Kliendid unustavad oma esmamulje harva, mistõttu on hästi läbimõeldud kontaktivorm niivõrd oluline. Digiturundajatena on meie kohustus luua meiega ühenduse võtmise kontaktivorme, mis rahuldaks külastajate vajadusi ja esindaks meie kaubamärki.
Juhendis selgitan, mis on meiega ühenduse võtmise vorm, miks teil seda vaja on ja kuidas teised organisatsioonid veebis meiega kontakteerumise lehti kasutavad.
Mis on kontaktivorm?
Kliendi kontaktivorm on vorm, mille veebisaidi külastajad teiega ühenduse võtmiseks täidavad. Need vormid on tavaliselt teie veebisaidi teemasse sisse ehitatud ja koondavad klientide vastused eraldi asukohta, et teie töötajad saaksid neile privaatselt vastata.
Meiega ühenduse võtmise vorme kasutavad paljud inimesed paljudel eesmärkidel:
- Potentsiaalsed kliendid, kes tunnevad teie toodete või teenuste vastu huvi.
- Kliendid, kel on probleeme tootega.
- Tehnilist abi või nõuannet otsivad kliendid.
- Inimesed, kes soovivad teie organisatsiooni tööle saada.
- Ettevõtete esindajad, kes soovivad teiega koostööd teha.
- Ajakirjanikud, kes otsivad teie organisatsioonilt teavet või avalikku väidet.
Loomulikult on kontaktivormid teie organisatsiooni esimene kontaktpunkt paljude inimestega – hästi läbimõeldud kontakti loomine on teie oluline osa.
Kontaktivormi pakkumise eelised
Kontaktivormi esitamine oma veebisaidil toob kasu teie klientidele, klienditeeninduse töötajatele ja teie organisatsioonile tervikuna.
1. Kliendi eelised
Kontaktivormid võimaldavad klientidel klienditeeninduse meeskondadega vaid sekundite jooksul ühendust saada, pakkudes neile kohest viisi teiega kontakti saamiseks. Samuti on vormi täitmine ka klientidele turvalisem, kuna inimlikeks vigadeks on väga vähe ruumi.
2. Töötaja eelised
Kontaktvormid on ka suurepärane tööriist klienditeenindajatele, kuna need vähendavad oluliselt iga juhtumi lahendamisele kuluvat aega. Kuna meiega ühenduse võtmise vormid koguvad probleemi kohta andmeid, saab klienditeenindaja enne kliendiga rääkimist määrata juhtumile õige esindaja.
3. Brändi eelised
Organisatsiooni tasandil võimaldavad kontaktivormid kohandada teie suhtluskanaleid vastavalt publiku vajadustele. Samuti töötavad nad 24/7, vähendades klienditeeninduse tööajal tehtavate kõnede arvu.
Kontaktivormide parimad tavad
Kuigi enamik veebisaitide teemasid hõlmavad algelist kontaktivormi seadistust, on suurepärase kontaktivormi loomine kunst, mida iga digiturundaja suudab õppida. Pidage meeles neid seitset parimat tava, et aidata teil luua kontaktivormi, mis on teie ettevõtte jaoks kasulik.
- Muutke oma vorm nii mugavaks, et seda saab täita 25 sekundiga või vähem.
- Olge kliendiandmete säilitamise osas läbipaistev.
- Võimaldage oma kontaktivormil saata külastajale nende vastuste koopia.
- Mõõtke kontaktilehe edukust, jälgides lehe müügivihjete konversioonimäära.
- Katsetage pidevalt oma kontaktivormi, et veenduda, et vastused ei kaoks, ja andke klientidele teada, kui vorm pole võrgus.
- Lisage kontaktilehele alternatiivsed kontakteerumise viisid, sh klienditeeninduse telefoninumbrid, e-posti aadressid ja lingid brändile kuuluvatele sotsiaalmeediakontodele.
- Öelge külastajatele, kui kaua nad peaksid ootama, enne kui nad teist kuulevad.
17 parimat kontaktivormi
Pakkuja | Capterra hinnang | Tasuta versioon | Tasuta prooviversioon | Alghind |
LiveAgent | 4.7/5 (ligikaudu 1000 arvustust) | JAH | JAH | $9 agent/kuus |
Brosix | 4.6/5 (umb. 60 arvustust) | JAH | JAH | $5 /kuus |
Infinum | n/a | EI | n/a | n/a |
ZenDesk | 4.3/5 (umb. 2500 arvustust) | EI | JAH | $19 agendi kohta/kuus |
HubSpot | 4.5/5 for HubSpot Marketing Hub (4455 arvustust) | JAH | JAH | $50 /kuus |
ClickUp | 4.7/5 (umb. 2100 arvustust) | JAH | JAH | €7.57 /kuus |
Invision | 4.6/5 (umb. 600 arvustust) | JAH | JAH | $15 /kuus |
Pixpa | 3.8/5 (4 arvustust) | EI | JAH | $8 /kuus |
Marvel | 4.5/5 (umb. 70 arvustust) | JAH | EI | $12 /kuus |
Yeti | n/a | n/a | n/a | n/a |
Moosend | 4.8/5 (umb. 140 arvustust) | JAH | JAH | €10 /kuus |
Brandwatch | 3.8/5 (umb. 10 arvustust) | EI | EI | n/a |
Yummygum | n/a | n/a | n/a | n/a |
Basecamp | 4.3/5 (umb. 12000 arvustust) | JAH | JAH | $99 /kuus |
Focuslab | n/a | EI | EI | n/a |
Shift4Shop | n/a | EI | EI | n/a |
Kyleads | n/a | EI | JAH | $49 /kuus |
Parimad kontaktivormid, et teid inspireerida
Hästi läbimõeldud meiega ühenduse võtmise vorm on vara, mis esindab teie ettevõtet, ühendab teid avalikkusega ja hoiab teie kliendid rahulolevana. Kuigi teie organisatsiooni kasutatav vorm peaks teie ettevõtet ainulaadselt esindama, on turundajatel alati kasulik näha, kuidas juhtivad organisatsioonid oma vorme kujundavad.
Et pakkuda teile inspiratsiooni, olen siia alla kogunud 17 lemmikut kontaktivormi.
1.LiveAgent
Kaasaegsed kliendid ootavad positiivseid ja isikupärastatud kogemusi igal ajal ja kõigil platvormidel.
LiveAgent on klienditoe tarkvara kõigi sidekanalite haldamiseks ühest liidesest. Iga teade teisendatakse piletiks ja salvestatakse universaalsesse postkasti.
Selle Kontaktvormi ilu on vabadus valida paljude erinevate stiilide hulgast, mis on saadaval kontaktivormide galeriis või võimalus luua kohandatud vormi.
Teine aspekt on interaktiivsuse tase, kuna kliendid saavad vormi aktiveerida, klõpsates nupul Kontakt.
Kui vaatajaskond soovib veebisaidile jõudes vormi täita, saab konto kasutaja valida lehesisese vormi. Vaadake vormi seadistamise ja kohandamise videot siit.
Saate lisada mitu erineva kujundusega kontaktivormi mitmele lehele, näiteks suure liiklusega lehtedele, nagu kassaleht. Üsna kasulik konversioonide jaoks, kas pole nõus?
Omnikanalilise tugiteenuse pakkujana on LiveAgent pühendunud kulutõhususele ilma efektiivsust vähendamata. Seetõttu saab LiveAgenti kontaktivormi integreerida teadmusbaasiga.
Kasutajad saavad kirja panna lähtelehe pealkirja, märksõnad, kirjelduse ja leida vastused oma küsimustele, minimeerides tugipiletite esitamise vajadusi.
Kontaktvormid on saadaval kõigis LiveAgenti hinnaplaanides, kuid tasuta konto puhul on kohandamine piiratud ainult ühe vormiga.
Kokkuvõte: lai valik kohandamise võimalusi |
Hind: saadaval tasuta versioon, tasulised plaanid alates 9 dollarist agendi kohta kuus |
Capterra hinnang: 4.7/5 (988 arvustust) 2. märtsi seisuga aastal 2021 |
Try out LiveAgent today
Start a free 30-day trial and try out all customizable features.
2. Brosix
Brosixi kontaktileht on kaunilt kujundatud, et see vastaks mitmekesise inimrühma vajadustele. Selle asemel, et suunata kõiki vormi täitma, pakub Brosix külastajatele oma probleemide lahendamiseks kolme erinevat tüüpi ressursse.
See sisaldab ‘Korduma kippuvaid küsimusi’ klientidele ja müügivihjetele, ‘Tekstiõpetusi’ tehniliste probleemidega klientidele ja ‘Videoõpetusi’ klientidele, kes on visuaalsed õppijad.
Kui klõpsate lehel Videoõpetused, näete, et Brosix on manustanud Youtube’i õpetused oma veebisaidi teadmusbaasi. See võimaldab klientidel põhiprobleeme lahendada ilma eraldi veebisaidile suunamiseta. Kui kliendid peavad registreerima teeninduse pileti, muudab see protsessi äärmiselt kiireks.
Klientidele iseteeninduse võimaldamine on Brosixi jaoks suurepärane turunduskäik, kuna see annab klientidele kõrge kontrolli oma klienditeeninduse kogemuse üle. Minu jaoks on see suurepärane kontaktivorm, sest see sobib Brosixi toodetega, rahuldades samal ajal nende klientide vajadusi.
Kokkuvõte: täiustatud iseteeninduse eesmärgil rakendatakse õpetusi otse meiega ühenduse võtmise lehel |
Hind: startup pakett on saadaval kuni 3 kasutajale, tasulised plaanid alates 5 dollarist kasutaja kohta kuus |
Capterra hinnang: 4.6/5 (umb. 60 arvustust) 25. märsti seisuga aastal 2021 |
3. Infinum
Mõnikord on parimad meiega ühenduse võtmise lehed kõige lihtsamad – nagu see Infinumi kontaktileht. Kuigi paljud organisatsioonid otsustavad oma kontaktlehte täiendada, ei vastaks see Infinumi külastajate vajadustele.
Selle asemel on digitaalse turunduse organisatsioon otsustanud kasutada oma tugevaid külgi lihtsa ja klassikalise disainiga, mis annab külastajatele kolm valikut: liituge meiega, palgake meid tööle või saadke organisatsioonile meilisõnum.
See kontaktileht on aga geniaalne veel ühel põhjusel: see töötab globaalselt. Infinum teeb koostööd klientidega USA-s ja kogu Euroopas. Need kliendid räägivad mitmesuguseid keeli, sealhulgas inglise, horvaadi, saksa, itaalia ja sloveenia keelt.
Kui Infinum oleks otsustanud oma kontaktide lehel oleva koopia keerulisemaks muuta, oleks automaattõlge kontakteerumise lehe mitte inglise keelt kõnelevate külastajate jaoks hävitanud.
Lihtsa keelega, nagu „tere” ja „millega me saame teid aidata”, saab veebisaidil oleva koopia automaatselt tõlkida, ilma et seda valesti tõlgendataks. See muudab selle lühikeseks, armsaks ja nutikaks.
Kokkuvõte: lihtne keel ja disain |
Hind: n/a |
Capterra hinnang: n/a |
4. ZenDesk
Kui on olemas vorm, mis näitab meile tegevusele kutsete (CTA) tõelist jõudu, on see ZenDeski kontaktivorm. Hea CTA kunsti valdamine võib olla keeruline, kuid ZenDesk muudab selle kokkuvõtliku, otsese ja sõbraliku koopia abil sujuvaks.
ZenDeski kontaktileht jagab külastajad kahte rühma: potentsiaalsed kliendid ja olemasolevad kliendid.
Potentsiaalsed kliendid suunatakse suhtlema müügimeeskonnaga, kasutades oma tarkvara uutele klientidele pehmeks müümiseks keelt ja fraase, nagu “aitame teil leida õiged tooted”, “teie ettevõte”. See muudab ZenDeski usaldusväärseks enne, kui uued kliendid on müügiosakonnaga rääkinud.
Kontaktileht võimaldab ka iseteenindusvalikut – “Mine abikeskusesse“. Olemasolevad kliendid, kes on platvormiga juba tuttavad, hindavad seda, kuna see on väärtuslik aja kokkuhoid.
Kuigi ZenDesk teenindab üle 200 000 olemasoleva kliendi üle maailma, on nad loonud abikeskuse, mis vastab enamiku klientide vajadustele. See vähendab vastuste arvu, millele ZenDeski klienditeenindus peab vastama, muutes selle tohutuks kulusid kokkuhoidvaks investeeringuks.
See abikeskus on oluline ka teisel põhjusel. Igal lehel on kontaktivorm “hankige abi”, mis muudab teenusepileti logimise koheseks.
Kokkuvõte: arusaadavad CTAd potentsiaalsetele ja olemasolevatele klientidele |
Hind: saadaval tasuta versioon, tasulised plaanid alates 19 dollarist agendi kohta kuus |
Capterra hinnang: 4.3/5 (umb. 2500 arvustust) 25. märtsi seisuga aastal 2021 |
5. HubSpot
HubSpot on full-stack CRM platvorm, mis sisaldab võimsate tasuta tööriistade komplekti, mis aitavad teil oma äri kasvatada, sealhulgas ka veebivormi koostaja. HubSpotiga saate luua viit erinevat tüüpi vorme: eraldiseisvad vormid, manustatud vormid, hüpikaknad, libistatavad kastid ja rippmenüü bännerid.
HubSpot Forms aitab kasutajatel muuta anonüümsed veebisaidi külastajad müügivihjeteks ja koguda müügivihjete teavet CRM-i. Tegelikult on tasuta CRM üks eeliseid, mis eristab HubSpoti teistest sarnastest tööriistadest. Iga kord, kui keegi täidab HubSpoti kaudu kontaktivormi, salvestatakse tema teave automaatselt tasuta CRM-i, kus müügi- ja turundusmeeskonnad saavad müügivihjeid veelgi kasvatada.
Kokkuvõte: kontakti- ja müügivihje vormide koostaja on integreeritud CRM-i, meiliturunduse tööriista ja sihtlehe koostajaga |
Hind: saadaval tasuta versioon, tasulised plaanid alates 50 dollarist agendi kohta kuus |
Capterra hinnang: 4.5/5 HubSpot Marketing Hubile (4455 arvustust) 25. märts 2021 seisuga |
6. ClickUp
Kuigi läbiproovitud kontaktileht on paljude organisatsioonide jaoks kasulik, on selle manustamine veebisaidi avalehele tavaline standard. Sellist mudelit järgis ClickUp, lisades oma kontaktilehe sisu ekraani paremas servas olevasse vidinasse.
ClickUpi lähenemine siin on ainulaadne, kuna nende kontaktivormi vidin võimaldab külastajatel otsida nende teadmusbaasi artikleid ja logida vormis pileteid. See võimaldab külastajatel vajaliku sisu väga kiiresti leida.
Laiemalt võttes on meiega ühenduse võtmise vormi manustamine oma veebisaidi põhiteenuste lehtedele nutikas klienditeeninduse samm kolmel põhjusel.
- Vähendab sammude arvu, mida külastajad peavad pileti registreerimiseks tegema, mis toob kaasa rohkem logitud pileteid ja kõrgema kliendi konversioonimäära.
- Vähendab lehtede arvu, mida külastajad peavad sorteerima, vähendades seeläbi teie põrkemäära.
- See on mobiilisõbralik. Uuringud näitavad, et 80% mobiilikasutajatest kasutavad oma seadmeid internetis sirvimiseks – see tähendab, et kontaktivormid, mis mobiilseadmetes ei tööta, on suure osa teie klientide jaoks kasutuskõlbmatud.
Kokkuvõte: kontaktivorm on manustatud otse avalehele |
Hind: saadaval tasuta versioon, tasulised plaanid alates 5 dollarist kuus |
Capterra hinnang: 4,7/5 (umbes 2100 arvustust) 25. märtsi 2021 seisuga |
Round the clock service
Provide 24/7 customer support by implementing a Contact form on your website.
7. Invision
Parimad kontaktilehed on üles ehitatud hea kasutajakogemuse (UX) disaini põhimõtetega. See tähendab, et need on puhtad, hõlpsasti kasutatavad, funktsionaalsed ja vastavad klientide vajadustele.
Suurepärase kasutuskogemuse disaini osas märgitakse Invisioni kontaktilehel kõik need ruudud – lihtne, arusaadav ja loodud pakkuma klientidele kohandatud lahendusi.
Digitaalse turundajana meeldib mulle, et see sisaldab erinevaid kontaktivorme, teadmusbaasi linke ja vestlusrobotit digitaalse klienditeeninduse vormina.
Erinevalt tavalistest vestlusrobotidest suunab Invisioni vestlusrobot kliente nende jaoks parima lahenduse suunas.
Nagu allpool näete, suunab vestlusbot külastajaid täitmakontaktivormi, mis suunab nad vastavasse osakonda. See lõikab välja klienditeeninduse kui vahendaja, mille tulemuseks on probleemide kiirem lahendamine võrrelde ssellega, kui süsteem peaks kõiki vorme logima ühes tsentraalses kohas.
Kokkuvõte: sisaldab traditsioonilise klienditoe lisandina vestlusrobotit |
Hind: saadaval tasuta versioon, tasulised plaanid alates 15 dollarist kuus |
Capterra hinnang: 4,6/5 (umbes 600 arvustust) 25. märtsi 2021 seisuga |
8. Pixpa
Kas märkate midagi olulist Pixpa kontaktivormi lõpus?
Kui arvasite ära “captcha”, on teil õigus!
Kontaktivormid on klientidele mugav viis teiega ühenduse võtmiseks, kuid neid sihivad sageli ka robotid, mis saadavad ettevõtetele tuhandeid rämpspostisõnumeid.
Nende sõnumite sorteerimine on valus ja vähendab aega, mil klienditeenindajad saavad inimestega suhtlema. Kuid saate need sõnumid peatada, lisades vormi lõppu captcha.
Kuna robotid ei suuda visuaalset teavet töödelda nagu inimene, ei suuda nad captcha’t läbida. See takistab neid piletit registreerimast – tagades, et saate teeninduspileteid ainult päris inimestelt.
Kui soovite muuta oma kontaktilehe turvaliseks, paluge külastajatel täita Captcha, enne kui nad näevad teie klienditeeninduse e-posti aadresse. See hoiab ära selle, et rämpspostirobotid saaksid teie organisatsioonile pahatahtlikke e-kirju saata.
Kokkuvõte: täiustatud küberturvalisus Captcha kasutamisega |
Hind: saadaval on ainult tasuta prooviperiood, tasulised plaanid alates 8 dollarist kuus |
Capterra hinnang: 3.8/5 (4 arvustust) 25. märts 2021 seisuga |
9. Marvel
Kuigi teie veebisait ei pea olema täiuslik, võib läbimõeldud kujundus parandada külastajate kogemust. Näeme seda Marveli kontaktilehel, kuna Marvel on kasutanud mitmeid graafilisi ja UX-i kujunduselemente, et muuta nende kontaktleht soojaks ja kutsuvaks. See sisaldab järgmisi elemente:
- Suure pildi kasutamine, et juhtida vaataja tähelepanu kontaktivormile.
- Soojade ja sõbralike värvide kasutamine vastutuleliku õhkkonna loomiseks.
- Ühtse värviskeemi kasutamine, mis on nende kaubamärgiga kooskõlas.
- Ühtse teksti kasutamine kogu saidil.
- Tühja ruumi kasutamine lehe põhiosade rõhutamiseks.
Marveli kontaktileht on suurepärane ka teisel põhjusel – see viitab organisatsiooni meediakomplekti. Hea ajakirjanduskomplekti väljatöötamine on uskumatult oluline ettevõtetele, kes tegelevad jaemüügiga sidusettevõtete kaudu, esinevad meedias või töötavad investoritega. Teie kontaktikoht on alati meediakomplekti jaoks ideaalne koht, kuna külastajad loodavad selle just sealt leida.
Kokkuvõte: graafiliselt ja esteetiliselt meeldiv disain koos lingiga organisatsiooni meediakomplektile |
Hind: saadaval on tasuta versioon, tasulised plaanid alates 12 dollarist kuus |
Capterra hinnang: 4,5/5 (umbes 70 arvustust) 25. märtsi 2021 seisuga |
10. Yeti
Kõik armastavad väikest huumorit, mistõttu väärib see Yeti kontaktilehekülg turunduse eest kuldtähte. Yeti müüb vaba aja veetmiseks mõeldud kaupu, mida nad on valinud turustamiseks kuival huumoril põhineva brändi isikupäraga. Nagu näete nende kontaktilehelt, töötab see nende sihtrühmaga hästi ja jätab nad tavapärasematest kaubamärkidest kõrvale.
Yeti kontaktilehel on samuti lihtne navigeerida. Märkus “kuigi oleme suitsusignaalidega hästi hakkama saanud, on meil lihtsamad viisid ühenduse võtmiseks ja teie küsimustele vastamiseks” on naljakas, kuid toimib ka juhisena, kuna suunab külastajad seitsme klienditeeninduse võimaluse ja kontaktivormi suunas.
Kokkuvõte: humoorikad fraasid, mis näitavad brändi isikupära |
Hind: n/a |
Capterra hinnang: n/a |
11. Moosend
Kuigi mulle meeldib hea kontaktivorm, ei ole standardne üheleheline veebivorm iga klienditeeninduse osakonna jaoks õige suhtlusvahend. Seetõttu armastan Moosendi lähenemist.
Moosend on otsustanud loobuda traditsioonilisest kontaktivormi lehest ja valib mitmeleheküljelise lähenemise. Nagu ülalt näha, suunab nende kontaktileht külastajad iga osakonna kontaktivormi juurde. See tähendab, et külastajad, kes peavad rääkima müügi, tehnilise toe ja turundusega, täidavad erinevad vormid, mis lähevad otse asjaomasesse osakonda.
Need vormid on saadaval ka Moosendi vestlusroboti kaudu (nähtav allpool), mis annab klientidele juurdepääsu vormi miniversioonile igal Moosendi lehel.
Kokkuvõte: iga osakonna jaoks erinev vorm |
Hind: saadaval on tasuta versioon, tasulised plaanid alates 10 dollarist kuus |
Capterra hinnang: 4.8/5 (umb. 140 arvustust) 25. märts 2021 seisuga |
Create you own Contact form
LiveAgent gives you the power to design your own Contact form, thus helping you improve customer service.<br> Curious about all the opportunities?
12. Brandwatch
Nagu paljudel selles loendis olevatel kaubamärkidel, on ka Brandwatchil ülemaailmne kliendibaas, kes räägib paljusid keeli. Tagamaks, et nad saavad suhelda nende klientidega samast piirkonnast, suunab Brandwatch oma kliendid iga kogukonna jaoks määratud müügimeeskonna poole.
Kuigi paljud ettevõtted teevad seda kulisside taga, kannab Brandwatch oma ülemaailmset staatust uhkelt – ja see toimib nende kasuks, positsioneerides neid rahvusvahelise turunduse jõujaamana.
Veel üks suurepärane funktsioon selle kontakti leheküljel, mida ma armastan: Brandwatchi ühenduse võtmise vorm kutsub külastajaid registreeruma e-posti meililistiga.
Kui enamik brände salvestab klientide poolt kontaktivormi kaudu edastatud andmed, kasutavad ainult mõned kaubamärgid aktiivselt vorme uute tellijate meililistidesse värbamiseks. Kui külastajad täidavad kontaktivorme, avavad nad juba teie kaubamärgiga kahepoolse vestluse. Brändina saate seda suhtluskanalit pikaajaliselt avatuna hoida ning suunata külalisi oma meililisti.
Kokkuvõte: kutsub aktiivselt uusi tellijaid registreeruma meililistiga |
Hind: n/a |
Capterra hinnang: 3.8/5 (umb. 10 arvustust) 25. märtsi 2021 seisuga |
13. Yummygum
Yummygumi kontaktileht on suurepärane näide professionaalsest, kuid lõbusast lähenemisest kliendisuhtlusele.
Digitaalse turunduse agentuurina töötab Yummygum erinevate klientidega – see tähendab, et nende kontaktide leht peab sobima laiale sihtrühmale.
Nagu paljud parimad kontaktivormid, on Yummygum otsustanud rahuldada iga kliendisegmenti, kasutades mitmeid meiega ühenduse võtmise vorme. Need vormid on hästi kujundatud, kuna need on vabas stiilis ja sõbralikud, kuid koguvad kõik andmed, mida Yummygum vajab uue kliendiga kohtumisel.
Mulle meeldib ka see, et Yummygumi kontaktileht sisaldab ka valikut „Videokõne planeerimine”, kuna see annab külastajatele mugava võimaluse Yummygumiga kohtumist ajastada.
Kokkuvõte: sobib paljudele vaatajaskondadele |
Hind: n/a |
Capterra hinnang: n/a |
14. Basecamp
Digitaalses suhtlusmaailmas kipume unustama, kui oluline on inimestevaheline side klienditeeninduses. Sellepärast armastangi seda Basecampi kontaktilehte.
Basecampi kontaktileht on kujundatud ümber sõnumi, et nende klienditeenindusmeeskond on sõbralik, vastutulelik ja abivalmis. Selleks on nad kasutanud meeldivat graafikat ja selliseid fraase, nagu “alati inimesed, mitte kunagi robotid” ja “sõbralik rahvas alati kuuldel.” Need on võimsad turundussõnumid, kuna need loovad külastajatega isikliku sideme enne, kui nad klienditeenindusega räägivad.
Selle lehe graafika kujundamiseks on Basecamp joonistanud ka väikese karikatuuri igast oma klienditeenindajast. See on loominguline, kuna see lisab isikupära, mida kliendid kindlasti hindavad.
Kokkuvõte: sõbralik graafika saadab sõnumi vastutulelikust ja osavõtlikust klienditeenindusest |
Hind: saadaval on tasuta versioon, tasulised plaanid alates 99 dollarist kuus |
Capterra hinnang: 4.3/5 (umb. 12000 arvustust) 25. märts 2021 seisuga |
15. Focuslab
See Focuslabi kontaktivorm on hea näide sellest, kuidas kaubamärgid saavad potentsiaalsete projektide kohta kiiresti kvaliteetseid andmeid koguda. Tavapärase vormi asemel juhendab Focuslab külastajaid nendes lausetes olevate lünkade täitmisel.
See loob kliendiloo, mis annab Focuslabile täieliku ülevaate klientide soovidest, ootustest ja eelarvest. Digitaalse turunduse ettevõtte jaoks on see teave väärtuslik, kuna see võimaldab Focuslabsil kindlaks teha, kas nad saavad potentsiaalset klienti ühe vormiga aidata.
Sellest on kasu nii Focuslabsile kui ka potentsiaalsetele klientidele, kuna see kiirendab klientide hankimise protsessi.
Kokkuvõte: külastajad sisestavad küsimustele vastused |
Hind: n/a |
Capterra hinnang: n/a |
16. Shift4Shop
Oma kontaktilehe loomisel on oluline rääkida lugu oma brändist. Teie brändi lugu toimib teie organisatsiooni jaoks sotsiaalse tõestuse vormina, kuna see näitab, et olete usaldusväärne, teadlik ja kogenud. Mida positiivsemalt külastajad teie brändiloole reageerivad, seda mugavamalt tunnevad nad end teie organisatsioonis.
Digiturundajana meeldib mulle, kuidas Shift4Shop on oma kontaktlehel brändiloo rääkinud. Sellel lehel on lihtne navigeerida, kuid see annab külastajatele selge pildi Shift4Shopi ajaloost, visioonist ja väärtustest. Shift4Shop on pakkunud ka üksikasjalikku teavet oma juhtkonna ja heategevuse kohta ning rahulolevate klientide sotsiaalseid tõendeid. See teave loob organisatsioonist rikkaliku pildi ja loob positiivse mulje, mis jääb külastajatele meelde.
Shift4Shop annab külastajatele lehe lõpus neli osakonda, kellega ühendust võtta – inimressursid, müük, tugi ja suhtekorraldus. See suunab külastajad päringu jaoks õige osakonna poole, vähendades klienditeeninduse vastuste arvu.
Kokkuvõte: mitte ainult kontaktivorm, vaid sotsiaalne tõend, mis annab teavet ettevõtte kohta |
Hind: n/a |
Capterra hinnang: n/a |
17. Kyleads
Miski pole tähtsam kui klientide usalduse loomine, mistõttu on oluline kasutada oma kontaktilehel häid küberturvalisuse tavasid.
Seetõttu mulle meeldib see Kyleadsi kontaktileht. Kyleads on otsustanud anda külastajatele vestlusroboti, lihtsa vormi ja e-posti aadressi, mille kaudu nendega ühendust võtta. Kõigi nende puhul on nad rakendanud hästi läbi uuritud küberturvalisuse ettevaatusabinõusid.
Esiteks on nende vestlusbot kaitstud captcha tehnoloogiaga, mis takistab mitte inimestest külastajaid vastust logimast.
Teiseks on nende e-posti aadress loetletud ilma “@” märgita, mis takistab robotite poolt rämpsosti saatmist.
Viimaseks on Kyleads otsustanud olla oma andmehaldustavadega avalik, suunates külastajaid oma privaatsuspoliitika juurde.
Mulle meeldib see lähenemine, kuna see loob Kyleadsi ja nende külastajate vahel täieliku läbipaistvuse. Kuna usaldus ja läbipaistvus on terve brändi-kliendi suhte alus, on see kontaktileht ideaalne klienditeenindustööriist Kyleadsile.
Kokkuvõte: läbipaistev ja usaldusväärne |
Hind: saadaval on ainult tasuta prooviperiood, tasulised plaanid alates 49 dollarist kuus |
Capterra hinnang: n/a |
Inspired to make a change?
Acquire more leads and create a Contact form that expresses your brand image. Sign up today.
Kokkuvõte
Kontaktlehed on suurepärane müügivihjete genereerimise tööriist iga kaubamärgi jaoks, mistõttu on kvaliteetse kontaktivormi kujundamine nii oluline. Kuigi teie brändi jaoks ideaalne kontaktivorm sõltub teie klientidest, on suurepärased kontaktlehed:
- Lihtasti navigeeritavad.
- Kasutavad usaldusväärseid andmehalduse ja küberturvalisuse tavasid.
- Kasutavad mõjuvat kutset tegevusele.
- Räägivad lugu teie brändist.
- Segmenteerivad külastajad gruppidesse.
- Esitavad lingid levinud probleemide ressurssidele.
- Koguvad potentsiaalsete klientide kohta kvaliteetseid andmeid.
- Kuvavad teie brändi inimlikku poolt.
- Sobivad globaalsele publikule.
Nagu ülaltoodud näidetest nägime, on kontaktilehe kujundamiseks palju võimalusi kõigi nende ruutude märkimiseks. Ainus, mida vajate, on väike katse-eksituse meetod ja tervislik annus loovust.
Vestluse pistikprogramm | Capterra hinnang | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Alghind |
LiveAgent | 4.7/5 (ligikaudu 1000 arvustust) | JAH | JAH | $9 agent/kuus |
Brosix | 4.6/5 (umb. 60 arvustust) | JAH | JAH | $5 /kuus |
Infinium | n/a | EI | n/a | n/a |
ZenDesk | 4.3/5 (umb. 2500 arvustust) | JAH | JAH | $19 agendi kohta/kuus |
HubSpot | 4.5/5 for HubSpot Marketing Hub (4455 arvustust) | JAH | JAH | $50 /kuus |
ClickUp | 4.7/5 (umb. 2100 arvustust) | JAH | JAH | $5 /kuus |
Invision | 4.6/5 (umb. 600 arvustust) | JAH | JAH | $15 /kuus |
Pixpa | 3.8/5 (4 arvustust) | EI | JAH | $8 /kuus |
Marvel | 4.5/5 (umb. 70 arvustust) | JAH | EI | $12 /kuus |
Yeti | n/a | n/a | n/a | n/a |
Moosend | 4.8/5 (umb. 140 arvustust) | JAH | JAH | €10 /kuus |
Brandwatch | 3.8/5 (umb. 10 arvustust) | EI | EI | n/a |
Yummygum | n/a | n/a | n/a | n/a |
Basecamp | 4.3/5 (umb. 12000 arvustust) | JAH | JAH | $99 /kuus |
Focuslab | n/a | EI | EI | n/a |
Shift4Shop | n/a | EI | EI | n/a |
Kyleads | n/a | EI | JAH | $49 /kuus |
Toimetaja märkus: kui mõni ülevaateartiklis sisalduv teave on ebatäpne, võtke meiega ühendust ja me muudame selle õigeks.
Jaga seda artiklit
25 parimat kliendi tagasiside tarkvara
Avastage 25 parimat kliendi tagasiside tarkvara, mis aitavad analüüsida klientide rahulolu ja parandada tooteid ning teenuseid. Valige õige tarkvara, mis sobib teie eelarvega alates $0 kuni $5000 kuus. Tutvuge populaarsete valikutega nagu LiveAgent, SurveyMonkey, Qualaroo ja Hotjar.
Avasta LiveAgent CRM-i põhjalik ülevaade! See klienditoe ja CRM tarkvara pakub lihtsat seadistust, sujuvat kasutajakogemust ning kasulikke funktsioone kontaktide haldamiseks ja integratsioonideks. Keskmine hinne 4,6 näitab usaldusväärsust. Tutvu, kuidas see võib toetada sinu meeskonna klienditeenindust!