Müügikõne kontrollnimekiri aitab planeerida ja teostada tõhusaid müügikõnesid, parandades müügivõimekust ja tehingute arvu. Järgige konkreetseid samme, et saavutada paremaid tulemusi ja sulgeda tehinguid.
Müügikõne tegemine võib olla närvesööv, eriti kui teete seda esimest korda. Ärge muretsege – oleme siin, et teid aidata. See kontrollnimekiri pakub teile mugavat ülesannete loendit, et te ei jääks millestki ilma. Alustame.
Eduka kõnekoosoleku aluseks on ettevalmistus. Seetõttu on kasulik kasutada müügikõnede kontrollnimekirja veendumaks, et olete enne koosolekut kõik vajaliku läbi teinud.
Müügikõnede kontrollnimekirjal on palju eeliseid – see aitab teil püsida organiseerituna ja tagab, et katate kõik protsessi põhipunktid ning teete vajadusel muudatusi. Lisaks suurendab see teie enesekindlust müügikõnede tegemisel.
Kui olete müügivaldkonnas uus, aitab müügikõnede kontrollnimekiri teil meeles pidada, mida koosoleku või kõne ajal ja pärast seda öelda ja teha. Olenemata sellest, kui kogenud olete, võib see alati kasuks tulla ja aitab teil püsida organiseerituna.
Kui haldate müügitiimi, saate müügikõnede kontrollnimekirja abil aidata meeskonnal koosolekuteks valmistuda. Samuti saate seda kasutada oma meeskonna edusammude jälgimiseks ja täiendamist vajavate valdkondade tuvastamiseks. Kontrollnimekirjad võivad aidata kaasa ka müügiprotsessi kitsaskohtade tuvastamisel.
Müügioperatsioonidega tegelevad inimesed saavad oma meeskonna koosolekute tõhustamiseks kasutada müügikõnede kontrollnimekirja. Hästi koostatud kontrollnimekiri võib samuti aidata vähendada aega, mis teie meeskonnal kulub koosolekuteks valmistumiseks, et nad saaksid keskenduda müügile.
Ettevõtete omanikud saavad kasutada müügikõnede kontrollnimekirja, et aidata neil sõlmida rohkem tehinguid. Põhjalik müügikõnede kontroll-loend tuletab neile meelde kõiki põhipunkte, mida nad peavad koosolekutel käsitlema. See võimaldab neil keskenduda pakkumisele.
Põhimõte on see, et müügikõnede kontrollnimekiri on väärtuslik tööriist kõigile, kes soovivad müügis edukad olla.
CRM-iga integreeritud klienditeenindustarkvara on müügiesindajate jaoks suurepärane lähtepunkt. Nii näevad nad ühest kohast kõiki klientide suhtlusi ja nendega seotud andmeid.
Et saada ajakohast teavet potentsiaalse kliendi kohta enne helistamist. Müügiesindajad saavad kasutada oma CRM-is olevaid kliendiandmeid, et hankida teavet, mis hõlmab varasemaid suhtlusi, kontaktide ajalugu ja konto üksikasju. Selle teabe omamine võib aidata müügiesindajatel oma esitlusi isikupärastada ja potentsiaalsete klientidega sisukamaid vestlusi pidada.
LiveAgenti sisseehitatud CRM-iga saate vaadata oma kliendi ja ettevõtte suhtluse ajalugu. Saate vaadata kõiki varasemaid sõnumeid ja iga suhtluse üksikasju, sealhulgas konteksti, kanalit ja eelmisi vestlusi.
Samuti saate iga kliendi kohta kirjutada kohandatud privaatseid märkmeid ja olla kindel, et ükski detail ei jää kahe silma vahele.
Kui teil veel pole LiveAgenti, olge mureta. Võite kasutada meie 14 päevast prooviperioodi, et näha kuidas tarkvara toimib ning kuidas see teie ettevõttele sobib.
Varasemad suhtlused annavad teile palju teavet selle kohta, kuidas tulevikus kliendile läheneda.
Kõne-eelne uuring aitab vältida samade vigade kordamist, annab aimu, millistest teemadest eemale hoida, ja näitab, millised valdkonnad on teie klientide jaoks kõige asjakohasemad. Need ülevaated võivad aidata teil kohandada oma müügiettepanekuid, et need vastaksid paremini teie klientide vajadustele, ning suurendada usaldust ja usaldusväärsust.
Kui töötate kliendiga esimest korda, küsige oma müügiesindajatelt või kolleegidelt nende varasemate suhtluste kohta. Müügimeeskonna haldamisel kaaluge kliendi varasemaid andmeid sisaldava CRM-i kasutamist, et saaksite paremini mõista nende varasemat käitumist.
You receive meaningful insights from LiveAgent in a universal inbox that combines tickets from multiple channels under one roof.
Oma müügivihje kohta rohkem teada saamine aitab teil paremini mõista nende vajadusi ja motivatsiooni.
See aitab teid müügikõnega ja näitab, et olete huvitatud oma müügivihjete tundmaõppimisest. Selle tausta avastamine annab teile palju vihjeid selle kohta, millistel teemadel arutada. Piisava teabe olemasolu võib toetada ka isikupärastamist, mis on oluline, kui soovite oma müügivihjega usaldust luua.
Küsige neilt otse. Nende toodete ja teenuste kohta lisateabe saamiseks saate nende ettevõtte kohta ka veebis uurida. Kui kasutate CRM-i, vaadake oma müügivihje kontaktteavet, et näha, kust nad pärit on ja millist tööd nad teevad.
LinkedIn on võimas võrgutööriist, mis aitab teil oma müügivihjete kohta rohkem teada saada.
See aitab teil näha oma müügivihjete tööajalugu, mõista nende praegust rolli ja saada aimu nende huvidest. Ühiste ühenduste leidmiseks saate kasutada ka LinkedIni.
Müügivihje LinkedIni tegevuse kontrollimiseks on mitu võimalust. Võite minna otse nende LinkedIn lehele või kasutada tööriista nagu Sales Navigator, et leida nende profiil ja näha nende kohta lisateavet. Kui kasutate CRM-i, saate otse sealt vaadata ka oma müügivihjete LinkedIn profiile.
Ettevalmistamist on ülioluline alustada hetkest, kui teavitate oma klienti tegevuskavast ja kutsute ta koosolekule.
See tagab, et olete mõlemad ühel lainel, ning näitab, et austate klientide aega ja annate neile võimaluse esitada küsimusi. Tegevuskavaga olete organiseeritud ja ette valmistatud ning loote oma juhtkonna vastu usaldust.
Parim võimalus on saata oma kliendile kutse või e-kiri enne koosoleku toimumist ja teavitada tegevuskavast. Võite seda teha kõne sissejuhatuse ajal. Kui kasutate automatiseerimise tööriista, saate luua oma meili- ja koosolekukutsete jaoks mallid, mis sisaldavad automaatset tegevuskava.
Enne kõne alustamist leidke mõni minut mõtlemiseks, mida täpsemalt soovite saavutada.
See aitab teil keskenduda ja tagab, et eesmärk on mõlemale osapoolele selge. Samuti võimaldab see mõõta, kas kõne oli hiljem edukas või mitte.
Enne kõne alustamist otsustage, mida soovite saavutada. Mis oleks teie jaoks parim tulemus? Saate seda eesmärki kõne sissejuhatuse ajal mainida.
Kuna müügitöötajaid on nii palju, on oluline selgelt ja lühidalt selgitada, mis teid teistest eristab.
See aitab teil konkurentide seast silma paista, aitab teie müügivihjetel hõlpsasti mõista, mis teid ainulaadseks teeb, ja aitab teil seega sõlmida rohkem tehinguid.
Mõelge, mis teeb teid eriliseks ja mida unikaalset suudate pakkuda oma müügivihjetele. Veenduge, et teie UVP on läbipaistev ja eristub konkurentidest. Samuti saate luua UVP malli, mida iga müügikõne jaoks kasutada.
Pärast sissejuhatust saate liikuda edasi arutelu keskmesse – oma äriteema juurde.
Peate meeles pidama, et kliendi aeg on väärtuslik, seega asuge kindlasti kiiresti asja juurde. Samuti on oluline keskenduda tegevuskavale, et saaksite ettenähtud aja jooksul käsitleda kõiki vajalikke teemasid.
Tutvustage ennast ja ettevõtet ning seejärel tehke lühike ülevaade kõne sisust. Võite mainida ka kõiki varasemaid suhtlusi kliendiga. Kui olete valmis, võite liikuda järgmise tegevuskava punkti juurde.
Avatud küsimustega saavad müügispetsialistid sekunditega oma potentsiaalsete klientide kohta rohkem teavet leida.
Need võimaldavad teil koguda rohkem teavet oma müügivihjete kohta ja aidata luua isiklikumat suhtlust. Samuti näitavad need, et olete huvitatud kliendi kohta rohkem teada saama, ja võivad aidata teil avastada võimalikke vastuväiteid.
Peate vältima jah/ei vastustega küsimusi. Selle asemel keskenduge küsimustele, mis algavad sõnadega kes, mis, millal, kus, miks või kuidas. See annab teie müügivihjetele võimaluse oma vastustega manööverdada ning selle tulemusena rohkem andmeid. Lihtsa ühesõnalise vastuse asemel võite saada teadmisi, mida te mujalt ei leia.
Vastuste edasiseks uurimiseks võite kasutada ka järelküsimusi.
Et teha kindlaks, kas müügivihje võib teie pakkumisest huvitatud olla, uurige lisateavet nende eesmärkidest ja väljakutsetest.
Lisaks võimalike lahenduste jaoks ideede andmisele aitab see teil hinnata, kas teie toode sobib neile või mitte. See näitab ka, et olete huvitatud klientide abistamisest nende eesmärkide saavutamisel.
Nüüd on lõpuks aeg oma lahendust tutvustada!
Sageli on see ainus võimalus oma toote kõigi omaduste demonstreerimiseks. Samuti annab see teile võimaluse selgitada, kuidas teie toode suudab klienti aidata, ja vastata nende küsimustele.
Alustage oma toote või teenuse tutvustamisega ja seejärel selgitage, kuidas see potentsiaalse kliendi probleemi lahendab. Koostage esitlus või juhtumiuuring, et näidata selle toimivust. Hoidke kindlasti valmis hinnaleht või ettepanek, et saaksite eelarvet ja järgmisi samme arutada.
Isegi kui olete kõik õigesti teinud, on alati võimalus, et kliendil on vastuväiteid. Oluline on olla valmis, et saaksite neist üle ja tehingu sõlmida.
Kaotades kõhklused, demonstreerite kliendile et olete valmis neisse investeerima. Samuti saate üksikasjalikult selgitada, kuidas teie pakkumine nende valupunkte leevendab.
Tunnistage vastuväidet ja esitage seejärel vastus selgitamaks, kuidas teie toode või teenus seda suudab lahendada. Kui teil pole vastust, olge aus ja öelge potentsiaalsele kliendile, et pöördute tema poole tagasi. Selles etapis saate pakkuda ka allahindlust või prooviversiooni, et aidata nende vastuväidetest üle saada.
Enne tehingu sõlmimist peate kindlaks määrama otsustajad. Nii saate tagada, et räägite õigete inimestega ja et nad mõistavad teie pakkumist.
Ilma selle sammuta võite raisata palju aega – seega peaksite kindlaks määrama otsustajad, et tagada kogu konverteerimiseks vajalik teave õigetele inimestele.
Kõne ajal esitage küsimusi selle kohta, kes on otsustusprotsessi kaasatud. Küsige nende üksikasju, et saaksite nendega ühendust võtta. Kui nad parasjagu ei osale kõnes, võite paluda, et teid suunataks nende juurde.
Kui küsite potentsiaalse kliendi eelarve kohta, võite olla kindel, et te ei kuluta oma energiat müügivihjetele, kes ei saa teie tooteid või teenuseid endale lubada.
See näitab, et olete huvitatud koostööst kliendiga ja valmis kohandama oma lahendust tema vajadustele. Eelarve tundmine aitab teil välja selgitada, kas on paindlikkust või valmisolekut ühiseks lahenduseks.
Lihtsalt küsige, kui palju on klient nõus konkreetsele lahendusele kulutama. Samuti peaksite välja selgitama, kas nende eelarve on paindlik ja kas nad on avatud hinnakujunduse võimaluste üle arutlemiseks.
Tehingu sõlmimiseks peate määrama pakkumise kehtivusaja.
Ajarkava määramine näitab, et olete valmis töötama nende ajakava piires. See annab teie müügivihjetele ka kiireloomulisuse tunde, nii et nad tunnevad vajadust otsuse langetamiseks.
Lisage oma pakkumisele või hinnalehele pakkumise kehtivuse kuupäev. Samuti saate määrata tähtaja, millal nad peavad otsustama, kas nad soovivad edasi liikuda või mitte.
Enne tehingu sõlmimist veenduge, et teie toode või teenus rahuldaks kliendi konkreetsed vajadused.
See näitab teie klientidele, et soovite nendega koostööd teha. Samuti aitab see teil teada saada, kas neil on mingeid nõudeid või piiranguid ning tagada, et teie toode või teenus vastab nende vajadustele.
Esitage kõne ajal küsimusi selle kohta, mida nad lahendusest otsivad. Võtke arvesse nende vajadusi ja kas teie toode suudab kliendi nõuded täielikult rahuldada.
Tehingu sulgemisel on kasulikku pakkuda individuaalset lähenemist. See näitab, et olete valmis kliendiga pikas perspektiivis tegema.
See näitab teie pühendumust konkreetsele koostööle ning toetab ka lahenduse kohandamist vastavalt kliendi vajadustele, ning annate teade, et olete valmis koos ka tulevikus töötama.
Lisage oma ettepanekusse või hinnalehele jaotis sellest, kuidas te koos töötate ja mõlemad kasu saata. Samuti võite mainida, et vastate protsessi vältel kõigile küsimustele ning näitate kohandamise võimalusi.
Teie pakkumise koostamise viis määrab suuresti teie edu.
Hästi ettevalmistatud kohandatud pakkumine suudab sageli tehingu kiiremini sõlmida. Pakkumiste isikupärastamine klientidele näitab, et mõistate nende väljakutseid ja soovite nende vajadusi rahuldada.
Teie kohandatud pakkumine ei tohiks olla kliendi jaoks liiga keeruline ega üle jõu käiv. Seetõttu on sageli kasulik hoida asjad lihtsad ja keskenduda mõne peamise, enim silmapaistva eelise esiletõstmisele. Lisage ka oma UVP.
Saatke pärast kõne lõppu või tehingu sulgemist kliendile tänusõnum.
See näitab, et hindate nii nende tegemisi kui ka aega. Isegi kui te praegu tehingut ei lõpeta, jätab selline sõnum positiivse mulje ja võib aidata teil seda hiljem sulgeda.
Võite saata e-kirja, kirjutada kirja või isegi helistada. Väljendage kindlasti oma tänu ja andke neile teada, kui palju te suhtlust hindasite.
Kui te ei saa esimesel kõnel tehingut sõlmida, ajastage järelkõne.
Kliendiga kontakti hoidmine võimaldab teil luua suhteid ja olla samal ajal kursis tema vajadustega. Järelkõned näitavad teie pühendumust nendega koostöö tegemeiseks ja tehingu võimalikult kiireks lõpetamiseks.
Võtke kalender, mis näitab teie saadavust, ja kontrollige võimalike kõnede sagedust. Mainige ka, et plaanite kliendile uuesti helistada ning võite isegi täpse kuupäeva ja kellaaja kokku leppida.
Pärast tehingu lõpetamist või kõne lõpetamist küsige alati tagasisidet.
Tagasiside küsimine võimaldab teil oma müügiprotsesse täiendada. Saate kiiresti teada, kus on vaja teha parandusi ja millised valdkonnad on hästi kaetud.
Võite saata meili, kirjutada kirja või isegi helistada kliendile uuesti. Mõnikord võib isegi lühikese küsitluse või jah/ei-küsimustiku saatmine hästi toimida.
Külm kõne on müügikõne potentsiaalsele isikule, kes pole müüjaga varem kokku puutunud. Külmi kõnesid teevad tavaliselt ettevõtted, kes müüvad tooteid või teenuseid, mida potentsiaalsed kliendid veel ei tunne. Külma kõne eesmärk on luua suhe potentsiaalse kliendiga ja tekitada huvi müüja pakutava vastu.
Soojad kõned tehakse potentsiaalsetele klientidele, kes on teie toodetest või teenustest huvitatud. Nad võivad olla varem huvi tundnud, teie veebisaidilt sisu alla laadinud või teie sponsoreeritud üritusel osalenud. Sooja kõne põhieesmärk on viia potentsiaalsed kliendid müügilehtrist allapoole, kutsudes ta telefonile ja kaasates vestlusesse.
Traditsiooniline müügikõne on kohtumine müüja ja potentsiaalse kliendi vahel. Traditsioonilised müügikõned toimuvad tavaliselt pärast seda, kui on tuvastatud, et klient on teie tootest või teenusest huvitatud ning eesmärk on tehing lõpetada ja teha müüki.
Kõne-eelne planeerimine:
Kõne ajal:
Sulgemine:
Müügikõne struktureerimiseks peate teadma oma eesmärke. Tavaliselt on kahte tüüpi eesmärke: avastamine ja veenmine. Avastamise eesmärgid hõlmavad kliendi ja tema vajaduste kohta rohkem teada saamist, samas kui veenmise eesmärgid hõlmavad katset panna neid teie käest midagi ostma. Kui olete oma eesmärgi seadnud, peate leidma kõne struktuuri, mis aitab teil seda saavutada. See hõlmab tavaliselt küsimuste esitamist ja seejärel vastuste tähelepanelikku kuulamist. Ärge pommitage potentsiaalset klienti korraga liiga paljude küsimustega, kuna see võib olla üle jõu käiv ja võib takistada neil teiega äri ajamist. Võtke aega ja laske vestlusel kulgeda loomulikult.
Neli tüüpi müügikõnesid on tutvustuskõned, tooteesitluse kõned, hinna vastuväidete kõned ja sulgemiskõned. Tutvustuskõne on teie võimalus end ja oma ettevõtet potentsiaalsele kliendile tutvustada. Tooteesitluse kõne on teie müügivõimalus, et näidata kliendile, kuidas teie toode võib neile kasu tuua. Hinna vastulause on teie võimalus lahendada kõik kliendi mured seoses teie toote maksumusega. Ja sulgemiskõne on teie võimalus teha müük, hankides kliendilt kohustuse.
Vaadake see enne iga kõnet läbi, veendumaks, et käsitlete kõiki vajalikke teemasid ja jälgite oma edusamme. Abiks võib olla varasemate kõnede märkmete ülevaatamine, et saaksite näha, mis toimis hästi ja mis mitte.
Iga müügikõne eesmärk peaks olema potentsiaalse kliendiga suhte loomine, nende vajaduste väljaselgitamine ja seejärel kindlaks teha, kas teie toode või teenus vastab nende vajadustele või mitte.
Müügikõnedeks valmistumiseks pole mingit maagilist valemit, kuid siiski leiduvad mõned asjad, mida võite edu saavutamiseks teha. Esiteks uurige oma potentsiaalset klienti. See aitab teil kohandada oma müügikõnet nende konkreetse olukorraga. Teiseks peaksite harjutama oma pakkumist, kuni tunnete end enesekindlalt ja mugavalt. Te ei soovi kõlada, nagu loeksite skripti, nii et õppige pähe vaid põhipunktid ja alapunktid. Samuti peate olema valmis vastama kõigile kliendi küsimustele.
Tutvustage ennast ja veenduge, et annate potentsiaalsele kliendile piisavalt teavet oma müügi kohta, kuid ärge ülekoormake teda. Olge sõbralik ja isikupärane. Tehke mõni esialgne pakkumine või allahindlus, et meelitada potentsiaalseid ostjaid.
Müügivihjete magneti kontrollnimekiri
Loo efektiivne müügivihjemagnet meie kontrollnimekirjaga! Suurenda oma müügivihjete arvu ja tõsta hõivatuse tõhusust.
Avastage, kuidas tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügi- ja turundusmeeskondadel planeerida, kvalifitseerida ja automatiseerida kõnede töövooge. Kasutage SPIN mudelit, diagnoosige potentsiaalseid kliente ja leppige kokku kohtumisi, et maksimeerida müüki ja hoida kõik olulised detailid kontrolli all. Tutvuge meie täieliku juhendiga!
Kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri
Avastage, kuidas kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri aitab ettevõtetel optimeerida efektiivsust ja protsesse. Uurige põhjalikke kategooriaid alates tarkvarast ja agendi efektiivsusest kuni värbamise ja klientide rahuloluni. Kasutage seda tööriista, et tuvastada puudujääke ning suurendada oma kõnekeskuse jõudlust ja teeninduse kvaliteeti. Liituge tasuta, et alustada oma auditi protsessi LiveAgenti abil!
Kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekiri
Avastage kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekiri LiveAgentis, mis tagab optimaalse kaitse. Õppige piirama siseteavet, muutma paroole, logima ja värskendama süsteeme. Kaitske kliendiandmeid krüpteerimise abil ja vastake globaalsetele privaatsusstandarditele. Täiendage oma turvameetmeid juba täna!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team