega. Ajastamise automatiseerimise lahendusena täiendab Calendly mis tahes meilikogemust, lihtsustades sündmuste korraldamist ja suurendades üldist tootlikkust.
Calendly hinnakujundus
Calendly pakub piiratud funktsioonidega tasuta põhipaketti. Täiustatud funktsioonide otsijatele on saadaval kolm tasulist valikut: Essentials maksab 8 dollarit kasutaja kohta kuus, Professional 12 dollarit kasutaja kohta kuus ja Teams maksab 16 dollarit kasutaja kohta kuus.
12. eM Client
eM Client on meilihaldustarkvara, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meiliklienti. Põhifunktsioonidega meilisuhtluse haldamiseks pakub eM Client lihtsat lahendust, mis sobib üksikkasutajatele ja väikestele meeskondadele. Meilihaldustööriistana sobib eM Client kasutajatele, kes eelistavad lihtsust ja kasutusmugavust.
eM Clienti funktsioonid
- Ühtne postkast
- E-posti konto konsolideerimine
- Automaatvastused ja meilimallid
- Sõnumite tõlkimine
- POP3 ja IMAP tugi
Peamised integratsioonid
eM Client toetab integreerimist erinevate meiliteenuste pakkujatega, võimaldades ühendusi Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i ja muude IMAP- ja POP3-kontodega. Klient integreerib ka vestlusteenused nagu Google Talk ja Jabber.
Plussid
- Kasutajasõbralik liides
- Põhilised meilihaldusfunktsioonid
- Kalendri ja kontaktide integreerimine
Miinused
- Piiratud lisafunktsioonid
- Vähem sobilik suurematele meeskondadele või organisatsioonidele
Soovitatav…
eM Client on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes eelistavad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meilihalduslahendust. Tarkvara keskendumine põhifunktsioonidele võib olla sobivam üksikisikutele, väikestele meeskondadele ja organisatsioonidele, kes otsivad hõlpsasti kasutatavat meiliklienti ilma täiustatud funktsioonideta.
eM Clienti hinnakujundus
eM Client pakub tasuta versiooni põhifunktsioonide ja toega kuni kahele meilikontole. Kasutajatele, kes soovivad kasutada klienti rohkem kui kahe meilikonto jaoks ja kasutada lisafunktsioone, pakub eM Client ühekordset makset 59,95 dollarit Pro versiooni või 69,95 dollarit Business Pro versiooni eest.
13. Spike
Spike on meilihaldustööriist, mis pakub alternatiivi Outlooki kasutajatele, kes on huvitatud lihtsusele keskenduvast vestluspõhisest e-posti kliendist. Kombineerides olulised meilifunktsioonid vestluselaadse suhtlusega, soovib Spike muuta e-posti üksikkasutajatele ja väiksemate meeskondadele paremini hallatavaks ja vähem segaseks.
Spike’i funktsioonid
- Vestluselaadne meilivaade
- Ühtne postkast
- E-posti konto konsolideerimine
- Prioriteetne postkast olulistele kirjadele
- Sisseehitatud kalender ja ülesanded
- Grupivestlus ja videokonverents
- Failide ja meedia eelvaade
- Optimeeritud mobiilseadmetele
Peamised integratsioonid
Spike toetab integreerimist erinevate e-posti pakkujatega, võimaldades luua ühenduse Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i ja muude IMAP-kontodega.
Plussid
- Lihtsustatud meilikogemus
- Vestluselaadne suhtlusstiil
- Integreeritud kalender ja ülesanded
Miinused
- Piiratud integratsioonid
- Vähem sobilik suurematele meeskondadele või organisatsioonidele
Soovitatav…
Spike on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes eelistavad lihtsamat ja vestluslikumat meilihalduslahendust. Selle põhifunktsioonid ja vestlusstiilis liides sobivad üksikisikutele ja väikestele meeskondadele, kes soovivad vähem keerulist meiliklienti ilma täiustatud funktsioonideta.
Spike’i hinnakujundus
Spike pakub põhifunktsioonidega tasuta paketti, mis on suunatud üksikisikutest kasutajatele. Muul juhul on saadaval kaks tasulist plaani: Pro pakett 8 dollarit kasutaja kohta kuus ja Enterprise pakett 16 dollarit kasutaja kohta kuus. Kohandatud plaanid on saadaval nende müügimeeskonnaga ühendust võttes.
14. Front
Front on meilihaldusplatvorm, mis pakub alternatiivi Outlooki kasutajatele, kes on huvitatud meeskondadele mõeldud koostööpõhistest meililahendustest. Olles keskendunud tööriistade pakkumisele, mis suurendavad meeskonna tootlikkust ja hõlbustavad tõhusat meilihaldust, pakub Front olulisi funktsioone ja valikut koostööfunktsioone. Meilihaldusteenusena sobib Front eriti hästi meeskondadele, kes vajavad ühist juurdepääsu meilisuhtlusele.
Fronti funktsioonid
- Jagatud postkastid ja meilide delegeerimine
- E-posti konto konsolideerimine
- Ühine mustandite loomine ja kommenteerimine
- Automatiseeritud marsruutimine ja määramine
- Üldine otsing ja filtreerimine
- Postkasti sildistamine ja kategoriseerimine
- Meeskonnasisesed kiirsõnumid
- Ülesannete määramine ja meeldetuletused
- Integreerimine populaarsete CRM-idega
- Kohandatav analüüs ja aruandlus
Peamised integratsioonid
Front integreerub mitmesuguste kolmandate osapoolte rakenduste ja teenustega, et aidata kaasa meeskonna koostööle ja tootlikkusele. Populaarsed integratsioonid hõlmavad CRM-süsteeme, nagu Salesforce, HubSpot ja Pipedrive, aga ka projektihaldustööriistu, nagu Trello, Asana ja Jira, ning suhtlusplatvorme, nagu Slack ja Microsoft Teams.
Plussid
- Koostööd edendavad meilitööriistad meeskondadele
- Integreerimine populaarsete tootlikkuse rakendustega
- Kohandatav aruandlus
Miinused
- Piiratud kasulikkus üksikutele kasutajatele
- Potentsiaalselt keerulisem kui tavalised e-posti kliendid
Soovitatav…
Front on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad meeskondadele mõeldud koostööpõhist meilihalduslahendust. Meeskonnakeskse meilihaldusplatvormina on Front sobiv valik ettevõtetele, kes tegelevad ühisprojektidega või jagatud meilisuhtlusega.
Fronti hinnakujundus
Front pakub 7-päevast tasuta prooviperioodi kasutajatele, kes on huvitatud nende funktsioonide ja võimaluste testimisest. Pidevaks kasutamiseks on Frontil neli tasulist valikut: Starter 19 dollarit kasutaja kohta kuus, Growth 59 dollarit kasutaja kohta kuus, Scale pakett 99 dollarit kasutaja kohta kuus ja Premier 229 dollarit kasutaja kohta kuus.
Vaadake täielikku Fronti alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
15. Spark
Spark on Outlooki alternatiivne meiliklient, mis pakub puhast ja kasutajasõbralikku kogemust. Pakkudes mitmesuguseid olulisi funktsioone ja funktsionaalsusi, püüab Spark lihtsustada nii üksikisikute kui ka meeskondade e-posti haldust. Meilihalduslahendusena sobib Spark kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meiliklienti.
Sparki funktsioonid
- Nutikas postkast ja e-kirjade prioriseerimine
- Loomuliku keele otsing
- Kiirvastused ja meilimallid
- Edasilükkamine ja järelmeetmete meeldetuletused
- E-kirjade ajastamine
Peamised integratsioonid
Märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad selliseid tööriistu nagu Trello, Asana, Wunderlist ja Slack ning tootlikkuse rakendusi nagu Evernote ja Dropbox.
Plussid
- Klaviatuuri otseteed
- Puhas liides
Miinused
- Puudub veebiversioon
- Võib esineda probleeme sünkroonimisega
Soovitatav…
Spark on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meilihalduslahendust. See sobib nii üksikisikutele kui ka meeskondadele, kes soovivad meiliklienti, mis pakub põhifunktsioone ja puhast liidest, ilma tohutu hulga võimalusteta.
Sparki hinnakujundus
Spark pakub üksikkasutajatele ja meeskondade põhivajadustele tasuta paketti, mis sisaldab kõiki olulisi funktsioone. Samuti pakub see kahte tasulist paketti: Premium Individual 4,99 dollari eest kuus, mille arveldamine toimub kord aastas, ja Premium Teams hinnaga 6,99 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse samuti kord aastas.
Kuidas võib Outlooki alternatiiv tõsta teie tootlikkust?
Outlooki asendus, nagu Spark või LiveAgent, võib suurendada teie tootlikkust, pakkudes üksikisikutele ja meeskondadele sujuvamat, kasutajasõbralikumat kogemust ja suurepäraseid koostöövahendeid. Integreerudes muude tootlikkuse rakendustega, pakuvad need alternatiivid täiustatud meilihaldusfunktsioone, mis võimaldavad kasutajatel töötada efektiivsemalt, säilitades samas organiseerituse. Lisaks LiveAgentile on ka teisi erinevatele vajadustele vastavaid e-posti alternatiive, nagu kohandatavat meilikogemust pakkuv Front, mis võib teie konkreetsetele nõuetele potentsiaalselt paremini vastata.
E-posti korralduse ja halduse sujuvamaks muutmine
Tõhus meilikorraldus ja -haldus on tootlikkuse jaoks hädavajalikud. Paljud alternatiivsed e-posti kliendid, sealhulgas LiveAgent, pakuvad funktsioone, mille eesmärk on optimeerida meilihaldust. Piletite sildistamine on suurepärane funktsioon, mida paljud alternatiivid ei paku, võimaldades pileteid ja e-kirju kategoriseerida ning hõlpsalt leida. Kasutajad saavad piletitele määrata silte, et rühmitada need muu hulgas teemade, projektide ja klientide järgi. See aitab parandada organiseeritust ja juurdepääsetavust, võimaldades kasutajatel olulisi sõnumeid kiiresti leida ja töödelda.
Teine oluline viis meilikorralduse sujuvamaks muutmiseks on mitme agendi töölaud. See hõlbustab liikmetevahelist koostööd, võimaldades neil hõlpsalt määrata vastutusi, jälgida edenemist ja tagada kiired vastused klientide päringutele.
Lisaks on universaalne postkast kasulik funktsioon, mis koondab mitme meilikonto meilid ühte vaatesse, eemaldades vajaduse mitme meilikliendi vahel vahetamiseks. Tulemuseks on üks postkast, mis kuvab kõiki meili kõigilt kontodelt, mis lihtsustab meilihaldust ja säästab agentide aega.
Meeskonna koostöö ja suhtluse parandamine
Tõhus meeskonnatöö ja suhtlus on iga ettevõtte olulised aspektid. Koostööfunktsioonid, mis võimaldavad meeskondadel tõhusamalt koostööd teha ja paremini suhelda, aitavad oluliselt kaasa paremale meeskonnatööle, kõrgemale tootlikkusele ja paremale klienditoele.
Alternatiivsed meilikliendid pakuvad erinevaid koostööfunktsioone, mis parandavad meeskonna suhtlust ja koordineerimist. Jagatud postkastid, meilide delegeerimine, meeskonnasisene vestlus, ülesannete määramine ja SLA reeglid on mõned levinumad alternatiivide pakutavad koostöötööriistad.
LiveAgent on täiustatud koostööfunktsioonidega alternatiivne meiliklient, mis parandavad meeskonna suhtlust ja koordineerimist. Selle sisevestluse funktsioon võimaldab agentidel meilikliendi abil hõlpsalt suhelda ja teha koostööd, mille tulemuseks on parem meeskonnatöö ja tõhusam klienditugi. LiveAgentiga saavad agendid jagada postkaste, määrata e-kirju ja teha suheldes tõhusalt koostööd.
Sujuv integreerimine muude tootlikkuse tööriistadega
Sujuv integreerimine muude tootlikkuse tööriistadega on iga ettevõtte jaoks ülioluline, olenemata nende kasutatavast tarkvarast. Tänasel turul on funktsioonide optimeerimiseks ja tootlikkuse suurendamiseks väga oluline omada tööriistu, mis töötavad koos hästi. Erinevate tootlikkuse tööriistade integreerimine võimaldab ettevõtetel lihtsustada töövooge, automatiseerida ülesandeid ja vähendada käsitsi tehtavaid protsesse, vähendades seeläbi vigu ja säästes aega.
Kui erinevad tööriistad töötavad koos sujuvalt, võivad ettevõtted kaotada vajaduse käsitsi andmeedastuseks ja keskenduda väärtust lisavatele tegevustele. LiveAgenti integreerimine teiste tootlikkuse tööriistadega on vaid üks näide sellest, kuidas sujuv integreerimine võib ettevõtetele kasu tuua. Integreerides teiste kolmandate osapoolte rakendustega, saavad kasutajad vaadata klienditeavet ja luua pileteid otse LiveAgenti töölaualt, välistades vajaduse täiendava edasi-tagasi liikumise järele LiveAgenti ja mõne muu tarkvara vahel.
Lisaks aitab sujuv integreerimine teiste tootlikkuse tööriistadega, nagu WhatsAppi integreerimine, ettevõtetel aega ja vaeva säästa. Iga ettevõte, mis soovib tänapäeva turul konkurentsis püsida, peab oma tööriistakomplekti ühendama. Erinevate tootlikkuse tööriistade integreerimisega saavutavad ettevõtted konkurentsieelise, tõhustavad oma töövooge ja suurendavad tootlikkust.
Enne pühendumist katsetage prooviperioodi või demo
Demokõne või tarkvaratoote prooviperioodi kasutamine enne selle ostmist on tark otsus iga ettevõtte jaoks, kes soovib investeerida uude tehnoloogiasse. Eriti kommunikatsiooni ja tootlikkuse parandamiseks mõeldud tööriistade puhul on oluline mõista toote funktsioone, kasutajaliidest ja seda, kuidas saab tarkvara kohandada vastavalt teie konkreetsetele ärinõuetele. Kui võtate aega toote eelnevaks testimiseks, saate selgema ülevaate selle võimalustest, piirangutest ja sellest, kuidas see teie meeskonnale kasulik võib olla.
Kokkuvõte
Kui on vaja leida Outlookile alternatiivset meilihaldustarkvara, on turul selleks palju võimalusi. Mõned neist pakuvad piletisüsteeme, aruandlusvõimalusi ja sujuvat integreerimist muude tootlikkuse tööriistadega, et parandada ettevõtte suhtlust ja tootlikkust.
Üks selline valik on mitmesuguseid funktsioone pakkuv LiveAgent, mis aitavad ettevõtetel oma meilihalduse töövooge täiustada. LiveAgenti piletisüsteem, täiustatud aruandlusvõimalused ja integratsioonid muude tootlikkuse tööriistadega muudavad selle atraktiivseks Outlooki alternatiiviks ettevõtetele, kes soovivad oma meilihaldust sujuvamaks muuta. LiveAgent on ka kulutõhus, pakkudes tellimusi igas suuruses ettevõtetele koos kohandamisvõimalustega, et rahuldada konkreetseid ärivajadusi.
Lõppkokkuvõttes sõltub parim Outlooki alternatiiv ettevõtte konkreetsetest vajadustest ja nõuetest. Oluline on läbi viia põhjalik uurimus ja hinnata iga valiku erinevaid funktsioone ja võimalusi. Demokõne või prooviversioon võib pakkuda põhjalikumat arusaamist lahenduse pakutavast, andes võimaluse kindlaks määrata, kas toode vastab teie ettevõtte vajadustele.