Kõnekeskuse ülemineku kontrollnimekiri juhendab ettevõtteid sujuvalt uue tarkvara kasutuselevõtul, hõlmates samme alates vajaduste analüüsist kuni andmete ülekandmise ja meeskonna koolitamiseni.
Kas olete oma kõnekeskuse üle viimas uuele tarkvarapakkujale? Sujuva ülemineku hõlbustamiseks võiksite järgida seda kontrollnimekirja.
Kui võtate aega asjade õigesti tegemiseks, saate vältida võimalikke probleeme ja tagada, et Teie kliendid saavad jätkuvalt parimat võimalikku teenust.
Otsustasite kontaktikeskuse pakkujat vahetada põhjusega.
Olenemata sellest, kas soovite raha säästa, klienditeenindust parandada või mõnda tarkvara uuendada, on oluline tagada, et üleminek oleks võimalikult sujuv. Edukas üleminek on iga kõnekeskuse jaoks ülioluline, kuna halvasti teostatud vahetus võib Teie ettevõttele aega ja raha kulutada.
Selle kontrollnimekirja abil saate tagada, et arvestatakse kõiki ülemineku aspekte, alates andmete migreerimisest kuni töötajate koolituseni.
Kõnekeskuse ülemineku kontrollnimekiri on põhjalik juhend üleminekuprotsessis osalevatele peamistele sidusrühmadele. Nii et olenemata Teie rollist võib meie kontrollnimekiri aidata Teil tagada, et üleminekuprotsess viiakse lõpule probleemideta.
Enne suuremate otsuste tegemist on oluline mõista oma ettevõtte vajadusi ja kõnekeskuse eesmärke.
Kui Te ei mõista oma ettevõtte vajadusi, võivad uue teenusepakkuja funktsioonid kergesti mõjuvõimu avaldada. Kuigi funktsioonid võivad olla atraktiivsed, ei pruugi need olla sellised, mida Teie ettevõte eesmärkide saavutamiseks vajab.
Istuge oma meeskonnaga maha ja arutage, mida Te uuelt teenusepakkujalt otsite. Küsige neilt nende kogemuste kohta praeguse kõnekeskuse tarkvaraga ja mida nad sooviksid parandada.
Selle teabe kogumine aitab Teil mõista oma ettevõtte nõudeid ja tagada nende täitmine üleminekuprotsessis.
Kui teate nii oma praeguse teenusepakkuja positiivseid kui ka negatiivseid külgi, saate parema ettekujutuse sobivast teenusepakkujast.
Realistlik ülevaade oma praegusest teenusepakkujast on oluline selleks, et Te ei seaks ebamõistlikke ootusi.
Kõigepealt koguge andmeid meeskonnaliikmetelt, klientidelt ja juhtkonnalt. Küsige neilt nende kogemuste kohta praeguse tarkvaraga, näiteks mis neile meeldib ja milliseid funktsioone nad kasutavad.
Vaadake üle klienditeeninduse andmed, et näha esitatavate kaebuste arvu. Otsige andmetest mustreid, mis aitavad Teil mõista, mis praeguse teenusepakkujaga valesti läks.
Kui olete oma ettevõtte vajadustest hästi aru saanud, kirjutage üles oma uue teenusepakkuja kriteeriumid.
See võimaldab Teil teenusepakkujaid üksteisega võrrelda ja valida enda jaoks parima.
Alustage kõigi oma ettevõtte jaoks oluliste funktsioonide ajurünnakuga, seejärel reastage need tähtsuse järgi. Võite otsida selliseid tegureid nagu:
Kasutades oma kriteeriumite loendit, vähendate tõenäoliselt oluliselt potentsiaalsete pakkujate arvu. Seetõttu on Teil veidi lihtsam otsust langetada. Nüüd on aeg süveneda ja ülejäänud pakkujate kohta rohkem teavet leida.
See tagab, et Teie otsus on läbimõeldud ja minimeerite riski investeerida valesse kõnekeskuse tarkvaralahendusse.
Igal teenusepakkujal on oma veebisait, kust leiate palju teavet tema teenuste kohta. Otsige juhtumiuuringuid ja arvustusi klientidelt, kes on tarkvara kasutanud, ning vaadake sotsiaalmeedia kanaleid (Twitter, Facebook, LinkedIn), et näha, mida inimesed teenusepakkuja kohta räägivad.
Kasulik on näha, kas Teie potentsiaalse kõnekeskuse teenusepakkuja kasutatavad tööriistad ühilduvad teie praegu kasutatavate tööriistadega. Samuti peaksite uurima, milliseid funktsioone see pakub ja kas sellel on kõik vajalik.
Mõnel teenusepakkujal on oma tööriistad, mis võivad üleminekuprotsessi keerulisemaks muuta. Näiteks võib tekkida probleeme, kui see ei ühildu Teie kasutatava CRM-süsteemiga.
Iga potentsiaalse teenusepakkuja veebisaidil peaks olema palju teavet nende teenuste kohta, sealhulgas nimekiri tööriistadest, millega neid saab integreerida.
Heidame pilgu LiveAgentile – tarkvara pakub hulganisti täiustatud funktsioone. Kuigi võimaluste lai valik võib alguses olla koormav, pakub see õnneks tasuta prooviperioodi, nii et saate ilma raha kulutamata otsustada, kuidas tarkvara Teile sobib.
Enne mis tahes otsuste tegemist on väga oluline mõista pakutavate funktsioonide ja integratsioonide kõiki keerulisi üksikasju.
Pärast uurimistööd peaks Teil alles jääma mõni pakkuja, kes vastab kõigile Teie loendis olevatele kriteeriumidele.
See samm aitab Teil keskenduda nendele pakkujatele, kes Teie ettevõttele kõige paremini sobivad. Selline lähenemine säästab aega hindamisprotsessi vältel.
Määrake iga kriteeriumi kaal, hinnates selle tähtsusest (kui Te pole seda juba teinud). Võrrelge iga teenusepakkujat enda seatud kriteeriumidega ja kõrvaldage need, mis neile kõigile ei vasta.
Seejärel saate hinnata iga teenusepakkujat pakutavate funktsioonide arvu järgi, korrutades iga hinde kaaluga ja liites tulemused. Kõrgeima hindega pakkujad peaksid olema need, mida tuleks kaaluda.
Ainus viis lahenduse toimimisest põhjaliku ülevaate saamiseks on registreeruda prooviversiooni kasutajaks ja proovida seda ise.
See on veel üks võimalus näha, kui hästi tarkvara Teie keskkonnas töötab ja kas see vastab kõigile ootustele.
Võtke ühendust iga potentsiaalse teenusepakkujaga ja küsige prooviversiooni või demo. Mõned teenusepakkujad võivad nõuda, et võtaksite nendega telefoni teel ühendust, mistõttu on oluline küsimuste loendi koostamine.
Näpunäide: Ärge unustage prooviperioodi ajal märkmeid teha, et meeles pidada, mis Teile konkreetse teenusepakkuja juures meeldis ja mis ei meeldinud.
Pärast kõigi potentsiaalsete pakkujate hindamist peate langetama otsuse ja valima neist ühe.
See on tõenäoliselt protsessi kõige olulisem samm. Mida kauem ootate, seda rohkem aega möödub Teie ettevõtte jaoks muudatusteta.
Peate kaaluma kõiki seni tehtud järeldusi ning valima endale ja oma ettevõttele sobiva teenusepakkuja.
Näpunäide: kui Te ei suuda otsustada, kaaluge oma organisatsioonis hääletamist (eeldusel, et kõik katsetasid iga kõnekeskuse tarkvaralahendust).
Nüüd, kui teate, milline on teie järgmine kõnekeskuse tarkvara, on aeg teenusepakkujaga ühendust võtta ja välja selgitada üksikasjad.
Et saada lisateavet selle kohta, mida tuleb tarkvara vahetamiseks teha.
Tavaliselt peate andma neile teavet oma ettevõtte ja otsitava teenuse tüübi kohta. Valmistage ette nimekiri üksikasjalikest küsimustest, mida esitada.
Kui kõik on kokku lepitud, on aeg leping allkirjastada ja teha vahetus.
See dokument seob mõlemad pooled nende lepinguga ja tagab, et kõik teavad, millesse nad end seovad.
Pakkujad saadavad Teile tavaliselt lepingu allkirjastamiseks ja tagastamiseks või nagu LiveAgenti puhul, tellite lihtsalt tööriista ja hakkate seda kohe kasutama.
Leping peaks sisaldama:
Alustame ettevalmistusfaasiga. See, kuidas tarkvarale üleminek toimub, võib tulemust oluliselt mõjutada. Protsess ei saa alata ilma üksikasjaliku plaanita.
Kui Teil pole projekti üleminekuplaani, siis tõenäoliselt jäävad mõned sammud tegemata ja tarkvara vahetus on keerulisem kui vaja. Veelgi enam, plaani puudumine võib Teie ettevõttes tekitada kaose ja mõjutada negatiivselt Teie töötajate tööd.
Parim viis seda teha on koostada ajaskaala ja loetleda kõik ülesanded, mis tuleb täita. Meie kõnekeskuse kontrollnimekiri võib siinkohal olla kasulik, kuna see sisaldab kõiki vajalikke samme.
Ülesanded tuleks määrata konkreetsetele inimestele, et kõik teaksid, kes mille eest vastutab. Hea ülemineku planeerimine on protsessi tõhusaks korraldamiseks ülioluline.
Nüüd on aeg keskenduda Teie uue kõnekeskuse tarkvara funktsioonidele.
On oluline selgelt mõista, mida otsite, ja jagada seda teavet teenusepakkujaga. Nii leiate suurema tõenäosusega oma vajadustele vastava tarkvara.
Peaksite kaaluma paari asja:
Üks olulisemaid ülesandeid ülemineku perioodil on oma andmete ülekandmine praegusest tarkvaralahendusest uude.
See tagab, et Te ei kaota väärtuslikku teavet ja töötajad saavad katkestusteta tööd jätkata.
Parim viis selleks on andmete migratsioonitööriista kasutamine, aidates kiiresti ja lihtsalt üle kanda kogu teabe ühest süsteemist teise, ning samuti vältida andmete kadumist ülemineku ajal.
Kui Te ei tea, kuidas seda ohutult ja turvaliselt teha, võite alati teenusepakkujalt abi küsida. Üldjuhul peaksid nad Teid selles protsessis abistama.
Enne üleminekut peate kindlasti oma meeskonda uue tarkvaraga kurssi viima.
Treeningprogrammi kasutades saate aidata oma meeskonnal mõista, kuidas uut tarkvara kasutada ja tagasi tööle asuda. Samuti aitab see Teie agentidel uue tarkvara ja selle funktsioonidega harjuda.
Parim viis on kasutada koolitusprogrammi, mis õpetab meeskonda uut tarkvara tundma ja kasutama. Enne täielikult süsteemile üleminekut on oluline veenduda, et kõik oleks sellega tuttavad.
Üleminek ei tohiks Teie kõnekeskuse töövoogu negatiivselt mõjutada. Varuge piisavat aega koolitusteks, et kõik oleksid valmis uut tarkvara kasutama.
Viivituste vältimiseks on oluline kinni pidada oma plaani tähtaegadest.
Kui Te neid ei täida, lükkab see kogu protsessi edasi ja võib kõnekeskusele probleeme tekitada.
Valige üleminekuks projektijuht ja veenduge, et kõik oleksid tähtaegadest teadlikud. Nii saate kõigel silma peal hoida ja veenduda, et asjad on õigel ajal tehtud.
Enne uuele tarkvarale üleminekut ärge unustage teha testkäivitust.
See aitab Teil tagada, et kõik töötab õigesti ja üleminek toimub sujuvalt. See annab Teile ka võimaluse enne käivitamist kõik probleemid lahendada.
Parim viis on kasutada pilootrühma. Laske mõnel töötajal uut tarkvara testida, et veenduda, kas see on kasutusvalmis. Lisaks annab see võimaluse saada neilt tagasisidet saada.
Kui olete valmis, lülituge uuele tarkvarale ja hakake seda kasutama.
Veenduge, et säilitate ühtse jõudluse, kontrollides regulaarselt uut tarkvara.
Kui Teil on probleeme, saate need kiiresti lahendada. Samuti aitab see teil kinnitada, et üleminek sujus ja uus tarkvara töötab õigesti.
Parim viis on kasutada kvaliteedi tagamise meeskonda, kes aitab uut tarkvara testida ja teha kindlaks, kas see vastab Teie ootustele või mitte. Sellise meeskonna olemasolu võimaldab Teil hoida silma peal kõnede toimivusel, klientide rahulolul ning saada neilt tagasisidet, et Teie kõnekeskus pakuks parimat võimalikku teenust.
Pidage regulaarselt oma agentidega koosolekuid, et saada tagasisidet ja uurida, kuidas neil läheb.
Nad saavad anda tagasisidet ja öelda, mida nad uuest tarkvarast arvavad. See annab Teile ka võimaluse näha, kuidas neil läheb ja kas nad vajavad abi.
Määrake eelnevalt kellaaeg ja kuupäev ning saatke kindlasti päevakava eelnevalt välja, et aidata neil koosolekuks valmistuda. Koosoleku ajal küsige kindlasti nende kogemust uue tarkvaraga ja kas saate midagi paremaks muuta.
Kui olete saanud klientidelt ja töötajatelt tagasisidet, peate süsteemi täiustama. Kõnekeskuse tarkvara üleminek on protsess, nii et peate selle käigus mõningaid muudatusi tegema.
Kui miski ei tööta korralikult või kui soovite oma klienditeenindust parandada, on see just õige hetk muudatusteks.
Leidke parandamiseks lünki ja tehke vastavalt muudatusi. See võib tähendada muudatuste tegemist tarkvaras, protsessis või isegi meeskonnas.
Mõnikord peate proovima erinevaid ideid, et näha, mis Teie ettevõtte ja klientide jaoks kõige paremini sobib.
Enne ostu sooritamist on alati hea mõte proovida mis tahes potentsiaalset kõnekeskuse tarkvaralahendust. Enamik teenusepakkujaid pakub teatud tüüpi tasuta proovi- või demoversioone, et saaksite nende platvormi funktsioone ja funktsionaalsust testida.
Kõnekeskuse tarkvara peaks Teie meeskonna jaoks olema lihtne kasutada. Liides peaks olema intuitiivne ja funktsioonid lihtsasti navigeeritavavad.
Kui lähete üle uuele kõnekeskuse pakkujale, on oluline, et Teil oleks juurdepääs heale tehnilisele toele. Küsige teenusepakkujalt, kas tugi on saadaval ja kui kaua kulub tugipiletitele vastamiseks.
Kõnekeskuse tarkvara peaks olema hõlpsasti integreeritav Teie olemasolevate süsteemidega, säästes nii aega ja vaeva üleminekuprotsessi ajal.
Ärge unustage otsuse tegemisel arvestada teenuse maksumusega. Veenduge, et saate oma raha eest hea hinna ja kvaliteedi ning teate täpselt, mille eest maksate.
Veenduge, et Teie valitud pakkujal oleks paigas hea turvaprotokoll. Teie andmeid ja klienditeavet tuleks hoida alati turvaliselt ja turvaliselt.
Pakkuja peaks pakkuma Teie meeskonnale ka põhjalikku koolitusprogrammi. Nad peaksid suutma pakkuda kõiki vajalikke ressursse ja tuge.
Pakkuja peaks pakkuma ka mitmekanalilist agendi töölauda. See võimaldab Teie agentidel hallata kõiki kanaleid (hääl, vestlus ja meil) ühest liidesest.
Kõnekeskuse tarkvara peaks pakkuma mitmeid täiustatud funktsioone, nagu intelligentne kõne suunamine, automaatne kõnede jagamine ja IVR.
Teenusepakkuja peaks pakkuma ka ajaloolisi aruandeid, et saaksite jälgida oma kõnekeskuse toimivust ja tuvastada parendusvaldkondi.
Lõpuks ärge unustage kaaluda teenusepakkuja isiklikku sobivust. Kui neil on sama ettevõttekultuur kui Teie oma, peaksite end nendega koos töötades mugavalt tundma.
Kui otsite uut kõnekeskuse lahendust, küsige kindlasti kõigi nende kriteeriumide kohta. Vaid uurides saate teha teadliku otsuse, mis sobib Teie ettevõtte jaoks.
Klienditeeninduse osas on raske leida paremat kui LiveAgent. Sinna on kaasatud on kõik eelnimetatud funktsioonid ja palju muudki, võimaldades Teil suhelda oma klientidega sujuvalt ühes kohas läbi kõigi kanalite.
LiveAgenti reaalajas analüütika abil saate kõnekeskuse toimivust vaadata igal ajahetkel. Kas soovite seda proovida?
Kõnekeskuse üleminekuplaan peaks sisaldama: kriteeriume uue teenusepakkuja valimiseks; üleminekuprotsessiga seotud sammud; kes vastutab iga sammu eest; milliseid ressursse on vaja ja millal üleminek toimub.
Lugege meie kontrollnimekirja, mis aitab teil kõnekeskuse üleminekuks valmistuda. Võtke kindlasti arvesse uue teenusepakkuja valimise kriteeriume. Samuti peaksite end kurssi viima üleminekuprotsessi sammudega.
Kogu kõnekeskuse ülemineku protsessi ajaraam sõltub teie praegusest teenusepakkujast ja teie valitud uuest teenusepakkujast. See võib kesta mitu nädalat kuni paar kuud.
Kõnekeskuse üleminekuprotsess on sammude kogum, mille läbite praeguselt tarkvarapakkujalt uuele üleminekuks.
Kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri
Avastage kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri LiveAgenti lehel, et tagada edukas kõnekeskuse loomine. Katame kõik olulised teemad alates tarkvarast ja tehnoloogiast kuni kliendisuhete haldamise ja turvalisuseni. Ärge jätke ühtegi sammu vahele!
Kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri
Avastage, kuidas kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri aitab ettevõtetel optimeerida efektiivsust ja protsesse. Uurige põhjalikke kategooriaid alates tarkvarast ja agendi efektiivsusest kuni värbamise ja klientide rahuloluni. Kasutage seda tööriista, et tuvastada puudujääke ning suurendada oma kõnekeskuse jõudlust ja teeninduse kvaliteeti. Liituge tasuta, et alustada oma auditi protsessi LiveAgenti abil!
VoIP juurutamise kontrollnimekiri
Käivitage VoIP edukalt! Avastage 18-sammuline kontrollnimekiri, et valida teenusepakkuja ja luua turvaline süsteem.
Kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri
Kasutage seda kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekirja, veendumaks, et Teie agendid suudavad iga kõnega toime tulla – eranditult.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.