Kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri pakub juhiseid kvaliteetse klienditeeninduse tagamiseks. Nõuanded hõlmavad kõnede salvestamist, kiiret vastamist, helistaja tuvastamist ja empaatia näitamist, et muuta iga kõne erakordseks.
Kas juhite kõnekeskust ja soovite olla kindel, et Teie meeskond pakub parimat kliendikogemust? Tõenäoliselt on parim viis seda teha meie kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekirja abil.
Vaadake, kuidas saate kasutada meie kontrollnimekirja, et parandada oma kõnekeskuse klienditeeninduse tõhusust ja tagada oma järgimine. tegevusjuhend.
Meie kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekirja ilu seisneb selles, et see aitab Teie meeskonnal saavutada paremaid tulemusi lühema ajaga. Seda võib kasutada enne või pärast kõnet, et tagada parim võimalik kliendikogemus.
Kontrollnimekirja läbimine on ka suurepärane viis oma kõnekeskuse toimivuse auditeerimiseks ja parendust vajavate valdkondade tuvastamiseks. Kas oleme maininud, kui motiveeriv on täidetud ülesannetele linnukesi märkida? Lisaks hoitakse kõike organiseerituna.
Tõhus kõnekeskuse jälgimise kontrollnimekiri aitab Teil tuvastada võimalusi kasvuks, olenemata sellest, kas olete agent või juht. Võite märgata asju, mis tavaliselt kahe silma vahele jäävad või mida pole varem märganud.
Paljud ettevõtted kasutavad kõnede salvestamiseks kõnede jälgimise tarkvara, et saaksid neid hiljem hinnata ja vajadusel tagasisidet anda. Olenevalt ettevõtte tüübist, võivad kehtida konkreetsed eeskirjad selle kohta, millal ja kui kaua kõnesid tuleb salvestada.
Esiteks aitab see Teil jälgida ja hinnata meeskonna tegevust. Samuti võivad mõned kliendid unustada varem vestluse käigus öeldu või vaidlustada oma väited – vajadusel tõestab salvestus Teie väidet.
Võite kasutada kontaktikeskuse tarkvara, mis salvestab kõned automaatselt, või salvestusseadet, nagu mikrofon või peakomplekt. Ükskõik millise meetodi valite, katsetage seda kindlasti enne esimest kõnet, et vältida üllatusi.
Kvaliteedi- ja koolituse eesmärgil on kohustuslik teavitada kliente salvestamisest iga kõne alguses.
Näpunäide: Kõnekeskuse tarkvara valimisel kontrollige kindlasti selle salvestamise võimalusi. Näiteks pakub LiveAgent ilma piiranguteta kõnede salvestamist.
Enne iga kõnet vaadake üle kliendi konto ja koguge kokku teave, mida Teil võib vestluse ajal vaja minna.
Kliendi kontoandmete tundmine aitab Teil pakkuda paremat teenust ja vältida kõne ajal mitu korda põhiandmete küsimist. Kogu asjakohase teabe kogumine enne iga kõnet aitab Teil vältida levinud vigu ja kiirendada lahendusprotsessi.
Kasutage kliendisuhete haldussüsteemi või piletite haldamise tarkvara, mis sisaldab kogu asjakohast teavet Teie klientide kohta. Pääsege ligi eelnevatele vestlustele ja kontrollige neid, et saaksite teada, kas tegemist on korduva helistajaga, kes vajab käsitlemisel erilist tähelepanu.
Täitke piletid järgneva teabega:
Näpunäide: kui kasutate CRM-süsteemi, veenduge, et kliendi konto oleks lingitud tema telefoninumbriga. Nii näete nende üksikasju ja ka kõiki kõnesid ning vestlusi, mis neil Teie ettevõttega on olnud.
Enne telefoni vastuvõtmist koostage stsenaarium, mida öelda ja kuidas käituda konkreetsetes olukordades. Hoidke asjakohased dokumendid või kontaktteave hõlpsasti kättesaadaval, sest need võivad vestluse ajal kasulikud olla (nt kui klient küsib oma kontojäägi kohta).
See aitab Teil kõne ajal püsida organiseerituna ja keskendununa, mis omakorda toob kaasa parema klienditeeninduse. Nii suudate keeruliste olukordadega hõlpsalt toime tulla, sest teate täpselt, mida öelda ja kuidas reageerida.
Enne vestlust kliendiga peaksite kirja panema, mida kavatsete öelda ja kuidas toime tulla kõigi potentsiaalsete olukordadega. Kui kasutate LiveAgenti, on kogu protsess imelihtne. Saate hõlpsasti oma kõnedeks valmistuda, luues kõneskripte ja märkmeid, nii et Teil on vajaduse korral kõik käepärast ja kõlate kõne ajal enesekindlamalt.
Näpunäide: LiveAgent on kompleksne võimas kõnekeskuste tööriist, mis pakub arvukalt täiustatud funktsioone. Lisaks saate seda tasuta prooviperioodiga testida.
Kui klient helistab, peaks ta teatud aja jooksul kellegagi ühendust saama (eeldatav vastamisaeg sõltub Teie ettevõtte nõuetest).
See näitab, et olete tähelepanelik ja hoolite oma klientidest. Samuti aitab see vältida seda, et kliendid katkestavad kõne või pöörduvad teise ettevõtte poole, kuna nad ei saanud Teie kõnekeskuses kellegagi ühendust.
Kasutage kõnekeskuse tarkvara, millel on automaatse kõnede jaotamise (ACD) funktsioon. See tööriist võimaldab Teil jaotada sissetulevad kõned oma meeskonna agentide vahel nii, et keegi poleks tööga üle koormatud ja kõik saaksid võrdse osa. Kõnekeskuse automatiseerimine võib Teie kõnekeskuse töötajate stressi vähendada, kuna nad saavad oma töökoormust palju tõhusamalt hallata.
Kui klient küsib delikaatseid andmeid, peaksite kontrollima tema identiteeti, küsides teavet, millele on ainult temal juurdepääs.
See hoiab ära pettuse ja tagab Teie klientide andmete turvalisuse. Helistaja identiteedi kinnitamine on abiks ka siis, kui kontole on juurdepääs rohkem kui ühel leibkonnaliikmel.
Küsige andmeid, mida võiks teada ainult klient, näiteks kontonumber või sünniaeg. Teise võimalusena võite küsida neilt kontaktteavet, et nende identiteeti kontrollida.
Näpunäide: kui kasutate LiveAgenti, saate helistaja identiteeti hõlpsalt kontrollida, küsides näiteks nende kontonumbrit. Nii saate olla kindel, et räägite õige inimesega.
Peaksite esitama küsimusi, mis on kliendi päringuga seotud. Tehke seda kindlasti viisakalt ja professionaalselt.
Et koguda vajalikku teavet helistaja probleemi kohta ja seejärel otsustada, kuidas seda kõige paremini lahendada. Nii saate probleeme kiiremini lahendada, parandades samal ajal ka oma klienditeenindust.
Klientide mured, probleemid ja küsimused on kõneti erinevad. See tähendab, et nende käsitlemiseks on vaja erinevaid oskusi. Sobivate küsimuste esitamist saab õppida pideva harjutamise ja koolituste kaudu.
Lisaks õigele suhtumisele klientidesse looge skript, mis juhendab neid kõnede igal sammul, näiteks milliseid küsimusi kõigepealt küsida jne.
Peaksite alati oma klientidele kinnitama, et olete valmis ja suuteline aitama.
Klientidele abi osutamine näitab, et hoolite nende vajadustest ja soovidest.
Kuulake tähelepanelikult vihjeid selle kohta, mida helistajad võivad kogeda. Seejärel peaksite esitama konkreetseid järelküsimusi, et otsustada, kuidas neid kõige paremini teenindada.
Kasutage oma hääletooni, et väljendada empaatiat oma klientide murede suhtes. See tekitab helistajas tunde, et keegi, kes teab kuidas teda kõige paremini aidata, kuuleb ja mõistab.
Teil peaks olema klientidesse hooliv suhtumine. Kuulake tähelepanelikult ja pakkuge lahendusi, mis vastavad kõige paremini iga helistaja vajadustele või muredele.
See näitab, et hoolite oma klientide vajadustest ja soovidest, pakkudes neile isiklikku abi nende probleemide lahendamisel ning kasvatades helistajate seas usaldust, mis võib viia tulevikus püsiklientideks muutumiseni.
Esmalt võtke hetk, et kuulata, mida klient räägib, ja seejärel küsige täpsustavaid küsimusi, et tema muresid paremini mõista. Kuulake tähelepanelikult ja näidake, et võtate helistaja muret tõsiselt.
Kui suudate, proovige panna end nende olukorda ja mõista. Lisaks aitab, kui oskate kõnetooni abil väljendada helistaja mõistmist, öeldes näiteks “Ma tean, mida Te läbi elate” või “See kõlab väga meelehärmi tekitavana”.
Tänage neid probleemile tähelepanu juhtimise eest ja andke neile teada, et teete selle lahendamiseks kõik endast oleneva.
Hea agent on see, kes oskab küsida oma klientidelt, mida nad suhtlusest tahavad. Kui teate, mida nad tahavad, on lihtsam pakkuda neile vajadustele või muredele vastavat lahendust.
Kui agendid ei pühenda sellele sammule piisavalt aega, ei pruugi nad kliendi probleemi täielikult lahendada ja mitte ainult ei ärrita neid, vaid halvendavad ka kõigi asjaosaliste olukorda. Kiirendage lahendusprotsessi, uurides kohe välja, mida klient vajab.
Alustuseks küsige helistajalt, milline on tema eelistatud lahendus. See võib olla kõike alates raha tagasisaamise soovist kuni lihtsalt juhtunu kohta selgituse kuulamiseni. Klientide ootused peaksid siin olema esikohal.
Kui Te ei saa probleemi kohe lahendada, andke neile teada, et pöördute lahenduse leidmiseks esimesel võimalusel tema poole. Pidage meeles, et kui Teil pole piisavalt teadmisi toodetest, võivad mõned kliendid soovida enne otsuste tegemist oma muredest mõne teise inimesega Teie ettevõttes rääkida.
Kui suudate seada klientidele realistlikud ootused, aitab see probleemi õigeaegselt ja rahuldavamalt lahendada.
See aitab vältida kõne ajal tekkida võivaid segadusi või arusaamatusi. See annab ka Teie kliendile teada, mida teilt oodata ja kui kaua lahendusprotsess võib aega võtta.
Andke kliendile teada, mis toimub ja mis tal on tarvis teha. Proovige oma juhised anda selged ja lühidalt, et kummalgi poolel poleks ruumi valesti tõlgendamiseks.
Samuti teavitage oma kliente kõigist sammudest, mida nad peavad oma probleemi lahendamiseks võtma. Näiteks võite neile öelda, millised dokumendid tuleb saata või kui kaua kulub tagasimakse töötlemiseks, kui see on asjakohane.
Võimaluse korral andke neile hinnanguline ajakava, millal nad võivad lahendust oodata.
Kui agent ei suuda kliendi probleemi üksi lahendada, võib olla vaja kõne suunata juhendajale või kellelegi teisele Teie ettevõttes.
See võib aidata kliendi probleemi kiiremini ja tõhusamalt lahendada. Mõnel juhul ei pruugi agent omada kogu teavet, mida ta vajab kliendi mure täielikuks lahendamiseks. Kui edastate kliendi juhendajale või mõnele teisele agendile, annate talle võimaluse kogu vajaliku teabe ja toe saamiseks.
Kuigi protsess võib olenevalt ettevõttest erineda, on suurepärane, kui Teie kontaktkeskuses on kõnekeskuse tarkvara, mis muudab kogu protsessi palju lihtsamaks. LiveAgenti kõnede suunamise kasutamisel saate kõne ühe klõpsuga üle kanda.
Vastasel juhul peate need ise käsitsi edastama, küsides esmalt luba ja seejärel helistades oma ettevõtte juhendajale või mõnele teisele agendile, kes saab aidata probleemi lahendada. See võib olla väga aeganõudev ja suurendada Teie klientide meelehärmi.
Näpunäide: Enne helistajate suunamist peaksid agendid alati veenduma, et nad on teinud kõik endast oleneva, et mitte raisata nende jaoks rohkem aega kui hädavajalik.
Kui agendil on kogu vajalik teave käes, on aeg asuda helistaja probleemi lahendama.
Iga klienditeenindaja eesmärk on lahendada kõik probleemid võimalikult kiiresti, et kliendid ei peaks telefonis veetma rohkem aega kui hädavajalik.
Peaksite pakkuma lahenduse, mis on õiglane, mõistlik ja arvestab kliendi vajadusi. Oluline on mitte anda täitmatuid lubadusi, nii et kui agent ei tea, kas teatud lahendus on võimalik, on tal parem seda öelda, mitte lubada midagi ebareaalset.
Mõned kliendid võivad olla kõhklevad lahendusega nõustumisel, kui nad ei mõista selle kulusid ja hüvesid. Kliendipoliitika kõigi plusside õigeks selgitamiseks peate seda põhjalikult tundma.
Helistaja saab teha teadliku otsuse selle kohta, mida ta teha soovib, ja mõista, millega ta nõustub.
Esitage kliendile konkreetseid näiteid ja selgitusi selle kohta, kuidas lahendus talle kasu toob, või selgitage kaasnevaid tasusid. Olge selge kõigi võimalike riskide suhtes, mis võivad tuleneda ühe lahenduse valimisest teisele.
Kui klient on otsusega nõustunud, on oluline, et ta teaks järgmisi samme. Kui nad saavad raha tagasi või saadetakse midagi posti teel, siis millal võivad nad seda oodata?
Kliendid soovivad kinnitust, et nende probleemiga tegeletakse ja neid ei unustata.
Paljud kliendid ei tea, kuidas pärast kõne lõppu käituda. Seetõttu peaksid agendid alati selgitama, mis edasi saab ja kuidas klient saab vajadusel uuesti toega ühendust võtta.
Vähendage pingutusi ja veenduge, et Teie kliendid tunneksid, et olete nende probleemi eest lõplikult hoolt kandnud.
Enne kõne lõpetamist küsige, kas helistajal on lisaküsimusi.
See annab agendile võimaluse kõne positiivsusega lõpetada, võimaldades samuti kliendil esitada viimaseid küsimusi.
Ärge püüdke klientide eest midagi varjata ja vastake alati ausalt. See tähendab, et olete kliendiga au isegi siis, kui teate et vastus talle ei meeldi.
Esitage kontaktandmed, et klient saaks tugimeeskonnaga ühendust võtta.
Võtke hetk, et tänada helistajat nende aja ja kannatlikkuse eest.
“Tänan” ütlemise tähtsust ei saa alahinnata – see lihtne žest aitab hoida kliente rahul Teie teeninduse kogemusega. Samuti aitab see luua usaldust agentide vastu ja edendab lojaalsust, näidates üles hoolivust klientide vastu.
Mõned agendid võivad eelistada kõne lõpus lihtsat öelda “aitäh”, samas kui teised võivad soovida lisada isikupära, pöördudes kliendi poole nimepidi või lisades väikese kommentaari.
Pärast kõne lõppu on oluline veenduda, et klient on asjade käsitlemisega rahul.
See võimaldab agentidel kõned positiivselt lõpetada ja paneb kliendid end tänuväärsena tundma.
Küsige kliendilt, kas ta on lahendusega rahul ja kas kõnes oli mõni aspekt, mis talle ei meeldinud, ning küsige, mida oleks saanud paremini teha.
Teine võimalus on saata järelsõnum koos küsitluse lingi või lisaküsimustega selle kohta, kui hästi kõne läks. See on tõenäoliselt palju tõhusam strateegia kui lihtsalt küsimine, sest inimesed on ausamad, kui nad pole Teie ettevõtte esindajaga kontaktis. Tänu sellele saate kohe pärast kõnet teada nende tõelise arvamuse.
Pärast iga kõnet peaks agent hindama oma tegevust ja oskusi vastavalt.
Tehke kindlaks valdkonnad, mis vajavad täiustamist või koolitust, et agendid oleksid paremini valmis võimalikeks olukordadeks kõnede käsitlemisel.
Lihtsaim viis on, et agent hindab iga kõne järel iseenda sooritust, kuid teine võimalus on see, et ülemus või muu juht teeb seda agendi eest. Võite mõelda ka mõnele agentidele mõeldud motivatsiooniprogrammile, et nt. premeerida kõrgeima tulemuslikkusega kõnekeskuse töötajaid. Selline näide on LiveAgenti mängustamine. See toob töökeskkonda mõned mänguelemendid ja kaasab agente preemiate, edetabelite ja paljude muude kohandatavate funktsioonide kaudu.
Tagasiside on pigem ülemuste kui agentide ülesanne, kes peaksid juhendama agente nende toimivuse parandamise protsessis.
Hoolikas hindamine võimaldab agentidel õppida vigadest ja kasvada klienditeeninduse professionaaliks. Selle tulemuseks on üldiselt kõrgemad klientide rahulolu hinnangud.
Parim viis on ametlikud protsessid, nagu üks-ühele vestlus/veebikohtumised juhendajate ja agentide vahel, et arutada, kuidas iga kõne läks ja mida oleks saanud järgmisel korral paremini teha jne.
Kui agendi töö ei vasta Teie standarditele, suunake ta koolitusele.
Koolitus võib aidata agentidel oma oskusi parandada ja muutuda tõhusamaks klienditeeninduse pakkumisel.
Saate agendiga üheskoos koolituse ajastada või anda talle täiendavaid ressursse, et aidata nende toimivust parandada. Võimaldage kõigile oma agentidele alati kasvuvõimalusi, pakkudes koolitusi või tööalast koolitust.
Järgmine on näpunäidete loend, kuidas kasutada meie kõnekeskuse jälgimise kontrollnimekirja:
Quality assurance in a call center is the process of monitoring and improving the quality of service provided by agents. It ensures that each agent provides excellent customer service consistently over time. By monitoring and improving the quality of service provided by agents, call centers can ensure that their customers are happy with the level of service they receive.
You can evaluate the quality of a call center by listening to recorded calls, reviewing agent performance metrics (e.g. call length), and asking customers for feedback on their experiences with agents.
Assure customers by verifying their identity, asking appropriate questions, and explaining the next steps in a clear and concise manner. Be willing to help customers resolve their issues and ensure that they are satisfied with the resolution.
Monitor call center metrics and key performance indicators such as average handle time (AHT), customer satisfaction, or net promoter scores. You should also evaluate agent performance based on these criteria when you audit recordings or listen to live calls.
Klienditeeninduse agentide koolitamise kontrollnimekiri
Terviklik kontrollnimekiri uute klienditeeninduse agentide koolitamiseks - alates seadistusest kuni hindamiseni. Vaata lähemalt!
Kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri
Avastage kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri LiveAgenti lehel, et tagada edukas kõnekeskuse loomine. Katame kõik olulised teemad alates tarkvarast ja tehnoloogiast kuni kliendisuhete haldamise ja turvalisuseni. Ärge jätke ühtegi sammu vahele!
Kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri
Avastage, kuidas kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri aitab ettevõtetel optimeerida efektiivsust ja protsesse. Uurige põhjalikke kategooriaid alates tarkvarast ja agendi efektiivsusest kuni värbamise ja klientide rahuloluni. Kasutage seda tööriista, et tuvastada puudujääke ning suurendada oma kõnekeskuse jõudlust ja teeninduse kvaliteeti. Liituge tasuta, et alustada oma auditi protsessi LiveAgenti abil!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team