Müügivihjete magneti kontrollnimekiri aitab luua efektiivset vihjemagnetit. Selles on juhised sihtrühma valikuks, väärtuspakkumise hindamiseks, ressursside ja tööriistade hindamiseks, vihjemagneti loomiseks, testimiseks ja reklaamimiseks.
Kas olete blogija, sisustrateeg või konversioonide optimeerija, kes soovib luua köitvat vihjemagnetit?
Kasutage seda kontrollnimekirja tagamaks, et teil oleks kõik eduka vihjemagneti elemendid.
Vihjemagnetid on üks tõhusamaid viise kvalifitseeritud müügivihjete genereerimiseks ja konversioonide parandamiseks. Enam ei piisa suurepärase blogipostituse loomisest ja inimestelt nende meiliaadressi küsimisest.
Tõsine väljakutse on luua magneteid, mis tegelikult töötavad. Kuna kogu protsess on üsna keeruline, püüame seda teie jaoks võimalikult palju lihtsustada.
Meie vihjemagneti kontrollnimekiri aitab teil katta kõiki vihjemagneti loomise aspekte, mis muudavad potentsiaalsed kliendid maksvateks klientideks ja suunavad nad ostja teekonnale.
Kõik, kes soovivad luua tõhusat vihjemagnetit. See nimekiri aitab kontrollida, kas kõik vajalikud elemendid on paigas.
Veenduge, et teie vihjemagnet on õigele vaatajaskonnale asjakohane, küsides endalt: “Kellele see kasulik on?”.
Kui teie vihjemagnet pole sihtrühma jaoks asjakohane, on vähem tõenäoline, et nad on piisavalt huvitatud seda tellima ja kaasa lööma.
Vihjemagneti vaatajaskonna jaoks asjakohasemaks muutmiseks saab teha mitmeid asju:
Mis on peamine kasu, mida potentsiaalsed kliendid teie vihjemagneti tellimisest ja sellega suhtlemisest saavad?
Teie vihjemagnet pole tõhus, kui see ei paku teie sihtrühmale midagi hindamatut. Seetõttu peab teie väärtuspakkumine silma paistma ja neid otse kõnetama.
On aeg hakata mõtlema, milliseid tööriistu ja ressursse vihjemagneti loomiseks vaja läheb.
Need võivad sisaldada tarkvara, graafikat, fonte või isegi redigeeritavaid malle, kui kasutate kindlat vormingut, näiteks e-raamatut.
Kui teil pole vihjemagneti loomiseks vajalikke tööriistu ja ressursse, on seda raske (või võimatu) teha. Õigete tööriistade puudumine võib samuti aeglustada loomisprotsessi, mis tähendab, et teie vihjemagnet ei pruugi olla õigeks ajaks käivitamiseks valmis.
Vihjemagneti ülevaade võib olla abiks, kui loote midagi keerukamat, näiteks veebikursust või juhendit (konspekt aitab projekti õigel järjel hoida).
Kontuur sunnib teid enne edasiliikumist oma sisu läbi mõtlema ja kõik vead välja selgitama. See on ka suurepärane viis määrata, kui pikk on teie vihjemagnet.
Kui olete kindlaks teinud, milline on teie vihjemagnet ja kellele asjakohane, on aeg alustada tegeliku loomisprotsessiga.
Sisu peab olema kasutatav, väärtuslik ja teie sihtrühmale kasulik.
Kui soovite, et neist saaksid teie tulevased kliendid, on teil vaja müügivihje magnetit, millest oleks tegelikult kasu.
Kui kõik komponendid on paigas, on aeg luua oma vihjemagneti jaoks sihtleht. Siit saavad potentsiaalsed tellijad lisateavet selle kohta, mis on teie müügivihje magnet ja kuidas nad selle kätte saavad.
Sihtleht on müügivihje genereerimise protsessi oluline osa. See on esimene asi, mida potentsiaalsed tellijad näevad, seega peab see olema pilkupüüdev ja veenev.
Nüüd, kui teil on sisu olemas, peate mõtlema plaani selle levitamiseks.
See tagab, et kõik näeb tellijatele väljasaatmisel välja lihvitud ja professionaalne.
Kui teie vihjemagnet on avaldatud, peaksite selle toimivust kontrollima. Mõõtke tulemusi ja võrrelge erinevaid vihjemagneti variatsioone. Testige, õppige ja täiustage.
Peaksite katsetama ja mõõtma oma vihjemagneti tulemusi, et näha, milline variatsioon toimib kõige paremini. See aitab teil tulevikus vihjemagnetite tõhusust parandada.
Kui teil on edukas vihjemagnet, on oluline seda strateegiliselt reklaamida. Jagage seda sotsiaalmeedias, lisage see oma e-posti signatuuri ja kasutage selle haarde ja mõju laiendamiseks digitaalse turunduse tehnikaid, näiteks sotsiaalmeedia klienditeenindustarkvara.
Kui inimesed ei tea teie vihjemagnetist, ei telli nad teie uudiskirja jne. Selle tõhususe maksimeerimiseks peate seda reklaamima.
Teie vihjemagnet peaks lubama tuua midagi, mida teie publik soovib või vajab.
Mõelge välja vihjemagneti pealkirjad, mis on intrigeerivad ja panevad teie vaatajaskonda rohkem tahtma.
Mõelge, milliste probleemidega teie potentsiaalsed väljavaated praegu silmitsi seisavad, kuidas saate aidata neid lahendada, ja et see lahendus oleks midagi, mis hoiab nad pikemas perspektiivis teiega kaasatuna.
Suurepäraste vihjemagnetitega pealkirjade leidmiseks saate kasutada mitmeid erinevaid tööriistu. Mõned populaarsemad neist on järgmised:
Vihjemagneti pikkuse osas pole ühte kindlat arvu, vaid see kõik sõltub pigem tehtava magneti tüübist.
Teie vihjemagnet peaks olema väärtuse pakkumiseks piisavalt pikk, kuid mitte nii pikk, et see muutuks ülekaalukaks.
Ideaalis peaksite püüdma luua vihjemagneti mis on mõne lehe pikkune. Midagi lühemat kui see ja Te ei pruugi enam piisavalt väärtust pakkuda. Kõik, mis on pikem, ja võite kaotada lugejate tähelepanu enne, kui neil on võimalus registreeruda.
Igas tekstitöötlusprogrammis on sõnade loendamise funktsioon, mida on lihtne kasutada.
See on ülioluline samm tekstide vormindamisel, et muuta need hõlpsasti mõistetavaks.
Vihjemagneti väiksemateks tükkideks jagamine muudab selle lugejate jaoks hõlpsamini arusaadavaks ja arusaadavaks.
Kui Teie vihjemagnet on näiteks protsessi etappide loend, aitab iga etapi jaoks pildi lisamine lugejal visualiseerida, kuidas see toimib, ja neid hõlpsamini meeles pidada.
Mõned populaarsed meetodid vihjemagneti sisu tükeldamiseks on järgmised:
See on eriti oluline, kui kirjutate ühe konkreetse märksõna jaoks pika vormiga sisu.
Et aidata teie vihjemagnetil otsingumootorites kõrgemat asetust saavutada.
Kaasake sihtmärksõnu pealkirjas ja üle kogu dokumendi. Peamised märksõnad tuleks lisada teie vihjemagneti esimesse lõiku.
Asjakohaste märksõnade leidmiseks saate kasutada palju erinevaid tööriistu, näiteks Google Adwordsi märksõnatööriista.
Sisemine linkimine on tava kaasata oma vihjemagneti sisusse linke, mis osutavad teistele teie veebisaidi lehtedele.
Lugejatele lisasisu pakkumine on suurepärane viis kaasamise ja säilitamise suurendamiseks ning aitab juhtida liiklust teie muule sisule.
Teie vihjemagneti dokumendi iga peatükk peaks sisaldama vähemalt ühte sisemist linki.
Mõned populaarsed sisemise linkimise meetodid on järgmised:
Vihjemagneti formaat tuleks valida selle järgi, millist välimust ja tunnetust sellele soovite.
Vihjemagneti vormindus on sama oluline kui sisu ise, sest see peaks olema pilkupüüdev, mida saab tagada ainult vormindamine.
Teie vihjemagneti dokument võib olla paljudes erinevates vormingutes, sealhulgas video-, heli-, PDF-vormingus, e-raamatutes või slaididega veebiseminarid/videod (slaidide jagamine).
Oma vaatajaskonnale väärtust pakkudes pole tähtis, millist vormingut te kasutate. Peate lihtsalt vältima lugeja segadusse ajamist, pakkudes liiga palju erinevaid formaate.
Tööriistad, mis aitavad vormindamisel, on järgmised:
Vajadusel lisage kontseptsioonide selgitamiseks pilte või videosisu.
Piltide või videote lisamine on suurepärane viis oma vihjemagneti sisu täiendamiseks ja lugejate kaasamiseks.
Teie allikad peaksid olema kvaliteetsed, asjakohased ja teie teemat täiendama.
Saate kasutada videoid ka lühikirjeldustena, mis julgustavad inimesi vihjemagneteid alla laadima, või sissejuhatuseks edasisele sisule.
Toon, hääl ja üldine stiil varieeruvad olenevalt teemast, mida vihjemagnetis käsitlete.
Teie kirjutise toon ja hääl täiustavad sisu ennast. Samuti käsitleb see paremini sihtrühmi, kuna nad saavad end sisuga seostada.
Olge teadlik kahest kohandamise tasemest. Esiteks, muutke oma vihjemagnet alati kasulikuks, informatiivseks ja positiivseks. Konkreetsemal tasemel kohandage toon vastavalt oma sihtrühmale. Näiteks võite populaarse teema puhul kasutada mitteametlikumat keelt, kuid jääda professionaalseks, kui on teada, et sihtrühm järgib ärižargooni.
Valige lihtne, kergesti loetav paigutus, mis on visuaalselt atraktiivne.
Vihjemagneti loomisel on oluline kaaluda, kuidas sisu korraldatakse ja paigutatakse. See aitab lugejatel teavet hõlpsamini omastada.
Tehke plaan, valmistage ette erinevad paigutused, et näha, milline neist kõige parem välja näeb. Ärge unustage visuaalset hierarhiat.
Müügivihjetel ei tohiks tekkida raskusi teie kohta lisateabe leidmisega või täiendavate küsimuste esitamisega.
See on suurepärane viis kohesema klienditoe pakkumiseks ja aitab teil ka müügivihjeid koguda. Vestlusrobotid muutuvad üha populaarsemaks, nii et selle saidile lisamine võib anda teile konkurentsieelise, kuigi miski ei ületa reaalajas vestluse tuge.
Saate lisada oma vihjemagneti sihtlehele vestlusvidina. LiveAgentiga saate lisada reaalajas vestluse vaid mõne lihtsa sammuga:
Ja ongi kõik, vestlus on valmis teie kliente aitama!
Lisage tugev kutse tegevusele (CTA), mis ütleb teie vaatajaskonnale, mida nad järgmiseks tegema peaksid, ja aitab lühendada nende konversiooniteed.
Hea üleskutse tegevusele on kohustuslik, kui soovite, et kõik oma vihjemagneti lugejad oleksid huvitatud ja valmis tegutsema.
See võib olla nii lihtne nagu “laadige kohe alla” või “loe edasi”, kuid peate veenduma, et teie vihjemagnet on allalaadimiseks valmis.
2023. aastal tasuks kindlasti tähelepanu pöörata mobiilidele.
Mobiilseadmed moodustavad juba praegu olulise osa veebiliiklusest, seega ei taha te kindlasti lugejaid kaotada ainult seetõttu, et fail konkreetsetes seadmetes ei tööta.
Peate optimeerima oma vihjemagneti sihtlehte ja vormindama teksti, et see oleks loetav ka väiksematel ekraanidel.
On teatud tööriistu, mis aitavad Teil optimeerida juhtmagnetit mobiilseadmete jaoks, näiteks Google’i otsingukonsool või mobiilisõbralikkuse test.
Lugege oma vihjemagnet mitu korda üle, et veenduda, et see ei sisaldaks õigekirja- ega grammatilisi vigu.
Kui soovite end eksperdina tõestada, on ülimalt tähtis, et teie reklaam ei sisaldaks vigu.
Kontrollige kaks korda ja saatke oma meeskonnale sisu lõplik versioon. Kui te ei kirjuta oma emakeeles, siis palgake asjatundja, kes kontrollib vigu ja teie sisu üle vaatab, kas see kõlab loomulikuna.
Registreerimise määr on inimeste arv, kes tellivad teie juhtmagneti, jagatud lehe külastajate koguarvuga.
See mõõdik aitab teil mõõta, kui hästi teie magnet töötab, seega kontrollige seda regulaarselt, et näha, kas on tarvis teha muudatusi.
See on teie müügivihje magneti vormi täitnud inimeste arv jagatud selle lehe külastajate koguarvuga.
Investeeringutasuvus (ROI) on vihjemagnetilt teenitud rahasumma, mis jagatakse selle loomise ja reklaamimise kuludega ning korrutatakse protsendiväärtuse saamiseks 100-ga.
Mida suurem on teie ROI (teisisõnu, mida rohkem tõusu teie kampaania genereerib), seda parem. Seega hoidke sellel numbril alati silm peal.
See on nende müügivihjete protsent, kes laadisid teie müügivihje magneti pärast selle kasutajaks registreerumist alla.
Selle mõõdiku abil saate kindlaks teha, kas teie magnet täidab oma lubadust ja kas inimesed kasutavad ära seda, mille jaoks nad registreerusid.
Nende müügivihjete protsent, kes suhtlevad teie müügivihje magnetiga pärast selle allalaadimist (jagavad sotsiaalmeedias, kommenteerivad, saadavad teile meili).
See mõõdik aitab Teil kindlaks teha, kas inimesed kasutavad ära seda, mille jaoks nad registreerusid, ja kas nad soovivad seda edasi jagada või mitte.
Müügivihjete protsent, kes avasid teie müügivihje magneti meili.
See võib aidata teil kindlaks teha, kui hästi teie teemarida inimeste huvi äratab ja veenab neid sõnumit avama.
Inimeste arv, kes klõpsasid teie müügivihje magneti meilis oleval lingil, jagatud inimeste arvuga, kes selle avasid.
Kui klikkimise määr on madal, tähendab see, et inimesed ei ole teie pakutavast huvitatud. Seetõttu peate võibolla oma vihjemagneti või selle edastamise viisi ümber mõtlema.
See on müügivihjete protsent, kes otsustasid pärast müügivihje magneti kasutajaks registreerumist tulevaste meilide tellimusest loobuda.
Kui see arv on kõrge, võib see olla märk sellest, et peate oma vihjemagnetis mõned muudatused tegema (veenduge, et sisu täidab seda, mida lubab).
Teie vihjemagnetist genereeritud müügivihjete kvaliteet.
See mõõdik aitab teil kindlaks teha, kas saadavad müügivihjed on kvaliteetsed või mitte. Kvaliteeti saate jälgida, vaadates konversioonimäära, registreerumismäära ja kaasamismäära.
Keskmine aeg, mis kulub müügivihje konverteerimiseks pärast magneti kasutajaks registreerumist.
See arv näitab kulunud aega, enne kui keegi lõikab kasu sellest, milleks nad registreerusid, ja kas müügivihjed on teie sisust tegelikult huvitatud või mitte.
Sellele küsimusele ei ole ühemõttelist vastust, kuna loodava vihjemagneti tüüp sõltub teie tööstusest ja sellest, millise sisu vastu teie kliendid kõige rohkem huvi tunnevad. Muutke oma vihjemagnetid vastupandamatuks, tagades, et: sisu on kvaliteetne ja teie sihtrühma jaoks asjakohane. Pakkumine on ahvatlev ja vastab teie klientide vajadustele. CTA on selge ja hõlpsasti jälgitav. Magneti disain ja paigutus on ahvatlevad ja hõlpsasti navigeeritavad.
Kui olete loonud suure konversiooniga vihjete loomise magneti, on oluline sellele liiklust suunata. Üks võimalus seda teha on lisada selle link oma e-posti signatuuri või veebisaidile. Samuti saate reklaamida oma vihjemagnetit sotsiaalmeedias ja lisada postitustesse üleskutse tegevusele. Kui keegi registreerub teie vihjemagneti kasutajaks, peate võimalikult kiiresti tegutsema. Saate lisada ka boonussoodustuse neile, kes registreeruvad näiteks esimese 24 tunni või nädala jooksul pärast käivitamist.
Vihjemagneti efektiivsus sõltub teie sihtrühmast ja teie pakutavast. Siiski on mõned põhikomponendid, mis ühendavad kõiki efektiivseid magneteid. See artikkel on õpetanud teile suure konversiooniga vihjemagneti loomise vajalikke sammude ja pakkunud näpunäiteid, kuidas konkurentidest eristuda.
Teie vihjemagnet peaks pakkuma väärtust ja olema tasuta. On ülioluline, et see sisaldaks selgeid üleskutseid tegevusele ja sellele oleks lihtne registreeruda. Teie vihjemagnet peaks olema asjakohane ka teie sihtrühma ja teie ajaveebi teema jaoks. Lisaks tuleb reklaamida seda aktiivselt sotsiaalmeedias ja muudes kanalites, et suunata liiklust.
Teil pole tarvis seda teha, sest võite alati alla laadida meie vihjemagneti kontrollnimekirja. See juhendab teid läbi kõigi juhtmagneti loomiseks vajalike sammude.
Jah, need on suurepärane viis oma e-posti tellijate loendi ja konversioonide suurendamiseks.
Meie näpunäited täiusliku vihjemagneti loomiseks: alustage kindla pakkumisega. Mis on üks asi, mida teie publik kõige rohkem soovib? Pakkuge seda neile nende kontaktandmete vastu. Hoidke magnet lühike. Keegi ei taha lugeda pikaks venitatud vihjemagnetit. Selle asemel asuge asja juurde ja pakkuge koheselt väärtust. Muutke see visuaalselt atraktiivseks. Inimesi tõmbavad asjad, mis näevad ilusad välja, seega veenduge, et teie vihjete loomise magnet oleks atraktiivne ja silmale meeldiv. Kasutage tõhusat tekstikirjutamist. Haakige oma lugejaid tähelepanu köitva pealkirjaga ja hoidke neid veenva sisuga kaasas. Testige, katsetage, katsetage. Ärge oletage, vaid jälgige oma vihjemagneti jõudlust ja optimeerige vastavalt.
Tasuta näidispeatükk asjakohasel teemal enimmüüdud raamatust. Infograafik, millel on X parimat sammu teatud eesmärgi saavutamiseks (hariduslik vihjemagnet). Allalaaditav vihjemagnet, näiteks lühike lihtne kontroll-loendi PDF fail, mis aitab inimestel enne konkreetse projektiga alustamist veenduda, et nad katavad kõik oma alused (spikrist vihjemagnet). 30-päevane (näiteks) meilikursus.
Avastage, kuidas tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügi- ja turundusmeeskondadel planeerida, kvalifitseerida ja automatiseerida kõnede töövooge. Kasutage SPIN mudelit, diagnoosige potentsiaalseid kliente ja leppige kokku kohtumisi, et maksimeerida müüki ja hoida kõik olulised detailid kontrolli all. Tutvuge meie täieliku juhendiga!
Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri
Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri aitab tagada teie saidi sujuva ja vigadeta käivitumise. Avastage punkt-punktilt juhend, mis hõlmab sisu loomist, disaini, kasutajakogemust ja turundust, et valmistada oma veebileht edukaks avaldamiseks ette. Täielik juhend tõrgeteta lansseerimiseks!
Turundusauditi kontrollnimekiri
Avasta turundusauditi kontrollnimekiri, et analüüsida turundusstrateegiaid, tuvastada tugevusi ja nõrkusi ning parandada tõhusust.
Kriisikommunikatsiooni plaani kontrollnimekiri
Kriisikommunikatsiooni plaani kontrollnimekiri aitab organisatsioonidel tagada tõhus suhtlus kriisi ajal. Valmistu ette!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team