ZlavaDna
ZlavaDna on päevapakkumiste veebisait, mis pakub kohalikes ettevõtete soodushinnaga kinkekaarte.
Pole paremat tunnet, kui suurepärane allahindlus uute rõivaste, pühade või kingituste ostmisel. ZlavaDna on Slovakkia ja Tšehhi pakkumiste ja kupongide saitide seas esikohal ning üks kiiremini kasvavaid ettevõtteid Kesk-Euroopas.
ZlavaDna lähenemine klientidele
ZlavaDna on tuntud oma innovaatilise uutele klientidele lähenemise poolest. Nad mõistsid kiiresti, et klienditeenindus võib olla odav turundusviis. 2014. aasta märtsis hakkas ZlavaDna kasutama LiveAgenti, et pakkuda paremat ja kiiremat kliendituge. Praegu töötab neil 8 klienditoe agenti, kes lahendavad reaalajas vestluse ja e-posti teel umbes 9000 päringut kuus.
Kõigepealt kasutasid nad meilisuhtluseks Gmaili. Paljud töötajad avastasid end sõnumitesse uppumast, mistõttu olid nad sunnitud leidma viisi, kuidas klientide e-kirju tõhusamalt hallata ja vastuseid anda. Kuna korraga kasvasid meilide ja nende klienditoe agentide arv, tuli neil oma tööd lihtsustada ja vältida klientide päringute lahendamise dubleerimist. Sel hetkel ütlesid nad Gmailile AITAB ja asusid otsima paremat lahendust.
“Proovisime Zendeski, Freshdeski ja Kayako’t, kuid nad ei suutnud võistelda LiveAgenti funktsioonide ja väga atraktiivse hinnaga.”
Tere, mina olen Juraj ZlavaDna’st. Meie ettevõttes töötab umbes 100 töötajat, kellest 5 moodustavad klienditeenindusmeeskonna. ZlavaDna on päevapakkumiste veebisait, mis pakub kohalikes ettevõtetes kasutatavaid sooduskuponge. Pole paremat tunnet kui teha suurepärane pakkumine mõnusale puhkusele, kingitusele või romantilise õhtusöögile. ZlavaDna on üks parimaid ja kiiremini kasvavaid pakkumiste ja kupongide veebisaite Kesk-Euroopas. Klientide arvu suurenemisega kaasneb ka suurem nõudlus parema klienditoe järele.
LiveAgent aitab meil klienditeenindusega seotud jõupingutusi skaleerida ja kohaneb meie kasvuga hõlpsalt. See on meie igapäevane tööriist ja ma ei kujutaks enam elu ilma selleta ette. LiveAgent aitab meil edastada kiiremaid vastuseid ning püsida klientidele lähemal. Ligikaudse ettekujutuse saamiseks on alates 2010. aastast meie teenuseid kasutanud umbes 1,5 miljonit klienti. Tegeleme oma klienditeeninduse meeskonnaga iga kuu üle 5000 meili, 2000 vestluse ja üle 1500 kõnega.
LiveAgenti abil saame hõlpsasti jälgida kogu eelneva kliendisuhtluse ajalugu. See annab meie meeskonnale olulist teavet muude klientide varasemate päringute kohta ning aitab meil vältida topeltküsimuste esitamist. Seetõttu on kogu suhtlus kiirem ja kliendikogemus sujuvam. Kui vajame abi oma litsentsi seadistamisel, on LiveAgenti klienditoe mehed alati abiks.
Minu kliendikogemus on senimaani vaid täiuslik olnud. Meie peamine prioriteet siin ZlavaDnas on nii partnerite kui ka lõpptarbijate rahulolu. LiveAgent on suurepärane tööriist, mis aitab meil saavutada mõlemad eesmärgid.
Enne LiveAgentiga alustamist ei kasutanud ZlavaDna ühtegi reaalajas vestluse rakendust. Pärast reaalajas vestluse nupu kasutuselevõttu oli klientide küsimuste kasv märkimisväärne. Lisaks 9000 vastatud meilile kuus suudavad nad reaalajas vestluse kaudu aidata rohkem kui 1000 klienti.
“Võimalus lahendada klientide päringuid reaalajas aitas meil vähendada piletite koormust 25% võrra.”
Parendused ja kliendirahulolu
LiveAgent lihtsustas ZlavaDna klienditeeninduse osakonna tööd, nii et kõikidele klientide päringutele (piletitele) vastatakse nüüd 24 tunni jooksul. “See ei oleks ilma LiveAgentita kindlasti võimalik.”
“Saavutasime kliendirahulolus kahekohalise tõusu.”
Klienditoe agendi vaatenurgast
“Hetkel on kõik LiveAgentiga rahul. Tarkvara võimaldab meil hinnata oma töövoogu läbipaistvamalt ja tõstab meie klienditeeninduse üldist efektiivsust.”
ZlavaDna eesmärk on piletid veelgi kiiremini lahendada ja tõsta oma klienditeenindajate töö efektiivsust.