Klienditeeninduse hindamise kontrollnimekiri aitab ettevõtetel parandada klienditeenindust, tuvastades täiustamist vajavad valdkonnad. See sisaldab näpunäiteid, kuidas analüüsida klientide tagasisidet ja seadistada tulevikueesmärke.
Kas soovite parandada oma klienditeenindusega seotud jõupingutusi ja astuda täiendava miili? Kas teate, millised valdkonnad vajavad parandamist?
Meie klienditeeninduse hindamise kontrollnimekiri on ideaalne tööriist igale ettevõttele, kes soovib täieneda. See on nimekiri erinevatest viisidest, kuidas ettevõte saab luua tõhusa strateegia oma klienditeeninduse parandamiseks ja tulude suurendamiseks.
Klienditeenindus on iga ettevõtte üks olulisemaid aspekte. See võib tuua edu Teie ettevõttele või kaubamärgile, seega on ülioluline, et iga kliendiga suhtlemise puhul oleks alati võimalus teda aidata, rõõmustada ja luua temaga pikaajaline suhe.
Klienditeeninduse hindamise kontrollnimekiri annab Teile kogu vajaliku teabe, mida peate oma klienditeeninduse parandamiseks teadma. See võimaldab Teil tuvastada valdkonnad, mis vajavad täiustamist ja millised on iga ärivaldkonna parimad tavad. See annab ka kasulikke näpunäiteid, kuidas nendes konkreetsetes aspektides edu saavutada.
Kui olete kindlaks teinud, mis on Teie ettevõtte praegune suurim väljakutse, saate koostada plaani selle probleemi lahendamiseks ja oma üldise klienditeeninduse parandamiseks.
Kuidas saavad nad klienditeeninduse hindamise kontrollnimekirja kasutamisest kasu?
Klienditeeninduse hindamine peaks olema kohandatud teie konkreetsetele vajadustele. Veenduge, et mõistaksite hindamise ärieesmärke ja mida loodate nende täideviimisega saavutada.
Ootuste seadmine tagab, et kõik asjaosalised on ühel lainel ja mõistavad, mida hindamiselt oodata.
Leppige kokku koosolek oma klienditeenindajatega ja arutage, mida nad hindamisel näha tahaksid. Tehke kindlaks, kuidas iga nende taotlus sobib teie ärieesmärkidega.
Üks parimaid viise klienditeeninduse hindamiseks on kogu kirjavahetuse uurimine, olgu need siis meilid, kirjad või vestluslogid. See annab Teile hea ülevaate sellest, kuidas kliendid Teie ettevõttega suhtlevad.
Kogu kirjavahetust uurides saate kindlaks teha, kui hästi Teie klienditeenindajad konkreetsete juhtumitega toime tulevad ja kas neil on klientide abistamiseks vajalikud oskused või mitte.
Peaksite iga kirjavahetust mitu korda läbi vaatama ja vajadusel märkmeid tegema. Uurige, millist keelt kasutati kliendiga suhtlemiseks, kuidas suhtlemist käsitleti ja millist lahendust pakuti.
Otsige klientidelt positiivset ja negatiivset tagasisidet, samuti soovitusi, kuidas nendega sidet parandada.
Telefonikõned on Teie ettevõtte oluline osa, mis on tehingute sõlmimisel esmatähtis. Jälgides töötajate ja klientide vahelisi telefonivestlusi, näete täpselt, kuidas klienditeeninduse osakond Teie toodete ja teenustega seotud probleeme käsitleb.
Telefonikõnede jälgimine annab Teile ülevaate klientide ja klienditeenindajate vahelisest suhtlusest ning sellest, millised teadmised Teie töötajatel on.
Seda saate teha, palgates kolmanda osapoole ettevõtte (nt LiveAgent) või lihtsalt paludes töötajal telefonivestlused salvestada ja saata need ülevaatamiseks (ärge unustage kliente teavitamast, kui kõnesid salvestatakse).
Tähelepanuväärne! LiveAgent pakub piiramatul hulgal salvestusi ja palju võimsaid funktsioone, mis aitavad Teie klienditeenindust parandada. Selles mitmekanalilises klienditoe tarkvaralahenduses saate kõiki salvestisi talletada ja hallata ühest kohast.
Minimaalne lahendusaeg on aeg, mis klienditeeninduse esindajatele antakse probleemi lahendamiseks. Klientide jaoks on oluline tunda, et nende probleemidega tegeletakse õigeaegselt. Seetõttu tasub enne hindamisprotsessi alustamist uurida, mis on töötajatele määratud.
Tagamaks, et töötajad vastaksid neile seatud standarditele ja et kliendid saaksid vajalikku teenust õigeaegselt.
Selleks võtke ühendust klienditeeninduse osakonnaga ja küsige teavet iga probleemitüübi keskmise reageerimisaja kohta. See annab Teile hea ülevaate sellest, kui hästi Teie meeskond toimib.
Mida saate teha, et see aeg oleks võimalikult lühike? Looge selgete rollide ja kohustustega reageerimise meeskonnad, kes teevad reaalajas koostööd, ning kasutage tarkvara, mis aitab Teil tõhusamalt hallata kõiki e-kirju, vestlusi ja kõnesid.
Tähelepanuväärne: kaaluge kõigi oma suhtluskanalite integreerimist, et hallata neid kõiki ühest liidesest ühe tarkvaraga.
Oluline on jälgida, mida kliendid Teie ettevõtte kohta veebis räägivad – nii head kui ka halvad arvustused võivad anda ülevaate sellest, kui hästi klienditeenindusega toime tullakse, samuti sellest, kas on või ei ole veel mingeid lahendamist vajavaid probleeme.
See võib aidata Teil tuvastada oma klienditeeninduse tugevusi ja nõrkusi ning annab Teile ka ülevaate sellest, kuidas kliendid Teie ettevõttesse suhtuvad.
Seda saate teha, lugedes läbi veebiarvustused, võttes arvesse igas neist mainitud häid ja halbu punkte. Kui ilmnevad mustrid, saate seda teavet kasutada oma klienditeeninduse parandamiseks.
Ärge unustage, et halb arvustus on sama oluline kui 5-tärniline arvustus, nii et vastake võimaluse korral neile kõigile, olgu need positiivsed või negatiivsed.
Levinud küsimustele vastamine on valdkond, kus klienditeenindajatel võib tekkida probleeme. Kui nende vastustega tekib probleeme, tasub otsida muutmist vajavaid aspekte, et kliendid tunneksid end nende kohtlemisega rahul.
See võimaldab Teil teada saada, kas klienditeenindajate küsimustele vastamisel on probleeme, aidates klienditeenindust veelgi arendada.
Vaadates saadud klientide küsimusi ja lugedes need ükshaaval läbi ning märkides üles kõik parandamist vajavad valdkonnad. Kui antud vastustega esineb korduvaid probleeme, võib olla aeg poliitikat või koolitusprotsesse muuta.
Salaostjaid on suurepärane võimalus saada pakutavast klienditeenindusest kõrvalseisja vaade. Kui keegi astub sisse ja poseerib kliendina, saate koguda väärtuslikke andmeid, mis aitavad Teil oma meeskonna töö üldist kvaliteeti parandada.
Salaostjad saavad anda objektiivset tagasisidet pakutava teenuse taseme kohta ning tuvastada valdkonnad, mida tuleks parandada.
Võtke ühendust kolmanda osapoole ettevõttega, kes pakub Teile salaostjaid, või kasutage selles rollis oma töötajaid. Oluline on veenduda, et esitatud küsimused on Teie ettevõtte jaoks asjakohased ja et ostjad on teadlikud sellest, mida nad peavad külastuse ajal otsima.
Klientide tagasiside on suurepärane viis saada aimu, kuidas kliendid Teie ettevõttega seotud kogemustesse suhtuvad. Niikaua kui küsite sisendit erinevates vormingutes, saate koguda andmeid, mis aitavad tulevikus klienditeenindust parandada ja saada täiendavaid teadmisi toote kohta.
See annab neile sõna ja näitab, et olete huvitatud sellest, mida nad teie ettevõtte kohta ütlevad.
Lisaks kirjaliku tagasiside saamisele saate saata veebiküsitlusi e-posti või sotsiaalmeedia platvormide kaudu või teha telefoniintervjuusid klienditeenindajatega.
Toimivusandmete analüüsimine on suurepärane viis saada aimu, kui hästi teie meeskonnal läheb. Saate tuvastada valdkonnad, mis vajavad parandamist, ja töötada nende parandamise nimel.
Analüüsimine annab objektiivset teavet, kuidas töötajad seatud eesmärkide või võrdlusnäitajate suhtes toimivad.
Vaadates oma klienditeeninduse tarkvara kaudu kogutud andmeid või kasutades kolmanda osapoole ettevõtte poolt esitatud aruandeid.
Peaksite oma klienditeeninduse hindamise tulemusi oma töötajatega jagama. Seda tehes tunnevad nad, et nad on osa hindamisprotsessist, ja mõistavad, kuidas suunata oma jõupingutusi Teie ettevõtte eesmärkide saavutamisele.
See annab teile ja teie meeskonnaliikmetele võimaluse tulla kokku, teha kindlaks valdkonnad, mis vajavad parandamist, ja töötada nende probleemide lahendamise kallal.
Võite kasutada erinevaid meetodeid, sealhulgas individuaalsete kohtumiste pidamine meeskonnaliikmetega või rühmaarutelude kasutamine, et pidada avatud vestlusi selle kohta, kuidas nad oma töösse suhtuvad ja millised valdkonnad võivad neile raskusi tekitada.
Enamikul juhtudel ei saa Te eeldada, et meeskond oleks teadlik, kuidas neil läheb, ilma sellest eelnevalt rääkimata ja aktiivselt kuulamata. Tunnistades nende nõrkusi ja aidates neil leida võimalusi nende aspektide parandamiseks, julgustate oma töötajaid. See loob positiivsema töökeskkonna kõigile asjaosalistele.
Parendamist vajavate valdkondade tunnustamine aitab töötajatel tunda end mugavalt juhile nõrku külgi näidates.
Kõige tõhusam viis aidata oma meeskonnal nõrkusi lahendada, on julgustamine. Jääge positiivseks ja julgustage töötajaid püstitatud eesmärgi nimel pingutama. Tehke kindlaks nõrgad kohad ja konkreetsed viisid, kuidas koos täieneda. Motiveerige enese parandamise nimel pingutama.
Klienditeeninduse hindamise mall, mis aitab Teil oma meeskonna edusamme jälgida.
Pärast parendusvaldkondadest rääkimist peaksite seadma ettevõtte eesmärgid, mille nimel Teie meeskond regulaarselt vaeva näeb. Seda tüüpi eesmärkide seadmine võib aidata töötajatel keskenduda oma jõupingutustele, töötada ühise eesmärgi nimel ja tunda end töökohal terviklikumana.
Seades selged ja konkreetsed meeskonna eesmärgid, mõistab Teie meeskond, kuidas nad suuremasse pilti mahuvad ja mida nad saavad teha, et ettevõtte edusse positiivselt kaasa aidata.
Eesmärkide seadmine nõuab palju aega ja harjutamist, kuid seda tehes saate julgustada oma töötajaid neid eesmärke saavutama. Esikohale tuleks alati seada kõige olulisemad, kohest tähelepanu vajavad eesmärgid, et parandada Teie klienditeeninduse kvaliteeti.
Pidage meeles, et Teie eesmärgid peaksid olema SMART (spetsiifilised, mõõdetavad, saavutatavad, asjakohased ja ajaliselt piiratud). Seades uusi parendusstrateegiatega eesmärke saavutamiseks, annate oma töötajatele edu teekaardi.
Viimased sammud on oma klienditeeninduse hindamisplaani regulaarne elluviimine, edusammude jälgimine ja vajaduse korral paranduste tegemine. See nõuab Teilt nii juhilt kui ka Teie meeskonnaliikmetelt pühendumist, kuid see on ülioluline, et Teie ettevõte saaks oma potentsiaali täielikult ära kasutada.
Klienditeeninduse hindamisplaani käivitamine võimaldab Teil oma meeskonna uusi teadmisi ellu viia ja näha, kuidas nad igapäevaselt pinge all toimivad. Edu saavutamiseks on oluline jälgida oma toimivust ja parandada klienditeenindust iga hindamisega.
Neid kolme tegevust tuleks teha regulaarselt, eelistatavalt kord kuus või kord kvartalis, et oma teenuseid pidevalt muuta ja täiustada.
Meie klienditeeninduse kontrollnimekirja mall võimaldab Teil hindamisprotsessiga kursis olla ja kursis püsida.
Customer service evaluation is a crucial part of any business. It helps managers identify areas for improvement and bring about company growth. It's important to remember that customer service evaluation is not a one-time event, but rather an ongoing process that should be revisited regularly.
A customer evaluation form is a document that you can use to collect data from your customers about their experience with the company. This includes but is not limited to satisfaction levels, areas to improve, and feedback on specific products or services. Every business should have its own customer evaluation form tailored to its specific needs.
When creating an evaluation form, it's important to make sure that you cover all the necessary areas. An example outline of an evaluation form should include the following information: company name and contact information; date of purchase; rating (on a scale from 1 to 10) of overall satisfaction with the product or service; what they liked about the product or service; what they didn't like about the product or service; details about how this could've been improved; any suggestions for future products or services
Client evaluation is important because it allows businesses to track and improve their customer service performance. By conducting regular evaluations, companies are able to identify areas for improvement and make the necessary changes that will result in better customer satisfaction levels and increased profits.
Each department manager should conduct customer evaluations. This includes sales, customer service, and product development teams as well as those working in administration. All of them play a crucial role in building and maintaining relationships with customers, so their feedback is important.
There are numerous benefits of conducting regular customer evaluations. The main ones include: Improved company performance, as it allows for a better understanding of areas that need to be worked on. Greater satisfaction levels among customers, since they know that their feedback is being taken seriously. Improved customer relations, as a result of better communication and understanding customer needs. Increased profits, since satisfied customers are more likely to return and recommend your products or services to others.
It depends on your company's needs. Most companies conduct evaluations twice a year in order to check how their customer service is performing relative to their set goals and objectives. However, customer satisfaction levels are checked more often, while feedback about particular products or services is collected less frequently.
Klienditeeninduse agentide koolitamise kontrollnimekiri
Terviklik kontrollnimekiri uute klienditeeninduse agentide koolitamiseks - alates seadistusest kuni hindamiseni. Vaata lähemalt!
Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri
Avastage klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri, mis aitab säilitada teenuse kvaliteeti, tagada järjepidevus ja tõsta kliendirahulolu. Ideaalne mitme asukohaga ettevõtetele kliendikogemuse parandamiseks. Külastage nüüd!
Turundusauditi kontrollnimekiri
Avasta turundusauditi kontrollnimekiri, et analüüsida turundusstrateegiaid, tuvastada tugevusi ja nõrkusi ning parandada tõhusust.
Kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri
Avastage kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri LiveAgenti lehel, et tagada edukas kõnekeskuse loomine. Katame kõik olulised teemad alates tarkvarast ja tehnoloogiast kuni kliendisuhete haldamise ja turvalisuseni. Ärge jätke ühtegi sammu vahele!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team