Kiirsuhtlusrakendused on tänapäeval populaarsed. WhatsApp on olnud klienditeeninduse ja kliendisuhtluse valdkonnas uskumatult populaarne. Selles artiklis arutame, kuidas meie LiveAgentis kasutame WhatsAppi suhtluse ja üldise kliendikogemuse parandamiseks.
Miks LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi
WhatsAppi, Facebook Messengeri või sarnaste rakenduste kasutamisel on klientidel reageerimismäära osas teatud ootused. Kuna suhtluse olemus on põhiliselt kiirsuhtlus, ootavad nad õigustatult kiiremaid vastuseid kui e-posti kasutades. Teisest küljest mõistab enamik kliente, et reageerimisaeg on siiski aeglasem kui reaalajas vestluse kaudu suheldes.
Näiteks klienditeenindusagendiga edasi-tagasi meilimisel peate kirjutama pikki sõnumeid, mis sisaldavad võimalikult palju teavet. On tõenäoline, et saate kõik esimesel katsel selgitatud, kuid sagedamini saate tagasi meili, mis nõuab täiendavaid üksikasju, mille puhul te isegi ei teadnud, et neist kasu võib olla.
Kiirsuhtlusel on kliendipäringute käsitlemisel väga praktiline eesmärk. Seda tüüpi suhtlus võimaldab klientidel vahetada klienditoe esindajatega osalise teabega lühisõnumeid. Kuigi vestlus ise võib koosneda suuremast arvust sõnumitest, kulgevad need loomulikumalt. Nad on tavaliselt ka vabamad ning paljude meelest sõbralikumad ja vastutulelikumad.
Seda väga spetsiifilist kliendisuhtluse viisiga tuleb arvestada WhatsAppi rakenduse sarnase klienditoe kanali seadistamisel.
Millised on selle kanali piirangud?
- WhatsAppi integreerimise kaudu saate klientide sõnumeid vastu võtta ja vastata neile 24 tunni jooksul. Kui soovite alustada uusi vestlusi või vastata 24 tunni pärast, on vaja luua WhatsAppi sõnumimalle.
- Sama numbri (sama kliendi) sõnum saadetakse alati samale piletile (sama käitumine nagu WhatsAppi mobiilirakendusel), välja arvatud juhul, kui vana pilet koos eelmise suhtlusega kustutatakse.
- Pole täpsustatud leht (Start URL), millelt nad suhtlust alustasid või kust nad meie kontaktteabe said (nagu vestluse või kohaliku kontaktividina puhul).
Meie toimime järgmiselt
- Meie veebisaidil on reaalajas vestluse vidin ning WhatsApp ja Facebook Messenger. Nii saavad kliendid otsustada, millist suhtluskanalit nad eelistavad.
- Oleme integreerinud eri müügiosakondade jaoks eraldi WhatsAppi numbrid, et kliendid teaksid, kellega nad ühendust võtavad.
- Vestlustega töötavad agendid saavad nüüd vaid ühe klõpsuga piletiekraani piletifiltrilt vaadata kõiki WhatsAppi kanali kaudu loodud pileteid.
- Oleme loonud eraldi SLA, mille esimesele ja järgmisele sõnumile vastamiseks on aega 1 tund.
- Kui WhatsAppi pilet ootab vastust kauem kui paar tundi, määrame võrgus olevate agentide teavitamiseks ajareegli, et saaksime säilitada kõrgemat reageerimissagedust ja vältida 24-tunnise piirangu ületamist.
- Oleme seadistanud WhatsAppi sõnumimallid, nii et kui mõni pilet jõuab 24-tunnise piiranguni, saab siiski kliendiga ühendust võtta, kasutades eelnevalt klienditoe teenuste puhul, millel pole ööpäevaringset katvust nagu meil.
Meie protsess
- Kuna WhatsAppi piletitel on lühike SLA, jõuavad need agentideni varem kui muudest allikatest pärit piletid. Kui aga meeskond vestlustega ei tööta, peaksid nad WhatsAppi piletid piletifiltri abil (allikas=WhatsApp) hankima.
- Niipea kui WhatsAppi piletile vastatakse, peaks agent hoidma seda vahekaardil, nii et kui klient vastab lühikese aja jooksul, saab sama agent tagasi kirjutada. Selle tulemusena kogeb klient sujuvamat suhtlust.
Integrate WhatsApp with your help desk and improve response time
Build customer relationships and get a competitive edge with our WhatsApp integration. Try our free 30-day trial today and improve your help desk!
Jaga seda artiklit
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!