SolidTrust Pay
SolidTrust Pay on e-rahakoti maksesüsteem, mis toetab maksete vastuvõtmist ja väljamaksmist vajavaid ettevõtteid. SolidTrust on kasvanud hõlmama igat riiki maailmas. SolidTrust pakub oma kauplejatele ja liikmetele vajalikku paindlikkust, sisaldades kaarditehingu tooteid, pangaülekandeid, rahaülekandeid, reaalajas võrgupangandust ja tšekke.
“LiveAgenti peale üleminek on olnud suur samm edasi.”
SolidTrust Pay + LiveAgent
SolidTrust Pay oli otsimas kaasaegsemat tarkvara, mis suudaks toime tulla nende piletite mahukusega ja pakkuda kõiki nende poolt nõutud funktsioone – vestlust, pileteid ja põhjalikku teadmusbaasi. Uurides oma valikuid, leidsid nad LiveAgenti pakkumas hea hinnaga kõiki otsitud funktsioone koos uute ja põnevate omadustega. Ühtlasi olid nad ka õnnelikud, et said 24/7 võtta ühendust LiveAgenti kasutajatoega.
Mis on muutunud pärast LiveAgenti rakendamist
“Meil on nüüd täielik tugikeskus integreeritud meie veebilehele. Lisaks on meil võimalik võtta vastu kõnesid otse meie tugikeskusest. Kliendid saavad nüüd luua isikliku tugiteenuse konto, et hõlpsasti ja kiirelt vaadata ning hallata oma pileteid.”
Kõige lemmikumad funktsioonid
Naudime üksikasjalikke jooksvaid agendiaruandeid. Järelvaatemeeskond naudib iga agendi produktiivsuse ajasõltumatut jälgimise võimalust. Kliendid saavad luua oma fotoga kasutajatoe profiili, mis on aidanud luua rohkem isikliku kontakti meie klientidega.
Meile meeldib ka võimalus tõlkida pileteid süsteemisiseselt, ilma et oleks vajadust kopeerida ja kleepida pileti sisu teise veebitõlkijasse.
Klientide tagasiside
Meie tugiteenuse kollektiiv naudib Preemia/Noomituse funktsiooni. Klientide poolt premeerimine on olnud määravaks teguriks, et töötajad tunneksid end klientide poolt hinnatuna ja negatiivsete kommentaaride nägemine on võimaldanud ka töötajatel näha, kuidas nad võiksid ennast parandada.
SolidTrust Pay eesmärgid
STP eesmärkideks on tagada kiire, efektiivne ja põhjalik tugiteenus oma klientidele ja lisaks kindlustada positiivne kasutajakogemus teadmusbaasi artiklite sirvimisel või agendi abi taotlemisel.
“Klientide tagasiside saamine on ülioluline, kui me soovime läbi lüüa.”