VoIP juurutamise kontrollnimekiri pakub samm-sammult juhiseid teenusepakkuja valimiseks ja süsteemi juurutamiseks, sealhulgas ettevõtte vajaduste hindamist, turvalisuse tagamist ning kõnede suunamise protseduuride loomist.
Tõenäoliselt keerleb teie peas palju küsimusi – millise tarkvara peaksite valima, mida peate enne juurutamist tegema ja kuidas teie töötajad kohanevad?
Ärge muretsege, oleme loonud mugava kontrollnimekirja, mis pakub teile sujuvaks üleminekuks hädavajalikke ülesandeid ja teadmisi. Järgige loendit, et muuta VoIP juurutamine stressivabaks.
VoIP süsteem on midagi, mis muudab teie ettevõtte toimimisviisi täielikult ning selle paigaldamine ja seadistamine pole kuigi raske.
VoIP-i rakendamise kontrollnimekiri on nagu kaart, mis näitab, mida peate selle tehnoloogia edukaks rakendamiseks tegema. See aitab ka teie projekti haldamisel, sest kõik selle kallal töötavajad saavad aimu oma kohustustest.
VoIP on investeering teie ettevõtte tulevikku, seega ärge alahinnake ühtegi sammu selles kontrollnimekirjas.
VoIP juurutamisprotsess kehtib peaaegu kõigi ettevõtte aspektide kohta alates klienditeenindusest ja -toest kuni raamatupidamiseni. Sõltumata teie rollist ettevõttes, saate seda kontrollnimekirja kasutada, et hankida üldpilt vajalikest toimingutest.
Liikuge samm-sammult ja vaadake, mida peate eduka VoIP-lahenduse rakendamiseks tegema.
Millised on teie ettevõtte peamised eesmärgid, kui palju raha saate uuele VoIP-teenuse pakkujale kulutada ja millised funktsioonid on teie jaoks olulised? Mida paremini saate neile küsimustele vastata, seda lihtsam on leida teie nõuetele vastav VoIP-teenuse pakkuja ja süsteem.
Selline ettevalmistus aitab teie otsuste tegemisel pakkuda teavet ja piirata, millised funktsioonid on teie jaoks kõige olulisemad. Samuti saate säästa aega, kui teate täpselt, millised süsteemid või teenused teie ettevõtte vajadustele kõige paremini sobivad.
Saate omale hea idee, kui vastate järgmistele lihtsatele küsimustele:
Pärast nendele küsimustele vastamist peaksite hästi mõistma, millised on teie ettevõtte eesmärgid. Veenduge, et need on SMART: spetsiifilised, mõõdetavad, saavutatavad, asjakohased ja ajalised.
Näiteks „Meie eesmärk on vähendada keskmist vastamisaega ühe kuuga 5 sekundini” märgib kõik SMART-kastid.
Peaksite hindama oma praegust telefonisüsteemi, et teha kindlaks, milliseid funktsioone VoIP-süsteemilt vajate.
Et leida VoIP-teenuse pakkuja, kes suudab pakkuda teie otsitud funktsioone ja täita kõik teie ettevõtte ootused.
Kõige olulisem tegur on tõenäoliselt käsitletavate kõnede tüüp. Näiteks kui enamik kõnesid on seotud müügi või turundusega, vajate telefonisüsteemi selliste funktsioonidega nagu helistaja ID ja kõnede salvestamine.
Muud olulised tegurid on järgmised:
Kasutage neid vastuseid, et uurida, milliseid funktsioone VoIP-teenuse pakkujalt otsite. Võite neid kasutada ka kriteeriumidena erinevate pakkujate ja nende plaanide uurimisel.
On aeg prioriseerida funktsioonid, mis on teie ja teie meeskonna jaoks kõige olulisemad.
Mida paremini mõistate, mida süsteemilt vajate, seda lihtsam on leida oma ettevõtte jaoks kõige paremini sobic.
Alustuseks koostage põhjalik nimekiri teile olulistest funktsioonidest ja reastage need tähtsuse järjekorras. See aitab teil võrrelda erinevaid teenusepakkujaid ja nende plaane.
Samuti peaksite vaatama oma praegust telefonisüsteemi ja nägema, milliseid funktsioone te kõige sagedamini kasutate. Küsige oma töötajatelt ja kaasake nad protsessi – neil võib tekkida mõtteid mõne funktsiooni kohta, mida nad peavad ettevõtte jaoks oluliseks, kuid mida pole veel mainitud.
Veenduge, et teie olemasolev infrastruktuur toetab uut VoIP süsteemi.
Suuremate IT probleemide vältimiseks ja veendumaks, et teil on igal ajahetkel piisav ribalaius VoIP võrgu kasutajate arvu jaoks. Samuti nõuab enamik teenusepakkujaid enne teenuse osutamist usaldusväärseid ühendusi ja VoIP seadmeid.
Tehke kindlaks VoIP telefone kasutama hakkavate töötajate arv ja veenduge, et nende jaoks oleks korraga piisavalt ribalaiust. Kui ei, peate võibolla uuendama oma interneti ühendust või hankima uue ruuteri.
Uurige, kas on mõni tulemüür, mis võib blokeerida VoIP-liikluse läbipääsu, ja seadistage pordi edastamine korralikult töötama. Kui see pole võimalik, kaaluge spetsiaalselt VoIP-teenuste jaoks täiendava tulemüüri ostmist (mis on odavam kui kogu võrguinfrastruktuuri uuendamine).
Kontrollige, kas vana ruuter ühildub uue VoIP süsteemiga. Kui ei, siis on soovitatav hankida uus, kuna enamik ruutereid on loodud pigem turvalisuse ja töökindluse, mitte kiiruse või mahutavuse huvides.
Focusing on one option is not a good strategy, so conduct some market research and find the best VoIP provider for your needs.
Kuna saadaval on nii palju erinevat tüüpi VoIP teenuse pakkujaid, võib olla raske välja mõelda, milline neist teie ettevõtte jaoks kõige sobivam on. Esialgse nimekirja koostamine peaks aitama valikuid kitsendada ja kindlaks teha, milline plaan teie praeguse infrastruktuuriga kõige paremini toimiks.
Tehke turu-uuringuid, rääkige valdkonna juhtidega ja kontrollige foorumeid. Seejärel uurige tähelepanu köitnud teenusepakkujaid ja koostage nimekiri nendest, kes pakuvad teile vajalikke funktsioone. Võrrelge selliseid elemente nagu:
ja muid olulisi tegureid enne lõpliku otsuse tegemist.
Paljud pakkujad pakuvad oma tarkvara tasuta prooviperioode või demoversioone, et saaksite neid enne ostmist testida.
Kui vähegi võimalik, testige tarkvara enne ostmist, eriti kui mõtlete millelegi nii olulisele nagu VoIP. Kasutades tasuta prooviversioone ja demoversioone, saate olla kindel, et tarkvara töötab teie võrguga ja et kõik funktsioonid on saadaval ja et kõik ettevõtte liikmed tunneksid seda mugavalt.
Võtke lihtsalt ühendust teid huvitavate pakkujatega ja küsige nende tarkvara proovi- või demoversiooni. Paljud ettevõtted pakuvad seda tüüpi võimalusi, et anda potentsiaalsetele klientidele aimu nende teenusega kaasnevast ja lasta neil tarkvara ise kogeda.
Enamiku pakkujate veebisaitidel on tarkvara tasuta prooviversioonid või demoversioonid. Otsige lihtsalt “prooviversioon” või “demo” või võtke otse ettevõttega ühendust ja küsige, kas seda on saadaval.
Seda tuleks teha pärast seda, kui olete kõik oma võimalused läbi katsetanud ja valiku kitsendanud.
Lihtsamalt öeldes ei soovi te teenusepakkujat vahetada pärast seda, kui olete VoIP-i juba juurutanud. Seetõttu on oluline, et võtaksite kohe aega ja uuriksite, mis teie kõnekeskusele kõige paremini sobib.
Nüüd jääb üle valida vaid üks, aga siinkohal tasuks mõelda ka tulevikule. Kas teie valitud pakkuja suudab olla kursis muutustega tehnoloogias ja teie ettevõtte kasvavate vajadustega? Kas nende klienditeenindus on usaldusväärne ja kas nad saavad teile pakkuda konkurentsivõimelist hinda?
Pidage meeles, et VoIP juurutamine on pikaajaline investeering, seega peab see olema teie enda ja kõigi sidusrühmade läbimõeldud otsus.
Näpunäide: otsige teenusepakkujat, kes pakub head klienditeenindust, et teie süsteemiga seotud probleemide korral oleks alati abiks inimesi.
Klienditeenindustarkvara turvalisus on ülimalt oluline. VoIP vestlusi peetakse sageli häkkerite kullakaevanduseks ja nendega kaasnevad teatud riskid.
Nagu iga võrgusüsteemi puhul, peab ka VoIP olema kaitstud häkkerite ja muude pahatahtlike ohtude eest. Mõned vestlused on paratamatult tundlikud ja te ei soovi, et see teave oleks juurdepääsetav kellelegi teisele peale adressaadi.
Peate hoidma oma VoIP-süsteemi uusimate VoIP-turvapaikadega ajakohasena ja teil peaks olema ka tulemüür. Veenduge, et kõik töötajad on andmepüügirünnakute ohtudest teadlikud, ja koolitage neid potentsiaalsete punaste lipukeste märkamiseks.
Jälgige oma teenusepakkuja toimivust ja veenduge, et nende liinide kaudu edastatavad andmed ei oleks haavatavad (nt teie liikluse krüpteerimisega). Samuti tehke varuplaan hädaolukorraks. Turvalise paroolipoliitika kasutamine on samuti oluline – kõik organisatsioonis peaksid kasutama tugevaid paroole, mida sageli muudetakse.
Näpunäide: veenduge, et teie valitud VoIP teenuse pakkuja järgiks kõiki asjakohaseid turvaeeskirju.
Kõigi andmete, kontaktide ja muu teabe teisaldamine vanast süsteemist uude võib olla stressirohke. Kui te aga seda sammu praegu ei astu, võib see hiljem kaasa tuua kaose.
Ilma andmeteta teie VoIP telefoniteenus ei tööta. Kõik teie kontaktid, sõnumid ja kõneajalugu tuleb üle tuua, et töötajad saaksid tavapäraselt edasi töötada – telefonisüsteemide muutmine ei tohiks nende igapäevatoiminguid oluliselt mõjutada.
Võite teabe käsitsi üle kanda, kasutada automaatset üleviimise tööriista või kasutada andmete automaatseks ülekandmiseks oma vana süsteemi API-t. Ükskõik millise meetodi valite, veenduge, et testite seda kõigepealt.
Näpunäide. Kui teil on palju andmeid, mida üle kanda, kaaluge automaatse migreerimistööriista kasutamist. See säästab teie aega ja vaeva.
Kui kõik on valmis, on aeg hakata mõtlema lisandmoodulite ja integratsioonide peale, mis võivad teie VoIP süsteemi täiustada ja agentide töövoo sujuvamaks muuta.
Olemas on palju suurepäraseid laiendusi, mis võivad teie VoIP süsteeme täiustada, näiteks kõnede suunamine, CRM-i integreerimine, vestlusrobotid ja palju muud. Lisades need oma süsteemi, saate suurendada oma agentide tootlikkust ja parandada klienditeenindust.
Enamikku lisandmooduleid ja integratsioone on lihtne seadistada – lihtsalt laadige alla tarkvara, installige ja konfigureerige. Mõned nõuavad aga veidi rohkem tööd – näiteks VoIP süsteemi integreerimine CRM-iga. Protsess sõltub teenusepakkujast, kuid õnneks pakub enamik neist õpetusi ja tuge, et teid aidata.
VoIP juurutamise protsess ei lõpe uue süsteemi installimisega – selle tõhusaks toimimiseks peate läbi mõtlema ka oma ideaalse kõnevoo.
Hästi läbimõeldud kõnevoog määrab, kuidas peaksid agendid kõnesid käsitlema, millist tüüpi teavet nad peavad klientidelt koguma ja kui kiiresti nad saavad edastada. kõned.
Esimene samm on klientide vajaduste väljaselgitamine – mida nad teie ettevõttesse helistades tahavad? Järgmiseks peate otsustama, kui kiiresti peaksid agendid kõnedele vastama. Kõnevoo kujundamine ei ole lihtne ülesanne ja nõuab palju aega ja vaeva.
Kui arvate, et teie kõnevoogu saaks parandada, võite küsida abi sellel alal spetsialiseerunud inimestelt.
Nõuanne: veenduge, et teie kõnevoog oleks teie agentidele hõlpsasti mõistetav ja kõigile asjaosaliste jaoks selge.
Süsteemi maksimaalseks kasutamiseks peaksite integreerima oma VoIP teenuse pakkuja adekvaatse kõnekeskuse tarkvaraga.
Kõnede suunamine suurendab kliendirahulolu, vähendab tegevuskulusid ja aitab kõnesid võimalikult kiiresti hallata.
Esimene samm on luua kaart oma ettevõtte suhtlusstruktuurist. See aitab teil tuvastada erinevad osakonnad ja nende käsitletavate kõnede tüübid.
Pärast seda peate iga kõnetüübi jaoks looma marsruutimisreeglid. Need määravad kindlaks, kuidas agendid peaksid kõnesid käsitlema, millal tuleks need teise osakonda üle viia ja kes peaks neid vastu võtma.
Saate seda teha, valides tarkvara, mis integreerub teie VoIP-teenuse pakkujaga. Parim valik siin võib olla LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara, mis ühildub enam kui 99% neist.
Kuidas LiveAgenti kõnede suunamist kasutada ära kasutada? Näiteks määrates sekundite arvu, mille möödudes kõne suunatakse teisele agendile, lühendades selle tulemusel ooteaega. Samuti saate otsustada, kui kauaks sissetulev kõne järjekorda jääb – pärast ettemääratud aja möödumist jätkub kõne teie IVR-i võrguühenduseta jaotises.
Kõigi nende funktsioonide eesmärk on tagada teie klientidele sujuv kogemus. Veelgi enam, LiveAgent pakub ööpäevaringset klienditeenindust tagamaks, et olenemata teie kõnekeskuse tööajast saate alati professionaalset abi.
See on vajalik samm, kui soovite, et teie meeskond oleks produktiivne, motiveeritud ja pakuks alati professionaalset klienditeenindust.
Ilma esialgse koolituseta ei tea teie töötajad, kuidas oma uut VoIP süsteemi kasutada. See toob kaasa palju küsimusi, pettumust ja rahulolematuid kliente.
Peate koostama tervikliku koolitusprogrammi ja pakkuma praktilisi koolitusvõimalusi. Need peaksid hõlmama kõike alates iga funktsiooni toimimisest, parimatest kõnede tegemise ja vastuvõtmise tavadest, kuidas agendid peaksid klientide taotlusi käsitlema jne.
Näpunäide: veenduge, et treeningprogrammi oleks lihtne järgida ja see hõlmaks kõiki põhitõdesid. Kui teil on palju töötajaid, kaaluge veebipõhise koolituskursuse või videoõpetuste kasutamist.
See on kohustuslik planeerimisprotsess, mis võimaldab teie ettevõttel pidevalt töötada ettenägematute asjaolude korral, näiteks elektrikatkestuste või serveri krahhide korral.
Kui teie telefonisüsteem ei tööta korralikult või ei tööta üldse, võivad sellel olla teie ettevõttele tõsised tagajärjed, nagu klientide kaotus, tootlikkuse langus ja palju muud.
See on samm, mis sageli tähelepanuta jäetakse, kuid see võib säästa teid tulevikus paljudest probleemidest. Määratud numbrite kontrollimisega tagate, et kõik numbrid on määratud õigetele laiendustele ja seadmetele.
Kui klient saab kõnesid valelt osakonnalt või agendilt ja vastupidi, võib see põhjustada segadust.
Kontrollige oma laiendustele ja seadmetele määratud numbreid, logides sisse oma kontole. Kui leiate lahknevusi, võite taotleda muudatust, võttes ühendust teenusepakkuja klienditeeninduse meeskonnaga.
Näpunäide: hoidke oma kontaktteavet alati ajakohasena, et teenusepakkuja saaks teiega hädaolukorras ühendust võtta.
Esmamulje loomisele aitab kaasa automaatvastaja kõne alguses. Kasutage seda ära ja salvestage tervitus, mis julgustab teie helistajaid liinil püsima.
Nii teab klient, et on helistanud õigele numbrile ja ei pea enam kaua liinil ootama.
Kõneposti tervituste salvestamiseks peate logima sisse teenusepakkuja kontole ja looma uue sõnumi. Lisage kindlasti kogu vajalik teave, nagu osakonna nimi, lahtiolekuajad ja kontaktnumber.
Näpunäide: lisaks lihtsalt “tere” ja “aitäh” ütlemisele on hea mõte lisada isikupära.
See on teie VoIP-i juurutamisprotsessi viimane samm. Viies läbi VoIP testimise faasi, saate kontrollida, kas kõik töötab ootuspäraselt ja probleemideta.
Säästate aega, kui pole tarvis asju ümber seadistada. Samuti, kui teie telefonisüsteemiga on probleeme, tuvastatakse ja lahendatakse need selle protsessi käigus.
Testkõnede tegemiseks peate oma teenusepakkuja kontole sisse logima ja proovima valida mitu erinevat numbrit. Kontrollige kindlasti kõiki funktsioone, nagu kõnepost, kõnede suunamine ja uue süsteemi abil tehtavate kõnede kvaliteeti.
Näpunäide: Testkõnede tegemiseks on parim aeg enne tööaega, kui kliente pole, või töövälisel ajal, mil agendid ei ole hõivatud.
VoIP tähendab Voice over Internet Protocoli ja see on tehnoloogia, mis võimaldab helistada tavalise telefoniliini asemel interneti lairibaühendust kasutades. See on palju odavam ja palju paindlikum kui traditsiooniline telefoniteenus. VoIP-i kasutamiseks peate arvutisse või nutitelefoni installima spetsiaalse tarkvara, mis võimaldab Interneti kaudu helistada ja kõnesid vastu võtta.
VoIP kasutab kõneandmete võrgus saatmiseks interneti protokolli (IP). See teisendab analooghelisignaalid digitaalseteks pakettideks ja neid edastatakse IP võrkude kaudu, nagu ka e-kirju. Neid pakette saab saata kõikjale maailmas, kus kahe interneti juurdepääsuga seadme vahel on ühenduspunkt.
Teil on vaja lairibaühendust kiirusega vähemalt 100 kbit/s kõne kohta. Optimaalse jõudluse tagamiseks soovitame aga lairibaühendust kiirusega 500 kbit/s või kiiremat.
Jah, VoIP-il on helge tulevik. Eeldatakse, et VoIP jätkab lähiaastatel kiiret kasvu. 2021. aasta 85 miljardilt dollarilt peaks VoIP teenuste ülemaailmne turg 2026. aastaks kasvama üle 100 miljardi dollari.
Jah, saate seadistada oma VoIP süsteemi. See nõuab aga palju tööd ja tehnilisi teadmisi. Lisaks peate ostma või rentima spetsiaalse riist- ja tarkvara. Teise võimalusena võite selle asemel kasutada pilvepõhist VoIP teenuse pakkujat.
VoIP ettevõtte loomine pole nii keeruline, kui võib tunduda. Tegelikult saab suurema osa tööst teha kaugjuhtimisega. Esimene samm on valida VoIP teenuse pakkuja ja registreeruda nende teenuse kasutamiseks. Järgmiseks peate ostma või installima oma seadmetesse vajaliku tarkvara. Lõpuks konfigureerige oma telefonisüsteem vajaliku riist- ja tarkvaraga.
VoIP edukaks juurutamiseks on miinimumnõeteks usaldusväärne interneti ühendus, VoIP toega telefonid või tarkvaratelefonid ja pilvepõhine VoIP teenuse pakkuja.
Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri
Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri aitab tagada teie saidi sujuva ja vigadeta käivitumise. Avastage punkt-punktilt juhend, mis hõlmab sisu loomist, disaini, kasutajakogemust ja turundust, et valmistada oma veebileht edukaks avaldamiseks ette. Täielik juhend tõrgeteta lansseerimiseks!
Turundusauditi kontrollnimekiri
Avasta turundusauditi kontrollnimekiri, et analüüsida turundusstrateegiaid, tuvastada tugevusi ja nõrkusi ning parandada tõhusust.
Uue kliendi liitumise kontrollnimekiri
Uue kliendi pardale toomine nõuab erilist tähelepanu. Kasutage meie tasuta uue kliendi liitumise kontrollnimekirja, et midagi ei jääks kahe silma vahele.
Kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri
Kasutage seda kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekirja, veendumaks, et Teie agendid suudavad iga kõnega toime tulla – eranditult.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.