On aasta 2022 ja me elame digitaalsete tehnoloogiate maailmas. Mitte kunagi varem pole olnud ettevõttel olulisem rakendada palju personaalsemat ning kliendikesksemat lähenemist. Tänu arenenumate tehnoloogialahenduste tekkimisele, on kaasaegsetel ettevõtetel palju võimalusi klienditeeninduse ja toe vajadustega tegelemiseks.
Siiski võib mitmete tehniliste tööriistade integreerimine oma ettevõtte protsessidesse põhjustada häireid olemasolevate operatsioonidega. Õnneks on parimad kliendiportaali tööriistad disainitud sujuvalt integreeruma teie olemasolevate süsteemidega.
Mis veel olulisem, nende tööriistade seadistamine pole keeruline ega nõua süsteemilt spetsiifiliste nõuete täitmist. Selleks, et aidata teid parima tarkvara välja valimisel oleme väljatöötanud nimekirja 25 parimast kliendiportaali tarkvara lahendusest.
Kõik selles artiklis mainitud tööriistad suudavad märkimisväärselt teie sissetulevat ja väljaminevat suhtlus klientidega parandada, pakkuda neile väärilist klienditeenindust ja muudki. Need on hetkel turu parimad lahendused. Lugege edasi, et iga tööriista kohta rohkem teada saada, näiteks nende parimate funktsioonide, plusside ja miinuste, hinna ning palju muu kohta.
Kliendiportaali tarkvara
Kliendiportaali tarkvara on kliendiportaali tarkvara tööriist, mis toimib iseteeninduse platvormina. See pakub klientidele juurdepääsu detailsele infole toodete, teenuste ning teeninduse kohta 24/7 ja aastaringselt. See võib olla veebirakendus või veebileht, mis pakub turvalist kliendiportaali salvestamisruumi, kus saate jagada ning edastada olulist informatsiooni ja dokumente.
Tarkvara tööriist võimaldab ettevõtetel luua mitmeid toe kanaleid, kogukonna foorumi tarkvara võimalusi ja hoida oma personalil silma peal.
Iseteeninduse veebiportaalid ning kogukonna foorumid on hea moodus ettevõtetel pakkuda turvalist kliendiportaali, mis võib toimida, kui tarbijate andmebaasi digitaalne värav.
Miks kliendiportaali tarkvara ettevõttes kasutada?
Aastaid on ettevõtted kasutanud paljusid erinevaid koostöö ja suhtlemislahendusi, et võimaldada organisatsiooni andmete voogu. Lahendusi kutsutakse sisevõrkudeks, need võimaldavad ettevõtetel saavutada turvalist keskkonda efektiivse koostöö tegemiseks oma sihtpublikuga. Siiski on sisevõrgud palju sobivamad sisemiste tegevuste käsitsemiseks.
Probleemid tekivad siis, kui ettevõttel on vaja laiendada funktsionaalsust ja efektiivsust ka välistele ettevõtte protsessidele ning siin tulebki mängu kliendiportaali tarkvara. Vaatame, kuidas teie ettevõtte võib kliendiportaali tarkvara kasutamisest kasu saada.
Paranenud kliendi koostöö ja suhtlus
Kliendiportaali tarkvara on digitaalne portaal, millel on mitu iseteeninduse võimalust, mida teie kliendid, töötaja ja varustajad saavad vajamineva info leidmiseks kasutada.
See on turvaline portaal, mis pakub 24/7 kliendituge ja võimaldab ettevõtetel nautida vähenenud päringute arvu. Pakkudes kliendiportaali võib kasvada kliendirahulolu ning paraneda personaalse side brändiga, mis garanteerib paranenud kasutajakogemuse.
Paranenud juurdepääsetavus
Kliendiportaali eesmärk on pakkuda kliendibaasile juurdepääsu asjakohasele infole. Saate seda kasutada sisemise teadmistebaasi loomiseks, et see toimiks kui teie online kogukonna infoallikana.
Kasutage seda oma kogukonna foorumi arendamiseks, kus tarbijad saavad asjakohase info hankimiseks kasutada erinevaid võimalusi. Teie kogukonna foorum peaks sisaldama:
- Teadmistebaasi artiklid, tõrkeotsingu nõuanded ja KKK-d
- Kliendi projektid
- Koostöö teenused
- Dokumentide jagamise võimalused
- Failide jagamise võimalused
- Tasuta kliendi juurdepääs
Ehitatud kliendi lojaalsus
Kliendiportaali tarkvara üks märkimisväärsemaid eeliseid on selle kohandatav liides. See on täis valikuid, mida saate kasutada oma kasutajaliidese organiseerimiseks ning personaalsemaks muutmiseks, et see vastaks paremini teie klienditeeninduse ja toe vajadustele.
Täpse info loomine, uuendamine ja haldamise tulemuseks on tõusev kliendirahulolu ja klientide säilitamine.
Paranenud klienditeenindus
Ilmselt on kliendiportaali tarkvara kasutamise suurimaks eeliseks klienditeeninduse järgmisele tasemele viimine. Viimased uuringud näitavad, et enam kui 70% klientidest ootavad enneolematu tasemega klienditeenindust.
Fakt on, et klientidel on suhtluskanalite osas omad eelistused. Mõned eelistavad live vestlust, teised telefonivestlusi samas ülejäänud e-maili.
Kuidas iganes te seda võtate, kaasaegsed Kliendid eelistavad suhelda brändidega läbi nende eelistatud kanali. Veelgi enam, nad soovivad seda teha ise, siis kui nad ise heaks arvavad.
Suurenenud reageerimisvõime
Kaasaegsed tarbijad hindavad sellist brändi, mis annab oma kliendiportaalile 24/7/365 juurdepääsu, kust nad leiavad kogu vajaliku info.
Teie kliendid saavad tuge väljaspool tööaega. See võib olla ülimalt kasulik, seda nii teie klientidele või koostöödele klientidega. Võttes arvesse, et kaugtöö osakaal on tõusmas (16% ettevõtetest on nüüd täielikult kaugtöö peal), on hea reageerimisvõime ülimalt oluline.
Top 5 kliendiportaali tarkvara võrdlus
Kontaktikeskus | Capterra reiting | Veeb | Tasuta vers. | Tasuta proov | Hind |
LiveAgent | 4.7/5 (1000 arvustust) | JAH | JAH | JAH | $15 agent/kuu |
Huddle | 4.3/5 (2500 arvustust) | JAH | JAH | EI | $19 agent/kuu |
Zendesk | 4.5/5 (1600 arvustust) | JAH | JAH | JAH | $14 agent/kuu |
SmartVault | 4.6/5 (660 arvustust) | JAH | EI | EI | $65 agent/kuu |
Onehub | 4.5/5 (570 arvustust) | JAH | EI | JAH | $19.95 /kuu |
Parim kliendiportaal pakub
Paljude kliendiportaali tarkvara lahendustega, mis on nende kasutuses, on ettevõtetel probleeme selle ühe lahenduse leidmisega, mis sobib nende klienditeeninduse ja toe spetsiifiliste vajadustega. Nimekiri parimatest kliendiportaali tarkvara funktsioonidest võib aidata asju pisut selgemaks muuta.
Teadmistebaas
Kliendiportaali tarkvaralahendus peaks olema täielikult skaleeritav, intuitiivse liidese ja kasutajasõbralike funktsioonidega, et aidata ettevõtetel teadmistebaase efektiivselt hallata.
Siiski on esmavajalik, et teie lahendus toetab mitmeid teadmistebaase ja võimaldab teil hallata sisemisi ja välimisi teadmistebaase ilma igasuguste piiranguteta.
Valige tarkvara tööriist, mis võimaldab luua KKK lehekülje ja erinevate kategooriatega multi teadmistebaasi, mis sisaldab ka teie valdkonnale vastavaid artikleid, samuti WYSIWYG-redigeerijat.
Kogukonna foorumid
Ettevõte vajab sisemisi/avalikke kogukonna foorumeid, millel on mitmeid kohandatavad kategooriad ja SEO-optimeerimine, mis tugineb märksõnadele ja fraasidele. Kliendiportaali tarkvara peaks selliseid funktsioone pakkuma, kuid selliselt, et need ühilduksid teie disainiga.
Sedelite haldamine ja jälgimine
Teie ideaalne kliendiportaali tarkvara peaks olema täielikult läbipaistev ja ühtsustatud postkastiga, mis innustab teie kliente tegutsema. Oleks veelgi parem, kui teie lahendus sisaldaks hübriid sedelisüsteemi, millel on sedelite esitamise ja ajaloo võimalused.
Õige sedelite jälgimissüsteem võimaldab klientidel hallata nende sedeleid ja päringuid ise. Automatiseeritud sedelite jaotamisega saavad teie kliendid jälgida oma päringu protsesse, vaadata kinnitatud sedeleid, vaadata eelmisi sedeleid ja muud.
Valige tarkvara, mis sisaldab võimalust määrata oma enda reegleid, nagu tegevuste reeglid, ajareeglid, SLA reeglid. Tarkvaraga saate jälgida edastamisi, edasilükkamisi või muuta sedeli prioriteeti, jälgida selle lahendamist ja sedeleid efektiivselt kustutada.
Live vestlus
Live vestlus on üks kõige olulisemaid funktsioone kliendiportaali tarkvara puhul. See on kergesti integreeritav ja julgustab kliente klienditeeninduse agentidega ühendust võtma, kui nad ei leia vajaminevat infot ise üles.
Integreerige live vestlus teadmistebaasiga, et rakendada automatiseerimist ning e-maili sedeleid, et pakkuda parimat teenindust. LiveAgent on suurepärane kliendiportaali tarkvara, millel on integreeritud live vestluse võimalus, mis võimaldab teil:
- Valida vestluse nupp, et organiseerida oma suhtlust paremini.
- Kohandada oma vestluse aknaid
- Integreerida live vestlus oma veebilehele
- Saata proaktiivseid vestluse kutseid, et muuta kliendisuhtlus kiiremaks ja efektiivsemaks.
- Looge vestlusejärgseid küsitlusi
- Jälgige oma käesolevat veebilehe liiklust, et näha kui palju online külastajaid teie veebilehel on.
Sisseehitatud CRM
Kliendiportaali tarkvaral peaks olema sisseehitatud CRM, et pakkuda asjakohast infot klientide kohta, eelnevaid päringuid, tellimusi ja suhtlust kõigis suhtluskanalites.
Sisseehitatud CRM on suurepärane võimalus, mis aitab saada kontrolli kliendisuhtluste üle. Mis veelgi olulisem, saate salvestada oma kontaktinfo lisades nii palju kontaktide väljasid, kui soovite.
Kui palju kliendiportaali tarkvara maksab?
Enne kui otsustate, millist kliendiportaali tarkvara kasutada, peaksite võtma arvesse hindasid. Kui palju konkreetne tarkvaralahendus maksab, oleneb saadaolevatest hinnaplaanidest.
Mõned tarkvarade lahendused loovad hinnad tuginedes kohandatud hinnamudelitele, samas kui teised kasutavad tasuta hinnakujundamise mudeleid. Pöörake tähelepanu sellistele detailidele nagu kasutaja kulu kuus või kuu kasutaja kohta. Kui teie ettevõttel on spetsiifilised vajadused, on teie jaoks parim valik kohandatud hinnamudeliga lahendus.
Top 25 pakkujat
1. LiveAgent
Kõigist kliendiportaalide tarkvara lahendustest on LiveAgent parim, kõige efektiivsem portaali lahendus. Kui ettevõte vajab lahendust, et pakkuda kliendituge hämmastaval kiirusel, peaks LiveAgent olema teie number 1 valik.
See pilvepõhine klienditeeninduse tarkvara aitab ettevõtetel tegeleda suurte sedelite arvuga võimaldades luua mitmeid kliendiportaale ja teadmistebaase. See sisaldab WYSIWYG redigeerijat, mis võimaldab kasutajatel luua juhendeid, artikleid, kogukonna foorumeid, informatiivseid KKK lehekülgi ja muud.
Põhifunktsioonid
- Mitmed kliendiportaalid ja sisemised ning välimised teadmistebaasid
- Sotsiaalmeedia, kõnekeskus, e-mailide sedelid ja live vestluse integratsioonid
- Võimsad automatiseerimise reeglid
- 24/7 kliendi/kasutaja tugi
- Mitmekeelne vestluse vidin pakkumaks tuge mitmes keeles
- KKK-ds foorumid, SEO juhendavad artiklid, tagasiside
- Mitmekanaliline sedelite jälgimine
- Piiramatu juurdepääs kasutajatele ja salvestusruumile
- Sisseehitatud CRM
Plussid
- Kergesti kasutatav ja äärmiselt funktsionaalne
- Ideaalne ettevõtte kasvatamiseks
- Intuitiivne liides
- Mobiili tugi
Miinused
- Puudub WhatsAppi integratsioon
- Tuleb selgeks õppida
Hind
LiveAgent pakub nelja hinnaplaani:
- Tasuta
- Sedel: $15/agent/kuu
- Sedel+Vestlus: $29/agent/kuu
- All-inclusive: $39/agent/kuu
Tasuta 14-päevane prooviperiood sisaldub All-inclusive tasemel. Krediitkaarti ei nõuta.
Try it out
Leverage the full power of LiveAgent client portal software.
2. SuiteDash
SuiteDash pole tavaline kliendiportaali tarkvara, vaid pilvepõhine ning integreeritud platvorm. See lahendus on hea võimalus väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Samas, kui paljud ettevõtted näevad vaeva mitme lahenduse koos tööle panemiseks, ületab SuiteDash sellest väljakutse lihtsa vaevaga.
See pakub juurdepääsu kõigile sagedamini kasutatavatele funktsioonidele, tööriistadele ja võimalustele tegeleda oma klienditeeninduse ja toe vajadustega efektiivselt. Kui kõik ühes lahendus on see, mida teie ettevõte otsib, võib SuiteDash olla just teie ettevõtte ja klienditeeninduse vajaduste jaoks õige valik.
Põhifunktsioonid
- Täisfunktsionaalne kliendiportaal ja CRM
- Ülesannete ja projektide haldamine
- Intuitiivne koostöö ja failide jagamise tööriist
- Korduvad arveldused ja hinnangulised liitumismaksed
- E-maili turunduse tööriist
- Privaatsusele vastav sõnumeerimine
- Live vestlus ja reaalajas klienditugi
- GDPR-le ja HIPAA-le vastav
Plussid
- Suurepärane lahendus suhtluse sujuvamaks muutmiseks
- Suurepärased automatiseerimise funktsioonid
- Reageeriv klienditugi
- Interaktiivne töölaud
Miinused
- Mõned funktsioonid pole intuitiivsed
- Töövoo automatiseerimine võib olla tõrgetega
Hind
SuiteDash pakub kolme hinnaplaani:
- Start plaan: $19/kuu
- Thrive plaan: $49/kuu
- Pinnacle plaan: $99/kuu
Iga hinnaplaan tuleb koos 14-päevase tasuta prooviperioodiga, milleks ei nõuta krediitkaarti.
3. Monday.com
Monday.com on sisseehitatud CRM-iga kliendiportaali tarkvara, et aidata ettevõtetel hallata klientide andmeid palju efektiivsemal ja organiseeritumal moel võimaldades neil jälgida kõiki kliendisuhtlusi ja protsesse eraldi lõimedes.
Lahendus tuleb võimalusega ehitada täielikult kohandatav töölaud, et teie klienditoe meeskond saaks selge ja organiseeritud ülevaate ettevõtte võimalustele, sooritusele, protsessidele, müükidele, jne. See võimaldab teil jagada oma progressi oma klientidega ja on sobilik lahendus iga suurusega ettevõtetele.
Põhifunktsioonid:
- Jagatavad töölauad juurdepääsuga klientidele
- Tähtaja märguanded ja automaatsed meeldetuletused
- Automatiseeritud ülesanded ja ajakavastamine
- Online vihjete genereerimine ja jäädvustamine
- Kogukonna foorumid, klientide juhendid, õpetused ja veebinarid
- Kiire sisseelamine ja platvormi kohandamine
- Faili salvestamise ruum
Plussid
- Kergesti kasutatav
- Preemium plaanid sisaldavad piiramatut salvestamist
- Tasuta prooviperiood sisaldab piiramatuid tahvleid ja kasutajaid
Miinused
- Ajajälgijate töös esineb tõrkeid ja need vajavad parandamist
- Mõned sotsialameedia integratsioonid puuduvad
- Raporteerimine võiks olla jõulisemad
Hind
Monday.com pakub nelja hinnaplaani:
- Basic: $25/3 kasutajat/kuu
- Standard: $39/3 kasutajat/kuu
- Pro: $59/3 kasutajat/kuu
- Enterprise: kohandatud hinnamudel
Ülalmainitud hinnad põhinevad kolmel kasutajal. Kui teil on rohkem, kui kolm kasutajat, hind tõuseb.
4. Nifty
Nifty on suurepärane projektide haldamise tööriist, mida saab lihtsalt kohandada ja muuta reaalajas täisfunktsionaalseks kliendiportaaliks. Paljud ettevõtted kasutavad Nifty`t, et kombineerida klientidega koostööd, suhtlust ja juhtimist ühest kohast ning parandada meeskonna produktiivsust, klienditeenindust ja palju muud.
Tööriist võib vähendada projekti arendamise tsükleid, kuid selle suurimaks tugevuseks on automatiseerimise, suhtluse ning koostöö koondamine ühele kasutajasõbralikule platvormile. See on ideaalne ettevõtetele, kus on vaja, et suhtlus, projekti huvigrupid ja organisatsioonilised eesmärgid oleksid kõik ühes kohas ja vastaksid ajagraafikule.
Põhifunktsioonid
- Projekti portfoolio töölaud organiseerimiseks kaustadesse, klientide, osakondade või meeskondade vahe.
- Automatiseeritud ülesannete ajakavastamine ja määramine
- Sisseehitatud automatiseerimine kutsete saatmiseks, dokumentide loomiseks ning jälgimise progressiks, ülesannete täitmise ja vaheetappide jälgimiseks.
- Kliendi luba
- Projekti vaated, avatud API, ülesannete ja vaheetappide sõltuvused ning korduvad ülesanded
- Kohanemise funktsioonid nagu video juhendid, õpetused ja live vestluse tugi
Plussid
- Täiendatud funktsioonid
- Väga kasutajasõbralik
- Ei ole vaja põhjalikult õppida
- Kõik hinnaplaanid sisaldavad laia valikut funktsioone
Miinused
- Kohanemisprotsess vajab rohkem äpisisest informatsiooni
- Sprindi kiirus vajab parandamist
- Ülesanne/vaheetapi funktsioon vajab paremat navigatsiooni
Hind
Nifty pakub nelja maksevõimalust:
- Starter: $39/kuu
- Pro: $79/kuu
- Business: $124/kuu
- Enterprise: kohandatud hinnamudel
5. Kahootz
Kuigi Kahootzil on märkimisväärne õppimiskõver, nõuab see IT-alast konsulteerimist, koolitust ja tehnilist taipu, saab teie klienditeeninduse personal kasutajasõbraliku, võimsa tööriista turvaliseks suhtlemiseks ja koostööks pilvepõhises keskkonnas. See võimaldab klienditeenindusel ja toel luua tööruume ja pakkuda klientidele erakordset koostöö taset õigeaegselt.
Kahootzi suurimaks tugevuseks on selle uskumatu turvalisuse tase. Tarkvara pakub teie andmete turvalisuse tagamiseks palju turvafunktsioone. Veelgi olulisem on asjaolu, et see pakub võimalusi turvamandaatide iseseisvaks auditeerimiseks – see teeb Kahootz`ist ideaalse lahenduse valitsustele, suurettevõtetele, jne.
Põhifunktsioonid
- Arenenud dokumentide haldamine koos heakskiidu, otsese redigeerimise ja töövoo versioonide kontrollimisega.
- Personaliseeritud ja kohandatud küsitlused klientide tagasiside kogumiseks
- Kliendisõbralikud ja kaasahaaravad andmebaasid, mis võimaldavad neil jätta oma hääle toote/teenuse täienduseks.
- Kliendi sisuhalduse juhtelemendid
- Online kogukond koos blogi, artiklite ja foorumitega
- Kohandamise ja personaliseerimise funktsioonid
Plussid
- Kergesti kasutatav
- Suurepärane mobiilitugi
- Suurepärane lahendus kaugtööks
- Liigsete e-mailide kõrvaldamine aja säästmiseks
- 30-päevane tasuta prooviperiood
Miinused
- E-maili teavitused kipuvad postkaste üle koormama
- Andmebaasil puudub arhiveerimine
- Ei ole sobiv lahendus väikeettevõtetele
Hind
- Starter: £5/kasutaja/kuu
- Professional: £10.50/kasutaja/kuu
- Enterprise: £10/kasutaja/kuu
6. Zendesk
Zendesk on tuntud pilvepõhine klienditeenindustarkvara, mis võimaldab ettevõtetel luua laia valiku iseteeninduse võimalustega kliendiportaale. Ostes Zendesk Suite’i, saate juurdepääsu erinevatele funktsioonidele, sealhulgas kõnede, vestluste, juhendite ja toe funktsioonidele.
Zendesk on suurepärane kõik-ühes lahendus ettevõtetele, mis vajavad funktsionaalset kliendituge, sealhulgas kliendiportaali.
Põhifunktsioonid
- Täiustatud ülesannete haldamine
- Sotsiaalmeedia jälgimine
- Koostöövahendid
- Sentimentanalüüsi
- Arenenud raporteerimine
- Personaalne klienditeenindus ning tugi Guide funktsiooni kaudu koos täiendavate iseteeninduse võimalustega.
- Reaalajas vestluse ja sõnumeerimise süsteem klientide reaalajas kaasamiseks
- Zendesk müügikoha integratsioonid
- Sedelite haldamise süsteem
Plussid
- Kiire ja usaldusväärne kõik ühes platvorm
- Lihtne integreerimine teiste rakendustega
- Lihtne sedeli ja vestluse jälgimine
Miinused
- Segadust tekitav seadete lehekülg, liga palju valikuid
- Pisut kallid tarkvara võrreldes teiste sarnaste lahendustega
- Teatud funktsioonid vajavad parandamist (sedelite liitmine, jne)
Hind
Hinnad varieeruvad al. 19$-99$ kasutaja kohta/kuus. Kõik hinnad on aastapõhised ning sisaldavad tasuta prooviperioodi.
7. Clinked
Clinked on suurepärane lahendus ettevõtetele, mis vajavad tõhusat moodust pideva koostöö ja suhtluse säilitamiseks ja haldamiseks oma klientidega. See on üks parimaid lahendusi failide jagamiseks. See võimaldab klienditoel ning teeninduse meeskondadel koheselt klientidega suhelda, jagada asjakohast teavet, pakkuda vajalikku abi ja teenust ning palju muud.
Suurim Clinked eelis on aga selle koostööfunktsioonid, mis on loodud spetsiaalselt klienditeeninduse ja tugiagentide jaoks. Kui teie kliendid eelistavad privaatseid vestlusi, on Clinked hea moodus pakkuda personaalsemat teenindust ja võimaldada neil anda tagasisidet, juurdepääsu online infole, vestelda teie klienditoega ja palju muud.
Põhifunktsioonid
- Piiramatu failide jagamise salvestusruum (olenevalt plaanist)
- Klienditoe lisafunktsioonid, nagu grupivestlus, live vestlused, jagatud kalender, meeldetuletused ja palju muud.
- Privaatsed kliendivestlused mitmes asukohas
- Tugev mobiilitugi ja optimeerimine
Plussid
- Vahetu suhtlemise ja koostöövõimalused
- Kiiresti reageeriv klienditeenindus meeskond
- Selge liides läbipaistvate võimalustega
- Fantastiline funktsioonide valik
Miinused
- Tarkvaral puudub õigekirjakontrolli funktsioon
- Vajab rohkem kohandamise võimalusi
- Puuduvad teised tarkvaralahenduste integratsioonid
Hind
Clinked on saadaval nelja erineva makseplaaniga:
- Starter: $83/kuu
- Collaboration: $209/kuu
- Premium: $416/kuu
- Enterprise: kohandatud hinnamudel
8. Onehub
Onehub loodi klassikalise pilvepõhise failijagamise tarkvara tööriistana kasutamiseks igas suuruses ettevõtetes. Lisaks failijagamise võimalustele on ka lisavõimalused, mis muudavad Onehubi meie edetabeli vääriliseks. Portaali vajaduste vastavusse viimisel võite loota funktsioonidele, nagu tööruumi kohandamine, tegevuste jälgimine, suhtlus ja koostöö.
Põhifunktsioonid
- Töökoha kohandamine
- Dropbox`i failide jagamine ja haldamine
- Samaaegne mitme faili üles laadimine
- Lubade ülesseadmine kõrgema turvalisuse tagamiseks
- Vaadake failide eelvaateid ja võimaldage klientidel teie sisuga suhestumist
- Klientide haldamine läbi ülesannete, kommentaaride, märguannete ja teavituste
- Automaatne numbriline indekseerimine
Plussid
- Interneti- ja mobiilitugi
- Google Docs integratsioon
- Ohutu ja turvaline failijagamissüsteem
Miinused
- Failide jagamine võib aega võtta mitu tundi
- Juurdepääs probleemidele
- UI-l puuduvad mõned põhilised funktsioonid
Hind
Onehub pakub kolme hinnamudelit:
- Team: $29.95/kuu
- Business: $99.95/kuu
- Enterprise: kohandatud hinnamudel
9. Huddle
Huddle on tasuta kliendiportaal, mille töötamiseks on vaja ainult veebibrauserit. See on kasutajasõbralik kliendiportaali lahendus, mis sobib suurepäraselt kõigi tegevuste ja suhtluste jälgimiseks, klientidega suhtlemiseks, failide ning andmete vahetamiseks ja muuks.
Huddle’i saab lihtsa vaevaga kombineerida Microsoft Office Online’iga, et võimaldada kasutajatel kaasredigeerida ja vaadata kõiki dokumente, mida on vahetatud. Tarkvaraga on kaasas suurepärased koostöö ja failide jagamise funktsioonid ning asjaolu, et saate seda tasuta kasutada, teeb selle veelgi paremaks.
Põhifunktsioonid
- Failide jagamise süsteem võimaldab teil faile üles ja alla laadida
- Microsoft Office ja G-Suite integratsioonid
- Mobiilne optimeerimine ja juurdepääs
- Mitme faili jagamise võimalus (kuni 500 faili samal ajal)
Plussid
- Toetab algdokumentide failitüüpe
- Ainult kutsega tööruumid, millel on juurdepääs
- Arenenud e-maili postkasti kohandamise valikud
Miinused
- Kinnitusfunktsioonil puudub automatiseerimise valik/töövoog
- Puudub võimalus Google Docs`i Huddle`sse üles laadida
- Puudub samaaegne redigeerimine
Hind
Huddle`i kasutamine on tasuta.
10. Client Portal
Client Portal pole teie tavaline kliendiportaali tarkvara, vaid WordPressi plugin, mille saate veebilehega sujuvalt integreerida, et katta klienditeeninduse ja toe vajadused. Sellel on palju funktsioone, mis võimaldavad ettevõtetel lihtsa vaevaga käsitleda mitme kliendi päringuid, jälgida vestlusi, hallata erinevaid projekte ja palju muud.
Plugina olemuse tõttu ei sega Client Portal teie veebilehe taustaprotsesse. Kliendiportaali loomiseks võtke portaali mall, võimaldage oma klientidele juurdepääs ning alustage moodulite lisamise ja uuendamisega.
Põhifunktsioonid
- Google Docs dokumentide koostöö
- Veebilehe integratsioon
- Slack meeskonna suhtlemise võimalused
- Kerge moodulite lisamine ja eemaldamine
- Kasutajasõbralik disain koos veebilehe toega
- Dropbox`i failide sünkroniseerimine
Plussid
- Üks töölaud kliendisuhtluse haldamiseks
- Kerge uuenduste jagamine
- Kasutajasõbralik liides
Miinused
- Piiratud kohandamise võimalused
- Täis kuhjatud tausta-/redigeerija liides
- Puudub võimalus lisada mitut kasutajat
Hind
Saadaval on kaks hinnamudelit:
- Ühe veebilehe litsents: $199 aasta
- Multme veebilehe litsents: $399 aasta
Choose a solution that suits your needs
LiveAgent is a fully scalable and user-friendly client portal software.
11. Supportbee
Vaatamata sellele, et Suppportbee on põhiliselt e-maili sedelisüsteem, pakub see ka häid võimalusi enamiku kliendiportaalide vajaduste katmiseks. Lisaks täiustatud e-maili seadistustele ja sedelite haldamise võimalustele pakub Supportbee kõike, mida teie klienditeenindus kliendiga suhtlemiseks vajab ühest ja ühtsest asukohast.
Supportbee teisendab iga uue e-maili automaatselt toe sedeliks, tagamaks, et ükski kliendi taotlus või päring ei jääks lahendamata.
Põhifunktsioonid
- Sedeli haldamine haldus ja ülesanded koos edastamise, kommenteerimise ja muuga
- Suurendage enda saadetavate e-maili manuste suurust 20 MB-ni
- Suurendage vastuvõetavate faili manuste suurust kuni 100 MB-ni
- E-maili sedelisüsteem sedelite edastamise, automaatvastaja, spämmi filtreerimise, klientide rahulolu hinnangu, jne funktsioonidega.
- HTML-i e-mailide renderdamine.
Plussid
- Taotle kliendi alusel filtreerimist
- Liikluse jälgimine
- 3nda osapoole integratsioonid
Miinused
- Täis kuhjatud sõnumite lõimed
- IU võiks olla paremini organiseeritud
Hind
Supportbee pakub kahte hinnaplaani:
- Startup: $13/kasutaja/kuu
- Enterprise: $17/kasutaja/kuu
Saadaval on ka 14-päevane tasuta prooviperiood.
12. Mendix
See on praktiline lahendus, mis aitab ettevõtetel kliendiportaale luua. Lisaks rakenduste loomisele võimaldab Mendix kliendiportaale täielikult kohandada ja personaalsemaks muuta, et need vastaksid paremini teie klienditeeninduse ja klientide vajadustele.
Mendix`i abil saate valida kliendiportaali jaoks malli ja luua vastupidava, skaleeritava ja portatiivse rakenduse, mida saate lihtsa veavaga kõikjal kasutada. Tarkvara võimaldab teil luua oma klientidele mitmekülgse kogemuse, kasutades tehisintellekti jõudu, et luua intelligentne ja intuitiivne kliendiportaal, kus kliendid saavad sujuvalt vestlusega liituda, leida asjakohast teavet ja palju muudki.
Põhifunktsioonid
- Kliendiportaali arendamine
- Pilve rakendamine
- Mitmekülgne kogemus kontekstiteadliku ja visuaalse disainiga kasutajakogemuse tagamiseks
- Kognitiivsed võimalused oma portaali parandamiseks
- Andmete integratsioonid
- Otsast lõpuni protsesside automatiseerimine
- Kiire projekti haldamine
- Visuaalsed modelleerimise funktsioonid
Plussid
- Täielikult skaleeritav lahendus
- Suurepärased ja paindlikud arendamise võimalused
- Kodeerimise teadmised pole vajalikud
- Scrum tugi
Miinused
- Pisut kallis võrreldes teiste sarnaste lahendustega
- Mobiilne kohandamine võiks olla parem
- Kehv mälu haldamine
Hind
Mendix on saadaval kolme erineva hinnaplaaniga:
- Basic: algab €50/kuu (5 kasutajat + 10€/kasutaja/äpp)
- Standard: algab €800/kuu (+€10/kasutaja/äpp)
- Premium: algab €1600/kuu (+€10/kasutaja/äpp)
Samuti on olemas võimalus maksta vajaminevate kasutajate eest, hind on 10€/kasutaja/kuu.
13. PayPanther
Kuigi Paypanther`it kasutatakse projektide haldamiseks ja CRM-i jaoks, võib see olla suurepärane ärijuhtimise tarkvaralahendus kliendiportaalide loomiseks pilvepõhises keskkonnas.
PayPanther on loodud väikestele ning keskmise suurusega ettevõtetele. See pakub teile teeninduse võimalusi, nagu näiteks dokumendihaldus, CRM-i valikud, projektijuhtimine ja ülesannete määramine, veebipõhised klientide arved, jne.
Kui teie ettevõte nõuab äritegevuse, projektijuhtimise ja klientidega suhtlemiseks täis funktsionaalset tööriistade komplekti, võib PayPanther olla õige lahendus teie vajaduste jaoks.
Põhifunktsioonid
- Täielikud integratsioonid MS Outlook`i, MS Word`i, QuickBooks`i, MS Office 365, PayPal`i, Gmail`i ja Google’i kalendriga.
- Pühendunud klienditeeninduse meeskond ja kontohaldur
- Arvete märgistamine
- Ülesannete haldamine
- Aja jälgimine
- Progressiivsed andmete ülevaated
- Sujuv failide organiseerimine ja kliendisuhtlus
- Kohandatud raporteerimine
Plussid
- Kasutajasõbralik ja intuitiivne
- Kerge suhtlus klientidega
- Sünkroonitav allikatega nagu Box, MailChimp, QBO ja muud
Miinused
- Aja jälgimine funktsiooni nõuab parandamist
- Raportite loomine võib olla keeruline
Hind
PayPanther`il on kolm hinnamudelit:
- Solo: $24 kuus
- White Panther: $39 kuus
- Jaguar: $89 kuus
14. Lucion
Kuigi Lucion on loodud dokumentide ja failide haldustarkvaraks, pakub see fantastiline tehnoloogia enamat, kui esmapilgul paistab. Lisaks pakub see kõige turvalisemat failide jagamise lahendust turul on Lucion ka suurepärane kliendiportaali väikeettevõtetele ja idufirmadele.
Lucion pakub funktsioone, mis muudavad selle väikeettevõtete seas populaarseks. See kliendiportaali tarkvara on juurdepääsetav telefonist, tahvlist, süle- ja lauaarvutist ning sellel on palju kohandamise ja personaliseerimise võimalusi nii kasutajatele kui ka klientidele.
Põhifunktsioonid
- Täielikud personaliseerimise võimalused portaali värvisüsteemide ja brändi logo kohandamiseks.
- Integreeritud kliendiportaal FileCenter faili haldamise ja dokumentide jagamise süsteemiga.
- Saatke klientidele faile ja võtke neid vastu
- Jagatud kaustade ja failide ajastamine enne ja pärast andmete jagamist ja saatmist koos võimalusega määrata aegumiskuupäevasid kõigi jagatud andmetele.
- Piiramatu klientide juurdepääs
- Arenenud failide organiseerimine ja haldamine
Plussid
- Dokumentide haldamine ja kliendiportaal ühel platvormil
- Erakordne kasutajasõbralikkus
- PDF-ide loomine ja redigeerimine
- OCR otsing
- Integreerimine enamike pilveteenustega
Miinused
- Pop-up sõnumid, mida ei saa eemaldada
- Teatud funktsioonid laevad aeglaselt
- Võimetus salvestada seadete eelistusi
Hind
Lucion pakub juurdepääsu FileCenter`ile kolme hinnaplaani alusel:
- FileCenter Std: $49.95
- FileCenter Pro: $149.95
- FileCenter Pro Plus: $249.95
Saadaval on ka 15-päevane prooviperiood.
15. SmartVault
SmartVault on erakordne tarkvara tööriist teie kliendiportaali vajaduste käsitsemiseks. See võimaldab teie klientidel laadida alla faile läbi turvalise kliendiportaali funktsiooni, mis pakub laia valikut koostöö ja suhtluse tööriistu.
Teie klienditeeninduse ja toe agendid saavad kasutada neid tööriistu, et teha koostööd klientidega, töötada projektidega, kompromiteerimata mugavust, privaatsust ja turvalisust.
Tarkvara muudab dokumentide saatmise lihtsaks. Salvestage dokument SmartVault`i ja hallake seda sealt. Kasutaja saab luua brändiga kliendiportaale, et jagada ja turvaliselt faile küsida.
Põhifunktsioonid
- Tugi erinevate faili formaatidele nagu pildid, videod, graafika. PDF, jne.
- PowerPoint`i, Excel`i ja Microsoft Word`i tugi
- Turvaline failide jagamine kasutades funktsioone nagu KBA, e-signatuur ja muu
- Vastavuse tööriistad nagu SEC, FINRA, HIPAA
- Kliendi töövoo automatiseerimine koos äpi integreerimisega Quickbooks, DocuSign ja Hubdoc jaoks.
Plussid
- Suurepärane pilve dokumentide salvestamine
- Kerge failide juurdepääs klientidele
- E-maili teavitused
- Suurepärane lahendus raamatupidamisfirmadele ja maksude ettevalmistamisega tegelevatele ettevõtetele
- Interatiivne, turvaline kliendiportaal elektrooniliste andmete edastamiseks
Miinused
- Ilmuvad juhuslikud pop-up sõnumid
- Probleemid failide serverisse salvestamisega
- Klienditeenindus ei reageeri
Hind
SmartVault on saadaval nelja erineva hinnaplaaniga:
- Starter: $16/kasutaja/kuu
- Professional: $20/kasutaja/kuu
- Enterprise: kohandatud hinnamudel
- Accounting Pro: $40/kasutaja/kuu
Starter, Professional ja Accounting Pro plaanid on saadaval tasuta prooviperioodidega, on ka võimalus maksta kord aastas ja säästa 20%.
16. Acuvate
Acuvate on kliendiportaali tarkvara, mis pakub head valikut suurepäraseid funktsioone äriprotsesside, andmete haldamise, suhtluse ja koostöö täielikuks automatiseerimiseks.
Lisaks sellele, et see pakub kõik ühes platvormi, mis aitab teil kliendisuhteid hallata, on sellel kliendiportaalil teiste sarnaste lahenduste ees eelis. See pakub täiendavat valikut tööriistu kliendisuhete, personaliseerimiseks, täiustatud ROI ning äritegevuse üldiseks organiseerimiseks ja juhtimiseks.
Põhifunktsioonid
- Tellimuste haldamise võimalused tellimuste lihtsamaks jälgimiseks, koostamiseks ja esitamiseks
- 360-kraadine tootevaate funktsioon parema kliendikogemuse tagamiseks
- Ettevõtte koodidega finants töölaud paremaks krediidilimiitide, maksete, arvete, jms haldamiseks.
- Kliendiportaal ERP-integratsioonidega, kaasaarvatud CRM, Oracle, SAP, jne.
- Mitme valuuta ja mitme keele valikud
- Täielikult ühilduv lauaarvutite, tahvlite, nutitelefonide, jne seadmetega.
Plussid
- Valdkonnaspetsiifilised mallid
- Rikkalik kliendikogemus
- Ülimalt konfigureeritav
- Erakordne personaliseerimine
Miinused
- Oluliste sündmuste teavitussüstseem on problemaatiline
Hind
Hinnad on kohandatavad, rohkema info saamiseks palju võtke müüjaga ühendust.
17. OneDesk
Kui ettevõte vajab lihtsate ülesannete prioritiseerimiseks ja e-maili sedelite haldamiseks kliendiportaali lahendust, võib OneDesk olla üheks mooduseks taotluste käsitlemisel ja sedelite haldamisel. OneDesk pakub võimalust jagada klientidega toodete ja teenuste väljalasete ja uuenduste olekut.
OneDesk`i teeb suurepäraseks lahenduseks asjaolu, et see töötab sarnaselt sedeli toe süsteemile ja kliendiportaaliga samaaegselt. OneDesk annab teie klientidele täieliku kontrolli oma sõnumite üle kliendiportaalina, prioriteetide seadmise, progressi jälgimise ja sedeli toe valiku üle.
OneDesk`i kliendiportaali eristab teistest tarkvaralahendustest see, et kliendid saavad taotleda uusi teenuseid või funktsioone, jagades oma tagasisidet teie klienditeeninduse agentidega.
Põhifunktsioonid
- Sedeli toe süsteem
- Kliendi sõnumitele juurdepääs ja kontroll
- Sedelite haldamine
- OneDesk äpp sedelite esitamiseks
- Kliendiportaali veebilehe integratsiooni vidin
- Täielik integratsioon tööriistadega nagu Slack, WordPress, Dropbox, Zapier, Mailchimp ja muu.
Plussid
- Robustne sedelisüsteem
- Laiaulatuslikud veebivormid
- Võimalus luua teadmistebaase
- E-maili integratsioon
Miinused
- See ei toeta desktopi seadmeid
Hind
OneDesk pakub järgmisi hinnaplaane:
- Tasuta proovi versioon
- Viis kasutajat: $30/kuu
- Kümme kasutajat: $50/kuu
- 20 kasutajat: $100/kuu
- 50 kasutajat: $200/kuu
- 100 kasutajat: $375/kuu
18. EasyProjects
EasyProjekts on suurepärane kliendiportaali lahendus ettevõtetele, kus on vaja lihtsat projekti jälgimist. Tarkvara tuleb funktsionaalse, minimalistliku disainiga, mis muudab projektide märgistamise ja jälgimise lihtsaks ja läbipaistvaks.
Üks kõige uskumatumaid asju selle kliendiportaali lahenduse juures on asjaolu, et see võimaldab sildistada ainult sisekasutuse ülesandeid ja luua eraldi ajajooni dokumentide organiseerimiseks, jagamiseks ja klienditeeninduse ressursside jaotamiseks.
Lisaks kõigile kliendiportaali funktsioonidele on EasyProject ka uskumatult intuitiivne projektide haldamise tööriist, mis võimaldab kasutajatel luua lahendusele hinnangulise aja. Selle funktsiooni abil näete, kui palju aega teie meeskond vajab iga sedeli/ülesande lahendamiseks, määrata erinevaid tähtaegasid, jälgida progressi reaalajas ja palju muudki.
Põhifunktsioonid
- Projektide jälgimine ja märgistamine
- Ülesannete sildistamine
- Aja ja progressi jälgimine
- Projekti haldamise tööriistad
- Tagasiside kogumine
- Automaatne teavitamine
- Koostöö ja suhtlusvõimalused
- Kliendifailide salvestamise koos juurdepääsuloaga
- Integratsioonid Zendesk`i, Adobe, Salesforce`i, JIRA ja muuga
- RESTful API
Plussid
- Fantastilised projektihaldamise võimalused
- Lihtne ja kergesti kasutatav tööriist
- Reageeriv klienditoe meeskond
- Automaatsed teavitused projektide jälgimiseks
Miinused
- Kliendi, kasutaja kogemus võiks parem olla
- Hüpikteated segavad kasutajakogemust
- Raporti generaator vajab parandamist
Hind
EasyProjects hinnad algavad $24/kasutaja/kuu. Teised plaanid toimivad kohandatava hinnaplaani alusel, selleks tuleb teil müüjaga ühendust võtta.
19. Freshdesk kliendiportaal
Nagu nimigi viitab on Freshdesk kliendiportaal ideaalne lahendus suure kliendibaasiga ettevõtetele, kus on vaja tegeleda paljude toe sedelitega. Selle lahenduse kõige suurem eelis on asjaolu, et see lahendus kombineerib laia valiku tööriistu ning funktsioone ühte lahendusse: teadmistebaasi, kliendifoorumid ja sedelite haldamise süsteemi.
Sellel on eelseadistatud liides, mis pakub klientidele palju võimalusi oma probleemide ise lahendamiseks, aidates sellega vähendada esitatud sedelite arvu.
Freshdesk pakub ka selgeid ja läbipaistvaid navigeerimisvõimalusi koos sisseehitatud algoritmiga, mis annab päringutele automaatvastuseid. Samas navigeerib otsingufilter kasutajaid läbi foorumite ja teadmistebaasi. Kasutajad saavad ehitada teadmistebaasi kasutades portaali loomise tööriista.
Põhifunktsioonid
- Teadmistebaas
- Kliendifoorum
- Sedelite haldamise süsteem
- Arenenud otsinguvõimalused
- Portaalide ehitamise tööriist
- Sedeli staatuse teavitused
- Kohandatud brändingu võimalused nagu mitme keele lisamine, värviskeemide muutmine, domeeni lisamine, jne.
- Sisseehitatud integratsioonid PayPal`i, Hubspot`i, Slack`i ja muu jaoks.
- Mobiilirakendus Androidi ja iOS-e jaoks.
Plussid
- Suurepärane valik kliendiportaali funktsioone
- Hea ühilduvus
- Sisseehitatud telefonisüsteem
- Facebooki integratsioon
- Mängustamise võimalused
Miinused
- E-mailide formaatimise protsess võiks olla parem
- Raporteerimine on väga keeruline ja nõuab täiendavaid teadmisi
- E-mailide mallid vajavad rohkem kohandamise võimalusi
Hind
Freshdesk kliendiportaal tuleb viie erineva hinnaplaaniga:
- Sprout: Tasuta/piiramatud agendid
- Blossom: $15/agent/kuu
- Garden: $35/agent/kuu
- Estate: $49/agent/kuu
- Forest: $99/agent/kuu
Kõik plaanid on 27/7 e-maili toega. Tasulised plaanid pakuvad 24×5 toe võimalust, lisaks saate maksta täiendavate roboti sessioonide eest, $100 1000 roboti sessiooni eest kuus. Kui soovite väikest allahindlust on võimalik maksta ka aastatasu.
20. Accelo
Accelo on kasutajasõbralik kliendiportaali lahendus, mis võimaldab ettevõtetel jälgida mistahes kliendi arveldusajalugu. Iseteenindusele suunatud Accelo võimaldab teie klientidel kasutada portaali funktsioone e-mailide, dokumentide ja failide otsimiseks, kui kasutajad saavad faile uuendada ja saada e-maili teateid, kui kliendid annavad tagasisidet.
Põhifunktsioonid
- Kliendikeskne protsesside automatiseerimine
- Paindlikud e-mailide sedelid
- E-mailide märguanded ja teavitused
- Äriteenuse haldamise tarkvara
- Sujuv protsess koos sisseehitatud CRM-iga
- Hallake raha, andmeid, aega, sedeleid ja päringuid
- Meeskonna postkast
- Klientide andmed
- Probleemide töölaud
- Kliendiportaal
- Pilvepõhine ServOps
- Tegevuste jälgimine
Plussid
- Kergesti kasutatav
- Integratsioonid juhtivate platvormidega, nagu G Suite, Microsoft, JIRA, Zapier, PayPal, Slack, Hubspot
- Fantastiline failide jagamise süsteem
- Kliendikeskne kliendiportaal
- Klientide iseteeninduse võimalused
- Otsast lõpuni projektihaldus
Miinused
- Ekspordi funktsioonid ja navigatsioon vajab parandamist
- Ümberasustamise/kolimise ülesanded on pisut tüütud
- E-mailide vead ja probleemid hüperlinkidega, kogutud linkide ning puuduvate e-mailidega
Hind
Accelo on saadaval viie hinnaplaaniga:
- Projects: $39/kasutaja/kuu
- Sales: $39/kasutaja/kuu
- Retainers: $39/kasutaja/kuu
- Service: $39/kasutaja/kuu
- All-in-One ServOps: $79/kasutaja/kuu
Igal plaanil on saadaval ka tasuta 14-päevane prooviperiood.
21. Workflow Max
Workflow Max on kliendiportaal, mis võimaldab kasutajatel salvestada infot, klientide andmeid, märkusi ja maksete andmeid. Selle portaali funktsioonid tuginevad enamasti teenustel, nagu arveldusinfo, arved ja maksed.
Workflow Max pakub ka erinevaid võimalusi, et salvestada portaalis kõik oma klientide andmed ja salvestada kõike, alates tulevastest töökohtadest ja maksuinfost kuni tähtaja ületanud makseteni. Ühtne töölaud võimaldab saata arveid ja hinnapakkumisi, samas kui portaalis olev dokumentide süsteem muudab klientide jaoks failide lisamise lihtsamaks.
See lahendus on ka osa CRM-ist, mis tähendab, et see annab juurdepääsu salvestatud kliendi informatsioonile, kliendikontodele, kliendiprofiilide dokumentide manustele ja muule.
Põhifunktsioonid
- Töö haldamine
- Aja jälgimine
- Xero integratsioon
- Juhtimise haldamine
- Osundamine
- Kliendihaldus oma klientide andmete ja suhete lihtsamaks haldamiseks
- Dokumentide haldamine
- Koostöö haldaja
Plussid
- Mitu töövoo malli
- Auditi jälg huvigruppide teavitamiseks oleku ja suhtluse kohta
- Suurepärane kaugtööks
- Detailne töö jälgimine
- Ülimalt kohandatav
Miinused
- Navigeerimine on pisut segadusseajav
- Inventari integratsioon vajab parandamist
- Kasutajalubade tasemed peaksid olema paindlikud
Hind
Workflo Max jaoks on saadaval on kaks hinnaplaani
- Standard: $45/3 kasutajat/kuu
- Premium: $95/3 kasutajat/kuu
22. Teamwork
Kui teie ettevõte vajab kõik-ühes lahendust, võib Teamwork olla teie jaoks õige variant. See on ideaalne lahendus ettevõtetele, kus on vaja projekte hallata, suhelda ja tegevusi automatiseerida ühest tarkvaratööriistas.Teamwork on kliendiportaal, kuid see on ka keskus, kus teie toe meeskond saab hallata, organiseerida ning jälgida kliendisuhtlust tõhusa e-mailide sedelisüsteemi kaudu.
Kergemaks kliendisuhete haldamiseks saate kerge vaevaga muuta iga kliendi e-maili toe sedeliks. Teamwork pakub ka funktsioone, mis automatiseerivad klientide vastuseid, nagu konserveeritud sõnumid ja kohandatud mallid.
See on ideaalne lahendus KKK-lehekülgede ja eeltäidetud vastustega kliendifoorumite loomiseks. Samuti pakub see laia valikut klientidega suhtlemise ja staatuse jälgimise võimalusi, et jälgida alati teie klienditeeninduse sooritust.
Põhifunktsioonid
- Haldamise komplekt projekti kiiremaks edastamiseks, sujuvaks suhtlemiseks ning paremaks koostööks
- Ülesannete ja ressursside haldamine
- Aja jälgimine
- Arenenud raporteerimine
- Live vestlus
- Projektide sujuvamaks muutmine
- Meeskonnatöö CRM
- Projekti jälgimise mall koos tabelitega
- Kliendi sisseelamise mallid
Plussid
- Turvaline ja usaldusväärne lahendus
- Läbipaistev tegevuskava
- Mitu mobiilirakendust
- Fantastiline klienditeenindus
Miinused
- Nõuab koolitust
- Ajakavastamise funktsioon vajab parandamist
Hind
Teamwork on saadaval tasuta ja kolme tasulise plaaniga:
- Deliver: $12.5/kasutaja/kuu ($10 kui maksate kord kuus, 30-päevane tasuta prooviperiood)
- Grow: $22.5/kasutaja/kuu ($18 kui maksate kord aastas, 30-päeva tasuta prooviperiood)
- Enterprise: Kohandatud hinnamudel (kohustustevaba)
23. NetSuite
NetSuite’i suurim tugevus on see, et see muudab koostöö, teeninduse ja müügi ühtseks ja võimsaks tööriistaks. NetSuite’i kliendiportaal on täis suurepäraseid funktsioone, mis võimaldavad kasutajal pakkuda klientidele parooliga kaitstud juurdepääsu portaalile. Kliendid saavad kasutada teadmistebaasi, pääseda juurde dokumentidele, esitada toe sedeleid, jne.
Iseteeninduseks loodud NetSuite on interaktiivne, annab klientidele võimaluse hallata oma päringuid, vaadata ajalugu, teha uusi päringuid portaalist, hallata profiile, sirvida varasemaid suhtlusi, kontrollida arveid, jne.
Põhifunktsioonid
- Salasõna kaitsega kliendiportaali juurdepääsu luba
- E-maili sedelite haldamine
- Koostöö ja suhtlustööriist
- Teadmistebaasi võimalused
- Salvestuskeskus märkmete, konserveeritud sõnumite, dokumentide, kontaktide salvestamiseks
- Live vestlus
- Integreeritud CRM
Plussid
- Tasuta põhitugi
- Suur kasutajate võrgustik
- Oracle omandamine
- Suurepärane kohandamine
Miinused
- Järsk õppimiskõver
- Tarkvara võib nõuda kallist kohandamist
- See võib aeg-ajalt aeglane olla
- Hinnaplaanid pole veebilehel kirjas
Hind
Rohkema info saamiseks NetSuite hinnaplaanide kohta, palun võtke müüjaga ühendust
24. Bloomfire
Kui arvate, et teadmised on teie kõige hinnalisem vara on Bloomfire teie jaoks õige. Seda peavad paljud ettevõtted parimaks kliendiportaali tarkvaraks, sest see võimaldab organiseerida ja hallata oma ettevõtte protsesse ja faile ühest ühtsustatud digitaalsest tööriistast.
Lisaks teeninduse uuele tasemele viimisele on see tööriist täisfunktsionaalne platvorm, millel on turunduse ülevaade ja uurimisandmed. See pakub teie turunduse ja müügi meeskondadele vajaliku info, et võimendada kontaktide arvu, üldist produktiivsust, müüke, otsuste tegemist, kliendi säilitamist, konversiooni ja kliendirahulolu.
Säästke aega, jõupingutusi ja ressursse parandades klienditeenindust integratsioonide, rakenduste, arenenud raporteerimise, iseteeninduse valikute ja muuga.
Põhifunktsioonid
- Tootlus investeeringute analüüsis
- Iseteeninduse võimalused ja aktiveerimine
- Müüja- ja turuuuringud
- Dünaamiline teadmistebaas ja raamatukogu
- AI-toega kõne
- Tagasiside ahel
- E-maili ja telefoni klienditugi
- Arenenud raporteerimine
- Dokumentide jälgimine
- Failide jagamise võimalus
- Mobiili ja veebi rakendamine
Plussid
- Kiire sisuhaldus
- Suurepärane dokumentide kontroll
- Failide jagamine
- Intuitiivne otsingu funktsioon
- Erakordne kasutajasõbralikkus
Miinused
- Puudub juurdepääsu kontroll
Hind
Saadaval on 2 hinnaplaani:
- Basic: $25/kasutaja/kuu
- Enterprise: kohandatud hinnamudel
25.Boardable
Boardable on suurepärane ärikliendi portaali vajaduste haldamiseks. Kuigi Boardable keskendub mittetulunduslikele ettevõtetele, on Boardable’i eeliseks võimalus luua mitu tahvlit oma klientide koostöö ja suhtlusvajaduste haldamiseks.
See võimaldab pakkuda kliendibaasile juurdepääsu, tagades failide turvalise jagamise. Boardable on loodud turvalisust silmas pidades. Iga loodud tahvel on kaitstud brauseri krüpteerimisega, tagades, et kõik platvormil olevad tundlikud andmed ja info on kaitstud.
Põhifunktsioonid
- Päevakava koostaja
- Kohtumiste keskus
- Video konverentsid
- E-signatuurid
- Dokumendikeskus ja failide jagamine
- Ülesannete haldaja
- Erinevad integratsioonid
Plussid
- Suurepärased koostöö tööriistad
- Arenenud otsingufunktsioon
- Võimendatud turvalisus
Miinused
- Puudub Mac`i ja Windows`i rakendamine
Hind
Boardable pakub kolme hinnaplaani
- Essential: $79/kuu
- Professional: $199/kuu
- Enterprise: $299/kuu
Having trouble choosing the right client portal software?
Give LiveAgent a chance and discover all that it has to offer.
Top 5 kliendiportaali tarkvara võrdlus
Kontaktikeskus | Capterra reiting | Failide jagam. | Tasuta vers. | Tasuta proov | Hind |
LiveAgent | 4.7/5 (1000 arvustust) | JAH | JAH | JAH | $15 agent/kuu |
Huddle | 4.3/5 (45 arvustust) | JAH | EI | EI | $10 agent/kuu |
Zendesk | 4.3/5 (2500 arvustust) | EI | EI | JAH | $19 agent/kuu |
SmartVault | 4.5/5 (96 arvustust) | JAH | EI | JAH | $20 agent/kuu |
Onehub | 4.6/5 (28 arvustust) | JAH | EI | JAH | $15 /kuu |
Vaatame top viite kliendiportaali lahendust ja seda, mis tõstab neid teiste seast esile.
1. LiveAgent
Lisaks sellele, et LiveAgent on turu kõige turvalisem ja usaldusväärsem kliendiportaali lahendus, on see ka kasutajatugi, sedelisüsteem ja teadmistebaas. Suure kasutajatoe platvormiga on klientide päringute ja käsitlemine nii lihtne, kui see saab olla.
See võimaldab sedeleid kategoriseerida, et säästa klientide päringute käsitlemiselt aega. Sellel on 200+ funktsiooni, see on suurepärane lahendus kõnekeskuse ja e-maili sedelisüsteemi vajaduste haldamiseks. Ükski teine tarkvaralahendus ei paku rohkem väärtust ega võimalusi kui see.
2. Huddle
Huddle on meie nimekirja esiosas ja seda sellepärast, et see pole lihtsalt kliendiportaal, vaid üks parimaid portaali tarkvarasid turul. Veelgi olulisem on asjaolu, et Huddle ühendab edukalt klientide kaasamist dokumendihaldusega, võimaldades kasutajatel luua meeskondade, partnerite ja klientide jaoks sisemisi tööruume.
Lisaks portaalile võimaldab Huddle tänu oma interaktiivsele ning hõlpsasti kasutatavale liidesele kasutajal parandada otsuste tegemist ja produktiivsust. Lisaks kõigele on Huddle suurepärane valik ettevõtetele, kus võimaldatakse kaugtöö tegemist.
3. Zendesk
Kui kliendiportaali tarkvarast vajate kasutusmugavust ja paljusid funktsioone, on Zendesk teie jaoks õige lahendus. Zendesk teenis õigustatult oma koha meie nimekirja tipus tänu kõigile pakutavate valikutele ja funktsioonidele.
Lisaks kliendiportaali pisidetailideni käsitlemisele on Zendesk ka suurepärane tööriist kontaktikeskuse protsesside sujuvamaks muutmiseks.
4. SmartVault
SmartVault pääses nimekirja esiotsa tänu oma kiirele juurdepääsule failide jagamisel. See pakub lubade süsteemiga turvalist võrgustikku, on pilvepõhine haldusplatvorm, mis töötab samaaegselt nii brändi kliendiportaali kui ka dokumentide haldamise lahendusena.
See on ka suurepärane otsingutööriist, pakkudes samal ajal ettevõtetele erakordseid dokumentide haldamise funktsioone. Lisaks sellele katab se paljusid valdkondasid.
5. Onehub
Onehub on veel üks väärikas võistleja esiviisiku nimekirjas, sest võimaldab kasutajatel luua online keskkonna, et hallata kliendisuhtlust ja salvestada äridokumente lihtsamaks jagamiseks, jaotamiseks ja haldamiseks. Sellega on võimalik luua klientide portaale ning automatiseerida ülesandeid, luua brändi töölaudasid, personaliseerida failide jagamise malle ja palju muud.
See pakub head klienditeenindust, laia valikut rakendamise valikuid ja integratsioone ning täiendavaid funktsioone, mis teevad sellest suurepärase kliendiportaali lahenduse igas suuruses ettevõtete jaoks.
Kokkuvõte
Ettevõttele kliendiportaali valimine võib olla heidutav ülesanne. Siiski saame seda teie jaoks veidi lihtsamaks teha, tuues esile asjad, millele peate erilist tähelepanu pöörama.
- Parim kõik ühes kliendiportaali tarkvara lahendus
Kuigi kõik meie nimekirjas olevad lahendused on suurepärane valik, võime kindlalt öelda, et LiveAgent on nende top 25 seast parim kõik-ühes kliendiportaali tarkvara. See on taskukohane, lihtsasti kasutatav, funktsiooniderikas ja täielikult skaleeritav, et see vastaks teie ettevõtte kasvueesmärkidele.
- Parim kliendiportaali tarkvara sisseehitatud sedelisüsteemi, live vestluse ja kõnekeskusega
LiveAgent on parim kliendiportaali tarkvara, millel on sisseehitatud sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskuse funktsioonid. Lisaks paljudele headele funktsioonide võimaldab see klienditeenindusel ning toe meeskondadel suhelda klientidega nende poolt valitud digitaalsete kanalite kaudu.
- Parim funktsiooniderikas kliendiportaali tarkvara
Kuigi meie loendis on palju funktsiooniderikkaid kliendiportaali lahendusi, ei paku ükski lahendus nii palju funktsioone, võimalusi ja tööriistu nagu LiveAgent. See on parim kliendiportaal, millel on peaaegu 200 erinevat funktsiooni.
- Parima hinna väärtusega kliendiportaali tarkvara
Kuna hinnad algavad $15 kasutaja kohta kuus, ei saa ükski teine lahendus pakkuda nii suurepärast väärtust kui LiveAgent. Iga hinnaplaan pakub külluslikult funktsioone ja tagab suurepärase kliendi ja kasutaja kogemuse.
- Kõrgeima reitinguga kliendiportaali tarkvara
LiveAgent on üks kõrgeima reitinguga kliendiportaali tarkvara selles nimekirja, selle üldiseks reitinguks on Capterra`s 4.7.
- Kõige kergem kliendiportaali tarkvara, mida üles seada, kasutada ja integreerida
LiveAgent saab taas auhinna, kui kõige lihtsamini seadistatav, kasutatav, rakendatav ja integreeritav lahendus. LiveAgent`i kasutamiseks ei pea olema tehnikageenius, kuna tarkvara on peaaegu täielikult automatiseeritud.
Still looking for the convenient client portal software?
Try LiveAgent and deliver exceptional support to your clients.
Frequently Asked Questions
What is client portal software?
Client portal software is a secure digital getaway to a company’s information, files, community, and network that allows businesses to provide their customers or clients with the ability to quickly access services, files, and information online.
What is the difference between client portal software and project management software?
A project management software allows businesses to handle every project almost effortlessly and in record time. On the other hand, a client portal is more of a customer service and support solution that allows companies to offer a great service and experience. Project management helps businesses, while client portals help customers.
What is an omnichannel client portal software solution?
An omnichannel client portal allows businesses to manage all client interactions across the channels of communication they prefer to increase customer satisfaction by providing the most personalized user experience with each interaction.
What features should the best client portal software offer?
When it comes to what features the best client portal should have, here’s a list of the best features every software should offer: multi-knowledge base, WYSIWYG editor for articles, knowledge base attachments, client forums, client feedback and suggestions, search widgets, configuration options, ticket management, live chat
What are the benefits of using client portal software?
Using a client portal software provides businesses with many benefits: exceptional level of convenience when handling client interactions and information, improved services with an additional array of options , increased productivity by automating manual task, saving time, effort, and resources, secure data transfer, enhanced customer service, communication, and collaboration
What is the best client portal software?
While there isn’t a one-size-fits-all answer to this question, the best client portal software is the one that caters to your specific business needs. If we consider things such as affordability, scalability, interoperability, optimization, omnichannel support, automation capabilities, and available features, it’s safe to say that LiveAgent is the best client portal software.
Why is the client portal software important?
A client portal software is important simply because it makes your client interactions more convenient, customer-centric, and transparent. It helps create a strong customer relationship by providing a client forum for better collaboration.
How to choose the best client portal software for your business?
The best way to choose the solution that fully matches your client portal needs is to think about the most common issues that your clients have and then look into a solution that provides the best way to address those issues in a customer-centric way.
How secure is client portal software?
Client portals are among the most secure solutions for providing safe storage for data sharing. They are much more secure than email, since most of these solutions are cloud-based. A secure client portal, like LiveAgent, uses SSL and encryption to ensure maximum security for its users.
How do you customize the client portal software?
Top-rated client portals like LiveAgent come with many customization options and an user-friendly interface that makes using such options simple and transparent. Simply explore different templates until you find a solution that suits your brand.
Jaga seda artiklit
25 parimat intsidentide haldamise tarkvara
Avasta 2024. aasta 25 parimat intsidentide haldamise tarkvara, sealhulgas LiveAgent, Opsgenie ja Zendesk. Tutvu nende funktsioonide, eeliste ja hindadega ning leia sobivaim lahendus oma ettevõtte töövoo ja efektiivsuse parandamiseks.
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Avasta LiveAgenti kliendiportaali tarkvara 2024: pakkudes juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele ilma seadistamise tasuta ning 24/7 klienditeenindusega. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust iseteenindusportaaliga, mis vähendab kulusid ja suurendab rahulolu. Proovi nüüd!