Mis on kogukonna foorum?
Kogukonna foorum on koht, kus teie kliendid kohtuvad ja üksteist probleemide lahendamisel aitavad. Iga foorumipostitus muudetakse sedeliks. Foorum säästab teie klienditeeninduse esindajate aega. Kliendid saavad kerge vaevaga üksteist aidata ja küsimustele vastata. Foorumites on palj nõuandeid, ideid, lahendatud probleeme ja palju muud. Iga klient peab vastamiseks ja küsimuste küsimiseks sisse logima.
Ehitage LiveAgent´is klientidega kogukonda ja looge oma enda Foorum.
Frequently Asked Questions
Mis on kogukonna foorum?
Kogukonna foorum on internetis asub kohtumispaik. Sellise foorumi peamiseks funktsiooniks on võimalust teistega erinevaid huvitavaid teemasid arutada ja teadmisi jagada. Klienditeeninduses on see iseteeninduse tugi, kus kliendid saavad abi ilma klienditeeninduseta ühendust võtmata.
Kas LiveAgent pakub kogukonna foorumit?
LiveAgent pakub kogukonna foorumi funktsiooni. Kui soovite luua kohta, kus on nõuanded ja ideed probleemide lahendamiseks, tasub sellise koha loomisesse investeerida. Klient, kes soovib sellise foorumiga liituga logib lihtsalt sisse ja küsib teda vaevanud küsimuse.
Mis on kogukonna foorumi peamised funktsioonid?
Kogukonna foorum peaks olema avatud klientidele, kes otsivad oma küsimustele vastuseid. See peaks sisaldama nõuandeid ja näiteid juba lahendatud probleemidest. Ühek peamistest funktsioonidest on võimalus vastata klientidele, kes on iseseisvad ega vaja klienditoe meeskonna tuge.
Kui oled huvitatud foorumi funktsioonide sügavamast mõistmisest, siis soovitame lugeda artiklit foorumi funktsioonidest, mis pakub ka tasuta prooviperioodi võimalust. See aitab sul avastada, kuidas LiveAgent`i kliendifoorum võiks sinu ettevõttele kasulik olla.
Kui soovid teada, milline foorumi tarkvara võiks olla parim sinu veebikogukonna loomiseks, siis heida pilk artiklile parimate foorumi tarkvarade kohta. See juhend annab ülevaate 20 parimast valikust, sealhulgas LiveAgent, ja nende omadustest.
Kas oled kunagi mõelnud, mis on kasutajatoe portaal? Kasutajatoe portaali selgitav artikkel annab sulle vastused ja juhendab, kuidas selline portaal võib parandada kliendikogemust.
Lõpuks, kui sind huvitab klienditeeninduse konsultandi roll, siis külasta lehte, mis selgitab klienditeeninduse konsultandi ülesandeid ja vastutust. See aitab mõista, kuidas nad võivad tõsta sinu ettevõtte klienditeeninduse taset.
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!