Klienditeeninduse kontrollnimekiri aitab parandada teenindust, pakkudes selgeid samme ja ootusi. See hõlmab ligipääsetavuse tagamist, kiiret vastamist, klientide vajaduste sobitamist toodetega ja tagasiside kogumist.
Suurepärane klienditeenindus on ettevõtte edu oluline komponent. Õnnelik klient naaseb ikka ja jälle, kuid üks halb kogemus võib ta lõplikult eemale tõugata.
Seetõttu on oluline omada plaani klientide probleemide võimalikult tõhusaks lahendamiseks. Selles kontrollnimekirjas käsitleme kõiki vajalikke samme, et pakkuda algusest lõpuni laitmatut klienditeeninduse kogemust.
Klienditeeninduse kontrollnimekirjad võivad ettevõtteti erineda, kuid sisaldavad tavaliselt selliseid elemente nagu kaebuste käsitlemine, abi ja teabe pakkumine ning klientide tänamine.
Muud üksused, mis võiks kaasata, on toodete või teenuste üles- või ristmüük, tellimuste kinnitamine ja lahknevuste lahendamine.
Klienditeeninduse kontrollnimekiri aitab Teil tagada, et pakute oma klientidele väärtuslikku aja jooksul parimat võimalikku kogemust. Samuti võib see aidata vältida, et kliendi päringu või probleemiga tegelemisel ei jääks ühtegi sammu vahele.
Oluline on omada kindlat klienditeeninduse protokolli, et kõik töötajad oleksid teadlikud toimingutest, mida nad peavad tegema suurepärase klienditeeninduse pakkumiseks.
Olenemata sellest, kellega klient ettevõttes suhtleb, on vajalik järjepidev kliendikogemus. Klienditeeninduse kontrollnimekiri aitab tuvastada ka parendusvaldkonnad, et teeninduse tase säiliks klientidele rahulolevalt.
Klienditeeninduse kontrollnimekiri võib olla väga kasulik agentidele, kes tegelevad sissetulevate päringute või kaebustega. Nad peavad olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega suheldes pöörama tähelepanu detailidele ning järgima kindlat klienditeeninduse protsessi.
Kui Teil on kindlad juhised, säilitab Teie ettevõte mitme erineva töötajaga suhtlemisel järjepidevus. Samuti aitab see uutel töötajatel hoogu juurde saada ning vältida vigu ja liigseid klienditeeninduse pingutusi.
Ettevõtete omanikud ja juhid saavad oma ettevõtte klienditeeninduse osakonna edenemise jälgimiseks kasutada klienditeeninduse strateegiat. Nad saavad vaadata, kui hästi kaebusi käsitletakse, ja teha kindlaks parandusi vajavad valdkonnad.
Samuti saavad nad kasutada seda ka klienditeeninduse vahendina, et mõõta klientide rahulolu taset ja jälgida muutusi. See võib aidata ettevõtte juhil teha otsuseid ja välja selgitada, kuhu klienditeeninduse täiustamiseks ressursse eraldada.
Klienditeeninduse kontrollnimekirja näidis võib olla klienditeeninduse juhtide ja juhendajate jaoks äärmiselt kasulik, kuna nad vastutavad töötajate tegevuse järelevalve eest. Nad peavad veenduma, et töötajad järgivad klientidega suhtlemisel ettevõtte protokolli.
Kontrollnimekiri võimaldab neil jälgida klienditeeninduse mõõdikuid ja saada üksikasjalikke aruandeid kogu nende klienditoe meeskonna toimivuse kohta.
See on iga ettevõtte jaoks ülioluline tööriist, mis tagab, et kliendid on õnnelikud ja rahul. Järgides neid lihtsaid samme, saate oma klientide probleeme lahendada nagu professionaal!
Üks esimesi asju, mida Teie tugimeeskond peaks tegema, on tagada, et kliendid saaksid nendega hõlpsasti ühendust võtta. Kliendid ei peaks enne vastuse saamist otsima KKK-de lehti ega saatma mitut meili.
Kui kliendid ei saa teie tugimeeskonnaga ühendust, on neil raske probleeme lahendada. Nad võivad olla pettunud ja viia oma äri mujale, kui nad ei saa abi siis, kui nad seda kõige rohkem vajavad.
See varieerub sõltuvalt teie tööstusest. Mõned ettevõtted pakuvad 24-tunnist telefonituge, teised aga vestlusfunktsioone.
Mõned ettevõtted otsustavad mitte pakkuda klienditeenindust telefoni teel, vaid kasutavad selle asemel erinevaid suhtlusvorme, nagu e-post või sotsiaalmeedia. Kõige tähtsam on see, et kliendid saaksid abi saamiseks kiiresti ja lihtsalt Teie meeskonnaga ühendust võtta.
Teie kliendid peavad abi saamisel teadma, millist kogemust oodata.
Selged ootused juhivad kliente. Nii saab vältida arusaamatusi enne, kui kliendi ja Teie meeskonna vaheline suhtlus üldse algab.
Eeldatakse, et klienditeenindus on korrektne, kiire ja meeldiv. Ootuste seadmiseks on palju viise, kuid kõige olulisem on olla järjepidev.
Soovite, et kõik Teie kliendid saaksid abi saamisel samasuguse isikupärastatud kogemuse. Selge arusaam sellest, mida Teie ettevõttelt oodata, aitab vältida paljusid probleeme.
Oluline on teavitada kliente oma tööajast, millal olete saadaval ja millist ajavööndit abi otsimisel arvestada.
Tugimeeskonna tööaja määramine selgitab piiranguid või viivitusi.
Kui Te ei saa teatud aegadel klienditeenindust pakkuda, on parem sellest klientidele teada anda. Neil peaks olema lihtne teada saada, millal ettevõte nende jaoks avatud on, enne kui nad mõne küsimuse või probleemiga ühendust võtavad.
Saate valida ise oma tugiteenuse saadavuse. Siiski peaksite kaaluma, kuidas see võib mõjutada kliente erinevates ajavööndites või neid, kes teatud kellaaegadel kasutavad muid teenuseid.
Kui võimalik, proovige olla võimalikult vastutulelik, et pakkuda parimat klienditeeninduskogemust.
Üks viis oma tugimeeskonna kvaliteedi tagamiseks on kasutada vestlusroboteid, mis on arvutiprogrammid, mis suudavad jäljendada inimeste vestlusi ja aidata kliente nende päringutega.
Vestlusbotid on alati saadaval ja saavad korraga hakkama mitme vestlusega. Nii saate igal ajahetkel aidata rohkem kliente ja vältida pikki ooteaegu.
Vestlusbotid on programmeeritud vastama korduma kippuvatele küsimustele, mis vabastab Teie tugimeeskonna keerukamate päringute jaoks.
Valikus on palju erinevaid vestlusroboteid, kuid on oluline, et need sobiksid teie pakutava klienditeeninduse tüübiga ja sobiksid teie ärieesmärkidega.
Vestlusrobotit võite kasutada oma veebilehel, sotsiaalmeedia platvormides või isegi e-posti turunduskampaaniates. Peaksite tagama, et Teie meeskond mõistab vestlusrobotit kasutada, et kõik oleksid asjaga kursis ja teaksid, kuidas seda maksimaalselt ära kasutada.
Veenduge, et oskate vestlusrobotit õigesti kasutada ning kaasake kogu meeskond, et kõik teaksid kuidas väärtuslikku vara kõige paremini kasutada.
Oma toodete ja teenuste tundmine aitab Teil pakkuda paremat klienditeenindust. Saate pakkuda klientidele lahendusi, kui olete nende nõuetest aru saanud.
Kliendid pöörduvad Teie poole abi saamiseks, kuna neil on lahendamist vajav küsimus või probleem. Kui olete oma toodete ja teenustega tuttav, on lihtne küsimustele vastata või probleeme lahendada.
Lisaks saate pakkuda oma toodetele ja teenustele kohandatud lahendusi, luues sellega parema kliendikogemuse.
Tutvuge oma tootelahenduste ja nende pakutavate erinevate funktsioonidega. Neid teadmisi saab seejärel edasi anda abi vajavatele klientidele.
Saate hõlpsasti täiustada oma teadmisi toodete kohta, lugedes läbi toote dokumentatsiooni ja tutvudes iga teenuse pakkumisega. Kui Te pole millegagi tuttav, küsige oma meeskonnakaaslaselt või vanemalt kolleegilt.
Samuti on oluline oma tooteid ja teenuseid testida, et oleksite nendega tuttav. Lisaks osalege veebiseminaridel ja tootekoolitustel, et hankida lisateavet Teie ettevõtte pakkumise kohta.
Kui rääkida klienditeenindusest, peaks kliendi seadmine esikohale alati olema Teie peamine prioriteet. See tähendab nende probleemide lahendamist ning küsimustele õigeaegset ja tõhusat vastamist.
See on positiivse kliendikogemuse loomise võti. See parandab Teie ettevõtte mainet ja Teie brändi üldist ettekujutust. Lisaks aitab see luua püsikliente.
Pakkuge kvaliteetset klienditeenindust, lahendades probleeme täpselt tõhusa klienditeeninduse süsteemi kaudu.
Kuulake oma klientide vajadusi ja lisage oma tootele või teenusele funktsioone vastavalt klientide soovidele. Tagage neile usaldusväärne teenus.
Kasutage eesmärgi juhtimise meetodit, nagu OKR (eesmärgid ja võtmetulemused). See on tõhus strateegia, mis aitab Teil saavutada igapäevaseid eesmärke, püsides samas ka pikaajaliste eesmärkidega kursis.
Klienditeeninduse osas on kiire reageerimine hädavajalik. See tähendab võimalikult kiiret vastamist päringutele ja probleemide lahendamist.
Kliendid võivad sattuda meelehärmi, kui Te koheselt ei vasta, ja nii pöörduda hoopiski mõne konkurendi poole. Mõnel juhul võivad nad jätta negatiivseid arvustusi, mis võivad Teie mainet kahjustada.
Ja kui probleem on ajatundlik, võib õigeaegselt reageerimata jätmine probleemi veelgi hullemaks muuta.
Teil peaks alati olema plaan, kuidas vastata klientide päringutele. See hõlmab erinevat tüüpi küsimuste ja probleemide lahendamise protsessi seadistamist.
Lisaks veenduge, et Teil oleks olemas vajalikud ressursid klientide taotluste kiiresti käsitlemiseks. Määrake oma agentidele reageerimisaeg, et nad saaksid pakkuda Teie ootuspärasel tasemel klienditeenindust.
Klienditeeninduses on üks olulisemaid oskusi (lisaks aktiivsele kuulamisele) oskus viia kliendi vajadused kokku tootelahendustega. See tähendab, et tuleb mõista, mida iga klient soovib ja vajab, ning seejärel pakkuda talle parim võimalik lahendus.
Parima klienditeeninduse pakkumine võib olla keeruline, kui Te ei suuda klientide vajadusi tootelahendustega sobitada. See võib kaasa tuua müügi kadumise, rahulolematud kliendid ja üldise negatiivse mõju oma ettevõtte mainele.
Koolitades töötajaid õigesti kliendivestluste ajal küsimusi esitama, saate väärtuslikku teavet klientide soovitud tootelahenduste kohta. Vaadake, kas Teil oleks võimalik neid lahendusi pakkuda kasvõi tulevikus. Olge klientidega oma tootelahenduste suhtes aus.
Kliendi kursis hoidmine lahendusprotsessi igas etapis on oluline. See tähendab, et annate neile teada oma tegemistest, kui kaua kulub probleemi lahendamiseks ja millal nad võivad vastust oodata.
Kui Te klienti kursis ei hoia, võib talle tunduda, et tema probleemi ei võeta tõsiselt või Te ignoreerite teda.
See võib põhjustada pettumust ja halbu arvustusi, mis kahjustab tulevast müüki. Maailmas, kus kliendikogemusel on tohutu jõud, on see viimane asi, mida soovite.
Veenduge, et Teil oleks lahendusprotsessi plaan ja kuidas Te seda oma klientidele edastate. Selgitage, kuidas kavatsete nende probleeme lahendada, prognoosige, millal nad võivad lahendust oodata ja mida teete, kui seda ei ole võimalik kohe lahendada.
Peaksite veenduma, et Teie töötajad mõistavad klientide kursis hoidmise tähtsust.
Üks parimaid viise kiire ja lihtsa klienditeeninduse pakkumiseks on valmistada vastused korduma kippuvatele küsimustele.
Kui Teil on korduma kippuvatele küsimustele valmis vastused, väheneb klientide e-kirjade ja vestluste arv. Seetõttu saavad Teie töötajad kulutada aega olulisematele ülesannetele, näiteks uute kliendiprobleemide lahendamisele või toodete ja teenuste täiustamise võimaluste otsimisele.
Koostage loend klientide kõige sagedamini esitatavatest küsimustest, et saaksite neid järjestada nende esinemise sageduse alusel.
Kirjutage üksikasjalikud vastused, sealhulgas võimalikud lahendused või järgmised sammud. Seejärel saate oma valmis vastused ette valmistada, et tagada klientide kiire ja tõhus teenindamine.
Kui soovite pakkuda kiiret ja tõhusat klienditeenindust, on oluline määrata kindlaks ajakava, mille jooksul kliendid võivad oma päringutele vastuseid või lahendusi oodata.
See võimaldab Teil määrata klientide ootusi ja tagada nende täitmise. Ühtlasi võimaldab see Teil ka oma toimivust jälgida, et saaksite näha, kus saab teha võimalikke parandusi.
Lisaks vähendab see Teie meeskonnas jõudeoleku hetki ja austab Teie klientide aega.
Alustuseks mõõtke, kui kaua Teil kulub päringule algusest lõpuni vastamiseks.
Mõelge, kui kaua klient vastust ootab ja kui kaua kulub kliendi probleemi lahendamiseks.
Üks suurimaid väljakutseid, millega klienditeeninduse pakkumisel kokku puutuda, on klientide emotsionaalselt laetud vastustega toime tulemine. Peate teadma, mida teha, kui nad näitavad välja frustratsiooni.
Ärge laske oma klientide frustratsioonil takistada probleemide tõhusat lahendamist.
Oluline on tagada, et käsitleksite klientide negatiivseid emotsioone empaatiaga, kuid ei lase neil täielikult võimust võtta. See võimaldab paremat lahendust ja paremat suhet kliendiga.
Esimene samm on tunnistada, kuidas Teie klient end tunneb. Seejärel peaksite proovima mõista, miks see nii on ja kas saate selle lahendamiseks midagi ette võtta.
Oluline on mitte maha jätta nende vihatunnet, vaid selle asemel teha nendega koostööd, et nad saaksid oma pettumusest üle. Lisaks peaksite alati vabandama võimalike ebamugavuste pärast ja veenduma, et klient on lahendusega rahul.
Kui olete võtnud aega oma kliendi frustratsiooni mõistmiseks, proovige aidata tal probleeme võimalikult kiiresti lahendada.
Olgu selleks siis arveldusprobleemi lahendamine või tellimuse kinnitamine. Tähtis on see, et Te nende probleemi eest hoolitsete.
Peaksite tagama, et Teie kliendi küsimustele vastatakse pidades silmas nende ülimat rahulolu. Täiendava sammu astumine näitab Teie kliendile, et hoolite temast. Loodetavasti viib see selleni, et nad teevad ka tulevikus Teiega äri.
Peate teadma mõningaid asju. Esimene on see, et iga kliendi probleemi ei saa lahendada ühtemoodi ja aeg-ajalt võib tekkida vajadus olla loominguline.
Teiseks on oluline, et Teil oleks olemas kogu vajalik teave probleemi õigesti diagnoosimiseks ja lahendamiseks. Viimaks, kuid mitte vähem tähtsana, veenduge enne juhtumi sulgemist, et Teie klient on lahendusega rahul.
Isegi kui Teie klient on rahulolematu või ärritunud, on ülioluline säilitada meeldiv ja optimistlik suhtumine. Te ei tohiks neid kunagi probleemis süüdistada, vaid selle asemel proovige vestlust suunata kõigi jaoks sobivaima lahenduse leidmisele.
Kui proovite probleemi lahendada kellegagi, kes võib tunda end ebamugavalt või vihasena, on oluline hoida vestlus võimalikult positiivse ja viisakana.
See võib aidata olukorda hajutada ja muuta teie kliendi vastuvõtlikumaks ning panna kuulama mida Teil on öelda. See näitab ka, et olete valmis probleemi lahendamiseks nendega koostööd tegema.
See võib olla keeruline, kuid olge alati lugupidav. Isegi kui klient ei ole ise viisakas.
Negatiivne keelekasutus ei vii teid kuhugi. Veenduge, et teie toon oleks positiivne ja optimistlik – see aitab luua meeleolu vestluseks.
On täiesti normaalne ärrituda, kui Teil on mõne oma kliendiga tuline vaidlus, kuid on oluline, et hoiaksite neid emotsioone kontrolli all.
Klientide kaebuste ja muude probleemide lahendamisel on palju punkte, kus vestlus võib kuumaks minna. On hädavajalik, et säilitaksite meelerahu ja jääksite rahulikuks. Emotsionaalseks muutumine teeb asja ainult hullemaks.
Siin on mõned näpunäited, mis aitavad Teil tööl klientide kaebusi käsitledes rahulikuks jääda. Näiteks võtke aega enda jaoks. Hingake, tehke lühike jalutuskäik või lonks vett.
See aitab Teil olukorrale selge peaga läheneda ja olla kliendi öeldu suhtes vastuvõtlikum. Võite proovida ka aktiivset kuulamist. Proovige mõista nende vaatenurka.
See aitab luua kliendiga pikaajalist suhet.
Kui panete oma klientuuri tundma end tõeliselt väärtustatuna, võib see julgustada neid soovitama oma sõpru ja pereliikmeid Teiega äri tegema. Lisaks võib see olla suurepärane viis konkurentidest eristumiseks.
Klientide ootuste ületamiseks on palju võimalusi. Näiteks võite neile saata käsitsi kirjutatud teate, tänades neid nende äri eest, või teha tänutäheks väikse kingituse.
Kui neil on olnud halb kogemus, võite teha rohkem ja pakkuda neile järgmisel ostul allahindlust. Pakkuge neile kindlasti midagi, mida nad ei oota.
Üks asi, millega saame nõustuda, on see, et kliendil on alati õigus. Järgmine kord, kui räägite kliendiga, küsige kindlasti temalt tagasisidet ja soovitusi.
Tagasiside tulemusena mõistate paremini, mida nad Teie ettevõttelt ootavad, ja tunnevad end Teie organisatsioonis rohkem kaasatuna.
Kui küsite tagasisidet, näitab see Teie klientidele, et hoolite nende arvamusest ja soovite nende öeldu põhjal teha muudatusi.
See annab neile hääle, mis võib Teie ettevõttes muudatuste tegemisel olla tõeliselt võimas abiline. On ütlematagi selge, et see võib positiivselt mõjutada kliendikogemust ja ka lojaalsust.
Klientide tagasiside ja arvustuste kogumiseks on palju erinevaid meetodeid, kuid üks parimaid meetodeid on lihtsalt otse küsida.
Saatke meilikampaania küsitlus või kasutage arutelu alustamiseks oma sotsiaalmeedia klienditeeninduse kanalit. Kui olete kliendiga näost näkku, ärge kartke küsida tema arvamust oma teenuste kohta.
Teie klienditeenindusmeeskonna audit võib paljastada arenguruumi. Saate kasutada oma toimivuse hindamiseks mõõdikuid, sealhulgas tootekoolituse võimalusi ja võimalusi klienditeenindajate oskuste omandamiseks.
Vaadake perioodiliselt üle oma klienditeeninduse toimivus. Hoidke oma ettevõtet oma mängus, tagades, et pakute oma klientidele alati parimat kogemust.
Pidage meeles, et toimivusülevaatuste kõige olulisem aspekt on nende regulaarne läbiviimine.
Võiksite korraldada iga-aastase ülevaate ja vaadata, kus Teie meeskond on silma paistnud ja millised valdkonnad vajavad parandamist. Teine võimalus on teha ülevaatusi kord kvartalis, mis tähendab, et kasutate tagasiside andmisel proaktiivsemat lähenemisviisi.
They allow customer service reps to connect with clients on a personal level. This helps build customer trust and customer loyalty, which leads to increased sales and better customer retention rates. In addition, soft skills help defuse difficult situations and resolve complaints in a positive way.
Create a checklist of common issues that customers encounter and ensure that your team knows how to address them. Checklists can also be used to monitor the progress of customer support tickets, so you can make sure they are handled as soon as possible. Lastly, checklists can be used as a training tool for new customer support staff to become familiar with processes and procedures.
We'd define it in these three terms: customer-centricity, empathy, and quality service. Why these? The former is the core of great customer service and can be accomplished by designing processes that make it easy for customers to do business with you (i.e. tell you what they want). Empathy is another crucial aspect of great customer service because it's through this emotion that your employees can know how to help every customer solve their problems without alienating them. The latter gives people something they'll remember and talk about, which plays a big role in how likely someone is to do business with you and even refer others.
Confirm that all necessary items are included and accurately described. For example, if the checklist says 'greet the customer', make sure it specifies how to do so (e.g. 'hello', 'welcome', or 'good morning/evening'). Finally, be sure to audit the checklist regularly to keep it up-to-date. Checklists can quickly become outdated, so it's important to review and update them periodically. Tailor the customer service checklist template to your brand's specific needs.
You should be able to communicate effectively, have a strong work ethic, and possess excellent problem-solving skills. Communication is key in customer service. To be able to effectively communicate with customers, you need to be able to relay information clearly and accurately. Having a strong work ethic is important as it ensures you are always doing your best to resolve any issues customers may have. The ability to quickly identify and solve any problems that may arise is also crucial for success.
Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri
Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri aitab tagada teie saidi sujuva ja vigadeta käivitumise. Avastage punkt-punktilt juhend, mis hõlmab sisu loomist, disaini, kasutajakogemust ja turundust, et valmistada oma veebileht edukaks avaldamiseks ette. Täielik juhend tõrgeteta lansseerimiseks!
Klienditeeninduse agentide koolitamise kontrollnimekiri
Terviklik kontrollnimekiri uute klienditeeninduse agentide koolitamiseks - alates seadistusest kuni hindamiseni. Vaata lähemalt!
Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri
Avastage klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri, mis aitab säilitada teenuse kvaliteeti, tagada järjepidevus ja tõsta kliendirahulolu. Ideaalne mitme asukohaga ettevõtetele kliendikogemuse parandamiseks. Külastage nüüd!
Turundusauditi kontrollnimekiri
Avasta turundusauditi kontrollnimekiri, et analüüsida turundusstrateegiaid, tuvastada tugevusi ja nõrkusi ning parandada tõhusust.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team