Tere tulemast selle kuu LiveAgenti värskenduste postitusse! Oleme põnevil, et saame teiega jagada LiveAgenti juunikuiseid uuendusi. Hoides oma pühendumust pidevalt täiustada teie kogemust, oleme loonud mitmeid täiustusi ja parandusi, mis meie arvates suurendavad oluliselt teie meeskonna tõhusust ja teie klientide kogemust. Jääge meiega, sest me sukeldume kõikidesse neisse uuendustesse.
Piletite eksportimisel kasutati agendi aegade asemel konto aegu
Kui ekspordite pileti HTML või PDF vormingusse, olid eksporditud failis kuvatavad ajad valed. Seda seetõttu, et ajad eksporditi andmebaasis määratud konto ajavööndi alusel, samas kui paneelis kuvatakse ajad õigesti vastavalt sellele ajavööndile, mis on määratud pileti eksportinud agendi arvutis. Selle paranduse abil ühtlustatakse ajad uuesti, nii et paneelis ja eksporditud piletil kuvatakse sama aeg.
Täiustasime teksti kontrasti Material teemas, et parandada loetavust.
Varasemalt oli agentide sõnumites Material teema hallil taustal halli teksti kontrast liiga nõrk ning saime mitmeid kaebusi klientidelt madala kontrasti kohta. Oleme sellest ajast alates muutnud teksti värvi tumedamaks ja paremini halli taustal nähtavaks.
Aegu kuvatakse nüüd mitmetes paneeli jaotistes korrektselt
Meie arendajad parandasid LiveAgenti paneeli mitmete jaotiste kuvatavaid aegu, näiteks agentide edetabeli aruandes või auditilogis, kuna ei järgitud konto ajavööndit. Samuti parandas see bännimisfunktsiooni, sest varasemalt ei kuvatud konto ajavööndit õigesti. Nüüd on ajad taas õigesti kuvatud.
E-kirjade toomine loob piletid õigesti
E-kirju, mis sisaldasid päist “Precedence: bulk”, ei saanud LiveAgenti õigesti tuua või kui need toodi, siis loodi vaid tühjad piletid, kuna koodis olev fetch bulk ja junk emails seadete loogika oli pööratud. Meie arendajad parandasid selle ja nüüd töötavad Fetch Bulk/Junk mail sätted Seadistamine > E-post > E-posti seadetes jälle korrektselt.
Kõned ei helise enam pausil olevatel agentidel
Agentidel esines probleem, kus kõne võis neil pausil olla heliseda, ja ainult paneelist välja logimine aitas olukorda lahendada. Probleemi põhjustas meetod, mida kasutati agentide staatuse uuendamiseks andmebaasis, mis kasutas valesti vananenud agentide “online” staatust. Meie meeskond tuvastas ja likvideeris selle probleemi, tagades et agendid ei pea pausil olles enam katkestusi taluma.
Täiustatud Tumesinise teema kujundus parandab sisu nähtavust.
Tumesinise teema kasutajatel oli raskusi kohandatud pistiku poolt täidetud sisu nägemisega pileti detailide jaotises, kui sisu sisaldas ainult teksti ilma taustata. Lisasime kohandatud pistiku iFrame-le vaikimisi taeva sinise taustavärvi.
Lahendati sildi usaldusväärsus API kaudu
Sama API v3 PUT päringu api/v3/tickets/{ticketId} täitmisel siltide lisamiseks lisati ekslikult ja eemaldati sildid mitu korda igal täitmisel. Meie arendajad tegelesid selle probleemiga ja lahendasid selle, tagades et API lisab sildid piletitele õigesti ilma siltide tahtmatu eemaldamiseta iga täitmise ajal.
Parandati piletikoodi serverisisene viga
Kasutades API v3 PUT päringus /api/v3/tickets/{ticketId} piletikoodi (XXX-XXXXX-XXX) asemel piletinumbrit (xx0xxx0x), saadi vastuseks veateade 500 sõnumiga “Internal server error: Failed to get Ticket Tags”. Probleem lahendati ja piletikoodi kasutamine on taas saadaval.
Parandati ühendatud piletite toomine
Kliendid ei saanud API v1 kaudu piletite sõnumeid pileti ühendamisel taastada, saades veateate “Üks või mitu parameetrit on valesti”. Arendajad parandasid selle probleemi.
Tagastussõnum on õigesti lisatud ainult seotud piletiüksustele
Tagastussõnumid (teated, kui e-kirju ei õnnestunud kohale toimetada) lisati ekslikult mitteseotud piletitele, kui tagastussõnum saadi vastusena automaatselt saadetud e-kirjale, mis ei olnud piletil nähtav. Sellest tekkiva segaduse tõttu oleme selle probleemi nüüd lahendanud, tagades et tagastussõnumeid ebaõnnestunud e-kirjade kohta ei lisata enam mitteseotud piletitele.
Facebooki lehtede aktiveerimine ja ühendamine on lahendatud
Mõnedel klientidel oli raskusi oma Facebooki lehedet aktiveerisime või ühendamisega, kuna ilmnesid veateated “Facebooki lehekülge ei aktiveeritud. Veateade: Facebooki vastuse viga. Puuduvad nõutavad väljad: edukus” või “Facebooki lehekülgi ei saa laadida. Veateade: puudub nõutav väli: access_token”. See probleem lahendati ja lisati ka muid logifunktsioone, et jälgida selliseid vigu.
Agentide sisselogimised ja teabe/seadete värskendused on parandatud
Mõned agendid ei saanud oma kontodele sisse logida või administraatorid ei saanud oma konto teavet/seadeid värskendada, saades veateate „Agenditeenust ei leitud”. Probleemi põhjustas agendi lisamata jätmine andmebaasi agentide hoidlasse. Meie meeskond tegeles selle probleemiga ja see on nüüdseks parandatud.
Täiustati manuste funktsionaalsust “Ticket Attachments Management” pistikprogrammis.
Vanu piletite manuseid ei saanud hiljutiste ümbertöötluste tõttu piletimanuste halduse pistikprogrammi kaudu kustutada. Meie arendajad eemaldasid vana pistikprogrammi ja juurutasid selle asemel uue paneeli piletite üksikasjade jaotisesse, kuhu eelmine pistikprogramm paigutati, mis võimaldab klientidel nüüd kõiki manuseid näha ja kustutada.
Kõnede salvestised ja piletite märkmed on nüüd õigesti ühendatud
Mõned kliendid võisid kogeda probleemi kahe pileti ühendamisel. Probleem oli selles, et kui agent üritas ühendada piletit A piletiga B, siis piletilt A salvestatud kõned ja märkused ei jõudnud piletile B. Probleem on nüüd lahendatud ja piletid ühendatakse õigesti.
Paremalt vasakule tekstisuunaga keelte menüüpaneeli kuvatakse jälle õigesti
Kliendid, kellel on LiveAgenti paneelid keeltes, kus teksti suund oli määratud paremalt vasakule, ei näinud paneeli menüüd ja alammenüüd. Meie arendajad on selle parandanud ja puuduvad paneelid on nüüd taas nähtavad.
Sellega lõpetame oma peamised uuendused, mida soovisime esile tõsta, lisaks mitmetele disaini ja jõudlusega seotud probleemide lahendustele ja ümberkorraldustele. Meie meeskond tegeleb ka aktiivselt SLA ümberkorraldamise ja AI integreerimisega, seega hoidke silma peal meie tulevastel värskendustel, et avastada põnevaid arenguid, mille oleme LiveAgenti jaoks kavandanud. Täname teid, et olete meiega sellel pideval täienemise teekonnal.
Improve your sales communication
LiveAgent empowers your sales team to deliver personalized and timely interactions. From lead generation to deal closure, LiveAgent enables seamless collaboration, efficient communication, and increased conversions.
Jaga seda artiklit
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!