Ajal enne internetibuumi, saatsid ettevõtted klientide rahulolu mõõtmiseks ja tagasiside saamiseks küsitlusi e-maili teel või postiga.
Miks? Sest isegi klientide tagasiside väärtust näitavate statistiliste andmete puudumisel mõistsid ettevõtted, et kliendikogemus on konkurentsis püsimiseks hädavajalik.
Kuna klientide tagasiside tarkvara on saadaval erinevate eesmärkidega, võib vajadustele vastava tarkvara valimine olla keeruline.
Seega oleme koostanud nimekirja 25 parimast kliendi tagasiside tarkvarast, mille seast saate valida.
Enne kui alustame, vaatame lähemalt kliendi tagasiside tarkvara.
Mis on kliendi tagasiside tarkvara?
Kliendi tagasiside tarkvara aetakse vahel segamini CRM-tarkvara, kuid neil võib olla erinev eesmärk. CRM-tarkvara võimaldab teil koguda andmeid mitmetest allikatest ja seejärel neid salvestada, töödelda ja analüüsida. Siiski, kasutades kliendi tagasiside tarkvara, saate koguda klientide mõtteid ja arvamusi toodete, teenuste ja üldiselt brändi kohta.
Ettevõtted kasutavad tagasiside haldamise tarkvara erinevateks ülesanneteks, nagu klientide rahulolu mõõtmine, sentimentide analüüsi tegemine, sotsiaalvõrgustike jälgimine, kogukonna tagasiside kogumine, uuringute koostamine ja levitamine, jne.
Suurepärane asi kliendi tagasiside platvormide kohta on see, et nad pakuvad erinevaid variatsioone nagu kliendirahulolu tarkvara, kliendi küsitluse tööriistad, kliendi tagasiside analüütika tarkvara.
Seega saate kasutada oma nõudmistele vastavat või mitut tööriista korraga.
Miks peaksite kasutama kliendi tagasiside tarkvara?
Klientide tagasiside tarkvara võib teie ettevõtet aidata mitmel erineval moel. Tagasiside kogumise lihtsustamine tagasiside analüüsimiseks ja selle põhjal tegevuste soovitamiseks võib aidata teil saavutada suurepärast kliendikogemust ja tõsta kasumlikkust.
Siin on mõned moodused, kuidas kliendi tagasiside tarkvara saab teie ettevõtet aidata:
See aitab analüüsida toodete ja teenuste kohta kogutud informatsiooni
Oletama, et olete tegev kontaktiloomise valdkonnas. Paljud kliendid liituvad teie teenusega, kuid kas nad peavad teie teenuseid ka kasulikuks?
Kas teie kliendid suudavad luua oma ettevõtte jaoks väärtuslikke müügivihjeid? Või pöörduvad nad pärast teie tellimuse aegumist konkurendi poole?
Omades kliendi tagasiside tarkvara, saate avastada lünkasid jälgides kliendi teekonda. Saate oma klientidelt tagasisidet küsida ja saada klientidelt väärtusliku ülevaate.
Näiteks võite teada saada, et klient külastab teie veebilehe “ressursside” sektsiooni, kuid ei leia, et see oleks kasulik.
Selliste reaalajas kasutatavate ülevaadete ja sissetuleva tagasiside analüüsimine on klientide tagasiside tarkvara abil palju paremini hallatav.
See aitab teil luua suurepärast kliendikogemust
Võite arvada, et tunnete oma kliente, kuid kui vaatate kliendiülevaaated läbi, saate tuvastada oma toote puudujääke.
Oma klientide kuulamine annab teile suurepärase võimaluse nende usaldust võita. Tuvastades selgelt selle, mida on vaja muuta, saate luua suurepärase kliendikogemuse ja muuta oma kliendid lojaalseteks.
Teeb klientide rahulolu mõõtmise lihtsaks
Rahulolevad kliendid on iga ettevõtte jaoks ülimalt olulised. Nad ei jää mitte ainult brändile lojaalseks, vaid kutsuvad ka teisi endaga toote või teenusega kasutamisega liituma.
Kliendi tagasiside tarkvara võimaldab teil mõõta kliendirahulolu ka teistes kohtades, kui sotsiaalmeedia, sealhulgas veebilehtedel, online foorumites ja läbi küsitluste vormi. Selle info põhjal saate planeerida oma järgmisi samme.
Suurendab klientide püsivust ja lojaalsust
Vastavalt Bain & Company raportile tõstes kliendilojaalsus reitingut kõigest 5% võib see tõsta kasumit vahemikus 25% ja 95%
Mõistate, kui oluline võib kliendilojaalsus teie ettevõtte jaoks olla, kui saate aru, kui palju maksab uute klientide saamine, selle asemel, et olemasolevaid hoida.
Kliendi tagasiside tarkvara teostab aktiivset kuulamist ja tagab, et kliendid mõistavad oma tagasiside väärtust.
Tegutsedes tarkvara poolt antud ülevaate põhjal, saate vähendada klientide rahulolematust ja säilitada kasumlikkuse.
Kliendi tagasiside tarkvara võimaldab teil näiteks avastada probleeme, mis võivad klientidel olla teie tööriista kesksete funktsioonidega.
Vastusena saate luua blogipostituse või uue artikli ja lisada selle oma teadmistebaasi, mis kirjeldab efektiivselt, kuidas seda funktsiooni kasutada. Nii tehes muudate oma klientide jaoks toote kasutamise lihtsamaks, mis kasvatav nende lojaalsust.
Klientide kasv tuleneb jätkuvast innovatsioonisy ja parandustest, mis vähendavad rahulolematust. Saate oma tagasiside tarkvarale lisada täiendavat funktsionaalust integreerides muudatuste logimise tööriista, mis teavitab uutest funktsioonidest, uuendustest või tegevusraportitest. See toimib kliente innustavalt, et nad ei suunduks konkurendi juurde.
See aitab kaasa teie toodete ja teenuste parandamisele
Kogu meeskond arvab, et teie tööriist on esmaklassiline, kuid võibolla on teie klientidel suurepäraseid soovitusi, kuidas seda veelgi paremaks muuta.
Kui te seda tagasisidet ei kuula, jääte ilma suurepärasest võimalusest enda poolt pakutavat paremaks muuta.
Omades kliendi tagasiside tarkvara aitab see teil saata ülevaate tagasiside vormidest, kasutajate arvustustest ja kasutaja tagasisidest, et saaksite teha oma toodetega seonduvaid otsuseid targalt.
Kuidas valida parimat kliendi tagasiside tarkvara?
Enne, kui otsustate klienditagasiside tarkvara kasuks, palun veenduge, et küsite endale järgmisi küsimusi:
- Milline on kliendi tagasiside foorumi lõpp-eesmärk? Kas soovite näha, miks külastavad hülgavad vorm, abi ülevaatlike küsitluse vormide tegemisel või omada niiöelda “kuumi” kaarte?
- Millised on erinevad funktsioonid, mis on teie jaoks hädavajalikud?
- Milline on teie eelarve?
- Kas otsite piiramatute fuktsioonidega lahendust või arenenumat lahendust?
Kõik need küsimused aitavad teil teha informeeritud otsuseid. Parim kliendi tagasiside tarkvara peaks muutma tagasiside andmise protsessi kliendi jaoks sujuvamaks ja mugavamaks.
Siin on nimekiri mõnedest kliendi tagasiside tarkvara põhifunktsioonidest
- Mitmekanaliline suhtlus (live vestlus, e-mailid, kõned, sotsiaalmeedia)
- Kõnede logimine/salvestamine
- Küsitluse saatmine
- Suhtluse jälgimine
- Raportite analüütika
- Salvestamine
- Sedelisüsteem
Kui palju kliendi tagasiside tarkvara maksab?
Kliendi tagasiside tarkvara hinnad varieeruvad alates $0 kuni $5000 kuus, olenevalt teie nõuetest ja plaanist, mille valite. Kohandatud plaanid võivad maksta rohkem.
Enne tarkvara ostmist tasuks kaaluda prooviperioodi katsetamist. LiveAgent pakub 14-päevast prooviperioodi ilma vajaduseta sisestada oma krediitkaardi andmeid.
Top 25 kliendi tagasiside tarkvara
1. LiveAgent
LiveAgent> on palju enamat, kui kliendi tagasiside tööriist. See ei võimalda teil mitte ainult klientidega kõigi kanalite kaudu ühendust võtta, vaid pakub teile sedelite lahendust, kliendiülevaadet, live vestluse funktsioone, veebilehe külastajate jälgimine ja palju muud.
Saate isegi hallata oma sotsiaalmeedia tagasisidet ja vastata sõnumitele, kommentaaridele ja postitustele läbi LiveAgent`i. Lisaks sellele saate luua e-maili malle, et saata oma klientidele küsitlusi. Saate seda integreerida küsitluste tööriistadega nagu Nicereply ja Simplesat.
Täiendavalt, kogukonna foorumite ja Tagasiside & Soovituste nupu lisamine on kergesti rakendatav. Klienditeeninduse tarkvarana pakub LiveAgent arenenud analüütikat ja raporteerimise funktsioone võimaldades teil jälgida mõõdikuid, KPI-sid ja erinevaid raporteid nagu ajajälgimise, agendi soorituse ja agendi saadavuse raportid.
Kõiki neid saan kasutada kliendirahulolu mõõtmiseks ja võimaldada teil koguda ja vastuvõtta palutud ja soovimatut tagasisidet.
LiveAgent on tuntud kasutamiskerguse, väärtuse ja soorituse poolest. Seda on pärjatud 26+ auhinnaga ning see on üks kõige enam arvustatum tarkvara paljude online platvormide hinnangute kohaselt.
Võtmefunktsioonid
Tasuta plaan võimaldab:
- Kliendiportaal
- Kontaktvormid
- Kliendifoorum
- E-mailide sedelid: 1 e-maili aadress
- Live vestlust: 1 vestluse nupp
- Sedeli ajalugu: 7 päeva
- Reaalajas töölauad
- API
- Kontaktivormide vidinate kohandamine: piiratud 1vormile
- Vestluse vidinate kohandamine: piiratud 1 vormile
- Ülevaade analüütikast
- Soorituse raport
- Piiratud integratsioonid
Saadaval sedel + vestlus plaanis
- Kõik tasuta plaanis
- Piiramatud e-mailide sedelid
- Piiramatud live vestlused
- Piiramatu sedelite ajalugu
- Kontaktivormi vidinate kohandamine
- Vestluse vidinate kohandamine
- Arenenud raporteerimine
- Kõik integratsioonid koos tööriistadega
Saadaval all-inclusive plaanis
- Kogu sedeli + vestluse plaan
- Sotsiaalmeedia integratsioonid
- Kõnekeskuse fuktsioonid
Plussid ja miinused
Plussid:
- See pakub tasuta plaani, et saaksite tarkvara enne ostmist proovida
- See täidab lisaks klientide tagasisidele ka paljud teised nõuded
- Hinnad on üsna soodsad võrreldes teiste tarkvaradega
Miinused:
- Integratsioonid on tasuta plaanis üsna limiteeritud
- Puudub vestlusrobot
Hind
Nad pakuvad kolme tasuta hinnaplaani, mida saate tasuta proovida.
Tasuta | Sedel | Sedel + vestlus | All-inclusive | |
Hind kasutaja kohta kuus | $0 | $15 | $29 | $39 |
Gather all customer issues into one interface
Try LiveAgent and enjoy the benefits of a comprehensive customer feedback software.
2. Hubspot
Hubspot’i kliendi tagasiside tööriistaga saate jäädvustada kvalitatiivset ja kvantitatiivset kliendi tagasisidet luues küsitlusi, mida saate pakkuda e-maili või veebilehe kaudu.
Saate küsitlustes kasutada NPS-i (soovitusindeksit), et mõõta aja jooksul kliendilojaalsust või saata CSAT (kliendirahulolu) küsitlusi, et tuvastada, kui rahul on kliendid erinevate punktidega oma kasutaja teekonnal.
Saate jälgida oma klientide tagasisidet ühelt töölaualt, et kõik teie meeskonnas oleksid samal lehel.
Põhifunktsioonid
Startdiplaan sisaldab:
- Live vestlus
- Lihtne automatiseerimine
- Ülesannete järjekorrad
Professional plaanis:
- Kõik, mis starterplaanis
- Sedeli staatus
- Sedelite suunamine
- Ülesannete automatiseerimine
- Sedelite kanalid
- Video hostimine ja haldamine
- Kohandatud raporteerimine
- NPS küsitlused
- Kliendikogemuse küsitlused
- Klienditoe küsitlused
- Ülevaate töölaud
- Ennustamine
Enterprise plaan sisaldab:
- Kõik, mis professional plaanis
- Kohandatud objektid
- Kasutaja rollid
- Slack integratsioon
- Välja tasemel load
- Hierarhilised meeskonnad
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Üks töölaud aitab kogu meeskonnal muudatusi reaalajas jälgida
- Erinevate küsitluste tüüpide saadavus, et pakkuda kõike, mida vajate, et klientide tagasisidet mõõta.
Miinused:
- Tasuta plaan puudub
- Klientide tagasiside nõuete täitmisel on funktsioonid piiratud.
Hind
Kuutasuga starter plaani hinnad algavad $50 kuus, professional plaani hind on $890 kuus ja enterprise plaan maksab $3200 kuus.
Starter | Professional | Enterprise | |
Hind/kuus(maksmine kord aastas) | $45 | $800 | $3200 |
3. SurveyMonkey
Kas vajate oma veebilehe tagasiside küsitluse jaoks erinevat tüüpi küsimusi (mitme valikuga, avatud kommentaariga, Likeart skaaladega)? SurveyMonkey aitab teil teha seda ja palju enamatki.
See on üks kõige enam tuntud küsitluste tööriistadest, mis aitab teid kliendi tagasisidekogumisel. See võimaldab teil kohandada oma küsitlusi ja laia valikut ka teisi funktsioone nagu automaatne raporteerimine, bränding, kohandamise võimalused, lubade kontroll, jne.
See võimaldab integreerida üle 100 äppi ja plugina, et muuta kliendiandmete kogumise ja organiseerimise palju sujuvamaks.
Põhifunktsioonid
Team advanatage plaan:
- Küsitluste jagamine suurepärase kontrolliga
- Ekspordi tulemused
- Koguge kommentaarid ühte kohta
- Brändiuuringute jagatud varade hoidla
- Tasuta integreerimist populaarsete koostöö äppidega
- Piiramatud küsitlused ja küsimused
- Kohandatud logo, värvid ja küsitluste URL
- Arenenud analüüsi funktsioonid
- Kohandatud tagasisidega küsitlused
Team premier plaan:
- Kõik, mis on team advantage plaanis
- Mitmekeelsed küsitlused
- Ristpäringud
- Piiramatu filtreerimine ja reeglite, andmetrendide võrdlus
- Juhuslikkuse blokeerimine
- White label küsitlused
- Arenenud küsitluste loogika tööriistad
Enterprise plaan sisaldab:
- Kõike, mis on team premier plaanis
- Piiramatu API juurdepääs
- Kohandamine ja bränding
- Admin, töölaud ja kasutaja haldamine
- Konto kontroll ja migratsioon
- Tegevuste jälgimine
- Pühendunud kliendi edu haldaja
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Saadaval on tasuta plaan, et saaksite tarkvara enne ostmist proovida, et teha informeeritud otsus.
- Te ei pea muretsema küsitluse andmete turvalisuse pärast, sest see on krüpteeritud küsitluse platvorm.
Miinused:
- Mõned selle paljudest funktsioonidest on maetud liigse alla, mis muudab selle kasutamise keeruliseks.
- Brändi puudutavaid sätteid pole palju
Hind
Saadaval on kaks segmenti: ettevõtte plaanid ja personaalsed plaanid. Ettevõtte plaanide eest toimub maksmine kord aastas: team advantage plaani hind on 20$ kasutaja kohta kuus, team premier plaan maksab 50$ kasutaja kohta kuus ja enterprise plaan, mille saamiseks tuleb nendega ühendust võtta.
Advantage | Premier | Enterprise | ||
Business plaanid (maksmine kord aastas ) | $20/kasutaja/kuu | $50/kasutaja/kuu | Võtke pakkujaga ühendust | |
Tasuta | Standard | Advantage | Premier | |
Personaalsed plaanid (maksmine kord aastas) | 0 | $12 kuus | $27 kuus | $67 kuus |
4. SurveySparrow
SurveySparrow lubab teile pakkuda 40% rohkem vastuseid, aidates koostada kaasahaaravaid küsitlusi. Neil on vestluse liides, mis võimaldab teil luua interaktiivseid küsitlusi. Nende korduvküsitluse funktsiooni abil saate küsitluste levitamist ajastada ja automatiseerida.
Põhifunktsioonid
Business plaanis:
- 25 000 vasutust / kuu
- 25k jagatud e-maili / kuu
- 2 kasutajat
- Märgistamine
- Laadige logo üles
- Lisage logo raportitele
- Nutikas kontaktnimekiri
- Juhtumi haldamine
- Jagage e-maili, suhtlusvõrgustiku, e-maili manustamise, lingi, QR-koodi, SMS-i kaudu
- Faili üleslaadimine
- Kohandatud domeeni nimi
- Eksport SPSS-i
Enterprise plaan sisaldab:
- Kõik, mis business plaanis
- 100 000 vastust / kuu
- 100 000 e-maili jagamist / kuu
- 10 kasutajat
- Executive töölaud
- Küsitluste kataloog
- Piiramatud kontaktid
- Jagage mobiilse SDK kaudu
- Kasutaja haldamine
- Pühendunud kliendiedu haldaja
- Kontaktide esitamise ajalugu
- Piiramatud vidinad
- Word Cloud
- Salesforce integratsioon
- Intercom integratsioon
Elite plaan sisaldab:
- Üle 100 000 vastust/ kuus
- Enam, kui 10 kasutajat
- Kohandatud andmekeskus
- IP Whitelisting
- Alamkonto haldamine
- Ühekordne sisselogimine (SAML)
- Kohandatud API limiidid
- Kohandatud arveldamine
- Vastastikune NDA
- Pühendunud kliendiedu haldaja
- Auditi logi
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Neil on rikkalik analüütika, mis aitab teil analüüsida vastuseid küsimuste tasemel ja märgata mustreid ja trende, et mõistaksite oma publikut paremini.
- Saate luua intelligentseid küsitlusi lisades skip logic, piping ja muutujad
Miinused:
- NPS küsimuste jaoks tuleb teil lisa maksta isegi siis, kui valite kõige kallima plaani.
- Selle laadimine võib kauem aega võtta
Hind
Personal plaanid algavad $9 kuus, samas kui business plaan algab hinnast $149 kuus. Jaotust saate näha allpool:
Business | Enterprise | Elite | |
Business plaan (maksmine kord aastas) | $149 kuus | $449 kuus | Võtke pakkujaga ühendust |
Tasuta | Basic | Premium | |
Personal plaan (maksmine kord aastas) | Tasuta | $9 | $49 |
5. Qualaroo
Kas te ei tahaks oma küsitlusi e-maili teel saata? Qualaroo on loonud fantastilise funktsiooni, mida nimetatakse Qualaroo müksamiseks, see võimaldab teil lisada konkreetsetele veebilehtedele ja rakendustesse küsitlusi, et saada väärtuslikku teavet.
Need küsitlused ei aeglusta ega sega külastajaid, sest need ilmuvad mittepealetükkival moel. Samuti pakuvad need sentimentide analüüsi, mis aitab teil mõista emotsioone, mida teie publik tunneb ja kogeb.
Põhifunktsioonid
Essentials plaan sisaldab:
- Müksamisi
- Üks kasutaja
- Põhilisi küsimuse tüüpe
- Ekspordi andmeid
- Raporteid ja analüütikat
- Professionaalseid malle
- Branching & Skip Logic
- Suunamist sihtmärgile
- Müksamise asetust
Premium plaan sisaldab:
- Kõike, mis essential plaanis
- Kolm kasutajat
- Arenenud küsimuste tüüpe
- Exit küsitlust
- Arenenud suunamine
- NPS-i
- Mobiilset müksamist
- Nutivastuste ülevaadet
- Põhilisi integratsioone
Enterprise plaan:
- Piiramatuid kasutajaid
- Raporteerimist ja disaini API-d
- Vault`i
- Advanced + kohandatavaid integratsioone
- Kohandatud litsentsi, ettevõtte turvalisust ja omandust
- Kohanemist ja edu haldajat
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Määrates kvalitatiivseid andmeid ja hinnates vastavaid märksõnu, mida vastajad on kasutanud, saate aru saada, kuidas teie tooted ja teenused ootustele vastavad.
- Neil on küsitluste mallid, seega ei pea te iga kord nullist alustama.
Miinused:
- Saadaval on piiratud värvivalikud ja vaikimisi värviskeem on üsna vaigistatud.
- Erinevad lisad nagu sentimendi analüüs ja while labels võivad muuta tööriista üsna kalliks, eriti väikeettevõtete jaoks.
Hind
Põhiversiooni hinnad algavad $80 kuus, kui maksate kord aastas. Samuti saate proovida mistahes plaani 15 päeva tasuta.
Essentials | Premium | Enterprise | |
Hind kuus (kui tasute kord aastas) | $80 | $160 | Võtke pakkujaga ühendust |
6. Feedier
Olete tüdinenud samade vanade küsitluste iga kord uuesti koostamisest? Feedier aitab teil luua ülimalt mängumisi küsitlusi. Mängustatud küsitlustel võib olla palju erinevaid asju nagu näiteks edetabeleid, animatsioone, interaktiivseid küsimusi ja personaalset sisu igale vastajale.
Tänu mängustatud küsitlustele jõuate veelgi rohkemate inimesteni ja teie kliendid ei pea kulutama oma aega 40 küsimuse korraga täitmiseks. Saate isegi importida andmeid kolmanda osapoole allikaid ja teisi integratsiooni tööriistu, et aidata analüüsida kliendi tagasisidet paremal moel.
Põhifunktsioonid
- Mängustatud küsitluse ehitaja
- Tagasiside andmete importija
- Kuus kanalit (vidin, e-mailid, SMS-id, jne.)
- Kohandatud väljad
- Teekonna kaardistamine
- Visuaalne analüütika
- Kohandatud raportid
- Teksti analüüs
- Geo raport
- Tagasiside ülesanne
- Tegevuste automatiseerimine
- Juurdepääsu haldamine
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Saate üles seada automatiseerimist, et saada reaalajas tagasisidet
- See tööriist aitab teil koguda, analüüsida ja tegutseda VoC alusel (kliendi hääl)
Miinused:
- Erinevat tüüpi küsimuste ja nende kasutamisega harjumine võib aega võtta.
- Integratsioonide puudumine võib mõne ettevõtte jaoks probleemiks osutuda
Hind
Nende hinnad olenevad töölaua kasutajate arvust. Nende hinna kohta rohkem teada saamiseks tuleb teil müüjaga ühendust võtta.
7. Clarabridge
Kas soovite teada, mida kliendid teie populaarse blogi kohta räägivad? Clarabridge võimaldab teil teha täpselt seda. See on kliendikogemuse haldamise (CEM) platvorm, mis võimaldab teil kuulata ja ühenduda iga vestlusega, mistahes allikast.
See aitab teil analüüsida sentimenti, sooritada emotsioonide analüüsi ja kavatuste tuvastamist. Saate automaatselt suunata probleeme vastavatele meeskondadele ja automaatseid vastuseid üles seada.
Põhifunktsioonid
- Personaliseeritid töölauad igale osakonnale
- Tuvastage 21 erinevat tüüpi intsidente
- Vaadelge ja mõistke emotsioone
- Kerge raporteerimine ja kategoriseerimine
- Jäädvustage variatsiooniastmeid 11-punktilisel sentimentaalskaalal
- Hinnake klientide pingutusi
- Saage ühendust sadade allikatega ja koguge klientide tagasisidet ühes kohas
- Tekstianalüüsi mootor
- Integreerige ülekanalilised vestlused
- SLA jälgimine
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Kvalitatiivsete kui ka kvantitatiivsete andmete abil saate praktilise ülevaate.
- Platvorm on paindlik vastates teie nõuetele
Miinused:
- Vaja on end pisut kurssi viia, üles seadmine ja meeskonna kohanemine võtavad aega.
- Sellel puudub presenteerimine ning diagrammide ja graafikute koostamiseks tuleb teil andmed võibolla Excel`isse importida.
Hind
Clarabridge’i hinnakujundus on kolmetasemeline ja lisateabe saamiseks tuleb teil nendega ühendust võtta.
8. Survicate
Survicate on klientide tagasiside tööriist, mis on integreeritav erinevate turundusaüüpidega, nagu Hubspot, Mailchimp, Slack, jne. See aitab teid sihipäraste küsitlustega veebilehe erinevates asukohtades või saata küsitlusi e-maili teel.
Nad pakuvad ka vestluse küsitlusi, CVS ja XLS eksportimise võimalusi ja NPS analüüsi.
Põhifunktsioonid
Tasuta plaanis:
- Küsitluste vastused: 100 iga kuu
- NPS, CSAT, CES ja 12 teist küsitluse tüüpi
- E-mail, link, veebi- ja mobiiliküsitlused
- Piiramatud kasutajad ja küsitlused
- HubSport, Intercom ja muud integratsioonid
- Slack ja e-mailide teavitused
- Skip logic küsitlused
- Vastaja tuvastamine ja rikastamine
- 125+ professionaalset küsitluse malli
- Osalised esitamised
- Tagasiside nupp
- Andmete säilitamine: 1 kuu
Essential plaan:
- Kõik tasuta plaanis
- Küsitluse vastused: 1000 iga kuu
- Ekspordi CSV-sse, XLS-i
- Google Sheets integratsioon
- Vastuste ja atribuutide suunamine
- Kohandatud ‘aitäh’ leheküljed ja tegevused
- Tagasiside keskus
- Andmete säilitamine: piiramatu
Professional plaanis:
- Kõik, mis essential plaanis
- Küsitluste vastused: 10,000 iga kuu
- Survicate bränding eemaldatud
- Kohandatud disain (CSS)
- Arenenud suunamine
- Automatiseeritud korduvad küsitlused
- Andmete eksportimise API
- Webhooks
- Kohandatud domeen
- Premium integratsioonid: Marketo, Pardot, Salesforce
Ultimate plaanis:
- Kõik, mis professional plaanis
- Küsitluste vastused: 50 000 iga kuu
- Kohandatav vastuste arv, kuni lõpmatuseni
- Väga kuluefektiivne suure liikluse ja kasutajate jaoks
- Küsitluste valik
- SAML SSO autentimine
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Ettevalmistatud küsitluse jaoks on mitmeid võimalusi, seega ei pea te igat uuringut nullist koostama.
- UI on interaktiivne ja nende tagasiside töölaud on üsna laiahaardeline
Miinused:
- Te ei saa negatiivse tagasiside korral teavituste hüpikakent, mille tõttu jäävad järeltegevused hiljaks.
- Analüütika funktsioonil puuduvad adekvaatsed detailid
Hind
Hinnad algavad 129$ kuus esmase plaani eest. Survicate`l on ka tasuta plaan, millega saate tutvuda enne tööriistaga liitumist.
Tasuta | Essential | Professional | Ultimate | |
Hind kuus (maksmine kord aastas) | 0 | $89 | $159 | $419 |
9. Typeform
Typeformi üks küsimus korraga küsitluse disain tundub vastajatele vestlusena. See funktsioon muudab kogu küsitlemise protsessi sujuvaks ja lisab sellele inimliku puudutuse. Sellel on lihtne ja kasutajasõbralik liides, mis võimaldab kasutajatel luua küsitlusi ja äppe ilma koodi kirjutamata.
Tööriist aitab teil küsitluste palju interaktiivsemaks muutmiseks lisada täiendavaid elemente nagu videod ja pildid.
Põhifunktsioonid
Põhiplaanis:
- 100 vastust kuus
- Üks kasutaja
- Piiramatud küsimused ja trükkimisvormid
- Piiramatud loogikahüpped
- Personaliseerige peidetud väljade abil
- Webhooks
- Kohandatav lingi eelvaade
Plus plaanis:
- Kõik põhiplaanis
- 1000 vastust kuus
- Kolm kasutajat
- Eemaldage trükivormi bränding
- Kohandatav alamdomeen
- Kohandatav lingi eelvaade
- Saate valikuid ümber suunata
Business plaanis:
- Kõik, mis plus plaanis
- 10 000 vastust kuus
- Viis kasutajat
- Küsimuste ülevaated
- Facebook pixel
- Arenenud lisamise võimalused
- Prioriteetide tugi
- Kohandatud suletud sõnum
Plussid ja miinused:
Plussid:
- See on kergesti kasutatav liides, mis tagab selle, et igaüks saab tarkvara kasutada ja küsitlusi luua
- Lai valik malle
Miinused:
- Palju võimsamate küsitluse küsimuste loomine on keeruline
- Tööriist vajab optimeerimist, et olla mobiilsem
Hind
Typeform pakub kolme hinnaplaani, mille seast valida:
Basic | Plus | Business | |
Hind kuus (maksmine kord aastas) | $25 | $50 | $83 |
10.UserReport
UserReport on külastajate arvamuste platvorm, mis ütleb teile, kes on teie kasutajad ja mida nad soovivad saavutada. Neil on kaks vidinat: küsitluse ja tagasiside vidin. Saate oma kasutajatega otse suhelda ja nad saavad teile öelda, kuidas saate end parandada.
Need vidinad integreeruvad osana teie veebilehest ja rakendusest ning pakuvad teile kasutaja demograafilist infot, NPS-i ja teisi olulisi tegureid.
Põhifunktsioonid
- Pakub kasutaja demograafiat
- Kalkuleerib NPS-i
- Google analytics integratsioon
- Kohandatavad võimalused
- Prioritiseerige funktsioone
- Kalkuleerige kliendirahulolu
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Saate oma kliendisegmentidest paremini aru analüüsides demograafilisi ülevaateid.
- See on saadaval 60 keeles, et igaüks saaks seda kasutada
Miinused:
- Sellel pole palju funktsioone, seega tuleb teil võibolla veel mõne teise tööriistaga liituda.
- Kulud kasvavad, kui vajate lisaks mitut tööriista
Hind
Hindasid pole ametlikult esitletud ja nende saamiseks võib teil tekkida vajadus UserReport`iga ühendust võtta.
11. Podium
Soovite teada, kui efektiivsed on müügifunktsioonid teie tööriistas? Selle asemel, et minna erinvale arvustuste platvormile seda otsima, saate kasutada Podium`i. Podium on kliendi tagasiside tööriist, mis koondab erinevate lehekülgede online arvustused ühte kohta.
Lisaks sellele aitab see saada rohkem arvustusi automatiseerides arvustuste kutseid, saate võrrelda enda näitajaid konkurentide omadega, jälgides oma edusamme ja koostada küsitlusi.
Põhifunktsioonid
- Vaadake ja vastake igale arvustusele ühest postkastist
- Automatiseerige arvustusi
- Arvustuste analüütika
- Kohandatavad mallid personaalseteks sõnumiteks
- Kommunikatsioonipaneel
- Konkurentsi võrdlusalused
- Automaatsed sõnumid tagasiside saamiseks
- Kliendi ülevaated
- Kiired lahendused parema kliendikogemuse jaoks
Plussid ja miinused
Plussid:
- Klientide ülevaade, millisest kanalist nad tulid, kellega nad suhtlesid ja kui kaua on nad teie klient olnud aitab teid strateegia koostamisel.
- Podium saadab teile hoiatuse, kui klientidel on halb kogemus. Enne kui nad lahkuvad, saate probleeme lahendada privaatse vestluse kaudu.
Miinused:
- Sellel puudub integratsiooni osa
- Küsitlustes puudub hargnemine ja loogika vahelejätmine
Hind
Nad pakuvad kohandatud hinnapakkumisi, sest usuvad, et iga ettevõte on ainulaadne ja sellised on ka nende nõuded. Olenevalt vajalikest tööriistadest koostavad nad paketi ja pakuvad selle eest hinna.
12. Qualtrics
Qualtrics Customer XM võimaldab teil kuulata iga kliendi tagasisidet ja arvustusi, sest sellel on juurdepääs 128 andmeallikale ja 27 kanalile, kõik ühel platvormil. Samuti saate avastada klientide lojaalsuse suundumusi ja mustreid, mis aitavad teil määrata valdkonnad, mis maksimeerivad klientide lojaalsust ja säilitamist.
Põhifunktsioonid
- Kuulamismootor
- Ennustav intelligents ja analüütika
- Täielikud suletud aheltegevusega võimalused
- Saage klientide lojaalsusmustrid ja trendid
- Ettekirjutavad ülevaated
- Saatke soovitatud tegevusi õigetele meeskondadele
- Lohista ja kukuta integratsioonid
- Automatiseeritud tegevused
Plussid ja miinused
Plussid:
- Tänu nende 27 kanalile ja 128 andmeallikale saate täieliku ülevaate sellest, kuidas teie kliendid mõtlevad ja tunnevad.
- Omades juurdepääsu ettekirjutavatele ülevaadete saate kliente paremini hoida
Miinused:
- Küsitluse disain on üsna piiratud
- Väikesed kohandused teie aruannetele
Hind
Qualtrics pole oma hindasid avaldanud, seega tuleb teil nendega ühendust võtta.
13. Mopinion
Mopinion on kõik-ühes klientide tagasiside tööriist, mis aitab teil koguda klientide tagasisidet kõigist teie digitaalsetest kanalitest sujuvalt. Saate luua tagasisidevorme, mis vastavad kasutaja teekonna kõige kriitilisematele puutepunktidele.
Saate jälgida isegi tegevusi, visualiseerida meeskondade progressi ja seada üles meeldetuletusi parema koostöö ja jälgimise jaoks.
Põhifunktsioonid
Growth plaanis:
- Töölaud: 1
- Veebilehe vaatamised/kuus: 2,000,000
- E-mail/kuu: 200 000
- Kasutajaid: kuni 20
- Piiramatud tagasiside vormid
- Piiramatud tagasiside vastused
- Lehesisene tagasiside
- Täielik API juurdepääs
- Mitmekeelsed küsitlused
- E-maili tugi
- Mitmeastmeline tuvastamine
Turbo plaanis:
- Kõik, mis growth plaanis
- Veebilehe vaatamisi/kuus: 8,000,000
- E.maile/kuus: 1,000,000
- Äpisiseseid kasutajaid/kuus: 400,000
Enterprise plaan:
- Kõik, mis turbo plaanis
- Töölaud: piiramatult
- Veebilehe vaatamisi/kuus: piiramatu
- E-maile/kuus: piiramatult
- Äpisiseseid kasutajaid/kuus: piiramatult
- Kasutajaid: 20+
- Pühendunud edu haldaja
- Ühekordne sisselogimine
- Pühendatud domeen ja salvestamine
Plussid ja miinused
Plussid:
- See on kergesti kasutatav ja selle mitmekeelsus muudab liidese palju mugavamaks nii ettevõtetele, kui klientidele.
- Tööriistaga võib töötada vabalt 20 kasutajat
Miinused:
- Hinnad on üsna kõrged, eriti väikeettevõtete jaoks
Hind
Neil on kolm hinnataset, võite alustada prooviperioodiga ilma, et peaksite sisestama oma krediitkaardi andmeid.
Growth | Turbo | Enterprise | |
Hind kuus | $229 | $579 | Võtke pakkujaga ühendust |
14. Helio
Helio on küsitluste platvorm, mis võimaldab teil koguda oma vaatajaskonna kohta kvantitatiivseid ja käitumuslikke atribuute, mis aitavad teil saada väärtuslikke teadmisi. Küsitluste paremaks sihtimiseks peaksite esmalt valima sihtrühma. Seejärel saate pärast sihtrühma valimist valida üheteistkümne erineva küsimuse tüübi hulgast.
Põhifunktsioonid
Single survey plaan:
- 10 küsimuse tüüpi
- 100 osalejat
- Vastused minutitega
- Saatke test mobiilile, tahvlile ja töölauale
- Testige audiot, videot, pilte ja teksti
Enterprise plaan:
- Kõik ühes küsitluse plaanis
- 11 küsimuse tüüpi
- Osalejatele limiiti pole
- Kasutage spetsiifilisi publikuid: DevOps, IT Support, Medical Staff…
- Testige prototüüpe Figma`s
- Hargnevad küsimused
- Küsige osalejatel järelküsimusi, et rohkem teada saada
- Testige koos oma klientidega
- Kohandage oma brändinguga vastavaks
- Kasutage osalejate jäädvustamiseks ekraanipilte
- Installeerige veebilehele katkestused
- Segmenteerige oma sihtgruppe
Agency plaan:
- Kõik, mis enterpris plaanis
- Meeskonnakaaslastele lisatasusid ei rakendu
- Saate hallata kliente eraldi projektidega
- Kasutage testidel kliendispetsiifilist brändingut
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Nende käitumisfiltrid aitavad teil jõuda soovitud publikuni ja mõista klientide kogemusi paremini.
- Saate testida erinevaid loomingulisi ideid küsides kontseptuaalseid küsimusi, lisades prototüüpe, pilte, heli või videot.
Miinused:
- Nende poolt pakutavad funktsioonid ei pruugi nende hindu õigustada
Hind
Helio`l on ühes küsitlustasemes kolm plaani ning enterpise ja agency plaanides on palju rohkem funktsioone.
Avatud küsitlus | Põhiküsitlus | Suunatud küsitlus | |
Ühe küsitluse hind | $49 | $199 | $399 |
Enterprise | Agency | |
Hind kuus | Algab $1000-st | Algab $1000-st |
Take it to the next level
Integrate LiveAgent with one of the leading customer feedback software and boost your customer service satisfaction
15. GetFeedback
GetFeedback on kliendikogemuste platvorm, mis aitab teil luua visuaalselt atraktiivseid küsitlusi piltide, värvide ja fontidega, mis sobivad teie brändiga. Saate koguda hetkelist tagasisidet kõigi kanalite kohta ja märgata olulisi trende kiiresti.
Selle tööriistaga saavad teie kliendid küsitlusi palju kiiremini ja nauditavamalt täita.
Põhifunktsioonid
Direct plaanis:
- SMS/tekst
- Salesforce integratsioon
- Automatiseerige & koguge valitud kanalitest hetkelist tagasisidet
- Käivitage küsitlusi vastavalt klientide tegevustele
- Suunake publikule kasutades võtmeatribuute & käitumisi
- Kohandage küsitlusi logode, värvide & teemadega
- Märgake trende arenenud analüütika abil kiiresti
- Kergesti arusaadavad tulemused kohandatud raporteerimise töölaudadelt
- Pääsege juurde mallidele soovitusindeksi® (NPS), kliendirahulolu skoori (CSAT), kliendi pingutusskoori (CES) & muu jaoks.
Digital plaanis:
- Veebilehed
- Veebiäpid
- Mobiilirakendused
- Automatiseerige & koguge valitud kanalitest hetkelist tagasisidet
- Käivitage küsitlusi vastavalt klientide tegevustele
- Suunake publikule kasutades võtmeatribuute & käitumisi
- Kohandage küsitlusi logode, värvide & teemadega
- Märgake trende arenenud analüütika abil kiiresti
- Kergesti mõistetavad tulemused kohandatud raporteerimise töölaualt
- Pääsege juurde mallidele soovitusindeksi® (NPS), kliendirahulolu skoori (CSAT), kliendi pingutusskoori (CES) & muu jaoks.
Complete plaan:
- Kõik, mis direct ja digital plaanis
Plussid ja miinused
Plussid:
- Loogiline tööriist on kergesti arusaadav ja muudab teie küsitlused mõjusamaks
- CX-i spetsiifilised küsimused aitavad teil kerge vaevaga saada oma NPS-i ja CSAT-i skoore
Miinused:
- See ei võimalda teil redigeerida küsitluste lubasid
- Sellel ei saa olla erinevaid kasutaja lubasid, mis muudab koostöö keeruliseks
Hind
Põhifunktsioonid on olemas kõigis nende plaanides, mis on jagatud direct, digital ja complete. Nende hinnad põhinevad aasta keskmisel. Selleks, et kohandatud hinnapakkumiste kohta rohkem teada saada tuleb teil ühendust võtta GetFeedback`iga.
16. UseResponse
UseResponse on kõik-ühes klienditoe lahendus, millel on klientide tagasiside portaal, kus saate luua oma sisemise meeskonna jaoks privaatse tagasiside kogukonna. Saate täieliku ülevaate kõige populaarsematest soovitustest.
Saate koguda klientide tagasisidet lisades vidina oma veebilehele või mistahes teenuse leheküljele.
Põhifunktsioonid
- Kliendi tagasiside portaal
- Ananüümsete ideede või häälte võimalus
- SSO sisselogimine
- Kohandatud tagasiside haldamise töövood
- Ühtsustatud mobiililiides, et võimaldada tagasiside haldamist
- Integratsioonid erinevate kolmanda osapoolte tööriistadega
- CSAT küsitlused
- Analüütika ja trendid
- Tingimuslikud väljad
- Hääletajate piiraja
- Üks postkast
Plussid ja miinused
Plussid:
- Integratsioon teiste äppidega on sujuv ja lihtne
- Saate vajdusel teatid tooteosad sisse ja välja lülitada
Miinused:
- Nende erinevate funktsioonide kasutamisest aru saamine võib pisut aega võtta.
Hind
Neil on kaks plaani: enterprise cloud ja on-premise lahendus. Enterpise cloud`il on neli täiendavat paketti.
Plaan | Hind kuu kohta (tasumine kord aastas) |
On-premise | $400 |
Enterprise cloud: | Vaadake allpool: |
– Tagasiside lahendus | $124 |
– Teadmistebaas | $116 |
– Kasutajatugi + Live vestlus | $124 |
17. Trustpilot
Trustpilot on online arvustuste tööriist, mida ettevõtted kasutavad, et klientides usaldust kasvatada. Selle klientide tagasiside tööriistaga saate klientidele saata kutseid, et nad tagasisidet jagaksite.
Saate selle üles seada ka nii, et klient saab e-maili kohe pärast ostu sooritamist. Need arvustused ilmuvad ka ostingumootorites, mis aitab teil parandada nähtavust online reklaamides ja otsingumootorites.
Põhifunktsioonid
Tasuta plaan võimaldab:
- Kinnitada profiili lehekülge
- Kutsuda kliente arvustama
- Saada tuge
- Näha põhilisi soorituse raporteid
- Kasutada 2 TrustBox vidinat
- Juhtida Google müüjate reitingud
Standard plaan:
- Uuendage on profiili lehekülge
- Kutsuge rohkem klientide arvustusi
- Juurdepääs kliendirahulolu meeskonnale
- Õppige detailsest analüüsist
- Kasutage kaheksat TrustBox vidinat
- Saage juurdepääs turundusvaradele
- Kohandatud tasuliste lisadega
Plussid ja miinused
Plussid:
- Rohkem arvustusi loovad teie ettevõtte vastu usalduse
- Saate parandada oma otsingumootori nähtavust
Miinused:
- See pole laialdane kliendi tagasiside tööriist
Hind
Saate alustada tasuta versiooniga ning seejärel uuendada millal iganes soovite. Saate valida ka kohandatud, erinevate lisandmoodulitega plaani.
Plaan | Hind kuu kohta (tasumine kord aastas) |
Tasuta | $0 |
Standard | $199 |
18. Feefo
Feefo on kliendi tagasiside tööriist, mis võimaldab teil saata välja e-maile, et kutsuda kliente oma arvustusi jagama. Saate neid arvustusi kuvada ka oma veebilehel, kasutades selliseid valikuid nagu tekstikuva, protsentide kuvamine ja tärnidega hinnang.
Saate luua ka küsitlusi, kalkuleerida NPS-i, saada detailseid ülevaateid, linkida erinevate tööriistadega, jne.
Põhifunktsioonid
Essential plaan:
- Toote ja teenuse ülevaated
- Redigeerige oma arvustuste päringuid
- Foto ja video arvustused
- Kvalifitseeruge Google tähtedele
- Otsene raporteerimine
- Mitmekanaliline tugi
Complete plaan:
- Kõik, mis essential plaanis
- Kampaaniahaldur sügavamaks ülevaateks
- Soovitusindeks, kui standard
- Kohandatavad raportid
- Täielik üles seadmise tugi
- Personaalne kliendiedu haldaja
- Ekspertnõuanded ROI saavutamiseks
Enterprise plaan:
- Kõik, mis complete plaanis
- Tagasiside pakett, mis on teie jaoks kohandatud
- Valdkonna juhtiv, Al-juhinduv analüütika
- Spetsialisti rakendamise teenus
- Täielik migratsioonitugi
- Pühendunud kliendiedu meeskond
Plussid ja miinused
Plussid:
- Saate kerge vaevaga sorteerida ja üles leida negatiivsed arvustused ja nendega vastavalt tegeleda.
- Saate integreerida vastuseid ja saata kerge vaevaga tagasiside oma CRM süsteemi
Miinused:
- Personaliseeritud arvustuste e-mailide välja saatmine on keeruline, sest arvustuste e-mailid tulevad otse Feefo süsteemist.
Hind
Feefo`l on kolm hinnaplaani: essential, complete ja enterpise. Detailsete hindade saamiseks tuleb võtta ühendust müüjaga, sest hinda pole avaldatud.
19. Bazaarvoice
Bazaarvoice on laiahaardeline tööriist, mis võimaldab teil teha kõike alates klientidelt hinnangute ja arvustuste kogumisest. See võimaldab esitada ostjatele küsimusi ja saada vastuseid, hankida tegevuskõlbulikke ülevaateid, konkurentsivõimelist võrdlusanalüüsi, sentimentianalüüsi, jne.
Põhifunktsioonid
- Lisage oma tootelehele olemasolevaid arvustusi
- Influentserite kogukonna arvustused
- Koguge ehtsaid reitinguid ja kasutajate poolt loodud sisu
- Automatiseeritud e-mailid
- Kasutatavad ülevaated
- Üks portaal, et jälgida ja hallata kõiki küsimusi ja arvustusi
- Lubage klientidel küsimusi küsida
- Sentimentanalüüs
- Soorituse jälgimine
- Konkurentide ülevaated
- Kategooria võrdlusalused
- Põhilised sooritusmõõdikud
Plussid ja miinused
Plussid:
- Mõõdikud nagu see, milline protsent teie toote kuvamise lehekülgedest on vähemalt ühe arvustusega, kui paljudele küsimustele on teil vaja vastata, jne – võivad olla strateegiliselt olulised.
- Reitingute, arvustuste ja küsimuste abil saate märgata trende kiiresti.
Miinused:
- Funktsioonid nagu küsitluste tegemine puudub, mis on integraalne osa klientide tagasiside tööriistast.
- Teil tuleb koos sellega kasutada ka teisi tööriistu, mis võib märkimisväärselt teie kulutusi tõsta.
Hind
Bazaarvoice hinnadetaile pole avaldatud. Hindade saamiseks tuleb teil nendega ühendust võtta.
20. Hotjar
Soovite teada, kui hästi teie blogil Gantt tabelis läks? Hotjar võimaldab teil veebilehele paigaldada reaalajas soovituste lahtrit, kus teie kasutajad saavad avadada oma heameelt või pahameelt teie veebilehe individuaalsete osade kohta.
Saate luua ka kohandatavaid küsitlusi ja luua ühe juba valmistehtud mallides, et mõõta CES, CSAT ja NPS-i.
Põhifunktsioonid
Business plaanis:
- Katkematud kuumakaardid & salvestused
- Piiramatud uuringud & tagasiside vidinad
- 15-päevane prooviperiood
- Eemaldage Hotjar bränding
- Tuvastage API
- Integratsioonid
Scale plaanis:
- Kõik, mis business plaanis
- Identiteedihaldus (SSO)
- Koolitus Hotjar`i spetsialistiga
Plussid ja miinused
Plussid:
- Kuumuskaardid võimaldavad teil visualiseerida kasutaja käitumist ja avastada seda, mis tõmbab kasutaja tähelepanu.
- Küsitluste ja tagasiside üles seadmine veebilehel on lihtne
Miinused:
- Puuduvad sellided funktsioonid nagu sentimentaalanalüüs
- See ei ole täieõiguslik klientide tagasiside tööriist
Hind
Neil on erinevad hinnad olenevalt igapäevaste sessioonide arvust:
Plaan | Hind kuus |
Business: | 99$ 500 igapäevase sessiooni eest |
189$ 1500 igapäevase sessiooni eest | |
289$ 2500 igapäevase sessiooni eest | |
Scale: | 389$ 4000 igapäevase sessiooni eest |
589$ 8000 igapäevase sessiooni eest | |
989$ 15000 igapäevase sessiooni eest |
21. CrazyEgg
Nagu Hotjar, on ka CrazyEgg kliendi tagasiside tööriist, mis kasutab kuumakaarte, et analüüsida klientide käitumist. See jälgib veebilehe osasid, mis saavad rohkem tähelepanu, nagu näiteks liitumisnupp või veebilehe alaosa.
Põhifunktsioonid
- Kuumakaardid
- A/B testimine
- Küstajate analüüsid
- UX/UI Auditid
- Kliendianalüüsid
- Integratsioonid
- Tehke meeskonnaliikmetega koostööd
- Ekspertraportid
Plussid ja miinused
Plussid:
- Kui Google’i analüütika näitab teile, mida inimesed teie veebilehel teevad, siis CrazyEgg näitab sekunditega põhjuse selle taga.
- Saate välja selgitada valdkonnad, millega oma veebilehe puhul edasi töötada ja neid täiustada
Miinused:
- Funktsioonide komplekt on üsna piiratud
Hind
Neil on viis hinnataset, mis olenevad lehekülje vaatamistest, kuvatõmmistest ja salvestustest.
Basic | Standard | Plus | Pro | Enterprise | |
Hind kuus | $24 | $49 | $99 | $249 | Võtke pakkujaga ühendust |
22. Usersnap
Usersnap on kliendi tagasiside tööriist, mis võimaldab ettevõtetele tagasiside nuppu või menüüd nende rakendusse või veebilehele ja pakub visuaalset tagasisidet võimaldades kasutajatel luua ja kinnitada kommentaare ekraanipiltidega.
Saate genereerida kvalitatiivseid ja kvantitatiivseid küsitlusi, mida käivitavad kasutajate sündmused, URL-teed või teatud leheküljel kulutatud aeg.
Põhifunktsioonid
Põhiplaanis:
- Alustage kahe meeskonna liikmega
- Alustage ühe tagasiside projektiga
- Piiramatu arv raporteerijaid
- Ekraani salvestamine
- Lisage meeskonna liige 6$ eest
- Lisage projekt 9$ eest
Startup plaanis:
- Kõik põhiplaanis
- Alustage kümne meeskonna liikmega
- Alustage kolme tagasiside projektiga
- Integreerige 2000 äpiga
Compani plaan:
- Kõik, mis on startup plaanis
- Alustage 15 meeskonna liikmega
- Alustage kümne tagasiside projektiga
- Brauseri vea salvestamine
- Klienditeeninduse vastused
- Kohandatud vidina disain
Enterprise plaan:
- Kõik, mis company plaanis
- kuni ∞ meeskonna liiget
- kuni ∞ projekti
- kuni ∞ lehekülje vaatamist
- Kohandatud liitumise makse
- Kohandatud kasutustingimused
- Eemaldage Usersnap bränding
- Integreerige Webhooks kaudu
- Enterprise tugi & turvalisus
Plussid ja miinused
Plussid:
- Mitu kasutaja integratsiooni, millega töötada
- Liides on lihtne ja kergesti kasutatav
Miinused:
- Kohandamisvõimaluste vähesus
Hind
Neil on neli plaani, millel on 14-päevane tasuta prooviperiood
Basic | Startup | Company | Enterprise | |
Hind kuus (maksmine kord aastas) | $9 | $69 | $129 | Võtke pakkujaga ühendust |
23. CustomerSure
CustomerSure võimaldab teil koguda, jälgida ja vastata kliendi tagasisidele. Saate saata küsitlusi e-maili, SMS-i, veevi või äpi kaudu, defineerida kliendi teekonda ja mõõta rahulolu igal sammul.
Saate kategoriseerida ja prioritiseerida üldiseid tagasiside probleeme ja lahendada kiirloomulisi probleeme koheselt. Oluliste näitajate jälgimine nagu NPS, CSAR ja pingutus skoorid on samuti võimalik.
Põhifunktsioonid
Saadaval CX starter plaan:
- Küsitlused: 10 000
- Analüütikute sisselogimisi: 5
- Jälgitav personal: 15
- Meeskondasid: 1
- Brändid: 1
- Integratsioon
- Preemium tugi
Saadaval CX pro plaanis:
- Kõik, mis CX starter plaanis
- Küsitlusi: 20,000
- Analüütikute sisselogimised: 12
- Jälgitav personal: 30
- Meeskonnad: 10
- Brändid: 1
Saadaval CX pro plus plaanis:
- Kõik CX pro plaanis
- Küsitlused: 100 000
- Analüütikute sisselogimised: 55
- Jälgitav personal: 150
- Meeskondasid: 50
- Brände: 3
- Sisend toote tegevuskavasse
Plussid ja miinused
Plussid:
- Võite saada ekspertnõuandeid, konsultatsiooni ja tuge, olenevalt teie poolt valitud plaanist.
- Saate vaadata trendide andmeid, et jälgida aja jooksul sooritust
- Arenenud filtrid aitavad teil analüüsida andmete efektiivsust
Miinused:
- Funktsioonid võivad esmalt keerulised tunduda
- Esimeses kahes tasulises versioonis saate töötada vaid ühe brändiga
Hind
Neil on kolm hinnataset ja neil on kohandatud plaani võimalus vastavalt teie nõuetele.
CX starter | CX pro | CX pro-plus | |
Hind kuus | $199 | $399 | $999 |
24. Wootric
Wootric on InMoment ettevõte, mis aitab teil kuulda tagasisidet otsestest allikatest nagu küsitlused ja vormid ja mitte otsestest allikatest nagu sotsiaalsed arvustused, mainimised ja tuletatud allikad, nagu CRM ja müügikoha andmeallikad.
See võimaldab kalkuleerida mõõdikuid nagu NPS, CSAT ja CES.
Põhifunktsioonid
Professional plaanis:
- Iseteeninduslik NPS, CSAT ja CES mikroküsitlused, rakendatuna äpisiseses veebis või mobiilis või läbi e-maili, SMS-i
- Teksti ja sentimendi analüütika
- Andmete avastamine, et kaevandada struktureerimata tagasisidet
- Raporteerimine ja töölaud tegevuse lihtsustamiseks ja suundumuste jälgimiseks
- Integratsioonid kriitiliste salvestussüsteemidega
Saadaval enterprise plaanis:
- Kõik, mis professional plaanis
- Iseteeninduslikud või hallatavad teenuseuuringud tehingu-, suhte- ja turuuuringute jaoks
- Valdkonna spetsiifiline tekst ja sentimendi analüüsi mudelid
- Valdkonna tasemel raporteerimine
- Asukohapõhine tegevuste planeerimine
- Juhtumi haldamine ja suletud ahel
- Areneneud ja algupärased integratsioonid koos kriitiliste andmesüsteemidega
Custom plaanis:
- Kõik, mis enterpris plaanis
- Küsitlus ja andmete kogumine üle mistahes/iga kanali
- Laiahaardeline Ulatuslik aruandlus, mis hõlmab kogu ettevõtet – algusest lõpuni
- Ennustav ja arenenud analüütika, et kasutada soovitusi ja töövoodu
- Integratsioonid kriitiliste andmete süsteemidega
- Tegevuse planeerimine, propageerimine, juhtumite haldamine, suletud ahel ja palju muud
- Unikaalne kombinatsioon kliendikogemusest (CX), töötaja kogemusest (EX), turunduskogemusest (MX) ja tootekogemusest (PX)
Plussid ja miinused
Plussid:
- Saate jälgida kliendikogemuste trende läbi aja ja tegutseda vastavalt
- Selle aktiivne kuulamisstuudio annab teile kontrolli, et koguda kliendi tagasisidet iga kokkupuutel.
Miinused:
- Kui soovite minna üle põhiliste mõõdikute on integratsioone pisut raske rakendada.
- Integratsioonivõimalused on piiratud
Hind
Neil on kolm plaani: professional, enterprise ja custom. Saate paluda prooviperioodi ja küsida hinda.
25. KiyOh
Tunnete huvi, mida räägivad kliendid teie sisu ja funktsioonide kohta? KiyOh, just nagu Trustpilot on online arvustuste platvorm, mis on pisut väiksemamahulisem, kui Trustpilot, kuid pakub muljetavaldavaid funktsioone.
Parim osa sellest on asjolu, et see sisaldab Arvustuste Alarmi, mis annab teile teada mistahes headest ja halbadest arvustustest.
Põhifunktsioonid
Go plaanis:
- 150 kutset kuus
- Google Shopping & reklaamikampaaniate arvustused
- Läbi arvustuste paranenud SEO
- PErsonaliseerige kutse e-maili arvustuse lehele ja vidinasse
- Kutsuge automaatselt pärast iga tellimust (kasutades erinevaid veebipoe pluginaid)
- Omage kliendiküsitlust
- Vastake arvustustele
- Täielik teeninduse tugi
Pro plaanis:
- Kõik, mis go plaanis
- 300 kutset kuus
Saadaval premium plaanis:
- Kõik, mis go plaanis
- 3000 kutset kuus
Plussid ja miinused
Plussid:
- See on palju ökonoomsem, kui teised sarnased platvormid
- Arvustuste alarmid teevad negatiivse tagasiside lahendamise lihtsaks
Miinused:
- See on laiahaardeline tagasiside tarkvara
Hind
Neil on kolm hinnaplaani. Ainuke erinevus nende vahel on kutsete arv kuus.
Go | Pro | Premium | |
Hind kuus | $29.5 | $34.3 | $117.2 |
Top 5 klienditagasiside tarkvara võrdlus
1. LiveAgent
LiveAgent on number üks valik kliendi tagasiside tarkvara. See mitte ainult ei aita teil välja mõelda e-maili küsitlusi, vaid see pakub teile analüütikat ja raporteerimise võimalusi, mis aitavad teil jälgida olulisi mõõdikuid ja KPI-sid. Raportid nagu kanali kasutamine, aja jälgimine, SLA vastavuse komplektid saavad aidata teil mõõta kliendirahulolu ja vastavalt improviseerida.
Alates sedeli platvormi käsitlemisest ja kõigi klientide kõnede salvestamisest vastab LiveAgent kõigile laiahaardeliste kliendi tagasiside tarkvara nõuetele.
Get to know your customers better
Track the quality of your customer support and gain a deeper understanding of your customers.
2. Qualtrics
Qualtrics aitab teil kuulata igat klienti üle 27 kanali ja 128 andmeallika ninh aitab avastada mustreid ja trende läbi nende ennustusliku intelligentse mootori, mida kasutavad ja hindavad paljud. Sellel puuduvad muud funktsioonid nagu sedelisüsteem, mitmekanaliline suhtlus, sellepärast on see meie nimekirjas teisel kohal.
Lisaks aitab see teil õigetele meeskondadele saata soovituslikke tegevusi, et minna samm edasi ja parandada klientide kogemusi ja rahulolu.
3. Trustpilot
Trustpilot on populaarne platvorm arvustuste ostimiseks klientidest ja oma ettevõtte edasi viimiseks. See on meie nimekirjas kolmandal kohal, sest tööriist teeb klientidele arvustuste jätmise lihtsaks ja aitab teil heade arvustusre abil konversioonimäära tõsta.
Lisaks asjaolule, et saate arvustusi luua ja lugeda, pole sellel sama palju funktsioone, kui teistel sarnastel toodetel ja võite avastada, et see on pisut kallis, eriti kui olete oma äritegevusega alguses.
4. Typeform
Typeform`iga saate koostada küsilusi, mis tunduvad nagu vestlus ja lisada elemente nagu video, pildid jne. Kuna küsitlusi on lihtne täita ja need näevad esteetiliselt meeldivad välja, siis kliendid täidavad neid hea meelega.
Üks asi, mis teeb Typeform`i eriliseks, on see, et see aitab teil luua koodita vestlusrobotit, mis aitab koguda ja kvalifitseerida müügivihjeid ning parandada kliendikogemust ja rahulolu. Typeform`i piirang on see, et see ei täida teie vajadusi seoses sedelisüsteemi, kõnede salvestamise ja sotsiaalmeedia vestluste osas.
5. CustomerSure
CustomerSure`ga saate kohandada ja pakkuda küsitlusim kategoriseerida ja prioritiseerida probleeme, kasutada töövoo jälgimist ja saada väärtuslikke ülevaateid nagu NPS, SCAT ja muud nääitajad.
Üks asi, mis on siin puudu on sedelisüsteem ja kõnede salvestamine ning see tööriist võib olla üsna kallis $199 kuus.
Kliendi tagasiside tarkvara | Capterra reiting | Prooviperiood/tasuta plaanid | Alghind |
LiveAgent | 4.7/5 (ligikaudu 1000 arvustust) | Jah | $15/agent/kuu |
Qualtrics | 4.8/5 (ligikaudu 300 arvustust) | Jah | Pole ametlik |
Trustpilot | n/a | Jah | $199 kuus |
Typeform | 4.7/5 (ligikaudu 400 arvustust) | Jah | $25 kuus |
CustomerSure | 4.8/5 (ligikaudu 40 arvustust) | Jah | $199 kuus |
Järeldus
Uute klientide saamine võib maksta viis korda rohkem kui olemasolevate klientide hoidmine. Iga sektoris kasvava konkurentsi ja uute ettevõtete keskel muutub klientide hoidmine veelgi keerulisemaks. Sellepärast on klientide tagasiside tarkvara olemasolu ettevõtete jaoks kohustuslik.
Siin on lühike K&A nimekiri, mis aitab teil nende 25 tööriista seast valiku teha
Milline kliendi tagasiside tarkvara on teie ettevõtte jaoks õige?
Kliendi tagasiside tarkvara võimaldab teile kõiki põhifunktsioone ja täita teie ettevõtte nõudmisi. Näiteks, LiveAgent teostab mitte ainult kõiki kliendi tagasiside nõudeid, vaid lisaks sellele, pakub see teile ka palju teisi funktsioone nagu sotsiaalmeedia kasutajatugi, mobiilne kasutajatugi, jne.
Parim kõik ühes kliendi tagasiside lahendus
Koos üle 200 funktsiooniga, mida LiveAgent pakub, on see juhtiv klienditeeninduse tarkvara turul kliendi tagasiside ja muu jaoks. See võib olla keskne lahendus kõigi teie äri nõudmiste täitmiseks.
Parim kliendi tagasiside tarkvara sisseehitatud sedelisüsteemi ja live vestlusega
LiveAgent võimaldab teile sedelite automatiseerimine, jaotamise, määramise ja edastamise agentidele ja osakondadele, siltide kasutamise erinevate sedelite eristamiseks ja palju live vestluse funktsioone nagu vestluse nuppude kutsed, vestluse ajalugu ja jälgimine, mis teeb sellest parima sisseehitatud sedelisüsteemi ja live vestlusega kliendi tagasiside tarkvara.
Parim kliendi tagasiside tarkvara funktsioonide alusel
LiveAgent pakub enam, kui 200 funktsiooni, mis teeb sellest ühe kõige funktsiooniderikkama platvormi kliendi tagasiside ja muude lahenduste jaoks.
Parima väärtusega kliendi tagasiside tarkvara
Hinnaga $15 kasutaja kohta kuus pakub LiveAgent parimat väärtust teie raha eest, seda on lihtne kasutada, sellel on külluslikult funktsioone ja suurepärane toe meeskond, muutes selle üheks parimaks kliendi tagasiside tarkvaraks.
Top hinnanguga kliendi tagasiside tarkvara
Üle 1000 arvustusega Capterras ja 4.7 üldise reitinguga, LiveAgent on üks kõige paremini juurdepääsetav ja top-reitinguga kliendi tagasiside tarkvarasid, millel on funktsiooniderikas platvorm ja intuitiivne liides.
Kõige juurdepääsetavam kliendi tagasiside tarkvara, mida üles seada & kasutada
Tänu lihtsalt kasutatavale tarkvarale ja intuitiivsele, mis võimaldab teil oma ettevõttes tarkvara üles seada ja tööriista kasutada, et täita ära teie nõuded nii efektiivselt, kui võimalik, on LiveAgent nimekirja topus, kui kõige paremini juurdepääsetavam kliendi tagasiside tarkvara, mida üles seada & kasutada.
Customer satisfaction improves ROI
Discover all of Liveagent's features with a free 14-day trial.
Frequently Asked Questions
What is customer feedback software?
A customer feedback software allows you to track and manage customer feedback from multiple communication channels and improve customer satisfaction and experience.
What’s the difference between cloud-based and on-premise customer feedback software?
Cloud-based customer feedback software is an online solution that allows you to access the software wirelessly using the Internet. In contrast, an on-premise customer feedback software runs on a local network or a physical server with hardware that runs and stores your data.
What is an omnichannel customer feedback software solution?
An omnichannel customer feedback software solution has numerous interaction channels packaged into a single software.
What are the benefits of using customer feedback software?
A customer feedback software allows you to do surveys, gather data, provide insights, and evaluate data to make informed decisions to improve customer experience and customer retention.
How much does customer feedback software cost?
Customer feedback software can cost anywhere from $0 to $5000 per month, depending on your chosen plan.
How does customer feedback software work?
Customer feedback software creates surveys for you, customizes surveys, helps you send surveys, and also helps you fulfill other requirements such as call recording, ticketing, data evaluation, etc.
Why is quality assurance necessary for customer feedback software solutions?
Faulty software may worsen the customer experience, and everybody may have to deal with constant errors, which can be time-consuming to fix.
Jaga seda artiklit
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Avasta 2022. aasta 25 parimat kliendiportaali tarkvara koos hindade ja funktsioonide võrdlusega. Tutvu Mellituse, SuiteDash, Monday.com, LiveAgent ja teiste juhtivate lahendustega, mis parandavad kliendituge, koostööd ja reageerimisvõimet. Leia parim tööriist oma ettevõtte kliendikogemuse tõstmiseks!
Avasta parim kliendikogemuse tarkvara LiveAgentiga, mis parandab klientide rahulolu reaalajas vestluste, jagatud postkastide ja automatiseerimise abil. Täiuslik lahendus ettevõtetele, et hallata klientide päringuid ja suurendada sidet mitmel platvormil. Vaata, mis teeb LiveAgentist 2022. aasta parima valiku!