Olgem hetkeks ausad. Klienditeenindaja töö võib teid emotsionaalselt ja füüsiliselt kurnata. Lisage madalamad palgad ja teid saab nüüd pidada tõeliseks klienditeeninduse võitlejaks.
Klienditoe agendiks olemine ei ole kerge töö, isegi kui olete meister sel erialal. Iga päev on aga uus võimalus õppida, sest igal minutil võib kokku puutuda uue olukorra/väljakutsega.
Mõnikord võib tunduda, et kliendid unustavad, et ka klientide esindajad on inimesed. Mõistame, et olete vihane ja pettunud, kuid soovime teid aidata.
Ma mõtlen, et on teatud olukordi, kus tahad lihtsalt karjuda, ja motiveerida end rahulikuks jääma on tõeline väljakutse!
Kui olete kliendiesindaja, kes otsib klienditeeninduse meeme, et leevendada oma päeva, saame sellest aru. Siiski tahaksime näidata klienditeeninduse meemide teist vaatenurka. Kuigi need võivad praegu olla naljakad, on igast olukorrast/klienditeeninduse meemist võimalus õppida.
Selle tulemusena sooviksime allolevas kolmes halva klienditeeninduse meemis näidata, kuidas iga olukorda õigesti käsitleda.
3 kliendimeemi – 3 olukorda – 3 õppekohta
1. Olukord
Siin on üsna korduv olukord, kus klient ei ole teatud teabest teadlik. Peened trükised võivad mõlemale poolele meelehärmi tekitada. Olete võib-olla juba saanud oma piletihaldustarkvarasse teate peene kirja kohta. Kuid proovige panna end oma kliendi kingadesse. Kuidas sa end tunneksid? Võite tunda ettevõtte suhtes kahtlust, usaldamatust ja üldist hämarust. Pidage meeles, et empaatia kliendi vastu kuulub endiselt suurepärase klienditeenindaja kõige olulisemate oskuste hulka.
2. Olukord
Püüdke alati arvestada kliendi hetkeliste tunnetega. Veelgi olulisem on meeles pidada, et teie ülesanne on olukorda leevendada ja mitte klienti veelgi vihasemaks ajada. Siin on meie mõned näpunäited olukorra leevendamiseks;
Kõigepealt hingake sügavalt sisse ja mõistke, et olukord ei ole isiklik. Järgmine samm on kuulata, laske kliendil teile kõik ilma vahele segamiseta ära rääkida. Tänu sellele aitab see olukorda paremini mõista või vähemalt klient tunneb end ära kuulatuna. Mõnikord pole vaja muud, kui tähelepanelikult kuulata ja vabandust paluda. Veenduge, et tunnistate probleemi ja annate nõu või pakute lahendust. Võimalusel pakkuge rohkem lahendusi, et leida oma kliendi vajadustele parim.
3. Olukord
Parim viis sellele olukorrale lähenemiseks on kliendi mõistmine. Ärge kasutage oma asjatundlikkuse näitamiseks žargooni ega tehnilisi termineid, pigem kasutage kõnepruuki iga kliendi jaoks vastavalt. Kui aga peate kasutama teatud terminoloogiat, defineerige see kõigepealt. Ärge tehke oletusi.
Jällegi peate mõistma, et kõigil ei ole sama taust kui teie ümber olevatel inimestel. Seega esitage küsimusi ja määratlege, mida on vaja selgitada. Lisaks, kui teil on vaja mõnda keerulist asja selgitada, jagage teema kindlasti väiksemateks tükkideks ja mainige ainult kliendi jaoks asjakohast teavet.
Lõpetuseks
Headus tuleb alati kasuks. Võtke neid halbu klienditeeninduse meeme kui motivatsiooni, et olla iga päev pisut parem. Kuid kui teete aegajalt mõne vea, naerge selle üle ja püüdke järgmisel korral paremini.
Ja väike boonus teile! Oleme koostanud 15 GIF-i, millega iga klienditoe agent võib samastuda! Veenduge, et te ei jää neist ilma ja ärge unustage neid oma armastatud kolleegidega jagada!
Did you know that losing enthusiasm for your job can be a sign of burnout?
If you are a manager trying to prevent this, consider a help desk solution with gamification to motivate your agents daily.
Jaga seda artiklit
Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara
LiveAgent pakub tõhusat sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara, mis koondab kõik teie brändi sotsiaalmeedia teavitused ühte universaalsesse postkasti. Hallake hõlpsasti Facebooki, Instagrami, Twitteri, Viberi ja WhatsAppi taotlusi ilma paigaldustasuta ning vajaduseta krediitkaardi järele. Alustage 14- või 30-päevase tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeeninduse tase uutele kõrgustele. Liituge paljude rahulolevate ettevõtetega, kes usaldavad LiveAgenti, ja nautige 24/7 kliendituge.