Kui otsite võimalust klientide rahulolu ja üldise kogemuse suurendamiseks, on CRM tarkvara teie ettevõtte jaoks hädavajalik tööriist. Müügi osas aitab see jõuda kõige pöörasemate unistusteni.
Kui olete ettevõtte omanik ja te ei kasuta veel CRM-tehnoloogiat ning soovite müüki CRM-i kujul suurendada, on see artikkel teie jaoks. Lisaks müügi suurendamisele aitab teie ettevõtte jaoks parima CRM tarkvara leidmine teil luua ja säilitada häid kliendisuhteid.
Mis on CRM tarkvara?
CRM tähistab kliendisuhete haldust ja see on strateegiate ja programmide kogum, mida kasutatakse kliendisuhete haldamiseks. CRM tarkvara on teatud tüüpi kliendiandmete haldustööriist, mis aitab ettevõtetel kliendisuhtlust ja -profiile koguda, korraldada ja neile juurde pääseda.
Korrapärastatud tarbijate üksikasjad teie käeulatuses võimaldavad teil tõhusalt pakkuda oma klientidele suurepärast kogemust.
Miks kasutada oma ettevõttes CRM tarkvara?
Üha rohkem ettevõtteid kasvab ja konkurents muutub iga päevaga karmimaks. Sellegipoolest on vaieldamatu, et teie ettevõte vajab kindlat strateegiat müügi kasvatamiseks ja kontaktide säilitamiseks.
Siin tuleb kasuks CRM tarkvara.
Siit leiate mõned usaldusväärse CRM tarkvara kasutamise peamised eelised:
1. Analüüsib kogutud teavet toodete ja teenuste kohta
Spetsiaalselt klientidele mõeldud veebipõhised andmebaasisüsteemid on tõusuteel. Üldiselt illustreerib see kasv, kuidas juurdepääs klientide teadmistele on iga ettevõtte kasvu ja edu jaoks ülioluline.
CRM tarkvara säilitab üksikasjalikku teavet kogu klienditeekonna kohta ja pakub praktilisi teadmisi teie äri strateegia uuendamiseks. See analüüsib teie organisatsiooni klientidelt kogutud andmeid toodete ja teenuste kohta.
Salvestatud andmete abil saate rohkem teada oma klientide vajaduste ja eelistuste kohta konkreetse toote või teenuse suhtes. CRM-tarkvara võimaldab ettevõtetel kasutada klientide teadmisi oma toodete ja teenuste täiustamiseks ning julgustab teie müügimeeskonda seda kui kasulikku tööriista omaks võtma.
Reaalajas analüütika ja üksikasjalike reageerimismäärade andmete kaudu annab CRM-tarkvara praktilisi teadmisi äripakkumiste täiustamiseks ja jälgib ka üldist jõudlust.
2. Teeb parima kliendikogemuse loomise lihtsamaks
Parimad kliendihaldusjuhid ütlevad, et positiivne kliendikogemus on iga edu sooviva ettevõtte või organisatsiooni jaoks ülioluline. Iga ettevõtte põhirõhk on klientide rahulolu tagamisel, et nad saaksid uuesti tagasi tulla. CRM tagab selle sujuvalt!
Kliendi profiili täieliku ülevaate abil on lihtsam täiendada ja isikupärastada kliendisuhtlust ning parandada nende kogemust. CRM-id pakuvad teile parima kliendikogemuse loomiseks ühtset platvormi.
3. Võimaldab mõõta klientide rahulolu
CRM tarkvara kasutab kliendirahulolu skoori, mis mõõdab, kui rahul on teie kliendid konkreetse toote või teenusega.
Teie klientide vajadused on erinevad ja CRM tarkvara andmebaas aitab teil neid jälgida. Nii lahendate klientide nõuded kiiremini ja suudate neile pakkuda optimaalseid lahendusi. See annab ülevaate ja võimaluse oma protsesside täiustamiseks. Täites klientide vajadusi, tõuseb ka klientide rahulolu tase.
4. Tõstab klientide hoidmist
Tarbijate lojaalsuse statistika näitab, et uute klientide hankimine maksab ettevõtetele viis korda rohkem kui juba olemasolevate klientide säilitamine. Parim osa on see, et teie hoidmise määra 5-protsendiline tõus võib teie kasumimarginaale tõsta vähemalt 25 protsenti.
Ainult 18 protsenti ettevõtetest prioriseerib klientide hoidmist, mis tähendab, et saate seda ära kasutada ning oma ära õitsema panna. Kliendisuhete haldamise tööriistana pakuvad CRM-id kasutajatele sageli kõiki vajalikke tööriistu klientide kaasamise parandamiseks.
Lisaks koguvad nad olulisi andmeid klientide käitumise kohta ja annavad teile praktilisi teadmisi kliendikogemuse parandamiseks. Nii saate tagada, et teie kliendid on väga rahul ja valmis teiega äri jätkama.
5. Aitab täiustada teie tooteid ja teenuseid
CRM-tarkvara pakutavate teadmiste põhjal saate teada, milliseid maitseid ja eelistusi teie kliendid otsivad.
Improve your services
LiveAgent helps you boost customer retention and measure their satisfaction, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Millised on CRM-tarkvara tüübid?
CRM tarkvarasüsteemid pakuvad põhilisi funktsioone, nagu turundus- ja müügitööriistade armatuurlaud tarbijate teekondade jälgimiseks ja kliendiprofiilide andmebaas.
Vaatame viit kõige levinumat CRM tarkvarasüsteemi tüüpi.
Operatiivne CRM
CRM on süsteem, mida kasutatakse kliendi suhtluse selgitamiseks. Samuti toetab see teie organisatsiooni müügi- ja turundusfunktsioone ning teenuste automatiseerimist. Lisaks sisaldab see automatiseerivaid tarkvaratööriistu, mida ettevõte saab kasutada kliendile suurepärase klienditeeninduse pakkumiseks.
Operatiivne CRM keskendub kvaliteetsele klienditeenindusele ja pakub sageli vajalikke tugitööriistu erinevatele äriprotsessidele, nagu müük ja turundus, tagades et need kõik töötavad parema klientidega suhtlemise nimel. Üks selline klienditoe tööriist, mida saab integreerida operatiivse CRM-iga, on IT kasutajatoe piletisüsteemi tarkvara, mis lihtsustab kliendi murede ja probleemide lahendamist.
Koostööpõhine CRM
Koostööpõhine CRM, nagu see ka kõlab, teeb koostööd äriorganisatsiooni paljude harude vahel. Tarkvara hõlbustab suhtlust teie organisatsiooni erinevate osakondade vahel, nagu finantsosakond, turundusosakond, müük ja klienditeenindus.
Koostööpõhist CRM-i kasutades saab ettevõte paremini mõista oma klientide ostuharjumusi. Nii saate silmapilkselt ning hõlpsasti jagada klienditeavet erinevate osakondade vahel.
Koostöö CRM koondab andmed, kliendid ja strateegiad, et teie ettevõte pakuks oma klientidele parimat teenust ja hoiaks neid paremini.
Koostööpõhist CRM-i saab veel jagada kahe aspekti alusel:
- Interaktsioonihaldus – tegeleb kliendisuhtluse jaoks suhtluskanalite kujundamisega. Suhtlemine toimub vastavalt kliendi eelistustele.
- Kanalite haldamine – suurendab nende vahendite võimsust, mille kaudu kliendid ettevõtteni jõuavad ja vastupidi.
Analüütiline CRM
Analüütilise CRM-i peamine eesmärk on uurida väärtuslikke kliendiandmeid. Andmete kogumine võib olla lihtne, kuid tõeline väljakutse on see, kuidas seda teavet oma organisatsiooni hüvanguks kasutada, ja siin tuleb mängu CRM.
Analüütilised CRM-id pakuvad sageli organisatsioonidele praktilist platvormi andmete analüüsiks ja klientide ülevaateks, mis mõjutavad müügimäärasid. Seda tüüpi CRM tegutseb organisatsiooni tagumises kontoris ega tegele otseselt kliendiga. Analüütiline CRM kasutab selliseid funktsioone või tööriistu nagu andmekaeve, turunduse ja müügitegevuse optimeerimine, veebipõhine analüütiline töötlemine ja uued müügivõimalused.
Strateegiline CRM
Strateegilise CRM-i eesmärk on koguda ja täiendada teadmisi tarbijate kohta. Seda tüüpi CRM seab esikohale tarbijad. Strateegiline CRM hõlmab peaaegu kõiki ettevõtte osakondi, nagu müük, turundus ja tootmine. Seetõttu on ülioluline hankida tuge ja kasutada nende tagasisidet selle strateegiate kindlaksmääramisel.
CRM püüab pidevalt klientide kohta rohkem teada saada, et pakkuda nende eelistustele parimat hinna- ja kvaliteedivalikut.
Kampaaniajuhtimise CRM
Kampaaniajuhtimise CRM on ettevõtte turundusstrateegia süda. Kampaania haldamise protsessis keskendutakse peamiselt klientide nõudmistele.
Seda tüüpi CRM tagab, et kliendid saavad pidevalt asjakohast teavet, mis on suunatud nende konkreetsetele vajadustele. Saate kasutada säärase CRM-i suurepäraseid reklaamisätteid ja suunata selle tarbijatele digitaalsete väljundite, näiteks e-kirjade, teleturunduse, postituste või isegi otsekõnede kaudu. Kõik oleneb sellest, millist kanalit tarbija eelistab.
Kampaaniajuhtimise CRM tagab müügi tõuke ja julgustab uusi potentsiaalseid kliente teie ettevõtte poole pöörduma.
Kuidas valida parim CRM tarkvara?
Kuna CRM-i valikuid on nii palju, kuidas leida oma ettevõttele parim? Arusaadavalt võib tarkvara valimine nii suure teabe hulgast olla ärevust tekitav ja üle jõu käiv.
Ärge muretsege. See artikkel aitab teil valida oma ettevõtte jaoks kõige paremini sobiva CRM-lahenduse.
Enne kui teete valiku, millist CRM-tarkvara kasutada, peate arvestama järgmisega. Esiteks tuleb mõista, mida teeb CRM-tarkvara ja kuidas see teie ettevõttele kasu võib tuua. Järgmisena tuleb kontrollida igat tüüpi CRM-lahenduse tööriistu ja funktsioone. Hinnates oma ettevõtte vajadusi, suudate kindlaks teha, millised funktsioonid on kõige kasulikumad.
Seejärel kontrollige enne pikaajaliste kohustuste võtmist, kas selle hind vastab teie eelarvele.
Mõned põhifunktsioonid, mis ühel heal CRM-tarkvaral peaksid olema, on järgmised:
Kuna kõik on digitaliseeritud, jagavad kliendid innukalt oma kogemusi konkreetse poe, toote või teenusega sotsiaalmeedia platvormidel, mida nimetatakse ka soovimatuks tagasisideks.
Teie eelistatuim CRM tööriist peaks pakkuma võtmelahendusi klientide suhtluse ja nende veebitegevuste jälgimiseks. Samuti peaks see suutma kaasata tarbijaid professionaalsete reaalajas vestluste kaudu. E-kirjad ja telefonikõned on samuti mõistlikud võimalused.
- Kontaktide haldamine
CRM-i liideseid peaks olema lihtne kasutada ning platvorm peaks suutma salvestada, jälgida ja korrastada kontaktteavete kirjeid ja potentsiaalsete klientide profiile, et muuta kontaktide haldamine lihtsaks.
- Automatiseerimine
Tootlikkuse suurendamise tööriistana peaks hea CRM-tarkvara suutma automatiseerida enamikku teie korduvatest ülesannetest. Nii saate säästa aega ja keskenduda rohkem oma klientidele kvaliteetsete teenuste pakkumisele.
- Kolmanda osapoole integratsioonid
See tähendab vajalike välisandmete lisamist juba olemasolevasse projekti. Oletame, et kui teil on veebipood, saate lisada WhatsAppi platvormi, kus tarbijad saavad teiega otse ühendust võtta.
See võimaldab teie meeskonnal säästa aega muude oluliste projektide jaoks.
- Aruandluse analüüs
Protsess hõlmab olemasoleva teabe hankimist ning selle sõbralikul ja kergesti mõistetaval kujul esitamist. Lisaks muudab andmetel väärtuse lisamine ja nende presentatsioon lahenduse veelgi meelepärasemaks. See on funktsioon, mida iga CRM-tarkvara peaks pakkuma.
- Kohandamine
Kuna meil kõigil on erinevad eelistused, peaks hea CRM-tarkvara olema täielikult kohandatav. Selle funktsiooni olemasolu tähendab, et teie valitud CRM kohandub teie eelistustega ilma vaevata.
Kui palju maksab CRM-tarkvara?
CRM-tarkvara pakub laia valikut funktsioone ja tööriistu. Olenevalt teie ettevõtte suurusest ja eelarvest peaks valitud tarkvara hind siiski kajastuma selle hinnas.
Peamised asjad, mis selle mõõdiku põhjal tavaliselt peast läbi jooksevad, on hinnakujundusplaanid, hinnamudelid ja lubatud kasutajate arv kuus.
CRM tarkvara hind on keskmiselt 12-50 dollarit kuus kasutaja kohta, samas kui kõige kallim hind ületab 300 dollarit. Enne kui kallist ja kvaliteeti segamini ajate, soovitame teil pöörata suurt tähelepanu erinevatele hinnaplaanidele ja välja selgitada omale kõige sobivamad kohandatud hinnamudelid. Jah, on palju CRM-süsteeme, millest igaühel on erinevad paketid, olenevalt tarnijast.
Olemas on silmapaistvaid tarnijaid, kes maksavad vähem, kuid pakuvad mõnesid parimaid CRM-süsteeme. Samuti, kui te ei kavatse investeerida kulukasse CRM-tarkvarasse ja olete rahul piiratud funktsioonidega, on teie jaoks olemas tasuta paketid.
Pidage lihtsalt meeles, et enne püsivate kohustuste võtmist tuleb veenduda, et teie lemmik-CRM tooks teie ettevõttele suure investeeringutasuvuse, suurendaks müüki ja garanteeriks kasvu.
25 parimat CRM tarkvara
1. LiveAgent
LiveAgent on parim sisseehitatud CRM tarkvara platvormiga kasutajatoe piletisüsteemi tarkvara alternatiiv, mis sobib väikese ja keskmise suurusega e-kaubanduse ettevõtetele. Lisaks CRM-ile pakub LiveAgent ka laiaulatuslikke kasutajatoe funktsioone, nagu piletisüsteem, reaalajas vestlus, kõnekeskus ja sotsiaalmeedia monitooring, mida saab kasutada eraldi või koos kõigega. LiveAgenti CRM-i tuumiku moodustavad rakendused hõlmavad peamiselt müügipersonali ja turunduse automatiseerimise tööriistu, millel on laialdased kolmandate osapoolte integratsioonid. LiveAgenti platvorm on täielikult kohandatav ja see annab väikeettevõtetele suurepärase võimaluse oma kliendibaasi laiendada ja veebipõhist teenust laiendada. Nende piletihaldussüsteem on hästi sujuv ning võimaldab hõlpsalt salvestada ja vaadata oma kontaktiloendi kirjeid pileti parempoolselt paneelilt. Suurema mugavuse huvides annab LiveAgent kasutajatele võimaluse valida kohapealse ja veebipõhise tarkvara paigalduse vahel.
Kellele see sobib?
See sobib suurepäraselt igas suuruses ettevõtetele, kes soovivad suhelda oma klientidega ja jälgida oma meeskonna tegevust ühelt ja samalt platvormilt.
Põhifunktsioonid
- Tervenisti automatiseeritud piletisüsteem koos kohandatud domeenidega
- Reaalajas vestluse funktsioonid
- Sissetulev kõnekeskus
- Sotsiaalmeedia klienditoe integratsioon
- Klienditeeninduse aruandluse süsteem
- Ööpäevaringne kliendiportaal
- Erinevad rakendused mobiili klienditoele
- Laiendatud klienditoe turvalisus
Plussid
- Salvestab klientide andmeid piletitena
- Integreerub mitmete kanalite ja tarkvaradega
- Tervenisti kohandatavad funktsioonid
- Lihtne konfigureerida, et see sobiks suurettevõtete erinevate osakondadega
- Mitme keele tugi
- 24/7 aastaringne tugi
- Paindlik hinnakujundus
Miinused
- Peate seda kohandama vastavalt oma vajadustele
Hind
Tasuta versioon kuni 30-päevase prooviperioodiga ja krediitkaarti pole vaja. Nende tasulised plaanid maksavad 9, 29 ja 49 dollarit kasutaja kohta kuus.
2. Hubspot
Hubspoti CRM on pilvepõhine CRM süsteem, mis tõotab aidata kõigil ettevõtetel müügivihjeid kasvatada ja oma ettevõtte jaoks erinevaid mõõdikuid analüüsida, jälgides samal ajal automaatselt nende klientide suhtlust mitmel platvormil. See sobib laialdaselt B2B ja B2C ettevõtetele, kuna see pakub peamiselt visuaalset armatuurlauda, et saaksite kogu oma müügilehtrit reaalajas vaadata. Selle kasutamine tähendab, et saate erinevate suhtluskanalite kaudu automaatselt jälgida oma kliendisuhtlust ja salvestada andmeid müügivihjetega organiseeritud ajaskaalale. Üldiselt pakub Hubspot CRM kombineeritud kliendisuhete haldussüsteeme kontaktide haldamiseks, müügivihjete genereerimiseks, müügitorude haldamiseks ja meiliturunduse automatiseerimiseks.
Kellele see sobib?
See on suurepärane CRM-tarkvara väikeettevõtetele nii B2B kui ka B2C rindel.
Põhifunktsioonid
- Hulgimeilid
- Dokumentide teek
- Reaalajas vestlus
- Kasutajate foormid
- Integratsioon Outlooki, Gmaili ja 300 muu tööriistaga
- E-posti jälgimine ja teavitused
- Koosolekute planeerimine
- Automaatne müügi aktiivsuslogi
- Pakkumiste, ülesannete ja kontaktide haldamise funktsioonid
- Aruandluse juhtpaneel
Plussid
- Väga reageeriv ja hea kasutajaliides
- Jälgib nii kliendi positsiooni kui ka tehinguid
- Pole vaja oma töövoogu muuta
- Hubspoti Akadeemia, mis aitab müügivihjeid hankida
Miinused
- Tasuta versioon nõuab lisatavaid funktsioone
- Pole teie ettevõtte jaoks kõik-ühes tööriist
Hind
Hubspoti saate kasutada tasuta, kuid on olemas ka tasuline versioon. Tasulisele versioonile juurdepääsu saamiseks, mis teenindab erinevaid osakondi, maksate iga kuu 112,50 dollarit.
Müügi-, teenindus- ja turundusversioonid maksavad 50 dollarit kuus. Hubspot pakub ka ettevõtte versiooni hinnaga 1200 dollarit kuus ja turundusversiooni 3200 dollari eest kuus.
3. Keap
Keap CRM toimib turundust ja müüki automatiseeriva tööriistana, mis tõotab aidata väikeettevõtetel müüki suurendada ja ärilist kaost vähendada. See on pilvepõhine CRM lahendus, mis sobib kõige paremini ettevõtetele, kes soovivad parandada kliendikogemust ja tõhustada müüki. Selle abil saate hõlpsasti segmentida oma kontaktide loendeid, jälgida klientide suhtlust, automatiseerida e-kirju ja korraldada isikupärastatud turunduskampaaniaid. See sisaldab ka mitut e-kaubanduse funktsiooni, mis üldiselt võimaldavad kasutajatel hallata laoseisu, jälgida veebipoe tegevusi ja täita tellimusi. Saate mugavalt käitada ROI andmeid ning analüüsida oma meilide ja turunduskampaaniate toimivust, kasutades Keap aruandlus- ja analüüsisüsteemi tööriistu.
Kellele see sobib?
Ideaalne VKEdele ja alustavatele ettevõtetele, kes soovivad müüki suurendada.
Põhifunktsioonid
- Kliendid saavad maksta lingile vajutusega.
- Juurdepääs kliendi teabele erinevatest seadmetest
- Ühendatud Gmaili ja Outlookiga
- Kokkusaamiste planeerimine
- E-posti mallid
- Isikupärastatud suhtlus
- Juhtpaneel müügikampaaniate jälgimiseks
- Suurepärased vormid kliendiandmete kogumiseks
Plussid
- Intelligentsed vormid müügivihjete andmete kogumiseks
- Automaatsed e-kirjad
- Suurepärane ülesannete määramiseks ja klienditoe parandamiseks
- 14 päevane tasuta prooviperiood
- Mitme keele tugi
Miinused
- Kasutajad salvestavad tööd käsitsi
- Selle paljud funktsioonid võivad olla algajatele keerulised
Hind
Lite pakettide eest maksate iga kuu 79 dollarit ja pro versioonide eest 159 dollarit kuus. Max pakett maksab 199 dollarit kuus.
4. Freshworks
Freshworks on müügipersonali automatiseerimise CRM, mis isikupärastab klientide kaasamise ja lühendab üldist müügiprotsessi kiiremaks äri kasvuks. Pilvepõhise CRM lahenduste pakkujana pakub Freshworks erinevate tööstusharude ettevõtetele mugavat ja tõhusat viisi kogu oma kliendisuhtluse haldamiseks. Selle peamised soovitavad funktsioonid hõlmavad müügivihjete jälgimist, ühe klõpsuga helistamist, sündmuste jälgimist ning üldist tuge hulgimeilide saatmiseks ja jälgimiseks.
Freshworks segmenteerib kontaktid nende üldise veebikäitumise alusel, reastab potentsiaalsed kliendid nende müügivihje skooride alusel ja seab automaatselt esikohale kõrgeimate punktisummadega müügivihjed. 360 kliendivaate funktsioon annab ka üksikasjalikku teavet kõigi teie kontaktiloendis olevate võimaluste kohta.
Kellele see sobib?
See CRM sobib suurepäraselt erineva suurusega ettevõtetele, kuid on kasulik just müügimeeskondadele. Väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted võivad seda eelistada, kuna seda on lihtne seadistada ja kasutama hakata.
Põhifunktsioonid
- Müügivihje hindamine
- 360 Kraadine vaade
- Automaatne profiilide täitmine
- Märkmete tegemine, koosolekute loomine, ja ülesannete planeerimine
- Reaalajas vestlus
- Ööpäevaringne tugi
- Aruandluse juhtpaneel
- Eesmärkide seadmine
- SMS-i integreerimine
- Pakkumiste ja müügivihjete haldamine
- Dokumentide teek
Plussid
- Helistamine ja kõnede vastuvõtmine sisseehitatud telefoniga
- Klienditugi FreshDeski kaudu
- Haldustööriistad
- Üsna taskukohane
- Võimalik kasutada müügi meeskondade kasvatamiseks
- Nutikamad funktsioonid müügile
- Mitme keele tugi
Miinused
- Kasutajaliides pole kuigi intuitiivne
- Piiratud arv integratsioone
Hind
Maksate iga kasutaja eest 29 dollarit kuus. Blossomi versioon algab 19 dollarist kuus, Gardeni versioon aga 35 dollarist. Estate versiooni hind on 65 dollarit kuus, Forest versiooni puhul aga 79 dollarit kuus.
5. Zoho
Zoho on pilvepõhine kliendisuhete haldustarkvara, mis keskendub igas suuruses ettevõtete abistamisele, et suurendada müügivihjete konversiooni, klientide seotust ja tulude kasvu ühe katuse all. Selle CRM lahenduse platvorm sisaldab peamiselt turunduse ja müügi automatiseerimise süsteeme ning muid olulisi funktsioone kasutajatoe teenuste, klienditeeninduse ja analüütika jaoks. Teisisõnu, Zoho pakub ettevõtetele konkreetselt võimalust pakkuda reaalajas kliendiabi mitme kanali kaudu. Zia (Zoho tehisintellekti toel CRM-i assistent) abil saavad Zoho kasutajad tõhusalt ennustada parimat aega klientidega kontakti alustamiseks. Tehisintellekti laialdane kaasamine selle funktsioonidesse võimaldab platvormil e-kirju skännida ja kuvada asjakohast statistikat.
Kellele see sobib?
Zoho CRM sobib hästi väikeettevõtetele, kes peavad oma tegevust laiendama.
Põhifunktsioonid
- Moodulite ja nuppude täiustatud kohandamisvõimalus
- Integreeritud Google Adsiga
- Varude haldamine
- SalesIQ, mis jälgib külastajaid ja haldab teie müüki
- Tervenisti kohandatud juhtpaneel
- Võimaldab hõlpsalt läbi viia sotsiaalmeedia kampaaniaid
- E-posti integreerimine, mis aitab meiliturundusega
- Müügivihje hindamine
- Müügivihjete haldamine
- E-posti ülevaated
- E-posti marsruutimine
- Reaalajas teavitused
- Integreeritud erinevatesse seadmetesse
- Mitme valuuta tugi
- Ööpäevaringsed kasutaja foorumid
- Dokumentide teek
- Reaalajas vestlus
- Mitme kasutaja portaalid
Plussid
- Interaktiinvne
- Lihtne kasutada
- Võrdlemisi odav CRM, kuid palju funktsioone
- Suudab luua keerukaid töövooge
- Kolmele kasutajale tasuta
- Lihtsasti integreeritav sobivate tööriistadega
Miinused
- Pole nii intuitiivne ja lihtne kasutada kui muud CRM tarkvarad
- Vajab palju kohandamist
- Tugi pole väga reageeriv
Hind
Tasuta versioon on olemas, kuid sellel on väga vähe funktsioone. Saate osta standard-, professionaalse, ettevõtte või ülima versiooni. Ettevõtte maksab iga kuu 35 dollarit, standard versioon aga 12 dollarit kuus. Kui soovite osta professionaalset versiooni, maksate iga kuu 20 dollarit. Ülima versiooni saate hinnaga 45 dollarit kuus.
6. Agile
Agile on veel üks pilvepõhine CRM-i tööriist, mis soovib aidata nii väikestel kui ka keskmise suurusega ettevõtetel automatiseerida müüki, turundust ja klienditeenindust. See pakub peamiselt telefonirakendusi, kontaktihaldustarkvara, kohtumiste ajastamise funktsioone, sihtlehe koostajat, projektihaldustööriistu ja teadmusbaasi haldamise funktsioone. Kontaktide haldamise moodul võimaldab kasutajatel hoida, salvestada, juurde pääseda ja hallata olulisi kliendiandmeid, nagu kliendi teave ja nende suhtluskirjed.
Agile CRM-tarkvara aitab ettevõtetel paremini jälgida oma veebisaidi külastajaid, analüüsida nende digitaalset käitumist ja automaatselt kureerida tõhusaid kampaaniaid, kasutades drag and drop turunduse automatiseerimise liidest. Sellel on täielikult kohandatav ülesannete haldamise funktsioon, ning platvorm toetab sotsiaalmeedia integreerimist ja võimaldab kasutajatel saata automaatseid meeldetuletusi aja ja kliendi valikute põhiselt.
Kellele see sobib?
See platvorm sobib ideaalselt väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete müügi- ja turundusmeeskondadele.
Põhifunktsioonid
- Kõneposti automatiseerimine
- Saab manustada dokumente
- Pakub viisi ühe kliki abil mitmele kliendile helistmiseks
- Täiendatud aruandlus ja analüütika
- Juurdepääs klientide andmetele märkmetest, vestlustest ja kõnedest
- Analüüsib müügivihje teekonda enne ostu sooritamist
- Kontaktide haldamine
- Kohtumiste ajastamine
Plussid
- Kuni kümnele kasutajale tasuta
- Turundus, teenindus ja müük ühes kohas
- Ettevõtte kalendri jagamine veebis
- Kontaktide haldamine
- Väga skaleeruv
- Pilvepõhine ja kiire
- Laialdased integratsioonid
Miinused
- Ainult inglisekeelne tugi
- Tugi ainult tööpäeviti
- Arendajad oleksid kasutajaliidest täiustanud
Hind
Tasuta versioon on olemas, samas kui tasulised plaanid ulatuvad iga kuu 8,99 dollarist (starter) kuni 47,99 dollarini (enterprise).
7. Salesforce
Customer 360 toel Salesforce on kasvule orienteeritud CRM, mis pakub väikeettevõtetele kohandatud lahendusi müügi kiirendamiseks ja tugiteenuste tõhustamiseks. Tellitava CRM tarkvarana hõlmavad selle võimalused peamiselt turunduse automatiseerimist, müügivihjete ja kontaktide haldamist. Lihtsamalt öeldes võimaldab Salesforce teil peamiselt hallata kliendikontosid, jälgida oma turunduskampaaniaid, jälgida müügivihjeid ja pakkuda müügijärgseid teenuseid. Nende täiendatud versioon Lightning Experience – mida laialdaselt tituleeritakse CRM-i müügi tulevikuks, pakub müügiesindajatele tegevusele orienteeritud keskkonda oma müügiprotsesside sujuvamaks muutmiseks. Vaatamata sellele, et Salesforce’i CRM tehnoloogia on saadaval ainult SaaS-ina juurutamiseks, on see eriti hea toimivuse jälgimiseks ja müügivihjete kogumiseks.
Kellele see sobib?
See süsteem on mõeldud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad suuremat paindlikkust pakkuvat CRM-i.
Põhifunktsioonid
- Kontaktide haldamine
- Isikupärastsatud voog
- Visuaalne töövoog
- Müügi haldamine
- Võimaluste haldamine
Plussid
- Lihtne kohandada
- Ühildub Androidi, Windowsi, Linuxi ja Maciga
- Mitme valuuta ja mitme keele tugi
- Sisseehitatud müügivihje hindamine
- Massimeilid
- Ööpäevaringne tugi
- Väga isikupärastatud ja automatiseeritud
- Integratsioonid Zendeski, LeadExeci, Zuora ja Ambassadoriga
- Toetab müüki, analüütikat ja turundust
Miinused
- Seadistamine on keeruline
- Vaja on lisada lisandmooduleid
Hind
Versioonid sisaldavad essentials plaani, odavaimat (25 dollarit kuus kasutaja kohta) ja Pardot Growthi, mis on kõige kallim (1250 dollarit kuus kasutaja kohta). Müügi- ja professionaalsed versioonid maksavad kumbki 75 dollarit kasutaja kohta kuus.
8. Pipedrive
Pipedrive on müügi CRM-i ja torustiku haldamise tööriist, mis on loodud selleks, et hoida teid fokuseerituna äri kasvule, ilma et peaksite raiskama aega korduvatele käsitsi tehtavatele ülesannetele. Tegevuspõhise lähenemisviisiga müügile, võimaldab Pipedrive ettevõtetel lõppkokkuvõttes kõiki oma müügi konversioonitoiminguid sujuvamaks muuta. See on pilvepõhine CRM platvorm, millele pääseb igal ajal ligi mis tahes Interneti-toega seadmest.
Pipedrive pakub müügijuhtidele täielikku ülevaadet kogu müügitorustikust läbi tugeva CRM-i liidese, mis kuvab tehingute edenemist ja järgmiste üksuste jaoks rakendatavaid samme. Mugavuse huvides saate kasutada tegevuste ja eesmärkide funktsioone, et jälgida kõiki veel pooleliolevaid torustiku tegevusi. Muud märkimisväärsed ja ihaldatavad funktsioonid hõlmavad sujuvat meilisüsteemi integratsiooni ja kohandatud müügiaruandlust.
Kellele see sobib?
See CRM on suurepärane, kui soovite lihtsasti kasutatavat platvormi. Selle automatiseerimise funktsionaalsusest saaksid eriti kasu müügimeeskonnad.
Põhifunktsioonid
- Müügivihjete haldamine
- Suhtluse jälgimine
- Mobiiltelefonide integreerimine
- Müügitorud
Plussid
- Kohandatud aruanded, mis jälgivad tulu
- Tulemuslikkuse näpunäited müügi suurendamiseks
- Aruanded uute müügivihjete allikate kohta
- Lihtne
Miinused
- Piiratud funktsionaalsus
Hind
Essential plaan maksab iga kuu 12,50 dollarit, Enterprise plaan aga 99 dollarit. Ülejäänud kaks meetodit on professional (49,90 dollarit kuus) ja advanced (24,90 dollarit)
9. Scoro
Scoro on veebipõhine professionaalne CRM süsteem, mis aitab ettevõtetel müügiprotsesse koordineerida ja meeskonna jõudlust parandada, kasutades oma täielikku tootlikkuse funktsioonide komplekti koostööks, müügitorude haldamiseks, arveldamiseks ja projektijuhtimiseks ja aruandluseks. Hea on see, et ainult kindlate lubadega liikmed pääsevad teatud projektidele juurde ja saavad nendega töötada. Muidu võib Scoro liidest keskseks sõlmpunktiks, mis kuvab ühel ekraanil üksikasjalikku kontoteavet, sealhulgas peamisi jõudlusnäitajaid ja ülesannete muudatusi. Selliste andmete abil saate jälgida oma töö edenemist, valides projektid, mida soovite prioriseerida, ja määrates tähtajad, et vältida kattumist.
Kellele see sobib?
See on kõik ühes kliendisuhete haldamise tarkvara, mis suudab teenindada kõikide tasandite ettevõtteid. Olgu teil suur või väike ettevõte, Scoro on teile toeks.
Põhifunktsioonid
- Näete iga kuu sissetulekute taset ja iga projekti eelarvet.
- Saate hallata oma ettevõtte toimivust otse tarkvara armatuurlaualt.
- Aitab teil teada saada teie ettevõtte arvete arvu.
- Samuti saate teada, kui palju hinnapakkumisi on või ei ole arveteks konverteeritud.
- Saate vaadata praegust eelarvet ja jälgida oma projektide ajakava.
Plussid
- Sellel on suurepärane kasutajaliides ja kasutuskogemus.
- Omab kompaktset platvormi
- Kiire ja informatiivne
- Sellel on suurepärased arveldus- ja meeldetuletussüsteemid
Miinused
- Outlookiga sünkroonimise seadistamine võtab palju aega
- Puudub tasuta versioon
Hind
Olemas on 14-päevane tasuta prooviperiood ja pärast seda tuleb teil maksma hakata. Hinnad varieeruvad vastavalt teile sobivale plaanile ja odavaim, mille saate tellida, algab 22 dollarist kasutaja kohta kuus.
10. Microsoft Dynamic 365
Kui soovite oma kliente rõõmustada ja oma suhteid tihendada, on see tööriist just teile. Microsoft Dynamics 365 aitab teil pakkuda virtuaalset suhtlust, tuues kokku teie kliendid, töötajad ja andmehalduse. See pakub täiesti sõltumatut veebipõhist CRM-i ökosüsteemi, mis keskendub müügile, klienditoele ja kohapealsele teenindusele, pakkudes samal ajal tugevat integratsiooni teiste Office 365 rakendustega. Nii suudab tarkvara pakkuda sujuvat klientide kaasamist, kui otsite head projektiteenuste automatiseerimist või müügivihjete haldamise tööriista. Nii SaaS-i juurutamise kui ka kohapealse installimise valikud on varustatud interaktiivsete liidestega (nii mobiilseadmetele kui ka lauaarvutitele), usaldusväärse andmebaasi turvalisusega ja tugevate API integratsioonidega.
Kellele see mõeldud on?
Olenemata äritegevuse tasemest, vastab Microsoft Dynamic teie vajadustele. Sellel on plaanid, mis sobivad nii alustajatele kui ka arenenud ettevõtetele. Lisaks ei pea te selle kasutamiseks olema tehnikaekspert.
Põhifunktsioonid
Microsoft Dynamics 365 tugevdab digitaalset müügitoru ja esitab automaatseid soovitusi.
See töötab sujuvalt ka paljude sideteenuste pakkujatega.
Saate ajastada kalendreid oma äritegevuse korraldamiseks.
Tänu mobiilisõbralikkusele saate sisse logida ja informatsiooni jagada igal ajal.
Plussid
- Lihtne kohandada.
- Microsoft Dynamics 365 integreerub sujuvalt muu tarkvaraga, nagu Microsofti tooted ja Outlooki e-post ja kalender.
- Pakub lihtsat aruannete haldamist.
Miinused
- Lubade haldamine on paljude kohanduste saadavuse tõttu keeruline.
- Kui teil pole Microsofti dünaamikaga kogemusi, võib see tunduda tüütu ja segane.
- Uutele kasutajatele võib kasutajaliideses navigeerimine olla keeruline.
Hind
Iga plaani jaoks on konkreetne hind. Business Central Essentials, mis maksab 70 dollarit kasutaja kohta kuus, Business Central Premium maksab 100 dollarit kasutaja kohta kuus, Customer Service Professional maksab 20–50 dollarit kasutaja kohta kuus ja Sales Professional maksab 20–65 dollarit kasutaja kohta kuus.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
11. Salesmate
Salesmate rahuldab peamiselt enamiku tööstusharude väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete kliendisuhete haldamise vajadusi. See on pilvepõhine CRM tehnoloogia, mis sisaldab peamiselt automatiseerimise tööriistu kontaktide, müügitorude, meiliturunduse kampaaniate, telefoni integratsioonide ja sisevestluste vestlused haldamiseks. Salesmate’i kontaktide haldamise moodul toimib keskse hoidlana kontaktide importimisel ja salvestamisel kolmandate osapoolte salvestuspunktidest (nt Google’i kontaktid), mis muudab müügivihje kontaktide määramise ja linkimise konkreetsete müügiesindajatega lihtsamaks. Selle müügitorustiku vaade sobib suurepäraselt erinevate tehinguetappide haldamiseks, prioriseerimiseks ja automatiseerimiseks, mida saab teha kaughaldusega, kasutades Salesmate’i mobiilirakendust.
Kellele see mõeldud on?
Salesmate loodi erineva suurusega ettevõtete teenindamiseks. Selle omadused on paljulubavad ja selle tulemused on rahuldavad. Teie valitud plaan määrab teie kasutamise taseme. Plaane on igas suuruses ettevõtte jaoks.
Põhifunktsioonid
- Tarkvaral on integreerimisfunktsioonid, mis võimaldavad teil importida ja jäädvustada kontakte Exceli failidest, CSV-st ja mobiilist.
- Saate oma faile oma kriteeriumide alusel filtreerida, et neid hiljem hõlpsalt leida.
- Salesmate’i müügi töövood automatiseerivad meilide saatmist.
- Saate kasutada hulgitoiminguid oma kontaktide haldamiseks, teabe liitmiseks, kustutamiseks või värskendamiseks.
Plussid
- Salesmate pakub turvalisust, pakkudes täielikku andmete varundamist ja kaitset.
- Meeskondade ja klientide vahelise parema suhtluse ja koordineerimise hõlbustamine.
- Suurepärane klienditeenindus
Miinused
- Automatiseeritud töövoogude seadistamiseks peate olema veidi vilunud.
- Esiletõstetud teksti ei saa otsingufunktsiooni sisestada.
Hind
Selle Starter pakett maksab 12 dollarit kasutaja kohta kuus, Growthi hinnad algavad 24 dollarist kasutaja kohta kuus ja Boost paketi hind on 40 dollarit kasutaja kohta kuus.
12. Spiro
Ühe ennetavama CRM tarkvarana reklaamitud Spiro on tehisintellektil põhinev üksiklahendusega CRM kliendisuheteja müügi parandamise ning telefonitoe pakkumiseks. See on loodud umbes 100–1500 töötajaga organisatsioonide müügimeeskondade jaoks, kuna see on üldiselt hea müügiandmete hindamiseks ja rakendatavate soovituste loomiseks. See töötab isikliku müügiassistendina ning sellel on sisseehitatud helistamis- ja tekstisõnumite saatmise funktsioonid, mis sünkroonitakse automaatsete müügimeeldetuletuste ja tegevuste jälgijatega kõigi planeeritud kliendikohtumiste jaoks.
Kellele see mõeldud on?
Kõigil, kellel on ettevõte ja kes soovivad seda täiendada, on mõistlik see tööriist valida. See võib viia teie alustava ettevõtte kõrgemale tasemele. Kui teil on juba asutatud ettevõte, on see õige vahend selle hüppeliseks tõstmiseks.
Põhifunktsioonid
- Pakub AI-ga loodud meeldetuletusi; seetõttu ei ole vaja andmeid sisestada.
- Tarkvara soovitab teile, milliseid meetmeid võtta pärast torujuhtme anomaaliate tuvastamist.
- Pakub meili-, kontakti- ja kalendrihaldust.
Plussid
- Spiro klienditoe meeskond on väga vastutulelik.
- Suurepärane kasutajaliides
- Juurdepääsetav mobiilist.
Miinused
- Aruandluse jaotis on liiga üksikasjalik, mistõttu on selles navigeerimine keeruline.
- Puudub automatiseeritud e-posti funktsionaalsus.
Hind
Spiro pakub tellimusel põhinevat hinnamudelit, kuid enne hinnapakkumise saamist peate nendega ühendust võtma, et oma täpsed vajadused välja selgitada
13. Copper
Kas olete tüdinud tüütutest ja korduvatest haldusülesannetest või liiga keerukatest CRM tööriistadest? Copper on laialdaselt kiidetud kui üks hõlpsamini kasutatavatest CRM-i alternatiividest ettevõtetele, kes vajavad hädasti juhtimislahendusi kliendisuhete ja müügivihjete kasvatamiseks. See integreerub hästi kõigi Google’i rakendustega, võimaldades kasutajatel sujuvalt hallata kõiki oma ülesandeid ja kliendisuhtlust. Väärtuslike ja pikaajaliste suhete loomiseks tuletab Copper kasutajatele pidevalt meelde, et nad võtaksid ühendust uute kontaktidega ja jälgiksid pooleliolevaid tehinguid.
Kellele see mõeldud on?
Kui soovite oma suhet luua ja oma ettevõtte tulusid suurendada, kasutage Copperit. Osad paketid hõlmavad igas suuruses ettevõtteid.
Põhifunktsioonid
- Automatiseerib korduvaid ülesandeid ja võimaldab teil automaatselt e-kirju saata.
- Aitab kõiki teie kontakte ja klienditeavet õigesti korraldada.
- Varundab ja kontrollib andmeid, et veenduda teie teabe turvalisuses.
- Suudab jälgida ja jäädvustada vestlusi ja müügivihjeid otse postkastist.
- Sellel on tugev aruandlusfunktsioon, mis annab teile suurepärase ülevaate teie äridokumentidest.
Plussid
- Sellel on hea kasutajaliides.
- Seda saab hästi integreerida Google’i tööruumiga.
- Juurdepääsetav mobiilist,
- Copperi klienditoe meeskond on suurepärane.
Miinused
- CRM-i tööriistas ei saa kalendrit ega meili luua. See suunab teid Gmaili aknasse, mis võib olla piinlik.
- Kui teil pole sellega kogemusi, võib aruannete koostamine olla segadusttekitav.
Hind
Copper võimaldab teil nautida 14-päevast prooviperioodi. Valida saate erinevate plaanide vahel, nt põhipakett maksab 25 dollarit kasutaja kohta kuus, professionaalne pakett maksab 59 dollarit kasutaja kohta kuus ja äriplaan maksab 119 dollarit kasutaja kohta kuus
14. Nimble
Nimble on multifunktsionaalne brauseri vidina kujul CRM-lahendus, mis pakub VKE-dele mobiilipõhiseid müügipersonali automatiseerimise funktsioone. Tarkvara täidab kliendiprofiile ja suhtluskirjeid erinevatest kontaktiloenditest, klientide vestlustest, ja sotsiaalmeedia tegevustest. Selle kõige populaarsemate funktsioonide hulka kuuluvad laialdaselt tehingute jälgimine, torustiku, ülesannete ja kontaktide haldamine ning integreeritud sotsiaalne kuulamine, et tõhusalt suhelda konkreetsete kontaktidega teavitamise ja järelmeetmete ajal.
Nimble’i sisseehitatud reeglite mootor on määratud kasutaja käitumist õppima ja toimivaid andmeid genereerima Today lehel kuvatavate sotsiaalsete signaalide põhjal kui peamiste prioriteetide ja kaasamisvõimalustena.
Kellele see mõeldud on?
Nimble on loodud selleks, et kiirendada äriprotsesse ja anda teile rohkem ruumi klientide leidmiseks ja hoidmiseks, olenemata teie ettevõtte suurusest.
Põhifunktsioonid
- Võimalus filtreerida kontakte.
- Tarkvara võib lisada teie kontaktidele sotsiaalmeedia profiilide linke, mis võimaldavad teil olulist teavet leida.
- Võimaldab kalendri sündmuste ja ülesannete haldamist
- Nimble võib automaatselt sünkroonida teie töötajate meilisõnumeid, kalendreid, Google Appsi, Office 365 kontakte ja kõiki suhtlusi, et pakkuda ajakohast ja täpset teavet.
Plussid
- Säilitab ja organiseerib klientide teabe ühte kohta, nii et sellele pääseb hõlpsasti juurde.
- Tarkvara abil saata oma salvestisi redigeerida, vaadata ja luua kõikjal internetis
- Pakub automaatselt teavet, mis aitab teil oma turundusvajadusi silmas pidades püsida organiseerituna.
- Sellel on kasutajasõbralik liides.
Miinused
- Korraga saate saata ainult 100 meili. Oleks parem, kui võiks saata piiramatu arvu.
- Võib muutuda aeglaseks, kui töötate korraga mitme lehtriga.
Hind
Nimble pakub 14-päevast tasuta prooviperioodi (ilma krediitkaardita). Tasulise tellimuspõhise mudeli puhul on selle hind 19 dollarit kasutaja kohta kuus, kui maksate aastas, ja 25 dollarit, kui maksate kuu kaupa.
15. Creatio
Creatio CRM-i tööriist töötab peamiselt selleks, et kõrvaldada probleeme klientidega suhtlemisel ja organiseerida samal ajal teie töötajate tööd läbi ühtse liidese. Põhimõtteliselt kasutab Creatio nutikalt BPM-süsteemi, et automatiseerida kesk- ja suurettevõtete müüki, turundust ja teenusepakkumisi, et pakkuda pidevat kliendituge ja hallata kogu kliendi elutsüklit. Teisisõnu, Creatio on üks kiireid lahendusi pakkuv CRM-i komplekt, mis võimaldab kasutajatel vaadata turundustegevuse, müügikanalite ja teenustega seotud suhtlust.
Creatio süsteem on praegu saadaval juurutamiseks kas pilvepõhiste või kohapealsete installidena ning see ühildub täielikult nii Windowsi kui ka iOS-iga nii laua- kui ka mobiilseadmetes.
Kellele see mõeldud on?
Pole vaja olla skeptiline. Selle tööriista taskukohasus ja jõudlus annavad parima tulemuse igast küljest.
Seda tööriista kasutades pole vaja tehnilisi teadmisi. Hind on soodne igas suuruses ettevõttele.
Põhifunktsioonid
- Haldab teie töövooge ja müügiprotsesse automaatselt.
- Sellel on täielik müügihaldusplatvorm, mis võib aidata kiirendada nii väikeseid kui ka keerulisi müügiprotsesse.
- See kiirendab ettevõtete toimimist Creatio prognoosimis-, eesmärkide seadmise ja analüüsifunktsiooni kaudu, võimaldades teil vaadata käesolevaid müügimõõdikuid.
Plussid
- Tarkvara teeb statistiliste aruannete koostamise lihtsaks.
- Töölaua kujundamine on lihtne ja lõbus.
- Usaldusväärne ja lihtne kasutada.
Miinused
- Lubade määramine on tasemete arvu tõttu segane.
- Kui soovite kasutada turundusüksust, on teil vaja eraldi litsentsi.
- Muutuste salvestamine võtab vahel aega.
Hind
Creatio tööriist pakub 14-päevast tasuta prooviperioodi ja saate isegi taotleda reaalajas demo. Tavaliselt tehakse hinnapakkumised pärast kontakti alustamist.
16. OnePageCRM
OnePageCRM on veel üks suurepärane veebipõhine müügipõhine CRM-tarkvara, mis on loodud ettevõtetele, kes peavad automatiseerima erinevaid protsesse, nagu potentsiaalsete klientidega seotud järelmeetmete ajastamine, müügimeeskondade jaoks kasutatavate juhtpaneelide loomine ja muud haldustoimingud. Peamine versioon sisaldab järgmise tegevuse müügimeetodit (Next Action Sales Method) ja patenteeritud GTD (Getting Things Done) printsiipi.
OnePageCRM sisaldab ülitõhusaid kliendisuhete ja müügiturunduse tööriistu, mis vähendavad ärisegadust ja müügiinimeste korduvaid administraatori ülesandeid. Süsteemile pääseb hõlpsasti juurde mis tahes saadaoleva veebibrauseri kaudu ja see on saadaval ka kõigis mobiilirakenduste poodides. Lisaks populaarsetele kontaktihaldamise funktsioonidele, mis võimaldavad kasutajatel teha logikõnesid ning jälgida kontaktide suhtlust ja tegevusi samalt keritavalt lehelt, sisaldab see CRM-i valik ka automaatset ühe klõpsuga müügivihje püüdmise tööriista ja ulatuslikku hulgimeili automatiseerimist. Selle aruandlus- ja analüüsitööriist pakub kasutajatele lisaks laialdaselt kasutatavat teavet ja API tuge vihjete genereerimiseks.
Kellele see mõeldud on?
Kas teil on soov viia oma ettevõte järgmisele tasemele? Loodan, et vastus on jah. Kui jah, siis ärge enam mõelge. OnePageCRM ei hooli kellegi või nende ettevõtte suurusest ega tehnilistest oskustest.
See loodi selleks, et teenindada ja näha ettevõtete kasvu.
Põhifunktsioonid
- Saab integreerida paljude müügirakendustega.
- Võimaldab teil oma mobiiltelefonist tööriistale juurde pääseda.
- Kohandatud aruanded luuakse võimalikult lühikese aja jooksul.
- See võimaldab saata hulgi isikupärastatud e-kirju.
Plussid
- Interaktsioone on lihtne jälgida ühest kohast ja samuti neile juurde pääseda.
- Selle tööriistaga on tehingute ennustamine ja üksikasjaliku teabe koostamine lihtne.
- Müügivihjeid on lihtne importida.
Miinused
- QuickBooksi integratsioon puudub.
- E-posti integratsiooni pole lihtne kasutada. Selle tõhusaks kasutamiseks peab teil olema kogemusi.
Hind
OnePageCRM pakub 21-päevast tasuta prooviperioodi, mis ei nõua krediitkaarti, ja selle makseplaanid maksavad 12 naela kasutaja kohta kuus, 21,50 naela kasutaja kohta kuus ja 54 naela kasutaja kohta kuus.
17. Less Annoying CRM
Nagu nimigi ütleb, on Less Annoying CRM ettevõtte tootlikkuse tööriist, mis kiirendab ettevõtte toimimist ja annab teile vabaduse hallata kontakte, jälgida müügivihjeid ja olla kursis järelmeetmetega, ilma et see teie kontakte häiriks. See on kliendisuhete haldussüsteem, mis vastab spetsiaalselt enamiku väikeettevõtete ja idufirmade vajadustele.
The Less Annoying CRM süsteem on pilvepõhiseks juurutamiseks laialdaselt saadaval ja see pakub laias valikus konfiguratsioonivalikuid, et täiendada selle hõlpsasti kasutatavat ja interaktiivset armatuurlauda. Selle esmane pakett pakub erinevaid automatiseerimise funktsioone müügipersonali ja kontaktprofiilide haldamiseks, võimaldades kasutajatel koondada kontaktandmed ühe platvormi alla, mis on kättesaadav kõigile müügimeeskonna liikmetele. Kõik selle konfiguratsioonid on täielikult kohandatavad, mistõttu on need sobivad teie müügiprotsesside ja müügivihjete kooskõlastamiseks konkreetsete äriprotsesside ja -toimingutega.
Kellele see mõeldud on?
Less Annoying CRM oli loodud selleks, et aidata väikeettevõtetel kasvada.
See tarkvara võib siduda teie klientide suhteid ja kõrvaldada suhtlusest piinlikkuse, mis võib teile kahju tekitada.
Põhifunktsioonid
- Saate organiseerida oma ülesandeid ja sündmusi ühest kalendrist.
- Annab võimaluse salvestada kontaktteavet ühte kohta
- Sellel on lihtne müügivihje aruanne, mis näitab iga müügiprotsessi ajakohastatud kontot.
- Võima kohandamise võimalus.
Plussid
- Kontakt- ja ajastamissüsteemi on nii lihtne kasutada.
- Suurepärane väikestele ettevõtetele.
- Lihtne kohandada ja väga algajasõbralik.
- Suudab integreeruda enamiku rakendustega.
Miinused
- Pole võimalik sotsiaalmeediaga integreerida.
- Sisaldab ainult põhifunktsioone.
Hind
The Less Annoying CRM-i hind on 15 dollarit kasutaja kohta kuus, kuid need, kelle meeskonnas on rohkem kui 10 kasutajat, peavad enne registreerumist võtma ühendust The Less Annoying meeskonnaga.
18. Zendesk
Zendesk on veel üks erakordne pilvepõhine kasutajatoe CRM tarkvara, mis aitab ettevõtete omanikel jälgida kogu oma klientide suhtlust ühel platvormil, jälgides samal ajal meeskonna edenemist. See pakub kasutajatele võimsaid kohandatavaid tööriistu funktsionaalsete klienditeenindusportaalide loomiseks ja põhjalikke teadmiste baasjaotisi ja veebikogukondi teie klientidele. Selle põhifunktsioonide hulka kuuluvad kohandatav front-end portaal, ulatuslikud kolmandate osapoolte integratsioonid ja interaktiivsed reaalajas vestluse funktsioonid.
Zendeski veebipõhise kliendiportaali liides aitab klienditoe agentidel tõhusalt tugipileteid jälgida ja hallata. Erinevalt enamikust konkurentidest pakub Zendesk kasutajatele teie tugilehtede jaoks kohandatavaid brändingu tööriistu.
Milleks see kasulik on?
B2B müügiesindajad, kes juhivad kuni 250 töötajaga meeskondi.
Põhifunktsioonid
- Reaalajas vestluse funktsioon
- Automatiseeritud teavitusliides
- Tegevusaruannete süsteem
- Porentsiaalsete klientide loendi koostamise funktsioon
- Automaatne numbrivalija
Plussid
- Lihtne kasutada
- Interaktiivne ja intuitiivne liides
- Suurepärane müügi automatiseerimiseks
- Tasuta prooviperiood
- Võimaldab meeskonna jälgimist ja hoiab ära topelt broneeringu
Miinused
- Tasuta klienditeenindus on mõnikord loid
- Pole algajasõbralik
Hind
Zendeski hinnaplaani moodulid algavad 19,00 dollarist kuus ja nad pakuvad ka tasuta prooviperioodi.
19. EngageBay
EngageBay on lihtsasti kasutatav CRM ja väärtust tulvil tööriist, mis sisaldab laia valikut müügi-, tugiteenuse- ja turunduse automatiseerimise funktsioone teie ettevõtte kasvatamiseks. See on ühtne platvorm, mis tõotab aidata teil erakordse kliendikogemusega müügivihjeid püüda, kasvatada, suhelda, teisendada ja säilitada.
EngageBay on pilvepõhine CRM-platvorm, mis võimaldab ettevõtetel kasutada turundustööriistu, et luua tõhusalt pikaajalisi kliendisuhteid. Selle peamised silmapaistvamad aspektid hõlmavad laia valikut funktsioone, mis toetavad e-posti turundust, kasutajatoe teenuseid, sihtlehtede turundust, telefonikõnet, kontaktide haldamist ja kohtumiste ajastamist. Selle sisseehitatud CRM süsteem võimaldab ettevõtetel jälgida ja hallata müügivihjeid ja müügitegevusi konkreetse müügikanali piires. Peale selle pakub EngageBay ka funktsioone turunduseks, mida saate kasutada rohkemate müügivihjete loomiseks sotsiaalmeedia kaasamiste, automatiseeritud meiliturunduse mallide ja kohandatavate hüpikakende kaudu.
Milleks see kasulik on?
Nii väikestele kui ka keskmistele ettevõtetele, kes otsivad kõikehõlmavat CRM tööriista.
Põhifunktsioonid
- AB Testimine
- Konto teavitused
- Analüütika/ROI jälgimine
- Kohtumiste haldamine
- Publiku sihtimine
- Automaatvastajad
- Automatiseeritud marsruutimine
- Kõnekeskuse juhtimine
Plussid
- Sobib hästi turundamiseks ja müügivihjete kasvatamiseks
- Väga reageeriv klienditugi
- Pakub laialdasi integratsioone
- Aitab kujundada tõhusaid meilikampaaniaid
Miinused
- Piiratud mallide valikud
- Puudub SMS-i integreerimine
Hind
EngageBayl on mitmesuguseid hinnaplaane, mis pakuvad kombineeritud võimalust tasuta prooviperioodiks, tasuta versiooniks ja tasulisteks plaanideks alates 99 dollarist kuus.
20. Nutshell
Nutshell kujutab endast kõikehõlmavat müügi CRM tarkvara, mis lubab suurendada teie ärilist intelligentsi, hoolitsedes enamiku teie haldusülesannete eest ja andes teile rohkem aega keskenduda müügivihjete kasvatamisele. Selle laiaulatuslikud kolmandate osapoolte integreerimisvõimalused on eriti head ühenduse loomiseks enamiku tarkvara programmidega, mida paljud väikeettevõtted juba kasutavad, nagu G Suite’i programmid, MailChimp, QuickBooks jne. Nutshelli puhul on hea see, et need pakuvad piiramatuid ressursse salvestamiseks ja teie kontaktandmete haldamine ja nende aruandlustööriist on täielikult kohandatav.
Nutshell CRM-i süsteem on täielikult mobiilivalmis ja sellel on reaalajas sünkroonimine, mis võimaldab sujuvat kaugtöö kogemust ka ülemaailmse müügimeeskonna jaoks. Lisaks kaunite meilide loomisele otse Nutshellist, kasutab Nutshell Marketing funktsioon salvestatud CRM-i andmeid, võimaldades kasutajatel luua kohandatud vaatajaskondi automaatselt. Nagu juba võite öelda, on Nutshell kõik-ühes CRM-i tööriist eelkõige teavitusturunduse jaoks.
Milleks see kasulik on?
Väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele ja müügijuhtidele, kes otsivad CRM-i, mis aitaks ülesannete haldamisel.
Põhifunktsioonid
- Salesforce’i automatiseerimise funktsioonid
- Klienditeeninduse funktsioonid
- Turunduse automatiseerimise funktsioonid
- CRM projektijuhtimine ja aruandlus
- Müügiprognoos ja -analüütika
- Kohandamise funktsioonid
- Sotsiaalmeedia integreerimine
Plussid
- Sobib ettevõtte ülesannete prioriseerimiseks
- Juurdepääs kõigilt interneti põhistelt seadmetelt
- Alustajasõbralik
- Kohandatav
Miinused
- Mobiilirakenduses pole saadaval kõiki funktsioone
- Ei toeta mitut e-posti manust
Hind
Nutshellil on 14-päevane tasuta prooviperiood, kuid tasulised plaanid algavad 19 dollarist kasutaja kohta kuus (kui arveldatakse aasta kaupa) või 22 dollarist kasutaja kohta kuus (kui arveldatakse igakuiselt).
21. Apptivo
Apptivo on pilvepõhine kliendisuhete haldussüsteem, mis sisaldab ulatuslikke kolmandate osapoolte integratsioone igas suuruses ettevõtetele. Mõned selle peamised natiivsed integratsioonifunktsioonid hõlmavad võimsate tööriistade komplekti, mis ulatuvad müügi automatiseerimisest turundustööriistadeni ja kõike, mis nende vahele jääb. See kliendisuhete haldamise tarkvara pakub ettevõtetele peamiselt konkreetseid mooduleid kliendikontaktide, müügivihjete, kaasamisvõimaluste ja piletite haldamiseks.
Apptivo pakub kõiki olulisi tööriistu kampaaniate haldamiseks, müügivihjete segmenteerimiseks ja turunduse lojaalsuse säilitamiseks. Muud lisarakendused, mida saate oma Apptivo paketti lisada, hõlmavad rakendusi kuluaruannete koostamiseks, rahavoogude haldamiseks ning litsentside ja kindlustuste jälgimiseks.
Milleks see kasulik on?
Iga ettevõte, kes soovib multifunktsionaalset CRM-i tarkvara, mis on täielikult kohandatav ja toetab meiliturundust müügivihjete kasvatamiseks.
Põhifunktsioonid
- Kohandatav kujundus
- Kliendiandmete jälgimine kogu kliendi elutsükli jooksul
- Kohandatavad väljad
- PDF arvete genereerija
- Natiivne integratsioon G Suite’iga
- Tuvastamissüsteem dubleeritud müügivihje teabe jaoks
Plussid
- Lihtne kohandada
- Suurepärane mobiili liides
- Granuleeritud turvaelemendid
- Sobib eriti kliendisuhete elutsükli haldamiseks
Miinused
- Üldine jõudlus aeglustub aja jooksul
- Puuduvad laiendatud API-d
Hind
Apptivo hinnaplaani mudel sisaldab tasuta prooviversiooni ja mitmesuguseid tasulisi plaane, mis algavad 10 dollarist kuus.
22. Capsule
Capsule CRM võimaldab peamiselt väikeettevõtete omanikel korraldada kliendiandmeid ja hallata kliendiprofiile. Erinevalt teistest konkurentidest lisab Capsule täiendavaid koostöö innovatiivsusi, et teie klienditeenindusmeeskonnad oleksid samal lehel. Selle CRM-i funktsionaalsus on täielikult pilvepõhine ja selle piletihaldusmoodul sobib suurepäraselt müügikonveieri kiireks päringute lahendamiseks. Määratud ülesanded ja märguanded aitavad kasutajatel üldiselt asjadega kursis olla, seades prioriteediks selle, mis tuleb esimesena ära teha.
Capsule omab täielikult kohandatavad funktsioone, mis tähendab, et saate süsteemi hõlpsalt kohandada vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja eelistustele. Lisaks võimaldab CRM-süsteem kasutajatel seada konfigureeritavaid verstaposte erinevate projektide jaoks ja määratleda järgitavat müügiprotsessi.
Milleks see kasulik on?
Väikeettevõtetele ja idufirmadele, mis keskenduvad kvaliteetsete suhete loomisele klientidega.
Põhifunktsioonid
- Lihtsasti kasutatavad kontaktihaldusfunktsioonid
- Publiku segmenteerimise funktsioon
- Laiaulatuslik kolmandate osapoolte integreerimine
- Müügi kokkuvõtete aruanded
- Täiendavad funktsioonid kasutajate piiramiseks
- Visuaalne toimivuse jälgimine
Plussid
- Tuletab teile meelde, et peaksite klientidel silma peal hoidma
- Hämmastavad märkmete tegemise funktsioonid
- Laialdased integratsioonid VKEde kasvuks
Miinused
- Piiratud funktsioonid suurtele ettevõtetele
Hind
Praegune Capsule hind on üsna helde. See sisaldab 30-päevast tasuta prooviperioodi kõigi plaanide jaoks, tasuta versiooni kuni kahele kasutajale ja tasulisi plaane, mis algavad 18 dollarist kasutaja kohta kuus.
23. InfoFlo
InfoFlo loetleb seda kui üht parimat CRM tarkvara kliendiandmete haldamiseks ja heade kliendisuhete hoidmiseks. See on integreeritud CRM tarkvara, mis on praegu saadaval veebipõhiseks juurutamiseks ja kohapealseks installimiseks.
InfoFlo põhifunktsioonide hulka kuuluvad automatiseerimise vahendid e-turunduseks, kohtumiste ajastamine, projektihaldus, natiivsed integratsioonid ja reaalajas ülesannete haldamine. Selle CRM süsteem pakub põhilisi arvutitelefoni integratsioone, kontaktide haldamise liidest, klienditoe funktsioone ja turunduse/müügi automatiseerimist.
Milleks see kasulik on?
Nii väikestele kui ka keskmise suurusega B2B ettevõtetele, kes soovivad leida kontaktteabe haldamise lahendusi klientidele erinevates tööstusharudes, sealhulgas kinnisvara, raamatupidamine, tervishoid jne.
Põhifunktsioonid
- Omab kohandatud välju
- E-posti turundus ja dokumentide jagamine
- Väga kiire otsingufunktsioon
- Ülesannete haldamine
- Eluaegsed tasuta uuendused
- Mobiilisõbralik
Plussid
- Sujuvad kolmandate osapoolte integratsioonid
- Parandatud andemete turve
- Lihtsustab ülesannete haldamise
- Täielikult mobiilisõbralik
Miinused
- Põhipakett ei toeta aruandlust
Hind
InfoFlo pakub 30-päevast tasuta proovipaketti ja kahte tasulist paketti, mis algavad 99 dollarist kasutaja kohta.
24. OroCRM
OroCRM on avatud lähtekoodiga CRM-i kasutajatoe tarkvara, mis on varustatud tugevate tööriistadega kliendiandmete haldamiseks, analüüsimiseks ja aruandluseks. Kõikide eesmärk on teavitada teid teie üldisest müügistrateegiast. Selle süsteem sobib suurepäraselt mitme kanalilise e-kaubanduse ettevõtte loomiseks, kuna sellel on muu hulgas erinevad moodulid kontohalduse, reeglipõhise töövoo, kasutajate autoriseerimise ja sisuhalduse jaoks. OroCRM pakub kasutajatele keskset administraatoripaneeli, mis annab teile täieliku kontrolli kliendisuhtluse üle.
Milleks see kasulik on?
Igas suuruses ettevõtetele, mis on võimelised skaleeruma vahemikus 5-1001 töötajat.
Põhifunktsioonid
- Kalendrisüsteem meeldetuletusega
- E-posti turundus
- Sisevestluste integreerimine
- Turunduse automatiseerimise tööriistad
- Mobiilisõbralik juurdepääs
- Publiku segmenteerimine
- Sotsiaalmeedia integreerimine
- Territooriumi haldamine
Plussid
- Lihtne seadistada
- Toetab tohutuid klienditeenindajate meeskondi
- Hulganisti integratsioone
- Juurdepääsetav ka liikvel olles
Miinused
- Omab õppimiskõverat
Hind
OroCRM-il pole tavalisi kohandatud hinnaplaane nagu teistel CRM-i pakkujatel. Selle asemel pakuvad nad julgelt kasutajatele teenuse reaalajas demo, enne kui otsustate tasulisele versioonile pühenduda.
25. Insightly
Insightly on veel üks kompaktne ühtne CRM-platvorm, mis lubab aidata erinevate tööstusharude ettevõtetel kasvada, luues püsivaid kliendisuhteid kogu klienditeekonna vältel. See pakub SaaS-i põhiseid kliendisuhete halduslahendusi keskmise suurusega organisatsioonidele, kes soovivad kogu klienditeavet turvaliselt hallata ühelt platvormilt, kiirendades samal ajal müüki ja saavutades õigeaegseid tulemusi.
Insightly’ga on automaatselt kaasas pistikprogrammid Gmaili ja Outlooki jaoks ning mitmed funktsionaalsed integreerimistööriistad muude süsteemide jaoks. Praktilisemas mõttes kasutab enamik ettevõtteid sageli Insightly’t kontaktide haldamiseks, suhete linkimiseks, e-kirjade jälgimiseks, töövoo automatiseerimiseks, müügivihjete haldamiseks, hinnapakkumiste genereerimiseks, täpsemaks aruandluseks jne. See on mobiilivalmis süsteem, mis tagab ettevõtetele õigeaegsed värskendused, eriti kui töötate kaughaldusega müügimeeskonnaga.
Milleks see kasulik on?
VKEd, kes soovivad modelleerida ja automatiseerida oma CRM-i äriprotsesse ühe klienditeabe põhjal.
Põhifunktsioonid
- Müügipersonali automatiseerimise funktsioonid
- Turunduse tööriistad
- CRM projektijuhtimise tööriistad
- Müügitoru visualiseerimine ja aruandlus
- Kohandatud väljad ja objektid
- Rollipõhised kasutajaload
- Kolmanda osapoole integratsioonid
Plussid
- Rohkelt lisafunktsioone, nagu auditilogid
- Liidese disain on ühtaegu sujuv ja dünaamiline
- Võimas valik projektijuhtimise funktsioone
- Pakub mitmeid integreerimise valikuid
Miinused
- Hind kergitab muresid VKE-de seas
Hind
Insightlyl on tasuta pakett, mis toetab ainult kuni kahte kasutajat, ja kuni kolm tasulist paketti, mille kõige lihtsam pakett maksab 29 dollarit kuus kasutaja kohta.
5 parimat CRM tarkvara võrrelduna
1. LiveAgent
LiveAgent, mis on tuntud kui parim piletisüsteemi alternatiiv tänapäeva turul, kukutab praktiliselt kõik konkurendid ümber, pakkudes kasutajaid ilma varjatud lisakuludeta, ööpäevaringset kliendituge, piiramatut salvestusruumi, 190+ integratsiooni, 30-päevast tasuta prooviperioodi ja võimalust igal ajal tühistada. Platvorm pakub kasutajatoe CRM lahendusi, mis aitavad ettevõtetel oma kliendisuhtlusesse integreerida isikupärastamise. LiveAgentil on enam kui 170 kasutajatoe funktsiooni, sealhulgas üks kiiremaid reaalajas vestluse vidinaid turul. Selle sisseehitatud CRM pakub ettevõtetele võimsat universaalset mitmekanalilist postkasti, sisseehitatud kõnekeskust, reaalajas vestlust ja tugevat iseteenindusportaali klienti.
2. Hubspot
Hubspoti CRM-i teeb ainulaadseks see, et sellel on 100% freemium-pakett koos e-posti jälgija, potentsiaalsete klientide jälgija, reaalajas vestluse ja koosolekute planeerijaga. Teisalt on selle tasulised versioonid väikeettevõtete jaoks väga kallid. Üldiselt on Hubspot CRM loodud kliendisuhete optimeerimiseks, müügimeeskonna strateegiate ühtlustamiseks ja konversioonide suurendamiseks. Praegu võimaldab see kasutajatel luua ühenduse rohkem kui 875 kolmanda osapoole integratsiooniga sujuvama ja kohandatavama kasutamise eesmärgil. Selle CRM süsteem sisaldab kasvavatele meeskondadele automaatiseerimise tööriistu müügi kaasamiseks, müügianalüütikaks ja hinnapakkumise konfigureerimiseks. Hubspoti platvorm pakub kasutajatele laialdaselt ulatuslikku CRM-i ökosüsteemi, mis lubab luua teaberikkaid ülevaateid, müügivõimalusi võimaldavaid materjale ja soojemaid müügivihjeid maksimaalse äritegevuse jaoks.
3. Keap
Sarnaselt LiveAgentile pakub Keap samuti 14-päevast tasuta prooviversiooni demoplaani. Sellegipoolest maksavad nende tasulised plaanid peaaegu viis korda rohkem, kuid selle funktsioonid on üldiselt piiratud e-posti turunduse ja põhiliste CRM-i automatiseerimise tööriistadega. Keap CRM keskendub peamiselt ettevõtte kasvule ja see sobib tavaliselt suurepäraselt ettevõtetele, kes soovivad vähem korduvaid administraatori ülesandeid, organiseeritud kliendiandmebaasi, hõlpsasti rakendatavat automatiseerimist ja ulatuslikku rakenduste integreerimist, kasutades samal ajal maksimaalselt ära tavapärast tööaega.
4. Freshworks
Freshworks CRM on kahtlemata tänapäeval üks enimmüüdud CRM tarkvarasid. Võrreldes teistega pakub see CRM-i teenusepakkuja suurepäraseid tööriistu müügivihjete loomiseks, müügi ja tulude suurendamiseks. Parim osa on see, et saate oma kasutajakontot isikupärastada, et see vastaks teie konkreetsetele vajadustele, kuid nad ei paku piiramatuid koguseid nagu LiveAgent. See on täisväärtuslik müügi CRM-i tööriist, millel on üldiselt intuitiivne kasutajaliides, automaatne profiili rikastamine, 360-kraadine kliendivaade ja kontaktitegevuse jälgimise funktsioonid. Selle tehisintellektil põhinev müügivihje hindamise funktsioon eristab seda veelgi rahvarohkest CRM-i turust. See võimaldab müügiesindajal keskenduda kõrge punktisummaga müügivihjetele, osaledes samal ajal kontekstuaalsetes vestlustes, mis suurendavad konversioone ja loovad püsivaid suhteid klientidega.
5. Zoho
Zoho on väga kohandatav CRM tarkvara ja sobib peaaegu iga ettevõtte müügivajaduse jaoks. See sisaldab peamiselt laia valikut mitmekanalilisi võimalusi, integreeritud Canvas disainistuudiot ja kohandatud automaatikat meeskonna koostöö ja kaugtöö jaoks. Negatiivne külg on see, et enamik selle plaanidest sisaldab piiratud funktsioone ja ainus väljapääs on minna üle kõrgemale plaanile. Positiivne on see, et Zoho pakub integreeritud kliendisuhete haldamise lahendusi samaaegselt AI-põhise müügiabiga. Zoho CRM sisaldab ainulaadset funktsioonide komplekti, mis hõlmavad sisseehitatud mängustamist, reaalajas teavitusi, töövoo automatiseerimist ja müügivihjete hindamise tööriistu, mis täiendavad kliendikogemust, müügiprotsesse ja isegi varude haldamist.
Lõpetuseks
Ülaltoodud CRM tarkvarad aitavad teil luua rohkem müügivihjeid ja toita neid seni, kuni neist saavad pikaajalised kliendid. Iga CRM tarkvara võib teenindada teatud tüüpi ettevõtet või töötajat. Näiteks Freshworks sobib kõige paremini müügimeeskondadele. Hubspot on kulude ja funktsionaalsuse osas parim üldine CRM. LiveAgent sobib suurepäraselt mitmekanalilise kasutajatoe piletisüsteemi jaoks, samas kui Pipedrive’i tarkvara on kõige lihtsam kasutada.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Frequently Asked Questions
Mis on CRM tarkvara?
CRM tarkvara on süsteem, mis aitab hallata teie suhtlust klientidega, parandades müügisuhtlust, turundust ja müügivihjete haldust. Näiteks saate veebisaidi külastuste jälgimisel salvestada kliendi üksikasju, nagu aadress, nimi ja telefoninumber.
Kuidas CRM tarkvara toimib?
CRM tarkvara on keskne koht potentsiaalsete klientide ja klientide andmete salvestamiseks. Seejärel analüüsitakse neid andmeid, et parandada ettevõtte müüki. Lisaks saate jälgida kõiki kliendisuhtlusi ja jagada seda teavet teiste meeskonnaliikmetega.
Mis on omnikanaliline CRM-i tarkvara?
Omnnikanaliline CRM-i tarkvara on süsteem, mis ühendab kõik kliendi poolt suhtluseks kasutatavad platvormid. Koondades kõik need kanalid, saate jälgida kogu kliendi teekonda alates kaubamärgi tuvastamisest kuni ostmiseni. Sellise käitumise analüüs aitab teil kliente sihtida, omandada, hoida, mõista ja lõpuks ka nendega koostööd teha. See on ülioluline ka uuemate strateegiate vastuvõtmisel, kui tööstuses toimuvad muutused.
Kas on võimalik integreerida muu CRM tarkvaraga
CRM tarkvara loob ühenduse e-posti, sotsiaalmeedia, kalendri ja suhtluskanalitega. Kuigi saate nautida võimalikult paljusid funktsioone, ühendub erinev CRM tarkvara erinevate kanalitega. Mõned võimalused on CRM tarkvarale sisse ehitatud, kuid teisi tuleb kohandada, eriti kolmandate osapoolte platvormide puhul. Seega leiate ühe CRM-i tarkvara, mis on ühendatud Shopifyga ja teise mis on ühendatud muude e-kaubandussaitidega. Arendaja integreeriks süsteemi ka Automate.io-ga.
Kui palju maksab CRM tarkvara?
CRM-i hind on väga erinev. On selliseid, nagu Hubspot, mida saate tasuta kasutada. Väikeettevõte maksaks põhifunktsioonidega pakettide eest umbes 12 dollarit kuus. Ettevõtlusversioonide ja täiustatud funktsioonidega versioonide hind oleks umbes 50–150 dollarit kuus. Kõige kallim CRM tarkvara on umbes 300 dollarit kuus iga kasutaja kohta. Maksate vähem, kui valite aastased maksed. Iga-aastased maksed on samuti erinevad, kuid on umbes 5000–40 000 dollarit.
Milline on parim CRM tarkvara?
Parim CRM tarkvara peaks funktsionaalsuse ja kulude osas vastama teie vajadustele. Samuti peate arvestama oma meeskonna suurusega ja sellega, kas see integreerub teie klientide virtuaalsete suhtluskanalitega. Muud küsimused, mis teie otsust mõjutavad, on teie ettevõtte protsessid ja ettevõtte olemus. CRM tarkvara kohandamine ja kasutuslihtsus on samuti olulised tegurid. Hubspot võiks olla suurepärane valik, kuna sellel on tasuta versioonid ja palju mooduleid.
Millised on CRM tarkvara kasutamise eelised?
CRM tarkvara aitab teil müüki suurendada, võimaldades teil oma müügiprotsessi automatiseerida ja tulemusi analüüsida. Samuti saate parandada tõhusust, kuna teie meeskondades on parem töövoog ja koostöö. CRM tarkvara kasutamine parandab ka teie suhteid klientidega ja tagab lõppkokkuvõttes klientide hoidmise. See täiustus tuleneb sellest, et kogu klienditeave on ühes keskses kohas. Samuti saate automatiseerimise abil täiustada oma sõnumeid ja koostada oma klientide kohta täpseid aruandeid.
Miks on CRM tarkvaralahenduste kvaliteedi tagamine vajalik?
Kvaliteedi tagamine on hädavajalik, et CRM tarkvara toimiks ootuspäraselt. Kui esineb vigu, võib tekkida andmete kadu, mis võib kahjustada teie müügikampaaniat või isegi kogu ettevõtet. Kui olete kindel, et teie CRM tarkvara töötab õigesti, saate oma tööd ja meeskonda muretult planeerida, suurendades niimoodi oma tootlikkust. Lisaks on CRM tarkvara ka kliendisuhete parandamiseks. Kui olete kindel, et teie süsteem töötab, oskate täpselt oma klientide vajadusi määrata.
Jaga seda artiklit
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Avasta 2022. aasta 25 parimat kliendiportaali tarkvara koos hindade ja funktsioonide võrdlusega. Tutvu Mellituse, SuiteDash, Monday.com, LiveAgent ja teiste juhtivate lahendustega, mis parandavad kliendituge, koostööd ja reageerimisvõimet. Leia parim tööriist oma ettevõtte kliendikogemuse tõstmiseks!
25 parimat kliendi tagasiside tarkvara
Avastage 25 parimat kliendi tagasiside tarkvara, mis aitavad analüüsida klientide rahulolu ja parandada tooteid ning teenuseid. Valige õige tarkvara, mis sobib teie eelarvega alates $0 kuni $5000 kuus. Tutvuge populaarsete valikutega nagu LiveAgent, SurveyMonkey, Qualaroo ja Hotjar.