Kui soovite viia oma kontaktkeskuse järgmisele tasemele, on LiveAgenti kasutajatoe tarkvara teile õige lahendus! Pakume rohkem kui 175 põhi- ja täiustatud funktsiooni, nii et võite olla kindel, et teie kontaktkeskus püsib parimal tasemel.
Saate vaid mõne minutiga LiveAgenti üle kolida ja oma vanad piletid kaasa võtta. Pakume kiiret ja lihtsat piletite migreerimist, mis võimaldab teil oma vanad kasutajatoe andmed üle viia otse oma uuele LiveAgenti kontole.
Uurige, kuidas LiveAgent teistest alternatiividest eristub
Olenemata sellest, kuidas teie kliendid teiega ühendust võtavad, võite LiveAgentiga olla kindel, et nad saavad teiega ööpäevaringselt ühendust võtta.
Muutke oma klienditugi esmatähtsaks ja suurendage oma konversioonimäärasid, kasutades LiveAgenti kontaktkeskuse lahendust.
LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil võite olla kindel, et leiate oma ettevõttele hõlpsasti hallatava, skaleeritava ja paindliku kontaktkeskuse lahenduse.
Funktsioon | LiveAgent | Collab |
---|---|---|
Piletisüsteem | ✅Jah | ❌Ei |
Reaalajas vestlus | ✅Jah | ✅Jah |
Kõnekeskus | ✅Jah | ✅Jah |
Iseteenindus | ✅Jah | ❌Ei |
✅Jah | ✅Jah | |
✅Jah | ✅Jah | |
✅Jah | ❌Ei | |
Viber | ✅Jah | ❌Ei |
✅Jah | ❌Ei | |
Teadmusbaas | ✅Jah | ❌Ei |
Kliendifoorum | ✅Jah | ❌Ei |
Automatiseerimine ja reeglid | ✅Jah | ❌Ei |
API | ✅Jah | ✅Jah |
Interaktiivne häälvastus (IVR) | ✅Jah | ✅Jah |
Videokõned | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu ajalugu | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu arv veebilehti | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu arv vestlusnuppe | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu arv pileteid/e-kirju | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu kõnesalvestus | ✅Jah | ❌Ei |
Piiramatu ööpäevaringne tugi | ✅Jah | ✅Jah |
Kui rääkida oma kontaktkeskusest, siis ärge kartke LiveAgenti üle 175 funktsiooni ja kümnete integratsioonide tõttu suurelt mõelda.
Ärge piirake end vaid traditsiooniliste klienditoe võimalustega. Täiustage oma klientide kasutuskogemust ja looge sotsiaalmeedia, reaalajas vestluse ja meilitoe abil omale lojaalne kliendibaas.
Selle kõik ühes mitmekanalilise kasutajatoe tarkvaraga võite olla kindel, et te ei jää ilma ühestki kliendisuhtlusest.
Olenemata sellest, kas saate rohkem sisse- või väljaminevaid kõnesid, on LiveAgenti veebipõhine kõnekeskus võimas, kuid samas hõlpsasti hallatav. Valige toetatud VoIP-teenuse pakkujate loendist endale sobiv ja olge valmis tõstma oma klientide rahulolu, hoides samal ajal oma tegevuskulud madalad.
Kas vajate agendikoolituse, kvaliteedi tagamise või äritegevuse läbipaistvuse tagamiseks kõnede salvestamise tarkvara? Aitab otsimisest! LiveAgenti abil saate salvestisi salvestada digitaalse failina, kristallselge heliga ja piiramatu salvestusmahuga.
Ooteaegade minimeerimiseks saate luua kohandatud IVR menüüsid, mis võimaldavad klientidel teiega hõlpsamini ühendust võtta. Teie IVR menüü võib klientide mugavuse huvides sisaldada isegi automaatse tagasihelistamise valikut.
LiveAgentis on võimalik seadistada oma isiklikud kõnede suunamise valikuid. Sissetulevad telefonikõned saab määrata juhuslikult saadaolevatele agentidele, võite kasutada oskustepõhist marsruutimist või luua oma etteantud kriteeriumid.
LiveAgent pakub suurepärast klienditeenindust. Võimaldame hoida kontakti oma klientidega olenemata sellest, kas tegelete tervishoiu, tootmise, SaaSi või e-kaubandusega. Pakume ööpäevaringset kliendituge, et saaksite abi alati, kui seda vajate.
Pakume suurepärast piletisüsteemi tarkvara, mis muudab kõik teie klienditoimingud piletiteks ja saadab need otse universaalsesse postkasti. Iga kliendisuhtlus on teile kättesaadav mugava juhtpaneeli kaudu, mis on suurepärane haldustööriist ja aitab teil püsida organiseerituna.
Teie jälgijad teiega alati ühendust võtta, olgu see siis Facebookis, Twitteris või Instagramis. Pole vaja igale kontole eraldi sisse logida, iga sõnum, mainimine või säuts jõuab teie postkasti pileti kujul.
Turu kiireima reaalajas vestluse vidina abil saate pakkuda lihtsat suhtlust nii oma agentidele kui ka klientidele. Peate vaid lisama oma veebisaidile LiveAgenti reaalajas vestluse nupu ja saategi hakata vastama oma klientide pakilistele küsimustele.
Pakume kohandatavat kliendiportaali, mis sisaldab ulatuslikku teadmusbaasi. Kliendid, kes hindavad sõltumatust ja soovivad probleeme ise lahendada, saavad nautida selliseid funktsioone nagu foorumid, KKK-d ja iseteenindusvõimalused. Lisaks saate sel viisil pakkuda parimat kliendituge isegi siis, kui teie agendid on võrgust väljas.
Kasutage oma ressursse parimal viisil ja pakkuge tõhusat kontaktkeskust. LiveAgent aitab tagada, et keskuse toimingud on organiseeritud ja sujuvad ning teie agendid püsivad produktiivsetena.
LiveAgenti analüütika ülevaade võimaldab teil igapäevaselt oma kontaktkeskuse toiminguid jälgida. Saate jälgida agendi tootlikkust, sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid, e-kirju ja palju muud. Klienditeeninduse aruandlus võimaldab teil mõista oma kontaktkeskust läbi ja lõhki, et tugevdada enimkasutatud kanaleid, tuvastada oma agentide seas kõrvalekaldeid ja parandada oma toimivust.
Oma KPI-de, SLA-de ja muude kontaktkeskuse mõõdikute jälgimine võimaldab teil parenduskohti leida. Kasutage täiustatud analüüsi- ja aruandlusfunktsioone, et saada oma raha eest parim väärtus.
Nutikad ettevõtete omanikud teavad, et tänapäevased kontaktkeskused vajavad tänapäeva tehnoloogia abi. Kuid mitte kõik ei tea, kuidas selle jõudu rakendada.
LiveAgent päästab teie agendid automatiseerimise abil igapäevaste tühiste ülesannete koormusest. Saate luua salvestatud sõnumeid vastusena mitme platvormi korduvatele küsimustele, nagu sotsiaalmeediakanalid, meil, reaalajas vestlus, Viber jne.
Lisaks saate seadistada arvukalt automatiseerimisreegleid, et parandada oma reageerimisaega ja minimeerida inimlikke vigu ning vähendades samal ajal tugikulusid.
LiveAgenti ja Collabi klienditeenindusplatvormi võrdlemiseks liikuge Capterrasse ja võrrelge klientide antud hinnanguid.
Vaadake julgelt, mida teised kliendid LiveAgenti kohta räägivad. LiveAgent on kogunud rohkem kui 2800 arvustust erinevatel tarkvaraturgudel, nagu Capterra, Trustpilot, GetApp, G2 ja Software Advice.
Soovite näha, kuidas me teiste populaarsete kasutajatoe lahendustega mõõtu võtame? Vaadake meie võrdluste lehti ja avastage kõik meie pakutav.
Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend HubSpot Service Hub on populaarne…
Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis…
Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend Microsoft Outlook on pikka aega…
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
Avastage, miks LiveAgent on parim alternatiiv LivePerson'ile: tasuta seadistus, 24/7 tugi, krediitkaarti pole vaja. Proovige 14 päeva tasuta!
Otsite Customerly`le alternatiivi?
Liveagent on ülim omnikanal lahendus teie ettevõttele. Kasutage ära 175+ funktsiooni ja 40+ integratsiooni ja suurepärast tööriista juba täna.
Otsite õiget SysAidi alternatiivi?
LiveAgent on täiuslik alternatiiv SysAidile. Uurige rohkem meie klienditoe kohta ja alustage oma prooviperioodi täna.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team