Satur
Koos Satur murevaba teenusega ümber maailma juba 100 aastat.
Traditsioon and stabiilsus
Oleme toonud unustamatud reisikogemusi juba 100 aastat. Kohalikud ja vaatamisväärsustega tutvumine Euroopas ja eksootikas, kruiisid, suusatamine ja heaolu on võrgutanud 5 generatsiooni rahulolevaid kliente.
90000 klienti
Täpselt nii palju rahulolevaid kliendi valib meid puhkusteks ja reisimiseks igal aastal meie laiast valikust.
150 tiimiliiget
Lai tiim professionaalseid delegaate, giide, animaatoreid ja reisikonsultante hoolitsevad teie murevaba puhkuse eest.
7 päeva nädalas
Kõige laiem võrgustik koosneb 43 filiaalist, 600 lepingulisest kliendist, infokeskusest, live chat funktsioonist ja veebilehest, mis võimaldab alustada sealt, kus algavad reisiplaanid.
Satur lapsed
Tiim hoolikalt valitud animatsiooni professionaalidest võidab laste südamed igal aastal. Klientide rahulolu Planet Fun perekonnaga ulatub 96%.
… kõik see ning lisaks ka abi ja ideaalne koos töö LiveAgent lahendusega.
Terviklik suhtlus ühes kohas.
Minevikus kasutasime LiveAgent lahendust peamise suhtluseks mõeldud tööriistana online suhtluseks oma klientidega läbi veebilehe. Hiljem hakkasime seda aktiivselt kasutama suhtluseks läbi emailide, kus soovisime saada ülevaadet nõudmistest ning lahendustest. Meie ettevõte SATUR omab suurimat müügivõrgustiku kõikides reisiagentuuridest Slovakkias ning seega on kõigest aja küsimus, kuna saame kõik müüjad Slovakkias emailidega ühte kohta.
Hetkel saame lihtsasti jälgida kogu suhtluse ajalugu iga kliendiga. See võimaldab meie müügitiimil hankida olulist informatsiooni küsimuste kohta, mis klientidel on esinenud meiega. Lisaks aitab see meil monitoorida kui efektiivselt meie müügiga tegelevad inimesed neid küsimusi lahendavad.
… meie sisesel kommunikatsioonil on samuti reeglid
Meie organisatsioon on struktuurselt lai, kuna mitu erinevat osakonda peavad omavahel suhtlema. Sellepärast oleme otsustanud muuta sisesed kommunikatsioonid nii efektiivseks kui võimalik. Oleme loonud kontod igale kolleegile erinevates osakondades. Lisaks teistele asjadele meie sisene vestlus on väga populaarne.
LiveAgent on samuti teadmistepagas meie kolleegidele
Koroonakriisi ajal oleme sunnitud majasiseseid treeninguid ja dünaamiliselt muutuvat informatsiooni jagama oma töötajatega teistmoodi. Me valimise mitu erinevat võimalust nagu näiteks, intranet, jagatud failid, elektroonilised juhendid ja muud. Lõpuks otsustasime kasutada “teadmistepagasit” LiveAgent rakenduses ja meie töölised ei väsi sellest kunagi. Kõik vajalik informatsioon on saadaval ühes kohas koos täieliku teksti otsinguga. Lisaks on olemas meetod andmete uuendamiseks, kuna see lahendus on väga lihtne, siis saame värsket infot jagada igapäevaselt.
Jozef Granec, SATUR