Olgem ausad – kinnisvara on üks tulusamaid, dünaamilisemaid ja aktiivsemaid tööstusharusid ning edu taandub enamasti korralikule kliendihaldusele. Iga hea kinnisvarabüroo absoluutne nurgakivi on tagada, et teie kliendid on teie teenustega rahul.
Suhtlemine pole aga enam nii lihtne kui vanasti. Tänapäeval on esmaklassilistel kinnisvaraettevõtetel Internetis tugev kohalolek ja võimalused klientidega alati ühenduses püsimiseks. Selleks peavad nad oma veebisaidil pakkuma kinnisvara reaalajas vestluse võimalust, mille jaoks on tarvis kindlat tarkvara.
Töö jaoks sobiva tarkvara valimine võib ettevõtte edu kergitada või pidurdada. Sel põhjusel anname teile lühikese ülevaate mõnest erakordsest kinnisvaraga seotud reaalajas vestlusteenusest.
Mis on reaalajas vestlus?
Reaalajas vestlus on üks populaarsemaid klienditeeninduse tööriistu veebimaailmas. Kinnisvara reaalajas vestluse teenused ei ole lihtsalt soovitatavad – need on tänapäeval kohustuslikud suhtlusvahendid.
Enamik kinnisvaraga seotud reaalajas vestlusi tuleb kliendipäringutega tegeleva klienditoe tarkvara kujul. See tarkvara võib algatada vestlusi, kui potentsiaalsed kliendid on teie veebisaidile jõudnud, genereerida müügivihjeid, aidata veebisaidil navigeerida ja aidata neil otsustada, millised teenused sobivad nende konkreetsetele vajadustele.
Kuidas reaalajas vestlus toimib?
Reaalajas vestlus võimaldab teie kinnisvaramaakleritel veebisaidi külastajatega ühendust võtta, et pakkuda neile vajalikku abi. Mõelge reaalajas vestluse tarkvaralahendustele kui programmile, mis võimaldab teie kliendil virtuaalselt koosolekule tulla.
Kui keegi teie veebisaiti külastab, kuvatakse lehel vestluskast (kui teil on vestluse funktsioon aktiveeritud) ja nad saavad selle kaudu teiega ühendust võtta.
Kinnisvara valdkonnas reaalajas vestluse kasutamise eelised
Väide, et reaalajas vestluse lahenduste kasutamine kinnisvara valdkonnas on soovitatav, on alahinnatud – see on valdkonna standard. Esimene asi, mis pähe tuleb mõeldes reaalajas vestluse kasutamise eelistele kinnisvaras, on praktiliselt võrreldamatu klienditoe aspekt.
Kinnisvara reaalaja vestluse teenuste üks köitvamaid aspekte on see, et saate tõeliselt mõista oma kliendi soovi ja vajadust, võimaldades nendega ühenduda personaalsemal tasemel. See on ka juhtiv tööriist kliendiga suhtlemisel, mis koheselt võimestab tulevasi koostöövõimalusi.
Sellist tarkvara kasutades saate pakkuda oma klientidele viivitamatut tuge, mis aitab neil navigeerida teie pakkumistes ja sisus ning töötada suurepäraselt müügivihjete genereerimise kallal. Reaalajas vestlusega saate:
- Aidake klientidel oma veebisaidil navigeerida
- Suurendage oma agentide jõudlust ja loovust
- Looge häid suhted potentsiaalsete klientide ja klientidega
- Pakkuge kõigile oma veebilehe külastajatele kohest tuge
- Pakkuge ööpäevaringset kliendituge
- Pikendage inimeste poolt saidil veedetud aega
Ja see on vaid jäämäe tipp. Reaalajas vestluse lahenduste täieliku potentsiaali avamine on ettevõttepõhine, mis tähendab, et see võib erinevate ettevõtete jaoks teha erinevaid asju, isegi kui nad tegutsevad samas valdkonnas.
5 parimat reaalajas vestluse tarkvara
Vestlustarkvara | Capterra hinnang | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Alghind |
LiveAgent | 4.7/5 (umb. 1000 arvustust) | JAH | JAH | $9 agent/kuu |
HubSpot | 4.8/5 (250 arvustust) | JAH | JAH | $50 /kuu |
Drift | 4.5/5 (153 arvustust) | JAH | JAH | n/a |
Sendinblue | 4.5/5 (umbes. 800 arvustust) | JAH | JAH | $25 /kuu |
Syncro | 4.5/5 (2 arvustust) | JAH | JAH | $25 /kuu |
20 parimat reaalajas vestluse tarkvara lahendust kinnisvara valdkonnale
Kinnisvaraettevõtete jaoks on reaalajas vestluse tarkvaralahendusi rohkem, kui võite ette kujutada, kuid nagu enamik tarkvarasid, pole need kõik võrdsed. Turg on täis vigast tarkvara, mis ei suuda teha seda, mida vajate. Õnneks oleme kontrollinud paljusid tarkvarasid ja leidnud kakskümmend kinnisvaraettevõtetele mõeldud lahendust, mis ületasid meie ootused.
1. LiveAgent
LiveAgent on suurepärane reaalajas vestlus kinnisvara valdkonnale. Erinevalt teistest reaalajas vestluse tarkvara pakkujatest, kes soovivad pidevalt jalgratast leiutada, on LiveAgent kasutajatoe tarkvara, mis keskendub isikupärastamisele.
Kui soovite teha müüki, on kinnisvaras oluline omada õiget lähenemisviisi kliendile, LiveAgenti kasutades saab see võimalus reaalsuseks.
Tarkvara on ülilihtne kasutada, see on sujuv ning pakub ilusat vestlusfunktsiooni, mis toetab ka reaalajas vastuseid. Tänu keerulisele CRM-ile võib see suurendada ka agendi tootlikkust ja aidata teie töötajatel pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust.
Automatiseerimise, nutika marsruutimise ja ennetavate vestluskutsete kaudu võivad teie kliendid olla kindlad, et tarkvara suunab nad agendi juurde, kes on nende abistamiseks kõige paremini varustatud mis tahes küsimuse, probleemi või teenusega, mida nad võivad vajada. See tarkvara toetab ka reaalajas sisevestlust, vestluse jaotamist ja vestluskutseid, ilma et need tunduksid agressiivsed või pealetükkivad.
See on tööriist, mis aitab teil luua lojaalse kliendibaasi. See on täielikult kohandatav, nii et saate seda suhteliselt lihtsalt oma kaubamärgiga kohandada. Parim osa on see, et saate seda kasutada mitte ainult reaalajas vestluseks, vaid see on suurepärane klienditoe piletisüsteem, mis pakub mitme kanaliga võimalusi. Selle kohandamine ei piirdu ainult välimusega, kuna saate integreerida ka kolmandate osapoolte rakendusi, kohandada funktsioone ja redigeerida teenuse paljusid aspekte ilma kodeerimisalaste teadmisteta.
Try out LiveAgent today
Start a free 30-day trial and try out all customizable features.
2. Chaport
Paljud kinnisvaraettevõtted saavad kasu lihtsa reaalajas vestluse lahenduse, näiteks Chaporti, integreerimisest. Chaport on täis keerukaid tööriistu, mis muudavad selle kasutamise lihtsaks ja võimsaks.
Esimene asjana paistab Chatporti puhul silma see, et see on uhke ja kasutajasõbralik. Sellel on ainulaadne GUI, mis maksimeerib kasutajakogemust, muutes selle kasutamise lihtsaks nii kliendi kui ka teie kinnisvaramaaklerite jaoks.
Tarkvara mitmekülgsust suurendavad funktsioonid, nagu automaatne vastamine ja grupivestluse võimalused. Chaport on fantastiline vestluse pistikprogramm, mis integreerub peaaegu kõigi veebisaitidega. Erinevalt enamikust reaalajas vestlustest, mis toetavad vaid käputäis keeli, toetab Chaport kuni kaheksateist keelt, muutes selle tõeliselt universaalseks tööriistaks.
Selle lihtsus ja taskukohasus muudavad selle üheks parimaks tööriistaks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Sellel on mõned keerukad jälgimisfunktsioonid, nagu aruanded, tippimisülevaade ja salvestatud vastused.
3. ClickDesk
Kinnisvarafirmad otsivad suure jõudlusega ja lihtsasti kasutatavat reaalajas vestluse tarkvara, nagu ClickDesk. Tarkvara paistab silma tõhususe poolest, mis teeb sellest ühe populaarseima reaalajas vestluse valiku.
ClickDeski integreerimine veebisaidiga on lihtne ega vaja kodeerimist ning tarkvara juurutamine on sama lihtne.
Üks tähelepanuväärsemaid asju antud tarkvara juures on kohandatavus, nii et saate selle suhteliselt hõlpsalt ülejäänud veebisaidi järgi sobivaks vormida. See sisaldab kõiki tööriistu ja funktsioone, mida kinnisvaraettevõte vajab laitmatu, kiire ja usaldusväärse klienditoe pakkumiseks.
See on täis kaarditeabe funktsioone ja pakub võimalust saata meilivestluse ärakirju.
ClickDesk on varustatud automaatsete mallivastuste funktsioonidega töövälisteks tundideks, mis võimaldavad teil oma kliente teenindada isegi siis, kui teie agendid pole saadaval. Sama lihtne on integreerida tarkvara oma sotsiaalmeediaga.
4. Drift
Drift on erinev. See ei ole traditsiooniline kinnisvara reaalajas vestlusteenuse pakkuja, vaid rohkem müügi- ja turundusstrateegia suunitlusega. Selle veebivestluse vidina abil saate kõiki oma vestlusi sujuvamaks muuta, pakkuda tipptasemel kliendituge, genereerida müügivihjeid ja suurendada konversioone märkimisväärse marginaali võrra.
Sellel on tohutu valik funktsioone, mis hõlmavad enamikku omadustest, mida tipptasemel kinnisvaraveebisait võib vajada. Mõned Drifti kõige tähelepanuväärsemad funktsioonid on järgmised:
- Täiendatud geosihtimine
- Sujuvaks muudetud integratsioonid
- Reaalajas ja võrguväline vestlus
- Täielikult kohandatavad vestlusaknad
- Lihtsustatud vestluste edastamine ja marsruutimine
- Lihtsad tehisintellekti toega roboti funktsioonid
- Otsene broneerimine
Peale nende on Drifti arsenalis palju, palju rohkem fantastilisi funktsioone. Erinevalt teistest reaalajas vestluse platvormidest, mis keskenduvad klienditoele, keskendub Drift nii teile kui ka külastajale parima võimaliku kogemuse pakkumisele.
Selle fookuses on müügivihjete genereerimine, müügimeeskonna abistamine ja vaatajaskonna köitmine. Samuti automatiseerib see paljusid tühiseid ülesandeid, muutes selle üheks parimaks võimalikuks reaalajas vestluse valikuks.
5. Facebook Messenger
Facebook on maailma populaarseim sotsiaalmeedia ja see on krooni kandnud juba mõnda aega. Mida te võibolla ei teadnud, on see, et Facebook pakub suurepärast reaalajas vestluse võimalust, mida saate hõlpsasti oma veebisaidiga integreerida.
Paljud inimesed kasutavad Facebooki ametlikku sõnumsideplatvormi, muutes Facebook Messengeri üheks enimkasutatavaks reaalajas vestluse tarkvaraks. Enamik meist on Facebook Messengeriga hästi kursis, kuid selle reaalajas vestluse valik pakub palju enamat, võimaldades teil tuttava ja usaldusväärse platvormi kaudu otse külastajale läheneda – mis lõppkokkuvõttes suurendab teie mainet.
Nii palju kui pakub Facebook Messenger lihtsust ja tuttavlikkust, puudub sellel ainulaadseid funktsioone. Olemas on kõik standardsed funktsioonid, nagu automaatsed vastused, vestluse laadimine ja vahemällu salvestamine, kuid automaatset aruandlust, jälgimist ega geograafilise asukoha määramist pole.
Paar lihtsat kohandamisfunktsiooni võimaldavad teil muuta oma Facebook Messengeri pistikprogrammi välimust ja integreerimine on turu üks lihtsamaid. Kui juhite väiksemat ettevõtet ja otsite oma veebisaidi jaoks kiiret, lihtsat ja tuttavat reaalajas vestluse pistikprogrammi, võib Facebook Messenger olla teie parim valik.
6. FreshChat
FreshChat on lihtne, sujuv ja mitmekülgne kinnisvara reaalajas vestluse tarkvara pakkuja, millel on mõned huvitavad võimalused. Üks selle peamisi funktsioone on intelligentne sõnumite suunamine, nii et see ühendab peaaegu alati õige tarbija õige agendiga.
See põhifunktsioon aitab ettevõtetel vähendada aega, mis kulub klientide käsitsi õigete agentide juurde suunamiseks, mis on peaaegu kõigi otsevestluste puhul levinud probleem. Lisaks marsruutimisele on sellel automaatsed vestluskutsed ja jaotamine, mis teeb sellest ühe kõige tarbijasõbralikuma reaalajas vestluse valiku.
Disain on ilus ja seda on lihtne kohandada. Nii tööriista kui ka vestluse GUI liides on täielikult kohandatav, nii et saate selle tõeliselt sobitada oma ülejäänud kinnisvaraäriga. Sellel on ka bottimise võimalused, nii et see pakub ööpäevaringset kliendituge isegi siis, kui agendid pole saadaval.
FreshChat on reaalajas vestluse tarkvara, mis keskendub automatiseerimisele, kuna see võimaldab teil automatiseerida peaaegu kõiki klienditeeninduse aspekte. Selle tarkvara võlu tuleneb selle lihtsast integreerimisest ja täiustatud konfiguratsioonist.
7. HubSpot
HubSpot on reaalajas vestluse tarkvara maailmas üks tuntumaid nimesid ja sellel on kinnisvara valdkonnas fantastiline kasutusvõimalus. See on tasuta kinnisvara vestlustarkvara, millel on esmaklassilised tööriistad ja funktsioonid.
Kõik selle tarkvaraga seonduv on võimalikult sujuv, mis tähendab, et integreerimine ja juurutamine ei võta üldse aega ega nõua oskusi. HubSpot on kahtlemata üks populaarsemaid reaalajas vestluse pakkujaid väikestele ja keskmistele ettevõtetele nii tasulises kui ka tasuta kategoorias.
Tarkvaras on olemas vestluskutsed, vestluste jaotamine ja vestluste ajalugu. Hubspot võimaldab kontekstuaalseid vestlusi, kuna see on varustatud HubSpoti enda CRM-iga, mis on samuti tasuta.
Lisaks on sellel võimsad jälgimis- ja aruandlusfunktsioonid, mis teeb sellest ühe ettevõttesõbralikuma tarkvara. Tänu selle üldisele kasutusmugavusele ja lihtsusele ei teki klientidel selle kasutamisel raskusi.
Nagu iga hea reaalajas vestlustarkvara, võimaldab see ka pärast tundide möödumist roboteid juurutada ning kasutab täiustatud tehisintellekti ja ML-i, et muuta vestlused võimalikult isiklikuks ja kontekstipõhiseks. Robotid ei anna ebamääraseid ega automatiseeritud vastuseid – need teenindavad klienti.
Täiendavad funktsioonid, nagu ajastamine, mallid ja kolmandate osapoolte integratsioonid, on HubSpoti kesksed osad. Kuna see veebipõhine kinnisvaravestlus on tasuta, saate seda juba täna kasutama hakata, ilma et peaksite sentigi maksma.
8. Intercom
Intercom on kahtlemata üks keerukamaid, kompleksemaid ja võimsamaid SaaS-i põhine reaalajas vestluse lahendusi turul. Peaaegu kõik selle tarkvara aspektid on täielikult reguleeritavad ja sellel on silmapaistvad isikupärastamise funktsioonid, mis võimaldavad teil oma klienditoe kõiki aspekte mikrojuhtida.
See on ka üks kiiremini toimivaid reaalajas vestluse valikuid turul, mis pakub sujuvat suhtlust potentsiaalsete klientidega ja võimaldab teil muuta need maksvateks klientideks turunduse, müügi ja müügivihjete genereerimise funktsioonidega.
Sellel on fantastilised funktsioonid andmete kogumiseks, nagu külastajate jälgimine, geolokatsioon ja suurepärased kolmandate osapoolte integratsioonid.
Võibolla kõige põnevam ja unikaalsem funktsioon, mille Intercom lauale toob, on selle võime köita kliente ja hoida neid teie veebilehel sihipärase sõnumivahetuse ja interaktiivsete ringkäikude kaudu.
Seda kasutavad sellised teenused nagu Shopify, oma töövaldkonna hiiglane. Sellegipoolest pakub Intercom täielikku lahendust ka millegi nii keerulise, rafineeritud ja keeruka jaoks nagu kinnisvaramaailm.
See on hämmastav ka brändingu jaoks, kuna saate kohandada vestluse välimust ilma selle kiirust üldse rikkumata.
9. LiveAdmins
Kinnisvara on tulus, keeruline ja nõudlik tööstusharu ning see vajab oma tavade jaoks kerget, lihtsat, kuid võimsat tööriista. Üks neist tööriistadest on LiveAdmins, mis tänu oma silmapaistvale potentsiaalile kinnitas oma jala ka kinnisvarasektorisse.
LiveAdminsiga saate:
- Pakkuda silmapaistvat kliendituge
- Kasutada professionaalsete klienditoe agentide meeskonda
- Kasutada kohapealseid kinnisvara professionaale
- Sujuvalt integreerida oma veebilehega
- Pakkuda reaalajas ja võrguväliseid teenuseid
LiveAdminsil on ainulaadne struktuur, mida klienditeenindajad saavad kasutada. See funktsioon koos tarkvara enda suhteliselt madala hinnaga muudab selle teenuse ideaalseks väiksematele ettevõtetele, kellel on ettevõttesisene meeskond.
Operaatorid on päris inimesed ja kokku on üle 700 operaatori üle maailma. Need operaatorid hõlmavad kaheksat ajavööndit ja töötavad valitud tööstusharudes, millest üks on kinnisvara.
Lisaks ettevõttesiseste spetsialistide pakkumisele saate kasutada oma agente potentsiaalsete klientidega ühenduse võtmiseks.
Connect with prospective buyers and clients in real-time
Start building a relationship one conversation at a time with LiveAgent.
10. LiveChat
Kui otsite arenenud, kuid lihtsasti kasutatavat, keerulist, kuid arusaadavat, müügivihjeid püüdvat, kuid mitteagressiivset kinnisvaraga seotud vestlust, kaaluge LiveChati kasutamist. LiveChat on klienditeenindustarkvara, mis võimaldab teil oma klientidega vestelda, müügivihjeid püüda ja suurendada samal ajal müügivõimalusi.
See on peamine tööriist, mida kasutavad tööstushiiglased, nagu McDonald’s, PayPal ja Mercedes-Benz. Need on kolm megakorporatsiooni, mis kõik tegutsevad erinevates tööstusharudes, mis toob esile LiveChati fantastilise mitmekülgsuse. See on tööriist, mida kasutavad väikesed, keskmised ja suured ettevõtted, kuna see on sama skaleeritav kui ka paindlik.
Peaaegu iga samm integreerimisest suhtlemiseni on viidud peaaegu täiuslikkuseni, võimaldades teil seda teenust ülimalt hõlpsasti kasutada. Lihtne ei tähenda antud juhul tavalist, kuna LiveChatil on sellised funktsioonid nagu:
- Geograafiliste asukohtade jälgimine
- Automaatne klientide marsruutimine
- Toimivuse ja jälgimise võimaluste valik
- Lihtne bränding ja täielik kohandatavus
- Jõudlus- ja jälgimisvõimaluste valik
- Ekraani jagamine ja kiired vastused
- Analüütika ja tagasiside haldamine
- CRM
Väita, et LiveChat on kinnisvaravestluse funktsioonide meister, oleks alahinnatud. Selle esmaklassilised funktsioonid, muljetavaldav kohandamine ja suurepärane jõudlus muudavad selle kinnisvaraäri jaoks paindlikuks lahenduseks.
11. LiveHelpNow
LiveHelpNow on silmapaistev reaalajas vestluse teenusepakkuja, millel on head vestlus-, turva- ja integratsioonifunktsioonid. See on hästituntud tarkvara, mida on praeguseks kasutatud kümme aastat ja mida on palju täiustatud. See on kasutajatoe tarkvara, mis võimaldab teie agentidel klientidega inimtasandil ühendust võtta, mis on kinnisvaramaaklerite jaoks ülioluline.
Integreerimine on võimalikult sujuv, kuna see ei nõua kodeerimisteadmisi ega eelnevat kogemust seda tüüpi tarkvaraga.
Juurutamine on sama lihtne kui integreerimine ja teie töötajate koolitamine ei tohiks kesta kauem kui paar minutit.
Sellel on GUI liides, mida on lihtne kasutada kõigil, nii agendil kui ka kliendil. Sellel on fantastiline kohandatavus, mis võimaldab hõlpsat brändingut ja adapteerimist. LiveHelpNow paistab silma oma turvalisuse ja krüpteerimisega, mis kaitsevad nii teie agente kui ka kliente ootamatute ohtude eest. See tarkvara on sama intuitiivne – kogudes samal ajal olulisi andmeid edasiseks analüüsiks. See on suurepärane SaaS-i tarkvara keskmise suurusega ettevõtetele, kellel on ressursse ja vahendeid selle täielikuks kasutamiseks.
12. LivePerson
Kui juhite väiksemat ettevõtet ja vajate oma kinnisvara veebisaidile kaasahaaravat ja toetavat reaalajas vestlust, võiksite proovida LivePersonit. Sellel tarkvaral on suurepärased võimalused ja seaded, mis on spetsiaalselt mõeldud väiksemate ettevõtete vajadustele.
See on kerge, lihtne ja praktiline tarkvara, mis keskendub teie klientidele parima võimaliku klienditoe pakkumisele, kogudes samal ajal vajalikke olulisi andmeid. Kaasa tulevad ka robotid, mis kasutavad täiustatud AI-d, et rahuldada teie kliendi mis tahes vajadusi.
See tarkvara toetab online ja offline vestlusi, mis tähendab, et teil ei pea alati olema kohapeal agent, kes on valmis klienti kõige vajalikuga aitama. Erinevalt enamikust vestlusrobotitest ja AI-toega automaatse vastamise funktsioonidest teeb see oma tööd ja teeb seda hästi.
CRM-i funktsioonide kaudu saavad LivePersoni robotid teie klienti aidata ja paista samas võimalikult inimlikud. Kui lahendust ei leita, saab klient jätta tõelisele agendile märkuse, mille juurde pöördutakse tööajal.
Kinnisvara vestluskast on täielikult kohandatav ja selle juurutamine on samuti suhteliselt lihtne. See ei ole kõige lihtsamini kasutatav tarkvara, seega võib selle seadistamine ja haldamine osutuda keeruliseks, kui teil pole sellise tarkvaraga töötamise kogemust.
13. LiveZilla
LiveZilla on kõikehõlmav kasutajatoe süsteem, mis võimaldab teil ülimalt lihtsalt oma klientidega ühendust võtta, müügivihjeid koguda ja konversioone genereerida. See on keskendunud lihtsusele, muutes selle sobivaks valikuks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Erinevalt selle loendi eelmisest elementidest on seda lihtne integreerida, programmeerida ja kohandada.
See võimaldab teil tarkvara ühendada kolmandate osapoolte rakendustega, mis tähendab, et saate muuta selle funktsioone vastavalt oma ainulaadsetele professionaalsetele vajadustele. See on kiire, usaldusväärne ja pakub sujuvamat ühendust agendi ja kasutaja vahel.
LiveZilla üks huvitavamaid funktsioone on see, et sellel on reaalajas piletihaldus, mis võimaldab teie agentidel teie klientide vajadusi võimalikult kiiresti hinnata. Lisaks sellele on LiveZillal ka geograafiline asukoht, mis tähendab, et nad saavad automaatselt kindlaks teha, kust teie külastaja tuleb, ja neile vastavalt läheneda.
See on eriti kasulik, kuna LiveZilla aitab teil koguda oma klientidelt andmeid, mida saate tulevaste päringute jaoks ainulaadsete vastuste loomisel kasutada. See on lihtne ja kerge kasutajatoe süsteem, mis on kiire, sõltumatu ja usaldusväärne.
14. Olark
Kui otsite reaalajas vestluse tarkvara tipptasemel funktsioonidega, mida on samuti lihtne kasutada, siis otsite tõenäoliselt Olarki. Olark on tipptasemel reaalajas vestluse tarkvara, millel on sujuv integreerimine, kiire juurutamine ja laitmatu jõudlus. Selle tarkvara üks tähelepanuväärsemaid omadusi on see, et see on nii kliendile orienteeritud tarkvara kui ka vajalik tööriist toe- ja müügiosakonna jaoks. Olarkil on kõik olulised funktsioonid:
- Kliendile lihtne kasutada
- Agendile intuitivne kasutada
- Väga adapteeruv
- Täiesti kohandatav
- Kiire, usaldusväärne ja võimas
Kuigi parima võimaliku kliendilahenduse pakkumine on agentide ülesanne, on Olarkil omapärane viis neid läbi protsessi juhatamiseks, kasutades täiustatud CRM-i.
Kliendid, kes külastavad teie kinnisvara veebisaiti, ei ole huvitatud funktsioonide taevakõrgusest loendist, mida teie reaalajas vestluse tugitarkvara peab lauale tooma – nad soovivad vestlusvõimalust, kus nad saavad päringuid esitada.
Teisest küljest tunnete huvi kogu protsessi vastu ja Olark mõistab mõlemat mõistet. Seetõttu saavad kliendid kiire, tundliku ja hõlpsasti kasutatava vestlusmulli ning teie saate hulga funktsioone, millega saate selle tarkvara enda omaks muuta. Kohandamisest konfiguratsioonini – Olark ei valmista pettumust.
15. Podium
Podium Webchat on kinnisvara reaalajas vestluse võimalus, mis pakub ka fantastilisi müügi- ja turundusvõimalusi. See on täiskomplektne tööriist, mis sobib ideaalselt igas suuruses ja igas tööstusharus, sealhulgas kinnisvaraga tegelevatele ettevõtetele.
Podium võib esmapilgul näida lihtne, kuid see on üsna keerukas tarkvara, mis võimaldab teil oma külastajatega ühendust võtta, muuta need potentsiaalseteks klientideks ja viia kogu protsess lõpule, ilma et see näiks liiga agressiivne.
Podium WebChat võimaldab teil oma külastajatega eemalt ühendust võtta ja muuta nende päringud elujõulisteks andmeteks, mida saate hiljem analüüsimiseks kasutada. Tarkvaraga on kaasas ka analüüsitööriistad, mis muudavad töö lihtsamaks. Podium sobib ideaalselt:
- Klientidele teenuste turundamiseks ja reklaamimiseks
- Veebilehe külastajate tekkinud küsimustele vastamiseks
- Andmekogumisprotsesside täiustamiseks ja mugavdamiseks
- Turu uuringute jaoks vajalike andmete analüüsimiseks
See on ka üks kõige praktilisemaid tööriistu turul. See on pistikprogramm, mis töötab peaaegu kõigi suuremate veebisaidiplatvormidega, võimaldades sujuvat integreerimist ja juurutamist. Podium jaotab ka teie vestlusi ideaalselt, mis tähendab, et teie kasutajad saavad alati vajalikud vastused võimalikult kiiresti.
Guide your customers towards their new dream home
Provide 24/7 customer support even when you're offline with LiveAgent.
16. Pure Chat
PureChat on veel üks suurepärane võimalus väiksematele ettevõtetele, kes soovivad oma reaalajas vestluse ja klienditeeninduse ressurssidest maksimumi võtta. See pole ainulaadne, eriline ega funktsioone täis, kuna selle tarkvara peamine võlu tuleneb selle lihtsusest.
Teenuse kasutajaks registreerumine on lihtne – selle oma veebisaidil juurutamine on lihtne – selle kasutamine on lihtne nii agendile kui ka potentsiaalsele kliendile. Peaaegu kõik selle teenuse osad on sujuvamad ja võimalikult lihtsad.
Lihtsus võib olla selle kõige tähelepanuväärsem omadus, kuid see ei tähenda, et sellel poleks muid ahvatlevaid aspekte. Tarkvaraga on kaasas piiramatu arv vestlusi, lihtsalt kasutatav töölaud, mis võimaldab teil vestlust manipuleerida nii, nagu soovite, ja kohandada seda oma äri esteetikaga. Sellel on natiivsed iOS-i ja Androidi rakendused, mis tähendab, et see suudab töötada platvormideüleselt.
Kas me julgeme öelda, et PureChati kasutamine on omamoodi lõbus? Kogu rakendus ja vidin on mänguliseks muudetud. See on võimas, kerge ja hõlpsasti kasutatav tarkvara, mis sobib ideaalselt kinnisvaraettevõtetele, kes tegelevad lokaalselt ja soovivad oma kliendituge sujuvamaks muuta ja täiustada.
17. Sendinblue
Sendinblue on täiustatud CRM tarkvara, mis on tulvil suurepäraseid klienditoe funktsioone, võimsaid konfiguratsiooni-, haldus- ja kohandamistööriistu ning pakub isegi silmapaistvat kliendituge.
See on ideaalne tööriist suurematele ettevõtetele, kes peavad tegelema korraga paljude klientidega ja pakkuma neile kõigile kvaliteetset tuge. Sendinblue’l on fantastiline konfiguratsioon, mis võimaldab teil teenust muuta nii palju, et saaksite selle kohandada peaaegu igaks keskkonnaks, olenemata suurusest, tööstusest või ettevõtte poliitikast.
Tarkvara paistab silma automatiseerimise funktsioonide poolest, mis võimaldavad teil oma klienditoe protsesse ja suhtlust sujuvamaks muuta, et saaksite keskenduda pakilisematele asjadele.
See toetab kolmandate osapoolte rakendusi ja seda saab integreerida teie meilisõnumite, meilikampaaniate, SMS-ide ja paljude muude tööriistadega. Sendinblue ilu peitub selle valikutes, kus saate kõike tõeliselt kohandada.
Kuigi see on vastupidav, keerukas ja skaleeritav, on seda teenust lihtne kasutada.
18. Syncro
Syncro keskendub kohandamisele. See on kasutajatoe reaalajas vestluse tarkvara, mille juured on paljuski kinnisvara valdkonnas, kuna tarkvara omab peaaegu kõikidele funktsioonidele personaalset lähenemisviisi. See võimaldab teie kinnisvaramaakleritel näida, nagu nad tõesti vestleksid potentsiaalse kliendiga, muutes nad aeglaselt kliendiks.
See jätab vahele tarbetu halduse, mille enamik reaalajas vestluse tarkvara on omale lisanud, ja on otse lingitud teie SMS-sõnumitega, võimaldades teil vestelda kõigi veebisaidi külastajatega lihtsal, sujuval ja tuttaval viisil. See on veebipõhine SaaS, mis sobib ideaalselt väikeettevõtetele, kes soovivad oma kliendituge laiendada.
See pole kuigi keeruline – see pole üksikasjalik – see on täpselt sama kõrgtasemeline kui teenus, mis on mõeldud väiksemate külastajate arvuga väiksematele ettevõtetele. See lihtsus ei tähenda automaatselt igavust, kuna Syncrol on endiselt geolokatsioon, vestluskutsed, ekraani jagamine ja täielikult kohandatav välimus.
Syncro viib klienditoe kabiinist eemale ja paneb selle kinnisvaramaaklerite taskusse. Samuti kasutab see teie SMS-i ja telefoni, muutes selle võimalikult turvaliseks. Võibolla on selle teenuse parim osa see, et see ei nõua isegi Interneti ühendust, mis tähendab, et saate seda kasutada isegi siis, kui internetimaht on piiratud. Seda seetõttu, et see kasutab SMS-i ja välistab vahendaja. Kui töötate Syncroga, olete olemas ainult teie ja teie kliendid.
19. WhosOn
WhosOn on täiustatud, tehisintellektiga infundeeritud reaalajas vestlussüsteem. See on tuntud oma tohutu potentsiaali poolest automatiseerida ja ühtlustada enamikku klienditoe protsessidest, omades samal ajal ülimat konfiguratsiooni, kohandamist ja mis kõige tähtsam, andes teie agendile ülekaalu.
Robotitest ei piisa. Need on suurepärased klienditoe tööriistad, kuid neil on veel pikk tee käia, enne kui nad saavad kliente iseseisvalt aidata. Klienditoe agendi palkamine kinnisvaraäri jaoks võib olla üsna kulukas, eriti kui vajate rohkem kui ühte. WhosOn ühendab need kaks probleemi ja pakub neile mõlemale ainulaadset lahendust.
See annab teie agentidele suure komplekti valikuvõimalusi, mida nad saavad kasutada oma vestluskogemuse sujuvamaks ning isiklikumaks muutmiseks ja potentsiaalsete klientide maksvateks klientideks muutmiseks. Sellel on ka geograafilise asukoha määramise funktsioonid ja sisseehitatud tõlketööriist.
See automatiseerib vestlusi robotitega ja pakub isegi andmete kogumist ja täiustatud analüüsi, muutes WhosOni parimaks tööriistaks suurettevõtetele, kes peavad iga päev tegelema paljude külastajatega. Selline võimas tööriist ei ole odav, kuid see pole ka nii kallis.
20. Zoho SalesIQ
Zoho on terviklik komplekt, millel on palju pakkuda, alates kinnisvara reaalajas vestluse teenustest kuni küsitlusteni. See on mainekas tööriist, mida kasutatakse laialdaselt valitud ettevõtetes, tööstusharudes ja korporatsioonides. Lisaks suurepärasele mitmekülgsusele on selle otsevestlus fantastiline tarkvara, mis aitab teil oma kliendituge palju paremaks muuta.
Agressiivne turundus ja müük ei kuulu heade kinnisvaramaaklerite sõnavarasse, kuid nende väljendamine reaalajas vestluse kaudu on palju lihtsam kui päriselus. Õnneks pakub Zoho teile peeneid tööriistu, mis muudavad veebisaidi külastajast maksva kliendi.
Zoho on üks arenenumaid reaalajas tugitarkvara pakkujaid turul. Sellel on kõike alates geograafilisest asukoha määramisest, kolmandate osapoolte integreerimisest, turundustööriistadest, müügivihje genereerimise funktsioonidest ja organisatsioonilistest tööriistadest, nagu ajakava, segmenteerimine ja ööpäevaringne klienditugi.
See on täielik CRM-i tööriist, mida kasutavad igasuguse kuju ja suurusega ettevõtted – alates väikestest kohalikest kinnisvaraettevõtetest kuni rahvusvaheliste megakorporatsioonideni.
Lot of options to choose from?
Try LiveAgent and all its customizable and proactive features.
5 parimat reaalajas vestluse lahendust kinnisvarale
Vestlustarkvara | Capterra hinnang | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Alghind |
LiveAgent | 4.7/5 (umb. 1000 arvustust) | JAH | JAH | $9 agent/kuu |
HubSpot | 4.8/5 (250 arvustust) | JAH | JAH | $50 /kuu |
Drift | 4.5/5 (153 arvustust) | JAH | JAH | n/a |
Sendinblue | 4.5/5 (umbes. 800 arvustust) | JAH | JAH | $25 /kuu |
Syncro | 4.5/5 (2 arvustust) | JAH | JAH | $25 /kuu |
Eespool loetletud kakskümmend valikut on kõik suurepärased võimalused kõigile ettevõtetele. Mõned sobivad paremini väiksematele ettevõtetele, samas kui teised töötavad hästi suurte ettevõtetega.
Kõigi kahekümne ülaltoodud pistikprogrammiga on olemas erakordne teenus, funktsioonid ja funktsionaalsus, nii et parimatest parima esiletõstmine ei olnud sugugi lihtne ülesanne. Meie nimekirja täiustamiseks ja viie parima reaalajas vestluse võimaluse pakkumiseks teie kinnisvaraettevõttele pidime tegema täiendavaid uuringuid ja süvenema igasse selle loendi valikusse.
Lõpuks oleme leidnud oma viis parimat reaalajas vestlust kinnisvara valdkonnale, milleks on:
- LiveAgent
- Hubspot
- Drift
- Sendinblue
- Syncro
Eespool loetletud viis vestluse pistikprogrammi on meie kinnisvara reaalajas vestlusteenuste ülevaates lõplikud võitjad. Neil kõigil on fantastiliselt kiire teenindus, tähelepanuväärsed ainulaadsed omadused ja annavad teile võimaluse potentsiaalsete klientidega isiklikumal tasandil suhelda.
Need viis tarkvara on väga erinevad ja kuuluvad meie viie parima nimekirja just oma unikaalsuse tõttu. Olenemata teie ettevõtte tööstusest, äritavadest või suurusest, on üks neist lahendustest teie jaoks õige.
Need aitavad teil kliendituge parandada ja sujuvamaks muuta, genereerida müügivihjeid, luua konversioone ja pakkuda silmapaistvat ROI-d. Kõik need on drastiliselt erinevad, nii et uurige kindlasti ise, milline neist teie ettevõttele sobib.
Kokkuvõtteks
Kinnisvara on dünaamiline äri ja see on viimastel aastatel üsna palju muutunud. Digipööre on toonud palju lahendusi ning kinnisvara on need avasüli vastu võtnud ja realiseerinud. Tegemist on tiheda konkurentsiga tööstusharuga ja ettevõtted otsivad alati võimalusi oma konkurentsi võitmiseks.
Võibolla on üks tähelepanuväärsemaid viise selleks kinnisvarale mõeldud reaalajas vestlus. Kinnisvara vestlus aitab nii ettevõtteid kui ka tarbijaid, kuna toetab reaalajas suhtlust. Lisaks klienditoele ja abile võib see aidata luua müügivihjeid ja suurendada konversioone.
Kuna enamik inimesi tutvub kinnisvarateenustega interneti vahendusel, on nüüdisaegne otsevestluse lahendus praktiliselt hädavajalik. Reaalajas vestlus on kõigile kinnisvaraettevõtetele, olenemata suurusest, tüübist ja eelarvest – ning selle kasutamine võib anda teile konkurentsieelise.
Still not sure which live chat software is the right for you?
Discover all that LiveAgent live chat software has to offer, and delight your customers with quick and efficient solution.
Frequently Asked Questions
Kas minu kinnisvaraäri vajab reaalajas vestluse tarkvara?
Kindel jah. Reaalajas vestlus on praegusel hetkel praktiliselt tööstuse tava. Reaalajas vestluse kasutamine kinnisvara valdkonnas aitab teie ettevõttel paremini läheneda klientidele, luua sidet ja on üldiselt fantastiline investeering. Kasutades sellist tarkvara, saate oma kliente aidata ja tagada, et ta viibib veebisaidil kauem, ning seega suurendada oma müügivõimalusi. Kinnisvara ärid on seotud suhtlemisega. Nõuetekohase suhtluse abil saate tagada, et teie agendid muudavad teie potentsiaalsed kliendid maksvateks klientideks ilma nendega kohtumata.
Millist kasu saab minu ettevõte selle tarkvara kasutamisest?
Teie ettevõte võib selliste reaalajas vestluste tarkvarade kasutamisest üsna palju kasu saada. Esimese asjana meenub suhtlemine, kuid sama oluline on ühendus, mille agent loob kliendiga reaalajas vestluse kaudu. Kõik see toob kaasa palju suurema investeeringutasuvuse, aitab teie kliente kõige vajalikuga ja võimaldab teie esindajatel vormis püsida ka siis, kui nad ei viibi koha peal. Lisaks nendele ilmsetele eelistele saate oluliselt suurendada müügivihjeid, inimeste veebisaidil veedetud aega ja oluliselt suurendada oma konversioonimäära.
Kas ma ei või oma klienditeeninduse haldamiseks lihtsalt robotit kasutada?
AI on fantastiline tehnoloogia, mis tõotab klienditoe valdkonnas revolutsiooni teha, kuid sellistes tööstusharudes nagu kinnisvara, pole see praegu lihtsalt piisavalt arenenud. Botid võivad olla kasulikud veebisaidi abistajatena ja võivad märkimisväärselt lihtsustada tühiseid ülesandeid, kuid nad ei suuda teha hea müügiesindaja tööd. Võib-olla tulevikus, kui robotid klienditoe pakkumisega paremini hakkama saavad, teevad robotid ka kinnisvara müügitööd. Praegusel hetkel ei ole AI ja robotid selle positsiooni jaoks piisavalt arenenud.
Kuidas neid tarkvaralahendusi kasutada?
Enamikku kinnisvara reaalajas vestlusteenuseid on lihtne kasutada. Kinnisvaravestlus on SaaS-i (tarkvara kui teenus) põhine toode, mis integreerub hõlpsalt teie veebisaidi olemasoleva raamistikuga. Sõltuvalt teie valitud veebipõhise kinnisvaravestluse lahendusest on integreerimise ja installimise protsess erinev. Kui olete leidnud sobiva lahenduse, mis vastab täpselt teie vajadustele, olete peaaegu poolel teel. Jääb üle järgida teenuse pakutavaid juhiseid. Kuigi need on erinevad, on enamik neist suhteliselt sarnased. Te tellite teenuse, loete läbi kasutustingimused ja juurutate selle oma veebisaidile.
Kas mul peab alati agent kohal olema?
Ükski reaalajas vestluse tarkvara ettevõte ei eelda, et teil oleks keegi ööpäevaringselt vestluse kõrval, mistõttu on enamikul teenustel võrguväline režiim. See režiim on seatud siis, kui ükski agent pole vestluse jaoks saadaval ja võimaldab kasutajal endiselt küsimusi esitada. Kasutajale saadetakse automaatne vastus kontaktivormi või võrguvälises režiimis teenuseid ja lahendusi pakkuva roboti kaudu. Kuigi robot pole kindlasti suudab see enamasti siiski aidata. Kui robot aga aidata ei oska, palub ta kasutajal jätta sõnumi, millele vastab agent esimesel võimalusel.
Kas ma saan reaalajas vestlust muuta?
Paljud reaalajas vestluse lahendused on varustatud täieliku tööriistakomplektiga, mis võimaldab teil luua oma isikliku reaalajas vestluse kogemuse. Kõige tähelepanuväärsem viis, kuidas paljud teenused võimaldavad teil otsevestlust muuta, on aruandluse funktsioon, mis teavitab teid päeva jooksul tehtud tegevustest. Sama olulised kui eelmine funktsioon, on välimuse muutmise tööriistad, mis võimaldavad teil kohandada oma vestlusmulli esteetikat. Loomulikult ei ole need funktsioonid iga reaalajas vestluse tarkvaralahendusega kaasas. Paljud teenused nõuavad nendele funktsioonidele juurdepääsu saamiseks tellimust, kuna need on enamasti reserveeritud tasuliste kontode jaoks, mitte tasuta prooviversioonide jaoks.
Milline kinnisvara reaalajas vestluse tarkvara on parim?
See sõltub teie ainulaadsetest vajadustest. Tarkvaralahendusi on palju, kõigil on erinevad võimalused, eelised ja funktsioonid. Kui juhite väiksemat ettevõtet ega vaja kõikvõimsat tarkvara, ei tohiks te seda hankida. Olemas on palju tasuta tarkvara lahendusi, mis on sama head kui kallimad valikud, nad on lihtsalt erinevate rakenduste jaoks. Valiku tegemisel on parim tava oma vajadusi hoolikalt hinnata. Vajaduse leidmine on lihtne, peate vaid vaatama oma veebisaidi liiklust, klientide tüüpi ja ettevõtte võimalusi.
Jaga seda artiklit
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!