Atomer
Atomer pakub oma klientidele võimalust liisida täielikku veebipõhist süsteemi, kus nad saavad kergelt luua e-poode või veebilehti. Meeskond on teadlik, et kõrgetasemeline süsteem ei saa hakkama ilma kõrgetasemelise tehnilise toeta. Pärast paljude kasutajatugede tarkvara ning sedelisüsteemide testimist, on nad nõudnud järeldusele, et LiveAgent on ainus, mis sobib ja nende vajadusi täidab.
Martin Drugaj Atomer`ist: LiveAgent aitab meil igapäevaselt lahendada kliendipäringuid. Otsus kasutada seda kasutajatoe tarkvara on olnud õige valik ja 95% kliendirahulolu annab sellest tunnistust.
Töötamine koos LiveAgent`iga
Martin lisab: “Meie töötajad harjusid LiveAgent`iga kergelt. LiveAgent`iga töötamine on lihtne ja intuitiivne. Aitame oma kliente nende päringute lahendamisel igapäevaselt ja meil on hea meel, et meie tööriistaks selle tegemisel on LiveAgent. See pakub ideaalset läbipaistvust meie ja kliendi vahelises suhtluses.
“See pakub ideaalselt läbipaistvust meie ja kliendi vahelises kommunikatsioonis.”
Tänu live vestlusele, mis on osa Liveagent`ist, saavad meie kliendid tehnilise toega reaalajas ühendust võtta ja saavad oma vastused koheselt. Meil toimub hetkel umbes 380 vestlust kuus, millele vastab LiveAgent.
All4net, firma mis on Atomer`i taga, viib läbi ka teisi projekte. “Tänu LiveAgent osakondadele saame kergesti sedeleid vajaduse korral ümbersuunata. Nii on äärmiselt lihtne teise osakonna kolleegi asendada”, räägib Martin.
Mida teie kolleegid LiveAgent`ist arvavad?
“Nad ülistavad sageli kasutatavate funktsioonide läbipaistvust, lihtsust, milleks on: live vestlus, osakonnad, sedelite ja märgete viivitamine/suunamine
“Kliendirahulolu on jõudsalt kasvanud.”