Klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri hõlmab kõiki samme alates ametikoha nõuete määramisest kuni liitumisprotsessi lõpuleviimiseni, et tagada parimate kandidaatide palkamine.
Klienditeenindaja rolli jaoks sobiva inimese leidmine võib olla väga aeganõudev. Värbamise kontrollnimekirja abil saate katta kõik põhipunktid, palgates samal ajal tööle parima kandidaadi. Oleme koostanud kontrollnimekirja, mida saate jälgida ja vastavalt oma vajadustele kohandada.
Klienditeenindaja töö on ettevõtte edu jaoks ülioluline. Selles rollis mitte ainult ei toetata kliente, vaid esindatakse ka ettevõtet kogu kliendibaasi jaoks.
Klienditeenindajad vastutavad paljude erinevate ülesannete eest alates kliendipäringute käsitlemisest kuni kaebuste lahendamiseni. Neil peavad olema suurepärased suhtlemisoskused ja nad peavad suutma töötada meeskonnas.
Värbamisprotsess võib olla pikk ja keeruline, kuid see on seda vaeva väärt, sest otsite oma tööle parimat kandidaati. Järgides mitmeid samme, võite olla kindel, et te ei jäta värbamisotsuse tegemisel ühtegi tegurit tähelepanuta.
Värbamise kontrollnimekiri annab juhiste komplekti, mida sellele rollile palkamisel järgida, aidates nii ettevõtte omanikel valida selle töö jaoks kvalifitseerunud isiku.
Personalispetsialistid vastutavad tavaliselt klienditeeninduse ametikohtadele värbamise eest. Neil peab olema kindel kontrollnimekiri, mida järgida, et nad kataksid kandidaatide läbivaatamise ajal kõik kriteeriumid.
Klienditeenindajate värbamise kontrollnimekiri võib aidata töölevõtmise protsessi lihtsustada. Seda kasutades saavad personalitöötajad tagada, et õige kandidaadi valikul võetakse arvesse kõiki vajalikke tegureid.
Klienditeenindaja kandidaatide värbamisel võivad peakütid olla väärtuslikuks ressursiks. Neil on kogemused ja teadmised, mis aitavad tuvastada klienditeeninduse meeskondade jaoks parimad kandidaadid ning nad võivad ka värbamisprotsessi juhtida.
Kasutades klienditeenindaja värbamise kontrollnimekirja, saavad peakütid oma otsinguid sujuvamaks muuta ja veenduda, et nad leiavad oma klientidele parimad kandidaadid. See aitab neil eristuda konkurentidest, paistes silma professionaalse lähenemisega ja pakkudes oma klientidele kvaliteetset teenust.
Värbamise kontrollnimekiri võib olla abiks endistele klienditeenindajatele, kes otsivad uut tööd. See aitab neil paremini mõista, mida tööandja otsib, ja võib anda neile eelise teiste kandidaatide ees ja aidata neil konkurentsist eristuda.
Kui keegi loobub klienditeenindaja ametist, saab ta kasutada seda kontrollnimekirja oma asendaja uurimiseks.
Alustuseks peate määrama ametikohale esitatavad nõuded. Ilma seda tegemata ei saa te lihtsalt edasi liikuda.
Selgete nõuete esitamine aitab tagada, et otsite kandidaatide läbivaatamisel õiget kvalifikatsiooni ja kogemusi. Teadmine, milliseid oskusi ja omadusi selle rolli jaoks vaja on, aitab teil kandidaatidega vestlusel keskenduda.
Omage head arusaama tööülesannetest ja -kohustustest. Samuti on oluline meeles pidada, et nõuded võivad aja jooksul muutuda. Teie ettevõtte kasvades võivad muutuda ka klienditeenindaja ametikoha vajadused. Vaadake kindlasti uuesti üle ja vajadusel värskendage oma nõudeid.
Kui olete ametikoha nõuded paika pannud, on aeg koostada värbamisplaan.
Te ei tohiks kunagi alustada värbamisprotsessi ilma plaanita. Värbamisplaani omades on teil selge ettekujutus, mida ja millal on vaja teha. See aitab muuta protsessi võimalikult sujuvaks.
Teie värbamisplaan peaks sisaldama kõike alates kandidaatide hankimisest kuni intervjuude läbiviimiseni. Samuti tuleks kirjeldada, kes vastutab protsessi iga etapi eest.
Enne tegeliku värbamisprotsessi alustamist peate koostama eelarve.
Laske eelarve korraldada, et saaksite teada, kui palju raha teil on värbamiseks kulutada. See aitab teil oma raha eest maksimumi võtta ja vältida ülekulu.
Teie eelarve peaks sisaldama kõiki värbamisega seotud kulusid. See hõlmab selliseid asju nagu töökuulutused, reklaam ja reisikulud. Nende kulude hindamisel on ülioluline olla võimalikult täpne, et te ei ületaks eelarvet.
Kui värbamispoliitika eelarve on paigas, on järgmiseks sammuks personali värbamispoliitika koostamine.
See sätestab töötajate värbamise reeglid ja protseduurid ning aitab tagada, et kõik asjaosalised mõistavad, mida neilt oodatakse.
Teie personali värbamispoliitika peaks hõlmama selliseid asju nagu töötaotluste esitamise protsess, läbiviidavate intervjuude tüübid ja pakkumiste tegemise viis.
Värbamisprotsessi järgmine samm on töökoha kirjeldamine.
See annab potentsiaalsetele kandidaatidele parema ülevaate sellest, mida ametikoht endast kujutab. See võib aidata meelitada ligi rohkem kvalifitseeritud kandidaate ja vähendada taotlejate arvu, kes sellele ametikohale ei sobi.
Teie ametijuhend peaks sisaldama lühikest ülevaadet ametikohast, samuti kohustuste ja vastutuste loetelu. Tõstke esile positsiooni ainulaadsus ja vajaminevad oskused. Üksikasjaliku töökirjelduse abil saavad potentsiaalsed kandidaadid paremini aru, mida ametikoht endast kujutab.
Kui olete loomise lõpetanud, kontrollige seda veel üks kord.
Ebatäpne ametijuhend võib heidutada kvalifitseeritud kandidaate kandideerimast.
Teie ametijuhendi peaks üle vaatama keegi, kes seda ametikohta tunneb. Nad saavad kontrollida, kas kohustused ja vastutused on täpsed, ning tuvastada kõik täiendavad oskused, mida võib vaja minna. Kontrollige kindlasti ka ametinimetust.
Olemasolevate töötajatega suhtlemine enne avaldamist võib aidata vaba töökoha suhtes suusõnalist reklaami teha.
Nad saavad anda tagasisidet ametijuhendile ja aidata ametikohta edendada. Samuti võivad nad sellele ametikohale suunata kvalifitseeritud kandidaate. Lisaks võib teie klienditoe meeskond kõige paremini teada, milliseid oskusi on vaja kliendi edu, klienditeeninduse või muude klienditeenindusvaldkonna väljakutsete eest hoolitsemiseks.
Võite olemasolevate töötajatega kontakteeruda meili teel või postitadada sõnumi oma sisesuhtluskanalisse. Tagage neile kogu asjakohane teave, nagu ametinimetus, kohustused ja vastutus ning kuidas tuleb kandideerida. Ametikohast huvitatud saavad kandideerida otse teie veebisaidi kaudu.
Pärast ametijuhendi valmimis on aeg ametikoha reklaamimiseks.
Ametikoha avaldamine võimaldab kandideerida kõigil huvitatud kandidaatidel. Samuti võimaldab see jälgida kandideerimisi.
Ametikoha võite postitada oma ettevõtte veebisaidile, samuti tööpakkumislehtedele ja sotsiaalmeediasse. Lisaks võite potentsiaalsete kandidaatidega otse ühendust võtta ja saata neile töökuulutuse lingi. Saate ühendust võtta juba oma talendifondis olevate varasemate kandidaatidega ja anda neile positsiooni avamisest teada.
Kriteeriumide enneaegne väljatöötamine aitab teil kandidaadi valimisel teha objektiivse otsuse.
See võimaldab hinnata objektiivselt kõiki kandidaate ja valida ametikohale ainult kõige kvalifitseeritumad. Samuti võimaldab see jälgida edusamme kogu värbamisprotsessi jooksul ja tuvastada valdkonnad, kus on vaja parandusi. Lisaks võimaldab see kandidaate kõrvuti võrrelda, muutes seega valikuprotsessi tõhusamaks.
Teie valiku kriteeriumid peaksid hõlmama ametikohal nõutavaid oskusi, kogemusi ja kvalifikatsiooni. Kaaluge kandidaadi kultuurilist sobivust ja kuidas ta teie ettevõttesse sobiks. Ilma kriteeriumideta võib kandidaatide võrdlemine osutuda keeruliseks.
Intervjuu küsimuste eelnev ettevalmistamine võimaldab teil esitada õigeid küsimusi ja hankida otsuse tegemiseks vajalikku teavet.
Intervjuu ajal õigete küsimuste esitamine aitab teil hinnata kandidaadi kvalifikatsiooni, oskusi ja kogemusi. See annab teile ka ülevaate nende isiksusest ja nende sobivusest ettevõttega. Küsimusi ette valmistamata võib olla raske hinnata kandidaadi kohta kogu asjakohast teavet.
Võite koostada struktureeritud intervjuud, kasutades ajurünnakut kliendi kohta vajaliku teabe kogumiseks. Kui teil on küsimuste loend, võite hakata neid kategooriatesse korraldama. Näiteks võib teil olla nimekiri erinevatest küsimustest iga kandidaadi kvalifikatsiooni, oskuste ja kogemuste kohta.
Kvalifitseeritud kandidaatide uurimine ja värbamine võib olla aeganõudev protsess, kuid seda tuleb teha põhjalikult.
Kvalifitseeritud kandidaadid on suurema tõenäosusega oma rollis edukad, seega tehke kõik endast olenev, et leida sellele ametikohale parim võimalik kandidaat. Nii parandate oma tööjõu kvaliteeti.
Kvalifitseeritud kandidaatide uurimiseks ja värbamiseks on mitu võimalust. Võite postitada ametikoha töölehtedele ja sotsiaalmeediasse või pöörduda otse potentsiaalsete kandidaatide poole. Samuti võite otsustada kandidaatide läbivaatamiseks ja kõige kvalifitseeritumate isikute tuvastamiseks kasutada hindamistööriista.
Kuulamine on klienditeenindajate jaoks eriti oluline oskus. Nad peavad suutma mõista klientide vajadusi ja pakkuma nende probleemidele lahendusi.
Sest klienditeenindaja, kes ei oska tõhusalt kuulata, ei saa hakkama keeruliste klientidega ega suuda nende probleeme edukalt lahendada.
Esitage neile küsimusi nende kogemuste ja selle kohta, mida nad teatud olukordades teeksid. Samuti võite anda neile stsenaariumi ja paluda neil selgitada, kuidas nad sellega hakkama saaksid.
Klienditeenindajatel peavad olema suurepärased suhtlemisoskused ja te peate neis enne lepingu sõlmimist veenduma.
Suhtlemine on klienditeeninduses võtmetähtsusega. Kandidaadid peavad suutma tõhusalt suhelda pettunud klientidega, aga ka teiste meeskonnaliikmetega.
Oma ettevõttele parima klienditeenindaja leidmiseks kontrollige kandidaatide suhtlusoskusi. Seda saab teha telefoniintervjuude kaudu või paludes neil täita kirjalikke harjutusi konkreetsete kliendiprobleemide lahendamiseks. Lisaks peaksite hindama ka nende suhtlusoskusi ja võimet tulla toime keeruliste kliendikogemuse olukordadega.
Klienditeenindajad peavad saama parima võimaliku klienditeeninduse pakkumiseks kasutada CRM-i piletisüsteeme, nagu LiveAgent.
See näitab, kuidas nad tegeleksid klientide päringute ja kaebustega. Samuti peaksid nad suutma klienditeenindusmeeskondadele näidata, kuidas hiljem tooteteadmisi kasutada, et kogu meeskond asjaga kursis hoida.
Piletisüsteemide (nt LiveAgent) tõhus kasutamine mõjutab kogu klienditeeninduse meeskonna töövoogu, muutes piletite ja kliendi taotlustega järjel püsimise lihtsaks.
LiveAgenti universaalse postkastiga saate hallata kõigist kanalitest tulevaid pileteid – meile, vestlusi, foorumid ja isegi sotsiaalmeediat. Selle piletisüsteemi tarkvara abil saate jälgida klienditeeninduse toimivust ja testida agentide võimet piletite käsitlemisel. Hankige sisukaid toimivusaruandeid, ülevaateid agentide paremusjärjestusest ja paljusid muid analüütilisi funktsioone (proovimine on tasuta).
Seetõttu peaksite juba kandidaatide tasemel uurima nende võimet sellist tarkvara kasutada. Tänu sellele saavad nad uue tarkvaraga kiiremini harjuda.
See aitab teil välja selgitada, kas kandidaadil on vajalikud klienditeenindusoskused.
Selline test võimaldab näha, kuidas kandidaat reaalsetes klienditeenindusolukordades toime tuleks. Nende sooritus annab teile aimu nende oskustest ja võimetest ning suhtumisest klientidesse, võimaldades teil teha teadliku otsuse selle kohta, kas nad on selle töö jaoks õige inimene või mitte.
Praktilise klienditeeninduse testi läbiviimiseks on mitu erinevat viisi. Üks on anda kandidaadile stsenaarium (nt probleem klienditeeninduse meeskonnas) ja paluda tal selgitada, kuidas ta sellega toime tuleks. Teine võimalus on luua klienditeeninduse ülesanne, näiteks kliendi kaebuse käsitlemine või probleemi lahendamine.
See kontroll võib säästa palju aega ja raha, mis muidu kuluks ettevõtte jaoks mittesobilike kandidaatidega kohtumiseks.
Mõned nõuded on klienditeenindaja rolli jaoks hädavajalikud. Te ei soovi palgata kedagi, kes ei kata põhitõdesid, kuna tõenäoliselt ei sobi nad teie ettevõttesse hästi.
Saatke neile meil või kiri, milles teavitate neid ebaõnnestumisest, või võtke nendega ühendust ja öelge seda telefoni teel. Samuti võiksite anda taotlejale tagasisidet, et ta teaks, milliste valdkondadega peab ta tulevikus edu saavutamiseks tegelema.
Kui olete kandidaadid välja valinud, on aeg nendega intervjuu teha. See võimaldab teil hinnata nende klienditeeninduse oskusi ja teadmisi.
See võimaldab teil neid paremini tundma õppida ja uurida, mis neid sellel positsioonil motiveerib.
Küsige neilt küsimusi nende klienditeeninduse kogemuse ja oskuste kohta. Andke neile praktiline ülesanne, näiteks kliendi kaebuse käsitlemine või probleemi lahendamine. Videointervjuude puhul küsige neilt küsimusi nende motivatsiooni kohta ja uurige, mida nad meeskonnale tooksid. Samuti saate hinnata nende suhtlemisoskusi, esitades neile küsimusi nende klienditeeninduskogemuse osas ja kuidas nad ise klienditeeninduse meeskonda juhiksid.
Hoidke taotlejaid vestlusprotsessiga kursis, kuna see näitab neile, et olete nende kandideerimisest huvitatud ja hindate nende aega.
Vastasel juhul võite jätta taotlejatele mulje, et te ei väärtusta nende aega ega tunne huvi nende taotluste vastu. See võib viia selleni, et nad võtavad oma avalduse tagasi või ei võta tõenäoliselt teie tööpakkumist vastu.
Hoidke see lühike. Kandideerimisprotsess võib olla pikk ja veniv, seega hoidke kandidaate edenemisega kursis. Võite seda teha e-kirja teel või helistades. See ei pea olema pikk vestlus, vaid lühike ülevaade protsessist.
Kui olete kandidaadid intervjueerinud, kontrollige enne lõpliku otsuse tegemist nende kvalifikatsiooni ja viitamisi.
Peate kontrollima, kas konkreetsel kandidaadil on kogemusi klientidega, kas tal on olemas pehmed oskused ja kas ta suudab reaalajas reageerida erinevatele klienditeenindusvaldkonna probleemidele. Klienditeeninduse spetsialistidel peaks olema teatud kvalifikatsioon, et nad suudaksid pakkuda erakordset klienditeenindust.
Küsige nende eelmistelt tööandjatelt soovitusi, mis võivad olla kas kirjalikud või suulised. Kui kahtlete, pange oma kandidaadid proovile ja palgake professionaalne teenus, mis teid kinnitamise protsessiga aitaks.
Teie tagasiside ei pea olema pikk ja üksikasjalik. Piisab lihtsast e-kirjast või telefonikõnest.
Nii näitate, et hindate nende aega. Samuti aitab see neil täiustada oma taotlust tulevasteks rollideks.
Saatke neile lühike e-kiri või helistage, et anda nende taotluse kohta tagasisidet. Tänage neid aja ja huvi eest. Samuti võite soovitada mõningaid viise, kuidas nende taotlust tulevikus paremaks muuta või lisada nad oma ettevõtte talentide kogumisse, et saaksite nendega ühendust pidada.
Pärast kandidaatidega vestlemist ja nende kvalifikatsiooni kontrollimist on aeg teha otsus ja palgata valitud kandidaat(id).
See samm lõpetab värbamisprotsessi ja palkab selle töö jaoks õige inimese. Kui rolli täidab kõige sobivam kandidaat, võite olla kindel, et ta osutab vajalikul tasemel klienditeenindust.
Peaksite neile esitama kirjaliku tööpakkumise, millele nad peavad allkirjastama ja tagastama. Kui nad on allkirjastatud lepingu tagastanud, võetakse nad ametlikult tööle ja võivad asuda tööle. Võimalik, et vajate ka NDA vormi.
Kinnitage tehing kõigile osapooltele läbipaistva töölepinguga.
Tööleping on õiguslikult siduv dokument, mis sätestab töösuhte tingimused. See on oluline, et mõlemal osapoolel oleks selgus oodatava suhtes, ilma et tekiks segadust rolli või ettevõtte ootuste osas.
Võite kasutada töölepingu näidist, mille leiate veebist või õigusnõustaja käest. Veenduge, et kohandate seda vastavalt teie ettevõttele ja konkreetsele rollile. Kui olete lepingu sõlminud, paluge valitud kandidaadil see enne tööle asumist alla kirjutada.
Liitumisprotsess on värbamisprotsessi viimane etapp. See tähendab, et aitate uuel töötajal uude rolli sisse elada ja ettevõttega kursis olla.
See aitab uuel töötajal oma rolli sisse elada ja võimalikult kiiresti tootlikuks saada. Samuti aitab see kasvatada nende lojaalsust ettevõttele.
Sisseelamisprotsess peaks algama esimesel tööpäeval. Uuele töötajale tuleks teha ekskursioon kontoris, tutvustada oma meeskonda ja pakkuda talle vajalikku koolitust. Samuti tuleks neile anda töötajate käsiraamatu koopia, et nad saaksid tutvuda ettevõtte põhimõtete ja protseduuridega.
Isegi kui see tundub enesestmõistetav, on ametinimetus ametijuhendi oluline osa, kuna see ütleb taotlejatele, milline on nende roll.
Koos ametinimetusega peate lisama ka rolli lühikirjelduse. See peaks kirjeldama töö peamist eesmärki ja milliste ülesannete täitmist edukalt kandidaadilt oodatakse.
Värbamisel on ülioluline olla palga osas läbipaistev, sest see aitab meelitada õigeid kandidaate. Lisage ametijuhendisse palgavahemik, et taotlejad teaksid, mida oodata ja et hiljem ei tekiks segadust.
Kuna klienditeenindus on oskuspärane roll, peate ära märkima nõutava kvalifikatsiooni ja kogemuse. See võib hõlmata klienditeeninduse koolitust, varasemat kogemust sarnasel ametikohal või muud asjakohast kvalifikatsiooni. Igal klienditeenindaja töökohal on erinevad nõuded, seega veenduge, et kohandaksite ametijuhendi konkreetsele rollile.
Haridus sõltub rolli tasemest. Algtaseme klienditeeninduse töökohtade jaoks võite nõuda ainult keskkooli lõputunnistust. Kõrgematel ametikohtadel võib tekkida vajadus, et taotlejatel oleks kõrgharidus.
Loomulikult on klienditeenindaja töö puhul kogemus oluline. Peate ametijuhendis loetlema nõutavad kogemused, et taotlejad teaksid, mida oodata. See võib hõlmata varasemat kogemust sarnasel ametikohal või mis tahes kliendiga seotud ametikohal.
Teatud teadmised ja oskused võivad samuti rolli täitmiseks vajalikud olla. Näiteks spetsiifilised tarkvaraoskused või valdkonnapõhised teadmised. Jällegi veenduge, et loetleksite need ametijuhendis, et taotlejad saaksid end ise sõeluda.
Peate ametijuhendisse lisama tööülesannete ja -vastutuste loetelu, et taotlejad oleksid neist eelnevalt teadlikud. See aitab tagada, et nad on rolliks ette valmistatud ja saavad sellega hakkama.
Ilma liigsetesse detailidesse laskumata tuleks lisada ka lühike ülevaade rolli igapäevastest tegemistest. See annab taotlejatele parema ülevaate sellest argipäevastest toimingutest.
Õigete kandidaatide ligimeelitamiseks peate olema töötingimuste osas läbipaistev. See võib hõlmata tööaegu, vahetuste mustreid ja seda, kas roll on kontoripõhine või kodukontoris.
Lõpuks ärge unustage mainida kõiki hüvesid, mida rolliga koos pakutakse. Nende hulgas võiks olla tervisekindlustus, paindlik töökorraldus või ettevõtte poolt rahastatud koolitus. See on suurepärane võimalus meelitada oma ettevõttesse tipptalente.
Värbamise kontrollnimekiri on dokument, mis kirjeldab samme, mida peate uue töötaja palkamiseks tegema. See hõlmab ametijuhendi koostamist, kandidaatide hankimist, intervjuude läbiviimist ja pakkumise pikendamist. Värbamise kontrollnimekirjaga võite olla kindel, et katete kõik alused ja teete oma ettevõtte jaoks parimad värbamisotsused.
Oleneb tööandjast. Mõned tööandjad küsivad avaldust ainult üks kord ja säilitavad selle siis tulevaste avamiste jaoks faililoendis. Teised tööandjad võivad paluda teil igal kandideerimisel täita uue taotluse. Mõlemal juhul on alati hea mõte säilitada oma CV ja kaaskirja koopia juhuks, kui potentsiaalne tööandja neid palub.
Tavaliselt koosneb see mõnest põhietapist. Enne kandideerimist on hädavajalik, et mõistaksite põhjalikult töökoha nõudeid ja ettevõtte kultuuri. Kui olete oma uurimistöö teinud, on järgmine samm tavaliselt oma CV ja kaaskirja esitamine. Pärast teie materjalide ülevaatamist võidakse teil paluda osaleda intervjuul (või mitmel). See võimaldab mõlemal poolel üksteise kohta rohkem teada saada ja otsustada, kas see sobib. Lõpuks toimub töölevõtu etapp siis, kui tööandja annab kandidaadile tööpakkumise. Siinkohal arutatakse töötasu ja hüvitisi enne töölepingu sõlmimist.
Tavaliselt koosneb see esmalt CV-de sõelumisest. Pärast seda jätkate vestluste läbiviimisega väljavalitud kandidaatidega. Järgmine samm on kontrollida nende kvalifikatsiooni ja viiteid. Seejärel teete otsuse ja palkate valitud kandidaadi. Lõpuks peate hoolitsema sisseelamise eest.
Pakkumise hankimine, sõelumine, intervjueerimine ja pikendamine.
Kõnekeskuse seadistamise kontrollnimekiri
Loo tõhus kõnekeskus LiveAgenti kontrollnimekirjaga: eesmärgid, personal, tarkvara ja optimeerimine samm-sammult juhenditega.
Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri
Avastage klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri, mis aitab säilitada teenuse kvaliteeti, tagada järjepidevus ja tõsta kliendirahulolu. Ideaalne mitme asukohaga ettevõtetele kliendikogemuse parandamiseks. Külastage nüüd!
Klienditeeninduse auditi kontrollnimekiri
Täitke see klienditeeninduse auditi kontrollnimekiri et saada ülevaade oma klienditeeninduse hetkeseisust, et seda täiendada.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team