Reaalajas vestlus aitab idufirmadel ja VKE-del pakkuda kiiret ja tõhusat klienditeenindust, vähendades kulusid ja parandades rahulolu. See on kiirem ja mugavam kui telefon või e-post, suurendades investeeringutasuvust.
Igasuguse suurusega ettevõtetelt oodatakse tänapäeval klientide nõudmiste kiiret rahuldamist, mõnel juhul isegi enne, kui kliendid suudavad oma soovi väljendada.
Pikk ooteaeg, kas siis traditsioonilise kaupluse järjekorras või paki kättetoimetamisel ja seejärel viivitamatu klienditoe puudumine, valmistab paljude klientide jaoks sageli ebamugavust ja on kaebuste põhjustajaks.
Start-up või väikeettevõttena on teie äriplaan tõenäoliselt keskendunud parima kliendikogemuse pakkumisele ja konkurentsieelise saavutamisele oma niššis.
Suurepärase veebipõhise klienditeeninduse pakkumise tähtsus ei ole enam ettevõtte kõrvalhuvi, vaid peamine motivatsioon edu saavutamiseks.
Klientide kõrge rahulolu saavutamise võti on tõhus kommunikatsioon klientide ja klienditoe vahel. Reaalajas vestlus on selle jaoks ideaalne digitaalne lahendus.
Aga reaalaajas vestlus suudab olla enamat kui lihtsalt vestluse tööriist.
Olete huvitatud rohkem teada saama?
Sukeldume sisse.
Mistahes suurusega ettevõtete veebileht esindab nende kaubamärki veebis. Lõppude lõpuks on see koht, mida enamik kliente ettevõtte toodete ja teenustega tutvumiseks külastab – seetõttu on olulise tähtsusega tööriista soetamine, mida tarbijad saavad mugavalt veebilehe sirvimise ajal klienditeenindajatega kontakteerumiseks kasutada.
Reaalajas vestlus muudab suhtluse tüütust telefonivestlusest või e-kirja kirjutamisest kiirsõnumite platvormiks. Seega nõuab see vähimat klientide pingutust, kuna pakub küsimustele vastuseid vaid ühe nupuvajutusega.
Kuidas ja kus teie veebisaidil väike vestlusnupp ilmub, sõltub kasutaja eelistustest. Tavaliselt on see sisseehitatud enim külastatavatele lehtedele. Näiteks on heaks võimaluseks tellimuse vormistamise leht, sest just seal on klientide loobumismäär sageli kõrge.
Nupu kujundusvõimalused on ulatuslikud – alates animatsioonist kuni nupu tüübi ja stiilini. Kõik eelnevalt kujundatud mallid on saadaval isikupärastamiseks meie galeriis. Kui te ei leia endale meeldivat stiili, saate luua kohandatud kujunduse, laadides üles pildi või sisestades HTML-koodi.
Mõned firmad loobuvad klienditeeninduse inimlikust elemendist, eelistades kogu kommunikatsiooni automatiseerimist. Ja kuigi reaalajas vestlus toetab automatiseerimist mitmel viisil, on ikkagi oluline, et teisel pool ekraani oleks inimesest vestluse operaator. Ja see teeb kogu kogemuse personaliseeritumaks.
Sel hetkel käivad teie peas ilmselt sellised mõtted nagu: “See kõik on tore ja hea, aga milleks mul seda vaja on?”
Vastuse saamiseks jätkake lugemist.
Kättesaadavus ja kasutusmugavas on need kaks komponenti, mis täidavad klientide ettekujutuse usaldusväärsest ettevõttest.
Paljude klientide toote või teenuse ostmise huvi läheks kaduma, kui kehv klienditeenindus häiriks nende ostukogemust. Rääkimata negatiivse tagasiside saamise tõenäosusest, mis võib kahjustada ettevõtte mainet.
Tugi telefoni ja e-posti teel ei ole vananenud suhtluskanalid. Hoopis vastupidi. Kuid siiski näitavad numbrid, et 79% klientidest eelistavad vestlust agentidega, sest see on teiste kanalitega võrreldes kiirem.
Strateegiline eelarve planeerimine on iga ettevõtte jaoks oluline, kuid idufirmadele ja väikeettevõtetele on selle olulisus kahekordne. Reaalajas vestluse rakendamine klienditeeninduses toob parema investeeringutasuvuse (ROI), sest see on märkimisväärselt odavam ja põhjustab väiksemaid kulusid.
Isegi väikese eelarvega saab soetada piiratud funktsioonidega, kuid siiski väga tõhusa tasuta vestlustööriista. Teie klienditeeninduse operaatorid saavad koordineerida mitut reaalajas vestlust, säästes ettevõtte jaoks väärtuslikku aega ja ressursse. See võimaldab teil suunata oma tähelepanu jätkusuutliku müügi- ja turundusstrateegia optimeerimisele ja koostamisele.
Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.
Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers
Ettevõtte, mis seab esikohale kliendid – on ettevõtte, mis mõistab klientide väärtust.
Suhteturundus teadvustab, et pikaajaliste sidemete loomine klientidega on odavam ja toob rohkem tulu. Kuid alles alustavate ettevõtete jaoks on kriitilisem tegur uute kontaktide (müügivihjete) ja potentsiaalsete klientide ligimeelitamine ja nende muutmine maksvateks klientideks.
Kuigi start-up ja väikeettevõtteid arvatakse sageli ühte patta, ei ole nende eesmärgid tegelikult samad.
Reaalajas vestlust saab rakendada klientide teekonna kolmes erinevas etapis, mis annab nii idufirmade kui ka VKE-de klienditoe meeskondadele täiendavat võimsust ja vastab nende konkreetsetele eesmärkidele:
Kompleksse klienditoe tarkvara osana pakub reaalajas vestlus oma kasutajasõbralike funktsioonide kaudu olulisi hüvesid.
Universaalne postkast: Klienditoe peamiseks eesmärgiks on pakkuda positiivset kliendikogemust iga kliendi ja kaubamärgi vahelise kontakti korral.
Universaalse postkasti funktsioon võimaldab agentidel vaadata ja vastata vestlustele, mis on saabunud läbi mis tahes kommunikatsioonikanali. Sisseehitatud CRM salvestab ja säilitab kõiki kliendiandmeid paremaks tööprotsessi organiseerimiseks ja selle võimalusi saab hiljem suurendada täiendava CRM-tarkvara integreerimisega.
Proaktiivsed vestluskutsed: Eraldi kasutatuna või kombineerituna teiste funktsioonidega suudab see luua märkimisväärse investeeringutasuvusega (ROI). Kui külastaja saabub teie veebilehele, saate seadistada ajareegli kutse ilmumiseks või paigutada vestluse kindlale lehele. See on nagu kauplusesse sisenemine, kus teid tervitab abivalmis ja naeratav töötaja.
Saate isegi luua mitu vestluskutset ja suunata need erinevat tüüpi klientidele.
Kui te juhite rahvusvahelist ettevõtet, saate seadistada vidina teie eelistatud keeltes. Samamoodi nagu vestlusnupul, on ka proaktiivse vestluskutse kujundus, sõnum ja stiil kohandatav ja kõiki malle saab leida galeriist.
Reaalajas kirjutamise eelvaade: Agentide proaktiivsus on see, mida kliendid väärtustavad. Vestluse sessiooni ajal saavad agendid näha, mida kliendid enda vestlusaknasse reaalajas sisestavad ja valmistada oma vastused ette enne, kui kliendid teksti saatmisnupule vajutavad.
Vestluste jaotamine: Saate parandada agentide efektiivsust ja kindlustada, et õiged klientidega suhtleksid õiged agendid. Valige kolme etteantud suunamisvõimaluse hulgast – juhuslik määramine, helista kõigile, maksimaalne koormus. Kui töökoormus muutub liiga suureks, saate määrata maksimaalse ootejärjekorra ja anda sellega agentidele veidi hingamisruumi.
Vestluseelne ja offline vorm: Idufirmana või väikeettevõtjana on teie üheks peamiseks eesmärgiks luua klientide kontaktnimekiri ja saada rohkem müügivihjeid.
Vestluseelse vormi funktsiooni on võimalik aktiveerida seadetest ning see võimaldab küsida kliendilt kontaktandmeid vestluse alguses.
Offline vorm tagab selle, et klient saaks teie teenindusmeeskonnaga ühendust ka töövälistel aegadel, hoides kliendituge aktiivsena ööpäevaringselt.
Vestlusjärgne küsitlus: Klientide arvamused ja tagasiside on idufirmade ja väikeettevõtete jaoks väga olulised, sest need aitavad brändil areneda ja pakuvad võimalust töötada ettevõtte taktika ja strateegia kallal. Võimaldage enda ostjatel anda tagasisidet vestlustele, toodetele või agendi tööle.
Positiivseid klientide arvustusi saab kasutada sotsiaalse tõendina ja avaldada veebisaidil soovitajatena. Lisaks saab saadud andmeid kasutada sisu loomiseks, KKK-de jaotises või ajaveebis. Klientide tagasiside võib paljastada varasemalt teatamata jäänud navigatsiooniprobleeme, mis aitavad teie veebisaiti optimeerida. Seda funktsiooni saate kasutada ka lojaalsuse ja usalduse loomiseks.
Kliendi taotlusel on võimalik talle saata vestluse ärakiri, et olla nii läbipaistev kui võimalik.
Vestluse ülevaade: Vestluse ülevaade võimaldab teil vaadata ja koguda teavet veebisaidi külastaja asukoha ja URL-i kohta või näha veebisaidi sirvimisele kulunud aega edaspidiseks kasutamiseks turundusstrateegiates.
Vestlusesse sisseehitatud jälgimise funktsioon: Kui soovite saada tõendeid uute klientide saamiseks tehtud tööst, saate jälgida reaalajas vestlusest saadud klientide arvu Google Analyticsiga.
Kui soovite rohkem teada saada, võite suunduda meie reaalajas vestluse funktsioonide lehele või avastada meie kliendiportaali.
Agendid peavad keskenduma sellele, kuidas läheneda vestluse erinevatele punktidele ja järgima veebietiketti.
Veebisuhtlus lubab paindlikkust ja loomingulisust teatud tasemeni. See on eriti ilme, kui tegemist on eelnevalt määratletud ja salvestatud vastustega.
Need lühikesed tekstid on osa ühest suuremast käsikirjast, kuid neid saab kohandada iga olukorra ja vestluse jaoks. See vähendab vajadust vastuste käsitsi kirjutamise järeje, seda eriti sageli esitatavatele küsimustele.
Agendid saavad välja töötada mitmeid vastuseid, mida saab salvestada, jagada ja kasutada mallidena kõikides osakondades. Seega, olenemata sellest, millise osakonna või meeskonnaliikmega klient vestleb, on toon ja keelekasutus kõikjal ühesugune.
Ebatavapärane viis reaalajas vestluse kasutamiseks on väljaõpe. Vestlustarkvara kasutatakse peamiselt väliste klientidega suhtlemiseks, kuid seda saab kasutada ka ettevõttesiseselt – töötajate suhtlusvahendina.
Uute töötajate otsimine võib olla heidutav ülesanne. Kuid see protsess on keeruline mõlemale poolele. Potentsiaalsetel kandidaatidel on ka mõned küsimused, mida lihtsustatud ametikoha kirjeldus ei suuda katta. Ettevõtete omanikud ja värbamismeeskonnad saavad kasutada värbamisprotsessi lihtsustamiseks reaalajas vestlust.
Reaalajas vestlus on suurepärane vahend, mida saab kasutada osakondade vaheliseks suhtluseks ja kontaktiks. Seetõttu võib see olla abiks töötajate koolitamisel. Igal osakonnal saab olla üks või mitu sisemist vestlusgruppi kiire toe pakkumiseks üksikisikutele või meeskondadele.
Reaalajas vestluse vidina integreerimiseks peaksite registreeruma LiveAgenti, logima sisse enda kontole ning seejärel kopeerima ja kleepima lühikese — ei ole vajadust täiendava tarkvara allalaadimiseks. Kui soovite integreerida kolmanda osapoole tarkvara või rakendusi, siis ka see täielikult toetatud.
Arvukate päringute saamine kõikvõimalikelt erinevatelt platvormidelt võib tekitada märkimisväärset riski turvalisuses. Iga ettevõte, kes soovib luua tugeva veebipõhise kohaloleku, peab rakendama asjakohaseid meetmeid enda ja oma klientide kaitsmiseks.
Selle jaoks saate heita pilgu meie turvafunktsioonide lehele või uurida rohkem LiveAgenti turvalisuse privaatsuseeskirjadest.
Ei ole kindel, kas reaalajas vestlus on teie ettevõtte jaoks sobilik tööriist?
Alustage 30-päevast prooviperioodi ja liituge 35 000 teise ettevõtega, kes LiveAgent’it juba kasutavad. Krediitkaarti ei ole vaja.
Kui soovite näha kõiki meie taskukohaseid plaane, mis pakuvad täiendavaid funktsioone, külastage meie hinnakirja.
Kui soovite rohkem teada saada, minge täiendava info saamiseks meie teadmusbaasi.
Business Solution for Startups and SMBs
Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.
Klienditoe tarkvara agentuuridele
Vähendage oluliselt oma tööülesannete koormust LiveAgenti tarkvaraga, mis on 2023. aastal enim hinnatud klienditoe tarkvara VKE-dele. Köitke oma klientide tähelepanu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team