Klienditeeninduse kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri pakub näpunäiteid teeninduse parandamiseks läbi tulemuskaardi, tugikanalite haldamise ja sobivate tööriistade kasutamise. Samuti soodustab see agentide kaasamist ja klienditagasiside kogumist.
Klienditeeninduse kvaliteet on üks olulisemaid aspekte välja selgitamaks, kas klient naaseb Teie ettevõtte juurde rohkemate teenuste saamiseks või mitte. Kui Te pole kindel, kuidas kvaliteediga sammu pidada, võite kasutada kõiki etappe sisaldavat kontrollnimekirja, mille Teie ettevõte peaks läbima.
Oleme oma klienditeeninduse kvaliteedi tagamise kontrollnimekirja koondanud mõned kõige olulisemad punktid. Heitke pilk ja kasutage seda oma eeliseks.
Klienditeeninduse kõrge taseme hoidmine ei ole lihtne ja võtab aega, seega võib kontrollnimekirja olemasolu olla tõsiselt kasulik. See mitte ainult ei säästa rohkeid jõupingutusi, vaid aitab ka tuvastada lünki täiustamiseks ja arendamiseks ning võimaldab tõhusalt suhelda.
Hea klienditeeninduse pakkumisel on nii palju aspekte, et neid kõiki võib olla raske meeles pidada. Pole ime, et otsite nimekirja, mis kuvaks Teile kõik hea kvaliteedikontrolli seansi läbiviimise nõuded.
Kasutage järgmisi kontrollnimekirja elemente baasmallina, et ei ununeks miski, mis võib Teie klienditeeninduse toimivust mõjutada.
Kõik klientidega suhtlevad ettevõtted saavad selle kontrollnimekirja kasutamisest palju kasu. Pole tähtis, mida müüte või millised on pakutavaid teenused, see loend aitab Teil saavutada paremaid tulemusi.
See on hea lähtepunkt, nii et ärge oodake kauem – alustame Teie teenuse täiustamist.
Alustuseks peaksite koostama tulemuskaardi, mis on suurepärane vahend klienditeeninduse käekäigu nägemiseks. See annab üldise ülevaate Teie jõupingutustest ja näitab valdkondi, mis vajavad rohkem Teie tähelepanu.
Tulemuskaardid on tulemuslikkuse haldamise tööriist strateegiliste eesmärkide võrdlemiseks tulemustega. Teadmine, et Teie klienditeenindust pidevalt jälgitakse, ei aita mitte ainult seda parandada, vaid motiveerib ka klienditoe meeskonda parandama üldist agendi tootlikkust.
Tulemuskaardi koostamiseks peaksite koguma kokku oma klienditeeninduse olulise teabe. See võib hõlmata selliseid aspekte nagu:
Eesmärk on välja selgitada, millised on Teie tugevad ja nõrgad küljed suurepärase kliendikogemuse pakkumisel. Vajate neid andmeid eesmärkide seadmiseks ja edusammude mõõtmiseks – seega ärge unustage analüüsida nii positiivseid kui ka halbu arvustusi.
See on Teie enda otsustada, millistele teguritele soovite kõigepealt keskenduda või kas tuleb üldse muudatusi teha. Siiski peaksite alati jälgima, kuidas tulemuskaart Teie klienditeenindust mõjutab.
Kui olete kogunud andmed ja tagasiside klientidelt, on aeg luua tulemuskaart. Kategooriad peaksid vastama Teie eesmärkidele ja kvaliteedistandarditele, kuid näitama ka, kuidas need üksteist mõjutavad.
Nii saate parema ülevaate oma toimivusest ja sellest, mida on vaja parandada.
Tulemuskaartide puhul on kategooriad abiks sisu korraldamisel ja tervikpildi nägemisel. Erinevate kategooriate olemasolul saate andmeid hõlpsasti võrrelda ja vaadata, millised valdkonnad vajavad kõige rohkem tähelepanu.
Kõige olulisemad kategooriad on elemendid, mis langevad kokku Teie prioriteetidega. Näiteks kui Teie eesmärk on parandada klientide rahulolu määra, peaks see kategooria olema loendi tipus.
Näiteks võite oma tulemuskaardi jaoks kasutada järgmisi kategooriaid:
Järgmine samm on kategooriate järjestamine. Peate teadma, millistel valdkondadel on eduka kliendiedu strateegia koostamisel suurem kaal.
See teave aitab teil seada prioriteediks kohest tähelepanu vajavad punktid ning kus tuleks muudatusi teha hiljem.
Hinnang on oluline, sest see annab võimaluse oma edusamme mõõta. Saate jälgida tulemusi ja näha, kas need aja jooksul paranevad või mitte. Nende andmete omamine aitab Teil oma eesmärkidega kursis püsida.
Lihtsaim viis tulemuskaardi kategooriate hindamiseks on kasutada numbreid ühest viieni, kus üks on madalaim võimalik tulemus ja viis tähendab selles kategoorias suurepärast jõudlust. Mida kõrgem on Teie skoor, seda parem Teie ettevõttele.
Sellegipoolest on Teie teha, kuidas otsustate kategooriaid hinnata, seega valige omale kõige sobivam meetod.
Nüüd on aeg kasutada tulemuskaarti, et alustada andmete ülevaatamist. See on samm-sammuline protsess, mis algab iga kategooria eraldi hindamisega, seejärel nende kõigi koos võrdlemisega ja lõpuks vaadates, kuidas need loendis teisi kategooriaid mõjutavad.
Pidage meeles, et see ei ole üleöö protsess, seega võtke iga sammu läbimiseks nii palju aega kui tarvis.
Tulemuskaardi ülevaatamine on oluline, sest see annab Teile oma edusammudest selge ülevaate. Ilma tulemuskaardi toimivust üle vaatamata pole võimalik hinnata, kas pakute parimat võimalikku kliendikogemust. Seetõttu on ülioluline sellele tööriistale rohkem tähelepanu pöörata ja oma ettevõtte hüveks ära kasutada.
Tulemuskaardi abil saate toimivust üle vaadata kahel viisil:
Tulemuskaardid tuleks perioodiliselt üle vaadata, vähemalt kord kvartalis. See aitab Teil jälgida edusamme ja teha soovitud tulemuste saavutamiseks vajalikke muudatusi.
Iga analüüsi käigus peaksite vaatama kõiki oma tugikanaleid. See tähendab mitte ainult telefonikõnede vaatamist, vaid ka vestlusi, e-kirju ja sotsiaalmeedia sõnumeid, et näha, kuidas need üksteist mõjutavad.
Kõikide tugikanalite ülevaatamine annab veelgi parema ülevaate oma klienditeeninduse toimimisest. Seda seetõttu, et ülevaatus võimaldab näha, kuidas erinevad kanalid koos töötavad ja kust tuleb kõige rohkem kaebusi. Nende andmete abil saate seejärel keskenduda nendele valdkondadele ja teha vajalikud muudatused.
Esimene samm on koguda kokku kõik vajalikud andmed ja seejärel neid analüüsida, et näha, millised valdkonnad vajavad parandamist. Pärast seda peate koostama plaani, kuidas neid klienditeeninduse aspekte parandada.
Kõigi tugikanalite ükshaaval ülevaatamine võib olla äärmiselt aeganõudev.
Näpunäide: LiveAgent kannab kõige selle eest hoolt ja võimaldab hallata kõiki oma tugikanaleid ühest kohast: meile, Slacki sõnumeid, foorumeid, tagasisidet, sotsiaalmeediat ja palju muud. Tänu sellele on kõigi vajalike andmete kogumine kiire ja lihtne.
Kui olete kõigi oma tugikanalite ülevaatamise lõpetanud, on aeg tulemused rühmitada. See tähendab, et peate kokku panema mõned sarnaste skooridega alad ja võrdlema nende suhtelisi tugevusi.
Rühmitamine võib paljastada huvitavaid andmeid, sest kui teatud klienditeeninduse aspektidel on teistest madalamad hinnangud, võib olla aeg keskenduda neile. Lisaks võib rühmitamine näidata, millistel valdkondadel läheb hästi ja mis ei vaja seetõttu praegu täiustamist.
Tulemuste rühmitamiseks on erinevaid viise:
Kui olete tulemused rühmitanud, on aeg hakata neid analüüsima. Järgmine samm on võtta kõik need andmed ja luua aruanne, mis peaks sisaldama kogu tugikanalite ülevaatamisel kogutud teavet, ja ka seda, mida avastasite tulemuste rühmitamisel. Nende andmete põhjal saate seejärel teha edasisi otsuseid.
See sõltub Teie ülevaatuse tulemustest ja sellest, kui palju on vaja Teie klienditeeninduse ja töötajate vahelise suhtluse parandamiseks teha.
Kvaliteedi tagamise seansside sageduse määramine on oluline, kuna see võimaldab Teil olla ennetav, aidates Teil asjadega kursis olla ja taolisi seansse regulaarselt läbi viia.
Kvaliteedi tagamise seansside läbiviimiseks on mitu viisi:
Katsetage erinevaid meetodeid ja vaadake, milline neist annab Teile parimaid tulemusi ja pikemas perspektiivis kõige paremini sobib.
Teie kvaliteedi tagamise seansside produktiivsuse tagamiseks määrake koosoleku eesmärgid ja koostage päevakava. Veenduge, et kõik kohalviibijad oleksid enne koosolekut päevakorraga kursis ning koostage eelnevalt aruanded.
Näpunäide: kui Te pole kindel, milliseid tööriistu kasutada, küsige oma meeskonnaliikmetelt nende arvamust. Neil võib olla häid soovitusi seansside produktiivsemaks muutmiseks.
Seda tuleks teha selleks, et kõik oleksid teadlikud standarditest ja protseduuridest, mida tuleb klienditeeninduses järgida.
Ettevõtte poliitika teeb kõigile selgeks, mida neilt oodatakse ja kuidas teatud olukordades käituda.
Kui olete klienditeeninduse kvaliteedi tagamise poliitika loonud, on oluline veenduda, et kõik seda järgivad. Seda saab teha jälgimistarkvara abil, hoides silma peal töötajate tootlikkusel ning protokollide järgimisel.
Kvaliteedijuht tagab, et kõik standardid on täidetud ja kvaliteedi tagamise protsess kulgeb sujuvalt läbi regulaarsete kvaliteedi tagamise seansside.
Spetsiaalselt kvaliteedijuhtimise jaoks kellegi palkamine tagab, et vaadatakse läbi kõik klienditeeninduse aspektid ja tegeletakse probleemidega kiiresti.
Esmalt küsige endalt, millised pehmed oskused peavad kandidaadil olema. Võib-olla soovite vaadata ettevõtte siseselt ja näha, kas leidub kedagi sellesse rolli sobima. Kui majasiseselt pole kedagi, tasuks hakata vaatama välisagentuuride või vabakutseliste poole.
Kui olete loonud klienditeeninduse kvaliteedi tagamise poliitika ja palganud kellegi seda jälgima, kasutage kogu protsessi sujuvamaks muutmiseks tööriistu.
Tööriistad aitavad Teil igapäevaseid ülesandeid automatiseerida ja muudavad protsessi kõigi asjaosaliste jaoks lihtsamaks.
Olemas on palju tööriistu, mis aitavad Teil tagada kvaliteetse klienditeeninduse. Peate leidma sellised, mis Teie organisatsiooni jaoks kõige paremini toimivad ning veenduma, et need ühilduvad muu kasutatava tarkvaraga.
Tööriistade abil saate parandada suhtlust erinevate meeskondade vahel, tagada klienditeeninduse vastavuse nõutavatele standarditele ja tuvastada valdkonnad, mille kvaliteet on puudulik, ja seda palju kiiremini kui ilma tööriistadeta.
Nõuanne: Kui soovite oma klienditoe esindajate töövooge sujuvamaks muuta, kaaluge kasutajatoe tarkvara ja piletisüsteemide (nt LiveAgent) kasutamist. Selle tulemusena saavad klienditeenindajad Teie teenuste kvaliteeti parandada ja klientide probleeme palju kiiremini ja tõhusamalt lahendada.
Ühe esimese sammuna tuleks kindlaks määrata, mis on Teie jaoks edu. Millised on Teie eesmärgid ja kuidas saate teada, kas klienditeenindus vastab Teie kliendi nõuetele?
Klienditeeninduse kvaliteeti mõjutavad paljud tegurid. Võibolla soovite keskenduda sellistele valdkondadele nagu:
Ennetage probleeme ja töötage välja plaan nende kõrvaldamiseks enne, kui need muutuvad suurteks probleemideks. Kui Teil on raskusi, kaaluge kellegi palkamist, kellel on selles valdkonnas rohkem kogemusi, või määrake oma töötajatele kvaliteedikontrolli juht.
Suhtlemisoskus peaks olema kõnekeskuse põhiline kvaliteet. Tagasiside on parim viis teada saada, kas Teie klientidele pakutav teenus vastab nende ootustele. Peate täpselt välja selgitama, mida kliendid mõtlevad, ja küsima neilt otse nende rahulolu taseme kohta.
See aitab Teil mõista, millised kliendisuhtluse aspektid vajavad kindlasti täiustamist, ning vältida ootamatuid probleeme tulevikus. Seetõttu on oluline, et kliendid annaksid Teile regulaarselt tagasisidet.
Juhtpaneel aitab Teil jälgida kõiki täiustamist vajavaid valdkondi ja veenduda, et Teie klienditeenindus vastab vastavatele standarditele. Kvaliteedi tagamise juhtpaneel on tööriist, mis aitab Teil jälgida klienditeeninduse erinevaid aspekte, näiteks:
Klienditeeninduse kvaliteedi jälgimine on osakondade vahelise parema suhtluse tagamiseks hädavajalik. See tagab, et Teie meeskond on suurepäraste teenuste pakkumisel alati samal lehel.
LiveAgent on üks näide kvaliteedi tagamise juhtpaneeli tarkvaralahendusest. See võimaldab Teil jälgida kõiki klienditeeninduse olulisi aspekte ja veenduda, et kõik vastab nõutavatele standarditele.
Parim asi LiveAgenti juures on see, et Teie töötajatel on seda lihtne kasutada, kuna selleks pole vaja spetsiaalseid koolitusprogramme ega teadmisi. Tarkvara aitab kõigil protsessiga liituda ja tunda end oma tööga rohkem kaasatuna.
Teie müügiagendid on eesliinil ja teavad kõige paremini, mida kliendid otsivad. Nad võivad aidata probleeme tuvastada ja lahendusi välja töötada, muutes Teie klienditeeninduse paremaks.
Nende julgustamine oma ideede ja ettepanekute osas avameelselt suhtuma on suurepärane võimalus saada uusi vaatenurki ja parandada oma teenuse kvaliteeti.
Pöörake tähelepanu ka oma agendi koolitusprotsessile ja nende laiaulatuslikele pehmetele oskustele. Veenduge, et kogenud esindajad jagaksid oma põhiteadmisi toodetest kogenematute agentidega. See aitab parandada Teie meeskonna üldist jõudlust ja vältida tulevasi klienditeeninduse probleeme.
See on ka võimalus pakkuda individuaalsele agendile selgema pildi kogu kvaliteedi tagamise kontseptsiooni toimimisest, et nad saaksid igapäevastes protsessides paremini toime tulla.
Üks parimaid viise veendumaks, et Teie klienditeenindus tagab kvaliteedi, on koguda tagasisidet erinevatest valdkondadest. See võib aidat tuvastada lüngad Teie teenuses ja tagada, et kõik aspektid on kaetud.
Tehisintellekt, analüütika ja seirekeskuse mõõdikud võivad aidata Teil oma klienditeeninduse järgmisele tasemele viia. Kliendi suhtlust jälgides saate tuvastada trende ja mustreid, mis aitavad Teil oma teenust parandada.
AI ja täiustatud funktsioonide abil saate automatiseerida mõningaid tüütumaid ülesandeid, nii et Teie meeskonnal oleks rohkem aega keskenduda kvaliteedi tagamise tavadele, muudele lisaülesannetele ja täita kvaliteedi nõuete kriteeriumeid. Kas oleme juba maininud, et LiveAgent võib ka selles aidata?
Kuidas ületada oma QA takistused?
A quality assurance checklist is a list of things that you need to do or questions that you need to answer in order to provide the best possible service. Quality assurance checklists can be used across different areas and are crucial for consistently providing high-quality customer service. You can use our center quality assurance checklist template as a starting point and tailor it to your specific needs and expectations to increase the quality of your service and the number of satisfied customers.
You can use internal scoring to measure the different aspects of your service and identify the biggest challenges. This will help you improve customer service quality across all areas by addressing issues as they arise. Set up quality metrics such as average response time, average resolution time, customer satisfaction scores, or average handling times to enable effective business process management. A good idea is also to prepare audit templates and conduct such review sessions regularly. Service quality assurance audits assist in detecting any broken process faster and save some money (since corrective actions can be expensive).
Customer service quality refers to the quality of products or services and how they meet customers' needs. You can also define this in terms of meeting or exceeding customer expectations, based on what they specifically require. This will be unique for every business depending on company size, contact center leaders, service quality assurance program of the organization, and quality control procedures.
There are many benefits of quality assurance – the most important one being that it will help you provide a higher standard of customer service. This will improve your brand image, which in turn can lead to increased sales and revenue. Moreover, it makes it much easier to implement correct processes. As a result, quality assurance will help you retain existing clients and increase customer loyalty.
This will vary depending on the size of your business and how many areas you need to cover. However, it's best to set aside time each week (or month) to review your service and ensure that everything is running smoothly and all aspects have been covered. As you prepare such audit scores more often, the shorter the inspection time will be.
Klienditeeninduse agentide koolitamise kontrollnimekiri
Terviklik kontrollnimekiri uute klienditeeninduse agentide koolitamiseks - alates seadistusest kuni hindamiseni. Vaata lähemalt!
Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri
Avastage klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri, mis aitab säilitada teenuse kvaliteeti, tagada järjepidevus ja tõsta kliendirahulolu. Ideaalne mitme asukohaga ettevõtetele kliendikogemuse parandamiseks. Külastage nüüd!
Klienditeeninduse auditi kontrollnimekiri
Täitke see klienditeeninduse auditi kontrollnimekiri et saada ülevaade oma klienditeeninduse hetkeseisust, et seda täiendada.
Kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri
Kasutage seda kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekirja, veendumaks, et Teie agendid suudavad iga kõnega toime tulla – eranditult.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team