Taskuhäälinguga alustamise kontrollnimekiri juhendab algajaid podcasti loomiseks, hõlmates eesmärkide seadmist, varustuse valikut, kuulajaskonna määratlemist ja sisu planeerimist. See aitab luua professionaalse ja eduka saate.
Podcastid on suurepärane viis oma huvide ja ideede jagamiseks maailmaga ning neid on lihtne seadistada vaid mõne lihtsa sammuga. Podcasti saab luua igaüks ja alustamiseks on mitmeid võimalusi.
Podcaste seostatakse sageli isikliku kasutamisega, sest inimesed kuulavad oma nutitelefonis või muudes seadmetes saadete või loengute salvestusi. Kuid taskuhäälingud võivad olla ka ettevõtete jaoks suurepärased turundustööriistad. Paljud ettevõtted kasutavad juba taskuhäälinguid laiema publikuni jõudmiseks ja potentsiaalsete klientidega ühenduse loomiseks.
Taskuhäälingu käivitamisel peate läbima mõned põhitoimingud. Taskuhäälingu alustamise kontrollnimekiri aitab teil teha kõik vajaliku, et alustada õige jalaga.
Järgides seda samm-sammulist nimekirja, olete valmis eduka taskuhäälingu käivitamiseks, mis köidab ja lõbustab teie kuulajaid. See on oluline, sest edukas taskuhääling võib aidata teil luua oma valdkonnas autoriteeti ja usaldusväärsust ning jõuda uute vaatajaskondadeni.
Ärilistel eesmärkidel saab taskuhäälinguid kasutada turundusvahendina toodete või teenuste reklaamimiseks või klientidega suhete loomiseks. Sellisena võib taskuhäälingu alustamise kontrollnimekiri olla väga kasulik ettevõtetele, kes soovivad podcastide maailmas laineid lüüa.
Podcastid on ka suurepärane viis sisuloojatele vaatajaskonna baasi loomiseks ja maailmaga ideede jagamiseks. Kui olete sisulooja, võib taskuhäälingu alustamise kontrollnimekiri aidata teil oma saate esile tõsta ja suurendada eduvõimalusi.
Igaüks, kes peab oma ajaveebi, võib kasu saada ka taskuhäälingu kasutamisest, et täiendada ekraanil jagatud mõtteid heliklippidega. Alustades podcastiga ja lisades ajaveebipostitusi episoodidena, saavad blogijad reklaamida sisu uuel viisil.
Esimene asi, mida peate algaja podcasterina tegema, on seadma oma eesmärgid ja mõtlema, mida soovite saavutada.
Teie eesmärgid on iga taskuhäälingusaate liikumapanevaks jõuks. Need aitavad teil määrata sihtrühma, saate teemasid, vormingut ja iga episoodi pikkust.
Teie sihid võivad sisaldada kõike alates bränditaju loomisest kuni publiku kaasamise või müügi kasvatamiseni. Kui teate oma eesmärke, on taskuhäälingu osas palju lihtsam otsuseid langetada.
Kui te pole kindel, millised peaksid olema teie eesmärgid, võtke aega ajurünnakuks ja kirjutage üles mõned ideed. Kui teil on võimalike eesmärkide loend, võite hakata seda kitsendama ühele või kahele punktile, mis on teie jaoks kõige olulisemad.
Määrake konkreetne teema või huvivaldkond, millele oma taskuhäälingus keskendute.
Niši valimine annab teie podcastile selge eesmärgi ja suuna. See muudab ka tugeva ja lojaalse vaatajaskonna loomise tõenäosuse tugevamaks.
Teie nišš ei pea olema liiga konkreetne, kuid see peaks olema piisavalt keskendunud, et saaksite hõlpsasti sellega seotud teemadel rääkida. Niši valides mõelge sellele, mille vastu olete kirglik, milles teil on kogemusi ja millest teie sihtrühm oleks huvitatud.
Mõelge välja, keda soovite oma taskuhäälingu ideaalseks kuulajaks, milline on teie sihtrühm ja kes võiks olla teie tulevane vaatajaskond.
Sihtrühma määramine aitab teil otsustada, milliseid teemasid käsitleda, milline on saate vorming ja kuidas oma taskuhäälingut turundada. Samuti tasub eesmärkide seadmisel kaaluda, kes on teie ideaalne kuulaja, nii et see peaks käima käsikäes esimese sammuga.
Sihtrühma uurimine tähendab sotsiaalmeedia platvormide, Google Analyticsi ja uuringute kasutamist. Kui te pole kindel, kust alustada, mõelge alustuseks läbi, kelleni soovite oma taskuhäälingu saadetega jõuda ja millest nad võiksid olla huvitatud.
Otsustage, kus oma taskuhäälingu saadet majutate. Valige erinevate saadaolevate hostimisplatvormide hulgast.
Taskuhäälingu saadete hostimisplatvorm on koht, kus teie helifaile salvestatakse ja levitatakse. Seetõttu on ülioluline valida usaldusväärne host, kes suudab pakkuda teile vajalikke funktsioone ja tuge.
Valida on paljude erinevate taskuhäälingu saadete hostimisplatvormide podcasti agentuuride vahel, seega leidke enda jaoks sobivaim. Majutajate võrdlemisel võtke arvesse selliseid tegureid nagu hind, funktsioonid, kasutusmugavus ja klienditugi.
Tehke kindlaks, mida vajate taskuhäälingu saate episoodide salvestamiseks ja kust saate selle varustuse osta.
Kvaliteetsete helisalvestiste loomiseks peate investeerima mõnda põhilisse taskuhäälingu seadmesse. See ei pea olema kallis, kuid siiski tasub kaaluda, mida alustamiseks vaja läheb.
Mõelge, millist tüüpi mikrofoni vajate ja kas soovite investeerida täiendavasse tarkvarasse praeguses etapis või alles hiljem, kui olete juba kogenud taskuhäälingu saatejuht. Samuti on hea mõte mõelda, kuhu oma taskuhäälingu salvestisi salvestada ja kuidas neid redigeerida.
Enne salvestamise alustamist kontrollige, kas kõik on korralikult seadistatud ja töötab õigesti.
See samm aitab teil vältida tehnilisi probleeme. See annab teile ka võimaluse tutvuda taskuhäälingu platvormiga ja tagada, et kõik sujub algusest peale.
Added:Looge testepisood ja laadige see üles valitud hosti, seejärel kuulake salvestust helikvaliteedi kontrollimiseks ja probleemide tuvastamiseks. Samuti võite paluda sõbral või pereliikmel episoodi kuulata ja teile tagasisidet anda.
Valmistuge oma esimeseks salvestuseks, koostades umbkaudse stsenaariumi ja nimekirja sellest, mida võiksite küsida kõigilt saate külalistelt.
See aitab teil salvestamisel rajal püsida ja tagada, et teie episoodid on hästi struktureeritud ja sujuvad. Küsimuste ette valmistamine on hea viis oma saatesse külalisi kutsudes sisu planeerida.
Alustage ajurünnakust mõne taskuhäälingu teemalise ideega, mida soovite oma esimeses osas käsitleda. Kui teil on mõned ideed, ehitage need üksikasjalikumaks struktuuriks. Ärge unustage jätta ruumi spontaansusele ja arutelule.
Kui plaanite oma saates külalisi küsitleda, võtke potentsiaalsete intervjueeritavatega ühendust ja leppige kokku vestluseks sobiv aeg.
Mõne külalise küsitlemine annab teile episoodi jaoks palju materjali. Kõigile osapooltele sobiva aja ja kuupäeva määramine tähendab, et intervjueeritavatega ühenduse võtmisel ei teki probleeme.
Mõelge, keda soovite intervjueerida ja miks. Kui olete mõelnud mõnele inimesele, võtke nendega e-posti või sotsiaalmeedia teel ühendust ja pakkuge välja vestluse aeg. Austage alati nende aega ja proovige olla võimalikult paindlik.
Nüüd, kui ettevalmistus on lõppenud, on aeg luua oma esimene podcast.
See on hetk, mida olete oodanud – aeg jagada oma kirge maailmaga. Esimese episoodi salvestamine aitab teil närvidest üle saada ja annab aimu sellest, mis tunne on olla taskuhäälingu saatejuht.
Seadistage salvestusseade vaikses ruumis ja kontrollige, kas teil on kõik vajalik. Lülitage märguanded välja, tehke helikontroll (helisalvestus), kontrollige kõrvaklappe ja mikrofoni sisendit, avage salvestustarkvara, vajutage salvestusele ja salvestage helifailid (helifailid).
Kui teete taskuhäälingu intervjuud, peaksite laskma külalisel järgida samu salvestamise eelseid samme nagu ülal ja seejärel avama oma videokonverentsi tarkvara, et talle helistada.
Kui olete oma episoodi salvestanud, on aeg seda lihvida.
Järeltöötlus aitab teil kustutada kõik vead, eemaldada kõik ebamugavad pausid ja tagada, et teie jagu kulgeb sujuvalt. See on ka hea võimalus lisada mis tahes sissejuhatavat muusikat või heliefekte.
Tehke oma salvestised ja avage redigeerimistarkvara, importige helifail, eemaldage kõik soovimatud jaotised, lisage sissejuhatav muusika/heliefektid (valikuline) ja seejärel eksportige uus fail teie valitud vormingusse (nt mp3-failid).
Viimane samm on kontrollida, kas teie esimene episood on leitav, lisades selle erinevatesse taskuhäälingu saadete kataloogidesse.
Kui lisate oma saate populaarsetesse kataloogidesse, saate jõuda täiesti uute potentsiaalsete kuulajateni, sest inimesed leiavad teie taskuhäälingu üles, kui nad otsivad seotud märksõnu.
Kogu protsess erineb sõltuvalt konkreetsest taskuhäälingu kataloogist, kuid üldiselt peate esitama saate pealkirja, taskuhäälingu saate kirjelduse, RSS-i taskuhäälingu voo URL-i, kaanepildi ja kategooria.
Viimane samm on hakata oma taskuhäälingu saadet reklaamima, et inimesed saaksid selle leida ja kuulata.
Kui soovite, et inimesed teie saadet kuulaksid ja taskuhääling edukalt käivituks, peate neile selle olemasolust teada andma. Podcasti turundamine on parim viis teadlikkuse tõstmiseks ja inimestes teie pakutava vastu huvi äratamiseks.
Mõned populaarsed meetodid hõlmavad sotsiaalmeediat, jagades iga episoodi oma kontodel ja luues oma saate jaoks spetsiaalse lehe, kasutades suunamudijaid või saates külalispostituse artikleid; kirjutades ajaveebi sünoptilise või show-notes stiilis postituse koos esiletõstmistega; pressiteate väljasaatmine, et teavitada meediat teie uuest saatest; ja reklaam nii veebis (Facebooki reklaamid, Google AdWords) kui ka väljaspool seda (sponsorlus, messid).
Nõuanded! Kasutage ära LiveAgenti sotsiaalmeedia toe tarkvara ja saate kasu täiustatud automatiseerimisest, et lihtsustada suhtlust teie sotsiaalmeedia kontodel. Saate ühendada kõik oma kanalid ja lihtsustada küsimustele vastamist. Iga privaatsõnum jõuab ühte postkasti. Kasulik, kas pole?
Eesmärgi seadmine, nagu meie taskuhäälingute kontrollnimekirja loomise esimeses etapis arutlesime, aitab otsustada, kuidas soovite oma saate edu mõõta. Seejärel saate jälgida mõõdikuid järgnevates kategooriates, kui need on teie eesmärkide jaoks kohaldatavad, ja võimaldavad leida andmetest olulisi väljavõtteid.
See on kõige lihtsamini jälgitav mõõdik, kuna see on lihtne arv, mis aja jooksul tõuseb (või väheneb). Tellijate arvu näete enamikus taskuhäälingu kataloogides ja ka oma hostimisplatvormi kaudu.
Allalaadimiste arvu saate vaadata ka enamikus taskuhäälingu kataloogides või oma hostimisplatvormi kaudu. See number annab teile aimu, kui palju inimesi teie episoode kuulab.
Teie veebisaidile või ajaveebi tagasi viivate uute linkide arv on veel üks hea mõõdik, mida jälgida. Saate kasutada sellist tööriista nagu Ahrefs, et näha, kui palju uusi viitavaid domeene teie saidile lingib.
Et jälgida, kui sageli inimesed teie podcastist räägivad, saate oma saate nime jaoks seadistada Google’i märguande. Nii teavitatakse teid alati, kui keegi teie taskuhäälingu saadet veebis mainib.
Kui teil on saate jaoks veebisait või ajaveeb, saate jälgida külastajate arvu, kes teie saidile oma taskuhäälingu episoodidest tulevad. See mõõdik annab teile ülevaate sellest, kui tõhusad on teie turundusstrateegiad liikluse tagasijuhtimisel teie saidile.
Kui teil on taskuhäälingu jaoks konkreetne eesmärk (nt müügivihjete loomine või müük), siis soovite jälgida konversioonimäära oma kuulajatest. See mõõdik näitab teile, kui palju inimesi teeb pärast teie osade kuulamist soovitud toimingu.
Lõpuks on veel üks hea edu mõõdupuu taskuhäälingu kataloogides saadavate hinnangute ja arvustuste arv ja keskmine skoor. See tagasiside võib aidata teil mõista, mis inimestele teie saate juures meeldib (ja mis ei meeldi), et saaksite teha vajalikke parandusi.
Esmalt otsustage, millist paljudest erinevatest taskuhäälingutest soovite luua ja milline vorming sobiks seda tüüpi sisu jaoks kõige paremini. Teiseks, veenduge, et teil oleks oma saatele tähelepanu köitev nimi. Järgmisena leidke hostimisplatvorm, kus teate, et inimesed saavad teie episoode tellida ja alla laadida. Seejärel investeerige kvaliteetsetesse heliseadmetesse ja redigeerimise tööriistadesse, et veenduda oma podcasti professionaalses kõlas. Lõpuks tuvastage turul lünk, mida teie taskuhäälingu saade suudab täita, et see eristuks teistest ja te teaksite, et sellel on võimalus olla edukas.
Juba algusest peale vaatajaskonna omamine annab teile olemasoleva grupi kuulajaid, kes on huvitatud sellest, mida teil öelda on, mis võib olla algaja podcasterina suureks tõukeks. Nagu öeldud, saate podcasti alustada ka ilma publikuta. Võimalik, et peate lihtsalt veidi rohkem pingutama, et inimesed alguses häälestuksid. Kui teil pole olemasolevat kuulajaskonda, proovige sotsiaalmeedia või veebifoorumite kaudu sõprade, pereliikmete ja teiste potentsiaalsete kuulajatega ühendust võtta, et anda neile oma saatest teada.
Sellele küsimusele ei ole ühest vastust, kuna taskuhäälingu optimaalne avaldamise ajakava sõltub taskuhäälingu teemast, vaatajaskonnast, kelleni loodate jõuda, ja muudest teguritest. Hea rusikareegel on aga avaldada uusi episoode vähemalt kord nädalas, kui mitte sagedamini. See hoiab teie kuulajad kaasatuna ja tulevad tagasi rohkema sisu juurde
See varieerub olenevalt sisu tüübist, mida soovite toota. Päeva lõpus on oluline katsetada ja leida, mis teile ja teie vaatajaskonnale kõige paremini sobib. Mõned populaarsemad vormingud hõlmavad intervjuusid, soolosaateid, ümarlauaarutelusid ja ühiselt hostitud taskuhäälingu saateid.
See sõltub teie sihtrühmast, kuid põhiline on see, et peaksite valima teema, mis on teie kuulajatele asjakohane ja huvitav. Seejärel peate tootma kvaliteetse podcasti sisu, mis aitab neil õppida ja kasvada.
Avastage, kuidas tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügi- ja turundusmeeskondadel planeerida, kvalifitseerida ja automatiseerida kõnede töövooge. Kasutage SPIN mudelit, diagnoosige potentsiaalseid kliente ja leppige kokku kohtumisi, et maksimeerida müüki ja hoida kõik olulised detailid kontrolli all. Tutvuge meie täieliku juhendiga!
Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri
Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri aitab tagada teie saidi sujuva ja vigadeta käivitumise. Avastage punkt-punktilt juhend, mis hõlmab sisu loomist, disaini, kasutajakogemust ja turundust, et valmistada oma veebileht edukaks avaldamiseks ette. Täielik juhend tõrgeteta lansseerimiseks!
Klienditeeninduse agentide koolitamise kontrollnimekiri
Terviklik kontrollnimekiri uute klienditeeninduse agentide koolitamiseks - alates seadistusest kuni hindamiseni. Vaata lähemalt!
Kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri
Avastage, kuidas kõnekeskuse auditi kontrollnimekiri aitab ettevõtetel optimeerida efektiivsust ja protsesse. Uurige põhjalikke kategooriaid alates tarkvarast ja agendi efektiivsusest kuni värbamise ja klientide rahuloluni. Kasutage seda tööriista, et tuvastada puudujääke ning suurendada oma kõnekeskuse jõudlust ja teeninduse kvaliteeti. Liituge tasuta, et alustada oma auditi protsessi LiveAgenti abil!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team