Reaalajavestlus on agentuuridele hädavajalik, pakkudes klientidele kiiret ja usaldusväärset tuge. See parandab rahulolu ja ROI-d, võimaldades klientidel suhelda otse veebis lehti sirvides. Tänapäeva kiire maailmas on see kriitiline vahend.
Reaalajavestlus on üks kiiremaid ja usaldusväärsemaid tugiteenuseid, mida agentuurid saavad oma klientidele pakkuda. Tänapäeva tehnoloogiliselt arenenud maailmas ei ole lihtsalt võimalus istuda ja oodata, kuni kliendid ühendust võtavad. Meie olevik on eneseotsingute ajastu ja paljud kasutajad uurivad enne registreerimist üksikasjalikult iga saiti. See muudab hädavajalikuks tööriistad, nagu reaalajas vestlus või kliendiportaali tarkvara.
Kuid isegi kõige tehniliselt andekamad ja arenenumad kasutajad vajavad aeg-ajalt abi. Eeldatakse, et ettevõtted peaksid vajadusel abi andma kohe, eelistatavalt reaalajas. Ja just seda saabki reaalajavestlus pakkuda.
Agentuure on mitmesuguseid, seega erinevad ka nende eesmärgid – turundus, reklaam, personalitöö jne. Ühiseks on neil kõigil dünaamiline klientuur, kes vajab hädasti kiiret ja otsest vastust enda küsimustele ja päringutele.
Kaasaegsed kasutajad ei ole kannatlikud. Üks uuring väidab, et võimalus kaasata klient vestlusesse on umbes 10 minutit. Selle aja möödudes kaotatakse potentsiaalsed kliendid. Siinkohal tulebki appi reaalajavestlus.
Reaalajas vestluse kasutamise põhjus on iseenesest mõistetav. See pakub parimat ROI-d kui ükski teine suhtluskanal ja kõrgeimat tarbijate rahulolumäära, 92%.
Klientide esimeseks sooviks on rääkida reaalse inimesega internetis, samal ajal sirvides veebilehte või mõnda ülesannet lõpuni viies.
Veebilehe sirvimine võib olla väga koormav. Reaalajavestlus pakub abi nii aktiivsete kui ka proaktiivsete lahenduste puhul. Proaktiivsete kutsete abil saate mööda minna kliendi vastumeeldusest rääkida tugimeeskonnaga. Telefon ja e-post on endiselt olulised suhtlemisvõimalused, kuid reaalajavestluse abil saate vähendada nende kasutamise vajadust. Selle tulemusena väheneb sissetulevate päringute hulk, sest agendid saavad päringuid lahendada aktiivse suhtluse abil reaalajaavestluse aknas.
LiveAgenti universaalne postkast võimaldab juurdepääsu kõikidele suhtlusküsimusetele ja -päringutele, olenemata sellest, millise platvormi kaudu need on saadetud.
Varem on reaalajavestlust võetud kui lihtsat vidinat kuskil veebilehel, mida kliendid saavad soovi korral kasutada. Viimastel aastatel on aga paljud ettevõtted hakanud tunnustama selle funktsionaalsust turundus- ja konverteerimisvahendina.
Become the best agent with LiveAgent
Cater to all of your clients with one of the fastest live chat widgets on the market. Give it a try and see what makes it great.
Klientidele tõhusa abi pakkumine on sageli väljakutseterohke. Näiteks telefoni puhul võib järjekorras ootamine olla pikk. E-kirjadega on tüütu nende kirjutamine, saatmine ja lõpuks vastuse ootamine.
Klienditoe agendi elutsükkel koosneb kolmest etapist:
Klienditeeninduses alustavad agendid üldiselt kogemuste saamiseks telefonipäringutele vastamisega. Ainult agendid, kelle on suurepärane kirjutamisoskus, peaks tegutsema reaalajas vestluse päringutega. Reaalajas vestluse kirjakeel erineb oluliselt meilivestlusest. Meili koostamisel ei piira agente tavaliselt aeg. Teisest küljest just see eristabki reaalajas vestlust meilist. Kirjutamine toimub reaalajas. Võimaluse korral on alati hea kasutada õigekirjavigadeta skripti.
Saadaolevate funktsioonide arv läheneb 200-le.
Igasugune kirjavahetus teie agentuuride ja klientide vahel salvestatakse ticketite kujul ühisesse, jagatud postkasti. Vestlusagent saab mõne klõpsuga ticketite süsteemist välja otsida mis tahes varasema vestluse. Iga kliendi profiil ja ajalugu on kohe kättesaadavad.
Suur valik nii vestlusvidina kui ka vestlusakna kujundusi – saab vestluse galeriist valida etteantud kujundust või luua uut malli.
Kliendid vajavad abi, kuid on küsimiseks liiga häbelikud? Enam ei ole vaja oodata, kuni klient alustab vestlust. Reaalajas vestlus vähendab ooteaega ja pakub aktiivselt abikätt proaktiivse vestluskutse näol.
Ette kirjutatud vastused klientide sageli esitatavatele küsimustele või reklaamkampaanias kasutamiseks.
Vestluste jaotamine saadaolevatele agentidele või vestluste automaatne marsruutimine, valides kolme eelnevalt määratletud marsruudivaliku hulgast: juhuslik määramine, helistamine kõigile, maksimaalne kasutus.
Aruanded ja külastajate jälgimine aitavad luua selge pildi teie klientide käitumismustritest, vajadustest, nõuetest või sellest, kui palju nad kulutavad teie veebilehe sirvimisele.
Tõkked kommunikatsioonis lähevad järjest väiksemateks – nii ka meie maailm. Seega pakume teile võimalust kasutada reaalajavestluse mitmekeelselt. Hetkel toetame 45 erinevat keelt, kusjuures lisame regulaarselt uusi keeli.
Võimaldavad klientidel saata sõnumeid kontaktvormi kaudu väljaspool tööaega või kui konkreetne agent on võrgust eemal.
Võimaldab saada klientide sisendit ja tagasisidet ning hinnangu andmist agendi või vestluse tõhususele .
Create instant connections
Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer
Agentuuride võrgustikud on tavaliselt üsna ulatuslikud ja sissetulevate päringute sagedus on märkimisväärne. Reaalajas vestluse eelised on erinevate agentuuride puhul erinevad, kuid tulemus on alati sama – õnnelikud ja rahulolevad kliendid.
Klienditeenindus on vabatahtlik tegevus, mis näitab tõelist soovi kliendi rahulolu saavutamiseks, kuid miks mitte rõõmustamiseks.
Steve Curtin – kliendiekspert, Marriott International'i töötaja
Kujutage ette olukorda: Kulutate palju aega ja ressursse kampaaniale, kuid inimesed ainult klikivad saidile ja seejärel lahkuvad sealt. Põhjuseid selleks võib olla palju. Võimalik, et nad ei leia juhiseid allahindluskoodi rakendamiseks või üleskutse tegutsemiseks ei ole neile piisavalt selge. Reaalajavestluse abil saate pakkuda abikätt ennetavalt, mille tulemuseks on kõrgem konversioonimäär.
Turundamist ei toeta ainult e-kirjad või telefonikõned. Reaalajas vestlus annab reklaamijatele võimaluse reklaamida või teavitada kliente ühe nupuvajutusega. Isikupärasema lähenemise eesmärgil võite lisada ka pilte. Jälgimisfunktsioon võimaldab teil sihtida iga veebisaidi külastajat ja suhelda nendega nende käitumise või asukoha alusel. Aruandlus võimaldab koostada vestluse konversiooni aruande, et näha, kui palju vestlusi konverteeriti.
Koos proaktiivse reaalajavestluse tarkvaraga annab liidide põhine turundus tulemuseks väärtusliku mitmekanalise turundusplatvormi. Digitaalses maailmas võivad kliendid kohtuda näotute ja automaatsete juturobotitega. Kohandatud vestlusnupule agendi pildi lisamisega aga tagate, et kliendiga vestleb reaalne inimene.
Reaalajavestlus on kuluefektiive, mis muudab selle ideaalseks kommunikatsioonivahendiks reklaamikampaaniate jaoks. Agendid saavad külastajatele pakkuda soodukuponge, põnevustada oma sihtrühma uute toodetega juba vestluse ajal või pärast, kui pakutakse täita tagasiside vormi. Selline meetod on hea väikeettevõtte kliendinimekirja suurendamiseks.
Sotsiaalmeedia on muutunud mitte ainult ajaveetmise kohaks, vaid väärtuslikuks turundusvahendiks. Reaalajavestluse rakendamine sotsiaalmeedia lehel võimaldab agentuuril paremini hallata oma klientide veebipõhist kohalolekut ning aktiivselt jõuda potentsiaalsete klientideni ja nendega suhelda. Vestlusest saab kätte e-posti aadressi, mida saab kasutada turunduslikel eesmärkidel, muutes niiviisi jälgijaid tulutoovateks klientideks. LiveAgent pakub integratsiooni kõikide standartsete sotsiaalmeediaplatvormidega, nagu Facebook või Twitter.
Suurklientidele suunatud turundus keskendub konkreetsetele ettevõtetele või kaubamärkidele ja B2B-turundusele. Seetõttu saab teie agentuur reaalajavestluse proaktiivsete ja kohandatud kutsete abil jõuda võtmeklientideni asjakohaste sõnumitega ning suurendada märkimisväärselt investeeringu tootlust. Teiseks hüveks on võimalus kasutada reaalajavestlust ABM agentuuris, et luua paremaid suhteid müügiosakonnaga ja tuvastada sihiks võetud ettevõtteid ning luua andmebaas potentsiaalsete klientidega ja uute võimalustega.
Ettevõtte ülesehitamine nõuab palju vaeva. Kuid iga eduka äri aluseks on usaldus. Selleks, et kindlustada usaldust ettevõtte ja tema klientide vahel, tuleb mängu suhtekorraldus. Parim viis suhete loomiseks turu ja selle esindajatega on PR-tegevus. Tegevus on teadlik ja ulatuslik, et jõuda võimalikult paljude klientideni. Reaalajavestlus toimib PR-agentuuri ühenduslülina ning on suurepärane vahend äri laiendamiseks.
Planeerige lend ja tagage enda klientide stressivaba reisimine igal pool maailmas. Rännake veebis ja kogu maailmas koos reaalajavestluse klienditoega. Kättesaadavad klienditoe liinid reisikorralduse ajal aitavad nõustada kliente kogu vajaliku teabe osas nende reisi kohta. Kui küsimused muutuvad sarnasteks või identseteks, pakub reaalajavestlus võimalust seadistada etteantud vastuseid ja ettemääratud sõnumeid.
Mitmekeelsuse funktsioon võimaldab teil suhelda kõiki inimestega maailmas nende valitud keeles ja kohandada oma reaalajavestluse vidinat konkreetse turu keele jaoks. LiveAgent toetab praegu 45 keelt ja uusi keeli lisatakse regulaarselt. Kui te ei leia konkreetset keelt, võtke meiega ühendust ja me premeerime teid vastutasuks krediidiga LiveAgenti kontol.
Vabakutseliste töötajate arv on viimase kümne aasta jooksul märkimisväärselt kasvanud, sest kaugtöö tegemise võimalused on muutunud üha tavalisemaks. Olenemata sellest, kas töötate iseseisvalt või olete ajutise agentuuri liige, võib reaalajavestlus aidata laiendada teie võrgustikku. Loomevaldkonnas tegutsevad professionaalsed vabakutselised töötajad hindavad suurelt võimalust funktsioonide kohandamiseks.
Ärge muretsege, kui teie agentuuri loendis pole. Reaalajas vestlus on mitmekülgne tööriist, mis sobib paljudele agentuuridele. Peamine eesmärk on endiselt mugav kliendisuhtlus. Universaalse postkasti funktsioon võimaldab vestlustuge allhankena tellida, kuna kõik teie kliendid on samal LiveAgenti kontol.
LiveAgenti kasutajatoe tarkvara on võimas klienditoe süsteem, mille üks põhifunktsioonidest on reaalajas vestlus. Kuid milliseid võimalusi suudavad agentuurid klientidele pakkuda oma kontode haldamiseks LiveAgeniga?
Kasulik agentuurile, mis tegeleb veebidisaini ja brändi arendamisega või tellib teenust sisse. Loomulikult võib klient loobuda oma konto sidumisest väliskontoga, kuid see võimalus võib siiski osutuda kasulikuks.
Agentuur võib luua kliendile oma domeeni või vajaduse korral mitut domeendi, olenevalt kliendi eelistustest. Sellisel juhul on negatiivseks see, et õigused selle arendamisele kuuluvad agentuurile, mitte kliendile. Teisest küljest võib seda pakkuda agentuuri eraldiseisva teenusena.
Võimaliku tasu eest konto loomise või hookamise eest võivad kliendid lubada agentuurile kontole juurdepääsu. See võimalus on kliendile kasulikum kui ettevõttele, sest nii saab klient otsustada, et tegemist on ühekordse teenusega. Mitte miski ei takista klienti lõpetada oma suhet praeguse agentuuriga ja võtta ühendust uuega.
Lihtne ja täielikult toetatud kohalik integratsioon. Lihtsalt kopeerige ja kleepige HTML-kood oma LiveAgenti kontolt, seejärel kuvatakse see teie või teie kliendi veebisaidil ja saategi kohe vestlust alustada. Veel üks eelis on integreerimine kolmandate osapoolte tarkvarade või rakendustega.
Soovite rohkem teada? Külastage meie teadmusbaasi.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today
Klienditoe tarkvara agentuuridele
Vähendage oluliselt oma tööülesannete koormust LiveAgenti tarkvaraga, mis on 2023. aastal enim hinnatud klienditoe tarkvara VKE-dele. Köitke oma klientide tähelepanu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team