E-maili tugi on üks kõige laiemalt kasutatav ja oluline klienditeeninduse kanal. See on paindlik ja fundamentaalne meedium, mis on tuttav nii teeninduse agentidele, kui ka klientidele.
Vastavalt statistikale, on hea klienditeenindus iga ettevõtte kõige kõige väärtuslikum vara. Ligikaudu 54% tarbijatest on täna klienditeenindusele suured ootused, samas kui 67% tarbijatest usub, et klienditeenindus on tervikuna paranemas.
Teisalt on kliendid nõus palju rohkem erakordse klienditeeninduse eest maksma. Kui vestlus ja telefon pakuvad klientidele õigeaegsed vastused, siis e-maili tugi võimaldab inimestel asjade üle järele mõelda ja suhelda oma probleemidest palju täpsemalt. Lisaks annab see teenindusele efektiivse lahenduse leidmiseks ja struktureerimiseks palju rohkem aega.
Kõige efektiivsematel e-maili toe süsteemidel on sedelite funktsioonid, mis võimaldavad teenindusel ja toe professionaalidel hallata sissetulevaid päringuid, vähendada e-maili toe järjekordadest tulenevat stressi ning jaotada juhtumeid palju efektiivsemalt.
Kuna saadaval on väga palju erinevaid e-maili toe süsteeme, mille seast valida, on siin 25 parimat e-maili toe süsteemi lahendust, mida 2022 aastai silma peal hoida.
Mis on e-maili toe süsteem?
Seda kutsutakse ka e-maili sedelisüsteemiks, e-maili toe süsteem on hea ärilahendus e-mailide liikluse haldamiseks, samuti määramiseks, prioritiseerimiseks, organiseerimiseks ja e-mailide jälgimiseks.
E-mailide toe süsteem võimaldab teie klienditeeninduse agentidel filtreerida välja kõige olulisemad klientide e-mailid ja seada sedelitele tähtsuse järjekorras staatused. Niipea, kui kliendi e-mail saabub e-maili toe süsteemi, muutub see sedeliks.
Agendid jälgivad iga sedeli staatust ettevõtte rakenduse kaudu ja organiseerivad need edasi. Efektiivne e-mailide sedelite/toe süsteem võimaldab ettevõttel tegeleda klientide päringutega ja tõsta kliendirahulolu.
Lisaks sellele on süsteem koht, kus saate hallata ja jälgida igat olemasolevat päringut. Selle muudab nii väärtuslikuks asjaolu, et see ei piirdu mitte ainult e-mailidega, vaid annab ka juurdepääsu live vestluste, sotsiaalmeedia, telefonikõnede ja teie teadmistebaasi sõnumitele.
Try out LiveAgent
Handle all email traffic from from a single interface with LiveAgent.
Miks kasutada ettevõttes e-mailide toe süsteemi?
Ettevõttes võib kõik korras olla ka ilma e-maili või muu klienditoe tarkvara lahenduseta oma teenuse tegevuste käsitsemisel. Siiski, kui soovite viia oma klienditeeninduse võimalused järgmisele tasemele on teil vaja professionaalset e-mailide toe süsteemi. Siin on mõned eelised, miks tasub sellist süsteemi oma ettevõttes kasutusele võtta.
Tsentraliseeritud süsteem suure hulga kliendipäringute organiseerimiseks
Üks kõige olulisemaid e-maili toe lahenduste kasutamise põhjuseid on oma sissetulevate päringute kontrollimine. See võimaldab teil katalogiseerida, organiseerida ja prioritiseerida sissetulevaid klientide päringuid.
Kui tegelete igapäevaselt suure koguse kliendipäringutega on sellise eelise omamine teie ettevõtte jaoks kriitiline. Lisaks paranenud klienditoele, tagab see süsteem, et ükski kliendipäring ei jää vastamata.
Hallake kõiki suhtlusi ühest kohast
E-maili tugi ja sedelisüsteemid funktsioneerivad kaasaegsetes mitmekanalilistes keskkondades laitmatult. Kui püüate oma klientidega läbi erinevate kanalite ühendust saada, saab toe süsteem aidata teil konsolideerida kõik suhtlused ja kliendisuhtlused üheks ühtsutsatud lõimeks.
Teisisõnu saate pakkuda igale kliendi personaliseeritud kogemust võimaldades neid saata päringuid läbi eelistatud suhtluskanali. Sellisel moel saavad teie kliendid kõrgeimal tasemel personaalset teenindust ja teie saate ühtse lahenduse kogu kliendisuhtluse haldamiseks.
Laitmatu klienditeeninduse kogemus igale kliendile
86% klientidest ootab klienditeeninduse agentidelt, et nad teaksid nende eelmisi oste ja neil oleks ülevaade eelnevast suhtlusest. Ettevõtted, mis ei investeeri sobilikku e-maili toesse ei suuda neid ootusi täita, sest nende klienditeeninduse personalil on harva vastavasisuline info käepärast, et probleemiga efektiivselt tegeleda.
See võib muuta e-maili toe ja sedelisüsteemi kasutusega. See lahendus annab teie agentidele ülevaate eelnevast suhtlusest iga kliendiga.
Paranenud kliendisuhtlus ja rahulolu
Kuna e-mailide toe süsteem paneb kõik suhtlused ühte jagatud asukohta, muudab see teie ja kliendi vahelise suhtluse palju paremini hallatavamaks. Tarbijad saavad toega ühendust võtta läbi kõigi standard kanalite ja agendid saavad tuvastada ja vastata kohandatud sõnumiga, mis tugineb kanalile, kust sõnum saadeti. Selline personaalsuse tase võib klientide rahuloluga imet teha.
Top 5 e-mailide toe süsteemide võrdlus
E-maili toe süsteem | Capterra reiting | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Alghind |
LiveAgent | 4.7/5 (ligikaudu. 1000 arvustust) | JAH | JAH | $15 agent/kuu |
ZenDesk | 4.3/5 (ligikaudu 2500 arvustust) | EI | JAH | $19 agendi kohta/kuus |
Zoho Desk | 4.5/5 (umbes 1600 hinnangut) | JAH | JAH | $14 agendi kohta/kuus |
ProProfs kasutajatugi | 4.9/5 (8 arvustus) | JAH | JAH | $15 agendi kohta/kuus |
Freshdesk | 4.5/5 (ligikaudu. 2300 arvustust) | EI | JAH | $19 funktsioon/kuu |
Parimad e-mailide toe süsteemide funktsioonid
Kuna saadaval on nii palju erinevaid toe süsteeme, võib teil oma ettevõttele kõige paremini sobivama leidmine keeruliseks osutuda.
Õnneks oleme loonud nimekirja parimatest e-maili toe süsteemi funkstioonidest, millega võiksite tutvida, kui valite oma ettevõttele e-maili toe süsteemi.
- Automatiseeritud sedelite jaotus
Üks kõige olulisemaid funktsioone, mis e-maili toe süsteemil peab olema on automaatne sedelite jaotamine. See väärtuslik tööriist määrb sedelid teie klienditoe agentidele vastavalt teatud reeglitele. See võib sedelid agendile määrata nende vastavate oskuste alusel või suunata sedelid hetkel vabale agendile.
- Iseteeninduse teadmistebaas
Teie e-mailide sedelisüsteemi lahendus peaks võimaldama proaktiivseid teenuseid läbi või kliendikeskuse andmebaasi. See andmebaas või kliendiportaal võimaldavad teie klientidel leida mistahes informatsiooni, mida nad vajavad, läbi KKK lehe, videote ja artiklite.
- Reaalajas raporteerimine
Sedelisüsteem pole midagi ilma arenenud raporteerimise funktsioonita. See funktsioon võimaldab teil jälgida erinevaid klienditeeninduse mõõdikuid ja soorituse indikaatoreid. Samuti saate tuvastada oma klienditeeninduse nõrkusi innustades kliente tagasisidet jätma ja teie teenindust hindama.
Kui palju e-mailide toe süsteem maksab?
Mitte kõik lahendused tulevad samasuguste hinnamudelitega ja plaanidega, hinnad võivad dramaatiliselt varieeruda olenevalt teie poolt palgatud agentide arvust. Hinna määrab samuti juurdepääsetavate funktsioonide arv ja kasutus.
Hinnad võivad varieeruda nii madalast, kui $10 kuus kuni kümme korda kallimani. Kui teie ettevõttel on spetsiifilised vajadused, kohandatud hinnamudeliga lahendus võib olla parim valik.
25 parimat e-mailide toe süsteemi 2021 aastal
1. LiveAgent
LiveAgent kuulub kõige usaldusväärsemate e-maili toe süsteemide hulka turul. LiveAgent pakub kaasaegseid kasutajatoe funktsioone nagu sedelisüsteem, live vestlus ja CRM, mis võimaldavad ettevõtetel klienditeeninduse teenuseid võimendada. Lisaks pakub piiramatuid agentide kohti, migratsiooniteenuseid ja võimalust ühenduda kõige populaarsemate sotsiaalmeedia võrgustikega nagu Facebook, Instagram ja Viber.
Koos ühtsustanud postkastiga, saate juurdepääsu teadmistebaasile ja reale algupärastele, välistele ja Zapier`i integratsioonidele koos kolmandate osapoolte rakenduste ja mobiilirakendustega nii iOS-i kui ka Androidi jaoks.
LiveAgent paistab silma 26 valdkonna auhinnaga erinevates kategooriates, muutes selle ideaalseks lahenduseks teie klienditeeninduse vajadustele.
Põhifunktsioonid:
- Sedelisüsteem
- Universaalne postkast
- Live vestlus
- Kasutajatugi
- Teadmistebaas
- Automatiseeritid sedelite jaotamine
- Agentide kokkupõrke tuvastus
- Mobiilirakendused iOS-ile ja Androidile
- Keele järgi kohandatavad vidinad
- Automaatne tagasihelistamine
- Videokõned
- Kõnede suunamine
- Hübriid sedelite voog
- Piiramatud agentide kohad
- E-mailide mallid
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Fantastiline klienditeenindus
- Integratsioonid Facebook`i, FB Messenger`i, Twitter`i, Instagram`i ja Viber`iga
- Preemiate, märkide ja tasemetega mängustamine
- Reaalajas raporteerimine
- Kasutajasõbralik e-maili sedelite liides
- Demo
- Tasuta 14-päevane prooviperiood (krediitkaarti ei nõuta)
- Igavesti tasuta plaan
Miinused:
- LinkedIn`i või WhatsApp`i integratsioon puudub
Hind:
- Igavesti tasuta plaan
- Sedel – $15/kuu
- Sedel+Vestlus – $29/kuu
- All-inclusive – $39/kuu
Discover all that LiveAgent has to offer
Try out all these features and more with LiveAgent .
2. ProProfs kasutajatugi
ProProfs pakub pretsedenditut e-maili tuge ja sedelisüsteemi, mis pole ainult kasutajasõbralik, vaid ka mitmeotstarbeline klienditeenus. Lisaks ülimalt lihtsale kasutusele, võimaldab ProProfs teie agentidel reaalajas koostööd teha js igale meeskonna liikmele erinevaid rolle määrata.
Prioritiseerimise tööriist võimaldab teil sissetulevaid sõnumeid organiseerida ja tagada, et teie agendid ei jätaks kiireloomulisi sedeleid tähelepanuta. Selle e-maili toe süsteemi suurimaks tugevuseks on aga küsitluste ja teadmistebaasi koostaja, live vestlus ja mitmed teised klienditoe tööriistad, mis võimaldavad oma klientidele 24/7 klienditeenindust pakkuda.
Põhifunktsioonid:
- Kasutajasõbralik, mitmeotstarbeline liides
- Reaalajas agendite koostöö ja kokkupõrgete tuvastamine
- Lihtsustatud kasutajatoe töövoog
- Agendi rollid ja load
- Jagatavad klientide tagasiside küsitlused, NPS ja CSAT
- Teadmistebaas ja KKK-d, et aidata vähendada toe sedelite arvu
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Kergesti kasutatav
- Reaalajas raporteerimine
- Tasuta pakett
- Peamised kasutajatoe funktsioonid:
Miinused:
- Puudub võimalus määrata suunatud sedelid konkreetsetele agentidele
- Puudub võimalus personaliseerida automaatseid vastuseid klientidele
Hind:
- Igavesti tasuta plaan
- Esmavajalik: $10/kasutaja/kuu
- Preemium: $15/kasutaja/kuu
3. Freshdesk
Freshdesk pakub intuitiivset liidest ja mitmeid kohandusi, millepärast seda kasutavad ka Fiverr ja TeamViewer ning tuhanded teised ettevõtted kasutavad.
Tarkvara sisaldab suurepäraseid funktsioone, et muuta klientide päringute ja probleemidega tegelemise palju sujuvamaks. Teie klienditeeninduse agendid saavad kiiresti andmeid koguda, et analüüsida trende ja klientide tagasisidet, hallata vestlusi ja muud.
Põhifuktsioonid:
- Facebook`i ja Twitter`i vestluste haldamine
- Mobiilirakendus klienditoe pakkumiseks liikumises olles
- Juurdepääs Freshdeski müügikohale, kus on enam kui 500 rakendust
- Võimalus lisada iseteenindusportaalile vestlusrobot või veebilehe vidin
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Mitmed erinevad funktsioonid nagu stsenaariumide automatiseerimine, tänu tuvasmaine, töölaua ajastamine ja vestlusbot.
- Ideaalne väiksematele ja keskmise suurusega ettevõtetele
- Kontekstuaalne abi
Miinused:
- Sedeli määramine võtab rohkem aega, kui teiste tööriistadega
- Probleemid e-mailide optimeerimisega mobiilirakenduses
Hind:
- Sprout: Tasuta
- Blossom: $15/kasutaja/kuu
- Garden: $35/kasutaja/kuu
- Estate: $49/kasutaja/kuu
- Forest: $99/kasutaja/kuu
4. SysAid
SysAid on võimad ja mugav e-maili tugi ja haldamise tarkvara, mis sisaldab salasõna ümberseadistamise funktsioone, iseteeninduse portaali, live vestluse funktsioone, varade haldamist ja muud. SysAid on suurepärane lahendus otsuste tegemise ja IT/e-maili toe soorituse parandamiseks nii väiksemates, kui suuremates meeskondades.
Põhifunktsioonid:
- Sihipärased KPI-d
- Sisemine teadmistebaas
- Live vestlus
- IT-tugi
- Veebilehe vestluse ikoonide lisamine
- E-maili ja sedeli ajaloo vaade
- Automatiseeritud sedelite suunamine
- Domeeni salasõna ümberseadistamine
- Personaliseeritud e-maili tugi
- Automatiseeritud töövood
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Kohandatav sedelite haldus
- Täpne raporteerimine
- Vara haldamine
- Live vestluse funktsioon
- Suurepärane klienditugi
- Lihtne sisseelamisprotsess
Miinused:
- Kategooria haldamine
- Kaugtoe funktsioon võiks olla parem
- Teavitusmooduli keeruline konfiguratsioon
Hind
Hind nõudmisel
5. SolarWinds kasutajatugi
Paljud ettevõtted vajavad tsentraliseeritud lahendust mitmete kasutajate päringute haldamiseks erinevates kanalites, kaasaarvatud iseteenindusportaalides, läbirääkimistes, telefonikõnedes ja e-mailides. Selles paistab silma SolarWindsi teenindus.
See tööriist võimaldab teil töölauda kerge vaevaga kohandada armatuurlauda, et teie klienditoe meeskond saaks mõõta valdkonna standards näitajaid. Teie meeskond saab käsitleda kõiki kasutajatoe tarkvara kaudu esitatud sedeli päringuid ja jälgida edusamme, et parandada teie kliendirahulolu skoori.
Põhifunktsioonid:
- Sedeli prioritiseerimine ja haldamine
- Erinevad sedelite haldamise praktikad
- Teenuste täitmise ja päringu protsesside standardiseerimine teenusekataloogi kaudu.
- Ühtne iseteenindusportaal päringute ja sedelite esitamiseks
- Reaalajas sedeli lahendamisest raporteerimine, ITIL-protsessid, CSAT-skoorid ja SLA rikkumised.
- Töötajate teenuse poortaal
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Arenenud sedelite haldamine
- 24/7 juurdepääs teenusele
- Iseteenindusportaal
- Teenuse taseme haldamine
- Kohandatav töölaud
- Kaughaldamine ja sisse logimine
- Varade raporteerimine
- Sedelite organiseerimine
- Suurepärane kohandamine
Miinused:
- Kehv integratsioon kolmanda osapoole tarkvaraga
- Raporteerimise mallid vajavad parandamist
- Kehv tehniline tugi
- Kehv Mac OSX tugi
Hind
- Team: $15/agent/kuu
- Business: $29/agent/kuu
- Professional: $49/agent/kuu
- Enterprise: $69/agent/kuu
6. Zoho Desk
Zoho Desk on suurepärane lahendus ettevõtetele, kes vajavad kontekstiteadlikku ja intuitiivset e-mailide tuge ja mitme kanaliga sedelite haldamise süsteemi. Lisaks suurepärasele ja mitmekeelsele e-maili toele, pakub Zoho Desk funktsiooni vastuste automatiseerimiseks, et aidata teie klienditeeninduse personalil oma igapäevase töökoormusega toime tulla.
See tarkvara jälgib mitmeid näitajaid ja aitab teil isegi eelneva suhtluse põhjal tuvastada klientide eelistusi ning levinud probleeme. Sellel on ka integratsioonid Zoho, MailChimp`i, Facebook Ads`i, Slack`i, G-Suite’i ja Microsoft Office 365-ga.
Põhifunktsioonid:
- Mitmekanaliline tugi
- Arenenud sedelite haldamine
- Kliendi kontekst eelnevatest suhtlustest
- Uuendatud mallid
- Mobiilirakendused
- Koguge vastavaid sooritusi mõõdikuid
- Automatiseeritud e-maili vastus
- Klientide tagasiside kogumine
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Arenenud sedelite kategoriseerimine
- Arenenud sooritus jälgimine
- 24/7 klienditeenindus
- Ühildub erinevate populaarsete platvormide ja mobiilirakendustega
- Zoho integratsioon
- Aja jälgimine
- Kergesti kasutatav
- Kerge ülesannete määramine
- Sõnumite uuendused
Miinused:
- Zoho CRM-i integratsioon võiks olla parem
- Liides võib olla segadusseavaj ja keeruline kasutada
- Keeruline automatiseerimise ülesseamine
- Pole piisavalt kohandamise võimalusi
Hind
- Tasuta: kuni 3 agenti, piiratud funktsioonide pakett
- Standard: $12/agent/kuu
- Professional: $20/agent/kuu
- Enterprise: $35/agent/kuu
7. Intercom
Intercom on suurepärane lahendus ettevõtetele, mis tegelevad tavaliselt klientide suhtluse, päringute ja mobiilirakenduste ja sotsiaalmeediavõrgustike kaudu saabuvatele päringutega.
Kui enamik teie klientidest eelistavad mobiiltelefone kasutada, siis Intercom on teile abiks. Selle algsed Android ja iOS äpid võimaldavad agentidel jälgida kõiki kliendisuhtlusi reaalajas. Intercom sisaldab ka e-maili toe süsteemi, mis võimaldab teil kergemaks haldamiseks jagada oma müügid ja klienditoe kaheks eraldi postkastiks.
Põhifunktsioonid:
- Konserveeritud vastused
- Automatiseerige igapäevaseid ülesandeid
- 250+ täiendavat tööriista
- AI-toega robotid
- Arenenud raporteerimine
- Vestluste prioritiseerimine ja suunamine
- Live vestlus
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Suurepärane aegasäästev tööriist
- Kergesti kasutatav
- Vähem käsitsi tööd
- 250+ tööriista
- Info kogumise eeltöö
- Sotsiaalmeedia integratsioonid Facebook`i, FB Messenger`i ja Twitter`iga
- Rakenduse integratsioonid Google Meet, Stripe, Aircall, Zendesk Support ja muuga
- Jagage raporteid
- Arenenud automatiseerimine
Miinused:
- Probleemid Salesforce integreerimisega
- UI võib olla segadusseajav
- Aeglased kasutaja initsiatiiviga tegevused
Hind
- Start: $39/kuu
- Grow: $99/kuu
- Accelerate: $499/kuu
- Scale: $999/kuu
8. Zendesk
Zendesk on palju enamat, kui lihtsalt e-mailide toe süsteem – see on praktiline kõik ühes lahendus. See lahendab suurepäraselt klienditoe sedeleid ning prioritiseerib ja jälgib kõiki suhtlusi kliendiga. Lisaks võimaldab Zendesk teil hallata kogu suhtlust ühest kohast, et muuta teie klienditugi palju personaalsemaks ja efektiivsemaks.
Üks selle suurimaks tugevuseks on asjaolu, et see toetab iseteenindust. Saate pakkuda oma sihtgrupile spetsiaalset kasutajatuge ja kogukonna foorumit, kus nad saavad leida oma probleemidele lahenduse, ilma et oleks vaja klienditoega ühendust võtta. See omakorda vähendab keskmist oote- ja lahendusaega ning parandab teie kliendirahulolu skoori.
Põhifunktsioonid:
- Kergesti analüüsitavad raportid
- Trendide jälgimine
- Kliendi andmete integratsioon läbi mitme võimaluse
- Oskustepõhine sedelite määramine
- Eskaleerige kliendituge ja teenindusprobleeme
- Iseteeninduse portaal ja kogukonna foorum
- AI-toega robotid
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Kerge raporteerimine
- Mitmed integreerimisvõimalused
- Klienditeeninduse CRM
- Pühendunud klienditugi
Miinused:
- Isegi, kui spetsiifiline päästik deaktiveerida saate endiselt sedelile päästikuid rakendada.
- Saate hallata vaid piiratud arvu sedeleid
- Segadusseajav liides
Hind
- Suite Team: $49/agent/kuu
- Suite Growth: $79/agent/kuu
- Suite Professional: $99/agent/kuu
9. Hiver
Hiver on lihtne ja efektiivne lahendus, mis võimaldab teil kasutada oma Gmaili postkasti. Saate määrata e-maili sedeleid oma agentide vaid ühe kiireklikiga ja hoida kõik oma vestlused organiseerituna. Hiver`il on ka arenenud raporteerimine ja see pakub praktilisi ülevaateid teie üldisest sooritusest, SLA rikkumistest ja töökoormuse jaotusest. Kõik see koos Zapier`i ja Slack`i integreerimisega muudavad selle lihtsaks, kuid ülimalt efektiivseks tööriistaks.
Põhifunktsioonid:
- E-mailide sildid klientide probleemide paremaks prioritiseerimiseks ja kategoriseerimiseks
- Kokkupõrkehoiatuse funktsioon e-mailidele vastamisel teavituste saamiseks
- Tegevuste ajajoon e-maili tegevuste vaatamiseks
- Sujuv töökoormuse jaotamine ja optimeerimine
- Täiendavad suhtluskanalid ja klienditeeninduse kontaktid läbi Zapier`i ja Slack`i.
- Gmaili sedelisüsteem
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Kiire klienditeenindus
- Zapier`i ja Slack`i integratsioon
- Suurepärane kasutajakogemus
Miinused:
- Automatiseerimise reeglid vajavad rohkem optimeerimise võimalusi
- Funktsioonid nagu veebilehe vestluse vidin ja CRM integratsioonid pole kaasatud
- Süsteemil puuduvad e-posti aadresside masslisamine
Hind
- Lite: $7/kasutaja/kuu
- Grow: $22/kasutaja/kuu
- Pro: $37/kasutaja/kuu
- Elite: $57/kasutaja/kuu
10. Spiceworks kasutajatugi
Spiceworksi kasutajatugi on ideaalne valik neile, kes soovivad innustada oma kliente esitama uusi päringuid ilma klienditeeninduse agentidega ühendust võtmata. Selle asemel saab teie personal selle kasutajatoe tarkvara abil luua kasutajaportaali, mille kaudu saavad kliendid sedeleid esitada ja olemasolevate päringute arenguid jälgida.
See võimaldab teil luua teadmistebaasi, kus saate anda vastuseid kõige sagedamini küsitavamatele küsimustele. Spiceworks aitab teie klientidel ennast harida sellel teemal, kuidas saada parimat klienditeenindust. Koos selle e-mailide sedelisüsteemiga pakutavad mobiilirakendused tagavad teie meeskonna uute sedelitega kursis olemise.
Põhifunktsioonid:
- Paranenud sedelite organiseerimine
- Kohandatud väljad
- Agentide koostöö
- Kohandatav kasutaja iseteeninduse portaal
- Sedelite automaatne mitmele agendile määramine
- E-maili kaugtugi
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Tasuta tarkvara ettevõtetele ja individuaalsetele kasutajatele
- IT-teenuste haldamine
- Push teavitused
- Mobiilirakendused
- Ühildub mobiiliseadmetega
Miinused:
- Piiratud pilve versioon
- See ei toeta ITIL raamistikku
Hind
- Kõigile tasuta
11. HelpCrunch
HelpCrunch pakub mitmeid suurepäraseid funktsioone, sealhulgas automatiseeritud e-mailide järeljagamist, õigeaegseid sõnumite eelvaateid ja täiustatud vestluse funktsioone.
Selle peamiseks eeliseks on võimalus teostada korraga mitut ülesannet – liita, määrata ja sildistada toe vestlusi, et tõsta oma klienditeeninduse meeskonna produktiivsust. Üks agent saab korraga hakkama kuni viie kliendiga suhtlemisega, mis vähendab klientide keskmist ooteaega.
Põhifunktsioonid:
- Ettevalmistatud vastused klientide KKK-dele
- Slack, e-mail ja brauseri teavitused
- Konserveeritud vastused
- Mobiili ja veebi live vestlused
- Klientide tagasiside kogumine
- Online staatuse indikaator
- Klientide reiting
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Kerge sedelite haldamine
- Kasutajasõbralik liides
- Slack integratsioon
- Iseteeninduse teadmistebaas ja KKK-d
- Mobiilirakendus nii iOS-ele ja Androidile
- Ühtsustatud, jagatud HelpCrunch postkast
- Automatiseeritud järel e-mailid
Miinused:
- Oleks vaja rohkem tõlkeid
- Facebook`i ja Twitter`i integratsioonid on endiselt valmimisel
- Chatboti kohandamisvalikud on puudulikud
Hind
- Standard: $23/kasutaja/kuu
- Premium: $39/kasutaja/kuu
- Enterprise: Nõudmisel
12. ConnectWise Control
Olles esialgu disainitud IT-meeskondadele ja osakondadele, on ülemaailselt tuntud ConnectWise Control intuitiivne tarkvara, mis võimaldab teil automatiseerimist ära kasutada.
See võib olla suurepärane tööriist klientide kogemuse parandamiseks. Selle paljud funktsioonid sisaldavad varade, projekti, inventari haldamist, kasutajatuge ja arenenud e-maili toe süsteemi kergemaks prioritiseerimiseks ja e-mailide ajakavastamiseks.
Tarkvara sisaldab vestluse tööriistu ja seda saab tasuta testida. Selle tulemusena on see täielik lahendus klienditeeninduse meeskonna ülesannete ja sedelite automatiseerimise haldamiseks.
Põhifunktsioonid:
- Reaalajas vestlus
- Ühilduvad integratsioonid
- Arenenud raporteerimine
- Suhtluse jälgimine
- Pilve kasutuselevõtt
- Ühilduvus Android`i, iOS-i, Windows`i ja Mac`iga
- Sedelite strateegiad
- Teavituste ja sedelite automatiseerimine
- Meeskonna ülesanded
- Aja jälgimine
- Koto haldamine
- Küberturvalisuse abi
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Tasuta demo
- Hea ühilduvus digitaalse tarkvara ja operatsioonisüsteemidega
- Kolmandate-osapoolte integratsioonid
- Täiendavad võimalused
- Kasutajatugi
- All-in-one tarkvara
Miinused:
- Dokumentide salvestamine puudub
- Vajab automatiseeritud suunamist
Hind
- Ühe litsentsi piirang: $19/kuu
- Standard: $35/tehnik/kuu
- Premium: $45/tehnik/kuu
13. Freshservice
Freshservice pole ainult e-maili toe süsteem ja abi tarkvara, vaid ka pilvepõhine IT teenuse haldamise tööriist. See ühtsustatud lahendus pakub igas suuruses ettevõtetele kõige efektiivsema mooduse nii meeskonna kui ka individuaalse töövoo sujuvamaks muutmiseks.
Töövoo optimeerimine ja automatiseerimine on suurepärased süsteemiprotsessid sedelite määramiseks, kategoriseerimiseks ja prioriseerimiseks eelnevalt olemasolevate reeglite alusel. Teie klienditeeninduse agendid saavad sedeli reegleid oma äraägemise järgi eemaldada või muuta. Tarkvara sisaldab ka täiendavaid võimalusi, nagu IT varahaldus ja projektihaldus.
Põhifunktsioonid:
- 24/7 live klienditugi
- Dokumentide salvestamine
- Automatiseeritud suunamine
- Mägustamise võimalused
- Sedelite automatiseerimine
- E-mailide haldamine
- Töövoo automatiseerimine
- Mobiilirakendused Android`ile ja iOS-ele
- IT-teenuste haldamine
- Kaugjuurdepääs e-mailide sedelisüsteemidele
Plussid ja miinused:
Plussid:
- 21-päevane tasuta prooviperiood
- Multi-kanaliga tugi
- Pilvepõhine ITSM
- Kergesti kasutatav
- Ühildub mobiiliseadmetega
- Andmete jälgimine
Miinused:
- Puudub tasuta versioon
Hind
- Starter: $19/agent/kuu
- Growth: $49/agent/kuu
- Pro: $89/agent/kuu
- Enterprise: $109/agent/kuu
14. Front
Kuigi Front on loodud postkasti haldamise lahendusena, on Front suurepärane e-maili toe süsteem väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele, sest sellel on palju väärtuslikke funktsioone, sealhulgas automaatne sedelite suunamine.
Lisaks kõigile tavapärasele nagu konserveeritud vastused ja meeskonna soorituse jälgimine, toetab Front kolmandate osapoolte tarkvara integreerimist. See võimaldab teie klienditoe agentidel luua automaatseid töövoogusid, organiseerida kliendisuhtlust, seada päringuid tähtsuse järjekorda ja teha palju muudki. Front pakub ka arvukalt lisamooduleid, nagu täiendavad meeskondade kanalid, tõstetud API limiit ja Twitter`i integreerimine.
Põhifunktsioonid:
- Postkasti haldamise tööriist
- E-maili sedelisüsteem
- Konserveeritud vastused
- Meeskonna soorituse jälgimine ja analüütika
- Automaatsed töövood
- Ülesannete prioritiseerimine
- Twitter`i integratsioon
- Reaalajas raporteerimine
- Automatiseeritud sedelite suunamine
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Pühendunud meeskonna sisemine postkast
- 7-päevane tasuta prooviperiood
- Täiendavad lisad
- Täiendavad toe kanalid
- Automatiseeritud päringud
- Reaalajas vestlus
- Iteratsiooni jälgimine
Miinused:
- Dokumentide salvestamise võimalus puudub
Hind
- Starter: $19/inimene/kuu
- Prime: $49/inimene/kuu
- Enterprise: $99/inimene/kuu
15. HappyFox
HappyFox pakub ülimalt efektiivset veebipõhist e-maili sedelite toe süsteemi ja online kasutajatoe tarkvara. See tarkvara võimaldab teil täielikult klienditeeninduse kogemust kohandana läbi personaalsete töövoogude ja kohandatud väljade.
Klienditoe integreerimine on piisav, et katta ka teie kõige nõudlikumad ärilised vajadused, samuti saate lisada oma veebilehe vestluse võimalus. HappyFox`iga saate täiendavate võimalustega efektiivse haldussüsteemi nagu mitme kanaliga sedelisüsteem ja kinnitatud sedelid.
Põhifunktsioonid:
- Kasutajatoe integratsioonid
- E-mailide sedelid
- Kohandatud väljad
- Live vestlus
- Mitme kanali sedelid
- Reaalajas raporteerimine
- Varahaldus
- Märguanded/eskalatsioon
- Omnikanali tugi
- Toe sedelisüsteem
- Iseteeninduse teadmistebaas
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Kasutajasõbralik liides
- Reaalajas vestlus
- Sedeli informatsiooni kohandamine
- Tehtavate tööde nimekirjad
Miinused:
- Puudub 24/7 tugi
Hind
- Aasta makseplaanid algavad $29/agent/kuu
- Aasta makseplaanid ettevõtetele maksavad kuni $89/agent/kuu
16. Kayako
Kayako on tuntud klienditeeninduse tarkvara väikeettevõtetele, startup`idele, riigi- ja heategevusorganisatsioonidele. Kuigi see on sisuliselt klienditeeninduse toe süsteem, pakub Kayako ka mitmekülgset e-mailide sedelite süsteemi, sealhulgas live vestluse funktsiooni ja teisi muljetavaldavaid funktsioone.
Need funktsioonid sisaldavad meeskonna suhtlusabi ja koostööd, konserveeritud vastuseid ja CRM-i integratsioone. Üks Kayako kasutamise eeliseid on see, et te saate mõõta klientide rahulolu CSAT-i skooride teel.
Põhifunktsioonid:
- 24/7 live vestlus ja klienditugi
- SaaS, pilve ja veebi rakendamine
- Äpp ja CRM integratsioon
- Konserveeritud vastused
- Meeskonna suhtlus ja koostöö
- CSAT skoorid
- Reaalajas raporteerimine
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Kergesti kasutatav
- Kerge integreerimine
- Koostöö lahendus
- Live vestluse äpid iOS ja Androidi jaoks
Miinused:
- Dokumentide salvestamine puudub
- Puudub suhtluse jälgimine
Hind
- Inbox: $15/agent/kuu
- Growth: $30/agent/kuu
- Scale: $60/agent/kuu
17. ManageEngine
Kui vajate lahendust, mis ühendab IT-halduse, e-maili toe ja sedelisüsteemi, on ManageEngine teie jaoks õige tarkvaralahendus. See pakub laia valikud e-maili toe tööriistasid nagu kasutajatugi, suhtluse ja Disk Monitor.
Saate luua IT-andmebaasi, võimaldada klientidel oma päringuid logida ja pakkuda neile iseteeninduse portaali, et neid 24/7 informeerituna hoida. Samuti võite kindel olla automaatse tarne, API integratsiooni, SLA-halduse ja mitme veebilehe toele.
Põhifunktsioonid:
- Sisemine ja väline andmebaas
- Iseteenindusportaal
- IT haldamine
- Automatiseeritud kohaletoimetamine
- API integratsioon
- 24/7 live tugi
- Dokumentide salvestamine
- Suhtluse jälgimine
- Kolmanda osapoole äpi integratsioon
- Automatiseeritud suunamine
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Reaalajas vestlus
- Kaks ühes lahendus
- Tasuta tööriistad nagu PST migratsioonitööriistad, Script Zone ja Disk Monitor Lite
- Mobiilirakendused iOS-i ja Android`i jaoks
- Kasutajatoe süsteem
Miinused:
- Kõiki serveris olevaid seadmeid on raske leida
- Töölaud võib olla segadusttekitav ja selles on raske navigeerida
Hind
- Starter: hinnad algavad $10/tehnik/kuu
- Prime: hinnad algavad $21/tehnik/kuu
- Enterprise: hinnad algavad $50/tehnik/kuu
18. Salesforce Essentials
Forbes`i kohaselt on Salesforce Essentials üks kõige innovatiivsemaid tarkvaralahendusi kagu turul. See pilvepõhine lahendus väikeettevõtetele pakub ettevõtelele mitme kanaliga e-maili tuge. Sellel on ka sedelisüsteem, mis on optimeeritud toetama selliste organisatsioonide klienditoe ja teeninduse vajadusi.
Tarkvara aitab teil klientidele pakkuda iseteeninduse portaale, salvestada dokumente, automatiseerida suunamist ja jälgida suhtlust. Lisaks saate kasutada täiendavaid funktsioone, nagu sotsiaalmeedia integreerimine, märguanded/eskalatsioonid ja sedelite haldamine.
Põhifunktsioonid:
- Pilvepõhised e-maili sedelid
- Mitmekanaliline tugi
- Iseteenindusportaal
- Dokumentide salvestamine
- Integratsioonid Facebook`i, Instagram`i, Twitter`i, Messenger`i ja YouTube`ga
- Märguanded/eskalatsioon
- Sedelite haldamine
- CRM integratsioon
- Klientide küsitlused ja signatuurid
Plussid ja miinused:
Plussid:
- 30-päevane tasuta prooviperiood
- Android ja iOS kasutamine
- Dokumentide salvestamine
- Täiendavad funktsioonid
- Juhendatud sisseelamine
- Lihtne seadistamine
- Kasutajatoe äppide integratsioon
Miinused:
- Piiratud klienditugi e-maili jaoks
Hind
- Hinnavahemik alates $25-$300 kuus
19. Team Support
TeamSupport on B2B-keskne klienditeeninduse tarkvara, mille põhirõhuks on meeskonna omavahelise koostöö parandamine. Selle tarkvara abil saate lihtsa vaevaga eemaldada igapäevaseid korduvtoiminguid, kasutades automatiseerimist, sedelite eskaleerimist ja käsitlemist, sedelite suunamise reeglite seadistamist ja toe e-maili integreerimist.
Mis kõige olulisem, see tarkvara sisaldab täiendavaid funktsioone, mis pakuvad teie agentidele tuge ja andmeid, mida nad vajavad, sealhulgas soovitatud lahendusi.
Põhifunktsioonid:
- Automatsioon
- E-maili integratsioon
- Sedelite haldamine
- Automatiseeritud suunamine
- IBM Watson tehnoloogia
- Kaug klienditugi
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Tasuta demo
- Juurdepääsetav Androidi ja iOS-e mobiiilirakendus
- Dokumentide salvestamine
- Sentimentanalüüsi
Miinused:
- Puudub 24/7 live tugi
Hind
- Support Desk: $50/agent/kuu
- Enterprise: $69/agent/kuu
20. Vivantio Pro
Vivantio Pro`d peetakse ITIL-iga ühilduvate ja ettevõttekesksete kasutajateenuste ning kasutajatoe pakkumiste standardiks. Lisaks konkurentsivõimelisele hinnale on Vivantio Pro`l mitmeid arenenud funktsioone, mis eristavad seda teistest e-maili toe ja sedelisüsteemidest.
Saate teha kõik oma e-mailide sedelite operatsioonid palju läbipaistvamaks, automatiseerida protsesse, luua piiramatuid sedelite tüüpe ja muud.
Põhifunktsioonid:
- Iseteeninduse portaalid
- Ühtsustatud sedeli postkastid
- Kerge info jaotamine
- Mobiilne versioon
- Hallake mitmeid sedeleid
- ITIL tugi
- Mitmed SLA-d
- KPI jälgimine
- Kohandatud väljad
- Looge suunamise reegleid
- Töölaua kohandamine
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Kerge konfiguratsioon
- Intuitiivne ja kasutajasõbralik liides
- Mobiiliäpp Androidi jaoks
- Andmebaasi haldamine
- Ülemaailmsed otsingu kuulutused
Miinused:
- Täielik funktsioonide komplekt nõuab palju kallimat plaani
- Nõuab õigeks kasutamiseks koolitust
Hind
- Value: $42/user/kuu
- Vital: $52/user/kuu
- Velocity: $82/user/kuu
- Visionary: $142/user/kuu
21. Agiloft teeninduse töölaud
E-maili ja e-maili sedelite ja toe maailmas pole kõik lahendused võrdsed. Suured korporatsioonid vajavad arenenud kliendituge ja teeninduse lahendusi, mis võivad ettevõtte kasvades suureneda.
Agiloft on just selline lahendus. See klienditeeninduse ja toe süsteem aitab parandada teie tarbijatele suunatud ja sisemisi kasutajatoe stsenaariume. See on kogu platvorm koos funktsioonidega, mis võimaldavad suurtel ettevõtetel ja organisatsioonidel kasutada vidinaid, et pakkuda oma tarbijatele reaalajas paindlikku teenust ja tuge.
Põhifunktsioonid:
- Varahaldus
- Twitter`i ja Facebook`i sotsiaalmeedia sedelid
- Andmebaas
- Iseteenindusportaal
- Toe vidin
- Kohandatud raporteerimine
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Suurepärased kohandamise võimalused
- Eelmääratletud raportid
- Suurepärane integratsioon
- ITIL nõuetele vastav
- Paremad töövood
Miinused:
- Kaugjuhtimine puudub
- 24/7 live vestlus puudub
- Vestlusroboti tugi puudub
Hind
- Professional: $45
- Professional Unlimited: $65
- Enterprise: $75
22. Gorgias
Gorgias võimaldab teil luua silla müügi ja klienditeeninduse vastu. See e-maili toe tarkvara pakub laia valikut funktsoone nagu sisseelamise abi, kliendi küsitlused ja vestluse kampaaniad, et aidata teil hankida uusi võimalikke kliente tehes neist enda lojaalsed kliendid.
Gorgias`e suurimaks tugevuseks on lihtne integreerimine kolme kõige populaarseima e-kaubanduse platvormiga – BigCommerce, Magento ja Shopify. Lisaks selle arendenud e-maili sedeli süsteemiles saavad teie klienditeeninduse agendid hankida klientide päringud, suhtluse, andmed ja muud päringuid otse platvormilt.
Põhifunktsioonid:
- Sedelite haldamine
- Piiramatud kasutajad
- Live vestlus
- Kolmanda osapoole integratsioonid
- Sisseelamise abi
- Vestluse kampaaniad
- Klientide küsitlused
- Tulu näitajad
- Meeskonna haldamine
- Vaate jagamine
- Rutiinsete klienditeeninduse ülesannete automatiseerimine
- Sotsiaalmeedia integratsioonid Facebook`i, FB Messenger`i and Instagram`iga
- SMS sedelid
Plussid ja miinused:
Plussid:
- 7-päevane tasuta prooviperiood
- E-kaubanduse tööriistad
- Kergesti kasutatav
- Selge liides
- Omnkanali lähenemine
Miinused:
- Vajalik rämpsposti kontroll
- Töövoogude üles seadmine on keeruline
Hind
- Basic: $60/kuu
- Pro: $300/kuu
- Advanced: $750/kuu
23. Groove
Groove on suurepärane lahendus ettevõtetele, kes on oma e-maili klienditeenindusest välja kasvanud ja vajavad skaleeritavat e-mailide sedelisüsteemi lahendust. Groove suudab pakkuda vajalikku ja skaleeritavat teenust ning toetada teie meeskonna vajadusi päringute käsitlemisel mitmes kanalis.
Tänu selle intuitiivsele ja efektiivsele meeskonna koostöö töötiistale saate organiseerida oma kogu e-mailide liikluse, määrata spetsiifilisi päringuid vastavalt oskustele, parandada meeskonna koostööd, lisada sisemisi privaatseid märkusi ja privaatseid arutelusid ja muud.
Põhifunktsioonid:
- Ühtne postkast
- Andmebaas
- Live vestlus
- Veebividin
- API juurdepääs
- Kolmandate-osapoolte integratsioonid
- Arenenud raporteerimine
- SMS ja WhatsApp sedelid
- SSO/SAML
- Meeskonna koostöö tööriist
- Küberturvalisus
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Erakordsed automatiseerimise funktsioonid
- Taskukohased kuu makseplaanid
- Arenenud tööriistad
- Kohandatavad andmebaasid
- Klientide iseteenindus
Miinused:
- Vähe kohandatavaid veebivorme
- Telefonikõnede logimine vajab parandamist
Hind
- Starter: $9/kasutaja/kuu
- Plus: $19/kasutaja/kuu
- Pro: $29/kasutaja/kuu
- Company: kohandatav hind
24. Userlike
Userlike on parim lahendus ettevõtetele, kus vajatakse kombinatsiooni sõnumitest ja veebilehe vestlusest – kaks tarbijate jaoks kõige olulisemat suhtluskanalit.
Userlike saab aidata teie müügijuhte ja esindajaid, samuti teie toe agente ja kliente. Teil on võimalus vestelda klientidega SMS-i, Telegram`i, WhatsApp`i või Facebook Messenger`i kaudu või kasutada vestluste automatiseerimiseks vestlusrobotit.
Põhifunktsioonid:
- Konserveeritud vastused
- Reaalajas vestlused ja sõnumid
- Vestlusrobot
- Sedeli ja suhtluse haldamine
- Klienditoe ja teenuse analüüs
- E-mailide haldamine ja jaotamine
- Tagasiside kogumine
- Geo-sihtimine
- Proaktiivne vestluse ja järjekorra haldamine
- Kliendiküsitlus
- Kolmandate-osapoolte integratsioonid
- SMS sõnumid
- Integratsioon Facebook Messenger`i, Trello, Mailchimp`i, Slack`i, Hubspot`i ja muuga
- Soorituse mõõdikud ja analüütika
- Arenenud raporteerimine
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Mitu moodust klientidega ühenduse võtmiseks
- Lai valik arenenud funktsioone
- Veebipõhine, Saas ja pilve kasutusrakendus
- Mobiili tugi
- KKK/foorum
- Tasuta prooviperiood
Miinused:
- Vigane liidese märguannete süsteem
- Rämpsposti filtri funktsioon võiks olla parem
Hind
- Tasuta
- Team: $90/kuu
- Corporate: $290/kuu
25. HelpOnClick
HelpOnClick on laiahaardeline e-maili toe süsteem e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele ja kauplejatele, kes vajavad lihtsat moodust oma klientidega ühenduse võtmiseks. See tarkvara pakub intuitiivseid ja lihtsaid kasutajatoe ja live vestluse valikuid.
Saate integreerida oma klienditoe tegevused tsentraliseeritud kasutajatoe, CMS ja CRM süsteemide, kohandatavate ikoonide, vestluse agentide, ja reaalajas liikluse jälgimisega, et tagada oma sihtpublikule esmaklassiline teenindus ja tugi.
Põhifunktsioonid:
- Kõnekeskuse haldamine
- Konserveeritud vastused
- E-mailide haldamine
- Live vestlus
- Ekraani jagamine
- Küsitlused ja tagasiside
- Sedelite haldamine
- Integratsioon Facebook`i ja Twitter`iga
- SLA
Plussid ja miinused:
Plussid:
- Tasuta prooviperiood
- Taskukohased plaanid
- Mobiili tugi
- Toetab 2o keelt, sealhulgas Jaapani ja Vene
- Ühildub iOS-e ja Androidi seadmetega
- Töötab mistahes veebilehel
Miinused:
- Probleemid Google Chrome käivitamisega
- Piiratud töölaud
- Segadusse ajav seadistamine
Hind
- Starter: $12/agent/kuu
- Advanced: $19/agent/kuu
Top 5 e-mailide toe süsteemide võrdlus
Kuna mainisime juba 5 parimat e-maili toe süsteemi, võrdleme lühidalt to 5 parimat lahendust, tuues esile funktsioonid, mis muudavad need teistest eristuvaks.
1. LiveAgent
Kasutajasõbraliku liidese, hübriid sedelivoo, suurepärase klienditoe ja lisatud sotsiaalmeedia eeliste ning valiku kolmanda osapoole äppide ja tarkvara integratsioonidega koos Facebook`i, Instagram`i või WordPress`iga, paistab LiveAgent tõesti silma.
Saate juurdepääsu kasutajatoele ja teadmistebaasil tarkvarale, unikaalsetele mängustamise funktsioonidele, millel on märgid ja preemiad ja isegi kohandatava keelega vidinad. Parimaks on asjaolu, et te saate seda võimsat tööriista kasutada ilma selle eest sentigi makstama, selleks proovige demo või tasuta versiooni enne, kui raha kulutama hakkate. Saate kohe peale hakata ja kogeda selle täielikku potentsiaali 14-päevase tasuta prooviperioodiga.
Kuna LiveAgent`i on pälvinud 26 auhinda võib öelda, et see on turvaline ja ülimalt efektiivne lahendus ettevõtetele, mis vajavad täielikku kontrolli oma e-maili sedelite tegevuste üle.
See on robustne lahendus, millel on mitmeid hinnavõimalusi, et sobida mistahes eelarvega, sellepärast teenib LiveAgent meie nimekirjas esikoha.
Too many options to choose from
LiveAgent is an all-in-one customer service solution that helps companies with customer support and reduce churn.
2. Zendesk
Zendesk ei ole lihtsalt tarkvaralahendus teie e-maili sedelo vajaduste katmiseks – see on parim e-maili toe süsteem. Seda on lihtne kasutada ja see võimaldab teie klienditeeninduse agentidel muuta e-maili sedelite protsessi ja kliendisuhtlust palju sujuvamaks.
Kuigi see pakub palju erinevaid kasulikke funktsioone, pakuvad mõned soodsamad lahendused ulatuslikumat tuge käsitsedes skaleeritavat e-maili sedelite haldamist.
3. Zoho Desk
Zoho Desk on meie viie parima e-maili sedelisüsteemi lahenduste hulgas, sest see on üks juhtivaid kontaktikeskuse tarkvarasid. Lisaks kõigi e-maili toe jaoks vajalike funktsioonide pakkumisele on Zoho Desk ainulaadne lahendus klientidega suhtlemiseks, sest see on varustatud vestlusbotiga – funktsiooniga, mida enamik kaasaegseid ettevõtteid täna eelistab.
Kuigi Zoho Desk on taskukohasem kui enamik sarnaseid lahendusi, puuduvad sellel teatud funktsioonid, millega saaks see meie edetabelis kõrgema koha. Siiski on Zoho Deskil Windows`i ja Mac`i juurutamise võimalused, mis on suureks plussiks.
4. ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk väärib kohta meie nimekirjas lihtsalt tänu selle suurepärasele prioriseerimise tööriistale. Tänu sellele funktsioonile saab ProProfs`ist mitmekanaliline e-maili abi, mis aitab teie meeskonnal organiseerida ja seada prioriteediks kõige olulisemad e-mailid ja vestlused.
Veelgi olulisem on see, et teie agentidel ei jää selle tarkvaralahendusega kunagi kiireloomulised sedelid kahe silma vahele. Lisaks sisaldab see tarkvara täiendavaid toe funktsioone ja küsitluste koostajat. Sellel on mitmeid funktsioone ja tööriistu, kuid see tagab 24/7 teenuse, mida teie kliendid väärivad.
5. Freshdesk
Lisaks sellele, et Freshdesk on suurepärane lahendus oma klienditoe uuendamiseks, on see e-mailide haldamise lahendus, millel on ühtne postkast ja muljetavaldavad integreerimisvõimalused.
Sellel on üle 500 täiendava klienditoe rakendusega müügikoht ning see võimaldab teil hallata Facebook`i ja Twitter`i vestlusi. Kuigi mitmed teised meie edetabeli süsteemid on klienditeeninduse valdkonnas tugevamad, on Freshdesk`il siiski üks eelis – see suudab analüüsida uusimaid klienditeeninduse trende.
E-maili toe süsteem | Capterra reiting | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Alghind |
LiveAgent | 4.7/5 (ligikaudu. 1000 arvustust) | JAH | JAH | $15 agent/kuu |
ZenDesk | 4.3/5 (ligikaudu 2500 arvustust) | EI | JAH | $19 agendi kohta/kuus |
Zoho Desk | 4.5/5 (umbes 1600 hinnangut) | JAH | JAH | $14 agendi kohta/kuus |
ProProfs kasutajatugi | 4.9/5 (8 arvustus) | JAH | JAH | $15 agendi kohta/kuus |
Freshdesk | 4.5/5 (ligikaudu. 2300 arvustust) | EI | JAH | $19 funktsioon/kuu |
Lõpetuseks
Ettevõtte jaoks parima e-maili toe süsteemi lahenduse valimisel tuleb arvestada paljude muutujatega. Sellepärast oleme koostanud Küsimused & Vastused, mis aitavad teil õiget valikut teha.
Milline e-maili toe süsteemi lahendus on teie ettevõtte jaoks õige?
Kuna igal ettevõttel on spetsiifilised e-maili toe vajadused, on keeruline öelda, milline süsteem on teie ettevõtte jaoks parim. Te ei eksi ühegi meie nimekirjas oleva valikuga. Soovitame proovida LiveAgent`i, sest seda on lihtne igapäevaselt konfigureerida, rakendada ja kasutada.
Parim kõik ühes intsidentide e-maili toe süsteemi lahendus
Parim kõik-ühes e-maili toe süsteemi lahendus peaks sisaldama kõiki funktsioone, mida vajate sissetuleva ja väljamineva e-mailide liikluse haldamiseks. See hõlmab kõiki täiendavaid võimalusi, mis aitavad teil kliendituge vastavalt tarbijate vajadustele täiendada. LiveAgent ja Zendesk on ühed parimad kõik-ühes lahendused, millel on kõige enam e-maili toe jaoks vajalikke funktsioone.
Parim e-maili toe süsteem koos sisseehitatud sedelisüsteemi ja live vestlusega
LiveAgent on teie parim valik, mis puutub live vestlusesse ja sisseehitatud sedelisüsteemi võimaluste osas. Lisaks täielikele toe funktsioonidele võimaldab see personaliseerida e-mailide liiklust jõudes teie kliendini nende eelistatud suhtluskanaleid pidi.
Funktsioonide põhjal parim e-maili toe süsteem
Mis puutub funktsioonide valikusse, pakub LiveAgent kõige rohkem funktsioone (200+).
Parima väärtusega e-maili toe süsteem
Alates vaid 15$ kuus pakub LiveAgent kõike, mida vajate, et tagada täielikult toimiv e-maili toe süsteem. See on hinna ja väärtuse suhet arvestades parim lahendus.
Top reitinguga e-maili toe süsteem
Capterra andmetel on LiveAgent ja ProProfs Help Desk kõrgeima reitinguga tarkvara, nende vastavad hinnangud on 4,7 (1000 arvustust) ja 4,9 (8 arvustust) 5-st.
Kergeima seadistuse & kasutusega e-maili toe süsteem
Kui otsite e-maili toe süsteemi, mida saate lihtsalt seadistada ja kasutama hakata, peaks LiveAgent olema teie parim valik. Selle seadistamiseks pole vaja peaaegu mingeid programmeerimise oskusi ega tehnilisi teadmisi.
Toimetaja märkus: kui arvustuse artiklis olev informatsioon on ebatäpne, võtke meiega ühendust ja me muudame seda vastavalt.
Still deciding?
Improve your customer service with the award-winning help desk software that combines ticketing, live chat, social media, knowledge base, and customer portal.
Frequently Asked Questions
What is an email support system?
An email support system is one of the most important customer service channels and support for most businesses. Email is still one of the preferable ways for consumers to reach out to brands. An effective email support system allows a company to handle all email traffic while providing each user with an excellent experience.
What is the difference between an email support system and a support ticketing system?
Although an email support system and a support ticketing system software are almost the same, they differ slightly in how they allow your customer service teams to handle email traffic. Some companies prefer using email for support – others rely more on email support ticket systems. Support ticket systems are better in terms of team support and simplicity and offer a unified solution for handling all customer interactions simultaneously. Doing this over email only requires more time, staffing, and resources.
What’s the difference between cloud-based and on-premise email support systems?
Cloud-based email support differs from on-premises systems in one vital way – a cloud environment allows your company to focus on its core mission by hiring a third-party provider to host it for you. With on-premise systems, you need to take care of the hosting yourself. A cloud-based system relies on virtual technology to host your email ticketing needs offsite too.
What is an omnichannel email support system solution?
Omnichannel support is an advanced customer support model that empowers your customers to reach you via the communication channels of their choice. These channels include everything from modern live chat options and social media to traditional options such as email and phone.
What are the benefits of using an email support system?
There are many benefits of using an email support system, but we’re going to mention the key ones: a centralized system allows your customer support agents to organize a high volume of customer inquiries, create a single threat to consolidate all interactions, create customer service and support according to the latest industry standards, allow your agents to tap into previous communications context, improved email communication with your users leads to increased satisfaction, more efficient team collaboration and ticket management, automation of workloads and process management, increased productivity and efficiency of your service agents.
How much does the email support system cost?
If we take all email support systems listed here, we can safely say that the cost of such a system ranges from $7 to $750, depending on the type of pricing plan.
How to choose the best email support system?
Since there’s no one-size-fits-all solution here, we recommend that you choose a system that provides top features that such a system should have: streamlined communication, automation capabilities, knowledge base, reporting tools. LiveAgent includes all this and more.
How does the email support system work?
The email support system works by allowing for asynchronous communication with the customers. They can send their service requests and inquiries conveniently by using the communication channel they prefer, preferably email. The system ensures that the company’s customer service provides a timely response accordingly. The customer doesn’t have to wait to get their answer.
Why is quality assurance necessary for email support system solutions?
Quality assurance is essential because it helps improve your email support solution by removing any bugs or glitches and ensuring your system functions properly. QA also empowers your agents to handle complex tasks with success and improves overall team performance.
What equipment is needed for an email support system?
Email support systems don’t require any special equipment. All it takes is an internet-enabled device, a fast internet connection, and a little bit of tech-savvy. In addition, top-rated systems like LiveAgent have pre-made templates that you can further customize and personalize to better suit your customer support needs.
Jaga seda artiklit
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Avasta 2022. aasta 25 parimat kliendiportaali tarkvara koos hindade ja funktsioonide võrdlusega. Tutvu Mellituse, SuiteDash, Monday.com, LiveAgent ja teiste juhtivate lahendustega, mis parandavad kliendituge, koostööd ja reageerimisvõimet. Leia parim tööriist oma ettevõtte kliendikogemuse tõstmiseks!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
25 parimat kliendi tagasiside tarkvara
Avastage 25 parimat kliendi tagasiside tarkvara, mis aitavad analüüsida klientide rahulolu ja parandada tooteid ning teenuseid. Valige õige tarkvara, mis sobib teie eelarvega alates $0 kuni $5000 kuus. Tutvuge populaarsete valikutega nagu LiveAgent, SurveyMonkey, Qualaroo ja Hotjar.