E-ville
E-ville’is töötab praegu täiskohaga 4 tugiagenti. Need agendid pakuvad tuge üle 100 000 kliendile 2 riigis. Seda on palju, kas pole? E-ville’i suurepärane tugimeeskond võtab iga kuu läbi 4 000 (!) piletit. Jah, me räägime ikka nendest 4 agendist, keda me juba varem mainisime. Nende peamine suhtluskanal on vana hea e-kiri ja Thunderbird’i jagatud postkast lihtsalt ei sobinud neile enam.
Kasutajatoe tarkvara kasutamise peamiseks eesmärgiks on parandada kliendikogemust. Just seda tegi LiveAgent e-poe E-ville.com. jaoks. Saame välja hõigata lauseid nagu “parim efektiivsus” or “kliendirahulolu” nii palju kui tahame, kuid nende terminite kasutamisel ei ole mõtet, kui nende taga ei ole vanu häid fakte ja numbreid. Vaatame, mis meil siin on.
“Oleme LiveAgent’it kasutanud alates 2016. aasta kevadest ja meile meeldib, et me saame osaleda kõiges ükskõik millisest arvutist ja kliente teenindab sama agent – ütles tegevjuht Ville Majanen.”
“Oleme LiveAgent’it kasutanud alates 2016. aasta kevadest ja meile meeldib, et me saame osaleda kõiges ükskõik millisest arvutist ja kliente teenindab sama agent – ütles tegevjuht Ville Majanen.”
“Ma arvan, et me saame läheneda personaalsemalt, oleme õiglasemad ja sõbralikumad ning see loeb.”
Meie kasutajatoe lahendus aitab E-ville’il saavutada oma lõppeesmärki: “Meie kliendid vajavad kiiremat reageerimist ja paremat teenindust,” ütles Ville Majanen.
“Rajasime oma edu tervikliku kogemuse pakkumisele. See on meie parim jõupingutus, et kliendid oleksid rahul. Seda ei saa teha ilma geniaalse kasutajatoe lahenduseta nagu seda on meie armastatud LiveAgent.”
Mis on muutunud pärast LiveAgent’i kasutuselevõttu?
Kes oleks pädevam sellele küsimusele vastama kui E-ville.com klienditeeninduse juht ise?… “Kõik on ühes kohas! Enne pidime kas kasutama mitut rakendust või maksma integratsioonide eest rohkem. LiveAgent võimaldab meil pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust, ilma et meie pangakonto läheks lõhki või sunniks meid ohverdama olulisi vahendeid.”
Meie LiveAgent’i meeskond hindab klientide tagasisidet väga. Me seisame selle eest, mida ütleme ja nii julgeme näiteks esitada raskeid küsimusi: Milline on teie tugitöötajate tagasiside? Te ei kujuta ette, kui suurt uhkust me tunneme, kui meie kliendid nagu E-ville, vastab: “Ei mingeid kaebusi!”