Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri pakub juhiseid teenuse kvaliteedi säilitamiseks ja kliendirahulolu tõstmiseks, aidates mitme asukohaga ettevõtetel tagada järjepidev kogemus ja parandada kliendikogemust.
Klienditugi ja teenindus on igapäevaselt klientidega tegelevatele ettevõtetele üliolulised, kuna kliente tuleb kohelda õigesti.
Pole tähtis, millist toodet või teenust müüte: kui see pole Teie klientide jaoks piisavalt hea, leiavad nad kellegi teise, kellelt see osta.
Kuid kui järgite kõrgeid klienditeeninduse standardeid, et pakkuda oma klientidele parimat võimalikku teenust, tulevad nad ikka ja jälle tagasi.
Vaadake meie klienditeeninduse standardite kontrollnimekirja, et määrata oma agentidele selged juhised ja hoida oma teenust kõrgeimal tasemel.
Klienditoe pakkumisel on paljudel ettevõtetel raskusi järjepidevuse säilitamisega. Sageli on põhjuseks töötajate konkreetsete juhiste puudumine.
See võib kaasa tuua ebakõla pakutava teenuse kvaliteedis, mis lõppkokkuvõttes peegeldab halba kliendikogemust. Hea viis selle probleemiga võitlemiseks on rakendada oma tugipersonali jaoks standardite kontrollnimekirja, mis aitab Teil säilitada teenuse kõrget kvaliteeti ja mida saab kasutada ka siis, kui klientidega tekib arusaamatus.
Klienditeenindaja
Neid juhiseid järgides saab klienditeenindusmeeskond pakkuda klientidele kvaliteetset teenust. See on eriti oluline mitme asukohaga ettevõtete jaoks, et säilitada järjepidevus iga filiaali teenuse osutamisel. Samuti aitab see parandada klientide rahulolu, mille tulemusena võivad nad tulevikus tagasi pöörduda.
Management team
Juhtkond saab kasutada teenuse standardite kontrollnimekirja, et auditeerida oma tugipersonali pakutava teenuse kvaliteeti. See aitab neil tuvastada valdkonnad, mis vajavad parandamist, ja annab neile ülevaate sellest, kui hästi nende äri toimib.
Vaatame üle, milliseid klienditeenindusvaldkonna standardeid Teie ettevõte peaks kvaliteetse teenuse tagamiseks hõlmama.
Need on Teie põhiliste klienditeeninduse standardite selgrooks. Eeskirjad peaks kirjeldama, kuidas Teie ettevõte oma klientidele tuge pakub. Tehke selgeks protseduurid, mida tuleb kaebuste või päringute lahendamiseks järgida.
Eeskiri annab Teie töötajatele selged juhised, mida kliente abistades järgida. Selle tulemusel suudavad nad osutada teenust ühtse kvaliteediga ja see muudab võimalike tekkivate vaidluste lahendamise töötajatele lihtsamaks.
Teie poliitika peaks sisaldama järgmisi elemente:
Klienditeeninduse poliitika haldamiseks saate kasutada mitmesuguseid tööriistu:
Läbipaistev suhtlus on klientide suurepärase teenindamise jaoks oluline. See tagab, et igapäevasel klientidega suhtlemisel ei tekiks möödarääkimisi juhtkonna ja tugipersonali vahel.
Läbipaistvuse puudumine Teie tugimeeskonna ja juhtkonna vahel võib tekitada usaldamatust. See võib takistada suhtlemist, mõjutades negatiivselt ka lõpptulemust.
Saate seda teha regulaarsete kohtumiste abil juhtkonna ja töötajate vahel. See võimaldab mõlemal osapoolel avalikult jagada värskendusi või probleeme, mis neil võivad olla, ja hoida suhtlust avatuna.
Klientidele tuleks pakkuda ühtset teavet, kui nad ettevõttega ühendust võtavad.
Järjepidavus aitab klientidel Teid usaldada. Kui igal töötajal on ettevõtte poliitikast erinev arusaam, võivad kliendid sattuda segadusse.
Järgmised sammud aitavad Teil parandada klienditeeninduse järjepidevust:
!– wp:heading {“level”:3} –>
Saate kasutada mitmeid tööriistu, sealhulgas:
Väga oluline funktsioon on juurdepääs klienditeeninduse standardite kontrollnimekirjale. Nii on Teie töötajatel mugav seda alati vajadusel kasutada, samuti on neil lihtsam järgida dokumendis esitatud juhiseid.
Kui klienditeeninduse standardid ei ole kergesti kättesaadavad, viitavad töötajad neile vähem, mis võib põhjustada teenuse kvaliteedi langust. Ühtlasi võib see ka tugipersonali seas segadust tekitada.
Hoidke klienditeeninduse standardeid mugavas kohas, näiteks ettevõtte võrgus jagatud kaustas. Saate need ka veebis kättesaadavaks teha või isegi välja printida, et töötajatel oleks nende füüsiline koopia, mida vaadata.
Klienditeeninduse standardite üks peamisi eesmärke on tagada, et reageerimisajad oleksid võimalikult lühikesed. Nii näitab Teie ettevõte klientidele et neid hinnatakse ja austatakse.
Kiire keskmine reageerimisaeg on klientide rahulolu jaoks hädavajalik, näidates, et Teie ettevõte austab oma klientide aega.
Seda saate teha piletisüsteemi või kasutajatoe tarkvara abil, mis võimaldab Teil jälgida iga tugitaotluse edenemist ja pakkuda kiireid vastuseid kõigile päringutele.
Et aidata oma ettevõttel positiivset mainet luua ja säilitada, tuleb alati olla oma klientidega viisakas.
Kui soovite ettevõttest jätta positiivse mulje, peate arvestama oma klientide vajadustega. Klienditeenindus on sageli esimene mulje, mis teie ettevõttest jääb, nii on oluline, et see on hea.
Saate kehtestada standardid töötajate käitumisele ja korraldada koolitusi, mis keskenduvad viisakusele ja headele kommetele. Võite kasutada ka klienditeeninduse skripte.
Selleks, et teie klientidel oleks positiivne kliendikogemus ja et neist saaks korduvad kliendid, on täpsus ja tähelepanu detailidele üliolulised.
Kui Teie töötajad on lahked ja näitavad üles täpsust, tajuvad kliendid Teie ettevõtet tõenäolisemalt positiivsemana.
Saate kasutada selliseid tööriistu nagu LiveAgenti klienditoe tarkvara, et hoida silma peal kogu kliendisuhtlusel. Lisaks on ühtse universaalse postkasti kaudu juurdepääs kõikidele kliendipäringutele. Selle süsteemi puhul ei jää midagi kahe silma vahele. Teie töötajad saavad kasu ka klienditeeninduse skriptidest koos kogu vajaliku üksikasjaliku teabega.
Kliendid eelistavad, et neid soovi korral kohe teenindatakse. Parim lahendus oleks, kui keegi oleks reaalajas vestluse kaudu ööpäevaringselt ligipääsetav, et pakkuda kliendipäringutele koheseid vastuseid, kuid loomulikult pole see alati võimalik. Lisaks on teadmusbaas hea viis anda klientidele võimalus probleeme iseseisvalt lahendada.
Kui pakute reageerivat teenust, võite olla kindel, et kõik küsimused või probleemid lahendatakse kiiresti. Kui klient ei saa vastust, võib see panna ta arvama, et teda ignoreeritakse või et ta pole ettevõtte jaoks oluline.
Pakkuge kasutajatele lihtsat viisi Teiega ühenduse võtmiseks (nt e-posti aadress) ja veenduge, et keegi jälgib seda kanalit alati. Omnikanaliline tugi on parim, kuna see võimaldab kliendil suhelda kasutajatoega mitme suhtluskanali kaudu. Paljud kliendid eelistavad võtta ühendust kõnekeskuse või reaalajas vestluse kaudu, et leida oma probleemidele kiire lahendus..
Vastutulelikkus tähendab ka kõikidele klientide kaebustele vastamist.
Veenduge, et Teil oleks süsteem klientide päringute ja kaebuste jälgimiseks. Peaksite jälgima kõiki probleeme või edusamme ka üksikute klientidega. LiveAgenti klienditoe tarkvara sobib selleks ideaalselt.
Viimastel aastatel on tehisintellekt muutunud populaarseks lahenduseks.
See pakub mitmeid eeliseid, sealhulgas võimalust käsitleda korraga rohkem päringuid ja pakkuda klientidele inimlikku kogemust.
Tehisintellekti saate oma klienditoe osakonnas, kasutades virtuaalseid assistente ja erinevaid masinõppevõimalustega integratsioone. See võimaldab Teil pakkuda erakordset kliendituge ja aitab vähendada ka tugipersonali töökoormust.
Klienditeeninduse automatiseerimine on kvaliteetse toe pakkumise lahutamatu osa, suurendades Teie töötajate tõhusust. Korduvaid kriteeriumidega defineeritavaid ülesandeid saab täita automaatselt.
Automatiseerimise tööriistade kasutamine aitab klientidega suhtlemist tõhusamalt hallata. Samuti muudab see protsessid nii Teie kui ka klientide jaoks vähem aeganõudvaks. Automatiseerimisreeglite kasutamine on kasulik suure piletimahu korral, jättes vähem ruumi inimlikele eksimustele ja parandades reageerimisaega.
Saate kasutada tööriistu järgmiste ülesannete automatiseerimiseks:
Klientide ootused on läbi aegade kõrgeimad, kuid juhtimispraktika abil saab neid kontrolli all hoida.
Hoides oma klientide ootused kontrolli all, suudate nende vajadusi paremini rahuldada. Kui Te ei vasta oma klientide ootustele, võivad nad muutuda rahulolematuks. Püüdke alati pakkuda parimat võimalikku teenust, kuid ärge lubage seda, mida Te ei suuda täita.
Kuulake oma klientide vajadusi ja seejärel kirjeldage, mis on Teie teenusestandardites ja mis mitte. Olge otsekohene ja aus, ärge hinnake oma võimeid üle. Võimalusel olge paindlik, kuid veenduge, et Teie klienditeenindusmeeskond saaks taotlusega hakkama.
Pidage meeles, et ettevõtte klienditoe standardeid mõõdetakse sageli töötajate käitumise järgi klientide suhtes.
See aitab Teie töötajatel luua klientidega tugevaid suhteid.
Kliendirahulolu saab parandada töötajate koolitusprogrammiga, mis keskendub kliendikesksele suhtlemisele ja käitumisele.
Kaasake oma töötajad oma klienditeeninduse standardite protsessi kujundamisse ja pakkuge neile erialast koolitust.
Klienditoe meeskonna perioodilise tulemuslikkuse plaani pidamine tagab teie seatud standardite täitmise.
Tulemuslikkuse plaanides kajastatakse ettevõtte strateegiad ja eesmärgid. Samuti aitavad need tõsta töötajate tootlikkust ja motivatsiooni ning tagavad, et nad on kursis ettevõtte eesmärkidega.
Seadke eesmärgid ja sihid, mis on seotud Teie töötajate tulemuslikkusega. Võite kasutada tulemuskaarte nende edenemise jälgimiseks ja täiustamist vajavate valdkondade tuvastamiseks.
Oluline on omada õppekava oma klienditeeninduse agentide jaoks, et hoida neid viimaste muudatustega kursis.
Teie agendid peavad olema kursis kõige viimaste arengutega. Koolitusprogramm on Teie agentide jaoks usaldusväärse ja ajakohase teenuse pakkumiseks ülioluline.
Tehke kindlaks, millised valdkonnad vajavad täiustamist ja koostage nende ümber koolitusplaan. Samuti võite seada eesmärke ja sihte, mis parandavad Teie agentide tegevust ja hoiavad neid motiveerituna.
Tulemuste analüüsimine aitab Teil näha, millised kampaaniad töötavad hästi, millised võiksid vajada täiustamist ja kuidas iga turunduskampaania toimib.
Teadlike otsuste tegemiseks on vaja välja selgitada, millised turundusmeetodid on tõhusad.
Veenduge, et kogu tagasiside oleks korralikult salvestatud (CRM tarkvara sobib selleks suurepäraselt), et saaksite hiljem neid analüüsida.
Jälgige oma veebisaidi analüütikat, et näha, kui palju inimesi seda külastab ja milliseid lehti nad vaatavad. See aitab ka mõista, milline sisu on populaarne ja mis vajab täiustamist.
Võrrelge oma tulemusi konkurentide omadega – mida nad teevad, mida Teie ei tee?
Viisakus: oma klientidega alati viisakas ja vastutulelik olemine aitab luua teie ettevõttest positiivse kuvandi. 2. Tõhusus: klienditugi on sageli esmamuljeks, mis inimestele teie ettevõttest jääb, seega on oluline veenduda, et see on hea. Kliendirahulolu: pakkuge oma klientidele teenust, millega nad on rahul.
Pakkuge oma töötajatele tõhusat koolitust ja tuge ning seadke nende käitumisele ja klientidega suhtlemisele kõrged standardid. Kasutage tulemusplaane, et aidata oma töötajaid motiveerida ja hoida neid kursis viimaste muudatuste ja arengutega. Täiendage oma agentide teadmisi ja oskusi. Veenduge, et nad mõistaksid teie organisatsiooni eesmärke ja sihte.
Need on juhiste kogum, mida kõik töötajad peavad klientidele tuge pakkudes järgima. Klienditeenindajad peaksid olema alati viisakad, abivalmid ja professionaalsed. Samuti peaksid nad tegema kõik endast oleneva, et lahendada kõik klientide kaebused või küsimused.
Madalamate voolavuse tõttu suureneb klientide lojaalsus ja hoidmise määr, mille tulemuseks on madalamad kulud. Lojaalse kliendibaasi saamine, mida saate hiljem mitmel viisil kasutada. Klientide rahulolu paraneb, mis toob teie ettevõttele kaasa suurema kasumi. Suurepärane klienditeenindus eristab teie ettevõtet konkurentidest.
See on tööriist, mille abil saab mõõta oma klienditeeninduse osakonna efektiivsust. See koosneb kolmest elemendist: klientide rahulolu, klientide lojaalsus ja klientide hoidmine.
Klienditeeninduse agentide koolitamise kontrollnimekiri
Terviklik kontrollnimekiri uute klienditeeninduse agentide koolitamiseks - alates seadistusest kuni hindamiseni. Vaata lähemalt!
Kliendi hoolsuskohustuse kontrollnimekiri
Avasta LiveAgent'i kliendi hoolsuskohustuse kontrollnimekiri, mis aitab ettevõtetel tuvastada riske ja täita õiguslikke kohustusi rahapesu ja kuritegevuse vastu võitlemisel. Tagage oma ettevõtte turvalisus ja vältige võimalikke finantsriske selle põhjaliku juhendi abil.
Klienditeeninduse auditi kontrollnimekiri
Täitke see klienditeeninduse auditi kontrollnimekiri et saada ülevaade oma klienditeeninduse hetkeseisust, et seda täiendada.
Klienditeeninduse hindamise kontrollnimekiri
Klienditeeninduse hindamise kontrollnimekiri on Teie võimalus õppida tundma parendusvaldkondi. Pöörake tähelepanu oma klientide soovitustele.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team