Zendesk on populaarne klienditoe lahendus. Oma laia valiku funktsioonidega, sealhulgas piletisüsteemi ja teadmiste haldamisega, on Zendesk klienditeeninduse valdkonnas suur tegija.
Kuigi Zendesk on kahtlemata võimas tööriist, ei tasuks oma valikuga rutata. Vaatame 15 Zendeski alternatiivi, millele üleminekut võiks veel kaaluda.
Miks kaaluda Zendeski alternatiive?
Igal ettevõttel on oma nõuded, konkreetsed kasutusjuhtumid ja eelistused, seega on loomulik, et Zendeski lahendus ei saa kõigile sobida.
Siin on mõned põhjused, miks ettevõtted kipuvad Zendeskist loobuma:
- Paindlikkuse puudumine – Kliendid võivad Zendeski kasutamisest loobuda, kuna hinnakujundusel ja tellimuste vähendamisel puudub paindlikkus. See võib põhjustada märkimisväärseid probleeme väiksematele ettevõtetele, kellel ei pruugi olla piisavalt suurt eelarvet, et oodata paar nädalat või kuud oma tellimusplaani madalamale versioonile viimisega.
- Klientide tagasiside eiramine – Lahkunud Zendeski kliendid teatavad, et neid ei kuulatud ega mõistetud, olenemata sellest, kui palju nad maksid. Zendeski suutmatust tagasisidet ja kasutajakogemust arvesse võtta rõhutavad mitmed arvustused erinevatel arvustusplatvormidel.
- Suured kulud – Zendeski tarkvaral on kopsakas hinnasilt, mida paljud väiksemad meeskonnad lihtsalt ei saa endale lubada.
Zendesk võib olla tuntud nimi, kuid ärge laske sellel end takistada avastamast. Vastavalt American Expressi 2017. aasta uuringu kohaselt võib 1/3 tarbijatest pärast ühte negatiivset suhtlust teie teenusest loobuda. Veelgi enam, teie valitud lahendus võib olla määrav. Endine SAP Estebani CX-i peastrateeg Kolsky on leidnud, et hämmastavad 91% klientidest võib ilma hoiatuseta lahkuda. Õnneks on saadaval palju paindlikke alternatiive, mis võimaldavad teil valida endale kõige sobivama ja parandada klientide hoidmist.
5 parima Zendeski alternatiivi võrdlus
Platvorm | Capterra hinne | Integratsioonid | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Hinnavahemik |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7 | Üle 220 | ✅Jah | ✅Jah | 15 dollarit agent kuus |
Freshdesk | 4.5 | Üle 500 | ✅Jah | ✅Jah | 15 dollarit agent kuus |
Front | 4.5 | Üle 80 | ❌Ei | ✅Jah | 15 dollarit agent kuus |
Kustomer | 4.5 | Üle 70 | ❌Ei | ✅Jah | 29 dollarit agent kuus |
HubSpot Service Hub | 4. | 1000+ | ✅Jah | ✅Jah | $45 dollarit agent kuus |
15 parimat Zendeski alternatiivi ja konkurenti
1. LiveAgent
LiveAgent pakub täisfunktsionaalsuset klienditoe tarkvara, mida kasutatakse kõigis tööstusharudes. Vaatamata sellele, et platvormil on üle 180 funktsiooni ja funktsionaalsuse, on see endiselt üks soodsamaid valikuid. Kasutajasõbraliku liidese ja ööpäevaringse klienditeenindusega LiveAgent on ligipääsetav ka vähem tehnilistele kasutajatele, jättes samas rohkelt võimalusi avatuks neile, kes on kodeerimisega hästi kursis.
LiveAgenti funktsioonid
Rohkem kui 175 võimsat funktsiooni aitavad kaasa LiveAgenti omnikanalilisele ja kliendikesksele lähenemisele. Lisaks saate LiveAgenti ühendada rohkem kui 220 kolmanda osapoole rakendusega, sealhulgas Shopify, Magento, Jira, Slacki, Salesforce’i ja paljude sotsiaalmeedia integratsioonidega.
Allpool on loetletud mõned kõige olulisemad funktsioonid, mis sisalduvad nii LiveAgenti kui ka Zendeski funktsioonide komplektis.
- Piletisüsteem
- Mitmekanaliline tugi
- Reaalajas vestlus
- SLA haldamine
- Automatiseerimise funktsioonid
- Kliendiportaalid
- Teadmiste haldamine
- Piletite marsruutimine
- Täiustatud aruandluse funktsioonid ja analüütika
Lisaks on siin mõned LiveAgenti funktsioonid, mis Zendeski tööriistavöölt puuduvad:
- Sisseehitatud kõnekeskus
- Sotsiaalmeedia jälgimine
- Iseteenindusportaal
- Meeskonnatöö tööriistad
- Mängustamine
Millised on LiveAgenti ja Zendeski peamised erinevused?
Nüüd vaatleme LiveAgenti ja Freshdeski peamisi erinevusi.
- Hinnastruktuur – LiveAgent pakub soodsamat ja paindlikumat hinnastruktuuri kui Zendesk. Igavesti tasuta paketi ja tasuliste plaanidega, mis algavad vaid 15 dollarist agendi kohta kuus, on LiveAgent kõigile juurdepääsetav lahendus.
- Kõik-ühes lahendus – LiveAgent on kõikehõlmav klienditeenindusplatvorm, mis sisaldab laia valikut funktsioone ja integratsioone, samas kui Zendesk pakub mitut toodet, mille peate eraldi ostma.
- Klienditoe kvaliteet – Zendeskil on sageli raskusi oma klientide päringutega kursis püsimisel. Teisest küljest saab LiveAgenti klienditugi pidevalt kõrgeid hinnanguid.
- Sisseehitatud kõnekeskus – LiveAgent pakub sisseehitatud kõnekeskuse funktsioone, mis võimaldab teil hallata telefonituge platvormisiseselt. Zendesk pakub telefonituge oma Zendesk Talki toote kaudu, mis nõuab eraldi tellimust.
Plussid
- Kõik-ühes lahendusega pole vaja osta täiendavaid tooteid
- Taskukohane hinnastruktuur 30-päevase tasuta prooviperioodiga
- Mitmekeelsed funktsioonid ja keelele kohandatavad vidinad
Miinused
- Kahte brauserisse ei saa sama kontoga korraga sisse logida
- Tehniline tugi on saadaval ööpäevaringselt, kuid paikneb Euroopa Liidus
Parim väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele
LiveAgent on parim valik eraisikutele ning väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Sellegipoolest pakub LiveAgenti suurettevõtte plaan täiustatud funktsioone ka suurtele ettevõtetele. Sellised funktsioonid nagu piletisüsteem, reaalajas vestlus ja teadmusbaasid sobivad suurepäraselt e-kaubanduse, tarkvaraarenduse, IT ning finants- ja õigusteenuste jaoks. Mitmekanaliline piletihaldus, iseteenindusvalikud ja kiire reaalajas vestluse vidin on suurepärased funktsioonid, mis muudavad LiveAgenti suurepäraseks valikuks tervishoiu, hariduse ja turismi valdkonnale.
LiveAgenti hinnakujundus
Lisaks 30-päevasele tasuta prooviperioodile on LiveAgenti tarkvara saadaval mõningate piirangutega ka täiesti tasuta. Kui aga otsustate investeerida sellesse klienditoe platvormi, saate valida nelja erineva hinnakujunduse vahel:
- Väike 15 dollarit agendi kohta kuus
- Keskmine 29 dollarit agent kuus
- Suur 49 dollarit agent kuus
- Organisatsioon 69 dollarit agent kuus.
Autori arvamus
Kasutaja vaatenurgast ei jäta LiveAgent midagi juurde soovida. See on võimas täisfunktsionaalne lahendus, mis töötab nagu unistus, mis ei aja lõhki eelarvet. Et tuua välja kaks kõige sagedamini mainitud erinevust LiveAgenti ja Zendeski vahel, peame arutama iga tarkvara hinnastruktuuri ja põhjalikkust.
Zendeski hinnakujundust peetakse sageli lausa ülemääraseks, samas kui LiveAgent on üks kõrgeima reitinguga taskukohaseid klienditoe lahendusi turul. Ja see viib mind järgmise punktini, milleks on see, et kui maksate LiveAgenti eest, soetate omale kõik-ühes lahenduse. Samuti pole peidetud maksumüüre ega teetõkkeid, mille eesmärk on suurendada teie kulutusi.
Zendeski konkurentidest rääkides on LiveAgent parim valik neile, kes otsivad taskukohast, tugevat ja kasutajasõbralikku platvormi.
Kliendi arvustus
Universaalne piletisüsteem mõistliku hinnaga (G2)
„Ükskõik, milline taotlus meil selle aja jooksul on olnud, oleme alati suutnud selle ellu viia. Kas nende lugematute funktsioonide ja võimalustega, mida LiveAgent pakub, või nende suurepärase klienditoe jõul. Kasutame peamiselt nende automatiseerimisfunktsioone, kohandatud filtreid, sildistamist ja statistikat.”
G2
See lihtsalt töötab!
“Oleme LiveAgenti kasutanud üle kümne aasta ja meil pole kunagi olnud kiusatust millegi muu peale üle minna. See lihtsalt töötab ja veel väga hästi, ning on rohkem kui piisav, et pakkuda suurepärast tuge, koormamata kasutajaid tarbetute kellade ja viledega. Meie jaoks on LiveAgenti toe kvaliteet kiire, sõbralik ja tõhus. Olles varem kasutanud mitut süsteemi, on istekoha hind üsna meeldiv ja võimalus toetada paljusid domeene samalt töölaualt iga agentuuri unistus. “
G2
Kulutõhus ja kasutajasõbralik
„Kuigi olen kasutanud teisi klienditoe tarkvarasid, oli see esimene kord, kui valisin teenusepakkuja ning seadistasin ise konto ja tööriistad. Esialgu kartsin, et see on liiga tehniline ja keeruline, kuid häälestusprotsess on lihtne, hästi selgitatud ja abi on alati käe ulatuses.”
Capterra
Proovige Zendeski suurimat konkurenti LiveAgenti 30 päeva tasuta ning tutvuge selle funktsioonidega.
2. Freshdesk
Freshdesk on mitmekanaliline klienditoe tarkvaralahendus, mille kasutajaskonda kuulub üle 60 000 kliendi. Nende peamine eesmärk on sujuvamaks muuta protsesse ja suhtlust ning aidata pakkuda hämmastavaid kliendikogemusi.
Freshdeski funktsioonid
Freshdesk on varustatud kümnete kasulike funktsioonidega, mis võivad teie kliendituge tõsta. Funktsionaalsuse laiendamiseks on Freshdeskiga kaasas ka 1000+ integratsiooni, sealhulgas Shopify, Slacki, Trello, Amazon Connecti ja Mailchimpiga.
Siin on mõned Freshdeski ja Zendeski ühised funktsioonid:
- Piletisüsteem
- Reaalajas vestlus
- Mitmekanaliline tugi
- Agentide kokkupõrke tuvastus
- Teadmiste haldamine
- Piletite automatiseerimine
Vaatame nüüd mõnda Freshdeski funktsiooni, mida Zendesk ei paku:
- Freddy AI
- Väliteenuste haldamine
- Ülem-/alampiletid
- Kaugjuurdepääs/juhtimine
Millised on Freshdeski ja Zendeski peamised erinevused?
Mõlemast tarkvaravalikust selgema pildi saamiseks uurime Freshdeski ja Zendeski peamisi erinevusi.
- Klienditugi – Freshdesk pakub oma klientidele ööpäevaringset telefonituge isegi madalamate tellimuste puhul, samas kui Zendesk pakub seda võimalust ainult kallimate preemium pakettide puhul.
- Integreerimine – Zendeskil on suur hulk oma tasulisi rakendusi ja lisandmooduleid, mistõttu on vähem vajadust integreerida kolmandate osapoolte rakendustega. Teisest küljest on Freshdeski lihtne siduda ja integreerida suure hulga kolmandate osapoolte tarkvaraga.
- Kasutajaliides – Võrreldes Zendeskiga pakub Freshdesk intuitiivsemat kasutajaliidest, kuigi see vähem kohandatav.
Plussid
- Liides on lihtsasti navigeeritav ja kasutatav
- Palju integreerimisvõimalusi, mida on lihtne seadistada
- Tugevad aruandlusfunktsioonid ja analüütika pakuvad väärtuslikku teavet
Miinused
- Freddy AI on saadaval ainult kõrgemate tasemetega
- Piiratud UI kohandatavus
- Aeg-ajalt on veebisaidil aeglane reageerimisaeg ja esineb vigu
Parim väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele
Tänu oma taskukohasele ja kasutajasõbralikule lähenemisele leidub Freshdeski tarkvara sageli väiksemates meeskondades, eelarvele orienteeritud ettevõtetes ja mittetulundusühingutes. Sellised valdkonnad, nagu e-kaubandus, haridus ja majutus, saavad kasu Freshdeski mitmekanalilisest lähenemisviisist, teadmiste haldamisest ja piletisüsteemi funktsioonidest. IT-meeskonnad kasutavad seda ka igapäevaste korduvate ülesannete automatiseerimiseks ja arendusprojektide koostööks.
Freshdeski hinnakujundus
Freshdeski tugikeskuse lahendus sisaldab piirangutega tasuta paketti kuni 10 agendile. Kui soovite sellesse tarkvarasse investeerida, saate valida järgmiste valikute hulgast:
- 15 eurot kasutaja kuus, arveldatakse kord aastas
- 49 eurot kasutaja kuus, arveldatakse kord aastas
- 79 eurot kasutaja kuus, arveldatakse kord aastas
- Täiendavad roboti seansid: 75 eurot
Autori arvamus
Freshdeskiga töötamine on intuitiivne. Selle kasutajasõbralikkus muudab selle suurepäraseks valikuks kõigile, olenemata nende tehnilisest taustast või kogemustest. Võrreldes Zendeskiga, kus peate alustades kulutama märkimisväärselt palju aega dokumentide lugemisele ja õpetuste vaatamisel, säästab Freshdesk kohe algusest peale tohutult aega.
Nagu iga muu kasutajatoe lahenduse puhul, on ka Freshdeskil omad vead. Aeg-ajalt aeglane laadimiskiirus, väikesed vead või puuduvad teavitused on midagi, millega peate võib-olla harjuma.
Kokkuvõtteks võib öelda, et Freshdesk on üks tugevamaid Zendeski konkurente, kuna seda on lihtne kasutada, funktsioonid on suurepärased ja kõik väikesed seisakud, millega olen kokku puutunud, pole kunagi olnud takistuseks.
Vaadake täielikku Freshdeski alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
3. Front
Front on postkasti tööriist, mida usaldab üle 8000 kasutaja üle maailma. Fronti tarkvara aitab klienditeenindusmeeskondadel hallata kõiki kliendisõnumeid ja luua pikaajalisi suhteid.
Fronti funktsioonid
Lisaks muljetavaldavale funktsioonide kataloogile pakub Front palju erinevaid integratsioone, sealhulgas Asana, Aircalli, Shopify, Salesforce’i, Slacki, Zoomi ja paljude teistega.
Vaatame Fronti ja Zendeski ühiseid funktsioone:
- Reaalajas vestluse funktsioon
- Klientide andmebaas
- Kliendiportaalid
- Piletite haldamine
- Piletite automatiseerimine
- Töövoo konfigureerimine
Vaadake mõningaid Fronti funktsioone, mis Zendeskil puuduvad:
- Postkasti haldamine
- Ulatuslikud sisemised koostöövahendid
Millised on Fronti ja Zendeski peamised erinevused?
Et hõlbustada teadliku otsuse langetamist, on siin kiire ülevaade Fronti ja Zendeski kõige olulisematest erinevustest.
- Intuitiivne kasutajaliides – Front on väga kasutajakeskne, seega pole üllatav, et nende kasutajaliides on ligipääsetav ja hõlpsasti navigeeritav isegi ilma eelneva kogemuseta.
- Koostöö – Fronti tarkvara on täis koostööfunktsioone, mis soodustavad proaktiivset meeskonnatööd. Kuigi Zendesk pakub midagi koostöötöövahendite sarnast, on need keskendunud eelkõige individuaalsetele piletiülesannetele.
- Tsentraliseeritud suhtlus – Nii Zendesk kui ka Front pakuvad mitmekanalilist suhtlust, kuid Fronti kanalite konfigureerimine on lihtsam ja kiirem kui Zendeski oma, mis nõuab ulatuslikumat konfigureerimist ja integreerimist.
Plussid
- Lihtne meeskonnatöö jagatud postkastiga
- Kasulikud piletite automatiseerimise võimalused
- Analüütika juhtpaneel pakub väärtuslikku teavet
Miinused
- Piiratud UI kohandamise võimalused
- Järsk õppimiskõver
- Mõnele võib sildistamise funktsioon tunduda piiravana
Parim väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele
Fronti juurdepääsetav ja hõlpsasti kasutatav platvorm on kõige sobivam väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Sellised funktsioonid nagu piletihaldus, reaalajas koostöö ja klientide andmebaas on e-kaubanduse, hotellinduse ja turismi lemmikud.
Fronti hinnakujundus
Front pakub nelja peamist hinnakujundust:
- Starter plaan: 19 dollarit kasutaja kuus
- Growth plaan: 59 dollarit kasutaja kuus
- Scale plaan: 99 dollarit kasutaja kuus
- Premier plaan: 229 dollarit kasutaja kuus
Enne plaanide soetamist pakub Front 7-päevast tasuta prooviperioodi.
Autori arvamus
Fronti kogemuse kokkuvõtmine ei ole lihtne ülesanne. Mõnikord kulub põhitõdede õppimiseks aega, kuid kui olete asja selgeks saanud, saab sellest üks teie lemmiktööriistu. Seda on lihtne kasutada, sellel on palju väärtuslikke funktsioone ja see ei aja lõhki eelarvet.
Nagu igal muul tööriistal, mis hõlmab paljusid funktsioone ja sobib rohkete stsenaariumidega, on ka Frontil oma puudused. Võrreldes Zendeskiga on see siiski kindel valik, mille valimist kasutajad tavaliselt ei kahetse.
Vaadake täielikku võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
4. Kustomer
Kustomeri tarkvara koondab kogu kliendisuhtluse ühtsesse keskkonda. Tänu tohututele automatiseerimisvõimalustele kasutavad ettevõtted seda oma klienditeeninduse tänapäeva toomiseks.
Kustomeri funktsioonid
Kustomeri on võimalik siduda erinevate kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Dialpadi, Magento, Shopify, Salesforce’i, Calibrio ja Helpshiftiga. Uurime esmalt Zendeski ja Kustomeri ühiseid funktsioone:
- Piletite haldamine
- Piletite automatiseerimine
- Teadmusbaas
- Reaalajas vestlus
Järgmised funktsioonid on vaid Kustomeris ning Zendeskist neid ei leia:
- Kliendisuhete haldus ühe platvormiga
24/7 reaalajas esindaja tugi - Klientide segmenteerimine ja profiilid
- Vestluspõhine AI
Millised on Kustomeri ja Zendeski peamised erinevused?
Parim viis mitme klienditoe tarkvara vahel valimiseks on selgelt välja tuua nende peamised erinevused. Niisiis, vaatame Kustomeri ja Zendeski kõige suuremaid erisusi.
- Üldine lähenemine klienditeenindusele – Kustomer pakub Zendeskiga võrreldes terviklikumat ja kliendikesksemat lähenemist päringute käsitlemisele. Zendesk on peamiselt keskendunud piletihaldusele.
- Täiustatud automatiseerimine – Kuigi Zendeskil on mõned automatiseerimisfunktsioonid, on neid vaevalt võimalik võrrelda Kustomeri vestlusrobotite, tehisintellektil põhinevate soovituste ja sentimendi analüüsiga.
- Andmepõhine lähenemine – Kustomer on suurepärane platvorm klientide andmete, sealhulgas sentimenti, kliendi ajaskaala ja elutsükli analüüsimiseks. Võrreldes Zendeskiga võimaldab Kustomer oma kasutajatel teha rohkem andmepõhiseid otsuseid.
Plussid
- Täiustatud automatiseerimine vestlusliku AI-ga
- Väga kohandatav liides
- Kliendisegmentide lihtne loomine
Miinused
- Aeglane reageerimisaeg klienditoe poole pöördumisel
- Automatiseerimine ja kasutajaliidese kohandamine võivad viia järsu õppimiskõverani
- Tellimused võivad osutuda kalliks
Parim keskmistele ja suurtele ettevõtetele
Kustomeri tarkvara sobib kõige paremini keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele, kellel on oma kõrgema hinna tõttu rohkem ressursse. Tänu võimsale CRM-ile (kliendisuhete haldus) ja klientide profiilide koostamisele on e-kaubanduse, jaemüügi ja telekommunikatsiooni valdkonna ettevõtted sageli Kustomeri püsikliendid. Lisaks meeldib SaaS-i ettevõtetele ära kasutada Kustomeri tehisintellekti võimalusi.
Kustomeri hinnakujundus
Kui kaalute Kustomeri klienditoe tarkvara ostmist, saate valida kahe hinnataseme vahel:
- Enterprise: 89 dollarit kasutaja kuus
- Ultimate: 139 dollarit kasutaja kuus
Autori arvamus
Kustomeri tarkvara paneb teid tundma, nagu astuksite sammu tulevikku. Kuigi tarkvara on alguses pisut üle jõu käiv ja raskesti mõistetav, avab see teie klienditeeninduse jaoks palju uusi võimalusi. Vestluspõhine AI ja täiustatud automatiseerimine on klienditoe pakkumisel suurepärased abilised. Võrreldes Zendeski automatiseerimisfunktsioonidega, tundub Kurstomer nagu Matrixisse astumine. Kuigi kasutajaliideses navigeerimisega võib alguses tekkida raskusi, pakub Kustomer alustamiseks rikkalikku ressursside kogu.
Peab ütlema, et Kustomeri lahendus ei ole spektri taskukohasuse poolel ning on arusaadav, kui väiksemad ettevõtted ja idufirmad eelistavad soodsamaid lahendusi.
Vaadake täielikku Kustomeri alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
5. HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub on osa HubSpoti perekonnast, mis pakub mitmeid B2B lahendusi müügiks, turunduseks, klienditeeninduseks ja muudeks toiminguteks. Võite kasutada HubSpot Service Hubi eraldi või kombineerida seda teiste HubSpoti tarkvaralahendustega.
HubSpot Service Hubi funktsioonid
Lisaks ühendustele selliste rakendustega nagu Wistia, Jira, Aircall ja MailChimp ühildub HubSpot Service Hub kõigi HubSpoti perekonna toodetega.
Need on mõned funktsioonid, mida leiate nii HubSpoti Service Hubist kui ka Zendeskist:
- Piletite haldamine
- Teadmiste haldamine
- Töövoo automatiseerimine
Ja siin on HubSpot Service Hubile omased funktsioonid, mida te Zendeskist ei leia:
- Täiustatud vestlustööriistad
- Juurdepääsu juhtelemendid/load
- Kliendirahulolu küsitlused
Millised on HubSpot Service Hubi ja Zendeski peamised erinevused?
Pärast põhifunktsioonidest rääkimist vaatame mõningaid HubSpot Service Hubi ja Zendeski peamisi erinevusi.
- HubSpoti ökosüsteem – Me ei saa rääkida HubSpot Service Hubist ilma HubSpoti ökosüsteemi mainimata, mis muudab erinevate HubSpoti rakenduste integreerimise ülilihtsaks. Kuigi Zendesk pakub mõningaid täiendusi, pole ökosüsteem nii arenenud kui HubSpot.
- Turunduse, müügi ja toe ühtlustamine – HubSpot Service Hub, mis on osa HubSpoti perekonnast, rõhutab teie turundus-, müügi- ja klienditoe ühtlustamise tähtsust isikupärastatud teenuse pakkumiseks. Teisest küljest on Zendesk mõeldud individuaalsete piletiülesannete käsitlemiseks, mille tulemuseks võib olla vähem isikupärastatud lähenemine.
Plussid
- Lihtne integreerida teiste HubSpoti toodetega
- Kasutajaliideses on lihtne navigeerida ja kasutada
- Paindlik ja tugev teadmusbaas
Miinused
- Tellimus võib osutuda üsna kalliks
- Järsk õppimiskõver
- Pole piisavalt kohandusvõimalusi
Parim igas suuruses ettevõtetele
Kuigi tasulised tellimusplaanid võivad olla üsna kõrged, ei võõrandu HubSpot Service Hub väikeettevõtetest ja idufirmadest. HubSpot Service Hubi terviklik lähenemine klienditeenindusele võidab omale kliente e-kaubandusega tegelevate ettevõtete ja veebijaemüügiga tegelevate ettevõtete seast. Lisaks sellele on HubSpot Service Hub oma mitmekanalilise suhtluse ja tugeva teadmusbaasi tõttu populaarne valik ka hariduse ja e-õppe jaoks.
HubSpot Service Hubi hinnakujundus
HubSpot Service Hubi hinnakujundus koosneb neljast peamisest hinnatasemest:
- Tasuta tööriistad
- Starter: 20 dollarit kasutaja kohta kuus
- Professional: 880 dollarit kuus (sisaldab 3 kasutajat)
- Enterprise: Alates 3300 dollarist kuus (sisaldab 5 kasutajat)
Autori arvamus
HubSpot Service Hub võib esmapilgul tunduda ülekaalukas. Lõppude lõpuks on see osa populaarsest, mainekast rakenduste ökosüsteemist, mis on tulvil oma funktsioone. Kui olete esialgsest hirmutamisest üle saanud, leiate et see on vägagi kasutajasõbralik platvorm. Parim on see, et kui soovite seda üksi kasutada ja mitte kunagi siduda seda ühegi teise HubSpoti tootega, olete alati oodatud seda tegema. Kui aga soovite tarkvarast rohkem kasu saada, saate selle hõlpsasti nende sõsartoodetega integreerida. See on koht, kus HubSpot Service Hub on Zendeski ees ilmselge võitja. Peamised funktsioonid ei jää kunagi vajaka, kuid saate neid igal ajal täiendada.
Üks tähelepanuväärsetest funktsioonidest on HubSpoti AI Email Writer, mis on loodud tootlikkuse suurendamiseks meili sisu automatiseerimise teel. loomine. HubSpoti turundus- ja müügitööriistadega integreeritud kasutajad saavad sujuvalt koostada, saata, jälgida ja analüüsida oma e-posti jõupingutusi ühel platvormil.
Muidugi võib puudusteks pidada kõrget hinda ja mõnevõrra järsku õppimiskõverat, kuid kui otsite tõeliselt tugevat ja hästi integreeritud klienditeeninduslahendust, on see suurepärane Zendeski alternatiiv.
Vaadake meie täielikku HubSpot Service Hubi alternatiivi võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
5. Zoho Desk
Zoho Desk on klienditoe lahendus, mis seab esikohale kasutajakogemuse. 100 000 kliendist koosneva tohutu kliendibaasiga Zoho Desk on tuntud lahendus, mis keskendub klientide toetamisele ja klienditeenindajate kaasamisele.
Zoho Deski funktsioonid
Zoho Deski funktsionaalsuse laiendamiseks saate valida paljude lisandmoodulite ja integratsioonide hulgast, sealhulgas G Suite, Jira, Trello, Screen Magic ja Slack. Vaatame mõnda Zoho Deski funktsiooni, mida võib märgata ka Zendeskis:
- Piletisüsteem
- Reaalajas vestlus
- Automatiseerimine
- Mitmekanaliline tugi
- Aja jälgimine
- Teadmusbaasi haldus
Ja nüüd funktsioonid, mida te Zendeskist ei leia:
- Telefonisüsteem
- AI-toega vestlusrobot
- Meeskonnatöö funktsioonid
Millised on Zoho Deski ja Zendeski peamised erinevused?
Räägime sellest, mis eristab neid kahte lahendust kõige enam:
- Taskukohasus – Zoho Desk pakub tasuta paketti, mis on juurdepääsetav isegi väikestele piiratud eelarvega meeskondadele. Zendesk teenindab peamiselt suuremaid meeskondi, kellel on suuremad rahalised vahendid.
- Integratsioonide ökosüsteem – Võrreldes Zendeskiga pakub Zoho Desk kõrgelt arenenud ökosüsteemi. See muudab Zoho Deski kasutajatele integreerimise muude Zoho toodetega väga lihtsaks, ilma et nad peaksid kasutama kolmandate osapoolte rakendusti.
- Automatiseerimine – Kui Zendesk pakub automatiseerimisfunktsioone, siis Zoho Desk keskendub peamiselt oma AI-toega vestlusrobotile.
Millised on Zoho Deski ja Zendeski peamised erinevused?
Räägime sellest, mis eristab neid kahte lahendust kõige enam:
- Taskukohasus – Zoho Desk pakub tasuta paketti, mis on juurdepääsetav isegi väikestele piiratud eelarvega meeskondadele. Zendesk teenindab peamiselt suuremaid meeskondi, kellel on suuremad rahalised vahendid.
- Integratsioonide ökosüsteem – Võrreldes Zendeskiga pakub Zoho Desk kõrgelt arenenud ökosüsteemi. See muudab Zoho Deski kasutajatele integreerimise muude Zoho toodetega väga lihtsaks, ilma et nad peaksid kasutama kolmandate osapoolte rakendusti.
- Automatiseerimine – Kui Zendesk pakub automatiseerimisfunktsioone, siis Zoho Desk keskendub peamiselt oma AI-toega vestlusrobotile.
Plussid
- Parema jõudluse tagamiseks uuendatakse tarkvara pidevalt
- Kasulikud põhjalikud juhtpaneelid
- Lihtne integreerida Zoho ökosüsteemiga
Miinused
- Piiratud UI kohandamise võimalused
- Liides võib esmakasutajatele keeruline tunduda
- Puuduvad lõppkasutaja teavitused, kui pilet edastatakse teisele agendile
Parim väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele
Zoho Deski taskukohane hinnakujundus on mõeldud peamiselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, alustavatele ettevõtetele ja mittetulundusühingutele. Võite märgata, et Zoho Deski kasutatakse sellistes tööstusharudes nagu IT, e-kaubandus ja jaemüük, kus piletisüsteem aitab parandada klienditeeninduse toiminguid. Ka Haridus on valdkond, kus Zoho Deski teadmusbaas ja iseteenindusvõimalused suudavad hõlbustada õpilaste ja töötajate toetamist.
Zoho Deski hinnakujundus
Hiljuti tuli Zoho Desk välja tasuta plaaniga, mis sisaldab mõningaid piiratud funktsioone. Lisaks sellele pakub Zoho Desk nelja peamist hinnakujundusvõimalust:
- Zoho Desk Express: 9 eurot kasutaja kuus väikestele meeskondadele:
- Zoho Desk Standard: 20 eurot kasutaja kuus
- Zoho Desk Professional: 35 eurot kasutaja kuus
- Zoho Desk Enterprise: 50 eurot kasutaja kuus
Lisaks nendele plaanidele võimaldab Zoho Desk tutvuda oma klienditeeninduse tarkvaralahendusega 15-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.
Autori arvamus
Zoho Desk on juurdepääsetav klienditeeninduslahendus, mis pakub palju võimsaid funktsioone. Üks selle suurimaid eeliseid on Zoho ökosüsteem. Selle ökosüsteemi rakendusi on imelihtne siduda ja kasutada ning võimalikele probleemidele tõrkeotsingu tegemiseks.
Võrreldes Zendeskiga pakub Zoho Desk kasutajasõbralikumat kogemus. See on ka väga kohandatav, nii et kui te pole mõne tarkvara aspektiga rahul, saate seda enamasti oma maitse järgi kohandada. Kuigi Zoho Desk ei paku nii palju sotsiaalmeedia integratsioone kui Zendesk, on see siiski tugev konkurent, mida tasuks kaaluda.
Vaadake täielikku Zoho Deski alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
6. Intercom
Üle 25 000 ettevõtte usaldab oma klienditeeninduse vajadustele Intercomi. Nende ühtne platvorm kasutab kogu kliendisuhtluse sujuvamaks muutmiseks suurel määral automatiseerimist.
Intercomi funktsioonid
Lisaks Intercomi põhifunktsioonidele saate tarkvara siduda rohkete integratsioonidega, nagu Jira, Salesforce, Aircall, Stripe, Surfboard ja Shopify.
Vaatame nüüd mõningaid peamisi funktsioone, mis on Intercomil ja Zendeskil ühised:
- Piletisüsteem
- Aruandlus ja statistika
- Teadmiste haldamine
- Mitmekanaliline tugi
Ja nüüd uurime kõige olulisemaid Intercomi tööriistavöö funktsioone, mis Zendeskil puuduvad:
- Vaatajaskonna segmenteerimine ja sihtimine
- Kõnekeskus
- Ai vestlusrobotid ja täiustatud automatiseerimine
- Tootetutvustus ja liitumistööriistad
Millised on Intercomi ja Zendeski peamised erinevused?
Õige valiku tegemiseks vaatleme ka Intercomi ja Zendeski peamisi erinevusi.
- Kasutajaliidese kujundus – Intercomi kasutajaliides on kaasaegne ja puhas, rõhutades kasutusmugavust ja koostööd. Zendeski kasutajaliides võib aga tunduda struktureeritum ja piiravam.
- Sõnumikeskne lähenemine – Kui Zendesk keskendub peamiselt piletihaldusele, siis Intercom pakub sõnumikesksemat lähenemist. Isikupärastatud ja kontekstipõhise sõnumside abil saavad ettevõtted interaktiivsete vestluste toel suurendada klientide seotust kogu nende teekonna jooksul.
Plussid
- Kaasaegne ja intuitiivne liides
- Täiustatud automatiseerimine ja AI kasutamine
- Platvorm toetab paljusid meediumivalikuid – CSSi, HTMLi, .gife jne.
Miinused
- Tellimused on üsna kallid
- Täiustatud funktsioonidega kaasneb õppimiskõver
- Teadmusbaas on üsna piiratud
Parim keskmistele ja suurtele ettevõtetele
Keskendudes suure hulga klientide päringute sujuvamaks muutmisele, sobib Intercomi tarkvara kõige paremini keskmise suurusega ettevõtetele. Intercomi automatiseerimisfunktsioonid ja kaasaegne disain osutuvad kasulikuks SaaS-i ettevõtetes, IT-arenduses ja tehnoloogi valdkonnas aga ka konsultatsioonifirmades ja turundusagentuurides.
Intercomi hinnakujundus
Intercomi hinnaplaanid sisaldavad kolme hinnatasandit:
- Essential: 39 dollarit kasutaja kuus
- Advanced: 99 dollarit kasutaja kuus
- Expert: 139 dollarit kasutaja kuus
Enne kui otsustate liituda tasulise tellimusega, saate tarkvara 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul testida.
Autori arvamus
Intercomi kasutamine on üsna meeldiv kogemus. Selle kasutajaliides on väga lihtsasti mõistetav ja navigeeritav, kuid tarkvara on siiski huvitav ja uuenduslik. See Zendeski alternatiiv pakub palju väärtuslikke funktsioone, mis keskenduvad peamiselt klientide vestlustele, segmenteerimisele ja andmepõhisele isikupärastatud lähenemisviisile. Intercomi ja Zendeski võrdlemine on veidi keeruline lihtsalt seetõttu, et Intercom tundub olevat teisel tasemel. Siiski on neil ühiseid jooni ja üks toimib mõnikord paremini kui teine. Näiteks Zendeski on Zendeski enda ökosüsteemi lihtsam integreerida, kuid Intercom on üldiselt võimsam, nii et see ei vaja nii palju täiendusi.
Kokkuvõtteks võib öelda, et Intercom on Zendeski võimas konkurent ja kui otsite moodsat lahendust, mis on täis tehisintellekti ja automatiseerimist, võib see olla just teile sobiv valik.
Vaadake täielikku Intercomi alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
8. HappyFox
HappyFoxi klienditoe tarkvaralahendus on täis kasulikke funktsioone, mis on loodud kliendisuhtluse sujuvamaks muutmiseks kõigis klientidele suunatud kanalites. Need on usaldusväärsed ärilahendused, mida usaldavad eri tööstusharude suured nimed, nagu Jabra ja Metroland Media.
HappyFoxi funktsioonid
Saate oma HappyFoxi kontot rikastada, sidudes selle integratsioonidega, nagu Slack, Jira, Magento, WhatsApp, Aircall, OneLogin ja palju muud.
Allpool on mõned HappyFoxi ja Zendeski peamised ühised omadused:
- Klientide andmebaas
- Piletisüsteem
- Aruandlus ja analüütika
- Agentide kokkupõrke tuvastus
- Reaalajas vestlus
Ja funktsioonid mida Zendesk ei paku:
- Klienditoe mängustamine
- Nutikad reeglid
- Täiustatud ülesannete haldamine
Millised on HappyFoxy ja Zendeski peamised erinevused?
Nüüd, kui arutasime põhifunktsioone, vaatame ka HappyFoxi ja Zendeski peamisi erinevusi.
- Nutikad reeglid – Võrreldes Zendeski automatiseerimisfunktsioonidega viivad HappyFox’i nutikad reeglid automaatse töövoo optimeerimise teisele tasemele. Saate kasutada nutikaid reegleid veebihaakide, töövoogude ja palju muu käivitamiseks.
- Agentide kaasatus – Mängustamisfunktsioonide abil on HappyFoxi kasutamine klienditoe agentidele palju köitvam. Edetabelid ja preemiasüsteemid aitavad neid motiveerida ja hoida nende tööpäevad huvitavana. Kahjuks Zendeskil sellist funktsiooni pole.
- Ülesannete haldamine – HappyFox pakub ülesannete haldamise funktsiooni, mis aitab agentidel oma töövooge sujuvamaks muuta ja oma kohustustega kursis püsida. Kuigi Zendeski on võimalik mõne ülesannete haldamise lahendusega integreerida, ei paku platvorm ise seda funktsionaalsust.
Plussid
- Kohandatavad piletivormid ja töövoog
- Tõhus töövoo automatiseerimine täiustatud hulgitoimingutega
- Usaldusväärne ja abivalmis klienditugi
Miinused
- Tellimus võib osutuda üsna kalliks
- Liides võib olla natukene keeruline navigeerida
- Platvormil puudub sisseehitatud kliendisuhete haldus
Parim keskmistele ja suurtele ettevõtetele
HappyFoxi kõrgemad tellimushinnad muudavad selle ideaalseks suurema eelarvega keskmistele ja suurtele ettevõtetele. Selle automatiseerimisfunktsioonid ja kohandatavad töövood on populaarsed sellistes valdkondades nagu telekommunikatsioon, tehnika ja SaaS. HappyFox’i ülesannete haldamise funktsioone kasutatakse sageli tervishoiu- ja meditsiiniteenustes, et planeerida kohtumisi ja püsida kursis igapäevase haldusega.
HappyFoxi hinnakujundus
HappyFox pakub kahte tüüpi hinnaplaane:
Piiramatu arv agente:
- Starter: 1499 dollarit kuus
- Growth: 1999 dollarit kuus
- Scale: 2999 dollarit kuus
- Scale Plus: 4999 dollarit kuus
Agendipõhine hinnakujundus:
- Mighty: 39 dollarit agent kuus
- Fantastic: 59 dollarit agent kuus
- Enterprise: 79 dollarit agent kuus
- Enterprise Plus: 99 dollarit agent kuus
Autori arvamus
HappyFoxi klienditoe lahendus on fantastiline valik igaühele, keda koormavad igapäevased väiksemad ülesanded. Nutikad reeglid ja täiustatud ülesannete haldamine ületavad kahtlemata Zendeski analoogi funktsionaalsusi.
Muidugi peame rääkima mõnest väiksemast probleemist, mis Happy Foxi kasutamise ajal esile võib kerkida. Esimene on piiratud arv integratsioone. Kuigi see ei ole minu jaoks eemaletõukav, võib see tunduda mõnele ettevõttele piirav. Teine asi, mida märkasin, on see, et veebisaidi reageerimiskiirus mõnikord langeb. Jällegi, see pole midagi suurt, kuid ma näen, et see võib veidi masendav olla. Kokkuvõttes on HappyFox sobilik Zendeski konkurent, kui olete nõus mõningased ebamugavused tähelepanuta jätta.
Vaadake täielikku HappyFoxi alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
9. Groove
Groove on kliendikogemusele keskenduv Zendeski alternatiiv koos mitmekanaliliste võimalustega. Üle 2000 kliendist koosneva kliendibaasiga loovad nad tiheda klienditeeninduse spetsialistide kogukonda.
Groove’i funktsioonid
Groove’i funktsionaalsusi on lihtne laiendada selliste integratsioonidega nagu Trello, MailChimp, Slack, Shopify, Salesforce ja Jira.
Groove jagab Zendeskiga mõnda põhifunktsiooni, nii et vaatame:
- Piletisüsteem
- Klientide andmebaas
- Reaalajas vestlus
Nüüd vaatame funktsioone, mida te Zendeskist ei leia, kuid mis on osa Groove’i kataloogist:
- Kaugjuurdepääs ja -juhtimine
- Jagatud postkast
Millised on Groove’i ja Zendeski peamised erinevused?
Uurime Groove’i ja Zendeski peamiste erisusi.
- Lihtsus ja kasutusmugavus – Groove on loodud nii, et see oleks kõigile juurdepääsetav ja hõlpsasti kasutatav. Kuigi Groove pole nii kohandatav kui Zendesk, on seda väga lihtne seadistada ja mugav kasutada, olenemata teie teadmiste tasemest.
- Personaliseeritud lähenemine – Groove on uhke oma isikupärastatud lähenemise ja kliendikesksuse üle. Teisest küljest saab Zendesk sageli kaebusi ebapiisava klienditoe tõttu.
Plussid
- Kasutajasõbralik liides
- Tööriistad, mis võimaldavad meeskondadel meilide ja piletite kallal koostööd teha
- Sõbralik ja vastutulelik klienditugi
Miinused
- Piiratud kohandamise võimalused
- Regulaarsed agentide kokkupõrked
- Piiratud automatiseerimine
Parim väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele
Groove on Zendeski lihtsam alternatiiv, mis on mõeldud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Selle lihtsus ja kasutusmugavus muudavad selle suurepäraseks valikuks alustavatele ja väikestele e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele. Selle piletisüsteemi kasutatakse sageli ka hotellinduses ja reisides.
Groove’i hinnakiri
Groove teile nelja tellimusplaani:
- Standard: 15 dollarit kasutaja kuus
- Plus: 29 dollarit kasutaja kuus
- Pro: 49 dollarit kasutaja kuus
- Select: 65 dollarit kasutaja kuus
Autori arvamus
Kui ootate AI-ga suurettevõtte tasemel kasutajatoe tarkvara, pole Groove tõenäoliselt teie jaoks õige. Kui aga otsite kasutajasõbralikku platvormi, mida on lihtne kasutada ja mis keskendub klientide rahulolule, võite leida just selle, mida otsite. Zendeski täiustatud funktsioonidele ja paljudele integratsioonidele jääb Groove alla. Teisest küljest on Groove’iga kaasas sõbralik klienditoe agentide meeskond, kes vastavad kiiresti teie päringutele. Kahjuks ei saa Zendeski kohta sama öelda.
Kokkuvõttes pakub Groove täpselt seda, mida lubab, toimib hästi ja lisab veidi isikupärastamist, mis võib viia kasutajakogemuse teisele tasemele.
Vaadake täielikku Groove’i alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
10. Hiver
Hiver pakub sujuvamaks suhtluseks ja paremaks kliendikogemuseks klienditeenindusplatvormi. Spetsiaalselt Google Workspace’i jaoks loodud Hiverit usaldab üle 2000 ettevõtte üle maailma.
Hiveri funktsioonid
Hiver kasutab Zapieri ning võimaldab integreerida selliste rakendustega nagu Slack, Asana, WhatsApp, Salesforce ja Jira.
Mõned funktsioonid, mida leiate nii Hiveri kui ka Zendeski tööriistavöölt, on järgmised:
- Teadmusbaasi haldus
- Aruandlus ja analüütika
- Piletite automatiseerimine
- Piletite haldamine
Ja siin on mõned Hiverile spetsiifilised funktsioonid:
- E-posti märkmed ja sisearutelud
- Täiustatud meilianalüüs ja ülevaade
Millised on Hiveri ja Zendeski peamised erinevused?
Allpool räägime mõnest peamisest tegurist, mis Hiverit ja Zendeski eristavad.
- Gmaili integreerimine – Hiver on spetsiaalselt Gmaili integreerimiseks loodud platvorm. See võimaldab tiimidel hallata kliendituge otse oma Gmaili postkastist, kasutades ära Gmaili tuttavat keskkonda.
Plussid
- Liides on lihtsasti navigeeritav ja kasutatav
- Lihtne Gmaili integreerimine
- Täiustatud e-posti analüütika
Miinused
- Tarkvaral puuduvad mõned täiustatud funktsioonid
- Piiratud kohandamise võimalused
- Veebisait võib olla veidi aeglane
Parim väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele
Hiveri tarkvara sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes kasutavad oma klienditeeninduseks peamiselt Google Workspace’i. Konsultatsioonifirmad, turundusagentuurid ja juriidiliste teenustega tegelevad ettevõtted saavad kasu Hiveri ligipääsetavast kasutajaliidest ja meilikoostöö funktsioonidest.
Hiveri hinnakujundus
Kui kaalute mõne Hiveri tasulise paketi tellimist, saate valida ühe järgmistest:
- Lite: 19 dollarit kasutaja kuus
- Pro: 59 dollarit kasutaja kuus
- Elite: 99 dollarit kasutaja kuus
Platvormi testimiseks võite registreeruda Hiveri 7-päevasele tasuta prooviperioodile.
Autori arvamus
Kasutades ära Google Workspace’i tuttavlikkust, töötasid Hiveri arendajad välja kasutajasõbraliku tarkvara, milles on lihtne navigeerida. Hiver pole küll nii jõuline kui Zendesk, kuid see pole ka tarkvara peamine eesmärk. Muidugi võite ilma jääda mõnest täiustatud piletiautomaatikast või integratsioonist. Hiver keskendub lahenduse pakkumisele, mida kliendid meelsasti kasutavad. Selle sujuv integreerimine Gmailiga on ilmselt selle suurim pluss, millele järgnevad koostööfunktsioonid ja põhjalik analüütika.
Kuigi sellel Zendeski alternatiivil on väiksem funktsioonide repertuaar, on see siiski suurepärane valik üksikisikutele ja meeskondadele, kes hindavad juurdepääsetavust ja tuttavlikkust.
Vaadake täielikku Hiveri alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
11. Helpjuice
Helpjuice on tuntud teadmusbaasi tarkvara, mida kasutatakse ettevõttesiseselt või klienditoeks mõeldud teadmusbaaside loomiseks.
Helpjuice’i funktsioonid
Helpjuice’i võimaluste laiendamiseks saate selle siduda Salesforce’i, Shopify, Slacki, Drifti, Olarki ja teiste rakendustega.
Vaatame nüüd mõnda funktsiooni, mida nii Helpjuice kui ka Zendesk jagavad:
- Teadmusbaasi haldus
- Artikli koostamine ja redigeerimine
- Sisuhaldus
- Kohandatav bränding
Siit leiate funktsioone, mida Helpjuice pakub, kuid Zendesk mitte:
- Täiustatud otsing
- Dokumentide haldamine
Millised on Helpjuice’i ja Zendeski peamised erinevused?
Kõige iseloomulikum erinevus nende kahe vahel on nende fookus. Zendeski fookus on piletihaldus, Helpjuice’i põhifookus on aga sisemiste ja väliste teadmusbaaside loomisel ja hooldamisel. See Zendeski konkurent rõhutab eelkõige meeskondlikku koostööd ja sisuhaldust.
Plussid
- Usaldusväärne klienditugi
- Teadmusbaasi artiklite kategoriseerimine ja sildistamine lihtsaks korraldamiseks
- Kasutajasõbralik liides
Miinused
- Saadaval ainult üldine automatiseerimine
- Piiratud kujunduse kohandamisvõimalused
- Pole otsest integratsiooni populaarsete projektihaldustööriistadega
Parim väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele
Helpjuice’i teadmusbaasi koostaja sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad korrastatud ja hästi hooldatud teadmusbaasi. See Zendeski alternatiiv on populaarne IT valdkonnas, kus teadmusbaasid pakuvad väärtuslikku ressurssi nii erinevatele osakondadele kui ka klientidele. Peale selle leiate Helpjuice’i peamiselt e-kaubandusest ja veebipoodidest.
Helpjuice’i hinnakujundus
Helpjuice’i kliendid saavad valida nelja hinnakujunduse vahel:
- Starter:
- 120 dollarit kuus
- Kuni 4 kasutajat
- Run-Up:
- 200 dollarit kuus
- Kuni 16 kasutajat
- Premium Limited:
- 289 dollarit kuus
- Kuni 60 kasutajat
- Enterprise:
- Hinnapäringuga
- Piiramatu arv kasutajaid
Enne plaani ostmist võite 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul teha Helpjuice’i proovida.
Autori arvamus
Mis puutub teadmusbaaside kujundamisse, siis Helpjuice on unistus, millega koostööd teha. Kui te ei vaja liiga palju kohandamist, on teil võimalik luua üsna tõhusaid sisemisi ja väliseid teadmusbaase, mida on lihtne hallata ja laiendada. Otsingufunktsioonid on samuti suurepärased, kuna see aitab navigeerida suures sisu mahus.
Puuduseks on integratsioonide puudumine projektijuhtimise rakendustega. See oleks hea täiendus, mis muudaks Helpjuice’iga töötamise veelgi paremaks. Kui te aga selle ebamugavuse pärast ei pahanda, naudite tõenäoliselt selle Zendeski konkurendi kasutamist.
12. Kayako
Kayako on Zendeski alternatiiv, mis pakub täielikult integreeritud klienditeenindusplatvormi, lihtsustades erinevate suhtlusplatvormide kliendisuhtlust. Kuna Kayakot kasutab üle 131 000 agendi, pakub see ettevõtetele ööpäevaringset e-posti, sotsiaalmeedia, reaalajas vestluse tuge, rõhutades samal ajal personaalset ja lihtsat klienditeenindust.
Kayako funktsioonid
Kayakoga integreeritavate rakenduste hulgas on Zapier, Webhooks ja Salesforce.
Vaatame Kayako ja Zendeski ühiseid funktsioone:
- Klientide andmebaas
- Reaalajas vestlus
- Piletite haldamine
- Teadmiste haldamine
- Kohandatav bränding
Ja nüüd räägime mõnest Kayako spetsiifilisest funktsioonist:
- Mitmekanaliline omistamine
- Juurdepääsu kontroll/load
- Andmete visualiseerimine
- Veebilehe integreerimine
Millised on Kayako ja Zendeski peamised erinevused?
Kayako eristab end oma rõhuasetusega ühtsele klienditoe kogemusele mitmes kanalis, võimaldades personaalsemat teenust. Erinevalt Zendeski piletikesksemast lähenemisviisist pakub Kayako ainulaadset vaadet kliendi teekonnale, pakkudes meeskondadele iga suhtluse jaoks terviklikku konteksti. See koos tugevate iseteenindusvõimalustega ning keskendumisega koostööle ja tõhususele automatiseerimisega, muudab Kayako kliendikeskseks platvormiks, mis on loodud igas suuruses ettevõtetele.
Plussid
- Ühtne platvorm
- Iseteenindusvõimalused
- Laialdased kohandamis- ja brändimisvõimalused
- Arusaadav analüütika
Miinused
- Keeruline kasutajaliides
- Aeglane vastamine
- Puuduvad integreerimisvõimalused
Parim väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele
Kayako skaleeritavus ja kõikehõlmav funktsioonide komplekt muudavad selle hästi sobivaks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes otsivad tõhusat viisi kliendisuhtluse haldamiseks mitmes kanalis. Selle rõhuasetus klientide iseteenindusele ja automatiseerimisele muudab selle heaks valikuks ka ettevõtetele, kelle eesmärk on vähendada kasutajatoe üldkulusid, säilitades samal ajal klientide kõrge rahulolu.
Kayako hinnakujundus
Kayako hinnakujundus on saadaval ainult päringu teel.
Autori arvamus
Arvestades Kayako kõikehõlmavat funktsioonide komplekti, keskendumist klienditeekonna kaardistamisele ja skaleeritavust, on see väga soovitatav ettevõtetele, kes soovivad oma klienditoe kogemust tõsta. Tarkvara rõhk vestluse järjepidevusele ja võimalus platvormi ulatuslikult kohandada rõhutavad selle väärtuspakkumist.
Siiski peaksid potentsiaalsed kasutajad võrdlema Kayako integreerimisvõimalusi ja liidese keerukust oma konkreetsetele vajadustega. Nendele kaalutlustele vaatamata paistab Kayako silma oma võimega pakkuda isikupärastatud ja tõhusat kliendituge, mistõttu on see väärt investeering ettevõtetele, kes on pühendunud suurepärasele teenusele.
13. Help Scout
Help Scout on klienditeenindusplatvorm, mis edendab tõhusat suhtlust ja sujuvamaid kliendivestlusi. Rohkem kui 12 000 kliendiga Help Scouti lai valik kasulikke funktsioone aitab e-kaubanduse, rahanduse, tervishoiu, SaaS-i ja hariduse valdkonna ettevõtteid üle kogu maailma.
Help Scouti funktsioonid
Kõige tähelepanuväärsemad kolmanda osapoole rakendused, millega on võimalik Help Scouti siduda, on Shopify, Mailchimp, Salesforce, Jira, Zapier ja Survey Funnel.
Siin on mõned põhifunktsioonid, mis on olemas nii Help Scouti kui ka Zendeski tööriistavööl:
- Teadmiste haldamine
- Töövoo automatiseerimine
- Reaalajas vestlus
Ja siin on mõned funktsioonid, mis Zendeskil puuduvad:
- Beacon (abikeskuse vidin)
- Jagatud postkast
- Kliendirahulolu hindamine
Millised on Help Scouti ja Zendeski peamised erinevused?
Nüüd vaatame, mis eristab Help Scouti ja Zendeski.
- Kasutuslihtsus – Help Scoutil on väga kasutajasõbralik liides, mis ei tundu isegi esimesel korral üle jõu käiv. On teatatud, et Zendeski kasutajaliides on uute kasutajate jaoks pisut segane.
- Keskendumine jagatud postkastile – Help Scout rõhutab jagatud postkasti mudelit. See hõlbustab sujuvat koostööd klienditoe meeskondade vahel klientide päringute ja teabe jagamisel. Kuigi Zendesk pakub samuti koostööfunktsioone, on Help Scouti ühtne postkast selle platvormi keskseks aspektiks.
Plussid
- Ligipääsetav ja kasutajasõbralik liides
- Puhas ja reageeriv mobiilirakendus
- Täiustatud koostööfunktsioonid jagatud postkastides
Miinused
- Mobiilirakendus vajab täiendusi
- Piiratud kohandamise võimalused
- Puudub usaldusväärne piletisüsteem
Parim väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele
Help Scouti klienditeenindustööriist sobib kõige paremini väiksematele meeskondadele kuni keskmise suurusega ettevõtetele. Selle jagatud postkastid on e-kaubanduse, jaemüügi, finantsteenuste ja hariduse valdkonnas töötavate ettevõtete seas kõige populaarsemad.
Help Scouti hinnakujundus
Help Scouti hinnatasemed hõlmavad järgmist:
- Standard: 25 dollarit kasutaja kuus (aastamaksena)
- Plus: 50 dollarit kasutaja kuus (aastamaksena)
- Pro: Hinnapäringuga (aastamaksena)
Kui te pole veel valmis ühelegi tasulisele paketile registreeruma, on teil võimalik Help Scouti nende 15-päevase tasuta prooviperioodi jooksul proovida.
Autori arvamus
Help Scout paistab silma kasutajasõbraliku ja probleemideta platvormina, mis keskendub meeskonna koostööle. Kuigi sellel puudub tugev piletihaldussüsteem, on see enamasti mõeldud meilipäringute käsitlemiseks. Kui aga juhite suuremat osa oma ärist e-posti teel, piisab Help Scoutist rohkem kui küll.
Kokkuvõtteks võib öelda, et kuigi Help Scout ja Zendesk pole täpselt samast riidest lõigatud, on neil mõningaid sarnasusi. Kuid inimesena, kes hindab kasutajakesksust ja juurdepääsetavat kasutajaliidest, ütleksin, et Help Scout on tugev Zendeski konkurent rohkem kui ühes valdkonnas.
Vaadake täielikku Help Scouti alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga konkureerib.
14. ServiceNow
ServiceNow pakub mitmesuguseid IT-teenuste haldamise (ITSM) lahendusi. Tarkvara tõhustab osakondadevahelist koostööd, ühtlustab IT-toiminguid ja automatiseerib töövooge.
ServiceNow funktsioonid
ServiceNow integratsioonide keskus võimaldab teil ühendada tarkvara nagu SAP, Salesforce, Oracle, Jira, Okta ja paljud teised.
Siin on mõned ServiceNow ja Zendeskil ühised funktsioonid:
- Piletisüsteem
- Teadmusbaas
- SLA-d (teenusetaseme lepingud)
Ja nüüd vaatame mõnda ServiceNow spetsiifilist funktsiooni:
- IT teenuste haldus (ITSM)
- IT operatsioonide juhtimine (ITOM)
- IT ettevõtte juhtimine (ITBM)
- Teeninduse juhtimine
Millised on ServiceNow ja Zendeski peamised erinevused?
Vaatame nüüd ServiceNow ja Zendeski erinevusi:
- Ulatus ja funktsionaalsus – ServiceNow pakub laia valikut IT-teenuste haldamise teenuseid IT- ja tehnikavaldkonnas töötavatele ettevõtetele. Teisest küljest keskendub Zendesk peamiselt klienditoele ja teenuste haldamisele.
- Kohandamise valikud – ServiceNow pakub väga kohandatavat platvormi, mida saate kohandada vastavalt oma konkreetsetele vajadustele. Zendesk pakub ka kohandamisvõimalusi, kuid need on ServiceNowga võrreldes rohkem piiratud.
Plussid
- Suurepärane IT-toimingute ja agiilsete keskkondade jaoks
- Palju piletite automatiseerimise võimalusi
- Sujuv ja kasutajasõbralik liides
Miinused
- Tarkvara täielik mõistmine ja selle kasutamine võib nõuda koolitust
- Piiratud funktsionaalsus väljaspool ITSM-i
- Ebapiisav klienditugi
Parim keskmise suurusega kuni suurtele ettevõtetele
ServiceNow on mõeldud peamiselt suurematele meeskondadele, kes tegelevad IT-teenuste haldamise, arenduse ja muude IT-toimingutega. Kuid kuna seda saab siduda paljude kolmandate osapoolte rakendustega, kasutavad seda ka e-kaubanduse, jaemüügi ja rahanduse ettevõtted.
ServiceNow hinnakujundus
ServiceNow pakub täisfunktsionaalset Personal Developer Instances pakette, mis toimivad registreeritud kasutajatele tasuta prooviperioodina. Tarkvara hinnakujunduse kohta lisateabe saamiseks peate registreeruma ja võtma ühendust ServiceNow müügimeeskonnaga, et saada kohandatud hinnapakkumine.
Autori arvamus
ServiceNowl on väga eristatav sihtrühm. ITSM-ile ja muudele IT-spetsiifilistele funktsioonidele asetatud rõhk võib olla üsna hirmutav uutele kasutajatele, kes pole sellist tarkvara kunagi kogenud ega tunne valdkonnapõhist kõnepruuki. Kuigi mul on sarnase tarkvaraga varasemaid kogemusi, vajas see siiski veidi harjumist.
Erinevate lähenemisviiside tõttu on ServiceNowd ja Zendeski raske võrrelda. Sellegipoolest, kui ma oleksin IT-osakonna juhataja, valiksin lahenduse, millel on oma valdkonnaspetsiifilised omadused.
15. Tidio
Tidio kerkib esile Zendeski alternatiivina, mis on loodud klientide kaasamise suurendamiseks ja suhtluskanalite sujuvamaks muutmiseks erinevat tüüpi ettevõtetele. Sellest on kiiresti saanud platvorm neile, kes soovivad pakkuda reageerivat ja tõhusat klienditeenindust.
Tidio funktsioonid
Tidio integreerub sujuvalt paljude platvormidega, nagu Shopify ja WordPress, aga ka selliste rakendustega nagu Pipedrive, Zapier ja WhatsApp.
Allpool on loetletud mõned nii Tidio kui ka Zendeski ühised funktsioonid:
- Reaalajas vestlus
- Piletisüsteem
- Automatiseerimine ja töövood
- Mitmekanaliline suhtlus
Lisaks vaatame mõnda Tidio funktsiooni, mida Zendeskist ei leia:
- Vestluse AI
- Juurdepääsu juhtelemendid/load
- Kliendiküsitlused
Millised on Tidio ja Zendeski peamised erinevused?
Tidio eristab end keskendumisega automatiseerimisele ja tehisintellektile, pakkudes tööriistu vestluste ja ülesannete automatiseerimiseks, parandades oluliselt kliendisuhtlust ja teeninduse tõhusust. Lisaks pakub Tidio väga intuitiivset kasutajaliidest ja sujuvaid integreerimisvõimalusi, eriti e-kaubanduse platvormide jaoks, nagu Shopify, muutes selle eriti kasulikuks veebimüüjatele.
Plussid
- Lihtsustatud liides
- Võimas AI vestlusrobot
- Ulatuslikud automatiseerimisfunktsioonid
Miinused
- Tasuta paketi piiratud kohandamisvõimalused
- Platvorm võib lisafunktsioonide lisamisel osutuda üsna kalliks
Parim väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele
Tidio sobib ideaalselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele ning e-kaubanduse platvormidele, kes soovivad täiustada oma klienditeenindust tehisintellekti ja automatiseerimisega. Selle skaleeritavus ja kõikehõlmav tööriistakomplekt muudavad tarkvara kaalumist väärt valikuks kasvavatele ettevõtetele, mille eesmärk on säilitada kõrge kliendirahulolu tase.
Tidio hinnakujundus
Tidio pakub erilist käsitletud vestlustepõhist hinnastruktuuri:
- Tasuta plaan:
- 0 EUR/kuu
- Kuni 50 käsitletud vestlust
- Starter Plaan:
- 29 EUR/kuu
- Kuni 100 käsitletud vestlust
- Growth Plaan:
- 59 EUR/kuu
- 0 kuni 100 käsitletud vestlust
Autori arvamus
Tidio tugevused seisnevad keerukates AI- ja automatiseerimisvõimalustes, mis lühendavad oluliselt reageerimisaegu ja suurendavad klienditeeninduse tõhusust. Platvormi keskendumine e-kaubanduse integreerimisele muudab selle väärtuslikuks varaks. veebimüüjatele
Siiski peaksid ettevõtted arvestama teenuse mahu suurendamisega seotud kasvavate kuludega. Üldiselt pakub Tidio mõjuvat lahendust neile, kes soovivad oma klienditeeninduse parandamiseks ja töövoogude toetamiseks rakendada tehnoloogiat.
Kuidas valida õige Zendeski alternatiiv?
Mõistke oma vajadusi
Igal ettevõttel on ainulaadsed vajadused ja nõuded, mida nende Zendeski alternatiiv peaks katma. Kaaluge faktoreid nagu agentide arv, teie igapäevased kliendisuhtlusmahud, kliendipäringute tüübid, milliste suhtluskanalite kaudu päringuid saate, millistest standardfunktsioonidest piisab ja kus vajate täiendusi.
Kui valite Zendeski alternatiivi, ärge andke järele kaaslaste survele ja valige “suurt meest”. Hinnake oma äri ja klienditeenindusmeeskonna vajadusi, ja seejärel uurige, kas soovite kasutada mainekat tegijat või tärkavat idufirmat.
Hinnake hinnakujundust ja eelarvet
Kuigi see tundub iseenesest mõistetav, ei suuda me piisavalt rõhutada, kui oluline on mitte kulutada kogu oma eelarvet lahendusele lihtsalt sellepärast, et see tundub esmapilgul õige. Pöördudes tagasi eelmise punkti juurde, kui teil on selge ülevaade vajalikest funktsioonidest ja funktsionaalsustest, sukelduge põhjalikult erinevatesse lahendustesse ning nende pakutavasse ja hinnakujundusse. Loomulikult ei soovita me valida midagi lihtsalt selle pärast, et see on odav, kuid pidage meeles, et kasutajatoe tarkvara peaks olema abimees, mitte koormama teie ettevõtte eelarvet.
Hinnake kasutusmugavust ja kasutuskogemust
Kui saate, hankige tasuta prooviperiood. See on parim viis teada saada, milline on kasutajakogemus, kui palju koolitust teie töötajad vajavad ja kui lihtne on konkreetset lahendust oma igapäevatoimingutesse integreerida.
Kui teil pole võimalust seda proovisõitu teha, vaadake professionaalide arvustusi. Lugege mõnda erinevatel arvustuste saitidel ja saate päris hea pildi tarkvarast. Ärge unustage pöörata tähelepanu levinud klientide probleemidele, kuna need võivad anda akna teie enda kogemustesse.
Võrrelge funktsioone ja kohandamisvõimalusi
See käib käsikäes esimese punktiga: teadliku otsuse tegemiseks on oluline mõista, millised funktsioonid peavad teie kasutajatoe tööriistal olema. Kui olete mõne teenusepakkuja valinud, kirjutage üles nende funktsioonide loendid ning võrrelge funktsioonide arvu ja nende kohandatavust. Kuigi rohkem ei ole alati parem, otsige lahendust, mis annab teie raha eest kõige rohkem väärtust. Sõltuvalt teie vajadustest võib teie jaoks kõige paremini sobida isegi tasuta IT kasutajatoe tarkvara.
Analüüsige integreerimisvõimalusi
Teiseks tuleks kasutada, kui hästi teie tulevane klienditeeninduse tarkvaralahendus integreerub kolmandate osapoolte rakendustega. Võimalik, et teate juba käputäiest integratsioonist, mida kindlasti vajate. Näiteks kui töötate e-kaubanduses, on teile tõenäoliselt kasulik Shopify integreerimine. Või kui plaanite kõnekeskust pidada, tuleb kasuks Twilio. Otsige Zendeski alternatiivi, mis võimaldab teil integreerida enamiku, kui mitte kõik, kolmanda osapoole rakendustest, mida vajate oma kontaktkeskuse sujuvaks käitamiseks.
Uurige kliendituge ja ressursse
Viimaseks, kuid kindlasti mitte vähemtähtsaks, ärge unustage tutvuda müüja klienditoega, klienditeeninduse portaaliga ja tugidokumentidega. Nad võivad pakkuda suurepärast lahendust, kuid kui teil tekib probleeme, pöördute selle poole.
Arvustuste lugemisel pöörake tähelepanu klienditoe mainimistele. Te ei taha leida, et proovite helistada kättesaamatule vihjeliinile või halvasti programmeeritud vestlusbotist, kes teid pidevalt häirib. Otsige lahendust, mis võib abi vajaduse korral pakkuda asjatundlikku tuge. Neil, kes võrdlevad klienditoe tööriistu, tasub oma kõnehaldusvajaduste jaoks vaadata ka lennukõne alternatiivi.
Are you ready to up your customer service game?
Get a free trial of LiveAgent today and experience the ultimate customer service solution!
Lõpetuseks
Nagu näete, pole klienditeeninduse lahendustest puudust, seega ärge muretsege, et te ei leia endale sobivat. Niikaua kui hindate hoolikalt oma ettevõtte vajadusi ja nõudeid ning jääte oma eelarve piiresse, leiate kindlasti suurepärase Zendeski alternatiivi.
Kindlasti kaaluge LiveAgenti. Isegi kui teil on peaaegu olematu eelarve, on LiveAgentil teile midagi pakkuda. Kui olete nõus veidi kulutama, võib isegi 15 dollariga jõuda üsna kaugele. Lisaks on saadaval ka täiesti tasuta vetsioon. LiveAgenti mitmekanaliline kliendisuhtlus, piletisüsteem, reaalajas vestlus, üle 200 integratsiooni ning usaldusväärne ja professionaalne klienditugi on teevad tarkvarast mängija, kes suudab Zendeskiga konkureerida.
Jaga seda artiklit
OtsiteZenDesk Talk`ile alternatiivi?
Liveagent on ülim kasutajatoe lahendus teie ettevõttele. Liveagent pakub tuge e-maili, live vestluse, sotsiaalmeedia, teadmistebaasi ja kõnekeskuse kaudu ühe suurepärase hinnaga. Valige üks meie kolmest tasulisest plaanist või valige eraldiseisvad funktsioonid, et oma kasutajatuge kohandada.
15 parimat Gmaili alternatiivi aastal 2024
Avastage 15 parimat Gmaili alternatiivi, mis muudavad klienditoe revolutsiooniliseks ja parandavad meeskonna koostööd. Suurendage kliendisuhtluse efektiivsust juba täna!
15 parimat Freshdeski alternatiivi
Täiendage oma klienditeenindust 15 parima Freshdeski alternatiiviga! Muutke oma klienditoe protsesse ja kasvatage kliendirahulolu juba täna.
15 parimat Freshdeski alternatiivi
Täiendage oma klienditeenindust 15 parima Freshdeski alternatiiviga! Muutke oma klienditoe protsesse ja kasvatage oma kliendirahulolu juba täna.