LiveAgent'i sotsiaalmeedia seadistamise kontrollnimekiri aitab ettevõtte kontosid kiiresti ja lihtsalt luua, hõlmates eesmärkide seadmist, platvormide ja kasutajanimede valikut, profiili täitmist ning KPI-de määramist. Tähtis on luua klientidega tugev side.
Kas soovite luua sotsiaalmeedia ettevõtte kontosid, kuid ei tea kust alustada? Ärge muretsege, me oleme teile toeks.
Siin pakume teile sotsiaalmeedia seadistamise kontrollnimekirja, mis aitab teil oma kontosid kiiresti ja lihtsalt seadistada.
Järgige neid lihtsaid samme ja oletegi varsti teel sotsiaalmeedia eduni.
Ettevõtte omanikuna teate, et sotsiaalmeedia on oluline. See on suurepärane viis klientidega ühenduse ja suhte loomiseks. Kuid kuna olemas on niivõrd palju sotsiaalmeediavõrgustikke, võib kõige jälgimine osutuda raskeks.
Siin tuleb abiks sotsiaalmeedia seadistamise kontrollnimekiri, sest on lihtne unustada, kui arvestada tuleb nii paljude detailidega.
Kui soovite luua oma ettevõttele sotsiaalmeediakontosid, kuid ei tea kust alustada, aitab kontrollnimekiri teil meeles pidada kõiki olulisi detaile. See säästab aega ja paneb teie kohaloleku sotsiaalmeedias kiiresti toimima.
Oma ettevõtte sotsiaalmeedia turunduse eest vastutava inimese jaoks võib sotsiaalmeedia seadistuse kontrollnimekiri olla kasulik vahend kõigega kursis püsimiseks. Tänu sellele võite olla kindel, et kõik teie ettevõtte sotsiaalmeedia kontod on seadistatud ja töötavad tõrgeteta.
Kui alustate uut sotsiaalmeedia kampaaniat, sisaldab sotsiaalmeedia seadistamise kontrollnimekiri kõike vajalikku alustamiseks. Seda järgides saate keskenduda kampaania läbiviimisele ja soovitud tulemuste saavutamisele.
Enne sotsiaalmeedia kontode loomist on oluline määratleda oma eesmärgid.
Kui te veel ei tea, mida te soovite saavutada, saab sotsiaalmeedia strateegia ja eesmärkidega joonduva sisu loomine raske olema. Seetõttu ei pruugi te näha loodetud tulemusi. Võttes aega eesmärkide määratlemiseks, suudate paremini oma sotsiaalmeedia pingutustele keskenduda ning suurenda edu saavutamise tõenäosust.
Kas soovite kasutada sotsiaalmeediat klientidega ühenduse loomiseks, bränditeadlikkuse suurendamiseks või liikluse suunamiseks oma veebisaidile? Kui teate, millised on teie eesmärgid, suudate luua sisu, mis on nendega kooskõlas. See aitab teil oma ettevõtte jaoks võtta sotsiaalmeediast maksimumi.
Nüüd, kui teate, millised on teie sotsiaalmeedia eesmärgid, on aeg valida võrgustikud, mis aitavad teil neid saavutada.
Kõik suhtlusvõrgustikud ei ole võrdsed ja mõned sobivad teie ettevõttega paremini kui teised. Valides õiged sotsiaalplatvormid, saate oma sisu näidata nendele inimestele, kes sellest kõige tõenäolisemalt huvitatud on.
Uurige iga sotsiaalvõrgustikku, millised neist on teie sihtpubliku seas kõige populaarsemad. Kui saate teada, milliseid võrke nad kasutavad, suudate luua sisu, mis on igaühe jaoks kohandatud.
Kui teie sotsiaalmeedia kontod on seadistatud, tuleb meeskonna vahel ülesanded jaotada.
Sotsiaalmeedia võib nõuda palju vaeva, seega on oluline teavitada meeskonnaliikmeid nende ülesannetest. Tugeva sotsiaalse kohaloleku säilitamine, tehes kõik nende kohustustest teadlikuks, aitab kaasa teie eesmärkide saavutamisele.
Koostage nimekiri kõigist tehtavatest sotsiaalmeedia ülesannetest, nagu sisu loomine, postituste ajastamine, kommentaaridele vastamine ja analüüside jälgimine. Seejärel määrake iga ülesanne konkreetsele meeskonnaliikmele, et kõik teie sotsiaalmeedia ülesanded saaks õigeaegselt tehtud.
Teie sotsiaalmeedia kasutajatunnuse järgi tuvastavad inimesed teid igal võrgustikul, kuhu olete loonud konto.
Ainulaadse ja hõlpsasti meeldejääva kasutajanime valimine aitab erinevate suhtlusvõrgustike kasutajatel teie ettevõtte profiili leida. Kui kasutate kõigil oma erinevatel sotsiaalmeediakontodel ühtset kasutajanime, võimaldate inimestel endaga lihtsamini ühendust luua.
Mõelge oma sotsiaalmeediale paar erinevat kasutajanime ja seejärel kasutage sellist tööriista nagu NameCheckr, et näha, kas need on saadaval. Kui olete leidnud mõne, mida pole veel loodud, proovige seda järjepideva sotsiaalmeedia kohaloleku loomiseks kasutada võimalikult paljudes suhtlusvõrgustikes.
Need pildid võimaldavad inimestel teid sotsiaalmeedias visuaalselt tuvastada.
Teie profiilipilt on tavaliselt esimene asi, mida keegi teie sotsiaalmeediakanalit külastades näeb, seega on oluline kuvada oma ettevõtet positiivses valguses. Teie kaanefoto on veel üks võimalus näidata, kes te olete ja millega te tegelete, seega valige pilt, mis köidab inimeste tähelepanu ja paneb nad teie kohta rohkem uurima.
Hea mulje jätmiseks otsustage, millist sõnumit soovite oma sotsiaalmeedia profiilidega saata. Kui teil on probleeme õige profiilipildi leidmisega, kaaluge selle loomiseks mõne tööriista kasutamist, näiteks Canva.
Nüüd, kui olete oma uurimistööd teinud ja kogu vajaliku teabe omandaud, on aeg luua oma suhtlusprofiilid.
See on oluline samm veebikohaloleku loomisel. Sotsiaalmeedia konto võimaldab teil suhelda potentsiaalsete ja praeguste klientidega, jagada oma ettevõtte teavet ja suhelda teiste oma valdkonna ettevõtetega.
Minge erinevate sotsiaalvõrgustike veebisaitidele, kus soovite konto luua, ja sisestage vajalik teave.
Valige iga loodava sotsiaalmeedia konto sisselogimismandaadid.
Kui keegi saaks juurdepääsu teie sotsiaalmeedia kontole, võib ta teie ettevõttele palju kahju tekitada. Kui salvestate oma paroolid turvalises kohas, suudate seda kõike vältida.
Paroolide salvestamiseks on mitu erinevat võimalust, kuid üks turvalisemaid on paroolihalduri kasutamine. Nii saate iga sotsiaalmeediakonto jaoks luua tugevad paroolid ega pea muretsema nende kõigi meeldejätmise pärast.
Nüüd kui teie sotsiaalmeedia kontod on loodud, on aeg nende lehed täita.
Teie sotsiaalmeedia profiil on üks esimesi asju, mida potentsiaalsed kliendid teie lehte külastades näevad. Kui täidate oma profiili täielikult kogu vajaliku ja muu teabega, annate neile parema ülevaate sellest, kes te olete ja millega te tegelete, lisaks parandab see teie otsingumootori optimeerimist (SEO).
Veenduge, et täidate iga sotsiaalmeedia profiili vajaliku teabe, nagu biograafia, ettevõtte nimi, veebileht, kontaktteave jms.
Näpunäide! LiveAgenti sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara saab kasutada teie sotsiaalmeedia kontode suhtluse lihtsustamiseks tänu täiustatud automatiseerimisele. Erinevate võrgustike ühendamine viisil, et iga sõnum jõuab samasse postkasti, muudab teie klientide päringute käsitlemise palju sujuvamaks.
Hankige sotsiaalmeedia profiilide jaoks unikaalne URL
Selle olemasolu hõlbustab inimestel teid veebist leida ja on veel üks element, mis aitab parandada teie SEO-d. See omakorda võib tuua kaasa rohkem veebisaidi külastajaid ja potentsiaalseid kliente.
Minge sotsiaalmeedia kanalile, mille unikaalset URL-i soovite taotleda, ja otsige selleks õige koht, mis asub tavaliselt seadetes või kontoteabe jaotises (enamik suhtlusvõrgustikke võimaldab seda). Kui olete selle leidnud, järgige lihtsalt juhiseid.
Kui teil on füüsiline asukoht, lisage oma sotsiaalmeedia profiilidele kindlasti oma aadress ja lahtiolekuajad.
Selle teabe lisamine võib aidata parandada teie kohalikku SEO-d, mis võib kaasa tuua teie ettevõttele suurema liikluse. See on kasulik ka potentsiaalsetele klientidele, kes soovivad teada, kas olete avatud ja millal nad saavad tulla.
Enamikul sotsiaalmeedia võrgustikel on võimalus lisada see teave teie profiilile, tavaliselt seadete või konto teabe jaotises. Täitke seal olevad väljad asjakohase teabega ja salvestage muudatused.
Need digitaalsed identifikaatorid on suurepärane viis, kuidas teie sisu näeks rohkem inimesi, ja need võivad samuti aidata teil suhelda teiste sarnaste teemade vastu huvi tundvate inimestega.
Räsimärgid võivad parandada sotsiaalmeedia postituste ulatust, muutes nad rohkem leitavaks kasutajatele, kes otsivad sarnast teemat. Samuti on räsimärgid suurepärane viis suhelda teiste inimestega, kes jagavad teie huvisid.
Üks võimalus on lihtsalt otsida igalt sotsiaalmeediaplatvormilt oma teemaga seotud termineid ja vaadata, mis esile kerkib. Teine võimalus on kasutada räsimärkide uurimistööriista nagu Hashtagify.
Nüüd on aeg mõelda, kuidas oma edu mõõta.
Peamised tulemuslikkuse näitajad (KPI-d) aitavad teil oma edusamme jälgida ja näha, kas teie sotsiaalmeedia pingutused tasuvad end ära. See võib olla kõike alates veebisaidi liiklusest kuni sotsiaalmeedia seotuse mõõdikuteni.
Mõned asjad, mida sotsiaalmeedia kohaloleku KPI-de määramisel arvestada, hõlmavad veebisaidi liiklust, sotsiaalmeedia kaasatust (meeldimised, kommentaarid, jagamised), loodud müügivihjeid ja tehtud müüke. Nende mõõdikute jälgimine annab teile hea ülevaate sellest, kas teie kohalolek sotsiaalmeedias aitab teil ärieesmärke saavutada või mitte.
Kui kõik eelnevad sammud on tehtud, on aeg avalikustada oma sotsiaalmeedia platvormide esimene sisu.
See on teie võimalus jätta endast hea mulje ja anda toon tulevastele postitustele. Mõelge veidi sellele, mida ja kuidas öelda.
Parim viis sellele lähenemiseks sõltub teie kasutatavast sotsiaalmeediakanalist. Näiteks kui postitate Facebooki, võiksite kirjutada oma ettevõtte kohta lühikese uuenduse ja lisada lingi oma veebisaidile, samas kui postitate Twitterisse, võite jagada ajaveebipostitust või artiklit oma arvamusest, et teie jälgijatel oleks huvitav.
Nüüd, kui tunnete sotsiaalmeedia seadistamise protsessi, leiate allpool mõned näpunäited, mida sotsiaalmeedia profiilide loomisel järgida.
Kõik sotsiaalmeedia platvormid pole võrdsed. Pole mõtet luua sotsiaalmeedia platvormidel profiile, mida teie sihtrühm ei kasuta. Uurige, kus teie ideaalne kasutaja sotsiaalmeedias kõige aktiivsem on ja suunake oma jõupingutused sinna.
Kontrollige, kas teie ettevõtte logo ja pildid on kvaliteetsed ja õiges suuruses ning sobivad teie kasutatava sotsiaalmeedia platvormiga. Näiteks ei tahaks te Facebookis kasutada madala eraldusvõimega pilti, kuna see näeks suurendatuna pikslitaoline.
Teie kohalolek sotsiaalmeedias peaks olema teie ettevõtte laiendus. See tähendab sama värviskeemi, logo ja üldilme kasutamist kõigis sotsiaalmeedia profiilides, sest järjepidevus aitab inimestel teie kaubamärki kergemini ära tunda.
Teie sotsiaalmeedia profiilide kirjeldused on olulised, kuna need aitavad inimestel aimu saada teie ettevõtte sisust ja otsingumootorid kasutavad neid teie lehtede indekseerimiseks. See tähendab, et peaksite leidma aega nii informatiivsete kui ka märksõnarohkete kirjelduste kirjutamiseks.
Oluline on oma sotsiaalmeedia lehti regulaarselt värskendada ettevõtte uusima teabega. See hõlmab selliseid üksikasju, nagu aadress, telefoninumber, veebisait jne.
Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri
Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri aitab tagada teie saidi sujuva ja vigadeta käivitumise. Avastage punkt-punktilt juhend, mis hõlmab sisu loomist, disaini, kasutajakogemust ja turundust, et valmistada oma veebileht edukaks avaldamiseks ette. Täielik juhend tõrgeteta lansseerimiseks!
Turundusauditi kontrollnimekiri
Avasta turundusauditi kontrollnimekiri, et analüüsida turundusstrateegiaid, tuvastada tugevusi ja nõrkusi ning parandada tõhusust.
VoIP juurutamise kontrollnimekiri
Käivitage VoIP edukalt! Avastage 18-sammuline kontrollnimekiri, et valida teenusepakkuja ja luua turvaline süsteem.
Kõnekeskuse ülemineku kontrollnimekiri
Kas soovite oma tarkvarapakkujat vahetada, kuid ei tea, kust alustada? See ülim kõnekeskuse ülemineku kontroll-loend aitab Teid probleemideta läbi kogu protsessi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team