Kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri tagab eduka keskuse loomise, hõlmates tarkvara, tehnoloogia, CRM-i, agentide toimivust ja turvalisust. Kontrollige, et kõik punktid oleksid kaetud, alates internetiühendusest kuni regulatsioonide järgimiseni.
Edukas kõnekeskus sõltub paljudest teguritest, kuid kas teate, kuidas veenduda, et need oleksid täidetud? Käesolev kontrollnimekiri käsitleb mõningaid kõige olulisemaid aspekte, mida oma kõnekeskuse loomisel arvestada. Samuti anname Teile kontrollnimekirja nõuetest, mis on olulised edu saavutamiseks.
Lihtne on veenduda, et kõik ettevalmistused oleksid tehtud. Kui Teil on eelnevalt kõik vajalik olemas, aitab see Teie ettevõttel sujuvalt ja tõhusalt toimida, ilma tarbetute tõrgete või probleemideta.
Saate seda kasutada ka kõnekeskusega alustamiseks või laiendamiseks vajalike üksuste loendina. Kui kasutate kõnekeskuse nõuete kontrollnimekirja, ei pea Te tegema samu protsesse kaks korda, kuna olete juba kõik olulisemad aspektid läbinud.
Ettevõttel võib olla raske asjadest kohe aru saada. On nii palju aspekte, mida peate enne alustamist kaaluma ja meeles pidama (sealhulgas kõik alates töötajate palkamisest, ruumi rentimisest või kontoriseadmete ostmisest).
Kontrollnimekirja kasutamine aitab Teil jälgida mitte ainult seda, kui palju raha kulutate, vaid ka oma kõnekeskuse üldist tõhusust.
Sellist kontrollnimekirja saavad kasutada kõik, kes töötavad kõnekeskuses, seadistavad või laiendavad seda. Kõigi vajalike nõuete ühes kohas paiknemine muudab Teie töö lihtsamaks ja kõrvaldab tarbetu stressi.
Seda kontrollnimekirja saavad kasutada igat tüüpi ettevõtted alates väikesest idufirmast kuni rahvusvahelise ettevõtteni. Kas soovite teada, kuidas see töötab? Oletame, et soovite luua oma kõnekeskuse, kuid pole kindel, mida vajate alustamiseks ja kuidas seda õigesti rakendada. Võite kulutada raha tarbetutele asjadele. Lisaks võib käivitamisel esineda viivitusi, kuna Teil puudub oluline pusletükk.
Kui otsustate kasutada seda kõnekeskuse nõuete kontrollnimekirja oma juhendina, saate luua oma kõnekeskuse probleemideta ja säästa nii aega kui ka raha.
Kas olete juba veendunud? Alustame!
Esimene asi, mille eest peate hoolt kandma, on kõnekeskuse tarkvara ja VoIP teenuse pakkuja. Peate veenduma, et teenust pakkuv ettevõte, suudab pakkuda kõike, mida vajate eduka kõnekeskuse jaoks.
Just nemad toovad Teieni kõik muud Teie kontrollnimekirjas olevad üksused. Väga oluline on tagada, et nad suudavad tarnida.
Kõnekeskuse tarkvara valimisel peaksite otsima järgmist:
Küsige soovitusi, võrrelge erinevaid teenusepakkujaid ja uurige enne otsuse tegemist (see kehtib mis tahes Teie valitud kontaktkeskuse kohta). Tänu sellele väldite teel ebameeldivaid üllatusi.
Teie Internetiühenduse kvaliteet on kõnekeskuse jaoks äärmiselt oluline. Peate veenduma, et Teil on sissetulevate ja väljaminevate kõnede arvu toetamiseks piisavalt ribalaiust.
Kiirus on ülioluline Teie agentide sujuvaks ja katkestusteta tööks. 2022. aastal on kõik võrgus. Internet aitab Teie kõnekeskuse edukas toimimises kaasa nii paljudele komponentidele.
Teie kõnekeskusel peaks olema:
Mida kiirem internet, seda parem. Otsige pakkujat, kes pakub kiiret internetti piiramatu andmeedastusega (või võimalikult lähedale sellele). Testige oma ühendust erinevatel kellaaegadel, et saada parem ülevaade selle toimivusest.
Kui seadistate kaugkõnekeskust, veenduge, et kõigil Teie agentidel oleks usaldusväärne juurdepääs internetile.
Järgmisena on Teie nimekirjas vajalik varustus. See hõlmab selliseid objekte nagu peakomplektid, arvutid ja tarkvara.
Nõuetekohase varustuse omamine mitte ainult ei muuda Teie agentide tööd lihtsamaks, vaid aitab ka vältida tarbetut stressi. Lisaks tagab see, et teie agendid on valmis võtma enda peale ettenähtud töökoormuse.
Igal ettevõttel on erinevad vajadused, seega mõelge enne mis tahes lahenduse valimist oma vajadused läbi. Need olenevad kõnekeskuse tüübist, mille otsustate seadistada.
Näiteks kui kavatsete kasutada pilvepõhist lahendust, ei vaja Te nii palju riistvara. Selle kõige eest hoolitseb Teie teenusepakkuja. Kui aga loote traditsioonilise kõnekeskuse, peate varustama oma agente õigete tööriistadega.
Varustuse valmimisel tuleb meeles pidada:
Teie kõnekeskus peaks suutma hakkama saada kõigi tulevaste muudatustega. Seetõttu peaksite algusest peale hoolitsema kahe kõige olulisema aspekti eest, milleks on kõnekeskuse paindlikkus ja mastaapsus.
Kunagi ei tea, millal Teie ettevõtet tuleb muuta. Teie kõnekeskus peaks suutma kohandada kõiki muudatusi, ilma et peaksite klienditeeninduse kvaliteeti ohverdama.
Paindlikkus ja mastaapsus on olulised, kuna need võimaldavad Teie kõnekeskusel koos Teie ettevõttega kasvada. Kui ettevõte laieneb, laieneb ka kõnekeskus. See aitab tagada, et Teil on alati klientide nõudmiste rahuldamiseks vajalikud ressursid.
Tõde on see, et suurem osa sellest sõltub Teie valitud teenusepakkujast. Siiski on mõned asjad, mida saate oma kõnekeskuse paindlikkuse ja mastaapsuse suurendamiseks teha.
Esiteks veenduge, et Teil on oma pikaajalistest eesmärkidest selge arusaam, mis aitab valida Teile sobiva lahenduse. Teiseks olge valmis vajadusel kiiresti kohanema. Kolmandaks valige pakkuja, kes pakub Teile võimalust koos oma ettevõttega kasvada.
Kvaliteetse teenuse pakkumiseks peaks Teie kõnekeskuses olema uusim tehnoloogia. Lisaks kõnekeskuse tõhustamisele võimaldab see Teil jõuda suurema vaatajaskonnani ja teha rohkem tööd.
Õige varustus hõlbustab Teie agentidel nende tööd. Üks olulisemaid asju, mida tehnoloogia võib pakkuda, on paindlikkus, mis võimaldab Teil suhelda rohkemate klientidega ja pakkuda paremat teenust.
Kõnekeskuse jaoks õige tehnoloogia valimisel pidage kindlasti meeles, millist tööd Teie agendid teevad. Näiteks kui nad teevad palju väljaminevaid kõnesid, peate neile pakkuma kaasaegset tehnoloogiat ja VoIP süsteeme.
Kui Teie agendid tegelevad paljude sissetulevate kõnedega, peate neid varustama interaktiivse häälvastuse (IVR) süsteemiga. Sel viisil saate protsessi automatiseerida ja muuta selle klientide jaoks lihtsamaks.
CRM on iga kõnekeskuse põhikomponent. Jälgides kõiki oma agentide ja klientide vahelisi suhtlusi, saate nende käitumisest väärtuslikku teavet.
Ilma CRM süsteemita ei saa Teie agendid klientide kohta piisavalt teavet. See tähendab, et Teie töötajad peaksid klientidega vesteldes toetuma mälule ja oletustele.
Esimene samm on valida pakkuja, kes pakub kliendisuhete halduse (CRM) tarkvara osana terviklahendusest. Teine aspekt, mida CRM süsteemi valimisel arvestada, on Teie vajadused ja eelistused.
Kui Teil juba on enda jaoks toimiv CRM, võib olla parem sellega piirduda. See võib olla mugavam kui süsteemi vahetamine ja kõnekeskuse teenusepakkujaga integreerimine. Kõnekeskuse jaoks CRM süsteemi valimisel pidage meeles järgmist:
CRM süsteemi valimisel on oluline veenduda, et sellel on kõik kliendisuhete tõhusaks haldamiseks vajalikud funktsioonid. Vastasel juhul peate kas leidma Teise pakkuja või lünkade täitmiseks investeerima lisatarkvarasse.
Milliseid CRM-i tüüpe leidub?
Kõnekeskusena peaksite tavapärasest veelgi suuremat rõhku panema kliendikogemuse parandamisele, rakendades täiustatud helistamisfunktsioone.
Laialdased helistamisfunktsioonid on olulised, kuna need aitavad Teil kõnekeskust tõhusamalt juhtida. Funktsioonid võivad pakkuda ka paremat kliendikogemust, hõlbustades Teie agentidel klientidega ühenduse võtmist ja nende taotluste käsitlemist.
Kui Te ei ole funktsioonidega tuttav, saate nende kohta lisateavet kõnekeskuse tarkvaraga kaasas olevat dokumentatsiooni lugedes või teenusepakkuja esindajaga vesteldes.
Kui olete funktsioonidega tutvunud, peate veenduma, et ka Teie esindajad mõistavad neid. Saate seda teha, saates neile teabega dokumendi või planeerides isikliku koolituse.
Kõnekeskuse tarkvara, mis on kasutajasõbralik ja kergesti õpitav, aitab Teie agentidel kiiremini alustada ja funktsioone tõhusamalt kasutada.
Nõuanne: Kui otsite kõike sisaldavat kõnekeskuse tarkvara, vaadake LiveAgenti. Lisaks kõigele pakub LiveAgent kristallselget kvaliteeti ja täielikku valikut muid funktsioone – ja seda saab täiesti tasuta proovida.
Aastal 2022 peaks Teie kõnekeskus suutma pakkuda klientidele isikupärastatud kogemust. See tähendab, et kõnekeskuse agentidel peab olema juurdepääs iga üksiku kliendi andmetele ja nad peavad kasutama neid oma suhtluse isikupärastamiseks.
Klientidele parema kogemuse pakkumiseks ja püsiva mulje jätmiseks peate pakkuma isikupärastatud kõnekeskuse kogemust. Isikupärastamine on samuti oluline, kuna see võib aidata Teil suurendada müüki, vähendada iga kliendiga suhtlemise kulusid ja parandada üldist tõhusust. Kuidas? Andes klientidele täpselt seda, mida nad otsivad, just siis, kui nad seda vajavad.
Esmalt peate tuvastama isikupärastamist võimaldavad andmed. Seda saate teha, vaadates oma praegust CRM süsteemi ja selles sisalduvat teavet Teie klientide kohta.
Kui olete andmed tuvastanud, peate tagama, et need oleks Teie esindajatele kättesaadavad. Seda saab teha, kuvades andmeid nende ekraanidel või andes neile aruanded, millele nad saavad igal ajal juurde pääseda.
Lisaks isikupärastamisele on oluline rõhutada ka kõnekeskuse agendi kogemust.
Kogenud töötajate palkamine on hädavajalik, sest nad võivad aidata teil pakkuda paremat kliendikogemust ja õpetada vähem kogenud agente kõnesid käsitlema. Lisaks oskavad nad tehtavat tööd juhendada ja aidata uutel töötajatel oma oskusi parandada.
Peate tagama, et palkate selle töö jaoks õiged inimesed. See tähendab, et peate otsima kandidaate, kellel on klienditeeninduse ja varasem kõnekeskuses töötamise kogemus.
Samuti peate pakkuma töötajatele õigeid tööriistu ja koolitust, et nad saaksid oma rollides edukalt toime tulla. See hõlmab neile kõnekeskuse tarkvara kasutamise juhendi andmist, samuti juurdepääsu andmist õpetustele, mis aitavad neil oma oskusi parandada.
Edukas kõnekeskus teeb kõik endast oleneva, et muuta oma agentide töövoog sujuvamaks ja tagada nende võimalikult kõrge tootlikkus. Seda tehakse paljude igapäevaste protsesside automatiseerimisega, mis vähendab agentide tööle lisaväärtust mitte toovate ülesannetele kuluvat aega.
Automaatne kõnede lahendamise protsess ilma ootel ootamiseta on lõppkasutaja jaoks suur eelis. See tähendab, et neid saab kiiremini teenindada, neil on lühemad ooteajad ja Teie teenus saab parema kliendirahulolu skoori.
Üks võimalus on lasta neil kasutada iseteenindustehnoloogiat. Kliendid oskavad oma probleeme ise lahendada. Lisaks saate parandada tootlikkust, automatiseerides võimalikult palju protsesse ja pakkudes töötajatele tööriistu, mida nad oma töö tõhusaks tegemiseks vajavad.
See hõlmab neile juurdepääsu andmist hõlpsasti kasutatavale CRM süsteemile ning aruannete esitamist, mida nad saavad kasutada oma kliendibaasi paremaks haldamiseks.
Teine nõue, mida Teie kõnekeskus peaks kindlasti katma, on suurepärane kõne kvaliteet.
Kõnede kvaliteet on oluline, sest see võib aidata Teil tõsta klientide rahulolu ja tõsta oma mainet. Sellel on otsene mõju saadavate müügivihjete arvule, mis aitab Teil kasvatada oma ettevõtet ja suurendada müüki.
Kõne kvaliteedi saab tagada õigete tööriistade ja seadmete kasutamisega ning jälgimisprotsessi abil. See hõlmab tarkvara kasutamist, mis aitab Teil kõnedega seotud probleeme tuvastada. Lisaks peaksite tööle võtma agente, kes tunnevad selliste tööriistade kasutamist ja nende kõiki funktsioone.
Teine suur nõue mis tahes kõnekeskuse jaoks on sisemine tugi ja ressursieraldus. See tähendab, et peate suutma aidata oma agentidel probleeme hõlpsalt lahendada ja probleeme kohapeal teha.
Protsessi olemasolu, mis võimaldab Teil vajaduse korral abi osutada, võib olla määravaks probleemi lahendada suutelise agendi ja täiendavat tuge vajava agendi vahel. Samuti võib see aidata Teie kõnekeskuse esindajatel pakkuda paremat teenindust, mille tulemuseks on rohkem rahulolevaid kliente, kes teevad edasisi oste.
Peate tagama, et igal agendil oleks kogu aeg juurdepääs kvaliteetsetele ressurssidele ja toele, et nad saaksid vajalikku abi. Samuti peab Teil olema paigas protsess, mis võimaldab Teil kiiresti ja lihtsalt lahendada kõik võimalikud probleemid.
Kõigile oma agentidele pideva koolituse pakkumine on eduka kõnekeskuse leib ja või. See tagab, et uued töötajad saavad oma tööd tõhusalt teha. Lisaks hoiab see olemasolevaid töötajaid kursis kõigega, mis on muutunud pärast nende esmakordset liitumist meeskonnaga.
Kogenud ja pidev koolitusprotsess kõnekeskuse meeskonnas võib aidata Teil oma kliente paremini teenindada. Tutvustades agentidele oma ettevõtte tooteid ja teenuseid, suudavad nad paremini vastata klientide küsimustele ja lahendada probleeme kiiremini.
Esiteks koostage agentide õppekava plaan. Järgmisena korraldage regulaarselt koolitusi, et säilitada oskusi ja teadmisi. Võite isegi lasta kogenud töötajatel oma uusi töötajaid koolitada. Lisaks võivad regulaarsed ülevaatused aidata Teie agentidel olla kursis viimaste trendide ja muudatustega.
Varuplaan on oluline olukordadeks, kui mõni Teie peamistest kõnekeskuse lahendustest ebaõnnestub. Varuplaan võib otseselt mõjutada seda, kui hästi suudate probleeme lahendada ja oma klientidele teenust pakkuda.
Varulahendused tagavad Teie ettevõtte toimimise ka siis, kui mõne põhilahendusega on probleeme, olles elupäästjaks ebaõnnestumise korral. See tagab, et Teie ja agendid on probleemi lahenemist oodates endiselt saadaval kõnede vastuvõtmiseks või teenuse osutamiseks.
Planeerige varulahendust ette. See võib olla alternatiivse lahenduse olemasolu, millele saate lülituda juhuks, kui peamine lakkab töötamast.
Lisaks peavad agendid teadma, mida probleemi korral teha ja kust tuge saada. Teil peab olema selge poliitika, mida Teie agendid saavad hädaolukordade korral järgida.
Tagamaks, et Teie agendid vastavad ettevõtte standarditele ja pakuvad head teenust, peate jälgima nende toimivust.
Agendi kõnede toimivuse jälgimine aitab Teil tuvastada valdkonnad, kus nad võivad vajada täiendavat koolitust või tuge. Samuti aitab see kindlaks teha, kas nad täidavad neile seatud eesmärke.
Oma agentide tegevuse jälgimiseks saate kasutada nii kvaliteedi jälgimise tarkvara kui ka kõnekeskuse lahendust. Samuti peate veenduma, et nad teavad, mida neilt oodatakse ja kuidas neid hinnatakse, et nad saaksid oma oskusi parandada.
Kõnede salvestamine võimaldab Teil telefonivestlusi üle vaadata ja leida viise, kuidas agendid saavad oma toimivust parandada.
Kõnede salvestamine võimaldab Teie agentidel õppida, kuidas klientide probleeme kõige paremini ja tõhusamalt lahendada. Samuti aitab see vältida vigade kordamist tulevikus. Sama kehtib ka juhendajate kohta, kes võivad kasutada varasemate kõnede salvestisi, et aidata koolitada uusi agente.
Kõnede salvestamine toimib telefonivestluse või selle osa jäädvustamisel digitaalsesse vormi. Seda saab teha kõigi kõnede või ainult teatud kõnede puhul, mida soovite üle vaadata.
Segaduse või teenuse katkestuste vältimiseks peate tagama, et Teie agendid teaksid, millal nende kõnesid salvestatakse. Peaksite kehtestama reeglid selle kohta, kuidas salvestisi kasutatakse ja kes saavad neile juurdepääsu.
Peate veenduma, et Teie kõnekeskus vastab kõigile kehtivatele eeskirjadele ja seadustele.
Nõuetele vastavus aitab Teil tõhusamalt äri ajada, pakkudes meelerahu teadmisega, et kõike tehakse vastavalt seadustele. Asjaolu, et Teie ettevõte järgib kehtestatud eeskirju, näitab ühtlasi ka klientidele, partneritele ja teistele sidusrühmadele, et nad võivad Teid usaldada.
Seda saate teha kirjaliku poliitikaga, mis kirjeldab kõiki kõnekeskuse nõudeid ja nende jõustamist. Ka Teie agendid peaksid teadma neid põhimõtteid ja olema teadlikud oma kohustustest.
Lõpuks pidage meeles, et mõned eeskirjad võivad aja jooksul muutuda. Peaksite regulaarselt kontrollima, kas Teie kõnekeskus ikka nendega vastavuses on.
Kõnekeskuse integreerimine muude äritööriistadega muudab teie agentide töö sujuvamaks ja parandab nende tõhusust.
Integreerimine aitab Teie agentidel paremini mõista ettevõtte üldisi ärieesmärke ja seda, kuidas nende töö mõjutab teisi ärivaldkondi. Samuti võimaldab see neil teha koostööd erinevate osakondadega, mis võib kaasa tuua parema klienditeeninduse.
Teie kõnekeskust saab mitmel viisil integreerida muude äritööriistadega. Saate kasutada API-sid erinevate süsteemide või vahevara ühendamiseks, et hallata kogu rakendustevahelist suhtlust. Kõik sõltub tööriistadest, mida soovite integreerida.
Teie kõnekeskus peaks hõlmama kõiki turvameetmeid, mis on vajalikud Teie andmete ja agentide kaitsmiseks.
Turvalisus on iga ettevõtte jaoks hädavajalik, kuid see on eriti oluline kõnekeskuste jaoks, kuna need käsitlevad tundlikku klienditeavet. Peate tagama, et kõik Teie süsteemid on kaitstud volitamata juurdepääsu eest ja Teie agendid oleks kaitstud küberrünnakute eest.
Teil peab olema kirjalik kõnekeskuse eeskiri, mis kirjeldab kõiki Teie turvanõudeid. Neid eeskirju tuleb regulaarselt kontrollida ja värskendada ka siis, kui ilmnevad uued ohud või kui Teie ettevõttes kasutatavates süsteemides avastatakse turvaauke.
Teie kõnekeskus peaks olema juurdepääsetav kõigile agentidele, olenemata nende asukohast.
On ülioluline, et Teie kõnekeskus oleks kõigile agentidele juurdepääsetav, et nad saaksid igal hetkel töötada kõikjal. See annab neile paindlikkuse, mida nad vajavad klientide päringute õigeaegseks käsitlemiseks.
Pilvepõhise kõnekeskuse lahenduse kasutamine annab Teie agentidele juurdepääsu kõikidele vajalikele tööriistadele ja ressurssidele, olenemata nende asukohast.
IVR süsteem võib automatiseerida töövooge ja lihtsustada klienditoe süsteemide haldamist kõnekeskustes. Samuti võimaldab see Teie klientidel saada vajalikku teavet ilma reaalajas esindajaga rääkimata. Kuidas?
Helistajad kuulavad IVR süsteemi menüüd, vastavad, vajutades oma telefoni klahvi ja süsteem tegutseb seejärel vastavalt. IVR annab helistajale vastuseks kas vajaliku teabe (nt tellimuse olek) või suunab kõne sobivale agendile.
Piiramatu arv kõnesalvestusi tagab, et kõik Teie telefonivestlused salvestatakse turvaliselt Teie kontole juriidilistel, koolituste või tugieesmärkidel. Olenemata sellest, millises ettevõttes või valdkonnas Teie ettevõte tegutseb, on kõnede salvestamine üks tõhusamaid meetodeid probleemide lahendamiseks.
Automaatne piletite jaotamine on klienditoe funktsioon, mis määrab eelnevalt määratletud reeglite alusel tugiteenuste agentidele automaatselt klienditoe pileteid. Erinevad klienditoed kasutavad erinevaid automaatsete piletite jagamise reegleid, nagu kordamööda, kõigile helistamine või juhuslik määramine. See on funktsioon, mis võib tõesti lühendada lahutusaegu ja vähendada kulusid.
Kõneedastus võimaldab Teil suunata sissetulevad kõned numbritelt või laiendustelt otse operaatorile, osakonnale, rühma telefoninumbrile jne. Kõnede edastamine annab agentidele ja operaatoritele kohese juurdepääsu klientidele, kaotades samal ajal laiendite ja marsruutimisvalikute otsimisele kuluva aja.
Üks agent lihtsalt suunab kõne teisele. Selle tulemusel ei pea kliendid asjatult ootama.
Mitmekanalilisel agendi töölaual kuvatakse kõik kliendiga seotud suhtlused olenemata suhtluskanalist: hääl, vestlus, e-post, sotsiaalmeedia ja palju muud. See tagab, et ükski kliendisuhtlus ei jää kahe silma vahele ega unune.
Lisaks võimaldab universaalne postkast kasutajatel vastata kõikidele sissetulevatele kirjadele otse ühest kohast.
Kõik need funktsioonid (ja palju muud) leiate LiveAgentist, kõik-ühes klienditeenindusplatvormist. Kui soovite toote kohta lisateavet, lugege selle kõige kohta meie veebisaidilt.
Simply take a look at the checklist above – by using it you can be sure that you've covered all the most important requirements for call centers.
Establishing a call center requires covering all your bases. Additionally, you will ensure that your call center has all the essential aspects required for success.
What you choose will depend upon the size of your call center and the tools you require. However, you'll likely need a phone system, computers for agents, and software for routing calls and managing customer data.
There is no one-size-fits-all solution. It all depends on the specific needs of your business. However, a cloud-based call center solution can often provide the flexibility and scalability you need to grow your center operations.
LiveAgent is a cloud-based call center solution that can help you cover all of your requirements, from call recording to customer data management. It can be tailored to fit your business's specific needs.
Kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekiri
Avastage kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekiri LiveAgentis, mis tagab optimaalse kaitse. Õppige piirama siseteavet, muutma paroole, logima ja värskendama süsteeme. Kaitske kliendiandmeid krüpteerimise abil ja vastake globaalsetele privaatsusstandarditele. Täiendage oma turvameetmeid juba täna!
Kõnekeskuse ülemineku kontrollnimekiri
Kas soovite oma tarkvarapakkujat vahetada, kuid ei tea, kust alustada? See ülim kõnekeskuse ülemineku kontroll-loend aitab Teid probleemideta läbi kogu protsessi.
Ülim kõnekeskuse kontrollnimekiri
Kas olete huvitatud kõnekeskuse loomisest, kuid ei tea, kust alustada? Oleme koostanud kõnekeskuse kontrollnimekirja, mis juhendab teid igal sammul.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team