VoIP telefonisüsteemid on arvutipõhised telekommunikatsiooniteenused, mis võimaldavad kasutajatel teha häälkõnesid tavatelefoni asemel läbi interneti. Parimaid VoIP telefonisüsteeme saab hõlpsasti konfigureerida ja need annavad tekstsõnumeid vastamata kõnede, kõnepostisõnumite ja kõnede suunamise kohta. Lisaks lubavad mõned VoIP teenuse pakkujad ette osta kõneaega soodushinnaga, mida saavad kasutada kõik riigid. Kõige silmapaistvamate VoIP telefonisüsteemidega ei pea Te muretsema rahvusvaheliste tariifide pärast ja säästate oma kõneplaaniga raha.
Mis on VoIP telefonisüsteem?
VoIP telefoni tarkvara on telefoniteenus, mis kasutab kõnede edastamiseks IP-kõne tehnoloogiat. See saadab analoogsignaale võrgus olevatesse digitaalsüsteemidesse, mitte traditsiooniliste telefoniliinide kaudu. Ettevõtted saavad kasutada ettevõtte VoIP teenuseid kodupõhiste telefonidega või kaubanduslike VoIP süsteemidega, nagu Vonage või Dialpad. Need telefonisüsteemid võimaldavad võrgus edastada pilte, videoid ja heli.
Saadaval on mitu telefoniteenust, näiteks:
- Traditsioonilistel VoIP süsteemidel on sellised funktsioonid nagu kõne ootele lisamine ja koputus.
- Pilvepõhised VoIP telefonisüsteemid sisaldavad rohkem funktsioone ja on ligipääsetavad mis tahes Interneti juurdepääsuga seadme kaudu.
- Isehostitavad VoIP telefonisüsteemid hoiavad telefonisüsteemi riistvara kohapeal.
Isehostitavad VoIP süsteemid – Isehostitavad süsteemid säästavad paigalduskuludelt raha. Kui helistate oma hostitud süsteemis, suunatakse kõned läbi interneti – kõnede tegemiseks või vastuvõtmiseks on vaja võrguühendust. Lisaks maksavad väljuvad kõned vähem minuti kohta, kuna hostite ise VoIP süsteemi. Nendel põhjustel saavad ise hostitud süsteeme kasutada kõnekeskused, mis soovivad alustada tegevust minimaalsete ettemaksudega.
Kohapealsed VoIP süsteemid – ettevõttesisesed süsteemid hõlmavad VoIP telefonide ja seadmete kasutamist Teie ettevõttes kohapeal. Selline seade on ühendatud otse telefoniettevõtte paigaldatud ruuteritega. Seda tüüpi VoIP-e võib nimetada ka PBX (Private Branch Exchange). Ettevõte, mis suudab endale lubada oma kõnekeskuse seadmete esialgseid kulusid, on näide ettevõttest, mis saab ettevõttesiseste VoIP süsteemide rakendamisest kasu.
Traditsioonilised VoIP telefonisüsteemid – VoIP telefonid suhtlevad VoIP protokollide ja serverisse installitud tarkvara kaudu. Hostitud VoIP süsteemides asuvad VoIP serverid kiire interneti ühenduse toel kaugetes andmekeskustes või kõrvalhoones. Ettevõtted, kes otsivad tavapärasest ettevõttesisesest telekommunikatsioonist skaleeritavamat ja kulutõhusamat lahendust, võiksid seda süsteemi kõige rohkem kasutada.
Kuidas VoIP telefonisüsteem toimib?
VoIP süsteemide kaudu tehtud kõned edastavad Teie digitaalset häält andmepakettidena interneti protokolli (IP) võrkudes. Need süsteemid võimaldavad telefonikõnesid teha kõikjal ja kasutada pakettkommutatsiooni traditsioonilise ahelkommutatsiooniga üldkasutatava telefonivõrgu asemel.
VoIP süsteemide sidumine kiirete lairibaühendus võimaldab kulusid kokku hoida, kuna mõlema funktsiooniga tegeleb üks pakkuja. Lisaks digitaliseerivad need telefonisüsteemid Teie hääle, mis võtab palju vähem ribalaiust kui analoogsed andmeedastusmeetodid, nagu kaablipõhine internetiteenus, võimaldades Teie ettevõttel vältida telefoniliini rentimise või täiendavate kõnetasude eest lisatasusid.
Erinevalt traditsioonilistest analoogidest pole VoIP süsteemidel kahe osapoole ühendamiseks vaja eraldi liine. Digitaalsed signaalid muudavad vestlused selgeks välisest mürast või muudest häiretest sõltumata.
Mis on VoIP telefonisüsteemi kasutamise põhjused?
VoIP telefonisüsteem kasutab selliseid funktsioone nagu täiustatud telefonirakendused ja häälkõnede edastamine. Traditsioonilist telefoni kasutatakse teabe vahetuks edastamiseks. VoIP tehnoloogial on helistamisfunktsioonid ja teenused, mis võivad Teie äritegevust parandada. Mõned funktsioonid hõlmavad järgmist:
- Helistaja ID – Kui see on konfigureeritud Teie VoIP-teenuse pakkujaga, kuvab Teie seade helistaja nime ja numbri.
- Kõne ootamine – Kui vestlete VoIP telefoniga ja saabub teine kõne, saate Teisele kõnele kiiresti vastata või seda ignoreerida.
- Suunamised – See haldusfunktsioon võimaldab agentidel tõhususe suurendamiseks suunata sissetulevad kõned otse teisele numbrile.
- Kõneposti haldamine – Enamik VoIP teenuse pakkujaid pakub tasuta kõnede salvestamise teenuseid, mis jälgivad Teie sõnumeid ja säästavad Teie raha.
- Kolmesuunaline helistamine – Erinevad VoIP süsteemid saavad hõlpsaks suhtlemiseks kasutada kolmesuumalist kõnet, kui räägite USA või Kanada inimestega.
- Kulude kokkuhoid – Kõnede tsentraliseeritud suunamine erinevatesse asukohtadesse VoIP süsteemi abil pakub traditsiooniliste telefonisüsteemidega võrreldes madalamaid kõnetariife.
- Piiramatu juurdepääs – Agendid võivad kasutada sama telefoninumbrit olenemata füüsilisest asukohast.
Kas VoIP telefonisüsteemid on lauatelefonist paremad?
VoIP pakub Interneti kaudu häälkõnesid kõigile, kellel on interneti ühendus. Üldiselt peavad paljud inimesed neid teenuseid paremaks valikuks kui lauatelefone.
VoIP-i hääle kvaliteet varieerub suuresti sõltuvalt ühenduse kiirusest ja muudest teguritest. Piisava ribalaiuse korral on süsteemi kvaliteet sageli parem kui traditsioonilisel lauatelefonil. Kui ribalaiust on vähe, võib kõne kvaliteet olla halvem kui lauatelefonil. Lisaks ei huvita neid digitaalseid süsteeme, kui neid kasutab korraga mitu inimest, traditsioonilised telefoniliinid nõuavad aga selle saavutamiseks lisavarustust.
Ettevõtte VoIP teenused on paindlikumad kui lauatelefonid, kuna saate neid kasutada sisuliselt igas soovitud seadmes, nii et ettevõtted ei pea arvutite uuendamisel või uute masinate ostmisel muretsema ühilduvusprobleemide pärast.
Find the right VoIP
Are you still looking for the solution that will fit your needs? LiveAgent offers plenty of useful features for a reasonable price. Curious about all the opportunities?
Kuidas valida parim VoIP telefonisüsteem
Õige VoIP telefonisüsteemi valimine võib olla keeruline. VoIP telefonisüsteemi valmiseks kulub palju aega, see ei ole kerge otsus. On vaja mõista, mida arvestada oma ettevõtte jaoks õige VoIP telefonisüsteemi valimisel.
Kohustused
VoIP telefonisüsteemi valimiseks peaksite tutvuma tarkvara kohustustega, sealhulgas makseplaanide, tarkvaranõuete, riistvaranõuete, magistraalide ja lüüsidega. VoIP telefonisüsteemile ei soovitata pühenduda enne, kui teate, et see sobib Teie äritegevusega.
Hind
Ettevõtted peavad VoIP telefonisüsteemi valides arvestama hinnamudelitega. Hinnad sõltuvad Teie valitud VoIP tarkvarast. Näiteks nõuab Vonage, et võtaksite nendega pakkumise saamiseks ühendust ja nad võivad võtta tasu iga kõneminuti alusel.
Tugi
VoIP lahendust valides tahate tagada, et Teie meeskond teeb ja võtab telefonikõnesid kiiresti vastu. Valige VoIP teenuse pakkuja, kellel on ööpäevaringne tugi, eriti kui Teil on suur või kauge meeskond erinevates ajavööndites.
Võimalus skaleerida üles/alla
Saate hallata mis tahes suurusega VoIP tugimeeskonda kõikjal maailmas. Olenemata Teie ettevõtte praegusest suurusest, soovite valida tarkvara, mis vastab Teie ettevõtte praegustele ja tulevastele vajadustele. Soovite valida VoIP telefonisüsteemi, mis võimaldab Teil kiiresti skaleerida oma makseplaani ja seadmeid vastavalt Teie ettevõtte vajadustele.
Koostöövõimalused
Meeskonna koostööd võimaldava klienditelefonisüsteemi valimine võib olla meeskonnasuhtlusele väga kasulik. Olgu selleks siis VoIP teenuse pakkuja või klientidega vestlemine. Kasutades omnikanalilist tarkvara, saate oma VoIP telefonisüsteemi kasutades edasi arendada klientide ja ettevõttesisest koostööd.
Tarkvara piirangud
Ettevõtte vajadustele vastava VoIP telefonisüsteemi valimiseks peate teadma oma tarkvara piiranguid. Võtke arvesse oma praegust personali suurust ja funktsioone, mis vastavad Teie kliendi vajadustele. Olgu selleks siis kontaktkanalid, sissetulevad või väljaminevad kõned. Veenduge, et Teie VoIP telefonisüsteem ei piiraks Teie ettevõtte tavasid.
VoIP telefonisüsteemi kasutamise eelised
VoIP telefonisüsteemide integreerimine on muutnud tööstuse paljusid tahke. VoIP telefonisüsteemid võimaldavad rohkem mobiilsust kui traditsioonilised PBX telefonid. Selle asemel, et piirduda tavatelefonidega, saavad ettevõtete omanikud oma telefonikeskuse süsteemi kasutada kõikjal. Nende süsteemide rakendamisel saavutab organisatsiooni tõhusus kõigi aegade kõrgeima taseme, kuna kulud vähenevad.
Ettevõtte VoIP telefonidel on rohkem lisafunktsioone võrreldes traditsiooniliste äritelefonide teenusepakkujatega. Üleminek tavapäraselt lauatelefoniteenuselt VoIP telefonisüsteemidele pakub palju eeliseid kõikidele ettevõtetele järgmiste võimalustega:
- Kallite kaug- ja rahvusvaheliste kõnede kaotamine.
- Konverentskõned, kõnede automaatne jaotus ja automaatsed saatjateenused.
- Kõne suunamine, helistaja ID ja virtuaalne telefoninumber.
- VoIP süsteemid kasutavad virtuaalset PBX platvormi, mis võimaldab kasutajal luua iga osakonna jaoks kohandatud laiendusi.
Millised tööstusharud saavad VoIP telefonisüsteemidest kõige rohkem kasu?
VoIP tarkvara on kasulik väike- ja suurettevõtetele, kuna selle funktsioonid vastavad ettevõtete vajadustele üle kõigi tööstusharude.
- Väikesed ettevõtted sellistes tööstusharudes nagu külalislahkus saavad sellest kasu, sest VoIP telefoni tarkvara muudab tehnilise toe probleemide iseseisva lahendamise lihtsamaks.
- Keskmise suurusega ettevõtted, mis on seotud võrgundussektoriga, näiteks kinnisvaraga, saavad VoIP- süsteemi abil parandada klientide ulatust, et mahutada oma suurt kõnemahtu.
- Suured ettevõtted, mis tegelevad klientidega suhtlemisel, nagu e-kaubandus, leiavad, et VoIP süsteemid on kasulikud nii organisatsioonisiseste kasutajate kui ka helistavate klientide jaoks.
Millised on VoIP telefonisüsteemi puudused?
VoIP telefonisüsteem on ettevõtetele usaldusväärne ja taskukohane viis telefoniliinide loomiseks.
Siiski kaasnevad nendega ka mõned puudused, näiteks:
- Latentsus või viivitusaeg
- Usaldusväärne internetiteenus
- Kallis esialgne seadistus
- Signaalihäired halva kvaliteediga mikrofonide või valjuhääldite tõttu.
Latentsust põhjustavad mitmed tegurid, näiteks lähte- ja sihtserveri vaheline kaugus. Mida kaugemal on helistajad, seda suurem on kõne ajal võimalik latentsusaeg. VoIP süsteemi esialgne häälestuskulu on liiga kõrge mõne ettevõtte jaoks, kes ei pruugi soovida teisele süsteemile üle minna, sest nad peaksid maksma suure summa ette. Lõpetuseks on hea teada, et madala kvaliteediga mikrofonide või valjuhääldite halb helikvaliteet põhjustab tööajal häireid.
Millised on VoIP telefonisüsteemi seadistamise nõuded?
Võrgul peaks kogu infrastruktuuris olema gigabitised Etherneti ühendused, et tagada järjepidevad ühendused. Kui kasutajad soovivad kasutada oma andmesidepakette mobiilseadmetes, näiteks tahvelarvutites ja nutitelefonides, vajavad nad 4G WAN-i või 3G/4G USB-modemi. Modem ja LAN-ühendus võivad olla kaabli või wifi kaudu. Kvaliteetseks heliedastuseks Internetis on soovitatav minimaalne üleslaadimiskiirus 2 Mbps ja allalaadimine 5 Mbps.
Protsessori tuumade arv võib mõjutada süsteemis võimalike samaaegsete kõnede arvu. Näiteks kui samaaegselt on 100 VoIP kanalit ja iga kõne nõuab 6 Mbps ribalaiust, vajab CPU selle andmemahu töötlemiseks vähemalt kuut tuuma. Kui protsessor ei ole piisavalt kiire, jääb see andmete töötlemisest maha ja põhjustab viivitusi või pakettide väljalangemist.
Suure ribalaiusega võrgu kasutamine võib vähendada latentsusprobleeme, mis ei ole olenevalt ettevõtte suurusest alati võimalik. Suur latentsusaeg ei ole probleem, kui Teie ettevõte ei vaja heli ja video voogesitust. Kvaliteetse teenuse poliitika rakendamine on väga soovitatav, kui ootate suurt kõneliiklust. See tagab, et kõneliiklust ei häiri mitte ajatundlikud toimingud, näiteks failide jagamine.
Kui palju maksab VoIP telefonisüsteem?
VoIP telefonisüsteemide keskmised kulud algavad umbes 100 dollarist ja ulatuvad suuremate süsteemide puhul 25 000 dollarini. Teenuse maksumuse määravad mitmed tegurid nagu:
- Kasutatavate telefonide kogus ja kvaliteet
- Mitut telefoniliini süsteem peaks toetama
- Mitut telefoniliini süsteem peaks toetama
- Uuendamiseks vajalik varustus
VoIP telefonitarkvara võib pärast esialgse investeeringu tegemist pakkuda mitmesuguseid makseplaane.
Makseplaanid võivad olla kuu-, aasta- või minutipõhised. Sõltuvalt kaasatud rahvusvaheliste kõnede hinnafunktsioonidest on rahvusvaheliste kõnede hinnavahemik kasutaja kohta tavaliselt 20–50 dollarit kuus või rohkem. Kui lisate rahvusvahelised tekstsõnumid, maksate rahvusvaheliste kõnede tariifidena umbes 80 dollarit kuus. Erinevad tarkvarad pakuvad lisavõimalusi, nagu piiramatud helistamis- ja konverentskõnede funktsioonid, mida ettevõtted peaksid enne VoIP süsteemi ostmist kaaluma.
20 parimat VoIP telefonisüsteemi ja integratsiooni
Et võimaldada Teie väikesel, keskmisel või suurel ettevõttel digikõnedega asjatundlikult hakkama saada, oleme koostanud nimekirja 20 parimast 2022. aastal saadaolevast VoIP telefonisüsteemist ja integratsioonist. Teil on vaja süsteemi, mis vastaks ettevõtte VoIP-i vajadustele, millel on erinevad funktsioonid, eelised, varjuküljed ja hinnavalikud.
1. LiveAgent
LiveAgent on mitme kanaliga klienditoe tarkvara, mis võimaldab Teil jälgida kogu oma klientide suhtlust ühe katuse all. LiveAgenti universaalne postkast võimaldab pileteid vaadata ja neile vastata. Nagu Teie e-posti postkast, kuid nutikam, näitab see kõiki Teie e-kirju, vestlusi, kõnesid, Facebooki ja Twitteri pileteid, foorumipostitusi ja soovitusi. Lisaks on sellel numbrite ühendamiseks palju paindlikke VoIP valikuid.
Soovitatav väikestele, keskmistele + e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele
LiveAgent võib aidata kõiki ettevõtteid, kes soovivad VoIP süsteemide abil pakkuda silmapaistvat klienditeenindust. E-kaubanduse ettevõtted, alustavatest suurettevõteteni, saavad kasu erinevatest VoIP ja klienditeeninduse funktsioonidest, mida LiveAgent pakub.
Põhifunktsioonid
LiveAgent eristab end teistest süsteemidest, integreerides lihtsalt rohkem kui 60 VoIP pakkujaga.
Funktsioonid sisaldavad:
- Arhiveerimine ja säilitamine
- Sündmuse käivitatud toimingud
- Nõudmisel salvestamine
- Teksti, e-kirja, telefoni ja videosuhtlus
- HD häälvestlused opuse koodeki abil
- Kõnekeskuse haldamine
Plussid
- Reaalajas vestlus ja klienditoe lahendused samas rakenduses
- Kohandatavad sildid ja sildid määravad töövooge prioriteediks
- Automatiseeritud piletisüsteemid muudavad jälgimise interaktsioonid lihtsaks
Miinused
- Head kirjad võivad mõnikord sattuda rämpsposti kausta
- Meilide avamise jälgimine puudub
- Puudub WhatsAppi integratsioon
Hind
LiveAgent pakub lisaks 14-päevasele tasuta prooviversioonile ka piiratud funktsioonidega tasuta versiooni. Valikus on mitu hinnaplaani, sealhulgas 15, 29 ja 49 dollarit kuus koos erinevate funktsioonidega. LiveAgenti tasuta prooviperioodi puhul pole krediitkaarti vaja.
2. Intermedia Unite
Intermedia Unite pakub kasutajatele usaldusväärset võimalust oma äri- ja isiklikele kontaktidele VoIP kaudu juurde pääseda. Intermedia Unite pakub plaane, mis toetavad konkreetseid ärivajadusi, et ühendada ainult üks või 20 telefoniliini.
Soovitatav mikroettevõtetele
Intermedia Unite on spetsialiseerunud VoIP-funktsioonide pakkumisele väga väikestele või kuni viie töötajaga mikroettevõtetele.
Põhifunktsioonid
Intermedia Unite eristub teistest süsteemidest integreeritud videokonverentsi, ekraani jagamise ja failide jagamise tõttu.
Funktsioonid sisaldavad:
- IVR ja häältuvastus
- Mitme kasutaja koostöö
- Failide jagamine
- Audio- ja videokonverentsid
- Juurdepääs mobiililt
Plussid
- Abistav tehniline tugi
- Lihtne lisada süsteemi uusi töötajaid
- Erakordne riistvaraline telefon ja pehme klienditugi
Miinused
- Süsteemi juurutamine võib olla keeruline
- Viimased kõned ei näita sissetulevaid ega väljuvaid kõnesid
- Tugi võib olla reageerimisega aeglane
Hind
Intermedia Unite pakub 27,99 dollarit ja 32,99 dollarit agendi kohta kuus, kusjuures igal tasemel on erinevad funktsioonid.
3. RingCentral MVP
RingCentral teenindab pilvepõhiste telefonisüsteemidega ettevõtteid üle maailma. Teenused võimaldavad kasutajatel luua kohandatud plaane ja helistada kõikjal, kus neil on interneti ühendus, tagades juurdepääsetava suhtluse ka siis, kui ettevõtted on liikvel.
Soovitatav piiramatute laienduste poolest
Igas suuruses ja tüüpi ettevõtted kasutavad RingCentrali. RingCentral võimaldab Teil kasutada piiramatute laiendustega kohalikku, tasuta või kohandatud telefoninumbrit, millele saab vastata Teie e-posti postkastist.
Põhifunktsioonid
RingCentral eristub teistest süsteemidest oma piiramatute laienduste tõttu, millele pääseb juurde kõikjalt.
Funktsioonid sisaldavad:
- Kõnede salvestamine
- Mitmetasandiline automaatne saatja
- Audio- ja videokonverentsid
- Aruandlus ja analüüs
- Kõneposti transkriptsioon
- Teleturunduse haldamine
Plussid
- Kiire ja usaldusväärne
- Lihtne kõnede suunamine rakenduses
- Lihtne seadistamine
Miinused
- Õppimiskõver
- Piiratud klienditugi
- Piiratud skaleeritavuse võimalused
Hind
RingCentral MVP pakub tasuta prooviversiooni ja tasuta tarkvara. Kohandatud hinnapakkumise saamiseks võite nendega otse ühendust võtta.
Kas otsite RingCentrali integreerivat klienditeeninduse lahendust? Ärge enam otsige, LiveAgent pakub tasuta RingCentrali integratsiooni.
4. Dialpad
Dialpad on pilvepõhine telefonisüsteem, mis võimaldab Teil laualt või mobiiltelefonilt kõnesid teha ja vastu võtta.
Soovitatav pilvepõhise tarkvara poolest
Dialpad on soovitatav ettevõtetele, kes soovivad kasutada pilvepõhist tarkvara, et kasutada VoIP teenuseid kõikjal.
Põhifunktsioonid
Dialpad erineb teistest tarkvaraosadest, kuna see võimaldab mis tahes suurusega ettevõttel VoIP süsteeme kaugjuhtimise teel kasutada.
Funktsioonid sisaldavad:
- Kõneposti transkriptsioon
- Klientide marsruutimine
- Numbrite portimine
- Väljaminev kõnekeskus
- Sissetulev kõnekeskus
- Jõudluse haldamine
- Aruandlus ja analüüs
Plussid
- KPI-de jälgimine
- Lihtne süsteemi juurutamine
- Lihtne funktsioone uuendada
Miinused
- Lisatasud kuhjuvad
- Hiline teavitus mobiiltelefonis
- Minimaalne gruppide kontroll
Hind
Dialpadil on 14-päevane tasuta prooviperiood ja kolm paketti, mis algavad 15 dollarist, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega otse ühendust võtma.
5. 8×8 X Series
VoIP-telefonide 8×8 X Series eesmärk on muutaTeie ärisuhtlus tõhusamaks ja hallatavamaks. X Series on eelkonfigureeritud täiustatud funktsioonidega, mis tagavad intuitiivse kasutuskogemuse.
Soovitatav sujuvaks integreerimiseks
8×8 X Series integreeritud võrguvõimalused koos mitmesuguste pilves leiduvate rakendustega tagavad, et IT-juhid saavad pakkuda kasutajatele juurdepääsu süsteemidele igal ajal ja igal pool.
Põhifunktsioonid
8×8 eristub muust turul olevast tarkvarast tänu oma sujuvale integratsioonile ettevõtetega.
Funktsioonid sisaldavad:
- Kontaktide haldamine
- Kohaloleku tuvastamine
- Mitme kasutaja koostöö
- Teleturunduse haldamine
- Ühtne kommunikatsioon
- Virtuaalne kõnekeskus
Plussid
- Saab otse telefonidele juurde pääseda
- Kõne salvestamine kvaliteedikontrolli juhtimiseks
- Kõik-ühes lahendus
Miinused
- Võib esineda vigu
- Heliseb telefonis ja arvutis korraga
- Piiratud faksisaatmise lahendused
Hind
8×8 X Series hinnad algavad 10 dollarist agendi kohta kuus, kuid hinnapakkumise saamiseks võite nendega otse ühendust võtta. Tasuta tarkvara ega tasuta prooviversiooni pole.
6. Microsoft 365 Business Voice
Microsoft 365 Business Voice ühendab sujuva suhtluse jaoks täiustatud kontorirakendused, mis on loodud võimsate tööriistadega, nagu Skype for Business ja Outlook.
Soovitatav kasutada Microsofti toodetega
Microsoft 365 Business Voice on väikeettevõtete omanikele ja ettevõtjatele suunatud VoIP telefonisüsteem, mis pakub hõlpsat integreerimist Microsoft Dynamicsiga.
Põhifunktsioonid
Microsoft 365 Business Voice erineb teistest süsteemidest oma täiustatud kontorirakenduste tõttu.
Funktsioonid sisaldavad:
- Ajurünnak
- Dokumentide haldamine
- Videokonverentsid
- Aruandlus ja analüüs
- Dokumentide loomine
- Mitme kasutaja koostöö
Plussid
- Lihtne kaugelt töötada
- Toetab mitmeid seadmeid
- Mitmed koostöövahendid
Miinused
- Suletud probleemid saab uuesti avada
- Funktsioonid võivad segadust tekitada
- Keerulised omadused
Hind
Igakuise agendi kohta on 5-, 10- ja 15-dollarine plaan. See hind muutub odavamaks, kui võtate kohustuse terveks aastaks. Olemas on tasuta prooviversioon, kuid tasuta tarkvara pole.
7. Vonage Business
Vonage Business on äriklassi telefoniteenus, mis võimaldab kasutajatel Interneti kaudu lauatelefoni kõnesid teha ja vastu võtta.
Soovitatav videokonverentside poolest
Vonage Business sobib ideaalselt VKEdele ja suurtele ettevõtetele, kes vajavad erinevate tööriistadega videokonverentsi lahendust.
Põhifunktsioonid
Vonage Business eristub serveri sõnumite blokeerimise võime tõttu.
Funktsioonid sisaldavad:
- Esitluse voogesitus
- Reaalajas vestlus
- Aruandlus ja analüüs
- Kõnekeskuse haldamine
- IVR ja häältuvastus
Plussid
- Abistav klienditugi
- Valutu seadistamine ja kasutamine
- Usaldusväärne ühendus
Miinused
- Raskused numbrite teisaldamisel eelmisest teenusest
- Piiratud integratsioon kolmandate osapoolte rakendustega
- Juhtpaneeli kasutamine pole intuitiivne
Hind
Saadaval on 14,99 dollarit ja 39,99 dollarit agendi kohta kuus maksev võimalus, millele lisandub 0,03 dollarit minutis väljaminevate kõnede, tasuta tarkvara ja tasuta prooviversiooni eest.
Kas otsite klienditeeninduse lahendust, mis integreerib Vonage’i? Ärge enam otsige, LiveAgent pakub tasuta Vonage’i integratsiooni.
8. Freshdesk Contact Center
Freshdesk muudab agendid klientide eestkõnelejateks tänu sotsiaalmeedia integreerimisele Facebooki, Twitteri, Gmaili, LinkedIni ja muuga.
Soovitatav valitsusvälistele organisatsioonidele
Freshdeski kontaktkeskus haldab ja lihtsustab telefonivestlusi valitsusväliste organisatsioonide, NFP ja BFSI tööstuse töötajate jaoks.
Põhifunktsioonid
Freshdeski kontaktkeskus eristub oma võimega hallata ja sujuvamaks muuta keskmiste ja suurte ettevõtete toiminguid.
Funktsioonid sisaldavad:
- Virtuaalne kõnekeskus
- Aruandlus ja analüüs
- Töötajate tegevuse jälgimine
- Koostöövahendid
- Kombineeritud kõnekeskus
- Kõneposti transkriptsioon
Plussid
- Analüüsib iganädalast kõnede mahtu
- Võimalus jälgida klientide probleeme
- Lihtne seadistamine
Miinused
- Iga pilet suunatakse kontohaldurile
- Aeglane klienditeeninduse reageerimine
- Kõnevoogu ei ole lihtne reguleerida
Hind
Lisaks 15 ja 39 dollarilisele valikule agendi kohta kuus, on olemas ka tasuta versioon. Süsteemist on ka tasuta prooviversioon.
9. MiCloud Connect
MiCloud Connecti eesmärk on pakkuda ühtset platvormi tugipiletite, VoIP teenuste ja reaalajas vestluste haldamiseks. MiCloud Connect pakub ka telefoni integreerimist.
Soovitatav grupivestluse kasutamiseks
MiCloud Connect on mõeldud igas suuruses ettevõtetele. See on suhtlusplatvorm, mis aitab meeskondadel suhelda kõnede, grupivestluste, konverentside ja muu kaudu.
Põhifunktsioonid
MiCloud Connect eristab end oma suutlikkusega pingutusteta suhelda ettevõttesiseste meeskondade ja sissetulevate helistajatega.
Funktsioonid sisaldavad:
- Ennustav numbrivalija
- Kõnekeskuse haldamine
- Arvutitelefoni integreerimine
- Videokonverentsid
- Järjekorra haldamine
Plussid
- Hea lahendus vanematele klientidele
- Lihtsasti konfigureeritavad telefonid
- Kõnepost ja e-post
Miinused
- Ebausaldusväärne ühendus
- Piiratud klienditugi
- Kõneposti teateid ei saa kuulariga kuulata
Hind
MiCloud Connect ei paku tasuta prooviversiooni ega tasuta tarkvara. Hinnapakkumise saamiseks võtke nendega otse ühendust.
10. Ooma Office
Ooma Office on pilvepõhine telefonisüsteem, mis ühendab kohalikud, kaug- ja rahvusvahelised kõned.
Soovitatav virtuaalse assistendi poolest
Ooma kontorit soovitatakse kodukontorisse ja väiksematele ettevõtetele, sest nende virtuaalne assistent aitab Teid igapäevaste toimingute tegemisel.
Põhifunktsioonid
Ooma kontor erineb teistest riistvaralist DECT-otspunkti kasutavatest süsteemidest juhtmeta telefonide kaasamise poolest.
Funktsioonid sisaldavad:
- Ühtne kommunikatsioon
- Kõnekeskuse haldamine
- SIP Trunking ja PBX
- Automaatne teenindaja
- Kõneposti transkriptsioon
Plussid
- Virtuaalne administraator
- Lihtne seadistamine
- Lihtne telefoninumbrit maskeerida
Miinused
- Funktsioonid võivad olla keerulised
- Piiratud koolitusmaterjalid
- Puudub kõneoote muusika
Hind
Ooma office maksab 19,99 dollarit kuus ja sisaldab ühte tasuta numbrit. Neil on tasuta prooviversioon, kuid tasuta versiooni pole. Täiendava hinnapakkumise saamiseks võtke nendega otse ühendust.
11. Line2
Line2 on VoIP telefoniteenus, mis võimaldab tarbijatel mobiiltelefonilt helistada ja sõnumeid saata ilma mobiilsideminuteid kasutamata.
Soovitatav mobiilseadmete kasutajatele
Line2 on VoIP telefoniteenus, mis võimaldab tarbijatel helistada ja sõnumeid saata ilma mobiilsideminuteid kasutamata, muutes Line2 ideaalseks lahenduseks neile, kes kasutavad peamiselt mobiilseadmeid.
Põhifunktsioonid
Line2 saab installida mis tahes interneti ühendusele ja kasutada mis tahes seadmest kõikjal maailmas.
Funktsioonid sisaldavad:
- Virtuaalsed laiendused
- Helistamisgrupid
- Online kõneedastus
- Mitme kasutaja koostöö
- Audio- ja videokonverentsid
- Mobiilne juurdepääs
Plussid
- Automaatne järelvaataja funktsioon
- Rahvusvahelised kõned
- Hea kõne kvaliteet
Miinused
- Konverentskõnesid ega varuliine pole
- Pole otsinguvõimalust
- Kõned võivad katkeda või olla tõrgetega
Hind
Line2 omab igakuist plaani hinnaga 14,99 dollarit, 19,99 dollarit ja 24,99 dollarit agendi kohta. Aastase plaaniga saate kaks kuud tasuta.
12. Nextiva
Nextiva VoIP tehnoloogia kaudu saavad kasutajad helistada ja kõnesid vastu võtta interneti ühenduse, mitte tavalise telefoniliini kaudu.
Soovitatav 1-10 töötajale
Enamik Nextiva kasutajaid on väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, sealhulgas kohalikud ettevõtted, kus töötab 1-10 töötajat asukoha kohta. Nextiva teenindab enam kui 30 riiki kuuel kontinendil.
Põhifunktsioonid
Nextiva on ainulaadne, rõhutades iOS-i ja Android seadmete VoIP-teenuseid.
Funktsioonid sisaldavad:
- Reaalajas vestlus
- Juurdepääs mobiililt
- Kolmandate osapoolte integratsioonid
- Kaebuste jälgimine
- Kahesuunaline heli ja video
Plussid
- Usaldusväärsed ja kvaliteetsed telefoniühendused
- Kiired VoIP ühendused
- Kõik-ühes lahendus
Miinused
- Raske liitumisprotsess
- Tarkvaral võib esineda tõrkeid
- Vajalik piisav väljaõpe
Hind
Nextiva pakub 18.95, 22.95, 32.95 ja 57.95 dollarist valikut. Nende VoIP süsteemil on ka tasuta prooviversioon.
13. GoToConnect
GoToConnecti, IP-PBX-i ja SIP-iga saavad serverid oma VoIP teenuste kaudu helistada mis tahes teisele hostile või kasutajale maailmas.
Soovitatav mitmel saidil kasutamiseks
GoToConnect on telefonisüsteem, mis jõuestab väikese ja keskmise suurusega ettevõtteid ning töötab hästi mitme ettevõttega, kus on kuni 100 töötajat saidi kohta.
Põhifunktsioonid
GoToConnect erineb teistest teenusepakkujatest nende “üle võlli” virtuaalse PBX teenuste tõttu.
Funktsioonid sisaldavad:
- Ajavööndi jälgimine
- Kaugjuurdepääs ja -juhtimine
- Ülesannete haldamine
- Sissetulev kõnekeskus
- Väljaminev kõnekeskus
Plussid
- Saab kasutada lauatelefoniga või ilma
- Hea kõne kvaliteet
- Ekraani jagamise funktsioonid
Miinused
- Veebiportaal võib olla segadusttekitav
- Sisselogimisel võib süsteem tõrkeid tekitada
- Pikaajaline liitumisprotsess
Hind
GoToConnect pakub põhi-, standard- ja preemium versiooni, kuid hinnapakkumise saamiseks peate nendega ühendust võtma.
14. Grasshopper
Grasshopper pakub telefoninumbrit ja tarkvara, mis võimaldab Teil arvutist või mobiilseadmest helistada ja kõnesid vastu võtta.
Soovitatav füüsilisest isikust ettevõtjatele
Grasshopperit soovitatakse väikestele isejuhtivatele ettevõtetele, kes soovivad oma VoIP-vajadusi täita arvutite või mobiilseadmete kaudu.
Põhifunktsioonid
Erinevalt teistest pakkujatest ei ole Grasshopperil oma süsteemi kasutamise eest kuutasusid.
Funktsioonid sisaldavad:
- Virtuaalsed laiendused
- Aruandlus ja analüüs
- Mobiilikasutajad
- Automaatne järlevalvaja
- Faksihaldus
Hind
Grasshopper pakub lisaks tasuta prooviversioonile ka 26 , 44 ja 80 dollarist valikut.
15. ChaseData CCaaS
ChaseData pakub pilve kaudset CCaaS-i telefonisüsteemi, mis pakub Teie ettevõttele ühtseid teenuseid.
Soovitatav startup firmadele
ChaseData CCaaS pakub kaheksat ainulaadset telefoniteenuse plaani, mis vastavad mis tahes organisatsiooni vajadustele, eriti alustavatele ettevõtetele.
Põhifunktsioonid
ChaseData CCaaS pakub hostitud IVR teenuseid, mida saab käivitada SMS-i kaudu, et eristuda teistest süsteemidest.
Funktsioonid sisaldavad:
- Teleturunduse haldamine
- Sissetulev kõnekeskus
- Väljaminev kõnekeskus
- FCC vastavus
- Arvutitelefoni integreerimine
Plussid
- Aruandlus ja automatiseerimine
- Kiire ja organiseeritud
- Hästi läbimõeldud numbrivalija
Miinused
- Piiratud koolitus
- Puudub iOS tugi
- Seadistamine võtab aega
Hind
Lisaks 89, 139 ja 169 dollarilisele valikule agendi kohta kuus pakutakse tasuta prooviversiooni.
16. Cloudtalk
Cloudtalk VoIP telefonisüsteem on pilvepõhine telefoni-/PBX-teenus, mis suudab toetada 500 töötajat.
Soovitatav kanalite funktsioonide poolest
IP-PBX-i kasutamine on soovitatav kõigile kasutajatele, kes seadistavad magistraal- ja konverentsiruume. Cloudtalk lihtsustab nende kanalisüsteemi funktsioonide kasutamist.
Põhifunktsioonid
Cloudtalk müüb hostitud konverentsi PBX platvormi koos mobiilirakendusega, mis erinevalt teistest pakkujatest suudab kasutajad ühendada mitme konverentsiruumiga.
Funktsioonid sisaldavad:
- Nõudmisel salvestamine
- Sissetulev kõnekeskus
- Väljaminev kõnekeskus
- Juurdepääs mobiililt
- Aruandlus ja analüüs
Plussid
- Kvaliteetsed telefoniühendused
- Lihtne süsteemi kohandatavus
- IVR töötab veebisaidil hästi
Miinused
- Funktsioonid ei ole väga kohandatavad
- Piiratud automatiseerimine
- Algeline rakendus koos mõnede vigadega
Hind
Cloudtalk pakub tasuta prooviversiooni, 20, 25 ja 40 dollarist valikut. Täiendavate teenuste pakkumise saamiseks võite nendega otse ühendust võtta.
Kas otsite klienditeeninduse lahendust, mis integreerib Cloudtalki? Ärge enam otsige, LiveAgent pakub tasuta Cloudtalki integratsiooni.
17. Voip.ms
VoIP.ms on tasuta VoIP teenus, mis võimaldab helistada teistele inimestele üle maailma tasuta või väga madalate hindadega.
Soovitatav VoIP põhiteenuse poolest
VoIP.ms suudab pakkuda peamisi helistamisfunktsioone oma paika pandud funktsioonidega, mida Teie väikeettevõte vajab.
Funktsioonid sisaldavad:
- Helistamisgrupid
- Videokonverentsid
- Automaatne numbrivalija
- Kõnepost
- Aruandlus ja analüüs
Plussid
- Hea heli kvaliteet
- Tarkvaratelefoni tugi
- Minutipõhine hinnamudel
Miinused
- Katkenud või kaotatud kõned
- Funktsioonide kasutamine võib olla keeruline
- Faksiteenus on ebausaldusväärne
Hind
VoIP.ms-il on hinnakujundusvõimalused USA-s, Kanadas ja rahvusvaheliselt helistamiseks. Nad pakuvad hindu, mis maksavad 0,01 dollarit minutis või vähem.
18. Bandwidth
Bandwidth VoIP telefonisüsteem on taskukohane äritelefonilahendus, mis mahub hõlpsasti igasse eelarvesse.
Soovitatav täiustatud telekommunikatsiooni funktsioonide poolest
Bandwidthi API liidesed muudavad hääl-, sõnumside- ja 112-juurdepääsu tarkvarasse ja rakendustesse manustamise lihtsaks.
Põhifunktsioonid
Bandwidth VoIP virtuaalne telefonisüsteem eristab end oma teenustes API manustamise kasutamisega.
Funktsioonid sisaldavad:
- Vestlus ja sõnumside
- API disain
- SIP kanalid
- Kõneposti transkriptsioon
- IVR ja häältuvastus
Plussid
- Lihtne numbrite portimine
- Lihtne telefoninumbreid leida
- Madalamad määrad
Miinused
- Funktsioonide puudulikkus
- Juhtpaneel võib keeruline olla
- Kriitiliste probleemide korral võib toe vastus puudulik olla
Hind
Bandwidth pakub hääle API-t ja sõnumside API-t minuti või 100 tähemärgi määraga. Olemas on ka tasuta versioon ja tasuta prooviversioon.
19. Ringover
Ringover VoIP telefonisüsteem loodi selleks, et võimaldada ettevõtetel ja kasutajatel kasutada uusimat interneti tehnoloogiat, kulutamata uuele riistvarale palju raha.
Soovitatav Euroopa kõnedeks
Ringover haldab oma ühenduse kvaliteedi parandamiseks enam kui 20 esinduspunktist koosnevat võrku üle Euroopa.
Põhifunktsioonid
Ringover võimaldab VoIP telefonidel tehniliste raskuste korral arvutite või muude seadmete vahel vahetada, eristades end teistest pakkujatest.
Funktsioonid sisaldavad:
- Videovestlus
- Tekst kõneks
- Kõnede salvestamine
- Kõnepost
- Videokonverentsid
- Kaugtugi
Plussid
- Kasutatav igal pool
- Tasuta rahvusvahelised ja UK kõned
- 100% veebipõhine
Miinused
- Viivitus vestluses
- Halva WiFi ühenduse korral võib selgusest puudu jääda
- Makseviisid võivad olla keerulised
20. Skype for Business
Skype’i ärirakendus pakub konverentskõnede ja kiirsuhtluste funktsioone, mis võimaldavad ettevõtte tasemel telefoniteenuseid.
Soovitatav hübriidmajutamise poolest
Microsofti Skype’i ärirakendust saab juurutada kohapealsetes andmekeskustes, hostitud pilvandmekeskuses või nende kahe hübriidina.
Põhifunktsioonid
Skype’i ärirakendus erineb teistest teenusepakkujatest, kuna nad pakuvad Teie telefonisüsteemides skype’i kõnesid.
Funktsioonid sisaldavad:
- Videokõned
- Nutikas sõnumeerimine
- Ekraani jagamine
- Privaatsed vestlused
- Häälkõned
- Kõnede salvestamine
Plussid
- Vestluse funktsionaalsus
- Grupifunktsioonid
- Audio ja video funktsioonid
Miinused
- Probleemid kõnede kvaliteediga
- Probleemid konverentsiruumide integreerimisel
- Puudub klienditeenindus
Haven't found the right solution yet?
LiveAgent may offer the best features for you too, so why not try it now?
VoIP süsteemi demoversioon
Demoversioonid võimaldavad Teil proovida VoIP süsteemi või kõnekeskuse süsteemi ilma kohustuste või trahvideta, kui otsustate, et teenus Teie vajadustele ei sobi. Enamik ettevõtteid pakub oma demoversiooni tasuta. Seega saavad potentsiaalsed kliendid nende toodet testida ilma lepingut allkirjastamata või tasu maksmata. Demoversioonide abil on klientidel lihtne oma pakkumisi konkurentide omadega võrrelda. Demoversioonid ei paku alati kõiki saadaolevaid funktsioone olenevalt süsteemist.
Prooviversiooni VoIP telefonisüsteemi eelised
Tasuta prooviversioonide suurim osa on see, et need on tõeliselt tasuta. Te ei pea maksma teenuse eest, mida Te ei kasuta, ega isegi kulutama oma raha süsteemile enne, kui teate, kas ettevõtte teenused vastavad Teie vajadustele. Nii saate teada, mis võiks Teile paremini sobida. Tasuta prooviperiood võib kesta piiratud aja või olla igavesti tasuta, kui otsustate kasutada ettevõtte teenuseid kõigi teiste proovitud teenuste asemel.
Lõpetuseks
Teie VoIP telefonisüsteem on Teie ettevõtte oluline osa. See aitab Teil klientide, töötajate ja müüjatega igapäevaselt suhelda. Loodame, et oleme andnud Teile ülevaate 20 parimast VoIP telefonisüsteemist ja integratsioonist. Need on mõned suurepärased tööriistad, mis aitavad Teie ettevõttel kasvada ja areneda, säästes samal ajal raha IP kõnede kuludelt. Teile sobiva VoIP tarkvara valimiseks peaksite kaaluma mitmeid tegureid, nagu riistvara, tarkvara, makseplaanid ja praegused ärivajadused.
Frequently Asked Questions
What is a VoIP phone system?
A VoIP phone system is a telephone system that uses voice over internet protocol to make and receive calls. This allows cheaper long-distance rates because all calls are routed through the internet instead of being carried by traditional methods. Since many people have broadband connections to the internet these days, this service has become very common due to its low cost compared to standard landline phones.
How does a VoIP phone system work?
VoIP systems work by sending all spoken words into a microphone on a PC or laptop to a sound card with software attached. When a person speaks into their speakerphone or headset, their voice signal gets sent across the internet. With a mixture of other features, VoIP software can meet your business's phone needs.
What are the reasons for using a VoIP phone system?
There are many reasons to use a VoIP phone system. Whether it's for business or personal use. Companies can benefit from the flexibility, affordability, and overall savings that come along with using a VoIP phone system through: Easier collaboration; Reduced costs; Information security; Reduced hardware needs and Multi-channel communications.
How to choose the best VoIP phone system?
Choosing a VoIP phone system is based on the business's infrastructure, the number of employees, and how often they work is a smart move. Smaller companies may not want or need complex systems. In comparison, larger companies might wish to have more advanced features for their phone systems. For many businesses, less expensive plans will do all that's necessary. It's essential to choose a solution based on your company's needs rather than price alone.
What is the best VoIP phone system?
LiveAgent is one of the top help desk software with VoIP integrations available, according to Capterra and G2. It is straightforward to set up and doesn't require any on-site hardware or third-party connections.
The benefits of using a VoIP phone system?
VoIP phone systems allow for lower costs than traditional telephone services. You can reduce international rates by using an IP-based system instead of the geographically limited public switched telephone network. VoIP phone systems offer low-cost benefits and other cost-saving features such as auto-attendants, voicemail transcription services, call recording options, and conference calling.
What are the requirements for setting up a VoIP phone system?
Each VoIP phone needs a built-in IP address that is compatible with the network. Internet access is required for proper communication with other phones on the system. Call control needs to be handled by a server application that supports web services communication, including SIP.
How much does a VoIP phone system cost?
The cost of a VoIP phone system is generally anywhere from $50 to $200 for a SIP phone. Additional factors such as the number of phones and licensing will also determine the cost of your VoIP phone system.
Jaga seda artiklit
Avasta VoIP-teenuse pakkuja valimise eelised ja puudused ning saa teada, kuidas VoIP võib olla kuluefektiivne, pakkuda paremat helikvaliteeti ja täiustatud funktsioone. Ideaalne juhend ettevõtetele, kes soovivad parandada oma telefoniside süsteemi. Alusta tasuta prooviversiooni ja koge kvaliteetset kliendisuhtlust LiveAgenti kaudu!
Avasta VoIP telefoniteenuse eelised ja puudused, ning õpi, kuidas see töötab. Kasuta VoIP-i oma kodus või ettevõttes, et teha rahvusvahelisi kõnesid ja säilitada oma telefoninumber. Saa teada, millist varustust on vaja ja kuidas alustada VoIP-teenuse kasutamist lihtsate sammudega. Liitu meiega ja alusta oma tasuta konto loomist juba täna!
12 parimat kontaktkeskuse tarkvara teie ettevõttele 2024. aastal
Avastage 2024. aasta parimad kontaktkeskuse tarkvaralahendused, mis aitavad teie ettevõttel saavutada sujuva ja tõhusa klienditeeninduse. Meie põhjalik juhend tutvustab 12 parimat tarkvara, nende funktsioone ja kuidas need suurendavad teie kasumit. Leidke oma ettevõttele ideaalne lahendus ja täiustage kliendikogemust!