Uskumatu kasutajatoe tarkvara leidmine on lihtne. Turul on palju kandidaate, eks? Kuid kas leiate taskukohase se, mis kontrollib kõiki lahtreid?… Uurige Rohkem
E-postist on saanud universaalne suhtluskanal, mis sulandub peaaegu kõikidesse tööalastesse ja isiklikesse voogudesse. Hämmastav on see, et hinnanguliselt kasutab meiliteenuseid… Uurige Rohkem
Zendesk on populaarne klienditoe lahendus. Oma laia valiku funktsioonidega, sealhulgas piletisüsteemi ja teadmiste haldamisega, on Zendesk klienditeeninduse valdkonnas suur tegija.… Uurige Rohkem
Tänapäeva ärimaailmas on erakordne klienditeenindus võtmetähtsusega. Freshdesk, valdkonna suur konkurent, on klienditoe platvorm, mida ettevõtted kasutatavad klienditeeninduse haldamiseks. Kuigi Freshdesk… Uurige Rohkem
Tere tulemast meie igakuise ajaveebi jaanuarikuu väljaandesse. Astuge meie virtuaalsesse värskenduste ruumi, kus oleme loonud hulga uusi funktsioone ja täiustusi,… Uurige Rohkem
Klienditeeninduse dünaamilises maailmas on jaht tõhususe ja tulemuslikkuse järele lõputu. Tänu muljetavaldavale üldisele klienditoe lahenduste pakkumise määrale, mis on umbes… Uurige Rohkem
Tere ja head uut aastat! Astudes uude aastasse, on meil hea meel kutsuda teid tutvuma meie LiveAgenti värskenduste viimase väljaandega.… Uurige Rohkem
Tere tulemast selle kuu LiveAgenti värskenduste postitusse! Oleme põnevil, et saame teiega jagada LiveAgenti juunikuiseid uuendusi. Hoides oma pühendumust pidevalt… Uurige Rohkem
Twitter värskendas hiljuti API v2 juurdepääsu tasustamise struktuuri, mis tõi kaasa erinevate Enterprise variatsioonide hinna tõusu enam kui 40 000… Uurige Rohkem
Viimastel aastatel on üha rohkem kliente kolinud veebi, mis tähendab, et ettevõtted peavad kohandama oma äristrateegiat, et tulla toime kõigi… Learn More
Kiirsuhtlusrakendused on tänapäeval populaarsed. WhatsApp on olnud klienditeeninduse ja kliendisuhtluse valdkonnas uskumatult populaarne. Selles artiklis arutame, kuidas meie LiveAgentis kasutame… Learn More
WhatsAppi kasutamine klienditeeninduses on suurepärane viis otsesuhtluse kanali loomiseks teie ja klientide vahel. Rakendused, nagu WhatsApp ja WhatsApp Business, on… Learn More
Kõnekeskuse numbrivalijad on tuntud ka kui väljaminevad numbrivalijad, automaatsed numbrivalijad või müügi numbrivalijad. Viimaste aastate jooksul on numbrivalijad muutunud kõigi… Learn More
VoIP telefonisüsteemid on arvutipõhised telekommunikatsiooniteenused, mis võimaldavad kasutajatel teha häälkõnesid tavatelefoni asemel läbi interneti. Parimaid VoIP telefonisüsteeme saab hõlpsasti konfigureerida… Learn More
Kui otsite võimalust klientide rahulolu ja üldise kogemuse suurendamiseks, on CRM tarkvara teie ettevõtte jaoks hädavajalik tööriist. Müügi osas aitab… Learn More
Olenemata sellest, millist tüüpi ettevõtet te juhite, on üheks olulisemaks eduteguriks tagada, et teie kliendid saaksid vajalikku tuge. Kui teie… Learn More
Enamik meist pigem ei tunnistaks, et katkestusi ja intsidente juhtub sagedamini kui tahaksime, eriti töökeskkonnas – ja paljudel juhtudel on… Learn More
Ajal enne internetibuumi, saatsid ettevõtted klientide rahulolu mõõtmiseks ja tagasiside saamiseks küsitlusi e-maili teel või postiga. Miks? Sest isegi klientide… Learn More
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.