Mis on LiveAgent`i kliendifoorum?
Kliendifoorum on online koht klientidele, kus nad saavad arutada ettevõtte toodete, teenuste või eelistuste üle. LiveAgent on keeruline kasutajatoe süsteem, mis sisaldab foorumi platvormi, mis võimaldab teil luua avalikke või sisemisi foorumeid.
Mis on foorum?
Foorum on veebiplatvorm või kogukond, kus üksikisikud saavad osaleda aruteludes, esitada küsimusi, jagada arvamusi ja vahetada teavet erinevatel huvipakkuvatel teemadel. Kasutajad saavad luua postitusi või lõime, suhelda teiste liikmetega kommentaaride ja vastuste kaudu ning pääseda juurde paljudele teemadele ja alateemadele foorumis. See toimib virtuaalse ruumina avatud suhtlemiseks ja koostööks sarnaselt mõtlevate inimeste vahel.
Mis tüüpi foorumeid saate LiveAgent`is luua?
LiveAgent on kasutajatoe lahendus, mis sisaldab tarkvara, mis võimaldab luua 2 tüüpi foorumeid: sisemisi ja avalikke.
- Sisemised
Sisefoorum on üsna selgelt mõistetav termin. Seda saab defineerida ka, kui agentide foorumit, mida tavaliselt kasutatakse mõtete, info ja ideede jagamiseks. See on kiire ja efektiivne moodus sisemiseks suhtluseks. Tööalased arutelud agendifoorumis loovad foorumisse suurepäraseid soovitusi edasisteks sisemise teadmistebaasi artiklite jaoks.
- Avalikud
Avalikku foorumisse pääseb igaüks, kaasaarvatud teie kliendid. Sellepärast kutsutakse seda sageli kliendifoorumiks. Foorum võimaldab üksteisega jagada ideid, muresid ja infot. Selle tulemusena saavad kliendid lahendada probleeme ilma teie teeninduse agentidega ühendust võtmata. Nii saavad foorumid tõsta kliendirahulolu, samuti agentide produktiivsust.
Kokkuvõtteks, põhiline erinevus avaliku ning sisemise foorumi vahel on, et avaliku foorumi sisu on saadaval kõigi jaoks. Siiski peavad kasutajad foorumi kasutamiseks end registreerima.
Kuidas LiveAgent`i kliendi foorumi tarkvara töötab?
Pole vahet, kas loote sisemise või avaliku foorumi, iga sellist foorumit saab kogukonna foorumi tarkvaraga määrata ettevõtte erinevale osakonnale.
Seega, kui foorumisse tekib uus küsimus või kommentaar, õige osakond saab LiveAgent`i raames sisemise sedeli, millele nad saavad vajaduse korral vastata. Sellist tüüpi teavituste saamisel saavad teie agendid jälgida foorumi arutelusid ja vajadusel sekkuda.
Kuidas saate LiveAgent`is foorumit luua?
Samm 1 – Logige oma LiveAgent`i kontole
Esimeseks sammuks on LiveAgent`i kontole logimine. Kui teil pole kontot, looge see endale näiteks meie 30-päevase tasuta prooviperioodiga.
Samm 2 – Navigeerige kliendiportaalis
Enne, kui jätkate foorumi loomisega, soovitame teil luua kategooriad. Kategooriad võimaldavad teil organiseerida foorumi sisu.
Uue kategooria loomiseks, klikkige Teadmistebaas -> Loo. Seal näete rippmenüüd. Valige kategooria ja täitke otsingumootori optimeerimiseks ära pealkiri, juurdepääs ja märksõnad.
Näiteks, kui otsustate luua sisemise foorumi hindade kohta võib sellele nimeks panna Hinnainfo. Nii on hindadega seonduvad sissekanded kenasti sellesse kategooriasse organiseeritud. Teisalt saate luua igale keelele erinevad kategooriad, seda näiteks kui teie bränd tegutseb rahvusvaheliselt.
Samm 3 – Looge foorum
Minge Teadmistebaas -> Foorum ja klikkige Loo. Valige eelistatud kategooria ja täitke ära kõik andmed.
Kui teil on foorum, saate kohandada “tegevusi” klikkides Redigeeri nupul (väike pliiatsi nupp paremal pool küljes). “Tegevused” võimaldavad teil muuta ja lisada täiendavat informatsiooni. Näiteks saate muuta foorumi päringute eest vastutavat osakonda.
Samm 4 – Lisage teema
Täpsustamiseks minge Kliendiportaal -> Teadmistebaas -> Foorum -> Kategooria -> Loo uus teema.
Teemade lisamine sisule hoiab foorumi organiseerituna
Nüüd saate hoida teemadel silma peal, anda soovitusi ja lahendada probleeme lihtsalt.
Kohandage oma foorumi tarkvara
LiveAgent`is saate kohandada kogu kliendiportaali disaini, mis sisaldab ka foorumit. Näiteks, saate kohandada teemade värve, lisada päise, jaluse, logo ja pealkirja.
Selleks, et rohkem teada saada sirvige läbi kliendiportaali juhend.
Miks peaks teie ettevõte omama kliendifoorumit?
1. Kliendid saavad üksteist aidata
Foorumi loomine võimaldab teie klientidel üksteisega suhelda ja pakkuda lahendusi tuginedes oma isiklikele kohustustele. Tänu sellele saavad nad oma probleeme ise, ilma agentide abita lahendada. Nii on agentidel rohkem aega keskenduda teistele ülesannetele. Veelgi enam, see on mugav moodus, et kliendid saaksid jagada oma mõtteid, kogemusi, nõuandeid & trikke toodete/teenuste kohta.
2. Tõstmaks klientide lojaalsust
Paljudele klientidele meeldib jagada oma mõtteid toodete/teenuste kohta, mida nad kasutavad. Kui lubate neil oma kogemusi või mõtteid jagada, tunnevad nad, et neid kuulatakse ja see loob parema sideme ning tugevdab klientide lojaalsust.
3. Kogukonna loomiseks
Kliendifoorumid võimaldavad teie klientidel jagada oma ideid, mõtted ja nõuandeid vabalt ja anonüümselt. Selline foorum suudab tegevusvaldkonna ümber luua online kogukonna. See esitleb tervituslehekülge, kus saab küsimusi survestamiseta küsida. Nii saate luua ümber oma ettevõtte tugeva kogukonna, kus isegi algajad tunnevad end piisavalt teretulnuna, et oma mõtteid jagada.
4. Toote/teenuse parandamise soovitused
LiveAgent’i foorumi tarkvara loob uue sedeli iga kord, kui toimub uus tegevus/muudatused sõnumite tahvlil. Seega saavad agendid alati teavitusi ja saavad vastata kiireloomulistele probleemidele. Näiteks saate vastata toodete parandamise päringutele ja pakkuda ajutisi alternatiivseid lahendusi, mis on suurepärane moodus tugevdada kliendisuhteid, samuti parandada oma ettevõtet.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Ei tea LiveAgenti?
LiveAgent on kasutajatoe lahendus, mis pakub ka kogukonna foorumi tarkvara. See foorumi tarkvara võimaldab teie ettevõttel luua nii agendifoorumi, kui kliendifoorumi, parandades nii kliendirahulolu ja agentide sooritust.
LiveAgent pakub palju enamat, kui lihtsalt foorumi tarkvara. LiveAgent’i kasutajatoe tarkvara võimaldab teil ühel platvormil ühendada kogu kliendisuhtluse ja vastata efektiivselt liidese päringutele.
Avastage rohkem võtmefunktsioone:
- Teadmistebaas
- Sisemine teadmistebaas
- Teadmiste baas (multi)
- Redigeerija WYSIWYG artiklitele
- Manused artiklites
- Tagasiside & soovitused
- Otsingu vidinad
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 30 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Teadmistebaasi allikas
Kui soovite rohkem teada saada, tutvuge meie põhjalikuma foorumi juhendiga.
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!