Klienditeeninduse dünaamilises maailmas on jaht tõhususe ja tulemuslikkuse järele lõputu. Tänu muljetavaldavale üldisele klienditoe lahenduste pakkumise määrale, mis on umbes… Uurige Rohkem
VoIP telefonisüsteemid on arvutipõhised telekommunikatsiooniteenused, mis võimaldavad kasutajatel teha häälkõnesid tavatelefoni asemel läbi interneti. Parimaid VoIP telefonisüsteeme saab hõlpsasti konfigureerida… Uurige Rohkem
Kui otsite võimalust klientide rahulolu ja üldise kogemuse suurendamiseks, on CRM tarkvara teie ettevõtte jaoks hädavajalik tööriist. Müügi osas aitab… Uurige Rohkem
Olenemata sellest, millist tüüpi ettevõtet te juhite, on üheks olulisemaks eduteguriks tagada, et teie kliendid saaksid vajalikku tuge. Kui teie… Uurige Rohkem
Enamik meist pigem ei tunnistaks, et katkestusi ja intsidente juhtub sagedamini kui tahaksime, eriti töökeskkonnas – ja paljudel juhtudel on… Uurige Rohkem
Ajal enne internetibuumi, saatsid ettevõtted klientide rahulolu mõõtmiseks ja tagasiside saamiseks küsitlusi e-maili teel või postiga. Miks? Sest isegi klientide… Uurige Rohkem
Foorumid on peaaegu sama vanad, kui internet ise. Siiski on üks asi muutunud. Te ei pea neid enam nullist ise… Uurige Rohkem
E-maili tugi on üks kõige laiemalt kasutatav ja oluline klienditeeninduse kanal. See on paindlik ja fundamentaalne meedium, mis on tuttav… Uurige Rohkem
On aasta 2022 ja me elame digitaalsete tehnoloogiate maailmas. Mitte kunagi varem pole olnud ettevõttel olulisem rakendada palju personaalsemat ning… Uurige Rohkem
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.