Cotswold Web
Oleme LiveAgenti üles ehitanud maast madalast, et see skaleeruks hästi ja oleks tõeliselt universaalne. Pole vahet millises ärivaldkonnas Te olete, pole vahet kui suur on Teie ettevõte, oma olemuselt peaks Liveagent Teieni tooma sujuva kogemuse. Veebidisaini stuudio Cotswold Web on järjekordne näide sellest, kui hästi meie filosoofia reaalsuses toimib.
Tüdrukud ja poisid Coatswold Webist hüppasid meie pardale märtsis 2016. Praeguseks toetavad nad kuuepealise agentide personaliga rohkem kui 400 klienti neljas erinevas riigis. Töötamine veebidisiani ettevõtte tugisüsteemi kallal on totaalselt erinev e-poodidest ja muud sorti e-kaubandusest.
Me olime sellest faktist vägagi teadlikud ning me küsisime, mis on kõige spetsiifilisem Teie kasutajatoele? Mis eristab Teid konkurentidest? “Ma arvan, et võimekus vastata keerukatele ja rasketele küsimustele teadlike / kaalutletud vastustega,” vastas meile ettevõtte looja Richard Jaques.
Klientide poolt saadetud ülesannete läbi vaatamine ja keeruliste kuid arusaadavate vastuste pakkumine ei ole lihtne ülesanne. Sellegipoolest on tugimeeskond suuteline lahendama peaaegu 600 piletit kuus. Kvantiteet on üks asi, aga kvaliteet? Cotswold Web ilmselgelt plaanib midagi, sest nende kliendi rahulolutase on üle 98%. Respect!
LiveAgent ei ole esimene kasutajatoe tarkvara, mida nad on kasutanud Cotswold Webi olemasolu vältel. Ettevõte otsustas HelpScoutist migreeruda meie lahendusele. Miks nad nõnda valisid?
“Meil on palju rohkem paindlikkust veel madalamate hindadega. Win / win! – ütles Richard Jaques.”
“Reaalajavestluse ja piletisüsteemi olemasolu ühes tootes on suurepärane, ka paigaldamise lihtsus sobitus väga hästi hiilgavate konfiguratsiooni valikute tasemega. Tavaliselt ei käi need kaks asja käsikäes. Ma arvan, et LiveAgenti küpsuse tase on muljetavaldav,” lisas ta. Jällegi on meil olemas põhjus olla uhke ja veel rohkem pühendunud oma klientidele.
Ja millised funktsioonid neile kõige enam meeldivad?
“Me armastame võimalust luua nii kergesti malle. Lisaks on juhina väga kasulik lihtsasti piirata ligipääsu vastavalt osakonnale. Me kasutame “mängustamist“, võistlemist “Inspektori” märkide saamiseks jms. Lõbusaid asju :)“
LiveAgent püüdleb selle poole, et me oleksime lihtsasti kasutatavad ja tunduksime väga loomulikud. Cotswold Webi öeldu põhjal tegime me head tööd. Kas LiveAgent on parandanud Teie klienditeenindust? “JAH – LiveAgentis ei näe piletid välja nagu piletid. Vastused näevad välja nagu tavalised emailid ja meile on see väga tähtis, sest LiveAgenti saab kasutada nii müügiks kui tugiteenuseks.” ütles Richard. Milline oli Teie tugimeeskonna tagasiside? “Et see on parim pileti- ja vestlussüsteem mida me kasutanud oleme.”
“Me nägime üht suurt varustajat LiveAgenti kasutamas ja mõtlesime, et kui nemad seda kasutavad, siis see peab hea olema. Me alustasime tarkvara katsetamist ja leidsime, et see on väga küps toode võrreldes teistega, mida me oleme kasutanud. See avaldas tohutult muljet ja hind andis viimase lükke lõplikule tehingule.”
Uut kasutajatoe tarkvara valides tegid Cotswold Webi juhid põhjalikku kodutööd. “Oleme proovinud erineval tasemel, alates prooviversioonist kuni üle 6 kuu, kasutada kogu meeskonnas järgnevat tarkvara: Help Scout, Zendesk, Teamwork Desk ja Freshdesk. Kõik eelpool nimetatud on küll head, kuid ei küündi LiveAgenti lähedalegi põhjustel nagu:
- tarkvara küpsus
- tarkvara sügavus
- kasutuslihtsus
- hind
Me nõustume kõigega.