Mis on tööaeg?
Tööaeg on tavaliselt ettevõte töötamise aeg, tüüpiliselt 9:00 kuni 17:00, esmaspäevast reedeni. Olemuselt on tööaeg need tunnid, kui toimub äritegevus. Tööaeg varieerub olenevalt ettevõttest ja valdkonnast.
Miks on vaja määratleda tööaeg?
Kasutajatoe ülesseadmine on oluline, sest see mõjutab teenusetaseme kokkuleppe (SLA) vastavust. Näiteks ilma tööajata sedelid, mille saate nädalavahetusel või pühade ajal (siis, kui teie agendid ei tööta) jääksid SLA kestuse ajal lahendamata ja saaksite trahvi.
Seda saab loomulikult vältida seades üles tööaja. Näites, kui teie kasutajatoe tööaeg on esmaspäevast reedeni, kella 9:00 kuni 17:00 ja saate sedeli reedel, kell 16:00, siis esmaspäeva, kella 9:00-ks on sedel tund aega vana. See annab agentidele piisavalt aega ja nad ei pea SLA tähtaegade pärast muretsema.
Set up help desk business hours
Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Mis on teenuse taseme kokkulepped (SLAd)?
Teenuse taseme kokkulepe (SLA) on leping teenusepakkuja ning kliendi vahel, mis defnineerib, millisel tasemel teenust tuleb pakkujal kliendile koguaeg pakkuda. SLAd katavad tavaliselt teenuse kvaliteedi, teenuse saadavuse ja pakkuja vastutuse.
Näiteks võib teenuse taseme kokkulepe määrata, et tarkvara pakkuja kasutajatugi peab vastama kliendi päringutele, mis tulevad tööaja jooksul e-maililt, live vestlustest ja telefoni teel. Kui seda eesmärki ei täideta on kliendil õigus kompensatsioonile.
Millised on trahvid, kui SLA-sid ei täideta?
Tavaliselt sisaldavad SLAd eelnevalt määratletud trahve, mida klient saab jõustada kui teenusepakkuja ei täida teenuse tingimusi. Nende trahvidega tegeletakse tavaliselt krediitide teel, mis on võrdsed teatud % kasumist, mida müüja kliendi kontolt teenib.
Kuidas tööaeg toimib?
LiveAgent`i tööaja funktsioon konfigureerib SLA tasemed, et tegutseda spetsiifilise tööaja jooksul ja võimalusega välistada pühad.
Kuidas tööaega üles seada?
- Logige LiveAgent`i portaali
- Klikkige konfiguratsioon
- Klikkige automatiseerimine
- Klikkige SLA
- Klikkige oranžil Loo nupul, mis asub paremal
5. Nimetage oma SLA tase 6. Kontrollige, et “Ajad oleksid defineeritud tööaja raames”
7. Valige oma ajatsooni 8. Tehke linnuke igasse lahtrisse (esmaspäevast-pühapäevani) ja seadke oma tööaeg sisse.
9. Valikuline: Tehke linnuke “välista pühad” lahtrisse ja defineerige päevad, kui te ei tööta AAAA-KK-PP formaat. Kui soovite sisse seada igaaastaseid korduvaid pühasid, võite kasutada järgmist formaati: *-KK-PP 10. Klikkige salvesta.
Happy customers are the best customers
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Kuidas saate tööaja üles seadmisest kasu?
Täidetud SLAd
Tööaja üles seadmisega ei riski te oma SLA tähtaegade ületamisega. Teie agentidel on piisavalt aega, et vastata VIP klientide sedelitele, te ei pea muretsema trahvide pärast (mis iganes need vastavalt teie teenuse taseme kokkleppele võivad olla).
Kauakestvad kliendisuhted
Täites teenuse taseme kokkulepet (järgides tähtaegasid), jäävad kliendid pakutava teenusega rahule. See tugevdab teie kliendisuhteid ja hoiab kliendid ettevõtte suhtes lojaalsetena. See võib isegi viia üles- ja ristmüükideni, eriti kui kliendid teavad, et oma küsimustele kiired vastused saavad.
Brändi propageerimine ja rohkem müüke
Õnnelikud kliendid võivad olla suurepärased brändi edendajad. Neile meeldib jagada positiivseid kogemusi sõprade, pere, kaaslaste ja kolleegidega. Sellised soovitused võivad olla väga mõjusad. American Express uuringu kohaselt teevad tarbijatest 42% tõenäoliselt ostu tuginedes lähedaste kommentaaridele.
Teadmistebaasi ressursid
Selleks, et tööaja ja SLAde kohta rohkem teada tutvuge meie teadmistebaasi allikate, blogipostituste, veebinaride ja muuga.
- Tööaja üles seadmine
- SLAde üles seadmine
- Teenuse taseme kokkulepped (toe portaal)
- Teenuse taseme kokkulepped (funktsioon)
- Lahendamise nupp
- SLA logid
- Teenuse taseme kokkulepe: efektiivsuse võti või toe meeskonna õudusunenägu?
- Reeglid (eelmääratud tegevused)
- Aja reeglid
- Päästikud, tingimused ja tegevused
Olete valmis tööaega üles seadma?
Registreerige tasuta 14-päevase prooviperioodiga (krediitkaarti ei nõuta!) ja testige meie tööaja funktsiooni. Avastage, kui lihtne on täita teenuse taseme kokkuleppe tähtaegasid ja hoida kliendid rahul.