WhatsAppi kasutamine klienditeeninduses on suurepärane viis otsesuhtluse kanali loomiseks teie ja klientide vahel. Rakendused, nagu WhatsApp ja WhatsApp Business, on kontaktkeskuste seas populaarsust kogunud nende laialdase kättesaadavuse ja vabamas stiilis keskkonna tõttu. Klientidele meeldib suhelda päris inimestega. Kiirsuhtlusrakendused pakuvad mugavat võimalust isikupärastatud kliendikogemuse loomiseks.
Miks on WhatsAppi suurepärane klienditeeninduseks?
Pole kahtlustki, et WhatsApp on tänapäeval muutumas üsna tavaliseks äritööriistaks. Aga miks? Miks on see populaarne sõnumsiderakendus võitnud nii paljude kliendikesksete ettevõtete/a> südamed?
Vaatame mõningaid põhjuseid, miks ettevõtted selle sidekanali poole pöörduvad.
WhatsAppi populaarsus
WhatsApp on esikohal sõnumsiderakendus rohkem kui 100 riigis. Oma ilmatu 31 protsendiga on WhatsApp turuliider, mis ei näita aeglustumise märke. Klienditeenindajatel on igati loogiline kasutada seda ühe peamise suhtluskanalina. Tänu oma laialdasele saadavusele ja mugavale meeskonna postkastile suudab WhatsApp aidata klienditoe agentidel lühendada reageerimisaega ja hoida oma kliendid alati rahulolevana.
Seda saab API kaudu integreerida teiste kanalite/rakendustega
Teine põhjus, miks ettevõtted soovivad WhatsAppi klienditeeninduskanalina kasutada, on võime seda lihtsasti integreerida teiste kanalite ja rakendustega. WhatsAppi integreerimiseks teiste platvormidega on kolm peamist viisi. Esimene on WhatsApp API kasutamine rakenduse ühendamiseks olemasoleva süsteemiga. See on populaarne valik, kuna see on lihtne ja juurdepääsetav isegi vähem tehnilistele kasutajatele.
Teine võimalus WhatsAppi integreerimiseks on lisada oma platvormile kohandatud WhatsAppi vidin. Lõpuks saate oma veebisaidile integreerida hüpikakna, et koguda klientide WhatsAppi numbreid.
Parem töötajate kogemus (sisesuhtlus)
Paljud ettevõtted ei kaasa WhatsAppi ainult oma klienditeeninduse strateegiatesse. Selle kasutamine sisekommunikatsiooni tööriistana annab teie töötajatele suurepärase võimaluse püsida kontaktis. Kellelegi ei meeldi tööl palju e-kirju saada. Mõnikord võib olla raske eristada naljakaid sõnumeid töökaaslaste tõsistest äriasjadest, eriti kui teie e-posti postkast on kuhjatud kirjadest. Seevastu WhatsApp võimaldab teil luua eraldi rühmi, kus saate oma kaastöötajatega omavahel rääkida, ilma et magaksite maha olulisi kliendisuhtlusi.
MItu sõnumite vormindamise valikut
WhatsApp võimaldab teil sõnumites teksti vormindada. Nii saate oma kliendisuhtlusesse lisada isikupärastamise elemente. Seda funktsiooni saab kasutada nii Androidis kui ka iPhone’is.
Kas WhatsApp on klienditeeninduse tulevik?
Viimastel aastatel on paljude klientide jaoks eelistatuimad suhtluskanalid olnud kiirsuhtlusplatvormid. Tänu nende laialdasele kättesaadavusele on sõnumsiderakendused muutunud paljude ettevõtete klienditoe jõupingutuste oluliseks osaks.
WhatsApp ühendab endas palju kliendisuhtluse põhiaspekte ja hoiab need teie käeulatuses. Saate luua klientidega tõelisi inimestevahelisi suhteid, püsides kontaktis ja pakkudes isikupärastatud teenust.
Lisaks võimaldavad sõnumirakendused tänu funktsioonidele, nagu automaatne sõnumite saatmine, pakkuda kiireid vastuseid. Sarnased funktsioonid aitavad suurendada klientide rahulolu ja lojaalsust, hajutades samal ajal eelarvamusi, et klienditugi on kättesaamatu ja sellega tegelemine masendav.
Millised on WhatsAppi kaudu klienditeeninduse pakkumise eelised?
Sellest blogipostituses varem räägitust on ilmselt selge, et peame WhatsAppi väärtuslikuks varaks kõigi klienditoe agentide jaoks. Kui te pole veel müüdud, lubage meil näidata teile mõningaid eeliseid, mida see võimas tööriist võib teie klienditeenindusmeeskonnale tuua.
Võimsad sidemed klientidega
Oleme seda varem põgusalt puudutanud, kuid ei saa ülehinnata, kui olulised on suhted klienditeeninduse valdkonnas. Püsikliendibaasi loomine on võimatu ilma klientidega võimsate ja tähendusrikaste suhete loomiseta. Tänapäeval otsivad kliendid enamat kui lihtsalt robotilaadseid vastuseid e-posti teel koos üldiste uuendustega nende tugipiletite kohta. Inimesest agentidega sideme tunnetamine on oluline, et nad ei saaks mitte ainult teie ettevõttega suhestuda, vaid tunneksid, et nad on osa teie ettevõtte kultuurist.
Klienditeekonna jälgimine
WhatsApp pakub ainulaadset võimalust juhendada kliente nende klienditeekonnal. Nii saab kogu teie meeskond võtta osa klientide ostuotsustest ja märgata teekonnal mis tahes luksumisi. Kliendid saavad saata teie agentidele kiire sõnumi, kui nad vajavad abi, mis võimaldab teil paremini mõista nende valupunkte, eelistusi ja üldist ostukäitumist.
Klientide rahulolu ja lojaalsus
Klientide lojaalsus käib käsikäes positiivsete kliendikogemustega. Kui soovite klientide säilitamist suurendada ja vähendada kliendivoolavust, peate looma keskkonna, kus teie kliendid tunnevad, et neid kuulatakse ja hinnatakse. Klientide päringute lahendamine WhatsAppi kaudu on suurepärane viis sellise keskkonna hõlbustamiseks.
Tulude kasv
Klientide rahulolu hoidmine tasub end ära. Kui olete loonud lojaalse kliendibaasi, ei too see teie ettevõttele mitte ainult rohkem kasumit, vaid võib ka vähendada mõningaid turunduskulusid. Kõik on proovinud mõnda ettevõtet või toodet, mida nende sõbrad või pereliikmed soovitasid. See suust suhu leviv turundus on suurepärane võimalus oma haarde laiendamiseks ja tulude suurendamiseks.
Kuidas pakkuda suurepärast klienditeenindust koos WhatsAppiga?
1. Looge WhatsAppi profiil
Looge ettevõtte profiil, kus kliendid saavad teiega ühendust võtta. Sisestage lihtsalt oma kontaktandmed ja tööaeg ning saate alustada vestlemist. Hoidke suhtlus professionaalsena, kuid ärge muutke seda eemaletõukavaks. Teie sotsiaalmeediakontod peaksid olema sõbralik ruum, kus kliendid saavad teiega suhelda ja nautida isikupärastatud suhtlust teie agentidega.
Lisaks saab WhatsAppi kasutada teie pakutavate toodete ja teenuste esiletõstmiseks, olekuvärskenduste jagamiseks, levinud küsimustele vastamiseks ja muud tüüpi sõnumite saatmiseks klientidele.
2. Teavitage kliente oma saadavusest WhatsAppis
Kuigi te ei pea katustelt karjuma, peaksite oma klientidele andma teada, et teil on uus sõnumsideplatvorm, mille kaudu nad saavad ühendust võtta. Nad ei unusta teid oma kontaktiloendisse lisamast, et nad saaksid teile alati sõnumeid saata, kui neil on abi või küsimusi.
3. Integreerige oma kasutajatoe tarkvara WhatsAppiga
Kui soovite püsida kõigega kursis, ärge unustage integreerida WhatsAppi kasutajatoe tarkvaraga. Sellise kasutajatoe lahendusega, nagu LiveAgent, muutuvad kõik teie kliendisuhtlused piletiteks, mis määratakse klienditeeninduse meeskonnale. Nii ei jää ükski kliendi päring vastuseta.
LiveAgenti integreerimine WhatsAppiga on lihtne ülesanne.
Minge oma LiveAgenti kontole ja klõpsake valikul Seadistamine. Valige vasakpoolsel paneelil WhatsApp ja vajutage nuppu Luba WhatsApp. Seejärel minge jaotisse WhatsAppi numbrid ja klõpsake valikul Lisa uus number. Siin sisestate oma Twilio või 360dialogi konto andmed. Salvestage konfiguratsioon ja oletegi valmis.
Integrate WhatsApp with LiveAgent
Check out LiveAgent’s brand-new WhatsApp integration and start providing the best customer experience to all your clients.
4. Automatiseerige kõige levinumaid toiminguid kasutajatoe tarkvaraga
Inimliku kontakti pakkumine kliendisuhtluses on kahtlemata suurepärase klienditeeninduse oluline osa. Siiski, miks mitte kasutada veidi automatiseerimist, kui see võimalus on olemas? Väikeste ülesannete automatiseerimine võib aidata teie agentidel keskenduda nõudlikumatele probleemidele ja vältida töötajate frustratsiooni. Lisaks vähendab automatiseerimine inimlikke vigu, mis võib säästa nii aega kui ka ressursse.
LiveAgentis saate seadistada erinevaid automatiseerimisreegleid, et parandada oma reageerimisaegu ja hoida oma kasutajatugi tõhusana.
5. Kasutage WhatsAppi malle
Hästi struktureeritud sõnumid on teatud tüüpi sõnumid, mida ettevõtted saavad kasutada märguannete, kliendirahulolu uuringute ja muude sagedaste sõnumite saatmiseks. Sageli kasutatava sisuga WhatsAppi mallide loomine säästab palju aega. Asjakohaste muutujaparameetrite saatmine on lihtsam kui tervete sõnumite uuesti loomine API-kõnede ajal. Saate neid eelmääratletud WhatsAppi malle kasutada ka LiveAgentis.
6. Küsitlused (küsige tagasisidet)
Kliendid ootavad, et ettevõtted nende tagasiside põhjal midagi ette võtaksid. Nende jaoks on kliendirahulolu uuring sageli viis, kuidas nad saavad teile oma valupunktidest ja probleemidest rääkida. Teisalt on ettevõtete jaoks klientide tagasiside hindamatu kasutatav andmete allikas. WhatsApp on suurepärane tööriist klientide tagasiside kogumiseks, nende meeleolu tajumiseks ja probleemide lahendamiseks kahepoolse suhtluse kaudu.
Klienditeeninduseks WhatsAppi kasutavad ettevõtted – näited
Vaatame mõningaid näiteid tuntud ettevõtetest, kes kasutavad WhatsAppi klienditeeninduskanalina.
1. KLM
KLM Royal Dutch Airlines kasutab klientidega suhtlemiseks WhatsAppi koos teiste sotsiaalmeedia kanalitega. Nad pakuvad ööpäevaringset kliendituge, lisaks saate WhatsAppi kaudu otse oma mobiiltelefonile lennuteavet ja värskendusi.
2. Adidas
See jaemüügihiiglane ei kasuta WhatsAppi mitte ainult klienditeeninduseks, vaid ka eduka turunduskanalina. Alates 2015. aastast on Adidas seda platvormi kasutanud nii privaatseks kliendisuhtluseks kui ka erinevate turunduskampaaniate reklaamimiseks.
3. Booking.com
Tuntud reisibüroo Booking.com kasutab WhatsAppi, et kliendisuhtluseks aega varuda. Lisaks klientidega vestlemisele kasutavad nad WhatsAppi broneeringute ja majutuskohtade teavituste ja värskenduste jagamiseks.
4. Uber
Uberi eesmärk on mugavus, seega on loomulik, et nad kasutavad oma igapäevases suhtluses WhatsAppi. Lisaks klienditoele saate WhatsAppi kaudu broneerida sõite ja isegi saada kviitungeid.
5. LiveAgent
Veel peame rääkima LiveAgenti kasutajatoe tarkvarast. LiveAgenti klienditoe meeskonnaga saate WhatsAppi kaudu ühendust võtta ööpäevaringselt. Lisaks lisas LiveAgent hiljuti kasutajatoe tarkvarale WhatsAppi integratsiooni, et saaksite seda võimalikult kiiresti oma ettevõttes rakendada.
Lõpetuseks
Kõik teavad, kui oluline on olla oma klientidega ühenduses. Kui soovite, et teie ettevõte areneks, on vajalik olla kättesaadav mitte ainult küsimustele vastamiseks ja kiireloomuliste probleemide lahendamiseks. Kaasaegsetele klientidele meeldib kaubamärkidega sidet hoida ja ettevõtte ülesanne on seda hõlbustada. Sellist otsest, isikupärastatud suhtlust on vanemate klienditoe kanalite kaudu raske saavutada.
Õnneks saate tugevate kliendisuhete loomiseks ja hoidmiseks kasutada selliseid platvorme nagu WhatsApp. Klienditeenindus läbi WhatsAppi võimaldab klientidel näha teie ettevõtet pigem elava, hingava organismina kui ebaselge, raskesti ligipääsetava üksusena. See suurepärane klienditeeninduse valik võimaldab teil pakkuda reaalajas tuge, hõlbustada vestlusi, jälgida klientide teekondi ja palju muud.
Start building customer relationships using WhatsApp help desk integration
With our WhatsApp integration, you can stay in touch with your customers at all times. Start your free trial today!
Frequently Asked Questions
Kuidas korraldada WhatsAppis abitaotlusi?
Kõigi oma vestluste ja sõnumite kiireks korraldamiseks saate määrata neile sildid. Teie silte saab eristada värvide, nimede või muude kriteeriumide järgi. Saate määrata need tervetele vestlustele või ainult teatud vestluste sõnumitele. Kui kasutate oma WhatsAppi kontot ärilistel eesmärkidel, on hea mõte määrata sildid oma uutele klientidele, klientidele konkreetsest turunduskampaaniast jne. Nii saate jälgida kõiki oma kliente, nende ostukäitumist ja võimalikke probleeme.
Mis vahe on WhatsAppil ja WhatsApp Businessil?
Peamine erinevus nende kahe vahel on nende sihitud kliendibaas. WhatsApp on tarbijatele mõeldud versioon, samas kui WhatsApp Business on mõeldud äriklientidele. WhatsApp Businessiga võivad ettevõtted saada ametliku heakskiidu, et kliendid saaksid end mugavalt nendega teavet jagada. Samuti saate kasutada WhatsApp Business API-t, et paigutada oma veebisaidile WhatsAppi käivitaja, et hõlbustada klientidega suhtlemist.
Kuidas seadistada WhatsAppi klienditeenindust?
Kui soovite kasutada WhatsAppi oma klienditeeninduslahenduse osana, on see üsna lihtne protsess. Esiteks peate looma konto. Võite luua WhatsApp Businessi konto, kuna see teenindab ärikliente. Kui teil on konto valmis, andke klientidele teada, et nad saavad teiega WhatsAppis ühendust võtta. Nüüd on aeg integreerida WhatsApp oma kasutajatoe tarkvaraga. Kui kasutate LiveAgenti, kulub selleks vaid mõni minut ja saate hakata saatma ennetavaid sõnumeid ja looma suhteid klientidega. Kui olete WhatsAppi oma kasutajatoe süsteemiga integreerinud, soovitame teiste KPI-de hulgas seadistada ka reageerimisaja ootused ja neid jälgida.
Kas WhatsAppil on telefoninumber?
WhatsAppi platvorm ei paku telefoninumbreid. Kui soovite kontrollida, milline number on teie WhatsAppi kontoga seotud, minge profiilile ja vaadake jaotist Telefon. Teie number kuvatakse seal.
Jaga seda artiklit
Kuidas LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi
Avasta, kuidas LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi kanalit, et pakkuda sujuvat kliendikogemust ja parandada reageerimisaega. Saa praktilisi lahendusi WhatsAppi integreerimiseks oma klienditoe töövoos. Õpi seadistama automaatseid teavitusi ja sõnumimalle parema suhtluse saavutamiseks.
Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara
LiveAgent pakub tõhusat sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara, mis koondab kõik teie brändi sotsiaalmeedia teavitused ühte universaalsesse postkasti. Hallake hõlpsasti Facebooki, Instagrami, Twitteri, Viberi ja WhatsAppi taotlusi ilma paigaldustasuta ning vajaduseta krediitkaardi järele. Alustage 14- või 30-päevase tasuta prooviperioodiga ja tõstke oma klienditeeninduse tase uutele kõrgustele. Liituge paljude rahulolevate ettevõtetega, kes usaldavad LiveAgenti, ja nautige 24/7 kliendituge.